داغ ترین ها :
بهترین بازیهای دخترانه اندرویدی + لینک دانلود

بهترین بازیهای دخترانه اندرویدی + لینک دانلود

انتخاب بازی دختران با پسران قدری متفاوت است. گرچه این تفاوت عمومیت ندارد؛ اما می‌توان گفت که از دنیای متفاوت آنها ناشی می‌شود. شرکت‌‌های سازنده بازی، استانداردهای خاصی برای تفکیک بازی‌های دخترانه و پسرانه دارند. گرچه همانند گذشته محدودیت‌ها و خط‌کشی مشخصی وجود ندارد اما، بازهم بازی‌هایی وجود دارد که بیشتر ویژه دختران است یا بازی‌هایی هست که پسران تمایل بیشتری برای انجامش دارند. با این همه شرکت‌های تولید کننده بازی‌ها، در تلاش‌اند که بتوانند تفکرات جنسیتی را کنار زده و تساوی حقوق زن و مرد را در این مورد نیز رعایت کنند.

 

برای مشاهده لیست قیمت جدیدترین گوشی های گیمینگ روی لینک بزنید.

 

 

حال اگر به دنبال بازی خاصی برای دختران باشید؛ می‌توانید به گزینه‌های بسیاری مراجعه کنید که برای این دسته از افراد طراحی و تولید شده‌اند. این نوشتار با هدف معرفی و شرح کوتاهی از این‌گونه بازی‌ها، در تلاش است به شما کمک کند بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که باز هم تاکید می‌شود که تمام این بازی‌ها تنها برای دختران مفید نیستند؛ بلکه برخی را پسران نیز می‌توانند انجام دهند. رنگ صورتی و تنالیته شاد یا داستان‌های فانتزی، پسران بسیاری را نیز سر ذوق می‌آورد.

بهترین بازیهای دخترانه اندرویدی

تفاوت‌های بیولوژیکی نباید مانع از گذراندن ساعات خوش شود! اما کل‌کل کردن در این زمینه تفریح سالمی است (در صورتی که به دعواهای خطرناک ختم نشود) که از دیرباز وجود داشت. بچه‌ها عاشق بازی گروهی هستند، بنابراین همه می‌توانند این بازی‌ها را انجام دهند و به‌شدت شاد شوند. دیگر زمانه‌ای که تنها پسران متخصص بازی‌های ویدیویی بودند به پایان رسیده‌است. نه تنها در زمینه بازی‌های ویدیویی، بلکه در بسیاری از زمینه‌های دیگر دختران توانستند خود را به جامعه معرفی و ثابت کنند.

فهرستی که در ادامه می‌خوانید؛ شامل بازی‌هایی است که دختران بسیاری آنها را انجام داده و نمره بالایی کسب کرده‌اند. بسته به سلیقه شما،‌ یک بازی می‌تواند جذاب باشد یا نباشد. توضیحات بیان شده برای هر بازی، می‌تواند ماهیت آن را نشان دهد که آیا مطابق میل و سلیقه شما هست یا خیر!

بازی Disney magic kingdom

بهترین بازی دخترانه جدید

دیزنی از ۱۰۰ سال پیش تا به امروز بسیار توانست بین مخاطبین، به‌خصوص دختربچه‌ها محبوب شود. اگر شما هم از طرفداران دیزنی هستید، یکی از بهترین بازی دخترانه هایی که می‌توانید برای خود یا فرزند دخترتان انتخاب کنید این بازی است که توسط کمپانی دیزنی ساخته شده.

در این بازی، کلیه‌ی شخصیت‌های دیزنی از جمله دیو و دلبر، پری دریایی، پیترپن و …. داخل بازی هستند و شما با آن‌ها، باید یک قلمرو بسازید.

در طی بازی اقدامات زیادی را می‌توانید انجام دهید. در آسمان همراه دامبو و پیترپن پرواز کنید، با پری دریایی به اعماق دریا بروید و در گوشه و کنار جنگل، با شخصیت‌های دیگر وقت بگذرانید.

این بازی دخترانه برای موبایل‌های اندرویدی و آیفون وجود دارد و می‌توانید به راحتی آن را نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید.

دانلود بازی Disney magic kingdom

بازی SUBWAY SURFERS

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

Subway surfers یا موج سواران مترو یک بازی مسابقه‌ای است که داستان آن با گرافیتی کشیدن یک پسربچه روی دیوار ساختمانی خاص آغاز می‌شود. در همین هنگام مامور پلیس به همراه سگ خود شما را که اکنون در نقش پسربچه در حال فرار هستید را دنبال کرده تا دستگیرتان کند. روند بازی بدین صورت است که باید تا می‌توانید از دست مامور و سگش فرار کنید تا در دام نیوفتید. در این تعقیب و گریز، می‌توانید با پریدن، جا خالی دادن، رفتن از این سو به آن سو و کارهایی مانند این، فاصله خود را با مامور کاهش دهید. رفته رفته سرعت دویدن پسربچه بیشتر می‌شود و تعقیب و گریز نیز شرایط دشوارتری را به همراه خواهد داشت.

Subway Surfers یک بازی برای تلفن همراه با سناریویی بی‌پایان است. در این بازی شما باید تا می‌توانید بدوید و با گردآوری سکه‌ها، رکورد امتیازات خود را افزایش دهید. شرکت‌های خصوصی Kiloo و SYBO Games که در دانمارک مستقر هستند؛ این بازی را برای پلتفرم‌های گوناگونی مانند اندروید، iOS، کیندل و ویندوزفون ساخته‌اند. این بازی از موتور Unity استفاده می‌کند. همان‌گونه که در ابتدای معرفی این بازی بیان شد؛ بازیکنان نقش هنرمندان جوان گرافیتی‌کار را بر عهده دارند که باید به‌نوعی از قانون فرار کنند. در حین فرار، سکه‌های طلا، پاورآپ‌ها و امتیازات دیگر را افزون بر سکه‌های معمولی به‌دست خواهید آورد که هریک می‌تواند تجربه جذاب‌تری هنگام فرار برایتان به همراه داشته باشد. تصادفتان با موانعی مانند واگن‌های قطار یا دیوار تونل‌ها می‌تواند به دستگیری شما توسط پلیس یاد شده ختم شود که باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.
دانلود بازی Subway Surfers

بازی FRUIT NINJA

بهترین بازی دخترانه اندروید

 

Fruit Ninja یک بازی اکشن اعتیاد آور است که در آن شرکت کننده باید میوه‌هایی را که به هوا پرتاب می‌شوند را با حرکات نینجا شکلی برش دهد. هرچه میوه‌های بیشتری برش دهید؛ امتیاز بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. این امتیازات بیشتر، قدرت برش بیشتر و تیغ‌های بهتری برایتان به ارمغان می‌آورد. بازی‌های کوچکی برای آزمایش مهارت‌های شما و پیروزی در چالش‌های روزانه وجود دارد. برای افزایش لذت از این بازی می‌توانید در مسابقات آنلاین آن که برای رقابت با سایر نینجاها طراحی شده یا آزمایش‌های هوش هیجانی این بازی شرکت کنید. سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه را می‌توانید از داخل خود برنامه بخرید.

Fruit Ninja یک بازی ویدیویی ساخته Halfbrick است که از سال ۲۰۱۰ برای دستگاه‌های iPod Touch ،iPhone ،iPad و سیستم عامل اندروید منتشر شد. در همان سال نیز به علت محبوبیت بالا و طرفداران فراوانی که پیدا کرد؛ در سیستم عامل ویندوزفون نیز به اجرا درآمد. جالب است بدانید این بازی محبوب نسخه قابل اجرا در کنسول‌‌های خانگی زمان خود را نیز داشت! نظر منتقدان نسبت به این بازی و داستان و جریان آن بسیاری مثبت بود. دانلود بیش از ۳ میلیون در سپتامبر ۲۰۱۰، ۴ میلیون دانلود در دسامبر ۲۰۱۰ و بیش از ۲۰ میلیون در همه پلتفرم‌ها تا مارس ۲۰۱۰ محبوبیت آشکار این بازی را بیان می‌کنند. در می ۲۰۱۲ تعداد دانلود این بازی محبوب به ۳۰۰ میلیون بار رسید!

هزینه کم بازی و البته گیم‌پلی اعتیادآورش، دلایل مهمی بود که افراد بسیاری را به این بازی معتاد کرده‌است. اما آیا این بازی همچنان هم جذاب است؟ بله!  پشتیبانی خوب شرکت سازنده از این بازی که توانست بازی‌های چند نفره و امتیازات ویژه را برای کاربرانش به ارمغان آورد؛ دلیل مهمی است که این بازی را همچنان قابل استفاده می‌کند. از جمله انتقاداتی که به Fruit Ninja وارد می‌شود؛ روند سختی ناهموار آن است که ثبات ندارد. انتظار می‌رود این روند افزایش باشد اما بیشتر حالت سینوسی دارد.
دانلود بازی Fruit Ninja

مقایسه لپ تاپ گیمینگ با کنسول های بازی:
لپ تاپ گیمینگ یا کنسول

 

بازی FASHION STORY

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

خرید کردن شاید بهترین و جذاب‌ترین کار برای خانم‌ها و البته برخی آقایان باشد. برای همین شرکت سازنده بازی مشهوری به نام Storm8 Studios با استفاده از این ویژگی روان‌شناختی، بازی‌ جالبی به‌نام Fashion Story را طراحی و عرضه کرده‌اند که در نوع خود بسیار جالب است. نوعی مرکز خرید با چندین ویترین برای تفریح و فروش وجود دارد که شما نیز به عنوان یک فروشنده، باید کالاهای خود را بفروشید. این مرکز خرید منتظر شماست تا فروشگاه خود را بازگشایی کرده و پذیرای مشتریان باشید.

از جلمه کارهایی که کاربران این بازی در فروشگاه خود انجام می‌دهند؛ برطرف کردن نیاز مشتریان و راهنمایی آنها، سازماندهی تازه‌ترین مجموعه‌ها و طرح‌ها برای جذب مشتریان و البته حفظ مشتریان و فروش محصولات به آنها است. در حین انجام این کارها باید فهرست لوازم مدرن و متنوع را یادداشت کنید؛ توجه مخاطبان را به بروشورها، تزیینات و فروشگاه‌ها جلب کنید و مهمتر از همه اینکه خلاقیت خود را نشان دهید.

Fashion Story را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی دخترانه دانست که هم فضایی فانتزی و هم واقعی دارد. می‌توانید در عین داشتن فانتزی‌های دخترانه، رقابت‌های فروش را در جهان مدرن نیز تجربه کنید. داشتن یک بوتیک مد با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها بدون دغدغه مالی از پرداخت اجاره‌بها و هزینه‌های گوناگون خلاص شوید. آشنایی با آیتم‌های مد جهانی هم از جمله علایق دختران است که این بازی می‌تواند آنها را سر ذوق آورد. دانلود و نصب این بازی هزینه‌ای ندارد و در عین حال می‌تواند به شما کمک شایانی در تجربه‌های جدید کند.
دانلود بازی Fashion Story

بازی BONNIE’S BRUNCH

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

Bonnie’s Brunch بازی جذابی درباره مدیریت غذا است. در این بازی باید در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود خدمات رسانی کنید و امتیاز بگیرید. خود را به جای شخصیت اصلی بازی یا همان بانی می‌گذارید و سفر خود را با کامیون غذای برانچ آغاز می‌کنید. این بازی در ۵۰ سطح گوناگون با چالش‌های متفاوت طراحی شده‌است که از تهیه و ارائه غذاهای معمولی به مشتریان کم گرفته تا مشتری‌مداری در سطح‌های گوناگون و تهیه غذاهای دشوارتر. در این هنگام باید مراقب مشتریان گرسنه باشید که از شما عصبانی نشوند و یا کامیون غذای شما را ترک نکنند. باید به آنها ثابت کنید که غذاهای شما لذیذ واقعی هستند.

چه حسی دارد که دنیا را از پنجره یک کامیون غذایی ببینید؟ بانی (شخصیت اصلی بازی) رویایی دارد که کامیون غذا وسیله‌ای برای رسیدن به آن رویاست. اکنون شما باید در مسیر این رویا او را همراهی کنید تا بتواند موفق شود. این بازی برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. استودیوی Funny Lab این بازی جذاب را در زمینه مدیریت زمان ساخته طراحی و عرضه کرد که طرفداران خاص خود را دارد. تهیه و توزیع غذاهای رنگارنگ به اندازه کافی سرگرم کننده است که بتواند مدتی فکر شما را از مسایل گوناگون جدا سازد. گرچه ایده این بازی چندان ایده اورجینالی ندارد و پیش از آن هم شرکت‌هایی چنین بازی‌هایی ساخته‌اند اما، Bonnie’s Brunch توانسته است به‌خوبی سبک پخت و سرو غذا برای مشتریان را اجرا کند تا کاربر از گیم پلی زیبای آن لذت ببرد.

رویای اصلی بانی که کار خود را با یک کامیون غذای بسیار کوچکی آغاز کرده بود؛ سفر به دور دنیاست. این کامیون که پدربزرگش به او هدیه داده؛ وسیله‌ای است که با پخت غذا و فروش آن به افراد در مناطق گوناگون، هزینه سفرش را تامین می‌کند. سرانجام این ماجراجویی رسیدن به پاریس زیباست! فروش خوب او در این کامیون غذا به این معنی است که از افراد زیادی در مسیرش خواهان خوراکی‌های او هستند که مسیر بازی با پیشرفت سطح پلیر، پیچیده‌تر می‌شود.

خوشبختانه روند یادگیری این بازی بسیار جذاب و هوشمندانه طراحی شده که به شما می‌آموزد چگونه یک یا دو میان وعده جدید را در هر سطح بازی بپزید. این میان وعده می‌تواند آیتم جدیدی در منو شما باشد یا اینکه از موارد پیشین الهام گرفته باشد. برای مثال ممکن است در یک سطح شیوه استفاده از وافل‌‌ساز و در سطح بعدی شیوه پختن وافل با شربت یا پنیر خامه‌ای به شما آموزش داده شود. هر یک از این مراحل کمی بیشتر از مرحله قبل طول می‌کشد، زیرا باید مواد روی صفحه را انتخاب کنید تا آنها را به قسمت آماده‌سازی غذا بیاورید و وقتی سفارش تمام شد، آن را به مشتری تحویل دهید. هنگامی که سطوح آموزشی را پشت سر گذاشتید، متوجه خواهید شد که مشتریان سریع می‌آیند و انتظار دارند که به‌سرعت هم سفارش خود را تحویل بگیرند.

برخلاف دادن یک لیوان شیر به کودکی پشت پیش‌خوان که به سرعت انجام می‌شود؛ آماده کردن وافل عسلی ممکن است قدری طول بکشد که همین زمان نسبتا طولانی ممکن است مشتریان را عصبانی کند. کیک‌های پنیر خامه‌ای و قهوه‌ها نیز زمان مورد نیاز خود را برای آماده‌سازی دارند. اینجاست که بانی به عنوان یک فرشته نجات وارد می‌شود. این بازی به مدیریت زمان در دوره های زمانی بسیار کوتاه بستگی دارد، اما همچنان به دقت نیز وابسته است. برای اینکه در یک بازی از مدیریت زمان استفاده کنید و همچنان سرگرم کننده باشد، نیاز به یک تعادل بسیار دقیق دارید. Bonnie’s Brunch این قسمت از بازی را به طرز شگفت انگیزی مدیریت می‌کند.

 

معرفی بازی های هواپیمای اندروید و pc:
بازی هواپیما برای کامپیوتر

 

بازی CAKE MANIA

اگر از بازی Glamour و زیبایی خوشتان میآید، CAKE MANIA برای شما ایده آل است. این بازی در داخل یک آشپزخانه از نوع غذاخوری است. جیل شخصیت اصلی است. به جیل و دوستانش در درست کردن کیک کمک کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه خود را بخرید و مدیریت کنید، کیک بپزید و آن را گل آرایی کنید. سطوح مختلفی برای تکمیل وجود دارد، از تهیه دستور العمل‌ها، خدمت به مردم، تحویل سفارشات و دریافت وجه. در صورت تمایل، بروزرسانی‌های جدید امکان‌پذیر است، به شرطی که هزینه نسخه‌های جدید را پرداخت کنید.

کیک‌ها برای یک بازی عالی هستند. کیک‌های شکلاتی بزرگ، کیک‌های اسفنجی کوتاه، کیک‌های مرطوب. در این بازی با انواع کیک‌ها نیز آشنا خواهید شد. عشق ما به غذاهای شیرین پخته شده هر روز بیشتر می‌شود. خوشبختانه، کیک مانیا راهی برای افراط عاشق شیرینی پزی ارائه می‌دهد. این بازی یک شبیه‌ساز است که شما را وادار می‌کند مجموعه‌ای از کیک‌فروشی‌ها را راه‌اندازی کنید و برای مشتریان مختلف، از خانم‌های مسن خوب و تاجران گرفته تا خرگوش عید پاک، خوراکی‌های خوشمزه درست کنید.

راضی نگه داشتن مشتریان در ظاهر امری ساده است. وقتی کسی وارد مغازه می‌شود، منویی به او می‌دهید و منتظر می‌شوید تا کیکی را انتخاب کند، که یکی از ترکیبی از شکل‌ها و رنگ‌ها خواهد بود. به عنوان مثال، یک کیک گرد با آیسینگ سفید، یا یک کیک مثلثی با آیسینگ قرمز. سپس کیک را در فر بپزید و پس از اتمام آن مایه کیک را روی آن قرار دهید، آن را به مشتری تحویل دهید و پول او را بگیرید. در طول این فرآیند، یکی دو مشتری دیگر وارد می‌شوند، بنابراین باید سفارش‌های آنها را نیز مدیریت کنید.
دانلود بازی Cake Mania

بازی DIVERSION

Diversion یک بازی مسابقه‌ای هیجان انگیز است. سرگرمی را می‌توان شعار بی‌پایان این بازی دانست. هدف دویدن، پریدن، بالا رفتن، آویزان شدن، شنا کردن، سر خوردن و حتی پرواز است! با پیشروی در سطوح بالاتر، قفل صدها شخصیت جدید را باز خواهید کرد و گیم‌پلی و خطرات جدید را به چالش بکشید. دوستان خود را به ماجراجویی‌های باورنکردنی و چالش‌های بزرگ دعوت کنید. بازی را کنترل کنید و امتیازهای زیادی کسب کنید.

Diversion یک بازی با مفهوم و روند یادگیری بسیار ساده است. داستان پیچیده‌ای ندارد و تنها هدف گردآوری بیشترین امتیاز و ثبت بالاترین رکورد است. شما یک شخصیت هستید که همیشه رو به جلو حرکت می‌کند و می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه گوشی بپرید. سطوح خطوط مستقیمی پر از جواهرات، ستاره‌ها و دیگر جوایز هستند. سطوح گوناگون بازی با رسیدن به خط پایان در هر مرحله ارتقا می‌یابند اما به‌دست آوردن ستاره‌ها و جواهرات مسیر انتهایی ندارد. این همان لذتی است که نمی‌توانید از آن دل بکنید و دوباره به بازی کردن متمایل خواهید شد.

دانلود بازی Diversion

 

بهترین بازی های کامیون اندروید و iOS:
بازی ماشین سنگین

 

بازی SUPERMARKET MANIA

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

supermarket mania یک بازی بسیار جالب و از بهترین بازیهای دخترانه اندرویدی است. نیکی از یک سفر طولانی برگشته و به دنبال کار است. او به سختی می‌تواند در یک سوپر مارکت محلی کار پیدا کند. شما باید به او کمک کنید تا خریدها و لوازم فروشگاه را مدیریت کند. ۵۰ سطح برای این بازی وجود دارد.  گرچه در این بازی داستان از کمیک استریپ‌هایی تاثیر گرفته است اما هدف از انجام آن، مدیریت یک سوپرمارکت در آینده نیست! این بازی به شما مدیریت زمان و توانایی انجام چندکار را در یک بازه زمانی مشخص می‌آموزد. با پیش‌فرض اینکه انجام این بازی به مرگ و زندگی شما بستگی ندارد و در صورت موفق نشدن کسی شما را نخواهد کشت؛ گیم‌پلی آن می‌تواند به شما در چالش کشیدن خود و ارتقای توانایی مدیریت بحران و مدیریت زمان کمک شایانی بکند.

در Supermarket Mania، بازیکنان به سادگی وظیفه نهایی نیکی را درک خواهند کرد. در شروع یک سطح، تمام قفسه‌های فروشگاه خالی خواهند بود و این وظیفه نیکی است که آنها پر کند. هر قفسه نیز با ورود مشتریان و خریدهایشان ممکن است خالی شود که باید به سرعت به حالت پیشین خود بازگردد. بازیکن با لمس یک قفسه، به نیکی دستور می‌دهد که سراغش رفته و آن را با سبد خود پر کند. بازیکنان می‌توانند تعدادی از اقدامات را در صف انتظار قرار دهند و نیکی آنها را به ترتیب انجام می‌دهد. نیکی باید پس از رسیدگی به حدود پنج قفسه (این تعداد با ارتقای سطح بازی تغییر می‌کند) به پشت فروشگاه بدود و سبد لوازم خود را شارژ کند تا به سامان‌دهی قفسه‌ها ادامه دهد. اگر مشتری کالای خاصی را بخواهد و در دسترس نباشد، جلوی قفسه منتظر می‌شود و تایمر شروع به شمارش معکوس می‌کند. اگر در این مدت کالا را انبار نکنید، مشتری را عصبانی خواهید کرد.
دانلود بازی Supermarket Mania

بازی FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

FarmVille نوعی بازی کشاورزی است که توسط Zynga ساخته شده است. گیم پلی این بازی شامل جنبه‌های گوناگونی از زمین‌داری مانند شخم زدن خاک، کاشت، رشد و برداشت محصولات، برداشت درختان و پرورش دام است. شرکت کننده می‌تواند حیوانات را پرورش دهد، با کشاورزان دیگر تبادل کند، باغ بسازد و یا با دوستانش مذاکره کند. همانطور که بازیکن آیتم‌های بیشتری دریافت می‌کند و در سطوح گوناگون پیشرفت می‌کند؛ محصولات و حیوانات به‌وسیله بازار در دسترس او قرار می‌گیرند. بازار در این بازی مکانی است که کالاهای مورد نیاز را با استفاده از سکه‌های مزرعه یا پول مزرعه خریداری کرد.

احتمالاً یکی از بهترین جنبه‌های بازی، فرصت‌های دائمی برای کسب جوایز از طریق شرکت در رویدادها است. هر چند هفتهای یک‌بار اتفاقی می‌افتد که به شما فرصت می‌دهد تا یک مزرعه جدید به دست آورید (چه اقامت ۳۰ روزه یا یک مکان دائمی) و این برای شما امتیازی هنگفت خواهد بود؛ آن هم  زمانی که در حال ساخت مزرعه خود هستید.

اگر در زندگی واقعی خود فردی سازنده هستید که رشد، نگهداری و توسعه در دستور کاری شما قرار داد؛ این بازی می‌تواند به شما کمک کند تا بر اهداف اصلی خود تمرکز کنید و مهارت‌های شخصی را ارتقا دهید. افزون بر این، گیم‌پلی FarmVille می‌تواند روحیه رقابتی و حریف طلب شما را تقویت کند. شرکت در رویداد و شانس کسب جوایز بزرگتر برای رتبه بندی بالاتر قطعا توجه شما را جلب خواهد کرد. این نسخه بهتر از بازی اصلی در پلتفرم فیس‌بوک است زیرا در نسخه موبایل می‌توانید به طور مداوم منبع آب خود را از رودخانه و دریاچه دوباره پر کنید، به این معنی که هرگز برای مراقبت با محصولات خود با کمبود آب مواجه نمی‌شوید. بنابراین هیچ تاخیر زمانی مانند آنچه می‌توانید در نسخه اصلی فیس بوک تجربه کنید، وجود ندارد.
دانلود بازی Farmville 2

پیشنهاد مطالعه:
کادو روز پدر

 

بازی PRINCESS GIVES BIRTH TO A BABY

بهترین بازی های اندروید 2022 دخترانه

PRINCESS GIVES BIRTH TO A BABY  همانطور که از اسم آن پیدا است، در مورد یک شاهزاده خانم است که قصد دارد زایمان کند. او در زمان انتظار نیاز به توجه دارد و همچنین برای مراقبت از کودک به کمک نیاز دارد. شرکت‌کننده باید مانند یک پزشک عمل کند، فشار خون، ضربان قلب یا تب پرنسس پنی را چک کند و حتی یک قرص برای استراحت او فراهم کند. پس از به دنیا آمدن نوزاد، بازیکن نیز باید به عنوان مشاور کودک عمل کند و وضعیت بدنی او را بررسی کند و حتی لباس نوزاد را انتخاب کند. این بازی در گوگل پلی رایگان است و تنها ۲۱ مگابایت است.

 

آموزش بهترین ترفند های بازی فورتنایت:
چگونه در فورتنایت بهتر بازی کنیم

 

بازی CUT THE ROPE 2

بهترین بازی دخترانه اندروید

Cut the rope 2 یک بازی بر اساس Om Nom، هیولای کوچکی است که به خوردن غذاهای خوشمزه معتاد است. با این حال، خوراکی‌ها فراتر از دسترس Om Nom هستند، و برای آزاد کردن آب نبات‌ها باید رشته‌ها را قطع کنید. این بازی دارای یک گیم پلی خلاقانه است که شما را وادار می‌کند با جاذبه رقابت کنید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی طناب آویزان شده را می‌برید، آب نبات‌ها به دهان او می‌افتند. بازی دارای چندین سطح با چالش‌های متفاوت و شگفت انگیز است.

Cut the Rope 2: Om Nom’s Unexpected Adventure دنباله واقعی فیلم بسیار محبوب Cut the Rope است و قهرمان کوچک سبز ما را برای اولین بار بدون کمک به جهان می‌فرستد. این ماجراجویی در پنج مکان جدید جنگل، سد شنی، زباله‌دان، پارک شهر و زیرزمین اتفاق می‌افتد که در به‌روزرسانی‌های آینده اضافه می‌شود. هر دنیا حس و موسیقی متن منحصر به فردی دارد که با آن طبیعت عجیب و رنگارنگ بازی که ما با آن آشنا هستیم ساخته شده است. هر مکان جدید شخصیت تازه‌ای را معرفی می‌کند که هدف آن ترکیب کردن گیم‌پلی است و این کار را با موفقیت انجام می‌دهد. به عنوان مثال، یک شخصیت به عنوان سکوی پرشی برای Om Nom و آب نبات ها عمل می‌کند، در حالی که شخصیت دیگری از زبان خود برای ایجاد سکوهای موقت استفاده می‌کند و در یک سطح می‌لغزد تا Om Nom و آب نبات را به هم نزدیک کند.

توسعه‌دهنده بازی Zeptolab با معرفی شخصیت‌های جدید با مهارت‌های منحصربه‌فرد خود، Cut the Rope 2 را به‌طور موثری به سطح دشواری بعدی رسانده است که حتی گیمر بزرگسالان موبایل را به چالش می‌کشد. البته، گیمرهای قبلی در سری Om Nom مانند آخرین Cut the Rope: Time Travel چالش‌های خاص خود را داشتند، اما Cut the Rope 2 بالغ ترین نسخه در این سری است. این ویژگی ذهن شما را با ناامیدی عذاب می‌دهد، اما به گونه‌ای که همیشه باعث می‌شود برای امتیازات بیشتری به بازی برگردید. هر دنیا پازل‌های مبتنی بر منطق و فیزیک را با سطوح دشواری افزایش‌یافته، به دلیل اضافه شدن این شخصیت‌های جدید، ارائه می‌دهد. همچنین، باید برای اولین بار در اکثر سطوح، خود Om Nom را دستکاری کنید، که اغلب شما را مجبور می‌کند به طور دیوانه‌وار روی صفحه تبلت یا گوشی هوشمند خود ضربه بزنید تا به امتیاز سه ستاره مطلوب برسید.

Zeptolab در کنار امتیاز سه ستاره برای هر سطح، ماموریت‌هایی را نیز معرفی کرده است. این سطوح فرعی از شما می‌خواهند که سطحی را به پایان برسانید که معیارهای خاصی مانند جمع آوری مقدار مشخصی ستاره یا عدم استفاده از یکی از همدستان جدید Om Nom را برآورده کند. اینها قطعا بازی را طولانی می‌کنند و چالش‌های بیشتری را برای شما به وجود می‌آورند تا مغز خود را به کار بگیرید.
دانلود بازی Cut the rope 2

گوشی گیمینگ از برند سامسونگ:
بهترین گوشی سامسونگ برای بازی

 

بازی PET RESCUE SAGA

بازی دخترانه اندروید

 

درصد بالایی از کودکان به حیوانات خانگی علاقه دارند. آنها دوست داشتنی و سرگرم کننده هستند. این بازی حماسی برای نجات حیوانات خانگی است که شامل بازی‌های پازلی کوچکی برای رها کردن حیوانات زیبا از ربایندگان شیطانی است. نکته منفی این بازی را می‌توان حرکات محدودی دانست که برای نجات حیوانات خانگی پیشنهاد می‌دهد. بنابراین، باید آنها را با دقت برنامه ریزی کنید. این بازی دارای گرافیک زیبا و رنگارنگ، حیوانات خانگی شایان ستایش از انواع مختلف مانند توله سگ، خرگوش، پاندا، خوکچه و غیره است.

Pet Rescue Saga که توسط کمپانی King منتشر شده است به عنوان یکی از معروف ترین بازی‌های اکشن-پازلی این روزها شناخته می‌شود. اگرچه این بازی برای تمام سنین قابل بازی است، اما مطمئناً ماده خاکستری مغز شما را آزمایش خواهد کرد. نتایج هوش در یک حلقه اجبار ایده آل، باعث می‌شود بیشتر بازی کنید و ساعت‌های بیشتری را برای تکمیل سطوح صرف کنید. تمرکز اصلی Pet Rescue Saga نجات حیوانات خانگی است. راه‌های متمایز زیادی برای انجام این کار وجود خواهد داشت، از کمک به سگ‌ها برای فرود ایمن در حلقه‌های شناور به گونه‌ای که غرق نشوند تا مواردی مشابه برای باز کردن مسیرهایی که میمون‌ها می‌توانند به درختان انگور بروند.

در ابتدا، گیم پلی بازی Pet Rescue Saga ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلوک‌های رنگی مشابه را جفت کنید تا آنها را از صفحه پازل حذف کنید. بیش از هزار مرحله در این بازی وجود دارد. در هر سطح، هدف خاصی برای رسیدن وجود دارد. برخی از اهداف به دست آوردن یک امتیاز خاص، نجات تعداد معینی از حیوانات، خلاص شدن از شر درصد معینی از بلوک‌های روی تخته و بسیاری موارد دیگر است. علاوه بر این، در هر سطح، تعداد معینی حرکت وجود دارد که می‌توانید از پازل استفاده کنید. بنابراین، استراتژی شما در هر اقدامی که به کار می‌گیرید، باید دقیق باشد. با این حال، همچنان می‌توانید استراتژی خود را آزمایش کنید زیرا همیشه می‌توانید حرکات را در قسمت پایین بازی مشاهده کنید.

با ادامه بازی، در برخی از مراحل موشک Column Blaster را تجربه خواهید کرد. این یک آیتم خاص برای انفجار یک ستون خاص است. همانطور که بلوک ها را جفت می‌کنید، آیتم پس از کلیک کردن انرژی می‌گیرد و آماده شلیک می‌شود. جدا از موارد کمیاب، می‌توانید برخی از پاورآپ‌ها مانند BlockBuster را نیز باز کنید. هنگامی که یک سطح را شروع می‌کنید، این افزایش قدرت ظاهر می‌شود. می‌توانید از این قدرت برای جدا کردن یک بلوک از تخته پازل استفاده کنید. برای استفاده از آن، باید روی آن کلیک کنید و سپس روی بلوک های معمولی یا ضربی که ترجیح می‌دهید از آن استفاده کنید، کلیک کنید.
دانلود بازی  Pet rescue saga

بازی KIM KARDASHIAN HOLLYWOOD

در این بازی به همراه کیم کارداشیان مسیر ستاره شدن در هالیوود را بپیمایید. این بازی به شرکت‌کننده اجازه می‌دهد ستاره خود را بسازد و آن را با صدها گزینه مناسب و در دسترس، که اکثر آنها از شخصیت اصلی در دنیای واقعی الهام گرفته‌ شدند؛ شخصی‌سازی کند. شما با جذاب ترین سلبریتی‌ها بازی می‌کنید و حتی بچه دار می‌شوید. برای تقویت آن، می‌توانید با دوستان خود در فیس بوک ارتباط برقرار کنید، سبک‌ها را مقایسه کنید و به یکدیگر کمک کنید تا به شهرت برسند. این بازی به صورت رایگان در فروشگاه Google Play موجود است.

از همان ابتدا واضح است که بازی کیم کارداشیان در مورد ظاهر است. اولین وظیفه شما در بازی این است که تصمیم بگیرید آواتار شما چگونه به نظر برسد، با گزینه‌هایی برای سفارشی کردن رنگ مو، چشم و پوست، مدل مو و مجموعه‌ای از لباس‌های اصلی کار سختی در پیش نخواهید داشت. با این حال نگران نباشید، زیرا هر چه باشد لاغر و زیبا خواهید بود. کیم مخاطبان خود را می‌شناسد. گزینه‌های آواتار زنانه پر زرق و برق هستند و آواتارهای مرد، رک و پوست کنده، کمی ظاهر عجیبی دارند.

چه کیم شما را ملاقات کند و چه برنامه مدل‌سازی بعدی شما را پیدا کند، گیم پلی بازی یکسان است. شما روی اقدامات مختلفی روی صفحه ضربه می‌زنید، مانند Check Makeup یا Flirt، که مقادیر متفاوتی انرژی می‌گیرند، اما برای تکمیل رویداد، پول، تجربه و ستاره‌های حرفه‌ای یا قلب‌های عاشقانه را به ارمغان می‌آورند. سرانجام انرژی شما که ظرفیت آن با به دست آوردن سطوح بالا می‌رود، تمام می‌شود. سپس نبوغ بزرگ بازی‌های موبایل مدرن آغاز می‌شود: باید منتظر بمانید.

بازی کیم کارداشیان هالیوود بدون صرف پول واقعی امکان پذیر است، اما مقاومت در برابر وسوسه پرداختن برای ستاره‌های بیشتر سخت است. آیا می‌خواهید آن بچه گربه بامزه خارج از آپارتمان خود را به سرپرستی بپذیرید؟ آن بچه گربه ۲۰ ستاره می‌خواهد. شیک ترین لباس و مو را می‌خواهید؟ اینها ستاره های زیادی خواهند برد. قیمت یک لباس بسیار شیک ۱۲۰ ستاره است و ۱۰۵ ستاره برای شما ۹.۹۹ دلار آب می‌خورد. آیا می‌خواهید تعاملات اجتماعی خود را روان‌تر کنید؟ می‌خواهید سریع‌تر با A-listers چت کنید؟ در این بازی باید برای ستاره‌ها بجنگید.
دانلود بازی Kim Kardashian Hollywood

بازی BAKERY STORY

تاجر آینده باشید! نانوایی خود را طراحی کنید و مطمئن شوید که مشتریان شما همیشه خوشحال و سیر هستند. در این بازی شما خلاقیت خود را هنگام ساخت نانوایی آزاد می‌کنید و منو را مطابق با سلیقه خود سفارشی می‌کنید. پس از آماده شدن، می‌توانید تجارت خود را برای دریافت نکات اضافی به دوستان‌تان نشان دهید یا حتی آنها را در فیس بوک دعوت کنید تا همسایگان شما باشند. این بازی در فروشگاه Google Play رایگان است، اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای است.

به جای تاکو و فیله، بازیکنان می‌توانند از بین انواع کیک، تارت، پای و سایر غذاهای لذیذ انتخاب کنند. به همین ترتیب، تزئینات مناسب نانوایی مانند نمایش کیک و پای در دسترس بازیکنانی است که به شخصی سازی ظاهر مکان خود افتخار می‌کنند. علیرغم لذت بردن از این پیشنهاد به همان اندازه که از بازی‌های دیگر این سبک لذت بردیم، چیزهایی نیز برای تغییر وجود دارد.

Bakery Story توسعه خوبی از یک تجربه عالی است اما دوست داشتیم چیزی غیر از آنچه قبلاً ساخته شده بود، ببینیم. با این حال، اگر از طرفداران بازی‌های رستورانی، داستان رستورانی یا به طور کلی بازی‌های اجتماعی هستید، Bakery Story یک بازی خوش طعم است که می‌توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید.
دانلود بازی Bakery story

بازی MOVIESTARPLANET

MovieStarPlanet یک بازی آموزشی است که برای مخاطبان بین ۸ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده است. بازیکنان ستاره‌های سینمای خود را ایجاد می‌کنند که می‌توانند در تولید فیلم‌های کوتاه شرکت کنند. این بازی برای ایجاد جامعه‌ای از بازیکنان که می‌توانند فیلم‌های ساخته شده را مبادله کنند و با سایر کاربران دوست شوند، مفید است. این بازی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در اتاق‌های گفتگوی جالب با آنها چت کنید. با شخصی سازی آواتار خود با لباس های جالب شروع کنید، لباس بسازید، محیط ها را تزئین کنید و فیلم بسازید.

Movie Star Planet (MSP) یک تجربه اجتماعی برای کودکان خردسال و نوجوانان ارائه می‌دهد که باعث می‌شود رویای خود را برای تبدیل شدن به یک ستاره سینما زندگی کنند. این بازی را می‌توان برای ویندوز بازی کرد اما این بازی برای اندروید و iOS نیز با گیم پلی مشابه منتشر شده است. درست مانند سایر بازی‌های این ژانر، Movie Star Planet خود را به عنوان یک دنیای آنلاین امن و سرگرم‌کننده برای کودکان معرفی می‌کند. این بازی دارای حجم عظیمی از محتوا است که می‌توان به صورت رایگان به آنها دسترسی داشت (از جمله برنامه‌های تلفن هوشمند) اما خریدهایی در دسترس هستند تا شهرت شما را به سطح بالاتری ببرند.

پس در Movie Star Planet چه خواهید کرد؟ در این بازی می‌توانید هنگام بازی کردن، تعامل با سایر بازیکنان را تجربه کنید و حتی ایجاد فیلم‌های خلاق و اجتماعی را نیز امتحان کنید. با شرکت در انجمن، شهرت و استارکوین به دست خواهید آورد که به نوبه خود به شما امکان می‌دهد لباس‌ها، پس زمینه‌ها و انیمیشن‌های بیشتری بخرید تا فیلم‌های بهتری بسازید.

ترکیبی از گزینه‌ها در Movie Star Planet برای این ژانر بسیار منحصربه‌فرد است و به شما امکان می‌دهد نه تنها معاشرت کنید، بلکه بسیار خلاق باشید. بازی‌های زیادی وجود ندارند که به شما این سطح از کنترل را بر دنیای بازی بدهند، به همین دلیل است که محبوبیت بازی از زمان انتشار آن به سرعت افزایش یافته است.

دانلود بازی MovieStarPlanet

بازی My talking Angela

بازی دخترانه و کودکانه my talking angela

اگر بازی My talking Tom را بشناسید، دیگر بازی My talking Angela نیازی به معرفی ندارد. آنجلا، دوست تام است که تام او را بسیار دوست دارد و سازندگان بازی تام سخنگو هم بعد از مدتی به فکر ساخت یک بازی همان شکلی در ورژن دخترانه افتادند تا کسانی که هوس دانلود بازی دخترانه بامزه دارند، بتوانند این گربه سفید چشم آبی را داخل گوشی خود داشته باشند. شما در این بازی آنجلا را با لباس‌ها و آرایش های مختلف به هر شکلی که می‌خواهید در می‌آورید، او را به خرید می‌برید و کارهای روزمره‌اش را انجام می‌دهید، او را در اتاقی که برایش به سلیقه خود آماده کرده‌اید می‌خوابانید و خلاصه هر کاری که دوست دارید با گربه‌ی خود انجام دهید را با آنجلا انجام می‌دهید. بازی آنجلای سخنگو چالش خاصی ندارد؛ اما از آن قبیل بازی ها است که به آن معتاد می‌شوید و دلتان می‌خواهد آن را مدام انجام دهید. زمانی که باید جایی منتظر باشید، در مترو هستید یا حوصله‌تان سر رفته و یک بازی جالب دخترانه هوس کرده‌اید، بازی با آنجلا حس خوبی به شما خواهد داد. همچنین، این بازی فاقد هر گونه صحنه‌ی خشن یا تاکتیک‌های سخت است و اگر بخواهید برای دختر کوچولویتان یک بازی سرگرم کننده در گوشی داشته باشید، این بازی را نصب کنید.
دانلود بازی My talking Angela

بازی Crazy dentist salon

crazy dentist salon game

همه ی ما در بچگی دوست داشتیم دندان پزشک شویم اما تعداد خیلی کمی از ما موفق شدیم. اگر دوست دارید دندان پزشکی را تجربه کنید، بازی Crazy dentist salon این امکان را به شما می‌دهد. با دانلود بازی دخترانه بامزه سالن دندان پزشک، می‌توانید دندان‌های زرد، کرم خورده، لق شده و خراب مریض‌های خود را درمان کنید. البته نباید کاری کنید که مریض‌ها درد بکشند یا آسیب ببینند وگرنه امتیاز خود را از دست می‌دهید. گرافیک بازی نیز بسیار بامزه است  و می‌تواند تا مدتی شما یا فرزندتان را سرگرم کند. از آنجا که در این بازی دستورالعمل‌ها به زبان انگلیسی در پایین نوشته می‌شود، به نوعی برای تمرین زبان و یادگیری لغت‌های جدید هم مفید است.

بازی Farm heroes saga

farm heroes saga

حواستان باشد! این بازی بسیار اعتیادآور است. در این بازی، میوه‌ها و صیفی‌جات مختلف کنار هم نشسته‌اند و شما باید آن‌هایی که شبیه هم هستند را کنار هم قرار دهید تا امتیاز بگیرید. هرچی بازی جلوتر برود، چالش بیشتری را پیش روی شما می‌گذارد و در عین حال جذابیت بازی هم بیشتر می‌شود. مدل این بازی را زیاد دیده‌ایم، اما گرافیک جذاب بازی و قیافه بامزه میوه‌ها در کنار موسیقی جذاب بازی، باعث می‌شود این بازی از مدل‌های دیگر متمایز شود. بازی Farm heroes saga را سازندگان بازی کندی کراش ساخته‌اند و اگر طرفدار آن بازی بوده‌اید این بازی را هم خوب است امتحان کنید. پس اگر به فکر نصب بازی دخترانه جدید هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را انتخاب کنید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
دانلود بازی Farm heroes saga

بازی Lily’s garden

بررسی و معرفی بازی دخترانه جالب lily's garden

با لیلی همراه شوید. او به تازگی باغ بزرگی را از عمه‌اش به ارث برده و قرار است به آن رسیدگی کند تا سرسبز و پر گل شود. اما برای کسی که باغبان نیست، این کار چالش‌های زیادی هم به همراه دارد.

لیلی در این بازی قرار است یک باغ را مدیریت کند؛ اما تمام کار شما باغبانی نیست. قرار است ماجراهای زیادی برای او پیش بیاید. او عاشق می‌شود، با آدم‌های اطرافش ماجراهایی پیدا می‌کند، و دست به کشف رازهای زیادی می‌زند. دیالوگ‌های متفاوتی هم میان او و اطرافیانش رد و بدل می‌شود. بازی خسته کننده نیست و مراحل مختلفی دارد که باید آن‌ها را طی کنید و گرافیک جذاب بازی آن قدر چشم‌نواز است که شما را چند ساعت پای بازی نگه می‌دارد. این بازی یکی از بهترین بازی های دخترانه جدید است که امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب کرده و علاوه بر این که شما را سرگرم می‌کند. برای یادگیری زبان هم به شما کمک شایانی خواهد کرد.
دانلود بازی Lily’s garden

بازی Miraculous: Tales Of Ladybug & Cat Noir

miracuouls lady bug game for girls

لیدی باگ و پسر گربه‌ای آمده‌اند که شهر پاریس را از دشمنان پس بگیرند و مردم را نجات دهند! شما هم می‌توانید در این مسیر همراه آن‌ها باشید. 

اگر از طرفداران انیمیشن لیدی باگ هستید، این بازی جذاب را از دست ندهید؛ چرا که یکی از بهترین بازی‌های موجود در اندروید بوده که سرشار از هیجان است. 

این بازی موفق شده که در گوگل پلی از ۵ امتیاز، ۴.۵ امتیاز را دریافت کند و توجه خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. در این بازی  اکشن دویدنی، به جلو بروید، پول جمع کنید، مراحل بازی را طی کنید و شخصیت‌های مختلفی را وارد بازی کنید. همچنین، مراحل هر چه جلوتر می‌رود سخت‌تر می‌شوند و بیشتر توجه شما را جلب می‌کند. اگر هوس یک بازی هیجانی اکشن کرده‌اید، حتما باید سراغ این بازی جالب دخترانه بروید که یکی از بهترین بازی‌های در حال حاضر است. 
دانلود بازی Miraculous: Tales of Lady Bug and Cat Noir

بازی The Sims

the sims mobile

شاید بازی سیمز را از قدیم بشناسید. این بازی از سال‌ها پیش برای ویندوز و بعدا موبایل ساخته شد و با این که به نظر می‌رسد هیجان خاصی ندارد، اما خیلی‌ها را به خود معتاد کرده است. در این بازی شما آدم‌های مختلف را می‌سازید، لباس‌ها و ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی آن‌ها را انتخاب می‌کنید. برایشان اسم انتخاب می‌کنید. خانه می‌خرید و حتی سر هر کاری که دوست دارید می‌فرستید. شما مانند ناخدای یک کشتی هستید که همه به فرمان شما گوش می‌دهند. پس هر کاری که دوست داشتید به کاراکترها دستور دهید تا انجام دهند. همچنین، احساسات و نیازهای آن افراد به شما نشان داده می‌شود که بهتر بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید. بازی سیمز یک بازی دخترانه قدیمی اما ماندگار است که در طی این سال‌ها آپدیت شده و قابلیت‌های زیادی به آن افزوده شده است. همچنین گرافیک بازی رشد و بهبود چشمگیری داشته و از انجام آن خسته نخواهید شد. اگر به این قبیل بازی‌های مدیریتی علاقه دارید، این بازی برای شما است.
دانلود بازی The Sims

سخن پایانی

بازی کردن لذتی اعتیاد‌آور است که شما را تا ساعت‌ها بی‌حرکت پای نمایشگر می‌نشاند. یا به خود می‌آیید و می‌بینید که از ظهر تا نزدیک غروب روی کاناپه لم داده‌اید و تلفن همراه‌تان را در دست دارید. اگر به بازی کردن علاقه دارید؛ احتمالا فردی سرزنده هستید که راه بهتر شدن حالتان را بازی کردن می‌بینید. البته بهتر است در هیچ زمینه‌ای افراط نکنید و به اندازه بازی کنید.

اینکه بازی‌هایی ویژه دختران طراحی شود؛ آن هم در روزگار امروز که مرزهای جنستی بیش از هر زمان دیگری برداشته شده‌اند؛ کار چندان به‌صرفه‌ای نیست. دختران بسیاری از انجام بازی Call of Duty لذت می‌برند. همچنین پسران فراوانی نیز Choices بازی می‌کنند و به آن علاقه دارند. بنابراین بهتر است تفکرات پیشین را کنار بگذاریم و هر بازی‌هایی که دوست داریم را انجام دهیم. در این بین اما برخی بازی‌ها با شرایط و حال و هوای دختران هم‌خوانی بیشتری دارد و می‌تواند برای آنها مناسب‌تر باشد. البته به این معنا نیست که اگر پسری آن‌ها را در تلفن همراه خود داشته باشد؛ کار اشتباهی مرتکب شده‌است. بنابراین بهتر است شما نیز قضاوت‌های اشتباه جا افتاده در جامعه را کنار بگذارید و اگر دلتان می‌خواهید بازی خاصی را دانلود و نصب کنید؛ این کار را انجام دهید.

سوالات متداول

آیا بازی‌های مخصوص دختران دسته‌بندی خاصی دارد؟

ممکن است برخی بازی‌ها برچسب‌هایی داشته باشد که بتوان به‌وسیله آنها جنسیت کاربران را متوجه شد اما به‌طور کل آنچه که اهمیت دارد: سلیقه شماست. این شمایید که باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید بازی رنگارنگی مانند Star Girl را دانلود و نصب کنید یا اینکه بازی دیگری را بخواهید انجام دهید. چیزی که اهمیت دارد این است که بازی‌ها برای سرگرمی طراحی شده‌اند؛ بنابراین در زمینه سرگرمی نباید چارچوبی برای خود در نظر بگیرید.

بهترین بازی‌های دخترانه اندرویدی را از کجا دانلود کنیم؟

در بالا فهرستی از بهترین بازی‌های دخترانه اندرویدی نام برده شد که می‌توانید دانلود و نصب کنید. بهترین فروشگاهی که می‌توانید این بازی‌ها را از آنجا دانلود کنید؛ فروشگاه معتبر Google Play است. البته در فروشگاه‌های داخلی نیز می‌توان موارد مناسبی را یافت اما کیفیت برنامه‌های تایید شده و البته امنیت آنها بالاتر است.

هنگام دانلود و نصب بازی‌های دخترانه اندرویدی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهم‌ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید؛ سن کاربری است که می‌خواهد بازی کند. ممکن است بازی PRINCESS GIVES BIRTH TO A BABY برای یک دختربچه خردسال چندان مناسب نیست. همچنین شاید بازی نجات حیوانات خانگی نیز نتواند برای یک نوجوان هیجان‌طلب چندان جذابیت داشته باشد. افزون بر سن، بهتر است شخصیت و علایق بازیکن را نیز در نظر داشته باشید تا زمان و اینترنتی که برای دانلود و نصب بازی استفاده می‌کنید؛ هدر نرود. باز کردن باید شما را سر ذوق بیاورد و حالتان را بهتر کند نه اینکه شما را خسته‌تر و کسل کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af/
ads
ads