داغ ترین ها :
بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

همیشه بازی کردن چه برای بزرگسال ها و چه برای کوچکترها لذت بخش و سرگرم کننده بوده، به همین دلیل بازی ها به تکنولوژی و موبایل هم کشیده شدند. امروزه بازی های موبایلی طرفداران بسیاری پیدا کرده که باعث شده خرید و فروش گوشی افزایش یابد و حتی کمپانی های سازنده برای افرادی که بازی می کنند بازار جداگانه در نظر گرفته اند. بازار گوشی گیمینگ همچنان داغ است و گوشی هایی با تکنولوژی های روز دنیا و قوی ترین سخت افزارها تولید می شوند. اما چندسال اخیر بازی هایی که در آن پول دخیل بوده و بازیکن باید پول واقعی خرج می کرده است، بسیار مورد توجه تمام بازی دوستان قرارگرفته و در این راه پول های کلانی خرج می کنند. این بازی ها معمولا در سبک مسابقه ای و اکشن هستند و همینطور باید به صورت آنلاین بازی شوند. بازی های آنلاین قابلیت چندنفره اجرا شدن را دارند و همین باعث می شود بازیکن ها برای به رخ کشیدن بازی خود، در بازی خرج کنند تا شرایط بهتری در بازی داشته باشند و به اصطلاح با اکانت بازی شان پز بدهند. در این مطلب می خواهیم بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای و بهترین بازی های پولی اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم، همراه مجله تکنولایف باشید.

بهترین بازی های پولی اندروید کدامند؟

1- کال آف دیوتی موبایل – Call Of Duty Mobile

Call Of Duty Mobile

یکی از برترین بازی های چندین سال اخیر است که در نسخه کنسول و کامپیوتر، سال ها است که فعالیت مثبت داشته و خاطره های بسیار زیبایی برای عاشقان بازی های ویدئویی خلق کرده است. این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای خواهد بود. نسخه موبایل call of duty از سال 2020 وارد فروشگاه های آیفون و اندروید شد و از حجم بالایی که داشت از همان اول می توانستیم حدس بزنیم که این بازی از گرافیک فوق العاده ای استفاده می کند. این بازی حالا که یک سال و نیم است که از انتشارش می گذرد، حدود 7 گیگابایت در اندروید و 8 گیگابایت در آیفون حجم دارد که نشان از گسترش فوق العاده این بازی است.

آیتم هایی درون بازی وجود دارد مانند لباس و تفنگ که بازیکنان از آن ها استفاده می کنند و با انجام ماموریت های خاص، آیتم های بیشتری دریافت خواهند کرد، اما یک سری آیتم و ویژگی در بازی وجود دارد که فقط با پرداخت پول قابل دریافت است و با دیگر آیتم های رایگان بازی تفاوت بسیاری دارند.
برای داشتن این آیتم ها و ویژگی های خاص، باید با پول بازی کال آف دیوتی که CP نام دارد آن ها را خریداری کنید، برای داشتن پول کال آف دیوتی موبایل هم باید از طریق پول ارزی مانند دلار، یورو و دیگر ارزها اقدام به خرید CP کنید. متاسفانه به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران، دیگر قابلیت خرید گیفت کارت یا پرداخت درون برنامه ای مستقیم از طرف ایران ممکن نیست و حتما باید حساب ارزی داشته باشید تا بتوانید از این شرایط استفاده کنید.

 

طرفداران بازی های استراتژیک بخوانند: بهترین بازی استراتژیک اندروید

 

برای خرید CP کال آف دیوتی می توانید از سایت ها و صفحات معتبر کال آف دیوتی در ایران استفاده کنید که دردسر بسیاری کمی برای شما دارد و تنها موضوعی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید، معتبر و درست بودن طرف شما است. به ان دلیل که بازی کال آف دیوتی و دیگر بازی های خارجی به دلیل تحریم ها تحت پوشش پلیس ایران قرار نمی گیرد و در صورت کلاهبرداری می توانند هم پول شما را بدزدند و هم اکانت بازی تان را و شما هیچ کاری برای برگرداندن آن ها نمی توانید انجام دهید.

با خرید Cp کال آف دیوتی می توانید از ویژگی های گردونه شانس یا Lucky Draw، بتل پس و صندوق های شانس بازی استفاده کنید و با خرید هرکدام از این آیتم های ویژه یک سری لباس، شخصیت و تفنگ را دریافت خواهید کرد که هرکسی نمی تواند آن ها را داشته باشد. همینطور با خرید یک سری از آیتم ها می توانید به بهرت شدن بازی خودتان کمک کنید و همینطور ارزش اکانتی که دارید بیشتر می شود. اگر روزی دیگر دلتان نخواهد بازی کنید، می توانید با قیمت مناسب آن را بفروشید و حتی روی آن سود کنید.
این بازی بهترین بازی با پرداخت درون برنامه ای است که برای پلتفرم های اندروید و IOS منتشر شده که می توانید از طریق لینک های زیر آن را دانلود کنید.

دانلود کال آف دیوتی موبایل برای اندروید

دانلود کال آف دیوتی موبایل برای اندروید

دانلود کال آف دیوتی موبایل برای آیفون

دانلود کال آف دیوتی موبایل برای آیفون

2- پابجی موبایل – PUBG Mobile

Pubg Mobile

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار موبایلی که می‌توانیم آن را در لیست بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای قرار دهیم، پابجی موبایل نام دارد. با خرید آیتم های داخلی آن می‌توانید پیشرفت کنید و اکانت خاصی داشته باشید، پابجی موبایل است که قدیمی تر از کال آف دیوتی موبایل است و نسخه کامپیوتر هم دارد. این بازی رقیب اصلی بازی کال آف دیوتی موبایل است و همواره طرفداران این دو بازی بر سر این که کدام بازی بهتر است بحث می کنند، اما واقعا کدام بازی بهتر است؟

نمی توانیم هیچ گاه به این سوال پاسخ بدهیم، زیرا هر بازی سبکی مشخص دارد و هر سبکی طرفدار خودش را، پس نمی توانیم بگوییم که کدام بازی بهتر است و کدام بدتر. پابجی مانند کال آف دیوتی دارای یک سری آیتم خاص است که در صورت هزینه کردن می توانید آن ها را داشته باشید و در غیر این صورت آیتم های رایگان این بازی را دریافت خواهید کرد که تفاوت بزرگی با آیتم های پولی از نظر ظاهر و حتی قدرت دارند.

برای خرید پول مخصوص بازی پابجی یعنی UC هم مانند کال آف دیوتی و دیگر بازی ها باید از طریق سایت های معتبر واطه استفاده کنید، در غیر این صورت دردسر زیادی دارد و حتی بسیاری از افراد هم توانایی دسترسی به ارز و حساب ارزی هم ندارند. این بازی هم مانند کال آف دیوتی به دلیل سیاست درآمدزایی که دارد، تفنگ، شخصیت و لباس های خاص را در پک های پیشنهادی به شما عرضه می کند و می توانید با UC هایی که خریدید، این پک ها را داشته باشید.

دانلود پابجی موبایل برای اندروید

دانلود پابجی موبایل برای اندروید

دانلود پابجی موبایل برای آیفون

دانلود پابجی موبایل برای آیفون

 

 

اگر بیشتر مواقع اینترنت پرسرعت در اختیار ندارید، ما بهترین بازی های اندروید افلاین را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

3- ساکر استارز – Soccer Stars

Soccer Stars

یک بازی جذاب و هیجانی در سبک ورزشی که شاید گرافیک و داستان بسیار ساده ای داشته باشد، اما در بین گیمرها محبوبیت بسیاری پیدا کرده و بسیار سرگرم کننده است. این بازی از بهترین بازی های پولی اندروید و آیفون است که سبک فوتبالی دارد و شما مهره هایی دارید مانند توپ هاکی که باید گل بزنید و تیم های بیشتری که همه آن ها بازیکن های واقعی در سطح جهان هستند را ببرید تا امتیاز کسب کنید و با آن امتیازها بتوانید برخی آیتم های خاص را داشته باشید.

البته این بازی پرداخت درون برنامه ای هم قرار داده که می توانید هر چیز از بازی خود را شخصی سازی کنید، فقط توجه داشته باشید که از جایی امتیازات مخصوص ساکر استارز را بخرید که معتبر باشد و کلاهبرداری در کار نباشد. این بازی با محیط ساده ای که دارد، سبک رقابتی آن هیجان زیادی را به وجود می آورد و باعث می شود بازیکن ها برای شکست دادن یکدیگر از آیتم های ویژه پولی بازی استفاده کنند.

دانلود ساکر استارز برای اندروید

دانلود ساکر استارز برای اندروید

دانلود ساکر استارز برای آیفون

دانلود ساکر استارز برای آیفون

4- کلش آف کلنز – Clash Of Clans

Clash Of Clans

یک بازی قدیمی و پرطرفدار که چند سالی است طرفداران خود را پیدا کرده و در زمانی که کالاف دیوتی موبایل وو پابجی روی بوس نبودند، این بازی به کابوس بعضی ها تبدیل شده بود و هر کس که گوشی هوشمند داشت این بازی را دانلود کرده بود و بازی می کرد.

یک از مشکلاتی که این بازی داشت و باعث شد که خیلی زود از تب و تابی که پیدا کرده بود بی افتد، زمانی بود که از بازیکن می گرفت؛ برای مثال برای آماده شدن هر آیتم و نیرو، زمانی را تعیین می کرد که حتی به یک ماه هم می رسید، اگر می خواستید این زمان را سپری نکنید و زود از آن رد بشوید، باید از طریق خرید و خرج کردن جم یا الماس های سبز این زمان را می خریدید.
در مجموع این بازی با این مشکلاتی که دارد بسیار جذاب و پر از ویژگی و آیتم های مختلف است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کنند. در بازی کلش آف کلنز شما صاحب یک دهکده هستید و با پرورش نیروهای مختلف و قوی کردن دهکده خود، به همسایگان حمله می کنید و منابع آن ها را غارت خواهید کرد.

در گذشته می توانستید از طریق برنامه بازار جم های بازی کلش آف کلنز را مستقیما با واحد ریال خریداری کنید و هیچ ترس و شکی در این خرید وجود نداشت. اما به دلیل تحریمات این ویژگی از کاربران ایرانی گرفته شد و بسیاری از بازیکنان کلش آف کلنز آن را کنار گذاشتند. اما همچنان می توانید از طریق سایت های واسطه معتبر جم های کلش آف کلنز را خریداری کنید.

دانلود کلش آف کلنز برای اندروید

دانلود کلش آف کلنز برای اندروید

دانلود کلش آف کلنز برای آیفون

دانلود کلش آف کلنز برای آیفون

 

 

سرگرمی های دست جمعی همیشه می‌تواند اوقات خوبی را برای شما و دوستانتان فراهم کند: بازی چند نفره اندروید

5- کلش رویال – Clash Royale

Clash Royale

در زمانی که کلش آف کلنز مقداری از جایگاه قبلی خود فاصله گرفته بود و کاربران آن یکی یکی کم می شدند، کمپانی بازی ساز سوپرسل برگ برنده خود را رو کرد و بازی فوق العاده جذاب Clash Royale را عرضه کرد. این بازی را همان شرکت ساخت و طراحی کرده که کلش آف کل را ساخته و همانطور که می دانید تقریبا از همان سیاست استفاده کرد اما با دوز کمتر نسبت به قبل؛ در کلش رویال بازیکنان کمتر انتظار می کشند و در جنگ های رو در رو با نیرو های جذاب کوچک، دشمنان خود را شکست می دهند.

اما باز هم جمها در وجود دارند تا زمان آماده شدن نیرو ها را برای شما کمتر کنند تا شما زودتر به جنگ بعدی بروید و سکه و کارت های بیشتری غارت کنید. این بازی هم مانند دیگر بازی هایی که پرداخت درون برنامه دارند، باید توسط سایت های واسطه معتبر خرید کنید و برای هر دو پلتفرم اندروید و IOS قابل دانلود هستند.

دانلود کلش رویال برای اندروید

دانلود کلش رویال برای اندروید

دانلود کلش رویال برای آیفون

دانلود کلش رویال برای آیفون

6- هی دی – Hay Day

Hay Day

یکی دیگر از بازی های محبوب کمپانی سوپرسل بازی هی دی است که با دیگر بازی های این کمپانی متفاوت است. البته در این بازی هم صاحب یک دهکده هستید، اما این باز جنگ و غارتی در کار نیست و باید مانند یک روستایی زندگی کنید. حیوانات اهلی پرورش دهید و محصولات لازم زندگی را تولید کنید. با فروش این محصولات پول در می آورید و با آن پول دهکده خود را گسترش خواهید داد.

البته بازی به همین سادگی نیست و سوپرسل باز هم از سیاست نه چندان جذاب خود استفاده کرده تا هم پول به جیب بزند و هم وقت بازیکنان را بگیرد. برای آماده شدن محصولات و سازه ها باید چندین روز صبر کنید و این باعث می شود حوصله کاربر سر برود و یا بازی را کنار بگذارد یا جم بازی را تهیه کند.

از طرفی باید یک سری وسایل را تهیه کنید مانند میخ و چوب که سخت پیدا می شود و نبود آن باعث می شود دهکده شما آشوب شود، به همین دلیل مجبور می شوید زمان زیادی را برای پیدا کردن این آیتم ها صرف کنید یا هزینه کنید و آن ها را تهیه کنید.

دانلود هی دی برای اندروید

دانلود هی دی برای اندروید

دانلود هی دی برای آیفون

دانلود هی دی برای آیفون

7- موبایل لجندز – Mobile Legends

Mobile Legends بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

بازی های استراتژیک به بازیکن احساس قدرت و باهوشی می دهد، این بازی ها مخصوص افرادی است که حس رهبری و مدیریت دارند؛ در این سبک بازی ها باید ارتشی هدایت کنید و با دشمنان بجنگید. موبایل لجندز یکی از بازی های در سبک استراتژی جذاب است که بسیار سرگرم کننده اما زمان گیر است.

این بازی هم با آیتم های پولی که در بازی قرار داده، کاربر را بعضی اوقات مجور می کند که هزینه کند تا پیشرفت کند؛ اما با خرید آیتم ها، ویژگی هایی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که هم به بهتر شدن بازی تان کمک می کند و هم حساب کاربری شما را با ارزش می کند.

دانلود موبایل لجندز برای اندروید

دانلود موبایل لجندز برای اندروید

دانلود موبایل لجندز برای آیفون

دانلود موبایل لجندز برای آیفون

 

 

کاربران آیفون و سیستم عامل ios حتما مطلب بهترین بازی های ایفون را در مجله تکنولایف بخوانید.

 

8- پلاتو – Plato

Plato بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

پلاتو یا همان افلاطون یک مجموعه از بازی های مختلف و سرگرم کننده است که کاربران ایرانی زیادی هم دارد؛ این بازی چندین بازی را در دل خود جا داده و با انتخاب هرکدام از آن ها می توانید با دیگر کاربران یا دوستانتان به بازی بپردازید. این بازی قابلیت چت آنلاین هم دارد که باعث می شود یک شبکه اجتماعی هم لقب بگیرد.

در پلاتو برای زیباتر کردن مهره های بازی تان باید یا خیلی بازی کنید و سکه جمع کنید یا با پرداخت درون برنامه ای، آیتم های ویژه ای بازی را خریداری کنید که شامل لباس تیم های معروف برای بازی های مختلف، توپ های خاص و تیم های خاص است. این آیتم ها باعث می شوند حریف شما تصور کند شما خیلی در این بازی وارد و خبره هستید، اما دقت کنید که با خرید این آیتم ها هیچ قدرت خاصی به بازی شما افزوده نمی شود.

دانلود پلاتو برای اندروید

دانلود پلاتو برای اندروید

دانلود پلاتو برای آیفون

دانلود پلاتو برای آیفون

9- لیگ آف لجندز – League Of Legends

League Of Legends یکی از بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

از بازی های استراتژیک بسیار سخت و معروف که نسخه موبایلی آن به تازگی معرفی شده و در ابتدای کار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این بازی شامل سرباز های قهرمان مختلف است که هرکدام ویژگی خاصی دارند و شما باید با دشمنان خود در سرتاسر جهان بجنگید. این بازی چند نفره استف یعنی شما چند نفره با هم به یک ارتش حمله می کنید که آن هم شامل چند بازیکن واقعی می باشد.

این بازی برای داشتن آیتم های خاص هم پرداخت درون برنامه ای در نظر گرفته که می توانید با خرید آن ها، ویژگی های جذاب ظاهری در اختیار داشته باشید و اکانت خود را خاص کنید. با خرید آیتم های خاص می توانید سلاح های جدید و قوی را باز کنید و حتی آن ها را به روز کنید تا هیچ ارتشی حریفتان نشود.
در بازی لیگ آف لجندز وایلد ریفت شما باید در غالب تیم های 5 به 5 درگیری کنید و با استفاده از این ویژگی ها که پولی هستند و باید خریداری کنید، حرفان خود را شکست دهید.

دانلود لیگ آف لجندز برای اندروید

دانلود لیگ آف لجندز برای اندروید

دانلود لیگ آف لجندز برای آیفون

دانلود لیگ آف لجندز برای آیفون

 

 

10- فورت نایت – Fortnite

Fortnite

از دیگر بازی های سبک شوتینگ و اکشن در دنیای موبایل که البته نسخه کامپیوتر و کنسول هم دارد. در این بازی هم مانند پابجی و کال آف دیوتی شما در نقش یک سرباز هستید که باید در یک دنیای بسیار بزرگ زنده بمانید و دیگر بازیکنان را شکست دهید. این بازی نسبت به دو بازی مشابهش فانتزی تر است و شاید مورد پسند همه نباشد، اما طرفداران خاص خود را دارد که با هزینه ای بسیار زیاد در آن حتی از بازی پول هم کسب می کنند.

در بازی فورت نایت باید با خرید آیتم های وی باکس از رقیبان خود پیش بی افتید و اسلحه، لباس و شخصیت های جذاب و متفاوت بازی را دریافت کنید. برای خرید ان وی باکس ها باید از طریق سایت های واسطه اقدام کنید اما حتما مطمئن باشید که آن ها معتبر هستند تا پول شما را ندزدند.

دانلود فورت نایت برای اندروید

دانلود فورت نایت برای اندروید

دانلود فورت نایت برای آیفون

دانلود فورت نایت برای آیفون

 

 

طرفداران رالی و ریسینگ حتما بخوانند: بهترین بازی ماشین اندروید

 

از کجا CP و جم برای بازی بخریم؟

در این مطلب 10 بازی برتر و محبوب در دنیای موبایل در دسته بازی پرداخت درون برنامه ای را معرفی کردیم که هر کدام از آن ها در سبک مختلفی هستند، دقت داشته باشید که تمام این بازی آن آنلاین هستند و نیاز به اینترنت دارند. پیشنهاد می کنیم برای دانلود بازی با پرداخت درون برنامه ای حتما به فروشگاه های معتبر گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید تا اسیر سودجویان و کلاهبرداران نشوید. دقت کنید که به هر فردی اطلاعات ایمیل یا به هر درگاهی اطلاعات کارت بانکی تان را ندهید، توجه کنید که حتما درگاه حقیقی باشد و فردی که اطلاعات ایمیل تان را به او می دهید قابل اعتماد و معتبر باشد. داشتن نماد اعتبار الکترونیکی حقیقی در سایت می تواند بهانه خوبی برای خرید از سایت های فروش جم و CP و دیگرموارد باشد.

بازی پولی

در بعضی از سایت ها بازی هایی قرار دارند با عنوان هک بازی فلان و یا نسخه هک شده بازی فلان، هیچ گاه به این بازی ها اعتماد نکنید مخصوصا اگر آنلاین هستند و پرداخت درون برنامه ای دارند، زیرا هک بازی های پرداخت درون برنامه ای امکان ندارد و در حقیقت یک کلاهبرداری واضح و بی اساس است، هیچ کدام از بازی هایی که پرداخت درون برنامه دارند هک نمی شوند مگر اینکه دسترسی آن ها را از اینترنت بگیرند یا دیگر نتوانید در آن پرداختی انجام دهید که طبیعتا از بسیاری از ویژگی های بازی استاندارد محروم است و هیچ ارزشی دانلود و استفاده از آن بازی های پولی اندروید برایتان ندارد.

بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای

بازی‌هایی که به شما معرفی کردیم، کلی طرفدار در سرتاسر دنیا دارند. بهترین بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای که معرفی کردیم در حالت کلی رایگان هستند و پرداخت درون برنامه خیلی روی گیم‌پلی بازی تاثیر نمی‌گذارد. پس به راحتی می‌توانید در حالت رایگان از این بازی‌ها لذت ببرید.

به نظر شما کدام یک از بازی های پولی اندروید یا آیفون جذاب تر است؟ آیا شما برای بازی پول خرج می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. علیرضا

    خوب

  2. حسام

    میشه لیست بازیهای جایزه دار که گیفت کارت میدن رو هم اعلام کنید واقعا نمی‌دونیم کدوم باری راست میگه و پرداخت داره

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به حسام

      در حقیقت تمام بازی ها کلاه برداری می کنند و نباید اعتماد کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads