داغ ترین ها :
بخش تجهیزات سرور هواوی فروخته می‌شود

بخش تجهیزات سرور هواوی فروخته می‌شود

گزارش‌هایی وجود دارد که هواوی از نظر تامین قطعات به مشکل خورده و در نظر دارد بخش تجهیزات سرور را به شرکت دیگری بفروشد.

 

قیمت گوشی های هواوی را در سایت تکنولایف مشاهده کرده و از آفرهای ویژه خرید این گوشی ها بهره‌مند شوید.

 

به نظر می‌رسد شرایط برای هواوی چندان هم بر وفق مراد نیست؛ درواقع گزارش‌هایی وجود دارد که برند چینی به دنبال ضرر و زیان مالی وارد شده، قصد فروش بخش تجهیزات سروس خود را دارد.

گزارش مدنظر که توسط رسانه‌ی خبری بلومبرگ منتشر شده، به نقل از افرادی است که نسبت به سیاست‌های داخلی هواوی آشنایی دارند. با این حال، شرکت چینی هنوز تایید نکرده که آیا بخش تجهیزات سرور خود را خواهد فروخت یا خیر.

علت اقدام احتمالی هواوی نیز گویا ضرر و زیان وارده از تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده بوده است. درواقع هواوی نه‌تنها در زمینه تولید، بلکه در زمینه‌ی فروش محصولات نیز با مشکلات متعددی برخورد کرده  و نمی‌تواند محصولات و تجهیزات خود را در بازار ایالات متحده بفروشد.

در متن گزارش اشاره شده که هواوی با مشکلات تامین قطعات لازم برای تولید نیز مواجه شده است؛ به این صورت که حتی اگر بازار فروش داشته باشد، امکان تولید محصولات را ندارد. گویا موارد فوق دست در دست یکدیگر داده‌اند تا هواوی به فکر فروش بخش تجهیزات سرور شود؛ اتفاقی که چندی پیش برای برند آنر نیز رخ داد.

آنر یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی هواوی بود که به‌صورت مستقل کار می‌کرد؛ اما پس از اعمال تحریم‌های ایالات متحده علیه هواوی، آنر نتوانست قطعات لازم برای تولید محصولات خود را تامین کند. هواوی نیز برای اینکه از نظر تامین قطعات لازم به مشکل نخورد، مجبور به فروش برند آنر به شرکت چینی دیگری شد.

حال، چنین اتفاقی قرار است برای بخش تجهیزات شبکه و سرور هواوی رخ دهد. مشتری احتمالی این بخش نیز یکی از دو شرکت چینی به نام هواکین (Huaqin) یا هنان (Henan) خواهند بود. با این حال، باید صبر کرد و دید که هواوی برای آینده‌ی بخش تجهیزات سرور چه تصمیماتی خواهد گرفت.

نظر شما کاربران تکنولایف در این زمینه چیست؟ آیا فروش بخش تجهیزات سروس به هواوی کمک خواهد کرد که شرایط را به حالت قبل از تحریم ایالات متحده بازگرداند یا همچنان با مشکلات متعددی مواجه خواهد بود؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads