داغ ترین ها :
این بار میکروفن گوشی های گوگل پیکسل 2 مشکل ساز شدند!

این بار میکروفن گوشی های گوگل پیکسل 2 مشکل ساز شدند!

ما پیش از این در مورد فلاش زدن صفحه ی گوشی های XL که جزو مشکلات اخیر سری گوشی های مدل 6 اینچی بودند، با شما صحبت کردیم. اکنون می خواهیم در مورد یکی از باگ های جدید گوشی های پیکسل 2 XL، از سری مدل های پیکسل 2 با شما صحبت کنیم.

چندی پیش دارندگان مدل قبلی این گوشی از این مسئله انتقاد داشتند که هنگام صحبت کردن با گوشی، میکروفن آن جدا می شود. میکروفن این گوشی ها هنگامی کارایی دارد که شما می خواهید از Google Assistant درخواستی داشته باشید و یا زمانی که ویدئو ضبط می کنید و میکروفن نقش ثبت صداهای اطراف را بر عهده دارد.

این انتقاد ها  به گوش انجمن محصولات گوگل – جایی که شکایات را مورد بررسی قرار می دادند، رسید. بعد از بررسی های انجام شده و آن ها متوجه شدند که این مسئله به دلیل خرابی یکی از نرم افزار های داخلی گوشی، اتفاق می افتد. این مسئله گزارش شد تا در گوشی های بعدی حل شود.

ظاهرا یک میکروفن هم در پشت گوشی تان وجود دارد؛ به آرامی در آن بدمید. ممکن است با این کار بتوانید میکروفن گوشی تان را دوباره احیا کنید. پس قبل از این که گوشی تان را تعویض کنید، این کار را امتحان کنید زیرا ممکن است نفس شما میکروفن را دوباره به کار بیاندازد.

به یاد داشته باشید که یک شرکت قانونی در تلاش است تا انجمنی برای مشکلات و شکایات دارندگان گوشی های Pixel 2  و Pixel 2 XL تشکیل دهد که دیگر مسائل و مشکلات هر دوی  این مدل ها نیز در آن طرح شوند. پس اگر شما نیز دارنده ی گوشی های Pixel 2  و Pixel 2 XL هستید و می دانید که شکایات تان را کجا باید مطرح کنید، بهتر است بدانید که احتمالا در آینده شرکت LG گوشی هایی را تولید خواهد کرد که مدل قبلی آن ها توسط شرکت HTC ساخته شده بود؛ و گوگل دیگر خود را به دردسر نمی اندازد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%81%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-2-%d9%85%d8%b4/
ads
ads