داغ ترین ها :
بازیابی اطلاعات گوشی، ریکاوری گوشی تا چه زمانی امکان پذیر است؟

بازیابی اطلاعات گوشی، ریکاوری گوشی تا چه زمانی امکان پذیر است؟

همه‌ی ما اطلاعات زیاد و با اهمیتی روی گوشی‌های خود داریم و لحظه‌ی بسیار دردناکی است اگر متوجه شویم که بخشی از این اطلاعات و یا همه‌ی آن‌ها از بین رفته‌اند. این داده‌ها می‌تواند یک عکس یادگاری پر از خاطره باشد یا یک فایل مهم کاری. این اطلاعات ممکن است به دست فرزندتان حذف شده باشد و یا مموری کارت شما به صورت ناگهانی پاک شده باشد و هر احتمال دیگری. موضوع مهم این است که شما بتوانید بخشی یا همه‌ی این داده‌ها را بازیابی کنید. در این موقعیت برنامه‌های ریکاوری یا بازیابی اطلاعات به کمکتان می‌آیند تا داده‌های از دست رفته را بازیابی کنید.

اما آیا میشود اطلاعات پاک شده از گوشی را برگرداند؟ آیا شما با بهترین برنامه ریکاوری گوشی آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید برای ریکاوری گوشی چه باید کرد؟  در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از همین برنامه‌ها بپردازیم و روش برگرداندن اطلاعات پاک شده گوشی را به شما آموزش دهیم.

 

قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

ریکاوری گوشی تا چه زمانی امکان پذیر است؟

زمانی که یک فایل از روی گوشی شما حذف می‌شود، بلافاصه همه‌ی داده‌های آن پاک نمی‌شوند. درواقع اندروید این فایل را به صورت فضایی خالی می‌شناسد و از این پس آن را با اطلاعات جدید جایگزین می‌کند. حال سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که ریکاوری گوشی تا چه زمانی امکان پذیر است؟

اولین و مهم‌ترین نکته این است که زمانی که متوجه از دست رفتن اطلاعات خود شدید بلافاصه برای ریکاوری اطلاعات گوشی اندرویدی خود اقدام کنید؛ چرا که هرچقدر مدت زمان بیشتری از پاک شدن فایل‌های شما بگذرد امکان بازیابی آن‌ها کمتر می‌شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که هیچ تضمینی برای بازگشت همه‌ی داده‌ها وجود ندارد و اگر خیلی زود دست به کار شده باشید احتمالا بتوانید بخش زیادی از اطلاعات را برگردانید، اما برگشت همه‌ی داده‌ها کمی بعید به نظر می‌رسد.

به طور کلی با ریکاوری گوشی چه چیزهایی برمیگردد؟ همان‌طور که عنوان کردیم تضمیمی برای بازگشت اطلاعات وجود ندارد و قبل از انجام ریکاوری نیز با قاطعیت نمی‌توان در مورد اطلاعاتی که بازیابی می‌شوند هیچ نکته‌ای را بیان کرد ولی احتمال این که فایل‌های کوچک بازیابی شوند بیشتر از فایل‌های بزرگ است و همچنین معمولا در موارد زیادی تصاویر بهتر از دیگر داده‌ها بازیابی می‌شوند.

اما چگونه اطلاعات گوشی را برگردانیم؟ در ادامه‌ی این مطلب برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید ریکاوری گوشی اندروید را با موفقیت پشت سر بگذارید. این برنامه‌ها دو دسته کلی دارند، دسته‌ی اول آن‌هایی هستند که بدون نیاز به کامپیوتر می‌توان مستقیما از آن‌ها استفاده کرد و ریکاوری با خود گوشی انجام می‌شود و دسته‌ی دوم هم آن‌هایی هستند که ریکاوری حافظه داخلی گوشی اندروید با کامپیوتر را انجام می‌دهند.

 

پیشنهاد نویسنده: بهترین فضاهای ابری رایگان را بشناسید و اطلاعات خود را روی آنها ذخیره کنید تا همیشه در دسترس باشند.

بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فلش امکان پذیر است؟

به طور کلی بله بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فلش امکان پذیر است. همان طور که در بالا هم توضیح دادیم حافظه داخلی گوشی پس از حذف اطلاعات بلافاصله از بین نمی‌رود و شما اگر در فاصله زمانی کمی پس از فلش اقدام به ریکاوری کردن اطلاعات کنید احتمال دارد که بخشی از دیتاهای شما بازیابی شود. البته باید بدانید که هیچ تضیمی برای بازگشت همه‌ی اطلاعات وجود ندارد و هر چه زمان بیشتری از فلش گوشی بگذرد احتمال بازیابی اطلاعات کمتر می‌شود.

بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری نیز دقیقا همین حالت را دارد و اگر می‌خواهید احتمال بیشتری برای ریکاوری اطلاعات وجود داشته باشد حتما باید در سریع‌ترین زمان پس از فلش یا ریست فکتوری اقدام به بازیابی اطلاعات کنید.

بازیابی اطلاعات گوشی شکسته

زمانی که یک گوشی به هر دلیلی خراب می‌شود و می‌شکند، آیا حافظه گوشی ریکاوری می شود؟ برای پاسخ دادن به این پرسش در وهله اول باید دید که آسیب وارده به بخش‌های مختلف آن تا چه حد است. مثلا اگر آسیب جدی به حافظه رسیده باشد شاید هیچ دیتایی را نتوان ریکاوری کرد. پس بهتر است در صورتی که نمایشگر شکسته است در ابتدا آن را به کامپیوتر متصل کنید تا ببینید آیا کامپیوتر گوشی را شناسایی می‌کند و ایا امکان بازیابی اطلاعات گوشی وجود دارد یا خیر.

اگر گوشی شناسایی نشد احتمالا آسیب وارد کمی شدید است و باید به روش‌های گفته شده در ادامه عمل ریکاوری را انجام دهید و یا به یک تعمیرکار مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که حجم اطلاعاتی که بازیابی می‌شود مستقیما با شدت آسیب وارده به گوشی ارتباط دارد و هرچقدر که آسیب جدی‌تر باشد احتمال ریکاوری اطلاعات کمتر می‌شود.

 

مطلب زیر برایتان مفید خواهد بود اگر که اطلاعات گوشی اندرویدی خود را از دست داده‌اید.
ریکاوری اطلاعات از دست رفته اندروید با Easeus

 

 

بازیابی اطلاعات گوشی اندروید بدون نیاز به روت امکان پذیر است؟

آیا بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل بدون روت امکان پذیر است؟ به طور کلی برای بازیابی اطلاعات نیاز حتمی به روت کردن گوشی وجود ندارد و برنامه‌هایی در ادامه‌ی لیست هستند که بدون نیاز به روت گوشی می‌توانند اطلاعات شما را بازیابی کنند. اما این همه‌ی ماجرا نیست، برنامه‌های ریکاوری برای این که بتوانند به همه‌ی اطلاعات گوشی شما دسترسی داشته باشند و در حافظه گوشی جستجویی عمیق انجام دهند نیاز به روت گوشی وجود دارد.

درواقع به بیان ساده بدون روت کردن بازیابی اطلاعات ممکن است اما به طور حتم فایل‌های کمتری یافته می‌شود و اگر دیتای خاصی برای شما اهمیت دارد پیشنهاد می‌کنیم برای سرچ بهتر گوشی را روت کنید. پس در جواب این سوال که آیا بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل بدون روت امکان پذیر است؟ باید بگوییم که بهتر است گوشی را روت کنید و سپس به سراغ بازیابی بروید.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری اندروید با گوشی

برنامه fone

آیا میشود اطلاعات پاک شده از گوشی را برگرداند؟ بله، مهم نیست که اطلاعات حذف شده شما از چه نوعی باشد، در هر صورت Dr.fone به کمکتان خواهد آمد و به احتمال زیاد اطلاعات شما را ریکاوری خواهد کرد. این برنامه قادر است داده‌هایی مانند مخاطبین، عکس‌ها، فیلم‌ها، موزیک‌ها و پیام‌های واتس اپ را بازیابی کند. این برنامه می‌تواند اطلاعات مختلف شما را با وجود این که هیچ یک از آن‌ها در فایل منیجر گوشی نمایش داده نمی‌شود بازیابی کند. Dr.fone از حدود ۶۰۰۰ گوشی مختلف از برندهای متفاوت پشتیبانی می‌کند و این لیست در حال افزایش است و به احتمال بسیار زیاد در حال حاضر گوشی شما در این لیست قرار دارد. برای استفاده دائمی از این برنامه باید اشتراک تهیه کنید ولی خوشبختانه ماه اول می‌توان به صورت کاملا رایگان از قابلیت‌های آن بهره‌مند شد. از طریق سایت مربوطه این برنامه می‌توانید نسخه‌ی اندروید و ویندوز را دانلود و نصب کنید. ناگفته نماند که برنامه با اندروید ۲.۲ به بالا و ویندوز XP به بعد سازگاری دارد. به دلیل موارد گفته شده به طور حتم برنامه fone یکی از بهترین برنامه ریکاوری گوشی به حساب می‌آید و برای ریکاوری گوشی اندروید خود می‌توانید به روی آن حساب باز کنید.

 

مطالب مرتبط: دلایل پر شدن حافظه گوشی و روش های برطرف کردن این مشکل

 

برنامه EaseUS MobiSaver

اگر به دنبال نرم افزار ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ یا هر برند دیگری هستید یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای برگرداندن اطلاعات پاک شده گوشی همین EaseUS MobiSaver است. این برنامه حافظه گوشی شما را اسکن کرده و نتایج یافته شده را به شما نمایش می‌دهد. شما امکان دارید تا این اطلاعات را بر حسب اسم فایل، نوع فایل و تاریخ فایل‌ها مرتب کنید. همچنین برنامه به شما امکان می‌دهد که قبل از بازگردانی اطلاعات مروری مختصر بر آن‌ها داشته باشید و اطلاعات لازم را بازگردانی کنید (چون ممکن است در طی این فرایند اطلاعات ناخواسته‌ای بازگردانی شود). هر زمان که فایل دلخواه را پیدا کردید کافیست گزینه‌ی Pause را انتخاب کنید تا ادامه‌ی فرایند بازگردانی متوقف شود. اگر می‌خواهید برنامه بتواند حجم بیشتری از دیتاهای از دست رفته را بازگرداند باید گوشی خود را روت کنید. این اپلیکیشن در گوگل پلی موجود است و می‌توانید آن را مستقیما از طریق این لینک دانلود کنید.

خرید مک بوک

بهترین نرم افزارهای ریکاوری اندروید با کامپیوتر

برنامه‌های این بخش برای بازیابی اطلاعات گوشی شما به کامپیوتر نیاز دارند و از طریق اتصال گوشی به کامپیوتر می‌توانند به دنبال داده‌ها و فایل‌های از دست رفته بگردند.

برنامه Recuva

یکی از بهترین برنامه‌هایی که به بهترین شکل سوال چگونه حافظه پاک شده گوشی را برگردانیم را پاسخ می‌دهد همین Recuva است و هم برای ریکاوری داده‌های اندروید و هم ویندوز کارایی دارد. اما برای ریکاوری گوشی چه باید کرد؟ کار کردن با این اپلیکیشن خیلی پیچیده نیست و شما را مرحله به مرحله در طی فرایند راهنمایی می‌کند تا بدون داشتن هیچ اطلاعات خاصی بتوانید بازیابی اطلاعات را انجام دهید. البته باید در نظر داشت که این برنامه تنها می‌تواند داده‌ها و فایل‌های موجود به روی کارت حافظه گوشی را بازیابی کند و برای بازیابی اطلاعات حافظه داخلی گوشی کاربردی ندارد. بنابراین اگر گوشی اندرویدی شما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و یا شما از آن استفاده نمی‌کنید این برنامه به کارتان نمی‌آید. نسخه‌ی پایه‌ای Recuva رایگان است اما برای نسخه‌ی پرو باید حدود ۲۰ دلار هزینه پرداخت کنید.

 

مخاطبین شما روی حافظه گوشی یافت نمی‌شوند؟ مقاله انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی را بخوانید.

 

برنامه Gihosoft Free Android Data Recovery

این برنامه را به نوعی می‌توان قوی‌ترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید با کامپیوتر به حساب آورد و اگر به دنبال نرم افزار ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ، شیائومی یا هر برند دیگری هستید حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید. اما آیا حافظه گوشی ریکاوری می شود؟ Gihosoft می‌تواند داده‌های مختلف را از روی کارت حافظه جانبی و یا حافظه داخلی بازیابی کند. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مختلف نظیر سابقه تماس، مخاطبین، عکس‌ها، ویدئوها، آهنگ‌ها و در نهایت وویس‌ها را بازیابی کنید. روند ریکاوری کاملا امن بوده و به شما امکان می‌دهد تا تنها فایل‌های دلخواه را انتخاب و بازیابی کنید. این برنامه بدون روت کردن گوشی هم کار می‌کند ولی برای کارایی بهتر حتما باید گوشی را روت کرده و سپس مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارید. به طور کلی زمانی که گوشی روت باشد برنامه می‌تواند جستجوی عمیق‌تر و بیشتری در گوشی انجام دهد و همین باعث می‌شود که فایل‌های بیشتری یافت شوند. این اپلیکیشن را می‌توانید از سایت مرتبط دانلود و نصب کنید.

برنامه Imobie PhoneRescue For Android

توسعه دهندگان این برنامه معتقدند که اپلیکیشنی کامل و بسیار دقیق را روانه‌ی بازار کرده‌اند که می‌تواند به خوبی اطلاعات از دست رفته‌ی شما را بازگردانی کند. البته این ادعا خیلی هم بی راه نیست و در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سرتاسر کره‌ی خالی از این برنامه استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن درصد موفقیت بالایی در بازیابی داده‌ها دارد و همچنین دسته‌ی وسیعی از فایل‌ها را در برمی‌گیرد. از طرفی سرعت بازیابی دیتای بالایی دارد و رابط کاربری دوست داشتنی آن باعث شده تا حس خوبی از کار کردن با آن داشته باشید. از یک برنامه ریکاوری اطلاعات اندروید دیگر چه انتظاری به غیر از این‌ها می‌توان داشت؟ البته باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از این برنامه حتما باید اشتراکی به مبلغ ۵۰ دلار تهیه کنید و امکان استفاده از آن حتی به صورت آزمایشی وجود ندارد. البته شرکت سازنده به قدری به محصول و برنامه خود اعتماد دارد که گارانتی ۶۰ روز بازگشت وجه را برای آن در نظر گرفته و در صورت عدم رضایت در ۲ ماه اول می‌توانید اقدام به مرجوع کردن آن و پس گرفتن پول خود کنید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و همچنین دانلود برنامه بد نیست نگاهی به سایت مربوطه بیندازید.

 

شاید نیاز داشته باشید: انتقال مخاطبین از جیمیل به گوشی شیائومی را در مطلبی جداگانه توضیح داده‌ایم.

 

چگونه اطلاعات گوشی را برگردانیم؟ معرفی برنامه MiniTool Mobile Recovery For Android

این برنامه هم مانند دسته‌ی عظیمی از برنامه‌های بالا می‌تواند دیتاهای مختلف از جمله عکس و فیلم و آهنگ و … را ریکاوری کند و بنابراین پاسخ سوال ایا امکان بازیابی اطلاعات گوشی وجود دارد مثبت است. زمانی که به برنامه وارد می‌شوید باید انتخاب کنید که فرایند بازیابی اطلاعات از کارت حافظه شروع شود و یا از حافظه داخلی. در واقع برنامه به شما اجازه می‌دهد که کاملا به صورت مجزا هر کدام را جستجو کرده و به دنبال دیتای مورد نظر خود باشید. رابط کاربری MiniTool کاملا ساده و کاربردی طراحی شده و با ویندوز XP به بعد سازگاری دارد. این اپلیکشن دسته‌ی وسیعی از گوشی‌های اندرویدی را شامل می‌شود و می‌توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد. البته در صورت پرداخت نکردن اشتراک همه‌ی قابلیت‌ها در دسترس نیستند و همچنین تنها بازیابی ۱ گیگابایت دیتا ممکن است. پس اگر دیتایی که قصد ریکاوری آن را دارید حجم خیلی زیادی نداشته باشد این برنامه می‌تواند به کمکتان بیاید.

توجه داشته باشید که از این برنامه‌ها می‌توان برای بازیابی اطلاعات گوشی‌های سامسونگ (ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ)، بازیابی اطلاعات گوشی‌ شیائومی، بازیابی اطلاعات گوشی‌های هواوی و دیگر برندهای موجود استفاده کرد.

لپ تاپ گیمینگ بنر

دانلود برنامه ریکاوری گوشی فلش شده

از کجا باید برای دانلود برنامه ریکاوری گوشی فلش شده اقدام کنیم؟ به طور کلی بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فلش امکان پذیر است. همان طور که در بالا هم توضیح دادیم حافظه داخلی گوشی پس از حذف اطلاعات بلافاصله از بین نمی‌رود و شما اگر در فاصله زمانی کمی پس از فلش اقدام به ریکاوری کردن اطلاعات کنید احتمال دارد که بخشی از دیتاهای شما بازیابی شود.

البته باید بدانید که هیچ تضیمی برای بازگشت همه‌ی اطلاعات وجود ندارد و هر چه زمان بیشتری از فلش گوشی بگذرد احتمال بازیابی اطلاعات کمتر می‌شود. برای این بازیابی اطلاعات برنامه مخصوصی بعد از فلش شدن گوشی وجود ندارد و باید به سراغ یکی از برنامه‌های معرفی شده در لیست بالا بروید و از آن کمک بگیرید.

برنامه بازیابی اطلاعات اندروید پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه

برنامه بازیابی اطلاعات اندروید پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز به طور دقیق وجود ندارد و همان طور که عنوان کردیم باید از یکی از برنامه‌های معرفی شده در بالا استفاده کنید. البته درصد شانس بازیابی اطلاعات بعد از تنظیمات کارخانه و همچنین فلش گوشی کم می‌شود؛ چرا که بسیاری از برندها در حال حاضر از داده‌های رمزگذاری شده بهره می‌برند و پس از حذف کلی، گوشی اجازه ریکاوری نخواهد داد.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

سوالات متداول

با ریکاوری گوشی چه چیزهایی برمیگردد؟ این سوال قطعا در ذهن شما وجود دارد که چگونه حافظه پاک شده گوشی را برگردانیم و با این کار چه اطلاعاتی بازیابی می‌شود. همان‌طور که عنوان کردیم تضمیمی برای بازگشت اطلاعات وجود ندارد و قبل از انجام ریکاوری نیز با قاطعیت نمی‌توان در مورد اطلاعاتی که بازیابی می‌شوند هیچ نکته‌ای را بیان کرد ولی احتمال این که فایل‌های کوچک بازیابی شوند بیشتر از فایل‌های بزرگ است و همچنین معمولا در موارد زیادی تصاویر بهتر از دیگر داده‌ها بازیابی می‌شوند.

بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی امکان پذیر است؟ زمانی که یک فایل از روی گوشی شما حذف می‌شود، بلافاصه همه‌ی داده‌های آن پاک نمی‌شوند. درواقع اندروید این فایل را به صورت فضایی خالی می‌شناسد و از این پس آن را با اطلاعات جدید جایگزین می‌کند. حال سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی امکان پذیر است؟ اولین و مهم‌ترین نکته این است که زمانی که متوجه از دست رفتن اطلاعات خود شدید بلافاصه برای ریکاوری اطلاعات گوشی اندرویدی خود اقدام کنید؛ چرا که هرچقدر مدت زمان بیشتری از پاک شدن فایل‌های شما بگذرد امکان بازیابی آن‌ها کمتر می‌شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که هیچ تضمینی برای بازگشت همه‌ی داده‌ها وجود ندارد و اگر خیلی زود دست به کار شده باشید احتمالا بتوانید بخش زیادی از اطلاعات را برگردانید، اما برگشت همه‌ی داده‌ها کمی بعید به نظر می‌رسد.

چگونه فایل های حذف شده گوشی را برگردانیم؟ اگر شما هم این پرسش که ”چگونه فایل های حذف شده گوشی را برگردانیم” در ذهنتان نقش بسته است باید بگوییم که در بالا برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی کرده‌ایم تا به کمک آن‌ها بتوانید ریکاوری گوشی اندروید را با موفقیت پشت سر بگذارید. این برنامه‌ها دو دسته کلی دارند، دسته‌ی اول آن‌هایی هستند که بدون نیاز به کامپیوتر می‌توان مستقیما از آن‌ها استفاده کرد و ریکاوری با خود گوشی انجام می‌شود و دسته‌ی دوم هم آن‌هایی هستند که ریکاوری حافظه داخلی گوشی اندروید با کامپیوتر را انجام می‌دهند.

ریکاوری با خود گوشی بدون نیاز به روت امکان دارد؟ برنامه‌های ریکاوری برای این که بتوانند به همه‌ی اطلاعات گوشی شما دسترسی داشته باشند و در حافظه گوشی جستجویی عمیق انجام دهند نیاز به روت گوشی وجود دارد. درواقع به بیان ساده بدون روت کردن بازیابی اطلاعات ممکن است اما به طور حتم فایل‌های کمتری یافته می‌شود و اگر دیتای خاصی برای شما اهمیت دارد پیشنهاد می‌کنیم برای سرچ بهتر گوشی را روت کنید. پس در جواب این سوال که ریکاوری با خود گوشی بدون نیاز به روت امکان پذیر است؟ باید بگوییم که بهتر است گوشی را روت کنید و سپس به سراغ بازیابی بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

150 نظر

  1. هانی

    سلام وقت بخیر من ی فیلم مهمی داخل حافظه داخلی گوشیم داشتم که متاسفانه پاکش کردم حتی از سل زباله زمان زیادی از حذفش نمیگذره امکان داره با ریکاوری برگرده؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هانی

      سلام امتحان کنید ولی بعید چیز زیادی برگرده
  2. امیر

    سلام چطوری میشه ویس های ظبط شده رو بازیابی کرد؟اشتباهی پاکشون کردم

  3. آرشیدا

    سلام من عکس تولد دختر از تو گالریم پاک شده خودش پاک شده میشه برگردوند

  4. زحل

    سلام گوشی من M31s Android است یکی از قصد ریست زده بودش و تمام چیز هاش پاک شد مثل بار اول من اون توش خیلی عکس های که برام خیلی مهم بود داشتنم که کلا پاک شد و از اون موقع هم دونیم سال یا سه سال میگزره و حالا بعد اون هم همان موبایل را استفاده می کنم و توش خیلی چیز ها ریختم آیا ممکن است که اون data های قبل از ریست زدنش اش برگرده اگر جواب بدید خیلی ممنون میشم لطفا مرسی.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به زحل

      سلام خیر
  5. سحر کریمی

    جسارتن ممکنه که به این چند تا سوال من هم پاسخ بدین
    منی که یک سال و دوماه پیش اون عکس و فیلم های آموزشیم رو پاک کردم و بازگشت به کارخانه زدم و بعد از اون اطلاعاتی که کپی داشتم دوباره از طریق برنامه shareme روی گوشیم ریختم و توجه فرمائید که این روند بار ها تکرار شده یعنی به دلایلی من بار ها اطلاعات گوشیم رو روی دستگاه دیگه میریختم و بازگشت به تنظیمات کارخانه میزدم دوباره از طریق برنامه shareme روی گوشیم میریختم
    ۱_ خب تحت چه شرایطی و چه مدت زمانی امکان برگشت عکس و فیلم های آموزشیم وجود داره ؟
    ۲_ حتی با استفاده از برنامه ها و روت کردن گوشی هم امکان برگشت اون عکس و فیلم ها نیست؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سحر کریمی

      سلام خیر امکانش نیست
  6. سحر کریمی

    سلام من یه سری عکس و فیلم آموزشی تو گوشیم داشتم که تقریباً یک سال و دوماه پیش وقتی میخواستم بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنم یادم رفت ازش کپی بگیرم اما از بقیه عکس و فیلم هام کپی گرفتم و تو این یک سال چندین بار بازگشت به تنظیمات کارخانه زدم و هی عکس و فیلم هایی که کپی گرفته بودم رو دوباره میریختم رو گوشیم خواستم بدونم امکانش هست بتونم اون عکس و فیلم آموزشی رو برگردونم چون الان بهش نیاز پیدا کردم
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سحر کریمی

      سلام نه قطعا
  7. مهدی

    سلام من گوشیمو اگر ریست کنم و قبلش کارت حافظه را دربیاورم ممکنه اطلاعات کارت‌ حافظه باز نشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام اگه کارت حافظه خارج کنید دیگه کاری به حذف و خونده نشدن نداره
  8. باران

    سلام.من یه گوشی داشتم ۵ سال پیش یه سری اطلاعات مهمی کاری روش داشتم.بعد ۳ سال پیش شکست بوردش اسیب خیلی جدی دید(تکه تکه شد)ایا امکانش هست اگر ببرمش پیش متخصص اطلاعاتم برگرده؟بعد از پاک کردن اطلاعاتم هم کلی عکس و فیلم جدید ریختم روش.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به باران

      سلام بله شاید بشه
  9. Amirmehdi

    تورو به خدا اگه کسی هست که میتونه گوشی هو آوی y220 رو اطلاعاتش رو برگردونه کمکم کنه …توروخدا

  10. احمد

    سلام من گوشیمو فرمت کردم بعد حافظه رو تا آخر پر کردم بعد دوباره فرمت زدم آیا امکانش هست عکس و فیلم های قبلیم بازیابی بشه ؟؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احمد

      سلام خیر
      1. سحر کریمی

        پاسخ به احسان نیک پی

        اگر تا آخر پر نکنیم قابل بازگشت هست؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads