داغ ترین ها :
اینفینیکس نوت 11 در دو مدل معرفی شد

اینفینیکس نوت 11 در دو مدل معرفی شد

گوشی‌های هوشمند سری اینفینیکس نوت 11 در حالی معرفی شدند که عمده تفاوت‌های آن‌ها در ماژول دوربین اصلی خلاصه می‌شود.درنهایت اینفینیکس جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کرد. درست مانند اینفینیکس نوت ۱۰ پرو، مدل‌های سری نوت ۱۱ نیز صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶/۹۵ اینچ دارند. درواقع باید گفت که محصولات جدید شرکت اینفینکس بیشتر شبیه به تبلت‌هایی در ابعاد کوچک هستند تا گوشی‌های هوشمند!

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی اینفینیکس به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

مشخصات کلی گوشی اینفینیکس نوت 11

مشخصات کلی اینفینیکس نوت 11

علاوه بر اینکه اینفینیکس در محصولات جدید خود به سراغ تراشه‌ای توانمندتر رفته است، میزان نرخ نوسازی صفحه‌نمایش را نیز افزایش داده تا از ۹۰ هرتز (نرخ نوسازی مدل‌های پیشین) به ۱۲۰ هرتز برسد. البته نرخ نمونه‌برداری لمسی در همان حد ۱۸۰ هرتز باقی مانده و تغییری مشاهده نمی‌شود.

اینفینیکس برای سری نوت ۱۱ از صفحه‌نمایشی با پنل IPS LCD استفاده کرده که رزلوشن آن به ۱،۰۸۰ در ۲،۴۶۰ پیکسل می‌رسد. برای تراشه نیز اینفینیکس به سراغ مدیاتک رفته تا تراشه‌ی هلیو G96 را در سری اینفینیکس نوت 11 به کار بگیرد. هلیو G96 پردازنده‌ای دارد که از دو هسته‌ی کرتکس A76 و شش هسته‌ی کرتکس A55 استفاده می‌کند.

صفحه نمایش اینفینیکس نوت 11

ویژگی‌های صفحه نمایش اینفینیکس نوت 11

در مقایسه با هلیو G95 که در اینفینیکس نوت ۱۰ استفاده شده بود، هلیو G96 از توان پردازشی بالاتری برخوردار است. با این حال، پردازنده‌ی گرافیکی هلیو G96 یعنی G57 MC2 از توان پردازشی پایین‌تری نسبت به Mali-G76 MC4 بهره می‌برد.

آنچه باعث شده اینفینیکس برای محصولات جدید خود به سراغ تراشه‌ی هلیو G96 برود، دلیل ساده‌ای دارد و آن نیز امکان پشتیبانی از رزولوشن 1080p در نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است؛ ویژگی که هلیو G96 می‌تواند آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد، عملکرد بهتر اینفینیکس نوت 11 و نوت 11 پرو با تراشه‌ی هلیو G96 خواهد بود. درواقع به لطف سیستم خنک‌کننده‌ای که از ۹ لایه‌ی گرافین تشکیل می‌یابد، سری اینفینیکس نوت 11 می‌توانند بهترین عملکرد را در میان محصولاتی داشته باشند که مجهز به تراشه‌ی هلیو G96 هستند.

 

گوشی 6 میلیونی با ارزش واقعی حداقل 10 میلیون تومان می‌خواهید؟ مطلب زیر را بخوانید:

بهترین گوشی 6 میلیونی

 

سیستم خنک کننده گوشی اینفینیکس نوت 11

سیستم خنک کننده اینفینیکس نوت 11

میزان حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی نیز افزایش یافته است. برخلاف مدل‌های پیشین که از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کردند، مدل‌های جدید مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شده‌اند.

به لطف درگاه میکرو SD امکان افزایش میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی وجود دارد و با استفاده از ویژگی موجود اندروید ۱۱ کاربر می‌تواند از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم مجازی استفاده کند. اینفینیکس ویژگی نیز به محصولات جدید خود افزوده تا سرعت نوشتن اطلاعات را در حافظه‌های UFS 2.2 نوت ۱۱ و نوت ۱۱ پرو افزایش دهند.

در پنل پشتی اینفینکس نوت ۱۱ پرو ماژول دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در تصویر تشکیل می‌یابد. شرکت سازنده توضیح داده که دوربین تله‌فوتو امکان زوم دیجیتالی ۳۰ برابر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

البته باید در نظر داشت که به‌صورت اپتیکال، کاربر به زوم ۲ برابر دسترسی خواهد داشت. نکته‌ی جالبی که در ماژول دوربین اصلی وجود دارد، حذف شدن حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید است.  یکی از تفاوت‌هایی که میان دو مدل استاندارد و پرو وجود دارد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در نسخه‌ی استاندارد بوده که البته همانطور که گفته شد اینفینیکس نوت 11 پرو از حسگری ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین اینفینیکس نوت 11

ماژول دوربین اینفینیکس نوت 11

در اطلاعاتی که شرکت سازنده منتشر کرده است، نسخه‌ی استاندارد از لنز تله‌فوتو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته امکان دارد که عدد ذکر شده بر اثر خطای تایپی باشد. در هر صورت، هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی با لنز ۱۶ مگاپیکسل هستند. نکته‌ی دیگری که وجود دارد عدم بهبود وضعیت فیلمبرداری است. درواقع مدل‌های جدید نیز همچنان نهایت تا حالت 1080p در ۳۰ فریم بر ثانیه امکان فیلمبرداری دارند.

عکس گوشی اینفینیکس نوت 11

ظاهر اینفینیکس نوت 11

در گوشی‌های هوشمند جدید اینفینیکس از دو بلندگوی استریو استفاده شده که یکی از آن‌ها در لبه‌ی بالایی و دیگری نیز در انتهای دستگاه قرار گرفته است. اینفینکس گفته که کاربران می‌توانند تجربه‌ی عالی از تماشای محتوای ویدئویی در اینفینیکس نوت 11 و نوت ۱۱ پرو خواهند داشت. با این حال، کاربر می‌تواند از امکاناتی مانند اسکرین میرورینگ برای تماشای محتوا در صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر مانند تلویزیون‌های خانگی استفاده کند.

باتری گوشی اینفینیکس نوت یازده

باتری اینفینیکس نوت 11

نسخه‌ی پرو دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که البته امکان شارژ ۳۳ وات آن وجود دارد. برای شارژ نیز می‌توان از درگاه USB-C استفاده کرد. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند به زودی وارد بازار شوند؛ اما متاسفانه قیمت آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads