داغ ترین ها :

بهترین بازی های اندروید، لیست 161 بازی جدید و نصب آنها

فهرست مطالب

بازی های ویدئویی فراگیری زیادی دارند و بسیاری از کاربران از بازی ها لذت می برند و حتی پول زیادی برای این بازی ها خرج می کنند، همینطور کمپانی های تولیدکننده گوشی موبایل سعی دارند تا با تولید گوشی های گیمینگ، سهم بیشتری از بازار را بدست بگیرند. سازندگان بازی های ویدئویی هم از این وضعیت سواستفاده می کنند و با ساختن بازی‌های متنوع و هیجان انگیز، بازار این بازی‌ها را داغ‌تر می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، همراه تکنولایف باشید. توجه داشته باشید که بازی‌های معرفی شده، هیچ ترتیب خاصی ندارند و قرارگیری بازی‌ها نه بر حسب محبوبیت، که کاملا اتفاقی است.

بهترین شبیه ساز های اندرویدی را برای انجام بازی های اندروید نظیر پابجی موبایل، می‌توانید در مطلب زیر پیدا کنید.

شبیه ساز اندروید

بازی جدید Mighty doom

معرفی و بررسی بازی Mighty doom

یکی از جدیدترین بازی‌های شوتر که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، بازی جذاب Mighty doom از فرنچایز Doom است. گیم پلی این بازی خوب و جدید و هیجان انگیز موبایلی، پلتفرمر است و مانند دیگر بازی‌های شوتر باید با دشمنانی که از همه طرف به شما حمله می‌کنند مبارزه کنید. در ازای کشتن این دشمنان، شما غنائم مختلفی به دست می‌آورید و در بازی می‌توانید پیشروی کنید. اگر هوس یک بازی شوتری جدید کرده‌اید، مطمئن باشید بازی مایتی دوم پشیمانتان نمی‌کند.

دانلود بازی Mighty DOOM از پلی استور

بازی Vampire survivors

vampire survivors

گول گیم پلی ساده و مینیمال Vampire Survivors را نخورید! این بازی، آن‌قدر اعتیادآور است که پیش از شروع، باید حواستان باشد خود را در چه مخمصه‌ای می‌اندازید! موسیقی بازی، طراحی مراحل، پیچیدگی و اندازه‌ی خوب هر مرحله و گیم پلی جذاب آن شما را حسابی شیفته‌ی خود می‌کند و بعد از هر مرحله بازی، محال است گوشی را کنار بگذارید.

اگر با داستان های خون‌آشامی آشنایی دارید، می‌دانید که قرار است با چه مدل شیاطینی مواجه شوید. حواستان باشد که شما هیچ راه فراری در این بازی ندارید و باید با شیاطین و هیولاها نبرد کنید. اگر در حین بازی کشته نشوید و با شکست شیاطین بتوانید اسلحه‌ها و قابلیت های آن‌ها را مال خود کنید، تبدیل به یک جنگجوی قابل خواهید شد.

دانلود بازی Vampire survivors از پلی استور

بازی Legend Apex

بازی جدید گوشی اندرویدی - بازی Apex legends

بازی اپکس لنجدز یک بازی شوتری در سبک بتل رویال است که از زمانی که امد، آن‌قدر طرفدار پیدا کرد و آن‌قدر تعداد زیادی از گیمرها آن را بازی کردند که می‌توانیم آن را یکی از بهترین بازی های جهان بدانیم. طراحی بازی بسیار خوش‌ آب و رنگ است و تحرک زیادی دارد که باید با سرعت و چابکی مراحل بازی را طی کنید و استراتژی مناسبی بچینید تا بر دشمن غالب شوید. البته، خشونت این بازی اکشن زیاد است و اصلا مناسب گیمرهای کم‌سن و سال مناسب نیست. در این بازی، هر یک از شخصیت‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و باید همراه دیگر همرزمان آنلاین خود آن‌قدر با دقت و نقشه پیش بروید که دشمنان شما را از بین نبرند.

دانلود بازی Apex Legends از پلی استور

بازی جذاب Castlevania: Symphony of the night

بررسی بازی ‌castlevania: SotN

بازی کسلوانیا یکی از بهترین بازی های اندروید است که در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و تقریبا محال است گیمری پیدا کنید که از این بازی خوشش نیاید! این بازی، یک گیم اکشن است که در ابتدا برای پلی استیشن و سگا تولید شد و کم‌کم نسخه‌های مختلفی از آن برای کنسول‌های مختلف راهی بازار شدند. این بازی، در سبک بازی‌های دو بعدی است.

اگر هنوز این بازی خوب و جذاب را نمی‌شناسید، باید بگوییم که انجام این بازی، سفر کردن به قرون وسطی، دوران دراکولا و شیاطین و دیگر موجودات ماورایی است. در این سری از بازی‌های کسلوانیا، همراه کاراکتری می‌شویم که به قلعه‌ی دراکولا رفته و قصد دارد موجودی به نام شفت را بکشد که بلمونت را تحت کنترل خود درآورده. مسیر بازی، به‌طور خطی طی نمی‌شود ولی برای این که به بعضی بخش‌های قصر دسترسی پیدا کنید، لازم است یک سری مراحل طی شود و قابلیت‌هایی، از جمله shapeshifting را به دست بیاورید. شفت نیز، تنها زمانی دیده می‌شود که یک سری سلاح و غنیمت را به دست آورده باشید. این بازی، مطمئن باشید که سرشار از شگفتی و رمز و راز است و هر چه بیشتر جلو بروید، بیشتر به آن علاقه‌مند می‌شوید و اعتیادتان به بازی نیز شدیدتر می‌شود.

دانلود بازی Castlevania: SotN از پلی استور

بازی Monopoly Go!

معرفی بازی Monopoly go نسخه اندروید

بازی مونوپولی یکی از بازی‌های شناخته شده است که از گذشته تا به امروز، به‌عنوان یک گیم بورد افراد زیادی آن را بازی می‌کنند. امروزه نسخه‌ی اندرویدی این بازی نیز برای موبایل ساخته شده که همان بازی قبلی است اما آن را در یک فضای گرافیکی در موبایل تجربه‌ خواهید کرد. این بازی، رایگان است و اگر به مونوپولی اعتیاد دارید اما نمی‌توانید مدل صفحه‌ای آن را بازی کنید، به‌راحتی می‌توانید این بازی جذاب را در موبایل خود داشته باشید و لذت ببرید.

دانلود بازی Monopoly Go! از پلی استور

 

 

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

بازی پابجی پایه‌گذار سبک بتل رویال (Battle Royale) بود که به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان هم شناخته می‌شود. نسخه اصلی پابجی هم در سال ۲۰۱۷ فقط برای کامپیوتر منتشر شد و به سرعت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. این بازی اینقدر محبوب شد که نسخه موبایل و نسخه کنسولی آن هم راهی بازار شد. الان بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازیهای رقابتی آنلاین به حساب می‌آید که گرافیک خیلی خوبی هم برای در نظر گرفته شده است. اگر گوشی قدرتمندی دارید، این امکان را خواهید داشت که بتوانید بازی را روی بالاترین کیفیت قرار بدهید و مشاهده خواهید کرد که با سرعت ۹۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود. تازه اگر صفحه نمایش گوشی شما از HDR پشتیبانی کند و وضوح تصویر آن هم اولترا اچ دی (Ultra HD) باشد، کیفیت بازی چند برابر بالاتر می‌رود.

دانلود بازی پابجی از پلی استور

بازی Nimian Legends: BrightRidge

بهترین بازی های اندروید

اگر با مجموعه نیمیان لجندز آشنا نیستید، باید بگوییم که این بازی یکی از باکیفیت‌ترین بازیهای موبایل در طول سال‌های گذشته است. نسخه برایت‌ریج هم دنباله جدید این مجموعه به‌حساب می‌آید. با یک بازی اوپن ورلد (Open World) با ویژگی‌های نقش آفرینی سر و کار خواهید داشت. بازی تنظیمات گرافیکی مختلفی هم دارد و می‌توانید به صورتی این تنظیمات را انجام دهید که بازی بهتر روی گوشی اجرا شود. اگر گوشی قوی‌ای دارید، پیشنهاد میکنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید.

دانلود بازی نیمیان لجندز از پلی استور

بازی Call of Duty Mobile

بهترین بازی های اندروید

حتما بازی کال اف دیوتی را روی کامپیوتر یا روی کنسول بازی کرده‌اید. بازی‌ای که واقعا می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان نام برد. حالا نسخه موبایل این مجموعه نه تنها گرافیک خیلی خوبی دارد، بلکه خیلی هم سرگرم کننده و هیجان‌انگیز ساخته شده است. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرد. تا امروز بیشتر از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کرده‌اند. اگر یک گوشی قوی و قدرتمند دارید حتما کال اف دیوتی موبایل را تجربه کنید.  این بازی روی یه گوشی خیلی قوی، با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود.

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از پلی استور

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل و تغییرات آن را از طریق پست زیر دنبال کنید:

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل

بازی Asphalt 9 Legends

بهترین بازی های اندروید

اگر می‌خواهید روی گوشی هوشمند قوی و جدیدی که خریداری کرده‌اید یک بازی رانندگی خیلی خوب را تجربه کنین، حتما بازی آسفالت ۹ لجندز را نصب کنید.  این بازی می‌تواند نهایت قدرت یک گوشی هوشمند را نشان دهد. تازه بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم برثانیه هم اجرا شود. بیشتر از ۵۰ مدل اتومبیل و بیشتر از ۸۰۰ مدل مسابقه دذ بازی وجود دارد. تازه برای این بازی بخش چند نفره هم طراحی شده است. شک نکنید که اسفالت ۹ لجندز یک بازی گرافیکی عالی برای موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی آسفالت 9 لجندز از پلی استور

بازی Shadow Fight 3

بهترین بازی های اندروید

حالا میخواهیم به شما یک بازی مبارزه‌ای عالی معرفی کنیم، که برای موبایل ساخته شده است. بازی شادو فایت ۳ گرافیک خیلی خوبی دارد و یک بازی عالی با گیم‌پلی سریع و هیجان انگیز خواهد بود. تازه گیم‌پلی بازی یکسری ویژگی‌های نقش آفرینی هم دارد که تجربه بازی را چند برابر بهتر کرده است. شما در این بازی میتوانید قهرمان خودتان را شخصی‌سازی کنید و ظاهری جذاب و زیبا برای او درست کنید. با پیشرفت در داستان بازی هم قدرت‌های بیشتری برای قهرمان اصلی کسب خواهید کرد. این بازی تا امروز بیشتر از ۳ میلیون بار دانلود شده و امتیاز خیلی بالایی هم از گیمرها دریافت کرده.  این بازی را می‌توانید روی یک گوشی خیلی قوی با کیفیت تصویر 1440p و با سرعت ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنید.

دانلود بازی شادو فایت 3 از پلی استور

بازی Fortnite

بهترین بازی های اندروید

حتما اسم فورتنایت را شنیده‌اید. یکی از بهترین بازیهای سبک بتل رویال (Battle Royale) که کلی طرفدار در دنیا دارد. در واقع فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازیهای کامپیوتری حال حاضر دنیا به‌شمار می‌رود. فورتنایت به صورتی ساخته شده که روی یک گوشی نسبتا قوی می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود. اگر گوشی هوشمند خیلی قدرتمند داشته باشید، می‌توانید این بازی را با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه بازی کنید. فقط باید به این موضوع هم توجه کنید که فورتنایت به راحتی می‌تواند حساب بانکی شما را خالی کند. کلی آیتم برای خرید تو بازی وجود دارد که قیمت کمی هم دارند؛ اما همین قیمت کم باعث شده که کلی پول تو بازی خرج کنید.

دانلود بازی فورتنایت از اپیک گیمز

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

بازی Shadowgun Legends

بهترین بازی های اندروید بازی Shadowgun Legends

تجربه یک بازی اول-شخص تیراندازی عالی روی موبایل خیلی هیجان انگیز به نظر می‌رسد. برای همین میخواهیم به شما بازی شادوگان لجندز را معرفی کنیم. مجموعه شادوگان روی موبایل خیلی طرفدار دارد و نسخه لجندز سومین نسخه از این مجموعه دوست داشتنی به شمار می‌رود. هر نسخه از این بازی هم کلی جایزه دریافت کرده‌اند. تازه وقتی کیفیت و گرافیک بالای این بازی روی موبایل را مشاهده می‌کنید، دیگرسخت می‌تونیند از آن دل بکنید. اگر یک گوشی قوی داشته باشید می‌توانید شادوگان لجندز را با سرعت ۶۰ فریم برثانیه اجرا کنید. البته اگر تنظیمات گرافیکی بازی را روی بالاترین حالت بگذارید، احتمال داغ شدن گوشی وجود دارد. می‌توانید تنظیمات را به شکلی انتخاب کنید که هم گرافیک خوبی داشته باشند و هم سرعت بازی زیاد شود و هم گوشی داغ نشود.

دانلود بازی Shadowgun Legends از پلی استور

بازی Real Racing 3

بهترین بازی های اندروید بازی Real Racing

بد نیست یک بازی رانندگی دیگر هم به شما معرفی کنیم. بازی ریل ریسینگ ۳ از آن بازی‌های رانندگی خوش ساخت و بسیار باکیفیتی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. یکی از واقعی‌ترین بازیهای رانندگی روی موبایل همین ریل ریسینگ ۳ خواهد بود که تجربه‌ای عالی برا‌یتان خلق میکند. همه چیز خیلی واقعی ساخته شده تا روی موبایل یک بازی خوب را مشاهده کنید. بازی از بخش چندنفره خیلی هیجان انگیزی هم برخوردار است که باعث می‌شود بتوانید با افراد مختلف مسابقه بدهید.

دانلود بازی Real Racing 3 از پلی استور

بازی Genshin Impact

بهترین بازی های اندروید بازی Genshin Impact

در چند ماه گذشته بازی گنشین ایمپکت حسابی سر  و صدا کرده و کلی گیمر هم به دست آورده است. این بازی به شکل اوپن ورد (Open World) ساخته شده و بازیکنان ساعت‌ها ماجراجویی پیش روی خودشان مشاهده می‌کنند. با این بازی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و گذر زمان را هم حس نکنید. حتی اگر ماموریتی هم تو بازی نداشته باشید، گشت‌وگذار در بازی خیلی هیجان انگیز خواهد بود و محیط بازی آنقدر زیباست که میخواهید ساعت‌ها فقط دشت‌ها، کوه‌ها و سرزمین‌های مختلف را ببینید. اگر یک گوشی قوی داشته باشید می‌توانید بازی را با سرعت ۶۰ فریم برثانیه بازی کنید.

دانلود بازی Genshin Impact از پلی استور

بازی ARK: Survival Evolved

بهترین بازی های اندروید

این بازی اول نسخه کامپیوتر داشت، اما برای موبایل هم منتشر شد. نسخه موبایل هم مثل نسخه کامپیوتر کیفیت بالایی دارد. این بازی تا امروز بیشتر از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و کلی طرفدار کسب کرده‌ است. شما در جزیره‌ای گرفتار شدید که در آن دایناسورها هنوز زندگی میکنند. حالا باید در این جزیره زنده بمانید. این بازی با سرعت ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود، اما مطمئن باشید که کیفیت خیلی بالایی دارد. اگر به دایناسورها علاقه دارید و میخواهید حسابی با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید، این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی ARK Survival Evolved از پلی استور

بازی Among Us

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های سال 2020 که با فراگیری زیادی در سطح جهان، مخاطبین بسیار زیادی جذب کرد؛ اما متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر با دوستانتان به یکدیگر متصل شوید، می توانید ساعت ها با یکدیگر بازی کنید. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.

دانلود بازی Among Us از پلی استور

اگر قصد خرید یک کیبورد مخصوص بازی را دارید، مطلب زیر را از دست ندهید:

بهترین کیبورد گیمینگ

بازی League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های اندروید بازی League of Legends: Wild Rift

پس از مدت ها انتظار، بالاخره استودیو ریوت گیمز نسخه موبایلی بازی لیگ آف لجندز را منتشر کرد. در این بازی می توانید با تیم پنج نفره خود و دوستانتان، به جنگ افراد دیگر بروید. خوشبختانه در نسخه موبایل این بازی لازم نیست پولی بدهید تا قهرمانان بازی را بدست آورید، هر قهرمانی را بخواهید می توانید انتخاب کنید و از قدرت آن ها استفاده کنید.

دانلود بازی League of Legends: Wild Rift از پلی استور

بازی Crash Bandicoot: On the Run

بهترین بازی های اندروید بازی Crash Bandicoot: On the Run

می توان گفت یکی از نوستالژی ترین بازی های جهان، یعنی کرش بندیکت است؛ بازی ای که برای بسیاری از طرفداران بازی های ویدئویی خاطره ساخته و بسیاری آن را بازی کرده اند. بالاخره این بازی به بهترین نحو و بالاترین گرافیک برای موبایل ها ساخته شد و می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی Crash Bandicoot: On the Run از پلی استور

بازی Forza Street

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های رایگان در سبک ریسینگ که طرفداران خاص خود را دارد فورزا استریت نام دارد. پنج فرد پولدار مسابقات رانندگی شبانه راه انداخته اند و با یکدیگر رقابت می کنند. در این بازی کافیت کنترل فرمان را بدست بگیرید؛ کنترل گاز با خوود بازی است. این بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است.

دانلود بازی Forza Street از پلی استور

بازی Legends of Runeterra

بهترین بازی های اندروید بازی Legends of Runeterra

یکی از بازی های کارتی محبوب از کمپانی ریوت گیمز که سبک آن مانند لیگ آف لجنز است. در این بازی هر بازیکن 20 جان دارد و هدف نهایی مسابقه صفر شدن جان یکی از طرفین رقابت است. کارت‌های بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم‌ می‌شود که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد.

دانلود بازی Legends of Runeterra از پلی استور

بازی SONIC AT THE OLYMPIC GAMES – TOKYO 2020

بهترین بازی های اندروید بازی SONIC AT THE OLYMPIC GAMES - TOKYO 2020

هرچند المپیک 2020 توکیو به‌ دلیل شیوع بیماری کوید 19 به تعویق افتاد، اما هنوزهم همراهی شخصیت‌های مجموعه سونیک در رقابت‌های تنگا‌تنگ المپیک می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. سونیک هم مانند کرش بندیکت یکی از بازی های نوستالژی در کنسول سونی وان بود و محبوبیت بالایی را بدست آورد. در این بازی قادر به کنترل کردن سونیک و دوستانش در رقابت‌های ورزشی هستید. بعد از تسخیر شهر توکیو توسط دکتر اگ‌من شیطانی، سونیک و همراهانش سعی دارند تا مسابقات المپیک را نجات دهند.

دانلود بازی SONIC AT THE OLYMPIC GAMES – TOKYO 2020 از پلی استور

بازی Sky: Children of the Light‏

بهترین بازی های اندروید

سرزمینی که نوری در آن وجود ندارد و شما وظیفه دارید با حل کردن معماها نور را به این سرزمین برگردانید. بازی Sky دارای هفت سرزمین است جذاب و متنوع است که باید معماهای آن ها را حل کنید و به مقصد برسید. این بازی دارای گرافیک و محیط بازی جذاب و پر از جزئیات در عین سادگی است.

دانلود بازی Sky: Children of the Light‏ از پلی استور

بازی Rumble Stars Football

بهترین بازی های اندروید

بازی‌هایی مثل PES Mobile یا Fifa برای تجربه یک بازی فوتبال گزینه‌های خوبی هستند، اما تصمیم گرفتیم تا یک بازی فوتبالی سرگرم‌کننده و البته به‌دور از واقعیت را معرفی کنیم.

بازی Rumble Stars Football در همه‌ی بخش‌هایش سرگرم‌کننده است. در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان‌تان یا بازیکنان دیگر مسابقه‌ی بدهید. هر یک از شخصیت‌های بازی مهارت خاص خود را دارند و می توانید با استفاده درست از این ویژگی ها به پیروزی برسید.

دانلود بازی Rumble Stars Football از پلی استور

بررسی تخصصی بازی ها را تکنولایف دنبال کنید:

بررسی بازی fifa 22

بازی Clash Royale

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های محبوب و معروف کمپانی سوپرسل، کلش رویال نام دارد، یک بازی در سبک استراتژی که باید با کمک کارت هایی که مشخص کرده اید، برج های حریف را نابود کنید و پیروز شوید. این کارت ها توسط اکسیر صورتی آماده می شوند که هر کارت اکسیر مشخصی را صرف می کند. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژی است و دانلود آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود بازی Clash Royale از پلی استور

بازی Clash of Clans

بهترین بازی های اندروید

یکی دیگر از بازی های کمپانی سوپرسل که قبل از کلش رویال معرفی شد و تا سال ها پرطرفدار ترین بازی موبایلی در گوگل پلی بود. در این بازی باید شهر خود را بسازید و از نظر دفاعی غیرقابل نفوذش کنید. نیروهای خود را تمرین دهید و منابع زمین های دیگر را غارت کنید. در اینت بازی قابلیت کلن وار وجود دارد که بدین ترتیب می توانید طی مسابقات چند روزی منابع به دست آورید و قدرت نمایی کنید.

دانلود بازی Clash of Clans از پلی استور

بازی Gods of Boom

بهترین بازی های اندروید

گانز اف بوم یا با نام سابق آن Guns of Boom یک بازی اکشن اول شخص است که در جریان آن بازیکنان باید در دو گروه به نبرد رودررو با یک دیگر بروند. اسلحه های خود را ارتقا دهید و نیروهای خود را آماده جنگ کنید. در این بازی می توانید با دوستان خود ساعت ها به بازی سرگرم شوید؛ چرا که یکی از بهترین بازی اکشن است که در حال حاضر می‌توانید پیدا کنید.

دانلود بازی Guns of Boom از پلی استور

بازی Alto’s Odyssey

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازیهای اعتیادآور در سبک جمع آوری امتیاز Alto’s Odyssey است که شما در نقش یک پسر جوان با اسکیت بورد خود روی کوه ها سر میخورید و به مراحل بالاتر می روید. این بازی میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Alto’s Odyssey از پلی استور

انواع دسته مخصوص بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: دسته بازی

بازی Pokemon GO

بهترین بازی های اندروید

اعتیادآور ترین بازی سال 2017 بدون شک بازی پوکمون گو بود. پوکمون گو یکی از متفاوت‌ترین و البته موفق‌ترین بازی‌های منتشر شده برای تلفن‌های هوشمند است. در این بازی در نقش یک آموزش‌دهنده پوکمون به ماجراجویی در خیابان می‌پردازید. سازندگان پارک‌ها و مکان‌های شناخته شده شهرها در سراسر جهان را به فروشگاه‌ها و باشگاه‌های مجازی تبدیل کرده‌اند که با نزدیک شدن به آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید یا نبرد در باشگاه‌های پوکمون کنید.

دانلود بازی Pokemon GO از پلی استور

هر آنچه از نسخه بعدی God Of War فاش شده است:

خدای جنگ: رگناروک

بازی Mario Kart Tour

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های جذاب و نوستالژی بدون شک ماریو یا همان قارچ خور بود، حالا استودیو نینتندو نسخه ماریو کارت تور را برای موبایل ها عرضه کرده تا کاربران را دوباره به سال‌ها قبل برگرداند. در این بازی می توانید با استفاده از آیتم‌های درون زمین مسابقه، به پیروزی نزدیکتر شوید و ماشین خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی Mario Kart Tour از پلی استور

بازی Monument Valley 1 – 2

بهترین بازی های اندروید

بازی Monument Valley از لحاظ گرافیکی، زیبا و آرامش‌بخش طراحی شده است و می‌توانیم دنیای این بازی را یکی از بهترین ها در میان بازی‌های موبایل معرفی کنیم. بازی Monument Valley اکنون با قیمت 1.99 دلار به‌فروش می‌رسد. مانیومنت ولی توانست در زمان عرضه لقب یکی از بهترین بازی های اندروید را به خود اختصاص دهد. حتما این بازی را با هدفون انجام دهید تا از آهنگ های زیبای این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Monument Valley 1 از پلی استور

 دانلود بازی Monument Valley 2 از پلی استور

بازی Limbo

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های معمایی و هیجان انگیز، با موزیک پس زمینه دلهره آور بازی لیمبو است. در این بازی شما نقش یک پسر جوان را دارید که خواهرش در جنگل گم شده و شما باید به دنبال او از موانع سخت بازی عبور کنید. این بازی با تم سیاه سفید نیازمند صبر بالا و ذهن خلاق است.

دانلود بازی لیمبو از پلی استور

خرید هارد اکسترنال

بازی Minecraft

بهترین بازی های اندروید

ماینکرفت یک بازی در سبک سندباکس ساخته استودیو موجانگ است که در هر پلتفرمی طرفداران خود را دارد و در سال 2009 برای کامپیوترهای خانگی عرضه شد. بازی ماینکرفت به‌صورت پیش‌فرض دارای دو حالت Creative و Survival است. در حالت Creative بازیکنان می‌توانند به لطف داشتن منابع نامحدود هرآنچه را که در ذهن خود دارند با بلوک‌های مختلف بسازند. اما در حالت Survival، زنده ماندن، ساخت سلاح و زره از جمله کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

دانلود بازی Minecraft از پلی استور

بازی Vector

بهترین بازی های اندروید

بازی وکتور در سبک رانر و الهام گرفته از ورزش پارکور است. شما در نقش یک فرد پارکور کار باید از موانع عبور کنید و ویژگی های ورزشی خود را بهبود ببخشید. بخش اول این بازی 20 مرحله دارد که در صورت خریداری نسخه دیلاکس بازی می‌توانید تعداد آن‌ها را به 40 برسانید. نسخه دوم وکتور با حفظ سبک نسخه اول به‌سراغ ویژگی‌هایی از جمله استفاده از تجهیزات رفته است که روند بازی را نسبت به نسخه اول جذاب‌تر می‌کند.

دانلود بازی Vector از پلی استور

اگر نیاز به ریکاوری گوشی خود دارید، مطلب بازیابی اطلاعات گوشی را بخوانید.

بازی Need for Speed No Limits

بهترین بازی های اندروید

یکی از بازی های معروف پلتفرم های مختلف به نام Need For Speed سال ها پیش عرضه شد و محبوبیت زیادی به دست آورد. هنوز هم برای کنسول های سونی، ایکس باکس و کامپیوترهای خانگی عرضه می شود؛ نسخه موبایل این بازی هم با گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی که دارد، رقیب اصلی بازی Asphalt 9 محسوب می‌شود.

دانلود بازی Need for Speed No Limits از پلی استور

بازی Brawlhalla

بهترین بازی های اندروید

اگر طرفدار بازی های نینتندو هستید ولی نمی توانید آن ها را تجربه کنید، بازی Brawlhalla گیم پلی مشابه بازی Suoer Smash Bros را دارد که برای نینتندو عرضه شده است. سبک این بازی رانر است و می توانید در حالت ها دو به دو، سه به سه و چهار به چهار بازی کنید یا در مود فری فور آل خودنمایی کنید.

دانلود بازی Brawlhalla از پلی استور

خرید نینتندو از تکنولایف: قیمت نینتندو

بازی Traffic Rider

بهترین بازی های اندروید

بازی ترافیک رایدر یک بازی موتورسواری جذاب قدیمی است که با توجه به قدیمی بودن آن گرافیک خیلی بالایی ندارد، اما به دلیل گیم پلی بسیار جذاب هنوز هم بهترین بازی موتور سواری اندروید محسوب می‌شود. این بازی دوربین اول شخص دارد و شما به وسیله موتوری که انتخاب می کنید باید در میان ترافیک خیابان‌ها امتیاز کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.

دانلود بازی Traffic Rider از پلی استور

بازی Mobile Legends: Bang Bang

بهترین بازی های اندروید

این بازی در سبک بازی های MOBA است مانند لیگ آف لجند که در یک تیم پنج نفره باید به تیم پنج نفره حریفانتان بروید. بازی موبایل لجندز یکی از محبوب ترین بازی های دنیا است که در بعضی کشورها مسابقات آن برگذار می شود و شما باید در این بازی در مسیر خود برج های دشمنانتان را تخریب کنید.

دانلود بازی Mobile Legends: Bang Bang از پلی استور

بازی های موبایل با پرداخت درون برنامه ای:

بهترین بازی های پولی اندروید

بهترین بازی های اندروید: بازی Once Upon a Tower

بهترین بازی های اندروید

در این بازی شما نقش یک شاهزاده را دارید که درون یک برج با ارتفاع زیاد زندانی شده و توسط گابلین‌ها و اژدهای محافظ تسخیر شده است. راه فرار شما در پایین ترین نقطه برج است و شما باید با رد شدن از موانع مختلف گذر کنید. این بازی علاوه بر چالشی بودن، یک بخش رکورد زنی هم دارد.

دانلود بازی Once Upon a Tower از پلی استور

Dead by Daylight Mobile

بهترین بازی های اندروید

یک بازی چند نفره آنلاین در سبک زامبی و اکشن که یک قاتل دارد و سایرین بازمانده هستند. شما باید از دست قاتل فرارکنید و زنده بمانید. در جریان بازی، افرادی که بازمانده هستند باید با کمک یک دیگر راهی را برای روشن کردن موتورهای برق پیدا کنند تا دروازه برای فرار باز شود. بازیکنی که نقش قاتل دارد باید با سلاخی کردن بازمانده‌ها از رسیدن آن‌ها به هدف جلوگیری کند. بازیکنانی که گرفتار قاتل می‌شوند هنوز هم امکان نجات توسط سایر بازمانده‌ها را خواهند داشت.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

بهترین بازی های اندروید

یکی از سخت ترین بازی های معمایی در اندروید بی شک بازی آقای کدو است. وارد یک شهر مرموز می شوید اما خارج شدن از آن بسیار سخت و دشوار است. در این بازی شما باید با گوش دادن به حرف های ساکنین شهر مسائل را حل کنید و از این شهر جان سالم به در ببرید.

دانلود بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon از پلی استور

بازی Anti Pong‏

بهترین بازی های اندروید

یک بازی برعکس پینگ پنگ به نام آنتی پینگ پنگ که درآن باید مواظب باشید توپ به آجرهای رنگی شما برخورد نکند. شاید این بازی آسان و ساده به نظر بیاید، اما می تواند با بالاتر رفتن مراحل سخت تر شود و شما را به چالش بکشد. اگر گوشی دارای رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی است، این بازی از نمایشگر های 120 هرتز هم پشتیبانی می کند.

دانلود بازی Anti Pong‏ از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی آمیرزا

بهترین بازی های اندروید

اگر می خواهید سطح اطلاعات عمومی و ادبیات خود را محک بزنید، آمیرزا بهترین پیشنهاد ما به شما است. در این بازی با به یکدیگر متصل کردن حروف باید کلمه مورد نظر را پیدا کنید و سکه جمع آوری کنید. این بازی در هر مرحله سخت تر می شود و در بعضی مراحل نیاز به کمک بازی دارید، در این مواقع با سکه هایی که جمع کرده اید بازی را آسان تر کنید تا به مرحله بعد بروید.

دانلود بازی آمیرزا از پلی استور

هر روز چند برنامه پولی را به صورت رایگان دانلود کنید:

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

بازی Evoland 1 – 2

بهترین بازی های اندروید

در بازی Evoland هدایت کارکتری دوست داشتنی با نام دلخواه بر عهده شما قرار داده می شود که همانند ماشین زمان در تاریخ بازی های ویدئویی سفر می کنید. در اجرای اولیه و ورود به بازی محو طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید، یک دنیای کم نظیر که قرار است در آن به ماجراجویی بپردازید. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش محور باشید بدون شک Evoland 2 با طراحی جالب و دوست داشتنی خود در محیطی ساده با صداگذاری مهیج برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.

دانلود بازی Evoland 1 از پلی استور

 دانلود بازی Evoland 2 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Star Wars: Knights of the Old Republic II

بهترین بازی های اندروید

شوالیه های سرزمین قدیمی 2، دومین قسمت از فرانچایز سرگرم کننده و خوش ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic است که قسمت اول آن در دسامبر 2014 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و دقیقاً بعد از 6 سال، شاهد عرضه شدن قسمت دوم بازی در دسامبر 2020 برای اندروید هستیم. این بازی ها به ترتیب در سال های 2003 و 2004 برای پلتفرم PC منتشر شده بودند.

دانلود بازی Star Wars: Knights of the Old Republic II از پلی استور

بازی GRID Autosport

بهترین بازی های اندروید

بازی GRID Autosport یکی از بزرگترین و زیباترین بازی‌های مسابقه‌ای عرضه شده بروی اندروید است. همانطور که احتمالا می دانید، سری بازی های Grid توسط کمپانی کدمسترز بروی پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر شده است. حال کمپانی Feral Interactive حق انتشار این بازی بر روی پلتفرم های اندرویدی و آی او اس را بصورت رسمی از کدمسترز خریداری نموده تا علاقمندان به سبک ریسینگ قادر به تجربه این عنوان بزرگ بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند باشند.

دانلود بازی GRID Autosport از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Titan Quest

بهترین بازی های اندروید

نبرد تایتان بازی جدید، کم نظیر و خارق العاده در سبک بازی های اکشن، هک اند اسلش و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی DotEmu برای اندروید است. این بازی شما را وارد سرزمین های یونان و مصر باستان می کند تا به عنوان یک قهرمان بتوانید این سرزمین را از وجود موجودات عظیم الجثه و خطرناک پاک کنید؛ جهان از موجودات و جانورانی که باعث ترس و وحشت در میان مردم می شوند، معابد را به آتش می کشند، مکان های مقدس را تخریب می کنند، به شهرها و گورستان ها یورش برده و شهرها را به محاصره خود در می آورند پر شده است.

دانلود بازی Titan Quest از پلی استور

بازی V4

بهترین بازی های اندروید

وی چهار نام یک بازی نقش آفرینی اندروید است و به صورت جهان باز می باشد که در آن بیش از پنجاه نوع قهرمان وجود دارد و شما می توانید یکی را برای خود انتخاب کنید و با استفاده از آیتم و جزئیات بالا آن را سفارشی سازی کنید. به ماجراجویی در یک دنیا با مناظر خیره کننده بپردازید و همچنین می توانید به همراه دوستان خود به صورت چند نفره چه با آنانی که از طریق گوشی و چه آنانی که از طریق ویندوز بازی را اجرا می کنند به صورت تیمی به کاوش و رقابت بپردازید.

دانلود بازی V4 از پلی استور

بهترین تبلت ها برای دانش آموزان را در مطلب زیر معرفی کردیم:

تبلت دانش آموزی

بهترین بازی های اندروید: بازی Infinity Ops

بهترین بازی های اندروید

بازی Destiny Warfare در زمان آینده اتفاق می افتد، وقتی که بشریت از محدودیت های توسعه تکنولوژی پیشی می گیرد و دنیا دچار هرج و مرج می شود. حالا شما در نقش کارکتر اصلی با دوستان خود همراه می شوید تا بتوانید دنیا را از این حالت خارج سازید و صلح و آرامش را به آنجا بازگردانید. امکان انتخاب کارکترها از میان کلاس های مختلف برای شما مهیا شده است که می توانید از میان آن ها انتخاب کرده و راه موفقیت را پیش بگیرید. امکان ایجاد کلن نیز وجود دارد، قادرید دوستان خود از سراسر دنیا را گرد هم بیاورید و با کمک هم برای رسیدن به هدف تلاش کنید. اگر از علاقه مندان و طرفداران بازی های اکشن و تفنگی هستید Destiny Warfare: Sci-Fi FPS را امتحان کنید.

دانلود بازی Infinity Ops از پلی استور

بازی JYDGE

بهترین بازی های اندروید

در بازی جایج کنترل شخصیت اصلی در دستان شما است و شما به عنوان کارکتری قدرتمند که با نام “پلیس” وجود دارد باید به ایفای نقش بپردازید. با سلاح هایی که بازی در اختیار شما می گذارد، دشمنان را از بین ببرید و ده ها ماموریت خاص را پشت سر بگذارید. نبرد های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می گیرد و امکان شخصی سازی کارکتر، سلاح ها و … نیز برای شما مهیا شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن باشید بدون شک JYDGE با دارا بودن یک گیم پلی فوق العاده زیبا و اعتیاداور، صداگذاری مهیج با پخش موسیقی های فوق العاده، کنترلرهای لمسی قابل قبول برای هدایت کارکتر و انجام دیگر کارها، شامل بودن ده ها ماموریت خاص و به طور کلی ساخت خوب بازی نظرتان را جلب می کند.

دانلود بازی JYDGE از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی GRIS

بهترین بازی های اندروید

گریس (دنیای خاکستری) یک اثر هنری شگفت انگیز در قالب یک بازی از ژانر ماجراجویانه برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که بعد از انتشار نسخه کامپیوتری آن در اواخر سال 2018، بالاخره بعد از انتظارها و قول های سازندگان، نسخه موبایلی این بازی نیز در آوریل 2020 توسعه داده شد.

بازی GRIS مثل خیلی دیگر از بازی های خلاقانه در سبک ماجراجویی-اکشن، بیشتر از اینکه یک بازی ساده به نظر برسد، یک اثر هنری زیبا و تأثیرگذار می باشد. این بازی با ماهیتی انتزاعی و سوررئال ساخته شده و ماجراهای آن بسیار مرموز و پیچیده هستند و به نظر می رسد پیغام های بسیاری در داخل این بازی و بخش های مختلف آن نهفته است. ماجرای این بازی به دختری جوان به نام گریس (GRIS) مربوط می شود که در دنیای خیالی خودش غرق شده و در دنیایی از رنج و دردها گم شده است. انتخاب نام بازی بسیار هوشمندانه بوده است؛ GRIS هم نام شخصیت اصلی بازی است و این کلمه همچنین به معنی خاکستری می باشد و تلفیق بی نظیر دنیای خاکستری و غم انگیز این دختر جوان را به خوبی نشان می دهد.

دانلود بازی GRIS از پلی استور

بازی Bad North: Jotunn Edition

بهترین بازی های اندروید

بازی Bad North: Jotunn Edition ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شده بود و محبوبیت بالای آن باعث شد تا Raw Fury نسخه پورت شده و بازسازی شده از آن را هم برای گوشی های هوشمند بسازد. در این بازی زیبا که بسیار حرفه ای و متفاوت طراحی شده است، شما با یک اثر هنری شگفت انگیز رو به رو هستید. ایده و ماجرای بازی نیز به شدت هیجان انگیز و قابل تحسین است. ماجرای بازی به قرن ها پیش در جزایر اسکاندیناوی، یعنی زمان قدرت وایکینگ ها مربوط است. شما در نقش فرمانده ی یک پادشاهی صلح طلب ساده هستید که چند جزیره کوچک را فرماندهی می کند. این جزایر توسط وایکینگ های وحشی مورد حمله قرار گرفته و به مرض نابودی کشیده می شوند. پادشاه این سرزمین ها به دست وایکینگ ها کشته می شود و حالا شما در نقش فرزند و جانشین این پادشاه، باید قدرت را به دست گرفته و برای مقابله با دشمنان آماده شوید.

دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Chess by AI Factory Limited

بهترین بازی های اندروید

شطرنج یک بازی سرگرم کننده در سبک بازی های تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی AI Factory Limited با قیمت 1.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. شطرنج یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار است و کمتر کسی است که با این بازی آشنا نباشد.

ین بازی دارای حالت های دو نفره و تک نفره است؛ در حالت دو نفره می توانید با دوستان تان رقابت کنید و در حالت تک نفره با هوش مصنوعی بازی که از موتور Treebeard Chess استفاده می کند رقابت کنید. 10 سطح در این بازی وجود دارد و بازیکنان می توانند از آسان ترین تا دشوار ترین سطح مهارت های خودشان را به چالش بکشند. یک دکمه بازگشت در بازی تعبیه شده است و اگر احساس کردید حرکت اشتباهی انجام داده اید می توانید یک حرکت به عقب برگردید. در انتهای بازی می توانید حرکات های خودتان را یک به یک مشاهده کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید. طراحی محیط بازی ساختار مدرنیته خوبی دارد و تجربه لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. Chess توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد.

دانلود بازی Chess by AI Factory Limited از پلی استور

بازی Fruit Ninja

بهترین بازی های اندروید

Fruit Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود و شما در نقش یک نینجا با برش دادن میوه های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می پردازید. در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس با شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد. در این بازی انواع میوه ها نظیر سیب، هندوانه، گلابی و لیمو پرتاب می شوند و شما با نصف کردن آن ها امتیاز مرحله بعد را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Fruit Ninja از پلی استور

اگر بین انتخاب تبلت و گوشی مردد هستید، مطلب زیر را بخوانید:

تبلت بهتر است یا گوشی

بهترین بازی های اندروید: بازی Candy Crush Saga

بهترین بازی های اندروید

بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با المان های رنگارنگ در سبک بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده ی اول بازی های Casual قرار دارد و سبک پازلی متفاوت آن به همراه مراحل بسیار زیاد، باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد. در این بازی شما باید آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. همان گونه که گفته شد بازی Candy Crush Saga تا به امروز بیش از 500.000.000 بار از گوگل پلی اندروید توسط کاربران دانلود شده و دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد.

دانلود بازی Candy Crush Saga از پلی استور

بازی Grand Theft Auto: San Andreas

بهترین بازی های اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas جی تی ای 5 یا GTA v یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین بازی ها در سبک گانگستری و ماشین سواری می باشد و توسط شرکت راک استار گیمز که توسعه دهنده و سازنده این بازی است ساخته شده. کسی نیست که بازی gta 5 را نشناسد، این بازی برگرفته از نسخه کامپیوتری بازی اصلی می باشد که با همان کیفیت و همان سبک برای سیستم عامل اندروید طراحی شده که دارای گرافیک فوق العاده بالا و خیره کننده ای می باشد.

دانلود بازی Grand Theft Auto: San Andreas از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Riptide GP: Renegade

بهترین بازی های اندروید

بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های ریسینگ از استودیوی Vector Unit برای اندروید است. در این بازی جت اسکی سواران بر روی آب های خروشان با سرعت بالا حرکت می کنند و با عبور از آبشارها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و در راه های آبی عمومی پلیس را فریب می دهند. شما نیز یک جت اسکی سوار هستید که به صورت غیر قانونی در لیگ های آبی به مسابقه می پردازید و موج ها را بر هم میریزید.

دانلود بازی Riptide GP: Renegade از پلی استور

بازی Australian Open Game

بهترین بازی های اندروید

AO Tennis بازی رسمی Open Australian است که در آن باید بازیکنان خود را بسازید؛ همچنین می توانید با گذراندن مراحل مسابقات استرالیا بازیکنان جدید باز کنید یا از طریق به دست آوردن جایزه و بازی در یک مسابقه در برابر بزرگان تنیس مراحل را سپری کنید. شما می توانید تمام بازیکنان ثبت نام شده برای تورنمنت باز استرالیا 2019 را بدست آورید؛ کنترل های تنیس AO ساده و بصری است و شما می توانید به راحتی یادبگیرید که چگونه بازی کنید.

دانلود بازی Australian Open Game از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی eFootball PES 2021

بهترین بازی های اندروید

پس از عرضه بازی پی اس 2018، 2019 و 2020 شاهد عرضه نسخه 2021 این بازی در سایت کونامی هستیم؛ در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 و 2020 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازی های ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورید.

طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای)، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و… همگی ویژگی هایی هستند که باعث می شوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را نادیده بگیرید.

دانلود بازی eFootball PES 2021 از پلی استور

بررسی تخصصی نسخه جدید PES: بازی efootball 2022

بازی Madden NFL Mobile Football

بهترین بازی های اندروید

یکی از جدیدترین بازی های راگبی است که به تازگی توسط کمپانی عظیم و نام آشنای ELECTRONIC ARTS برای دستگاه های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. این بازی دو ویژگی اصلی دارد که آن را متفاوت می سازد؛ اولین ویژگی گرافیک فوق العاده بالا و HD آن است که در نگاه اول چشم ها را خیره می کند و اما ویژگی دوم یا ویژگی اصلی، گیم پلی عالی آن است که واقعا در نوع خود پیشتاز است و به گونه ای هم ساخته شده است که بتوان به راحتی در گوشی های موبایل کوچک بازی کرد چون در طی بازی تنها چند کلید ساده برای هدایت بازیکنان و انجام حرکات در نظر گرفته شده است.

گرافیک این عنوان هم بدون شک جزو بهترین ها است و برای اجرای درست آن نیاز به گجت قدرتمندی دارید. بازی Madden NFL Mobile قطعا بهترین عنوان بازی NFL برای موبایل تا به امروز است، تقریبا همه بازیکن های معروف و محبوب لیگ NFL در آن حضور دارند که جذابیت و واقع گرایی بازی را بالا می برد؛ همچنین می توانید بازیکن های مورد علاقه خود را در تیم خودتان جمع کنید و به مسابقه با حریفان بپردازید یا در یک لیگ شرکت کرده و 16 مسابقه سخت را پشت سر بگذارید تا به قهرمان و بهترین تیم لیگ تبدیل شوید و در این راه سخت سعی کنید حمله و دفاع تیم و بازیکنانتان را افزایش دهید چون بدون پیشرفت شما بازنده خواهید بود.

دانلود بازی Madden NFL Mobile Football از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی MLB 9 Innings 2021

بهترین بازی های اندروید

اگر اهل بیس بال هستید ، این بازی برای شما مناسب است؛ این برنامه شامل تمام 30 تیم MLB با 1700 بازیکن و یک لیست به روز شده برای همه بازیکنان فصل 2020 است. برای بهترین تجربه می توانید گرافیک سه بعدی کامل و گیم پلی بسیار روان داشته باشید. در این بازی می توانید انتخاب کنید که بازی تهاجمی یا دفاعی را انجام دهید، هر کدام که شما بگویید چون مربی شما هستید. در حالت های Ranked Battle ، Clutch Hits و Club Battle می توانید به مصاف سایر بازیکنان در سراسر جهان بروید.

دانلود بازی MLB 9 Innings 2021 از پلی استور

بازی Motorball

بهترین بازی های اندروید

در موتوربال شما قرار است ماشین خود را هدایت کنید و گل بزنید. Motorball همان‌طور که از اسم آن نیز پیداست ترکیبی از بازی ماشینی و فوتبالی است. این بازی یک بازی رقابتی-سرعتی دوبعدی و آنلاین است که شما در آن هدایت یک ماشین را در اختیاردارید و باید توسط آن توپ را از میان موانع رد کرده به گل برسانید. با زدن سه گل می‌توانید امتیاز بازی را کسب کنید و برنده‌ی مسابقه باشید. همچنین در میان راه تقویت‌کننده‌هایی وجود دارد که سعی کنید آن‌ها را دریافت کنید و درنهایت با کسب این امتیازها می‌توانید در قسمت گاراژ ماشین خود را نیز متناسب با نیازتان تقویت نمایید، رنگ آن را تغییر دهید یا آن را کلا عوض کنید. شما می‌توانید با کسب امتیاز در لیگی که در جریان است نیز شرکت کنید و وارد رقابت‌ها شوید.

دانلود بازی Motorball از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی NBA 2K20

بهترین بازی های اندروید

NBA 2K20 چندین حالت بازی را ارائه می دهد، مانند حالت داستانی MyCareer Run، حالت جدید Run The Streets و داستان های NBA که دستخوش تغییر و گسترش شده است تا برخی از بزرگترین لحظات تاریخ NBA را زنده کند. شما همچنین می توانید نقش GM را بر عهده بگیرید و تیمی از جمله پیشاهنگی و فهرست ها را مدیریت کنید. همچنین چند نفره آنلاین از طریق شبکه LAN یا Google Play Games برای مسابقات 5 به 5 وجود دارد.

دانلود بازی NBA 2K20 از پلی استور

بازی Garena Free Fire — World Series

بهترین بازی های اندروید

در این بازی جذاب، در ابتدا به جزیره ای خواهید رفت که تاکنون مثل مانند آنجا را ندیده اید. گفتنی است که ورود با خودتان است اما خروج از جزیره به دست خودتان نیست و برای آنکه بتوانید زنده از آنجا خارج شوید، نیاز است تا وارد مبارزه ای مرگبار شده و تا سر حد مرگ از جان خود دفاع کنید. هر بازی 10 دقیقه ای شما را در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار می دهد  که همه به دنبال بقا هستند. بازیکنان آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات انتخاب می کنند و هدفشان این است که تا حد امکان در منطقه امن بمانند. وسایل نقلیه را برای کشف نقشه وسیع پیدا کنید و برای پنهان کردن آن‌ها را به درون سنگرها یا در زیر چمن ها استتار کنید. کمین زدن، تیراندازی با دقت، زنده ماندن در نبردهای تن به تن و در نهایت رسیدن به تنها هدف موجود یعنی زنده ماندن و غلبه بر دیگر بازیکنان.

دانلود بازی Garena Free Fire — World Series از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

بهترین بازی های اندروید

ماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتز دریافت کند برمی گردد؛ شما یکی از آن هایی هستید که انتخاب شده تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتز شرکت کنید. وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید. از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید.

دانلود بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery از پلی استور

وصل کردن دسته ایکس باکس به گوشی:

چگونه دسته ایکس باکس وان را به گوشی وصل کنیم

بازی CarX Drift Racing 2

بهترین بازی های اندروید

این بازی نسخه دوم یکی از زیباترین و محبوب ترین بازی های اتومبیل رانی و رسینگ از استودیوی بازی سازی CarX Technologies برای اندروید است. در این بازی همانند نسخه قبل اش، به شما انواع ماشین های مدرن و قدیمی داده می شود و باید به دریفت بپردازید؛ دستورالعمل بازی بدین صورت است که هرچه دریفت شما واقعی تر باشد به شما امتیاز و سکه های بیشتری داده می شود که می توانید با کمک سکه ها تجهیزات جدیدی را بخرید و هیجان را دو چندان کنید. به هر میزان که شما رد تایری که برروی جاده به جای می گذارید بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و دریفت اندروید هستید که علی رغم گرافیک خیره کننده دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید و بتواند نظرتان را جلب کند مطمئن باشید CarX Drift Racing 2 بهترین بازی برای انتخاب است.

دانلود بازی CarX Drift Racing 2 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی The Room: Old Sins

بهترین بازی های اندروید

این بازی نسخه چهارم از بازی معمایی فوق العاده زیبا و خارق العاده به نام اتاق از استودیوی بازیسازی Fireproof Studios برای دستگاه های اندروید است. نسخه چهارم بازی اتاق که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع می شود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آن ها رفته اید و در اتاق زیرشیروانی این عمارت قرار دارید. اگر حس کارآگاهی شما فعال است پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی The Room: Old Sins از پلی استور

بازی Brawl Stars

بهترین بازی های اندروید

جدال ستارگان یا همان براول استارز، بازی اکشن فوق العاده زیبا و محبوب از کمپانی سوپرسل خالق بازی های کلش آو کلنز، هی دی، کلش رویال و بوم بیچ برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده. همانند دیگر بازی های سبک اکشن – استراتژیک، دوربین از بالا کارکتر را برای شما نمایش می دهد و با جوی استیک تعبیه شده در سمت چپ صفحه نمایش می توانید حرکت کنید و با تیراندازی به سمت کاربران سراسر جهان برای ساعت ها سرگرم شوید. اگر از علاقه مندان و دوست داران سری بازی های سوپرسل هستید، بازی Brawl Stars را امتحان کنید؛ این بازی نسبت به بازی های هم سطح خود مطمئنا یک سر و گردن بالاتر است و به دلیل دارا بودن بازیکنان زیادتر در ایران نسبت به بازی های مشابه، بیشتر مورد پسند و انتخاب کاربران دارای گوشی های اندرویدی قرار می گیرد.

دانلود بازی Brawl Stars از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Brawlhalla

بهترین بازی های اندروید

در بازی Brawlhalla شما در نقش مبارزان مختلف پا به دنیایی می گذارید که همه چیز در آن به نبردهای حماسی بستگی دارد. ده ها نوع قهرمان مختلف با خصوصیت های منحصر به فرد در این بازی حضور دارند که شما می توانید آن ها را باز کرده و خودتان را ارتقاء دهید. کلیت بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین انجام می شود. بخش آفلاین شامل بخش تمرینی و همچنین بخش مبارزات چند نفره (لوکال) است. اما چیزی که این بازی را حسابی محبوب کرده، بخش آنلاین آن با قابلیت کراس پلتفرم است.

دانلود بازی Brawlhalla از پلی استور

خرید هندزفری

بازی Tiny Room Stories: Town Mystery

بهترین بازی های اندروید

در Tiny Room Stories: Town Mystery شما باید به نقاط زیادی از شهر بروید و مدارک و شواهد مختلفی را به دست بیاورید. بخش مهم و اصلی این بازی شامل پیدا کردن اشیاء مخفی و همچنین حل کردن پازل ها و معماهایی است که غالباً برای افراد حرفه ای طراحی شده اند. بعضی از این پازل ها واقعاً چالش برانگیز هستند و حسابی می توانند فکر و تمرکز شما را درگیر کنند. از نظر بصری، این بازی با مدل سازی های کاملاً سه بعدی طراحی شده است. مراحل بازی همگی شبیه به یک پلتفرم مکعب شکل معلق هستند که برای انجام آن ها و پیدا کردن آیتم های مورد نیاز مجبور هستید تا این پلتفرم معلق را در زوایای دیگر بچرخانید تا گوشه ای دیگر از تصویر را که در ابتدا پنهان است ببینید.

دانلود بازی Tiny Room Stories: Town Mystery از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Exploding Kittens

بهترین بازی های اندروید

گربه های انفجاری یک بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های کارتی و رومیزی برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین بازی های رومیزی به شمار می رود. بازی پرطرفدارExploding Kittens  را دو تا پنج نفر قادرند تجربه کنند و هر راند آن حدود پانزده دقیقه طول می کشد. تمام بازی یک هدف دارد و آن هم نکشیدن کارت گربه انفجاری است. در ابتدا دسته کارت ها روی میز قرار می گیرد و بازیکنان به نوبت، کارت می کشند , اگر بازیکنی یک کارت مشکی یا همان گربه انفجاری را بکشد، به سرعت منفجر شده و از بازی خارج می شود. این بازیکن تنها در صورتی می تواند به بازی خود ادامه دهد که یک کارت خنثی کننده بمب داشته باشد، در این صورت او کارت خنثی کننده را استفاده می کند و کارت گربه انفجاری را بدون اینکه دیگر بازیکنان ببینند، درون دسته کارت ها و در مکان دلخواه قرار می‌دهد. به غیر از کارت های گربه انفجاری و کارت خنثی کردن، کارت های دیگری مثل کارت های اکشن در بازی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند به بردن نزدیکتر شوید.

دانلود بازی Exploding Kittens از پلی استور

بازی Wordsmyth

بهترین بازی های اندروید

این بازی یکی از کلاسیک ترین بازی های جستجوی کلمات است اما هیچ تبلیغ، تایمر و فشاری شما را آزار نمی دهد. این یک بازی کاملاً عالی و بی نظیر برای یافتن کلمات است که به شما امکان می دهد هر زمان که به استراحت نیاز داشتید، مغز خود را باز کرده و تمرین دهید. این بازی با طراحی مینیمالیستی و روحیه بازی های مستقل، یکی از آن بازی های کمیاب است که به شما کمک می کند تا سال های سال آرام و بدون استرس باشید.

دانلود بازی Wordsmyth از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition

بهترین بازی های اندروید

در بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition با یک گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده و حقیقتاً به شدت تحسین برانگیز رو به رو هستیم. با اینکه این بازی به ظاهر یک عنوان نسبتاً ساده است، اما گرافیک فوق العاده جذاب و پرجزئیات بازی در کنار گیم پلی داینامیک آن، تجربه ای غیر قابل وصف را برای شما به ارمغان می آورد. قابل ذکر است که این بازی قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد و این یعنی دو برابر گیم پلی روان تر. در این بازی جالب شما قادر هستید تا از بین 16 خوردوی مختلف و کوچک، خودروی مسابقه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition بیشتر از 30 مسابقه مختلف وجود دارد که هر کدام در لوکیشنی خاص برگذار می شود. اما این بازی فوق العاده پا را فراتر گذاشته و قسمتی برای بازی به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان واقعی فراهم کرده است تا بتوانید به صورت اینترنتی با دیگران به رقابت بپردازید و هیجان غیر قابل توصیفی را تجربه کنید.

دانلود بازی Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition از پلی استور

بازی Repulze

بهترین بازی های اندروید

Repulze یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده در سبک بازی های رسینگ این بار از نوع سفینه های فضایی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اسمارت فون و یا تبلتتان می توانید خود را برای انجام یکی از سریع ترین، هیجان برانگیزترین و نفسگیر ترین بازی مسابقه ای آماده کنید. در این بازی بسیار مهیج شما در نقش خلبان انواع سفینه های فضایی باید برای تست، وسیله را در انواع مسابقات و مسیر های مختلف با سرعت های بالا به حرکت در آورید تا برای انجام ماموریت خود آماده شود.

دانلود بازی Repulze از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Need for Speed: Most Wanted

بهترین بازی های اندروید

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به سبک بازی های ماشینی علاقه مندند، حتما اسم این بازی را بارها شنیده اید. جلوه های ویژه، محیط طبیعی، صداگذاری حرفه ای و گرافیک عالی و هیجانی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری را در دیوایس اندرویدی شما به ارمغان بیاورند. در بازی Need for Speed™ Most Wanted شما باید به مسابقه با خلافکاران بپردازید و اتومبیل های آنان را بدست بیاورید، از طرفی مواظب نیروهای پلیس باشید چرا که آن ها نیز به دنبال شما هستند. این بازی تجربه ای متفاوت از بازی های سبک ریسینگ را در موبایل شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با 35 تا از بهترین اتومبیل های جهان به مسابقه با رقبا بپردازید.

دانلود بازی Need for Speed: Most Wanted از پلی استور

بازی Samorost 3

بهترین بازی های اندروید

ساموروست 3 بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی خاص در سبک بازی های پازل و فکری از Amanita Design خالق بازی های Machinarium و Botanicula برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و با میلیون ها خرید از پرفروش ترین بازی های اندروید به شمار می رود. اتمسفری که Amanita Design نفس می کشد محدودیت در آن راهی نخواهد داشت، این استودیو با ایده هایی کاملا جسورانه و با Machinarium در کارنامه خود، اکنون Samorost را به سه گانه ای بزرگ در دنیای موبایل رسانده است. بازی Samorost 3 به سبک ماجراجویی در سال 2016 از سوی آمانیتا دیزاین برای کامپیوتر عرضه شد و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن هستیم تا کاربران طرفدار ماجراجویی در جهان دگرگون شوند. این حضور دوباره را مدیون ایده های بلند پروازانه سازنده باید دانست، و اندک اندک باید قدم به دنیایی اعجاب آور و پر از رمز و راز گذاشت؛ دقیقا 9 جهان بیگانه و منحصر به فرد با موجودات و رخدادهای عجیب و غریب انتظار شما را می کشند و طبق معمول هنر در سراسر بازی تزریق شده است.

دانلود بازی Samorost 3 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Sine the Game

بهترین بازی های اندروید

موج های سینوسی یک بازی به شدت زیبا و فوق العاده خوش ساخت با ایده ای ساده اما بی نهایت سرگرم کننده است که در عین سادگی می تواند خارق العاده چالش برانگیز باشد. این بازی در قالب یک عنوان پرمیوم و پولی با قیمت 2.99 دلار توسط استودیوی Lonely Vertex کشور جمهوری چک در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است.

در این بازی شما کنترل یک نمودار موجی سینوسی را دارید و باید آن را در یک دنیای انتزاعی و پر از مانع هدایت کنید. این موج سینوسی قادر است تا درست طبق قوانین ریاضیات و سینوس ها، تغییر شکل دهد و مثل نمودارها با تغییر زاویه تغییر شکل دهد و به همین صورت بتوان آن را در شرایط مختلفی در نقاط گوناگون هدایت کرد.

دانلود بازی Sine The Game از گوگل پلی

بازی Pumped BMX 3

بهترین بازی های اندروید

Pumped BMX 3 یکی از بی نظیرترین بازی های پیشنهادی در سبک ورزش دوچرخه سواری است. در این بازی شما می توانید هیجان فوق العاده دوچرخه سواری و انجام حرکات نمایشی و پرشی را به خوبی تجربه کنید. تعداد بسیار زیاد مراحل و وجود چالش ها و مکان های مختلف در طول بازی باعث شده تا Pumped BMX 3 برای مدت های طولانی شما را سرگرم کند. این بازی بسیار زیبا تنها در مدتی کوتاه بعد از انتشار توانست بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی خریداری و دانلود شود. همچنین این بازی امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را نیز به دست آورده است.

دانلود بازی Pumped BMX 3 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی PAC-MAN Championship Edition DX

بهترین بازی های اندروید

پک من بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید از استودیوی بازی سازی BANDAI NAMCO Entertainment America برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردید. بازی Pac Man یک بازی معروف ارکید سگا می باشد که در بین گیمرهای ایرانی محبوبیت زیادی دارد و هم اکنون در جدیدترین نسخه آن که با اضافه کردن DLC، موزیک و گرافیک جدید به بازی و همچنین دستاوردها و مدال ها جدید به آن حال و هوای تازه ای پیدا کرده است. شما باید علاوه بر جمع آوری میوه ها از دست موجوداتی که به سمت شما می آیند فرار کنید و سطوح را به سلامت پشت سر بگذارید. اگر از علاقه مندان به بازی های پک من هستید، در PAC-MAN CE DX 132 سطح انتظار شما را می کشند.

دانلود بازی PAC-MAN Championship Edition DX از پلی استور

بازی Oddmar

بهترین بازی های اندروید

Oddmar داستانی از یک وایکینگ قهرمان را بازگو می کند که زندگی سختی را گذرانده و به یک قهرمان متفاوت تبدیل شده است. او انتخاب شده تا به یک ماجراجویی خطرناک برود و مأموریتی عجیب را با موفقیت پشت سر بگذارد تا بتواند به چیزی که دنبالش است برسد. طبق چیزی که در دموی سینماتیک و انیمیشنی ابتدای بازی به شما نمایش داده می شود، داستان این شخصیت بازگو خواهد شد. آدمار وقتی کودک بود پدر و مادرش را از دست می دهد. بهترین و تنها همدم او یک دوست قدیمی به نام Vaskr بود که او نیز به دستور شاه وایکینگ ها دزدیده می شود. آدمار که تنها، افسرده و نا امید است، روزی خواب می بیند که یک موجود افسانه ای از جنگل به سراغ او آمده و به او می گوید که در صورتی که مأموریتی خاص را انجام دهد، می تواند به سرزمین Valhalla یا همان بهشت وایکینگ ها جایی که Vaskr و پدر و مادرش نیز در آنجا هستند برود. او از خواب بیدار شده و متوجه می شود که چیزی که دیده فقط یک رویای ساده نیست. آدمار تصمیم می گیرد تا چیزی که در خواب دیده را به واقعیت تبدیل کند. در بازی Oddmar شما در نقش این شخصیت باید پا به یک ماجراجویی مخاطره آمیز گذاشته و نه فقط برای رسیدن به هدف اصلی، بلکه برای نجات مردم شهر از دست دشمنان و پادشاه بی لیاقت دست به فداکاری های زیادی بزنید.

دانلود بازی Oddmar از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Leo’s Fortune

بهترین بازی های اندروید

لئو فورچون یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی دوست داشتنی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی 1337 & Senri برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی و اصلی بازی با نام لئو هستید که باید به دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید. کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به جا گذاشته که به او کمک می کند به دنبال طلاهای خود برود و آن ها را بیابد. انواع موانع و چالش های متعدد در مسیر ماجراجویی شما وجود دارد که باید با دقتی بالا آن ها را پشت سر بگذارید و طلاهای خود را از چنگ دزدان بد بیرون بکشید. بازی Leo’s Fortune مبتنی بر فیزیک طراحی شده و در آن گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای عالی و گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

دانلود بازی Leo’s Fortune از پلی استور

دانلود بازی های استراتژیک اندروید:

بازی استراتژیک اندروید

بازی Touchgrind Skate 2

بهترین بازی های اندروید

Touchgrind Skate 2 بازی جدید و فوق العاده زیبای اسکیت سواری از نوع لمسی برای اندروید است که استودیوی بازی سازی Illusion Labs آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نموده است. بازی های شرکت بازی سازی Illusion Labs جزو آن دسته از بازی هایی هستند که نمی توان هیچگونه بهانه ای برای بازی نکردن آن ها آورد و همیشه ارائه کننده ی سبک و نوآوری جدیدی بوده اند که هم مورد استقبال منتقدان قرار گرفته و هم مورد استقبال مخاطبان. نمونه ی بارز این گفته بازی‌های فوق العاده Touchgrind BMX هست که نوآوری و زیبایی خاص خود را دارند. تا به حال هیچ‌وقت اسکیت بازی کردن تا این حد لذت بخش نبوده است؛ مهارت‌های Touchgrind Skate 2 را می‌توانید تنها در 10 دقیقه یاد بگیرید اما برای جدایی و دل کندن از آن به هفته ها زمان نیاز خواهید داشت. اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و اسکیت سواری هستید تحت هیچ شرایطیTouchgrind Skate 2 را از دست ندهید.

دانلود بازی Touchgrind Skate 2 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Table Tennis Touch

بهترین بازی های اندروید

این بازی را می توان بهترین، اعتیاداورترین و محبوب ترین بازی تنیس روی میز اندروید معرفی نمود که توسط استودیوی بازی سازی Yakuto با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی شما به بازی کردن تنیس روی میز مشغول می شوید، انواع راکت ها با قدرت های متفاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و غیره وجود دارند که باعث می شوند برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید.

دانلود بازی Table Tennis Touch از پلی استور

بازی Hitman Sniper

بهترین بازی های اندروید

هیتمن اسنایپر 2: دنیای آدم کش های حرفه ای نام دومین قسمت رسمی از مجموعه Hitman Sniper محصول کمپانی ژاپنی و مطرح SQUARE ENIX LTD که صاحب امتیاز اصلی سری بازی های محبوب هیتمن می باشد است. اگر با مجموعه بازی های بسیار جذاب هیتمن (Hitman) که بیشتر از 20 سال از انتشار اولین نسخه آن می گذرد آشنا باشید، حتماً می دانید که این سری از بازی ها چقدر محبوب و پرطرفدار هستند. شخصیت کاریزماتیک و اصلی این سری از بازی ها که یک مأمور حرفه ای به نام مأمور 47 یا Agent Codename 47 است، خیلی زود به یکی از برترین شخصیت های معروف در زمینه بازی های ویدئویی تبدیل شد. اگرچه این شخصیت یک انسان واقعی نیست، اما آرامش خاص، شخصیت غیرقابل پیش بینی و مهارت های باورنکردنی این مأمور باعث شد تا این شخصیت در لیست محبوب ترین شخصیت ها قرار بگیرد. این محبوبیت باعث شد تا سازندگان این بازی به سراغ انتشار بازی های بیشتر و حتی فیلم های سینمایی راجع به این شخصیت بروند. سری بازی های هیتمن همچنین راه خود را به بازی های موبایلی نیز باز کردند.

دانلود بازی Hitman Sniper از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Threes

بهترین بازی های اندروید

یک نوع بازی هیجان انگیز بوده که مغز شما را به چالش می کشاند. در این بازی شما بایستی از مغز خود کمک گرفته و با جمع کردن اعداد تا هنگامی که تمامی خانه های جدول پر نشده است بر امتیازات خود بیافزایید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های متعدد، به چالش کشاندن دوستان، موسیقی متن حرفه ای و گیم پلی فانتزی اشاره داشت. اگر از ذهن خوبی برخوردار هستید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Threes از پلی استور

بازی oAo

بهترین بازی های اندروید

oAo 1.8.6 یک بازی کم حجم و سرگرم کننده برای پلتفرم اندروید است که توسط توسعه دهنده ای بنام huang gangyu منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی که کاراکتر اصلی آن یک هیولای کوچک است، شما باید گوی ها و توپ های مختلف را به او متصل کنید تا برنده شوید. البته این کار با چالش هایی هم همراه خواهد بود؛ چرا که هم کاراکتر و هم توپ ها بعضا در حال چرخش بوده و شما را به زحمت خواهند انداخت، این را هم به یاد باشید که هیچ کدام از توپ ها هم نباید با همدیگر برخوردی داشته باشند. مراحل متعدد و چالش برانگیزی در بازی گنجانده شده اند که می توانید شما را برای مدت ها به خود سرگرم نماید؛ پس چنانچه به دنبال یک بازی کم حجم، متفاوت و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم oAo را هم بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.

دانلود بازی oAo از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Keedo Plus

بهترین بازی های اندروید

Keedo Plus نام یک بازی اکشن و جذاب از استودیوی بازی سازی Sylphv برای سیستم عامل اندروید بوده که هماهنگی دست و چشم را به نمایش می گذارد. برای اینکه در این بازی جذاب و هیجانی موفق شوید باید میان دستان و چشمان خود یک هماهنگی خیلی خوبی را به وجود آورید. این بازی برای تمامی سنین و هر جنسی مناسب و کاربردی و سرگرم کننده می باشد. این بازی از یک سیستم کنترل منحصر به فردی پشتیبانی کرده که هیجان آن را دو چندان کرده است. دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک گذاشته وامتیازات متعدد و فراوانی را نیز به دست آورید.

بازی Dragon x Dragon

بهترین بازی های اندروید

در این بازی اندرویدی شما باید اژدها پرورش دهید، به آن ها آموزش دهید و در نبردهای مختلف شرکت کنید. با اژدهایانی که بزرگ می کنید می توانید وارد جنگ های 6 به 6 شوید. صدها اژدها به دست آورید و از آن ها نگهداری کنید و پرورش دهید تا به یک اژدهای افسانه ای تبدیل شوند. برای غذا دادن به اژدهایتان، محصولات خود را در مزارع پرورش دهید تا بتوانید آن ها را تغذیه کنید. اژدها را در نبردهای 6 در 6 در برابر دشمنان بزرگ قرار دهید و آن ها را شکست دهید و اژدهایان کمیاب و نادر جمع آوری کنید.

بهترین بازی های اندروید: بازی Charm King

بهترین بازی های اندروید

افسون پادشاه یک بازی پازلی اعتیادآور از استودیوی PlayQ Inc می باشد. در این بازی شما باید گردن بند های رنگارنگ و فانتزی را جمع آوری کرده و پازل ها را حل نمایید. تمام توان و کوشش خود را به کار گرفته و چالش های بازی Charm King را حل نمایید. با حل پازل های فانتزی تاج و تخت را به دست آورده و بر جهان حکمرانی کنید. قابل توجه است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم نماید. و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و اچ دی طراحی شده است.

دانلود بازی Charm King از پلی استور

بازی 2048

بهترین بازی های اندروید

2048 از آن دسته بازی های فکری و اعتیاد آور می باشد که طرفداران بی شماری پیدا کرده و توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی به دست آورد. محیط این بازی شامل 16 خانه خالی می باشد که 2 تا از آن ها پر شده است و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید تا با ضرب آن ها بتوانید به عدد اصلی و هدف نهایی بازی یعنی 2048 دست یابید. حرکات شما باید دقیق و پیش بینی شده باشند زیرا پس از اتمام خانه ها دیگر نمی توانید شانس خود را امتحان کنید.

دانلود بازی 2048 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Marble Legend

بهترین بازی های اندروید

Marble Legend یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی easygame7 می باشد که بصورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده که تا بحال بیش از 50 میلیون طرفدار پیدا کرده است. بازی افسانه سنگ مرمر یا همان زوما، بازی ساده و در عین حال جذاب است که می تواند تمام افراد را برای ساعت ها سرگرم کند. در بازی Marble legend باید به سمت توپ ها با رنگ های مختلف شلیک کنید و و حداقل 3 توپ همرنگ را در کنار هم قرار دهید تا نابود شوند، اگر نتوانید آن ها را نابود کنید و آن ها به مقصد برسند بازنده خواهید بود. مهارت خود را در تیراندازی و نشانه گیری به سمت توپ ها نشان دهید هر چه در بازی پیشرفت کنید بازی سخت خواهد شد و شما را به چالش خواهد کشاند. در صورتی که توپ همرنگی نداشته باشید می توانید آن رنگ را با رنگ دیگری جایگزین کنید. این بازی سرشار از مراحل هیجان انگیز و چالش برانگیز می باشد و دارای 2 حالت بازی، 6 نقشه مختلف و گرافیکی زیبا و خوب می باشد. این بازی اعتیادآور و زیبا را هرگز از دست ندهید.

دانلود بازی Marble Legend از پلی استور

بازی های iOS که به اینترنت نیاز ندارند:

بهترین بازی های افلاین ایفون

بازی Poly & Marble Maze

بهترین بازی های اندروید

بازی پازلی مدرن با کنترل های بصری و مجموعه عظیمی از سطوح برای به چالش کشیدن شما به همراه تصاویری فوق العاده زیباست که توسط استودیوی بازی سازی Obumo Games به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده است. در این بازی هدف شما این است که در مسیرهای مشخص شده توپ را حرکت داده و تمامی سه کریستال را جمع آوری کرده و در هر سطح به پرچم برسید که اگر کریستال ها را جمع آوری نکنید نمی توانید وارد مرحله بعدی شوید. برای موفقیت در بازی شما نیاز دارید تا پازل ها را با هوش و ذکاوت خود حل کرده و بر بسیاری از موانع غلبه کنید. این بازی دارای گیم پلی ساده ولی در عین حال اعتیادآور بوده که بدون شک شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد نمود.

بهترین بازی های اندروید: بازی Hearthstone

بهترین بازی های اندروید

آتشدان قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment. Inc برای دستگاه های اندرویدی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از 5 میلیون دانلود را داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی های کارتی اندروید معرفی شود. در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید. چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌ها است. اگر به بازی های کارتی یا حتی به شخصیت های معروف وارکرفت علاقه دارید به هیچ وجه بازی Hearthstone Heroes of Warcraft را از دست ندهید.

دانلود بازی Hearthstone از پلی استور

بازی Beat Hazard 2

بهترین بازی های اندروید

در Beat Hazard 2 شما کنترل یک سفینه فضایی جنگی را در کهکشان بر عهده دارید. دشمنان بسیار زیادی در این کهکشان وجود دارند که با سلاح هایی مرگبار قصد نابود کردن شما را دارند. شما نیز به سلاح های خاصی مجهز هستید و می بایست با حمله به سمت آن ها، از خودتان محافظت کنید. این نبردها که بسیار سهمگین هستند، در کنار موزیک های بسیار هیجان انگیز، تجربه ای فوق العاده پرتنش را برای شما فراهم می کنند تا حسابی به وجد آمده و بسیار سرگرم شوید.

دانلود بازی Beat Hazard 2 از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی DRAGON QUEST TACT

بهترین بازی های اندروید

یک بازی جالب و زیبا در سبک بازی نقش آفرینی که توسط استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX Co Ltd ساخته شده است. بازی جستجوی اژدها در دو نسخه اصلی و هک شده بی نهایت بصورت کاملا رایگان قابل دریافت بر روی موبایل می باشد. داخل بازی تیمی از هیولا ها را ساخته و به مبارزه بپردازید تا پیروز میدان شوید.

دانلود بازی DRAGON QUEST TACT از پلی استور

بازی Templar Battleforce RPG

بهترین بازی های اندروید Templar Battleforce RPG

Templar Battleforce RPG بازی محبوب، پرفروش و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و نقش افرینی از استودیوی بازیسازی Cory Trese برای اندروید است که با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. در بازی Templar Battleforce شما به عنوان فرمانده ی تمپلارها قرار می گیرید و می بایست از سرزمین و پایگاه خود در مقابل گروه های مختلفی چون دزدان، موجودات باستانی و فضایی محافظت کنید. داستان بازی Templar Battleforce RPG از جایی شروع می شود که مزدوران کهکشانی جنگی بزرگ را برای استخراج منابع کهکشان آغاز می کنند و هر یک از گروه ها به دنبال جذب منابع بیشتری برای خودش است. در این میان شما و افراد سرزمین تان، به دور از جنگ و در آرامش زندگی می کنید اما با تمام شدن منابع در سیاره های دیگر، نظر دشمن به سرزمین شما و منابع آن جلب می شود. اکنون وظیفه شماست تا با سلاح های دفاعی و نیروهای خود در مقابل دشمنان ایستادگی کنید.

دانلود بازی Templar Battleforce RPG از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Crying Suns

بهترین بازی های اندروید

داستان Crying Suns که به نوعی اقتباسی از سری فیلم های سینمایی Star Wars یا همان جنگ ستارگان است، در مورد فرمانده یک سفینه فضایی با خدمه و نیروهای نظامی اش است که در کهکشان در حال گشت و گذار در یک امپراطوری فضایی سقوط کرده می باشد. اما این امپراطوری آنطور که فکر می کنید نیست چرا که این منطقه بزرگ حالا به منطقه ای جنگی تبدیل شده و گروه های متفاوتی سعی می کنند تا با نفوذ به آن و غارت باقی مانده های آن، قدرت کسب کنند. بازی Crying Suns یک عنوان کاملاً تاکتیکال است که در آن شما باید با توجه به شرایطی که در هر مرحله از بازی وجود دارد، تصمیمات متنوعی بگیرید. به ادعای سازنده بازی، Crying Suns دارای 300 مرحله است و تمام مراحل بازی به شکل مأموریت های داستانی دنبال می شود که در 6 بخش کلی خلاصه شده است.

دانلود بازی Crying Suns از پلی استور

بازی KartRider Rush+

بهترین بازی های اندروید

یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز و بسیار دوست داشتنی که دو بخش کلی انفرادی و چندنفره دارد. اگر دوست داشته باشید می توانید بخش داستانی و مرحله ای بازی را دنبال کرده و همراه با شخصیت های محبوب این مجموعه، به ماجراجویی های مسابقه ای بپردازید. اما بخش دوم بخش آنلاین و چندنفره آن است که در آن می توانید با بازیکنان سراسر دنیا به صورت اینترنتی بازی کرده و در رقابت ها و مسابقات گوناگون سبک ماشین سواری کارتینگ شرکت کنید و هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید. قابل ذکر است که KartRider Rush+ تنها در کمتر از دو هفته بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شد.

دانلود بازی KartRider Rush+ از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

بهترین بازی های اندروید

در بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery مثل همیشه شخصیت های اصلی همان عروسک های رباتی معروف هستند. داستان این قسمت جالب و بسیار مهیج است. شما در نقش یک مشتری ساده از سرویس جدید شرکت Fazbear Entertainment به نام Fazbear Funtime Service هستید. طبق این سرویس، شرکت Fazbear اقدام به فروش ربات های عروسکی خود به مشتریان می کند تا آن ها را سرگرم کنند. شما نیز مثل خیلی دیگر از این مشتریان اقدام به خرید این ربات ها می کنید. اما این ربات ها وقتی به خانه شما می رسند شروع به فعالیت های عجیب و غریب می کنند. به نظر می رسد به دلایلی نامعلوم سیستم داخلی این ربات ها دچار اختلال شده و باعث اشکال در عملکرد آن ها شده است. این مسئله سبب می شود تا این عروسک ها رفتارهایی خشونت آمیز داشته باشند و به جای سرگرم کردن شما، به سمت شما حمله ور شوند! حالا این شما هستید و این چندین و چند عروسک ترسناک و خطرناک که در نقاط مختلف خانه پنهان شده اند اما دیر یا زود به سراغ شما می آیند. وظیفه شما مقاومت کردن در مقابل حملات آن هاست. همچنین می توانید با پیدا کردن قطعات الکترونیکی مثل پردازشگرها، اقدام به تعمیر کردن آن ها کنید تا از این رفتارها دست بردارند. اما این مورد کار ساده ای نیست! بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery یک بخش آنلاین جالب نیز دارد. در این بخش می توانید با شخصی سازی و مدیریت عروسک های خود، آن ها را به جان دوستان یا دیگر بازیکنان بی اندازید و با ترساندن آن ها امتیاز کسب کنید! طراحی های این بازی به شکل بسیار تحسین آمیزی انجام شده اند. مدل سازی های کاملاً سه بعدی، گرافیک عالی با جزئیات زیاد و گیم پلی روان و واقع گرایانه این بازی باعث می شود تا حس و حال کامل بازی را به خوبی درک کنید. این بازی بسیار زیبا تنها در کمتر از 10 روز بیشتر از 100 هزار دانلود به ثبت رساند و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز به خود اختصاص داد.

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery از پلی استور

آموزش ویدئویی زیر را برای نصب Play Store روی ویندوز دنبال کنید:

چگونه پلی استور اندروید را در ویندوز ۱۱ نصب کنید

بهترین بازی های اندروید: بازی Sniper Fury: Online 3D FPS & Sniper Shooter Game

بهترین بازی های اندروید

Sniper Fury: Online 3D FPS & Sniper Shooter Game بازی محبوب و خارق العاده ی خشم تک تیرانداز از استودیوی پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای سیستم عامل اندروید است. این بازی بیشتر از 130 ماموریت را شامل می شود و بدون شک گرافیک خیره کننده و سه بعدی آن شما را مجذوب خودش خواهد کرد، هرچند که گرافیک بازی های گیملافت به تعریف نیاز ندارد. در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز ظاهر می شوید و باید انواع ماموریت های از بین بردن مهاجمان، محافظت از هم تیمی ها، نجات افراد و … را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از بهترین بازی های اسنایپری اندروید را تجربه کنید. انواع اهداف و دشمنان مختلف در مکان های خاص قرار دارند که شما باید با دقت و سرعت بالای خود به سمت ان ها شلیک کنید و ماموریت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و به جمع آوری امتیاز و پول بپردازید. اگر از علاقه مندان به بازی های تک تیرانداز و یا اکشن اندروید هستید تحت هیچ شرایطی Sniper Fury را از دست ندهید چرا که محو طراحی، گرافیک و جلوه های بصری اش خواهید شد.

دانلود بازی Sniper Fury: Online 3D FPS & Sniper Shooter Game از پلی استور

بازی Survivalist: invasion

بهترین بازی های اندروید

در بازی Survivalist: invasion شما متوجه می شوید که سازمانی تروریستی با ساخت و آزمایش ویروس هایی خاص در این جزیره اهداف پلیدی را دنبال می کند. اما این آزمایشات از کنترل خارج شده و در حال شیوع می باشد. این شما هستید که می توانید تقدیر بشریت را رقم بزنید. شما در این جزیره گیر افتاده‌اید اما کارهای زیادی هستند که باید انجام دهید. درست مثل همه بازی های سبک بقاء شما باید برای پیدا کردن منابع به جستجو بپردازید و هرچیزی که پیدا کردید را جمع آوری کنید. سپس باید سلاح پیدا کنید تا با کمک آن در مقابل زامبی ها از خودتان دفاع کنید. همچنین می توانید با استفاده از آیتم های خاص، سلاح های خود را نیز ارتقاء دهید. در بازی Survivalist: invasion همچنین می توانید اقدام به ساخت یک پناهگاه کرده و آن را توسعه دهید و با کشیدن دیوار دور و اطراف آن، یک مکان امن برای خودتان بسازید. در کل باید گفت که در این بازی آیتم های زیادی برای کارهای مختلفی وجود دارد. از نظر گرافیکی بازی در سطح قابل قبولی می‌باشد. طراحی های بازی سه بعدی هستند و مثل همه بازی های نقش آفرینی، نمای بازی در حالت سوم شخص و از بالا می باشد تا دید خوبی نسبت به محیط داشته باشید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و مهیج در سبک RPG هستید و از علاقه‌مندان به بازی های سبک بقا نیز می باشید، Survivalist: invasion پیشنهاد مناسبی برای شماست.

دانلود بازی Survivalist: invasion از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Armored Squad: Mechs vs Robots

بهترین بازی های اندروید

Armored Squad: Mechs vs Robots بازی جدید، سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و نبرد ربات ها از استودیوی بازیسازی FoxForce Games برای اندروید است. با نصب Armored Squad: Mechs vs Robots برروی گوشی و یا تبلت اندرویدی تان می توانید یک بازی اکشن جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن می توانید در نبرد نفس گیر روبات های جنگی و تانک ها شرکت کنید و علاوه بر این با کاربران دیگری از سراسر دنیا نیز به صورت آنلاین رقابت کنید. همانطور که گفته شده بازی Armored Squad: Mechs vs Robots حالت های مختلف را شامل می شود، در حالت آنلاین می توانید به صورت چند نفره با کاربران سراسر جهان رقابت کنید و یا در حالت آفلاین بیش از 60 ماموریت و مرحله منحصر به فرد را پشت سر بگذارید. امکان استفاده از انواع و اقسام سلاح های مختلف مثل راکت انداز، شمشیرهای لیزری و … به صورت همزمان در بازی وجود دارد و قادرید با ان ها دشمنان را از بین ببرید و البته دشمنان نیز به سمت شما تیراندازی میکنند و قصد شکست شما را دارند و در صورت آسیب دیدن می توانید روبات تان را تعمیر و بازسازی کنید.

دانلود بازی Armored Squad: Mechs vs Robots از پلی استور

بازی AFK Arena

بهترین بازی های اندروید

بازی AFK Arena یا همان میدان نبرد آ اف ک یکی از جدیدترین بازیهای شرکت Lilith Games در سبک Role Playing یا مبارزات نوبتی است. در بازی AFK Arena شیاطین دنیا را تسخیر کرده اند و قصد نابودی سرزمین مقدس اسپریا را دارند . این بار نوبت شماست تا با دانلود بازی AFK Arena  و تشکیل تیمی از قهرمانان با قدرت ها و ویژگی ها به همراه سبک های مبارزات متفاوت از سراسر دنیا، سفر ماجراجویانه و جنگی خود را آغاز کنید.

دانلود بازی AFK Arena از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Angry Birds 2

بهترین بازی های اندروید

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است. تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده اچ دی هستیم. در نسخه دوم همانند نسخه های پیشین شما می بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع و خوک ها اقدام به خراب کردن آن ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

دانلود بازی Angry Birds 2 از پلی استور

بازی Ballz

بهترین بازی های اندروید

‏‏یک بازی تفننی ساده و در عین حال جالب که در آن باید توپ تان را به سمت چارخانه های رنگی پرتاب کرده و امتیاز بگیرید، چارخانه ها همین طور پایین می آیند و شما باید سعی کنید قبل از آنکه از صفحه خارج شوند توپ تان را به آن ها بزنید. ‏روی هر کدام از چارخانه ها عددی نوشته شده که در واقع امتیازی است که در صورت از بین رفتن آن چارخانه به شما تعلق میگیرد. ضمنا میتوانید از آیتم های کمکی نیز استفاده کنید و البته قفل توپ های جدیدی را نیز در بازی باز کنید. بعد از هر مرحله سطح چارخانه ها بالاتر میرود و از بین بردشان مشکل تر میشود. یادتان باشد میتوانید از دیواره ها نیز برای هدف گرفتن چارخانه هایی که به صورت مستقیم در دسترس نیستند استفاده کنید. انجام این بازی شاید در ابتدا آسان باشد ولی به تدریج مشکل و مشکل تر میشود.

دانلود بازی Ballz از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Draw Something

بهترین بازی های اندروید

Draw Something  بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده تحت عنوان چیزی رسم کن از استودیوی بازیسازی Zynga برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی منتشر شده. بازی Draw Something قرار است با ساخت جالبی که دارد شما را به همراه آشنایان تان برای چند ساعتی به گوشی سرگرم کند، چند صد کلمه پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید آن ها را رسم کنید و دوستان شما که در سمت دیگر هستند حدس بزنند شما در حال نقاشی چه چیزی هستید. اگر به دنبال یک بازی و یا اپلیکیشن ساده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید و یا دوست دارید محبوب ترین برنامه نقاشی جهان را تجربه کنید بدون شک Draw Something نظرتان را جلب میکند.

دانلود بازی Draw Something از پلی استور

چگونه ایرپاد را به اندرویدی یا آیفون وصل کنیم؟

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی

بازی Color Road

بهترین بازی های اندروید

Color Road یک بازی آرکید از استودیوی بازی سازی VOODOO می باشد برای اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما باید توپ خود را به در مسیر توپ های همرنگ خود به حرکت درآورید و بچرخانید و از توپهایی با رنگ های متفاوت اجتناب کنید. مسیر دارای رنگها و موانع متفاوتی می باشد به همین دلیل باید سعی کنید توپ را درست حرکت کنید تا بتوانید توپ های همرنگ بیشتری را جمع کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. اگر در طول بازی توپ شما وارد رنگ مخالف شود بازی تمام می شود.

دانلود بازی Color Road از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Plants vs. Zombies 2: It’s About Time

بهترین بازی های اندروید

در این بازی برای شما گیاهان متنوعی را قرار داده شده که هر کدام قابلیت خاص خود را در جنگ با زامبی ها دارند. سعی کنید همه آن ها را جع آوری کنید، چراکه به همه آن ها نیاز خواهید داشت. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این بازی امکان رشد گیاهان مختلف است. با پیشرفت در طول بازی و به دست آوردن بذرهای مختلف می توانید گیاهان خود را بکارید. همچنین می توانید با اتصال به اینترنت با افراد از سراسر جهان و در استادیوم ها مختلف مبارزه کنید. این بازی یکی از بازی های بسیار جذاب و پر مخاطب برای آیفون و اندروید است که شماره های بسیار مختلفی از آن عرضه شده است.

دانلود بازی Plants vs. Zombies 2: It’s About Time از پلی استور

بازی Chicken Police – Paint it RED

بهترین بازی های اندروید

بازی Chicken Police یک ماجراجویی روایت محور است که با یک سیستم بازجویی پیچیده و یک گیم‌پلی کاراگاه محور برای شما فراهم شده است. بازی رمز و رازهای بسیاری دارد و باید بتوانید از طریق شم کاراگاهی خود، بسیاری از معماها و رازها را حل کنید. در این بازی داستان جذاب و گیرایی را می‌بینیم که در سبک فیلم‌های کلاسیک دنبال می‌شود. گرافیک سیاه و سفید بازی نیز نشان دهنده‌ی اتمسفر چنین جهانی است و بیش از ۸ ساعت گفتگو با صدا پیشه‌های حرفه‌ای را در این اثر خواهیم داشت. جهان بازی با دقت فراوانی ساخته شده است و رنگ‌های بی‌نظیری در آن دیده می‌شود.

دانلود بازی Chicken Police – Paint it RED از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Heroes Legend – Epic Fantasy RPG

بهترین بازی های اندروید

بزرگترین احضارگر، نجات جهان به شما بستگی دارد، بازی ترکیبی باورنکردنی از بهترین عناصر اکشن و دهها قهرمان با توانایی ها و شخصیت های منحصر به فرد در کنار شما هستند. شما یک استاد واقعی از تاکتیک ها برای جمع آوری تیمی خواهید بود که می توانید بر همه موانع غلبه کنید، رئیس های قدرتمند را شکست داده و به فینال بزرگ برسید تا سرنوشت این جهان را شکل دهید. با داشتن شخصیت های قهرمان و هیولاهای با دقت طراحی شده، همراه با مهارت ها و اقدامات مبارزانه طنزآمیز، این یک بازی نقش آفرینی با طراحی شگفت انگیز است که سرگرمی و لذت شما را به همراه خواهد داشت.

دانلود بازی Heroes Legend – Epic Fantasy RPG از پلی استور

بازی Grimvalor

بهترین بازی های اندروید

گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است. در دنیای اندروید، جای بازی های شمشیری بسیار خالیست و کمتر شاهد عرضه بازی های شمشیری هستیم؛ این بار استودیوی خوش ذوق دایرلایت با عرضه بازی شمشیری گریموالور آمده است تا شما را به وجد بیاورد و با عرضه یک بازی خاص با داستانی جالب نظرتان را جلب کند و نامش را در میان کمپانی های مطرح بدرخشاند. داستان بازی Grimvalor در یک قلمروی خیالی به نام Vallaris جریان دارد؛ پادشاه قلمرو ناپدید شده است و مرزهای امپراطوری نیز مملو از موجودات عجیب و خطرناکی می شود که امنیت آن را به خطر انداخته اند. شما به عنوان بازیکن، کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را در اختیار می گیرید که وظیفه مصاف با موجودات را بر عهده دارد و قرار است سرنوشت پادشاه گم شده را مشخص کند. کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، شمشیری و ماجراجویی هستید بدون شک Grimvalor نظرتان را جلب می کند و ارزش دانلود را دارد.

دانلود بازی Grimvalor از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Suzy Cube

بهترین بازی های اندروید

سوزی مکعبه یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و کم نظیر از استودیوی مطرح Noodlecake Studios Inc برای اندروید است. داستان کلی بازی در مورد دزدیده شدن طلاها از قلعه ی Cubeton توسط اسکلت هاست که حالا شما در نقش کارکتر دوست داشتنی یعنی Suzy برای بازگرداندن طلاها ماجراجویی جدیدی را آغاز می کنید. ده ها چالش مختلف در راه رسیدن به هدف شما را اذیت خواهند کرد. کنترلرهای لمسی بازی Suzy Cube به شما امکان هدایت آسان کارکتر را می دهد، در دنیایی خاص با کارکتر مکعبی همراه شوید و با پشت سر گذاشتن 40 مرحله منحصر به فرد به هدف تان برسید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی هستید بدون شک Suzy Cube با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

دانلود بازی Suzy Cube از پلی استور

بازی Reigns: Her Majesty

بهترین بازی های اندروید

Reigns: Her Majesty نسخه دوم بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی سلطنت از استودیوی بازیسازی DevolverDigital برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده. نسخه‌ اول بازی Reigns با مکانیکی بسیار ساده تجربه ای درگیر کننده ارائه می کرد و با هر تصمیمی که در طول بازی گرفته می شد بیشتر نگران عاقبت پادشاه بودیم؛ اکنون نسخه‌ جدید با همان ایده‌ گذشته به اضافه‌ یکی دو مکانیک جدید بازگشته و نقاط ضعفش را هم برطرف کرده است. در بازی Reigns: Her Majesty نقش ملکه ای را بر عهده دارید که می بایست با تصمیم ها و واکنش های خودش، پادشاه را در اداره‌ سرزمین و حکم رانی کمک کند. همانند نسخه اول وظیفه شما جابجایی کارت های موجود در صفحه است و در هر دوره با ملکه ای به سر خواهید کرد. اگر به دنبال یک بازی کارتی فوق العاده اید بدون شک Reigns: Her Majesty نظرتان را جلب میکند.

دانلود بازی Reigns: Her Majesty از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی AnimA

بهترین بازی های اندروید

AnimA ARPG یک عنوان پر از تنش و زد و خورد است که در آن هر لحظه باید انتظار یک تهدید و چالش جدید باشید. این بازی با داشتن یک محتوای داستانی می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. اما اگر بخواهید صرفاً برای سرگرم شدن و گذران وقت آن را بازی کنید نیز مشکلی نیست. شما می توانید شخصیت قهرمان بازی را در چندین سطح ارتقاء داده و نیروها و مهارت های او را نیز افزایش دهید تا کم کم از او یک قهرمان شکست ناپذیر بسازید. سازندگان بازی می گویند بیشتر از 200 بخش گوناگون و مخفی در بازی آنیما وجود دارد. برای کشف آن ها و یا پیدا کردن ورودی مراحل مخفی می توانید ریسک پذیری کرده و به مکان های ناشناس بیشتری سرک بکشید. قابل گفتن است که بازی AnimA ARPG فقط دو روز بعد از انتشار از مرز 50 هزار دانلود در گوگل پلی عبور کرد و توانست امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند.

دانلود بازی AnimA از پلی استور

آموزش تصویری رفع مشکل نشناختن گوشی اندروید در ویندوز:

حل مشکل نشناختن گوشی توسط کامپیوتر

بازی Stardew Valley

بهترین بازی های اندروید

بازی استاردیو ولی تاکنون بیشتر از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را از مجموع رای هزاران نفر کسب نماید و این آمار برای یک بازی پولی فوق العاده است. در این بازی شما می توانید حیوانات مختلف را پرورش دهید، مزارع زیبا بسازید، خانه خود را سفارشی کنید، بخشی از جامعه باشید و با شرکت در جشنواره های مختلف ماموریت های جذابی را انجام دهید و از زندگی در یک مزرعه به دور از زندگی مدرن لذت ببرید.

دانلود بازی Stardew Valley از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Skullgirls

بهترین بازی های اندروید

Skullgirls یک بازی در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی Lab Zero Games ساخته شده و استودیوی Autumn Games این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است. در بازی Skullgirls  بازیکنان کارکترهای خود را انتخاب کرده و مبارزات خود را به صورت تک نفره، تیم های دو به دو و یا سه به سه انجام دهید. بازی Skullgirls همانند بسیاری از بازی های مبارزه ای نظیر Taken و مورتال کامبت می باشد. هسته ی اصلی بازی در مورد Skull Heart می باشد که یک شی ارزشمند بوده و آرزوی هر زنی می باشد. کارکترها در بازی بسیار زیاد بوده و هرکدام توانایی خاص خود را دارند بیشترین کارکتری که می توان در یک تیم انتخاب کرد سه نفر می باشد. اگر بازی را به صورت تک نفره انجام دهید مقاومت شما در مقابل ضربات بیشتر خواهد بود و جان بیشتر خواهد داشت . بازیکنان می توانند کارکتر خود را شخصی سازی کرده و مطابق با سلیقه ی خود پیش بروند.

دانلود بازی Skullgirls از پلی استور

بازی Snake.IO

بهترین بازی های اندروید

در این بازی کنترل ها عامل تعیین کننده ای محسوب می شوند. مار شما به صورت خودکار حرکت می‌ کند اما برای حرکت به چپ و راست باید از جوی استیک مجازی که در قسمت پایین و سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده است استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از دکمه مجازی که در قسمت پایین و سمت راست صفحه نمایش قرار داده شده است استفاده کنید و سرعت مار را افزایش دهید. اما به خاطر داشته باشید، این دکمه دارای انرژی محدود است و با هر بار استفاده باید صبر کنید تا مجدداً انرژی به دست بیاورد و قابل استفاده شود. این بازی را می توانید به صورت تک نفره و چند نفره و همچنین در حالت های مختلف تجربه کنید و لحظات سرگرم‌ کننده ای را رقم بزنید. از لحاظ بصری نیز، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری خارق العاده ای دار. این بازی با بیش از 1.000.000 نصب توانسته امتیاز 3.8 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد.

دانلود بازی Snake.IO از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Tiles Hop

بهترین بازی های اندروید

بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای موزیکال از استودیوی بازیسازی از استودیوی AMANOTES سازنده بازی های معروف Magic Tiles 3 ، Tap Tap Reborn 2 و Dancing Ballz: Music Line برای اندروید است. بازیTiles Hop  از محبوب ترین و زیباترین بازی های چالش سرعت و تمرکز است که در ان هدایت و کنترل توپ بر عهده شما قرار میگیرد و باید با سرعت عمل بالای خود انقدر پیش بروید تا رکورد بزنید. پخش موسیقی های هیجان انگیز و همراه شدن شما با توپ و افزودن ریتم به موزیک در بازی نهایت هیجان را به شما القا می کند فقط باید حواس تان جمع باشد تا با توپ برروی سکو های پیش رو، فرود آیید. کنترل بازی به صورت تک لمسی است و می توانید با یک انگشت توپ را هدایت کنید و در بیش از 20 پس زمینه خاص مشغول بازی شوید. ده ها توپ مختلف برای باز کردن توسط شما وجود دارد که رفته رفته قادرید ان ها را آنلاک سازید. اگر از علاقه مندان به بازی های موزیکال برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرم ساختن خود هستید بدون شک Tiles Hop از همه نظر، نظرتان را جلب می کند.

دانلود بازی Tiles Hop از پلی استور

بازی Bike Rush

بهترین بازی های اندروید

Bike Rush یک بازی آرکید جدید برای اندروید است که در آن شما می توانید در یک مسابقه دوچوخه سواری بسیار هیجان انگیز شرکت کنید و حین انجام این کار شما می توانید با انجام حرکات نمایشی امتیاز بیشتری به دست آورید و همچنین باید حواستان به موانع که از پیش درون مسیر قرار داده شده نیز باشد که با آن ها برخورد نکنید، شما همچنین می توانید برای پیشی گرفتن از رقبای خود با ضربه زدن آن ها را از میدان خارج کنید. بازی Bike Rush توسط کمپانی فوق العاده Ketchapp سازنده Fidget Spinner برای اندروید طراحی شده است.

دانلود بازی Bike Rush از پلی استور

 بهترین بازی های اندروید: بازی Dream League Soccer 2019

بهترین بازی های اندروید

Dream League Soccer 2019 نسخه 2019 از بازی فوق العاده زیبا و محبوب لیگ رویایی از استودیوی بازیسازی First Touch برای اندروید است. فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است، Dream League Soccer 2019 شانس شما برای ساخت برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد. در این بازی شما می توانید بازیکنان جدید را به خدمت بگیرید، استادیوم خود را ارتقا بدهید و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آن ها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید، برسانید. بازی معرفی شده بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند که همانند دنیای واقعی بتوانند با استفاده از پول هایی که در اختیارتان قرار میگیرد اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایند. افزون بر این با کنترلرهای ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید.

دانلود بازی Dream League Soccer 2019 از پلی استور

بازی Gacha Life

بهترین بازی های اندروید

به زندگی گچا خوش آمدید. آیا آماده شروع یک ماجراجویی جدید هستید؟ شخصیت های انیمیشنی خود را ایجاد کنید و آن ها را با لباس های مورد علاقه خود تزیین نمایید. صدها لباس، پیراهن، مدل مو، سلاح و … را انتخاب کنید. پس از طراحی شخصیت ها، به استودیو وارد شوید و هر صحنه ای را که می توانید تصور کنید ایجاد کنید. برای ایجاد یک داستان کامل از بیش صد زمینه استفاده نمایید. در حالت زندگی جدید برای کشف مناطق مختلف و ملاقات با دوستان جدید در طول مسیر وارد شوید و پس گپ زدن با آنها و کسب اطلاعات بیشتر در موردشان، بازی های مورد علاقه خود را از مینی بازی ها با جمع آوری جواهرات کامل کنید و مجموعه خود را را با امکانات بی پایان بسازید و شخصیت های خود را ایجاد کنید.

دانلود بازی Gacha Life از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Angry Birds Go

بهترین بازی های اندروید

انگری برد گو سری جدیدی از بازی محبوب و فوق العاده زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی مطرح Rovio Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پردانلودترین و پرمخاطب ترین بازی های دسته بندی رسینگ به شمار می رود. بله این بار پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند؛ در این بازی شما قادر خواهید بود که با هر پرنده ای مایل هستید وارد مسابقاتی شگفت انگیز و لذت بخش شوید، با پرندگانی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص. در مسیر حرکت شما انواع دستاوردها و سکه های مختلف برای جمع اوری وجود دارند که می توانید آن ها را جمع اوری کرده و هیجان بازی را دو چندان کنید. با سرعتی بالا حرکت کنید رقیبان خود را پس بزنید و برای پیروزی در مسابقات مختلف و رسیدن به کاپ قهرمانی تا می توانید تلاش کنید.

دانلود بازی Angry Birds Go از پلی استور

روش های از بین بردن حباب و خارج کردن پرز از زیر گلس گوشی:

از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

بازی Dr. Driving

بهترین بازی های اندروید

Dr. Driving – دکتر درایوینگ (رانندگی در شهر) بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای ماشین سواری و رانندگی از استودیوی بازیسازی SUD Inc برای اندروید است که تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است. با نصب Dr. Driving برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی رانندگی ساده و در عین حال جالب با گرافیکی خوب، مراحلی چالش برانگیز و امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین را تجربه کنید! وقت آن رسیده که با ماشین خود وارد خیابان های شهر شوید و ببینید چه کسی سریع تر از همه رانندگی می کند. انواع ماموریت های مختلف مثل پارک ماشین بر عهده شما قرار میگیرد که باید آن ها را با سرعتی بالا و البته دقتی زیاد پشت سر بگذارید. با جمع آوری پول و امتیاز می توانید ماشین تان را ارتقا دهید. گیم پلی و ساخت بازی Dr. Driving بی نظیر است اما جلوه های گرافیکی در آن دیده نمی شود که خود ضعف بزرگی است و شاید سازنده برای کم حجم بودن بازی اش زیاد روی گرافیک کار نکرده است.

دانلود بازی Dr. Driving از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Vampire’s Fall: Origins RPG

بهترین بازی های اندروید

سقوط خون آشام: سرآغاز یک بازی نقش محور هیجان آور و سرگرم کننده از Early Morning Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا شبیه بازی های قدیمی و گیم پلی مبتنی بر نوبت را تجربه کنید. سالیان سال مردمان دهکده خون آشام در صلح و آرامش زندگی می کردند تا وقتی که شایعه ای در دهکده مبنی بر اینکه جادوگری قصد حمله به دهکده را دارد، منتشر شد. ریش سفیدان دهکده از ترس اینکه این شایعه درست باشد عده ای را آماده نبرد و دفاع از دهکده کردند. شما هم یکی از این افراد هستید. شاید ماموریت شما دفاع از دهکده باشد اما هنوز نمی دانید که تقدیر چه سرنوشتی را برای تان رقم زده است. شخصیت دلخواه خود را از میان گزینه های مختلف (مرد یا زن) انتخاب کنید، نژاد و اجداد او را مشخص کنید و قدم در دنیایی خطرناک بگذارید. اگر از علاقه‌مندان به بازیهای نقش محور هستید بدون شک Vampire’s Fall: Origins RPG با ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی Vampire’s Fall: Origins RPG از پلی استور

بازی Combat Magic: Spells and Swords

بهترین بازی های اندروید

سیستم مبارزاتی بازی Combat Magic: Spells and Swords بسیار خوب از آب درآمده است و به شما اجازه می دهد از اسلحه های مرسومی مثل تیر و کمان و شمشیر استفاده کنید. همچنین زره و کلاه خود و تجهیزات دیگری هم در اختیار شما قرار داده می شوند. هر چقدر که بتوانید بیشتر در مبارزات پیروز شوید، می توانید پول بیشتری به دست بیاورد. در ادامه می توانید از این پول ها برای ارتقاء و آنلاک کردن اسلحه و تجهیزات و کاراکتر های جدید و قابلیت های مختلفی که بازی در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. بازی به صورت سوم شخص است و برای کنترل های حرکتی می توانید از جوی استیک مجازی استفاده کنید و برای کنترل های اکشن مثل تیراندازی، دفاع با سپر، شمشیر زنی، پرش و خیز برداشتن، می توانید از دکمه های مجازی استفاده کنید.

دانلود بازی Combat Magic: Spells and Swords از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Carrom Pool

بهترین بازی های اندروید

Carrom Pool: Disc Game یک بازی تخته چند نفره است که بازی با آن آسان می باشد. تمام مهره های خود را قبل از حریف خود وارد سوراخ کنید. آیا می توانید بهترین باشید؟ با گیم پلی ساده، کنترل های روان و فیزیک عالی، به سراسر جهان سفر کنید و در برابر حریفان شایسته بازی کنید. برای رقابت آماده اید؟ مهره های خود را با انواع زیادی از اقلامی که امکان باز کردن قفل آنها وجود دارد سفارشی کنید و سبک خود را به بازیکنان سراسر جهان نشان دهید. ریسک بالاتر، پاداش بالاتری به همراه دارد. در مسابقات با مردم واقعی بر روی سکه های خود شرط بندی کنید و دو برابر آن را برنده شوید. شما می توانید دوستان خود را در مسابقات یک در مقابل یک به چالش بکشید و نشان دهید چقدر حرفه ای هستید. این بازی اندروید توسط استودیوی Miniclip.com طراحی و عرضه شده است.

دانلود بازی Carrom Pool از پلی استور

بازی Final Fantasy Brave Exvius

بهترین بازی های اندروید

Final Fantasy Brave Exvius اخرین نسخه منتشر شده از مجموعه بزرگ و موفق سری بازی های فاینال فانتزی می باشد که توسط کمپانی معروف Square Enix منتشر شده است. همانطور که مطلع هستید این کمپانی بازی های بسیار معروفی در رزومه کاری خود ثبت کرده که با یک جست و جوی ساده در گوگل مشخص می شود. بازی هایی از قبیل Hitman GO، Tomb Raider II ، Deus Ex The Fall و بسیاری از بازی های دیگر. بازی با هدف مخاطب جهانی ساخته شده است که از کاراکاتر ها و استایل قدیمی نسخه های کلاسیک فاینال فانتزی استفاده کرده که سبکی جدید از نقش افرینی را ارائه می دهد.

دانلود بازی Final Fantasy Brave Exvius از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Code Racer

بهترین بازی های اندروید

نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Hondune Games است. وسیله نقلیه خود را کدنویسی کنید و مجموعه‌ای از دستورات را به آن بدهید تا بتواند از پس چالش‌ها و تسک‌ها بر آمده و مراحل بازی را پشت سر بگذارد. در این بازی شما با ده‌ها مرحله مختلف سر و کار دارید که باید با وسیله نقلیه اختصاصی خود آن‌ها را پشت سر بگذارید. وظیفه شما این است که بتوانید مسیر خود را با کدنویسی هموار کنید تا بتوانید با عبور از سکوها و پشت سر گذاشتن چالش‌ها، مهارت خود را در هدایت وسیله نقلیه خود به نمایش بگذارید.

آیا در رابطه با مهارت‌های خود حس خوبی دارید؟ اگر چنین است، شاید بد نباشد که در چالش آنلاین بهترین برنامه‌نویس دنیا شرکت کرده و در پایان، شاهد هنرنمایی وسیله نقلیه کدنویسی شده خود باشید. شما همچنین می‌توانید چالش‌های روزانه بازی را که به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می‌گیرد پشت سر گذاشته و سطوح بالاتر برسید. هم اکنون می توانید بازی Code Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Code Racer از پلی استور

بازی Framed

بهترین بازی های اندروید

Framed یک کمیک فیلم نوآر است که شما نویسنده آن هستید؛ البته نه دقیقا یک نویسنده. شما باید فریم‌های تصاویر را جابه‌جا کنید تا به کاراکترتان در فرار از دست پلیس کمک کنید. هر بخش به شما زمان محدودی برای تصمیم‌گیری می‌دهد، پس باید سرعت‌عمل بالایی داشته باشید. کوچک‌ترین تصمیمات شما می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت شخصیت اصلی بازی Framed داشته باشد.

درست مثل سایر بازی‌های معمایی بازی Framed  نیز ایده خود را به آرامی به شما معرفی می‌کند و پس از گذشت مدت زمانی سطح بازی دشوارتر می‌شود. در این بازی باید با هوشمندی زیادی اقدامات خود را انجام دهید، زیرا کوچک‌ترین اشتباه موجب شکست‌تان خواهد شد.

بازی Framed استایل هنری خاص خود را دارد و صداگذاری و موسیقی متن آن نیز به جذاب‌تر شدن اثر کمک کرده‌اند. بازی Framed 2 نیز همین رویکرد را یپش گرفته و به اثر محبوبی تبدیل شده است.

دانلود بازی Framed از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Pixel Dungeon

بهترین بازی های اندروید

بازی Pixel Dungeon در نگاه اول یک اثر روگ لایک (Roguelike) و ساده به نظر می‌رسد، اما کافی است مدتی آن را تجربه کنید تا ببینید با چه اثر پیچیده و جذابی روبه‌رو هستید. در این بازی هدف شما پیدا کردن یک طلسم خاص است. بازی Pixel Dungeon شما را مجبور می‌کند با غول‌ها و موش‌های مختلف بجنگید. البته به دست آوردن گنجینه‌‌ها و پاداش‌های مختلف نیز می‌تواند در مسیر به شما قوت قلب بدهد. هرچند باس‌های بازی Pixel Dungeon کار را به شدت برای‌تان سخت می‌کنند. مکانسیم‌های این اثر را نمی‌توانید در سایر نمونه‌های هم‌سبک پیدا کنید و در نتیجه کشف و تجربه آن‌ها می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد. در بازی Pixel Dungeon مراحلی وجود دارد که عبور از آن‌ها به شجاعت شما بستگی دارد. همچنین ریسک‌پذیر بودن یا محافظه‌کار بودن نیز در روند بازی تاثیرگذار است.

دانلود بازی Pixel Dungeon از پلی استور

آموزش انداختن صفحه گوشی روی PC:

نمایش صفحه گوشی روی کامپیوتر و لپ تاپ

بازی Dota Underlords

بهترین بازی های اندروید

بازی Dota Underlords یکی از معروف‌ترین بازی های اندروید است. اثری که به شما رقابت‌های 8v8 را ارائه می‌دهد. بهتر است پیش از هر چیز بدانید که در این بازی کار ساده‌ای پیش رو ندارید. در واقع برای موفق شدن در تقابل‌ها باید بتوانید از بهترین تاکتیک‌های ممکن استفاده کنید. در نتیجه باید بازی Dota Underlords را برای مدتی تجربه کنید تا بتوانید سطح توانایی‌های‌تان را ارتفا دهید. UI و گرافیک بازی بسیاری چشم‌نواز است و اصلا شما را خسته نخواهد کرد.

دانلود بازی Dota Underlords از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی To The Moon

بهترین بازی های اندروید

بازی To The Moon یک داستان کاملا احساسی را روایت می‌کند. داستان این بازی زمان آینده را به تصویر می‌کشد. جایی که بشر موفق شده به تکنولوژی خاصی دست پیدا کند. این تکنولوژی قابلیت تغییر حافظه را به انسان می‌دهد. با این فناوری افراد می‌توانند وارد ذهن دیگران شده و با ایجاد تغییراتی، درک‌شان از اتفاقات گذشته را تغییر دهند. در این بازی یک پیرمرد وجود دارد. او از شما می‌خواهد وارد ذهن‌اش شده و کاری کنید فکر کند در گذشته یک فضانورد بوده . از همین نقطه است که بازی To The Moon متفاوت بودن خود را نشان می‌دهد.

شما وارد ذهن او می‌شوید و با اولین خاطرات‌اش در زمان کودکی مواجه خواهید شد. این داستان جوری پیش می‌رود که شما کاملا در آن غرق می‌شوید. پیاده‌سازی چنین ایده‌هایی در بازی‌های موبایلی کار ساده‌ای نیست، اما سازندگان بازی To The Moon به خوبی توانسته‌اند از عهده این کار برآیند.

دانلود بازی To The Moon از پلی استور

بازی Another Eden

بهترین بازی های اندروید

بازی Another Eden اثری در سبک JRPG است. البته نه مثل سایر نمونه‌های موجود در بازار. این اثر اصلا شما را مجبور به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نمی‌کند. طراح این بازی ماساتو کاتو (Masato Kato) است که تجربه ساخت بازی مشهور Chrono Trigger را در کارنامه دارد. در واقع این اثر به نوعی دنباله معنوی همین بازی است که در سال 1955 برا SNES عرضه شد. در این بازی شاهد داستان پسر جوانی هستیم که در زمان سفر می‌کند تا بتواند جهان را نجات دهد.

اگر بخواهید در بازی Another Eden به سرعت پیشرفت کرده و به ماکزیمم مهارت‌های ممکن برسید، باید دست به جیب شده و پول بپردازید. اما باید بدانید که می‌توانید بازی را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تکمیل کنید.

دانلود بازی Another Eden از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Chrono Trigger

بهترین بازی های اندروید

حالا که صحبت از ماساتو کاتو شد، بد نیست به اثری اشاره کنیم که او را به شهرت رساند. بازی Chrono Trigger در سال 2012 برای اندروید منتشر شد و واقعا یک فاجعه بود. از صداگذاری و گرافیک بد آن گرفته تا باگ‌های متعددش. اما شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تسلیم نشد و در طی سال‌ها توانست آن را ارتقا دهد. تا جایی که حالا نه تنها بازی Chrono Trigger کاملا قابل تحمل است، بلکه از تجربه آن لذت هم خواهید برد. هنوز بازی جای کار دارد، اما تا حد زیادی می‌تواند انتظارات‌تان را برآورده کند.

در این بازی شما کنترل شخصیتی به نام کرونو (Crono) را برعهده دارید. او همراه با دختری به نام مارلی (Marle) در یک چرخه زمانی گیر افتادت است. آن‌ها به صورت اتفاقی به 400 سال قبل منتقل شده‌اند. جای که مارلی را با جد او اشتباه می‌گیرند. جد او در آن زمان ملکه بوده است. بهتر است از این بیشتر درباره داستان بازی Chrono Trigger نگوییم. زیرا همین پیچش‌های داستانی است که این اثر را در نوع خود منحصر به فرد کرده است.

دانلود بازی Chrono Trigger از پلی استور

بازی Rusty Lake Hotel

بهترین بازی های اندروید

بازی Rusty Lake Hotel یک اثر اشاره و کلیکی است که حال و هوای عجیبی دارد. به قول معروف این بازی یک اثر مریض است. در این بازی شما باید تعدادی از حیوان‌های انسان‌نما را به قتل برسانید. درواقع شما باید آن‌ها را قطعه قطعه کرده و برای صرف غذا برای مهمان‌های هتل تهیه کنید. بازی Rusty Lake Hotel از مراحل متنوعی تشکیل شده است و برای طی کردن آن‌ها باید حسابی فکرتان را به کار بگیرید.

کشتن این حیوانات کار ساده‌ای نیست. در حقیقت برای تکمیل کردن کار باید مراحل مختلفی را طی کنید. اگر توانستید به خوبی این اقدامات را پشت سر هم اجرا کنید، باید به خودتان لقب «نابغه بد ذات» بدهید.

دانلود بازی Rusty Lake Hotel از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی UnCiv

بهترین بازی های اندروید

بازی UnCiv اثری رایگان و متن باز (Open Source) است. در واقع این اثر بازنمایی از یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های استراتژیکی صنعت گیم یعنی Civilization 5 است. البته نباید در این بازی انتظار دیدن نماهای چشم‌نواز و کاراکترهای باکیفیت را داشته باشید. UI بازی UnCiv  نیز کمی به هم ریخته است و شاید اصلا جذب‌تان نکند. اما از آن جایی که رایگان است، ارزش تجربه کردن را دارد.

بازی UnCiv تمام امکانات را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید یک تمدن را ساخته و آن را پرورش دهید و دست به گسترش آن بزنید. این بستگی به شما دارد که می‌خواهید این کار را به صورت صلح‌طلبانه انجام دهید یا با به راه انداختن آتش جنگ. به هر حال این اثر می‌تواند برای دوست‌داران سبک استراتژی کاملا رضایت‌بخش باشد.

دانلود بازی UnCiv از پلی استور

بازی Smash Hit

بهترین بازی های اندروید؛ این 135 بازی جدید را حتما تجربه کنید

بازی سمش هیت در ابتدا به شما 25 توپ فلزی می‌دهد. شما باید روی تصویر هدف‌گیری کرده و شلیک کنید. باید مراقب باشید که توپ‌های‌تان را بدون دلیل هدر ندهید، وگرنه با تمام شدن توپ‌ها شکست خواهید خورد.

در مسیر شما موانع مختلفی قرار می‌گیرند که باید از برخورد با آن‌ها اجتناب کنید. حتی برخی از آن‌ها متحرک‌اند و این موضوع به چالش‌برانگیزتر شدن حرکات کمک می‌کند. در صورتی که به یکی از آن‌ها برخورد کنید، 10 توپ خود را از دست خواهید داد. بسیاری از این موانع از جنس شیشه هستند و می‌توانید آن‌ها را بشکنید. اما برخی دیگر از موانع را نمی‌توانید با این روش از پیش رو بردارید و باید با زدن یک کلیک، آن‌ها را جابه‌جا کنید.

بازی پاداش‌های مختلفی نیز برای کاربران در نظر گرفته است. مثلا ممکن است شما برای مدت زمانی بتوانید از توپ‌های نامحدود استفاده کنید. همچنین گاهی بازی توپ‌های قابل انفجار را در اختیارتان قرار می‌دهد. از دیگر پاداش‌ها می‌توان به کند شدن حرکات برای زمان محدودی اشاره کرد.

در بازی Smash Hit کریستال‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را در نقاط مختلفی ببینید. به ازای هدف گرفتن آن‌ها با توپ‌های‌تان، سه توپ اضافه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، با زدن کریستال‌های هشت وجهی می‌توانید پنج توپ دریافت کنید. همچنین نباید ستاره‌های سه بعدی را نادیده بگیرید. زیرا زدن آن‌ها، دریافت 10 توپ جدید را به همراه خواهد داشت. به یاد داشته باشید که اگر بتوانید 10 کریستال را به صورت پی در پی و بدون از دست دادن توپ هدف قرار دهید، می‌توانید وضعیت توپ‌های‌تان را ارتقا دهید. برای به حداکثر رساندن این بخش، باید 40 کریستال را به صورت متوالی بزنید.

این اثر در ابتدا ساده به نظر می‌رسد و می‌توانید مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. اما رفته رفته دشوارتر خواهد شد. در حدی که برخی اوقات اعصاب‌تان را خرد می‌کند. این بازی در واقع صبر و تحمل کاربر و پشتکارش را به چالش می‌کشد.

بازی Smash Hit یکی از آثاری است که اکثر افراد آن را در گوشی موبایل‌شان دارند و گهگاه با آن سر می‌زنند. تاکنون آثاری مختلفی را در این سبک و سیاق دیده‌ایم، اما این بازی یک سر و گردن از رقبای‌اش بالاتر است. بازی اسمش هیت هر از چند گاهی به روز رسانی دریافت می‌کند تا کاربران از تجربه آن خسته نشوند. این آپدیت‌ها تغییرات ریز و درشتی را اعمال می‌کنند، اما هرگز نشده که یکی از این به روز رسانی‌ها باعث افت کیفیت و اعتراض کاربران شود.

در این بازی تفاوتی ندارد چه چیزی در نمایشگر برای شما به نمایش درمی‌آید، شما می‌توانید همه چیز را به آتش بکشید. بازی Smash Hit می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد. استفاده از هدفون برای تجربه این بازی حس متفاوتی را در شما ایجاد خواهد کرد. موسیقی متن این اثر فوق‌العاده است و شما را در بازی غرق می‌کند. قابل ذکر است که مکانیسم شکستن شیشه‌ها کاملا واقع‌گرایانه پیاده‌سازی شده است.

این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کننده‌اش، به شدت آرام بخش است. همین موسیقی شما را به طور خودکار مجبور می‌کند که بازی را بارها و بارها برای غلبه بر تلاش‌های قبلی خود تکرار کنید. این اثر در حال حاضر بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و نمره کاربران به آن، امتیاز 4.6 از 5 را نشان می‌دهد که یعنی مورد قبول مخاطبان واقع شده است.

دانلود بازی Smash Hit از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی Street Fighter IV Champion Edition

بهترین بازی های اندروید؛ این 135 بازی جدید را حتما تجربه کنید

بازیStreet Fighter IV  اثری است که کپکام (Capcom) آن را در سال 2009 راهی بازار کرد. البته پورت موبایل آن تحت عنوان بازی Street Fighter IV Champion Edition در سال 2018 در دسترس قرار گرفت. این اثر که با همکاری کپکام و استودیو Dimps ساخته شده، اولین دنباله اصلی از این فرنچایز پس از عرضه بازی Street Fighter III در سال 1997 بود. کپکام پس از وقفه‌ای 11 ساله، توانسته بود با نسخه جدید مورد تعریف و تمجید منتقدان قرار گیرد.

بازی Street Fighter IV Champion Edition در واقع نسخه ارتقا یافته نسخه اصلی است. این اثر از نظر بصری بهبود پیدا کرده و سه شخصیت جدید را نیز ارائه می‌دهد. در این اثر شما محدودیتی برای بازی در حالتی خاص ندارید. در واقع هم می‌توانید به صورت آفلاین با هوش مصنوعی به رقابت بپردازید و هم می‌توانید در حالت آنلاین و چند نفره با سایر کاربران وارد رقابت شوید.

در این بازی شما می‌توانید از بین 32 شخصیت قابل بازی، یکی را انتخاب کرده و وارد نبرد شوید. بازی Street Fighter IV Champion Edition در حقیقت فرمول از پیش موفق گیم‌پلی فرنچایز را بهبود بخشیده و یک تجربه به یاد ماندنی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این اثر که یکی از بهترین بازی های اندروید به حساب می‌آید، یکی از هیجان‌انگیزترین آثار اکشن نیز محسوب می‌شود. اگر از طرفداران قدیمی فرنچایز Street Fighter هستید، از این اثر لذت خواهید برد، زیرا با سیستم کنترل آن آشنا هستید و می‌توانید راحت‌تر با گیم‌پلی ارتباط برقرار کنید. اما اگر از کسانی هستید که می‌خواهید با بازی Street Fighter IV Champion Edition این مجموعه را محک بزنید، می‌توانید از طریق تنظیمات بخش‌های مختلف را شخصی‌سازی کنید تا تجربه بهتری داشته باشید. همچنین آموزش‌ها و تمرین‌های مختلف در خود بازی وجود دارد که می‌تواند به شما در مسیر موفق شدن کمک کند.

قابل ذکر است که می‌توانید برای تجربه این بازی از یک کنترلر بلوتوثی نیز استفاده کنید. این مورد برای کسانی توصیه می‌شود که تجربه بازی‌ها با کنترلر را بیشتر می‌پسندند. البته باید بدانید که کنترلر در منوها کار نمی‌کند و فقط برای تجربه بخش تک نفره و چند نفره کاربرد دارد.  اگر به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید، حتما یک شانس به بازی Street Fighter IV Champion Edition بدهید. بد نیست اشاره کنیم که این اثر تا این لحظه بالغ بر 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و نمره کاربران به آن میانگین امتیاز 4.1 از 5 را نشان می‌دهد.

دانلود بازی Street Fighter IV Champion Edition از پلی استور

بازی Implosion: Never Lose Hope

بهترین بازی های اندروید؛ این 135 بازی جدید را حتما تجربه کنید

بازی Implosion: Never Lose Hope یک اثر اکشن از استودیو Rayark است که در سال 2015 عرضه شد. این اثر از جنبه‌های مختلف مورد تعریف و تمجید منتقدان قرار گرفت. جلوه‌های بصری خیره‌کننده، گیم‌پلی مهیج‌، صداپیشگی کاملا حرفه‌ای و موسیقی متن عالی از جمله ویژگی‌های قابل توجه این بازی به شمار می‌روند. این بازی علمی-تخیلی از دید برخی از افراد داستان بسیار خوبی را روایت می‌کند. اما بعضی از کاربران ادعا می‌کنند که داستان کاملا کلیشه‌ای است و مثل و مانند آن در سایر نمونه‌ها به کرات یافت می‌شود. سیستم ارتقا سلاح‌ها نیز یکی از مواردی بود که گیمرها بر سر آن اختلاف عقیده داشتند. وجود عناصر سایبرپانکی در این اثر می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

گیم‌پلی بازی Implosion: Never Lose Hope ترکیبی از سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) با المان‌های شوتر با نمای از بالا به پایین است. محیط‌های مختلفی در بازی وجود دارد که کاربران می‌توانند در آن‌ها به گشت و گذار مشغول شده و به نبرد بپردازند.

بازی در سال 2201 جریان دارد و داستان شخصیتی به نام جیکوب فرانسیس کارلوی (Jacob Francis Carloway) را روایت می‌کند. کسی که در خدمت Ivonix است و در جهانی زندگی می‌کند که در آن تکنولوزی بسیار پیشرفته است. بیگانگان به زمین هجوم می‌آورند و این اتفاق باعث به خطر افتادن حیات بشر می‌شود. از همین رو انسان‌ها به سیاره‌ای دیگر پناه می‌برند. وظیفه شما کنترل مکانیزمی است که باعث نجات بشریت از یک ویروس جهش یافته می‌شود. شش سطح آغازین این بازی، رایگان است. این بازی شامل کمپین‌های بزرگ، ماموریت‌های جانبی و چالش‌های بسیاری است که شما را برای ساعت‌های طولانی مشغول می‌کند.

شما می‌توانید بازی Implosion: Never Lose Hope را با کنترلر نیز روی گوشی موبایل‌تان تجربه کنید. این اثر می‌تواند تجربه یک بازی AAA کنسولی را برای شما به ارمغان آورد. اگر بازی را تجربه کنید، می‌دانید که گرافیک آن مشابه آثار عرضه شده روی کنسول‌های خانگی است. علاوه بر این، همچنین همان‌طور که گفتیم صداگذاری در حد محصولات هالیوودی است. بازیکنان در بازی Implosion: Never Lose Hope که یکی از بهترین بازی های اندروید است، می‌توانند از سلاح‌های جدید و فوق‌العاده کاربردی استفاده کنند.

کنترل‌های سریع، انیمیشن‌های گاها خشونت‌آمیز، انواع مختلف دشمنان، چالش‌های مبارزه با باس‌ها و انفجار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی جذاب است. طراحی هر سطح به گونه‌ای است که تنها 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد، ولی حالت‌های مختلفی وجود دارند که نه تنها زمان بازی را طولانی‌تر کرده، بلکه آن را جذاب‌تر نیز ساخته‌اند.

بازی Implosion: Never Lose Hope تاکنون بیش از 5 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است. همچنین این اثر از نزدیک به 300 هزار امتیاز، میانگین نمره 3.8 از 5 را به دست آورده است. در نتیجه می‌توان آن را یک اثر موفق در نظر گرفت. اگر به آثار علمی-تخیلی و اکشن علاقه دارید، حتما به سراغ این بازی بروید.

دانلود بازی Implosion: Never Lose Hope از پلی استور

بهترین بازی های اندروید: بازی ICEY

بهترین بازی های اندروید؛ این 135 بازی جدید را حتما تجربه کنید

بازی ICEY یک اثر دو بعدی و ساید اسکرولر در سبک هک اند اسلش است. این بازی را استودیو Shanghai FantaBlade Network Technology ساخته و X.D. Network آن را در سال 2016 برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر کرد. نسخه اندروید این اثر در سال 2017 در دسترس قرار گرفت.

این بازی حول محور یک سایبرگ مونث می‌گردد که ماموریت دارد یک ویلن به نام جوداس (Judas) و همراهان‌اش را نابود کند. جوداس قصد دارد جهان را نابود کند و دلیل این اقدام آن برای ما مشخص نشده است. شخصیت اصلی داستان در طی ماجراجویی خود باید با ربات‌های کوچک و بزرگی روبه‌رو شود که مبارزه با هر یک از آن‌ها چالش خاص خود را دارد. شما در بازی ICEY باید از یک اسلحه خاص استفاده کنید و قادر به استفاده از تکنیک‌های مختلف خواهید بود. در این اثر خبری از بلاک کردن ضربات دشمن نیست، اما می‌توانید با روشی خود را از دید دشمن مخفی کنید.

سیستم کنترل این اثر بسیار ساده است و می‌تواند بسیاری از کاربران را جذب بازی کند. در طول اثر همین‌طور که به جنگیدن و دویدن در مراحل مختلف ادامه می‌دهید، احساس لذت‌بخشی از جنگ و نزاع و غلبه بر دشمنان را تجربه می‌کنید.

در بازی ICEY ما شاهد شکستن دیوار چهارم خواهیم بود و می‌توانیم از راهنمایی‌ها خود اثر کمک بگیریم. در واقع در این بازی، یک راوی وجود دارد که دوستانه اطلاعات مفیدی درباره راه‌های صحیح به شما ارائه می‌دهد. اگر تصمیم بگیرید راوی را نادیده بگیرید و مسیرهای دیگری را دنبال کنید، در سطح پنهانی گیر خواهید کرد که داستان‌های جذابی برای کشف کردن پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. همین نکته پنهان بازی است که آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل کرده است. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند. تاکید می‌کنیم که در صورت جست‌وجوی عمیق‌تر، چیزهای بیشتری کشف خواهید کرد.

این بازی توانست در بین منتقدین مقبولیت قابل توجهی به دست آورد و اکثر کارشناسان ادعا می‌کردند که این اثر در نوع خود یک تجربه بسیار خوب را به رامغان می‌آورد. بازی ICEY تا این لحظه بالغ بر 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و از میانگین بیش از 8 هزار رای، توانسته نمره فوق‌العاده 4.7 از 5 را کسب کند.

دانلود بازی ICEY از پلی استور

بازی Badland

بهترین بازی های اندروید؛ این 135 بازی جدید را حتما تجربه کنید

بازی Badland اثری در سبک ماجراجویی است که توسط استودیو Frogmind Games خلق شده و در سال 2013 در دسترس کاربران قرار گرفت. در این اثر بازیکنان در نقش یک موجود سیاه رنگ و کوچک به نام کلون (Clone) قرار می‌گیرند و باید در محیط جنگلی بازی به گشت و گذار مشغول شوند. بازی دارای چهار سطح Dawn، Noon، Dusk و  Nightاست که هر کدام چالش‌های خاص خود را دارند. هر یک از سطح‌ها از نظر تم رنگی و درجه سختی نیز با هم متفاوت هستند. ماشین‌ها و ابزارهای مختلفی در محیط وجود دارند که با برخورد با آن‌ها آسیب می‌بینید. چالش‌ها در سطح Night به اوج خود می‌رسند. قابل ذکر است که وقتی پرنده کلون شما در این بازی  به گوشه سمت چپ برسد، باید مجددا بازی را از آخرین نقطه آغاز کنید.

بازی Badland قطعا یکی از جدیدترین بازی‌های در حال حاضر نیست، اما با این حال باز هم می‌تواند تجربه خوب و سرگرم‌کننده را به مخاطبان‌اش ارائه دهد. این بازی در اندروید و iOS یکی از بهترین بازی‌های sidescroller و ماجراجویی است که با اتمسفر غم‌انگیزش هر شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این اثر 100 سطح دارد ولی تنها 40 سطح آغازین آن، رایگان است. در حالت چند نفره، نهایت چهار بازیکن (همگی با یک دستگاه) شروع به کاوش 23 سطح مختلف می‌کنند.

این اثر فیزیک‌محور  و جذاب از نظر گرافیکی و صداگذاری بسیار خوب بوده و می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. قابل ذکر است که هر چند گاهی به روز رسانی جدیدی برای این بازی منتشر می‌شود و مراحل آن افزایش پیدا می‌کند. اگر بیشتر به بازی‌های کنسولی علاقه دارید و ترجیح می‌دهید با کنترلر آثار مختلف را تجربه کنید، نگران نباشید، چون بازی Badland قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارد. این اثر تاکنون بیش از 10 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و از میانگین نزدیک به 1.6 میلیون رای، توانسته نمره بسیار خوب 4.5 از 5 را به دست آورد. اگر می‌خواهید در اوقات فراغت یک بازی تفننی را تجربه کنید، Badland می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Badland از پلی استور

بازی Mini Metro

بازی Mini Metro که یکی از برترین بازی های اندروید به حساب می‌آید یک اثر شبیه‌سازی است. این اثر توسط استودیوی نیوزلندی Dinosaur Polo Club ساخته و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در این اثر کاربران باید بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل و نقل گسترده مجهز کنند. شما از همان ابتدا که دست به تجربه این بازی می‌زنید، بدون شک سرگرم‌کننده بوده‌اش جذب‌تان خواهد کرد. بازی Mini Metro به نوعی یک اثر در سبک پازل به حساب می‌آید، زیرا در آن باید مسیرهای مناسب را پیدا کنید. طراحی مینیمال این اثر بسیار چشم‌نواز است و هر بازی‌دوستی را جذب می‌کند. به همین دلیل روی هر دستگاه مبتنی بر اندرویدی که این اثر را تجربه کنید، از آن لذت خواهید برد. پس فرقی ندارد که تبلت دارید یا گوشی موبایل، به هر حال می‌توانید با نصب این بازی ویدیویی اندرویی، ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

اگر دوست دارید زمان‌تان را برای پیدا کردن مسیرهای مناسب جهت حرکت قطارها صرف کنید، بازی Mini Metro بهترین انتخاب برای‌تان خواهد بود. شاید ظاهر بازی کمی گول‌زننده باشد، اما باید بدانید که این اثر مخاطب را به چالش خواهد کشید.

تغییر دادن نقشه‌های دو بعدی در بازی Mini Metro حرف اول را می‌زند. در واقع جذابیت‌های متعدد این اثر موجب شده که ما آن را یکی از بهترین بازی های اندروید به حساب آوریم. مراحل در این بازی بر اساس شهرهای واقعی طراحی شده‌اند و ایستگاه‌ها و مسافران نیز به صورت الگوریتمی و خودکار ایجاد می‌شوند. رنگ‌ها در بازی Mini Metro اهمیت زیادی دارند و این اثر از یک سیستم صوتی برای تولید صدا استفاده می‌کند. این سیستم صوتی تولید صدا را بر اساس اقدامات کاربران و شبکه حمل و نقل انجام می‌دهد. ریتم و صدای این بازی با الهام از موسیقی مینیمال تولید شده‌اند. در نتیجه این مورد از بازی های سرگرم کننده اندروید هم از نظر بصری و هم از لحاظ موسیقیایی یک اثر مینیمال است. بازی Mini Metro مورد تعریف و تمجید بسیاری از افراد قرار گرفت. رابط بصری، سادگی گیم‌پلی و رویکرد مینیمالیستی از جمله مواردی بودند که توسط کاربران ستایش شدند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های قابل توجه این بازی اشاره می‌کنیم:

  • توسعه الگورتیمی و اتفاقی شهرها به این معنا است که هر بازی منحصر به فرد خواهد بود
  • این اثر از بهترین گیم های اندروید، تعداد زیادی از شهرهای واقعی دنیا را در دسترس‌تان قرار می‌دهد تا مهارت‌های‌تان را با آزمایش کردن برنامه‌های‌تان روی آن‌ها، محک بزنید
  • قابلیت ارتقا قابل توجه که می‌تواند به تنظیم شبکه‌ها کمک کند
  • وجود حالت‌های مختلف؛ حالت Normal برای کسب امتیاز سریع، حالت Endless برای احساس آرامش پیدا کردن و حالت Extreme برای این که خود را شدیدا به چالش بکشید
  • شما می‌توانید به لطف حالت Creative خط متروی خود را دقیقا هر طور که دوست دارید، طراحی کنید
  • می‌توانید با Daily Challenge هر روز در مقابل سایر کاربران رقابت کنید
  • وجود حالت Colorblind و Night
  • موسیقی جذاب

اگر برای نصب بهترین بازی ها به سراغ این مقاله آمده‌اید، می‌توانید از لینک زیر برای نصب بازی Mini Metro استفاده کنید:

Mini Metro – Apps on Google Play

بازی Does not commute

اگر می‌خواهید به سراغ دانلود بهترین بازی جهان بروید، باید بگوییم که بازی Does not commute بدون شک یکی از آن‌ها به حساب می‌آید و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های اندروید دانست. کاربران در این اثر آرکیدی و پازل‌محور با مشکل ترافیک در یک شهر کوچک مواجه می‌شوند. یک ماشین وارد صفحه می‌شود و شما باید مشخص کنید که باید به کجا برود. در واقع شما باید با استفاده از نشانگرهای جهت‌نما به سادگی وسیله نقلیه را هدایت کنید.

البته پس از کمی صرف وقت در این شهر، متوجه یک مورد عجیب می‌شوید. در حقیقت هر حرکت، با مورد قبلی تداخل پیدا می‌کند. این یعنی باید از هر تغییر مسیری استفاده کنید تا مانع از برخورد ماشین‌ها با هم شوید. می‌توان گفت که همان خودرویی که چند دقیقه قبل به راحتی آن را جا به جا کرده‌اید، ممکن است برای حرکت ماشین جدید دردسرساز باشد. جالب است بدانید که این مورد از خفن ترین بازی های اندروید شامل خط داستانی و چند کاراکتر نیز می‌شود که محیط‌های متنوع آن حضور دارند. شاید بتوان گفت تنها مشکل اصلی بازی Does not commute این است که مجبور هستید تمامی مراحل آن را پشت سر هم تکمیل کنید.

این اثر ترکیبی از سرعت، استراتژی و هیجان است. به همین دلیل هم ما آن را یکی از بازی های خوب اندروید می‌دانیم. خالق این بازی همان استودیویی است که بازی Smash Hit را ساخته بود. بازی Does not commute که حجمی معادل 78 مگابایت دارد، در حال حاضر بالغ بر 5 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و میانگین امتیازات آن در این فروشگاه از بیش از 160 هزار رای، 4.1 از 5 است.

Does not Commute – Apps on Google Play

بازی Machinarium

بازی ماشیناریوم بدون کوچکترین تردیدی یکی از بهترین بازیهای اندروید به حساب می‌آید. این بازی اثری معمایی در سبک اشاره و کلیک است. این اثر توسط استودیو Amanita Design ساخته شده و همین استودیو آن را در سال 2012 برای اندروید عرضه کرد. البته باید بدانید که بازی Machinarium در سال 2009 برای اولین بار برای پی سی عرضه شد و پس از حدود 3 سال بالاخره به دنیای گوشی‌های هوشمند را پیدا کرد.

هدف کاربران در این بازی چیزی نیست جز حل معماهای مختلف. پازل‌ها و معماهای بازی به نوعی به هم مرتبط هستند و همین موضوع موجب جذاب‌تر شدن این اثر شده است. از آن جایی که برخی از چالش‌های آن بسیار دشوار هستند، می‌توان بازی ماشیناریوم را یک بازی مرحله ای هیجانی بزرگسالان نیز قلمداد کرد.

این بازی داستان خاص خود را نیز دارد و سبک اشاره و کلیک‌اش می‌تواند بسیاری از گیمرها را به خود جذب کند. به همین دلیل هم این اثر از جمله بهترین بازی های ماجراجویی اندروید در نظر گرفته می‌شود. نکته اصلی بازی Machinarium این است که شما تنها می‌توانید روی اشیائی کلیک کنید که در دسترس کاراکتر اصلی قرار دارند.

این بازی بیشتر به این دلیل معروف است که در آن هیچ دیالوگ یا صحبتی را نمی‌شنویم و خبری نیز از متن نوشتاری نیست. فارق از آموزش‌های مختصری که در ابتدا خواهید دید، دیگر شاهد زبان قابل فهمی نخواهید بود. در عوض این اثر از سیستم بالون (داستان‌های مصور) یا به عبارتی ابرنویسه‌های متحرک استفاده می‌کند. بازی ماشیناریوم دارای ایستر اگی (Easter Egg) نیز هست که داستان پشت اتفاقات اثر را توضیح می‌دهد و برای پیدا کردن آن باید تلاش زیادی کنید. این بازی شامل مینی‌گیم‌های متعددی نیز می‌شود که تجربه آن‌ها نیز برای‌تان جذاب خواهد بود. به طور کلی باید این اثر را یکی از بهترین بازی های مرحله ای اندروید و علاوه بر این، یکی از بهترین بازی های اندروید دانست.

Machinarium – Apps on Google Play

بازی Roblox

بازی Roblox یک اثر آنلاین و پلتفرمر از استودیو Roblox Corporation است. این اثر به کاربران اجازه می‌دهد که به بازی‌ها برنامه بدهند و بتوانند بازی‌های خلق شده توسط سایر کاربران را تجربه کنند. این بازی توسط دیوید بازوکی (David Baszucki) و اریک کسل (Erik Cassel) در سال 2004 خلق شد و در سال 2006 نیز در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. اما بازی Roblox که می‌توان آن را رقیبی برای کسب عنوان پرطرفدار ترین بازی جهان دانست، در سال 2014 برای اندروید منتشر شد.

این پلتفرم شامل آثاری می‌شود که توسط کاربران ساخته شده‌اند؛ آثاری در ژانرهای مختلف که به زبان Lua کد نویسی می‌شوند. این اثر در نیمه دوم دهه 2010 بود که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و در دوران شیوع همه‌گیری کرونا بوده که به لیست پر دانلود ترین بازی های اندروید راه پیدا کرد.

بازی Roblox اثری رایگان است، اما دارای بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از یک ارز مجازی به نام Robux دست به خرید آیتم‌های مختلف بزنند. جالب است بدانید که این اثر در آگوست 2020 بیش از 164 میلیون کاربر فعال داشت. در این بین بالغ بر نیمی از کودکان زیر 16 سال آمریکایی حضور داشتند.

بازی Roblox از جهات مختلفی مورد تعریف و تمجید منتقدان قرار گرفت. مثلا توازن، سیستم ریز پرداخت‌ها و رویکرد مناسب‌اش برای کودکان توسط اکثر افراد ستوده شد. این اثر از قابلیت کراس پلتفرم بهره می‌برد. یعنی شما می‌توانید با سایر دوستان‌تان که این اثر را روی پی سی، موبایل، ایکس باکس وان یا هدست واقعیت مجازی دارند، به بازی کردن مشغول شوید. اگر به دنبال دانلود بازی های کامپیوتر برای اندروید هستید، Roblox یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

این بازی تاکنون بالغ بر 500 میلیون بار در پلی استور دانلود شده و نزدیک به 29 میلیون نفر به آن امتیاز داده‌اند که حالا می‌توانید نمره 4.5 از 5 را در مقابل نام آن در گوگل پلی ببینید. در نتیجه حضور آن در لیست بهترین بازی های اندروید اجتناب ناپذیر است.

Roblox – Apps on Google Play

بازی Bloons TD 6

بازی Bloons TD 6 اثری در سبک دفاع از قلعه است که توسط استودیو Ninja Kiwi ساخته و در سال 2018 راهی بازار شد. این اثر ششمین نسخه از فرنچایز Bloons TD به حساب می‌آید و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های گوشی دانست.

این بازی پس از عرضه توانست توجه بسیاری از افراد را جلب کند و به محبوبیت زیادی رسید. بازی Bloons TD 6 تاکنون بیش از یک میلیون بار از پلی استور دانلود شده و امتیاز آن از حدود 300 هزار رای، عدد 4.8 از 5 را نشان می‌دهد که نمره‌ی چشم‌گیری است. علت قرار گرفتن آن در لیست بهترین بازی های اندروید نیز کسب همین موفقیت‌ها است.

این بازی 2.5 بعدی مشابه نسخه‌های پیشین است. این اثر که جدیدترین نسخه از فرنچایز Bloods TD محسوب می‌شود، تجربه‌ی جالبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در بازی Bloons TD 6 همان‌طور که انتظار می‌رود، باید یک قلعه را مدیریت کرده و از هجوم دشمنان به سمت آن جلوگیری کنید. این اثر دارای نقشه‌های مختلفی است و سطوح ارتقا متنوعی دارد. در این اثر که یکی از بازی های خفن اندروید است، کاربران با هیروهای گوناگونی رو به رو خواهند شد. بازی Bloons TD 6 چندین قلعه متفاوت دارد که می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلف ارتقا دهید. این اثر حالت‌های گیم‌پلی گوناگونی دارد و می‌تواند حسابی کاربران را به چالش بکشد. پس اگر به دنبال بازی های کامپیوتر برای اندروید هستید، ما بازی Bloons TD 6 را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه با برخی از ویژگی‌های برجسته این اثر آشنا خواهید شد:

  • حالت کوآپ 4 نفره
  • وجود رویدادهای مختلف که در آن‌ها می‌توانید با باس‌های مختلف رقابت کنید
  • امکان بازی کردن در نقشه‌های مختلف
  • قابلیت دریافت تروفی و شخصی‌سازی بخش‌های مختلف
  • می‌توانید Challenges و Odysseys خاص خود را بسازید و آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید
  • وجود 22 مورد از Monkey Towerهای قدرتمند که هر یک را می‌توانید به سه روش مختلف و منحصر به فرد ارتقا دهید
  • وجود 14 هیروی گوناگون که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و اسکین‌های جدید را برای‌شان آنلاک کنید
  • قابلیت تجربه بازی به صورت آفلاین
  • وجود 60 نقشه متنوع که در هر یک باید تاکتیک متفاوتی را مد نظر قرار دهید

Bloons TD 6 – Apps on Google Play

بازی Crossy Road

بازی Crossy Road اثری آرکیدی است که به دلیل داشتن طرفداران بسیار زیاد، نمی‌توان آن را در لیست بهترین بازی های اندروید قرار نداد. این اثر توسط استودیوی استرالیایی Hipster Whale خلق شده و در سال 2014 در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت.

بسیاری از افراد این بازی را به عنوان حالت بی‌پایان Frogger معرفی می‌کنند. هدف شما در بازی Crossy Road عبور دادن کاراکتر اصلی از میان موانع در طول یک مسیر بی‌پایان است. در واقع کاربران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اجازه ندهند کاراکتر کشته شود. در حالت پیش‌فرض شخصیت قابل بازی یک مرغ است که باید از جاده، رودخانه و مسیرهای مختلف عبور کند. اما صدها کاراکتر دیگر نیز در بازی وجود دارند و جالب است بدانید که با توجه به شخصیتی که انتخاب می‌کنید، محیط‌تان و موانع آن تغییر خواهد کرد. مثلا اگر یک فضانورد را انتخاب کنید، محیط‌تان فضا خواهد بود و موانع نیز به شهاب سنگ تغییر خواهد کرد.

از آن جایی که بازی Crossy Road تاکنون بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است، می‌توان آن را یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید دانست. امتیاز آن نیز در گوگل پلی از بالغ بر 4.5 میلیون رای، 4.6 از 5 است.

Crossy Road – Apps on Google Play

Among Gods

بازی Among Gods برای اندروید

Among Gods یک بازی جدید گوشی به شمار می‌رود که این روز‌ها طرفداران زیادی کسب کرده است. پس اگر به دنبال بازی جدید اندروید هستید می‌توانید Among Gods را حتما تجربه کنید. بازی Among Gods از جمله بازی‌هایی نقش آفرینی بسیار هیجان‌انگیزی است که می‌توانید آن را گوشی اندرویدی خودتان تجربه کنید. می‌توانید قهرمان مخصوص خودتان را بسازید و داستان خودتان را دنبال کنید. این بازی بیش از ۱۰۰ قهرمان را پیش روی شما قرار می‌دهد و حتی حالت PvP هم دارد.  بازی Among Gods به واسطه ساختار هیجان انگیزی که دارد یکی از بازی های باحال موبایلی هم هست. می‌توانیم بگوییم که این بازی در سال ۲۰۲۲ بهترین بازی اندروید هم به شمار می‌رود.

Among Gods – Apps on Google Play

Kinja Run

بازی Kinja Run برای اندروید

اگر به دنبال دانلود بازی جدید برای اندروید هستید، می‌توانید بازی Kinja Run را هم دانلود کنید. اگر به بازی‌های سبک رانر علاقه‌دارید، این بازی قطعا مورد توجه شما قرار می‌گیرد. باید مسیری را که با موانع مختلف پر شده را طی کنید و باید آنقدر تمرکز داشته باشید که موانع برخورد نکنید. اگر به دنبال بازی اندروید جدید هستید می‌توانید Kinja Run را امتحان کنید و حتی به دنبال چند تا بازی های باحال هم می‌گردید، قطعا این بازی را در لیست خودتان قرار دهید. این بازی برای سپری کردن زمان بسیار عالی است و چالش‌های هیچان‌انگیزی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

Kinja Run – Apps on Google Play

در بازه های قیمتی متنوع، بهترین گوشی های بازار را بشناسید:
بهترین موبایل

Octopath Traveler: CotC

بازی Octopath Traveler: CotC برای اندروید

قطعا می‌توانیم بگوییم که Octopath Traveler: CotC یکی از بهترین بهترین بازی های جهان به شمار می‌رود. این بازی که قبلا نسخه کنسولی هم داشته از جمله بهترین بازی اندروید هم به شمار می‌رود و قطعا باید آن را تجربه کنید. این بازی فضای گرافیکی بسیار زیبایی دارد و از المان‌های نقش آفرینی نوبتی استفاده می‌کند. هر شخصیتی که در این بازی انتخاب می‌کنید، داستان خودش را دارد. این بازی از موسیقی‌های بسیار زیبایی هم استفاده می‌کند که شنیدن آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ حتی در خارج از بازی! اگر به دنبال بازی گوشی بسیار جذابی می‌گردید که ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند، Octopath Traveler: CotC را از دست ندهید. این بازی یکی از بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود.

Octopath Traveler: CotC – Apps on Google Play

TerraGenesis: Landfall

بازی TerraGenesis: Landfall برای اندروید

اگر به دنبال نصب بازی های جدید آن هم در سبک شهرسازی هستید، می‌توانید بازی TerraGenesis: Landfall را تجربه کنید. این بازی در سبک شهرسازی یکی از بهترین بازی جهان برای گوشی به شمار می‌رود. بازی در سیاره مریخ رخ می‌دهد و باید این سیاره را به محلی برای سکونت انسان‌ها تبدیل کنید. در کنار روند اصلی بازی با کلی اتفاقات مختلف هم مواجه می‌شوید و مجبور می‌شوید که به جست‌وجو در قسمت‌های مختلف مریخ بپردازید. این بازی یکی از بهترین بازی های موبایل در سبک شهرسازی به شمار می‌رود.

TerraGenesis: Landfall – Apps on Google Play

بازی Brotato

بهترین بازی های اندروید

آیا طرفدار بازی Vampire Surivors یا آثاری شبیه به آن هستید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال مثبت است، احتمالا از بازی Brotato هم لذت خواهید برد. شاید در ابتدای کار فکر کنید ایده بازی به شدت بچگانه و ساده است. اما شک نداشته باشید که نقش‌آفرینی در قامت یک سیب‌زمینی که می‌تواند تا 6 سلاح به صورت هم‌زمان حمل کند و به سراغ کشتن بیگانگان برود حسابی سرگرم‌تان خواهد کرد.

در این مورد از بهترین بازی های اندروید شما می‌توانید از بین چندین کاراکتر مختلف یکی را انتخاب کرده و شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توان به سراغ سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف رفت و از آن‌ها برای تجربه منحصربه‌فرد مرحله‌ها استفاده کرد. در مجموع باید گفت که اگر به دنبال یک اثر متفاوت هستید، بد نیست به سراغ این بازی بروید.

دانلود بازی Brotato از پلی استور

بازی Dead Cells

بهترین بازی های اندروید

وقتی حرف از بازی‌های روگ‌لایک و مترویدوانیا به میان می‌آید، یکی از نام‌هایی که باید به آن توجه شود Dead Cells است. این اثر ژانرساز در واقع یکی از بهترین سیستم‌های کنترل را دارد و پشتیبانی از دسته‌های بازی نیز توانسته به محبوب‌تر شدن‌اش در بین گیمرها کمک کند. بازی Dead Cells در بین بهترین بازی های اندروید یکی از چالش‌برانگیزترین آثار است، اما همین سختی باعث می‌شود گیمر از به دست آوردن سلاح‌ها و پاداش‌های مختلف طی پشت سر گذاشتن مراحل لذت بیشتری ببرد.

این بازی نرخ فریم بالایی را ارائه می‌دهد و عملکردی پایدار دارد که باعث می‌شود گیمرها از تجربه روان بازی حسابی رضایت داشته باشند. حتی پس از پایان بخش اصلی بازی شما می‌توانید به سراغ بسته الحاقی بازی هم بروید و در مجموع بالغ بر 30 ساعت خود را سرگرم کنید.

دانلود بازی Dead Cells از پلی استور

بازی Kentucky Route Zero

بهترین بازی های اندروید

استودیو Netflix Games تلاش زیادی کرده که بازی‌های فوق‌العاده‌ای را برای کاربران اندروید عرضه کند. یکی از جدیدترین آن‌ها اثری در سبک اشاره و کلیک و ماجراجویی به نام Kentucky Route Zero است که تمی در قالب رئالیسم جادویی دارد.

داستان این اثر از این قرار است که در زیر منطقه Kentucky راهی مخفی وجود دارد و شما باید در آن جا به کاوش بپردازید. در این بین با شخصیت‌های مختلفی آشنا خواهید شد و داستان عجیبی را تجربه خواهید کرد که واقعا ارزش صرف وقت را دارد.

دانلود بازی Kentucky Route Zero از پلی استور

بازی Thimbleweed Park

بهترین بازی های اندروید

یکی از جذاب‌ترین موارد در بین بازی‌های ماجراجویی، آثاری در سبک اشاره و کلیک هستند. در میان آثار جدید سبک اشاره و کلیک نیز بازی Thimbleweed Park یکی از بهترین بازی های اندروید است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. بد نیست اشاره کنیم که این اثر ساخته خالقان Monkey Island و Maniac Mansion است و توانسته اتمسفری شبیه به همین آثار را به بهترین شکل پیاده کند. احتمالا بازی شما را به یاد X-Files نیز خواهد انداخت.

شما در این بازی در نقش کاراکترهایی مشابه با Scully و Mulder قرار می‌گیرید و باید جسدی که در یک پارک محلی پیدا کرده‌اید را بازرسی کنید. هم داستان بازی Thimbleweed Park بسیار زیبا است و هم گیم اشاره و کلیک در آن به خوبی پیاده‌سازی شده و معماهای خوبی هم پیش روی‌تان قرار داده شده است. پس اگر به دنبال یک اثر عالی در سبک ماجراجویی هستید، بازی Thimbleweed Park را از یاد نبرید.

دانلود بازی Thimbleweed Park از پلی استور

بازی Thumper

بهترین بازی های اندروید

بازی Thumper یک اثر ریتمیک است که گاهی می‌تواند حسابی چالش‌برانگیز و اعصاب‌خردکن باشد. البته فراموش نکنید که همین موضوع به جذابیت بیش‌تر آن هم کمک می‌کند و در واقع شما با یک اثر اعتیادآور طرف خواهید بود. در این بازی شما در نقش یک سوسک فلزی قرار می‌گیرید و باید در مسیر مراقب باشید که به موانع برخورد نکنید؛ همچنین زمان هم در بازی Thumper اهمیت زیادی دارد.

تنها یک اشتباه کوچک کافی است تا در بازی با شکست روبه‌رو شوید. یک ویژگی دیگر به جز چالش‌برانگیز بودن است که موجب می‌شود این اثر به یک بازی منحصربه‌فرد تبدیل شود؛ آن ویژگی هم چیزی نیست جز اتمسفر معرکه بازی. نحوه طراحی محیط در کنار موسیقی متن آن کاری می‌کند که حسابی بازی برای‌تان مهیج شود. اما باید بدانید که سخت بودن بازی Thumper باعث می‌شود پشت سر گذاشتن هر مرحله احساس خوبی را برای‌تان به ارمغان آورد. اگر به دنبال یک اثر چالشی در لیست بهترین بازی های اندروید هستید، این اثر را از دست ندهید.

دانلود بازی Thumper از پلی استور

بازی Animal Crossing: Pocket Camp

بهترین بازی های اندروید

بازی Animal Crossing: Pocket Camp شاید نتواند همان تجربه Animal Crossing: New Horizons را به سیستم‌عامل اندروید بیاورد، اما با این وجود باز هم می‌توان آن را یک اثر جذاب و سرگرم‌کننده قلمداد کرد. شما در این بازی می‌توانید دست به کارهای جالبی بزنید و حسابی خودتان را سرگرم کنید. مثلا می‌توان ماهی‌گیری کرد، به شکار حشرات پرداخت، میوه چید و حتی کاربران می‌توانند ون مخصوصی را برای خود طراحی کنند. همه آن‌ها می‌تواند مدت‌ها گیمرها را سرگرم کنند. در بازی Animal Crossing: Pocket Camp حتی می‌توانید به دیدن کمپ دوستان‌تان هم بروید. در واقع این اثر حس داشتن یک خانه مجازی را به شما می‌دهد.

دانلود بازی Animal Crossing: Pocket Camp از پلی استور

بازی Florence

بهترین بازی های اندروید

بازی Florence در واقع یک داستان تعاملی و 45 دقیقه‌ای است که روی بخشی از زندگی فلورنس یئو (Florence Yeoh) تمرکز دارد. این بازی گرافیک هنری جالبی دارد و سازندگان استفاده خلاقانه‌ای از رنگ‌ها کرده‌اند و هر رنگ وضعیت خاصی را نمایش می‌دهد. این اثر مدت‌زمان کوتاهی از وقت شما را می‌گیرد، اما با تجربه آن واقعا احساس می‌کنید که هر دقیقه از آن پر از جزئیات گوناگون است. به طور کلی باید بگوییم که بازی Florence در بین بهترین بازی های اندروید، اثری است که از نظر روایی می‌تواند در حد برخی فیلم‌ها یا کتاب‌ها قرار بگیرد.

دانلود بازی Florence از پلی استور

بازی Her Story

بهترین بازی های اندروید

بازی Her Story را خالق بازی Telling Lies، یعنی سم بارلو (Sam Barlow)، ساخته است. در این اثر شما باید پرونده‌ای مرموز درباره یک قتل را حل کنید. بازی به شما چندین ویدیو از گفتگو با یک زن جوان را ارائه می‌دهد و شما با استفاده از کلیدواژه‌ها می‌توانید به سراغ ویدیوی مورد نظرتان بروید. بازی Her Story یکی از بهترین آثار پی سی طی 5 سال اخیر محسوب می‌شود و خوشبختانه نسخه اندروید آن هم چیزی از نسخه رایانه‌های شخصی کم ندارد. امیدواریم سازندگان تصمیم بگیرند بالاخره بازی Telling Lies را هم راهی پلی استور کنند.

دانلود بازی Her Story از پلی استور

بازی Roto Force

بهترین بازی های اندروید، لیست 161 بازی جدید و نصب آنها

آیا از گرافیک پیکسلی و چیزهایی که می‌چرخند خوش‌تان می‌آید؟ اگر بله، پس این مورد از بهترین بازی های جهان حسابی نظرتان را جلب خواهد کرد. بازی Roto Force در واقع هر دو ویژگی را دارد و گیم‌پلی آن هم چالش‌برانگیز است و مطمئنا اکثر گیمرها از تجربه آن لذت خواهند برد.

این بازی دو بعدی دارای ریتم سریعی است و مهارت‌ها و توانایی عکس‌العمل شما را محک می‌زند. طراحی مراحل بسیار خاص است و محیط پر شده از دشمنان و موانع مختلف که باید برای روبه‌رو شدن با آن‌ها آماده باشید.

بازی Roto Force دارای محیط‌های گوناگونی است؛ از یک جنگل خطرناک گرفته تا شهرهایی خاص و جالب‌توجه. گیمرها در طول بازی می‌توانند سلاح‌های جدید را آنلاک کنند و از قابلیت‌ها و استایل‌های خاص آن‌ها بهره ببرند. این بازی تقریبا 9 سلاح با سبک‌های مختلف تیراندازی دارد و دارای حدود 30 مینی‌باس و 10 باس قوی‌تر است.

این بازی جدید 83 مگابایتی اولین بار در جولای سال 2023 راهی گوگل پلی شد و از آن زمان تاکنون بیش از 100 هزار بار دانلود شده و تقریبا 9 هزار نفر به آن میانگین امتیاز 4.8 از 5 را داده‌اند.

دانلود بازی Roto Force از پلی استور

بازی Fireball Wizard

بهترین بازی های اندروید، لیست 161 بازی جدید و نصب آنها

با نصب بهترین بازی ها در سبک‌های مختلف گیمرها می‌توانند همیشه در زمان‌ها آزاد خود را سرگرم کنند. Fireball Wizard هم بازی جدید گوشی است که می‌تواند برخی از مخاطب‌ها را مدت‌ها پای تلفن‌های هوشمند نگه دارد. این اثر برای کسانی مناسب است که به دنبال یک بازی اکشن پلتفرمر ساده هستند.

البته بازی Fireball Wizard یک تجربه کوتاه را ارائه می‌دهد و فقط چهار جهان دارد که در هر یک ما شاهد حدود 10 مرحله هستیم. اگر بخواهید از تک تک راز و رمزهای این بازی سر در بیاورید، باید انتظار تجربه‌ای چالش‌برانگیز را داشته باشید.

در واقع این اثر شما را به دنیایی به اسم Wizardonia می‌برد که پر از شگفتی و خطر است. شما در نقش یک جادوگر ظاهر می‌شوید و باید در جهان پیکسلی بازی از سد موانع عبور کرده و با دشمنان مختلف نبرد کنید. بازی  Fireball Wizard به شما قابلیت‌های مختلفی می‌دهد که به کمک آن‌ها باید دربرابر باس‌های وحشتناک دنیای ویزاردونیا ایستادگی کرده و با رفتن به جنگل‌ها، غارها و قلعه‌های مرموز، از رازهای محیط پرده بردارید.

دانلود بازی Fireball Wizard از پلی استور

بازی Super Meat Boy Forever

بهترین بازی های اندروید، لیست 161 بازی جدید و نصب آنها

بازی Super Meat Boy Forever بالاخره پس از سال‌ها روی اندروید منتشر شده و گیمرها حالا می‌توانند روی این پلتفرم از تجربه این اثر Auto-Runner لذت ببرند. این بازی مثل نسخه پیشین‌اش بسیار چالش‌برانگیز است، اما در عین حال بسیار سرگرم‌کننده بوده و مخاطب را پس نمی‌زند. سیستم کنترل بسیار ساده و خوب طراحی شده و همه‌چیز در این اثر به مهارت‌های خودتان بستگی دارد. پس اگر به دنبال یک اثر اعتیادآور هستید که هم مراحل کوتاه و هم مرحله‌های طولانی دارد، شاید Super Meat Boy Forever برای‌تان به بهترین بازی جهان برای گوشی تبدیل شود. این بازی در سال 2023 روی پلی استور منتشر شده و کاربران بیش از 50 هزار بار آن را دانلود کرده و حدود 2 هزار نفر از آن‌ها برای اثر میانگین نمره 3.8 از 5 را ثبت کرده‌اند.

دانلود بازی Super Meat Boy Forever از پلی استور

این بود لیست بهترین بازی های اندروید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشند. نظر شما درباره بازی‌های این لیست چیست؟ شما کدام مورد را بیشتر دوست دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین بازی های اندروید کدام‌ها هستند؟

بازی PUBG Mobile، بازی Castlevania:SotN و Vampire Survivors تعدادی از بهترین بازی های جهان برای گوشی هستند که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

کدام گوشی ها برای انجام 145 بازی اندرویدی مناسب هستند؟

به‌طوری کلی اکثر گوشی‌هایی که در کلاس گوشی های میان‌رده و پرچمدار قرار دارند به‌سادگی می‌توانند این بازی‌ها را اجرا کنند، همچنین گوشی های اقتصادی‌تر نیز قادر به اجرا این بازی‌ها هستند اما باید گرافیک بازی‌ها روی Low و Medium قرار دهید.

چرا اندروید برای گیمینگ بهتر است؟

بازی‌هایی که برای اندروید وجود دارند بسیار بیشتر از بازی‌هایی هستند که در اپ استور وجود دارند و با داشتن گزینه‌های بیشتر برای انتخاب، بازی کردن جذاب تر خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

111 نظر

  1. علی

    خیلی خوب بود ولی همه اش تفنگ بازی بود

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads