داغ ترین ها :
ورود نتفلیکس به دنیای بازی‌های موبایل

ورود نتفلیکس به دنیای بازی‌های موبایل

سرویس استریم محتوای نتفلیکس اعلام کرده که هم‌اکنون کاربران نسخه‌ی اندروید می‌توانند به ۵ بازی موبایل دسترسی داشته باشند و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. این شرکت مدتی پیش بخش بازی موبایل نتفلکیس را معرفی کرده بود.

 

لیست قیمت انواع گوشی گیمینگ را می توانید در سایت فروشگاه آنلاین تخصصی موبایل تکنولایف ببنید.

 

نتفلیکس اصولا برای ارائه‌ی محتوای ویدئویی ازجمله فیلم، سریال و مستند شناخته می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که از این پس باید سرویس محبوب استریم ویدئو را برای ویژگی‌های دیگر نیز شناخت. یکی از این ویژگی‌ها امکان تجربه‌ی بازی‌های موبایل خواهد بود.

درواقع گزارش‌های منتشر شده از اضافه شدن ۵ بازی به اپلیکیشن اندروید خبر می‌دهند. در ماه جولای بود که نتفلیکس اعلام کرد که قصد ورود به عرصه‌ی بازی‌های موبایل را دارد و همچنین گفته شد که به‌زودی مراحل آزمایشی را شروع خواهد کرد.

حال به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا علاوه بر دسترسی به آرشیوی بزرگ از محتوای ویدئویی در اپلیکیشن اندروید نتفلیکس، کاربران بتوانند بازی‌های موبایل را نیز تجربه کنند. درواقع سرویس محبوب استریم محتوای ویدئویی، پنج بازی جدید به نام‌های Stranger Things: 1984، Stranger Things 3: The Game، Shooting Hoops، Card Blast و Teeter Up می‌شوند.

باید در نظر داشته باشید که بازی‌های ذکر شده درواقع بخشی از خدماتی محسوب می‌شوند که با خرید اشتراک به آن‌ها دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین اگر هم‌اکنون حق اشتراک سرویس نتفلیکس را خریداری کرده باشید به بازی‌های ذکر شده دسترسی خواهید داشت.

بازی‌های جدید نتفلیکس فاقد هرگونه تبلیغات هستند و کاربر نیازی به خرید درون‌برنامه‌ای یا پرداخت هزینه‌ی اضافی برای استفاده از تمامی امکانات بازی‌ها نخواهد داشت. در اپلیکیشن نتفلیکس نیز بازی‌ها در جایگاه خاص خود قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کرده و از تجربه‌شان لذت ببرد.

 

130 بازی برتر اندروید را معرفی کرده ایم:

بهترین بازی های اندروید

 

نتفلیکس اعلام کرده که بازی‌های جدید از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند و زبان بازی با توجه به انتخاب‌های پیش‌فرض کاربر تغییر خواهد کرد. در صورتی که زبانی را به عنوان پیش‌فرض انتخاب نکرده باشید محتوای درون بازی به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد.

باید در نظر داشته باشید که پروفایل‌های ساخته شده برای کودکان امکان دسترسی به بازی‌ها را نخواهند داشت و برخی از بازی‌ها نیز برای تجربه نیاز به ارتباطات اینترنت دارند. البته امکان تجربه‌ی بازی‌های دیگر به‌صورت آفلاین وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود نتفلیکس در آینده بازی‌های بیشتری را به سرویس خود اضافه کند. البته چنین اتفاقی به استقبال گسترده‌ی کاربران نیز نیاز دارد. هنوز اعلام نشده که آیا بازی‌های مدنظر به نسخه‌ی iOS نتفلیکس نیز اضافه می‌شوند یا خیر.

 

طرفداران شبکه Netflix بخوانند:

بهترین سریال های نتفلیکس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%86%d8%aa%d9%81%d9%84%db%8c%da%a9%d8%b3/
ads
ads