داغ ترین ها :
ریلمی در حال تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند 5G

ریلمی در حال تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند 5G

گزارش‌های منتشر شده از رشد چشمگیر فروش گوشی‌های هوشمند 5G ریلمی در بازه‌ زمانی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که بازار گوشی 5G به‌زودی در اختیار ریلمی قرار می‌گیرد.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

سازمان کانترپوینت ریسرچ که در زمینه‌ تحلیل بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد در گزارش اخیر خود به موفقیت‌های شرکت ریلمی در بازار محصولات 5G پرداخته و اشاره می‌کند که برند چینی توانسته از زمان ورود به بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی با مودم 5G رشد چشمگیری داشته باشد.

در گزارش کانترپوینت ریسرچ آمده که برند چینی طی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ رشدی ۸۳۱ درصدی را تجربه کرده است. بازارهایی نیز که ریلمی توانسته سهم قابل توجهی را به دست آورد، شامل هند، چین و کشورهای اروپایی می‌شوند. آمار منتشر شده درواقع بر اساس مقایسه‌ی میزان فروش ریلمی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ بوده که رشدی ۸۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.

آماری از بازار گوشی 5G در سرتاسر دنیا

چنین آماری نیز سبب شده تا ریلمی در مقایسه با شرکت‌های دیگر بیشترین میزان رشد در فروش را تجربه کند. آمار ریلمی در حالی از موفقیت این شرکت خبر می‌دهد که متوسط رشد شرکت‌های حاضر در بازار 5G به ۱۲۱ درصد می‌رسد. وارون میشرا، یکی از اعضای ارشد سازمان کانترپوینت ریسرچ توضیح داده که سیاست‌های درست ریلمی در حضور محصولات متنوع در بازار سبب شده تا چنین پیشرفتی رقم بخورد.

ریلمی در حال حاضر سبد متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند با توجه به نیازشان گوشی هوشمندی مناسب را خریداری کنند. اسکای لی، مدیرعامل ریلمی نیز در واکنش به گزارش‌های منتشر شده می‌گوید:

هدف ما خدمت‌رسانی به حداقل ۱۰۰ میلیون کاربر جوان در سراسر دنیا است تا بتوانند از امکانات و مزایای فناوری 5G با استفاده از محصولات ریلمی برخوردار شوند.

در حال حاضر ریلمی پنجمین شرکت در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید محسوب می‌شود. طبیعتا برخورداری از محصولاتی مبتنی بر فناوری ارتباطات 5G در بازه‌های قیمتی متنوع به رشد هرچه بیشتر ریلمی کمک شایانی کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ شرکت ریلمی توانست ۱۵.۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند 5G را به خود اختصاص دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-5g/
ads
ads