داغ ترین ها :
باگ در Ios 11.1.2 که از تاریخ 2 دسامبر در آیفون ها مشکل ایجاد میکند

باگ در Ios 11.1.2 که از تاریخ 2 دسامبر در آیفون ها مشکل ایجاد میکند

اپل اپدیت ۱۱.۲ را برای iosعرضه کرده که موضوع مشکلات پیش آمده به خاطر تاریخ را برطرف می کند. باگی، گوشی آیفون های سراسر دنیا را که از ios 11.1.2استفاده می کنند، تحت تاثیر قرار داده است. زمانی که تاریخ گوشی به دوم دسامبر تغییر و یا اعلانی بر پایه ی زمان دریافت کند گوشی کرش می کند. این برنامه ها با اعلانات محلی مثل برنامه های مدیتیشن، مثل  Headspace یا Calm که به صورت مرتب یادآورها را برای شما می فرستند. تحت تاثیر قرار می دهد.

هر دوی این برنامه ها اعلاناتی را برای کاربر می فرستند که به آن ها یاد آوری می کند که زمان مدیتیشن است. اما به طرز طعنه آمیزی این برنامه برای کسانی که آن ها را نصب کرده اند باعث ناراحتی و آزارشان می شود.

در کشورهایی که هم اکنون بعد از ظهر روز دوم دسامبر است مثل استرالیا، فروشگاه های اپل با صاحبان آیفون هایی که این مشکل برایشان بوجود آمده پر شده اند. کارمندان اپل در گزارش های فراوانی به  دارندگان گوشی های آیفون گفته اند که تاریخ گوشی را به چند روز قبل برگردانند، هر چند که این کار مشکلات جداگانه ای برای دیگر برنامه ها بوجود می آورند چرا که در این صورت تاریخ گوشی با تاریخ سرور این برنامه ها همخوانی ندارد.

دیگر کاربران اعلانات و تازه سازی برنامه ها در پس زمینه را غیر فعال می کنند. پاک کردن و نصب مجدد برنامه ها تاثیری ندارد. پس وقتتان را با انجام این کارها هدر ندهید. شکی نیست که همه چیز در مقر کوپرتینو به حالت هشدار درآمده و سردرگمی و ترس از این که جهان با این مشکل جهانی در آیفون مواجه شود جو غالب بر روز های امروز آیفون و دارندگان آن است.

اگر آیفون شما بارها و بارها کرش نمی کند پس گوشی شما تحت تاثیر قرار نگرفته و نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. در صورتی که تلفن شما کرش می کند به نظر می رسد بهترین حرکت غیرفعال کردن اعلانات برنامه هایی است که به صورت مکرر برای شما  یادآور های مختلف ارسال می کنند. اگر این کار جواب نداد، عقب بردن تاریخ آخرین تیر کمان شماست.

در چند ساعت آینده خبرهایی از اپل خواهیم شنید. به محض این که چیزی در مورد این باگ گفته شود به شما اطلاع خواهیم داد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-ios-11-1-2-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7/
ads
ads