داغ ترین ها :
برترین گوشی‌های هوشمند با فناوری 5G

برترین گوشی‌های هوشمند با فناوری 5G

بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی سرعت بی‌نهایت فناوری 5G هستید؟ 2019 سالی بود که تلفن‌های 5G در قفسه‌های فروشگاه ظاهر شدند، اما این فناوری در سال 2020 حسابی رونق گرفت. با همکاری شرکت‌های مخابراتی و تولیدکنندگان تلفن همراه که همه از زیرساخت جدید فوق العاده سریع شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، تولید گوشی های هوشمند با فناوری 5G سیر صعودی پیدا کرده است.
همزمان با آغاز به کار 5G در انگلستان، تعداد گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند رو به افزایش است و در عین حال برخی از ویژگی‌های با کیفیت دیگر را نیز به نمایش می‌گذارند که آن‌ها را حسابی خواستنی کرده. در این مطلب از مجله تکنولایف قصد داریم برترین گوشی های 5G موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

1. بهترین آیفون iPhone 12 – 5G

برترین گوشی های 5G

کمی بیشتر طول کشید تا اپل فناوری 5G را ارائه دهد، اما ارزش آن را داشت که منتظر بمانید. آیفون 12 با مودم 5G طراحی شده توسط اپل و پشتیبانی از باندهای 5G در سراسر جهان، بهترین آیفون برای کسانی است که اتصال سریع و تمام مزایای همراه آن را انتظار دارند.
فقط 5G نیست که آیفون 12 را عالی می‌کند. این یک طراحی صنعتی است که یادآور آیفون 5 است و از جدیدترین و بهترین چیپست A14 Bionic اپل در قلب خود بهره می‌برد که عملکرد خارق‌العاده‌ای را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. همچنین در تنظیمات دوربین نیز پیشرفت‌هایی صورت گرفته و مهم‌تر از همه، این نمایشگر دارای 6.1 اینچ صفحه نمایش Super Retina XDR است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.
اگر آیفون 12 استاندارد برای سلیقه شما بسیار بزرگ است، iPhone 12 Mini مجهز به 5G را پیشنهاد می‌دهیم. در مورد iPhone 12 Pro، با شباهت‌های بسیار زیاد آن با آیفون 12 استاندارد، این بار توصیه ما مدل Pro این گوشی است.

2. بهترین کارایی – Galaxy S21

بهترین گوشی های 5G

سامسونگ به‌عنوان تنها گوشی اندرویدی پرچمدار 2021 که در حال حاضر در بازار موجود است (به‌استثنای شیائومی Mi 11 اختصاصی در چین)، همان عملکرد متعادلی را که گلکسی S20 سال گذشته به ثبت رساند، انجام می‌دهد و سخت‌افزار آن به‌روز شده است.
در نتیجه، شما بهترین عملکردی را که در حال حاضر در یک گوشی اندرویدی مشاهده می‌کنید، شامل طراحی جدید، دوام بهتر باتری و جدیدترین سیستم عامل (اندروید 11) در بدو راه‌اندازی One UI 3.1 سامسونگ و 5G یکپارچه پیدا می‌کنید. از همه بهتر، همه این‌ها در یک بسته مقرون به صرفه تر از مدل قبلی خود ارائه می‌شوند.

3. بهترین همه‌کاره – OnePlus 8 Pro

برترین گوشی های 5G

وان پلاس 8 پرو بدون شک اولین پرچمدار کامل این شرکت است که سرانجام از ویژگی‌های یک پرچمدار قدرتمند مانند شارژ بی‌سیم و امتیاز ضد آب IP68 استفاده می‌کند تا آن را به یک رقیب اصلی با بهترین گوشی سامسونگ در سال 2020 تبدیل کند.
قابل‌فهم است که قیمت به همین ترتیب افزایش‌یافته است، حتی مدل پایه – با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی – هنوز هم‌نشان دهنده ارزش بالای استانداردهای پرچمدار است، به این معنی که با انتخاب OnePlus نسبت به اکثر تولیدکنندگان دیگر ، حداقل مقداری پس‌انداز خواهید کرد.
دوربین وان پلاس 8 پرو بهترین دوربین این شرکت است و در حالی که هنوز از رقبا عقب است، مهندسان تصویربرداری وان پلاس به‌وضوح تلاش کرده‌اند تا فاصله قابل‌توجهی را کاهش دهند. وان پلاس 8 پرو قابلیت‌های 5G، یک طراحی عالی و بهترین پوسته اندروید را به بازار عرضه کرده و OnePlus 8 Pro به همه کسانی که توانایی خرید آن را دارند توصیه می‌شود.

4. کوچک‌ترین قدرتمند – Google Pixel 5

برترین گوشی های 5G

اولین پرچمدار 5G گوگل مسیری متفاوت از نسل‌های قبلی خود را طی می‌کند و اندروید 11 را به بهترین وجه به نمایش می‌گذارد. این گوشی ویژگی‌های تجربی نسل‌های قبلی را از بین می‌برد و سخت‌افزار محافظ کارانه تری را به طور هم‌زمان انتخاب می‌کند. طراحی تمیز و تجربه کاربری آن همراه با مجموعه‌ای از دوربین‌های فوق‌العاده، طراحی جمع و جور و عمر باتری بالا این گوشی را قابل تحسین کرده است.

5. بهترین در سرعت شارژ – OnePlus 8T

برترین گوشی های 5G

اعداد بزرگ‌تر در همه موارد به جز قیمت، OnePlus 8T را به یک خرید عالی تبدیل می‌کند. اگرچه این گوشی ارزان‌تر از مدل پایه وان پلاس 8 است، با این حال از صفحه نمایشی فوق‌العاده با سرعت نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برد. OnePlus 8T اولین گوشی هوشمند این شرکت است که شارژ سریع 65 وات را پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 8 تی همچنین یکی از اولین تلفن‌های خارج از Pixel 5 خود گوگل است که دارای جدیدترین و بهترین اندروید 11 است.

6. بهترین دوربین – Oppo Find X2 Pro

برترین گوشی های 5G

Oppo Find X2 Pro با هر معیاری یک تلفن خارق‌العاده است. پنل 6.7 اینچی +QHD در حال حاضر یکی از بهترین نمایشگرهاست و Oppo از سریع‌ترین شارژ سیمی در حدود 65 وات و دوربین سطح بالا همراه دو لنز 48 مگاپیکسلی و تا 10 برابر زوم هیبریدی پشتیبانی می‌کند.

7. بهترین در خلق آثار هنری – Samsung Galaxy Note 20 Ultra

برترین گوشی های 5G

سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra با عملکرد برجسته، دوربین بسیار پیشرفته (در مقایسه با Galaxy S20 Ultra)، تجربه تأخیر کم S Pen و تعداد زیادی از ویژگی‌های ارائه شده، شما را به وجد می‌آورد. تجربه کاربری One UI سامسونگ کاملاً پر از کارایی است بدون این‌که احساس خستگی کنید. شما تقریباً بر تمام جنبه‌های تلفن کنترل دارید و برای کمک به شما در انجام امور طراحی شده است.

8. بهترین در انجام چندین کار – iPhone 12 Pro Max

برترین گوشی های 5G

آیفون 12 پرو مکس ممکن است به ‌اندازه نوت 20 اولترا از نمایشگر وسیع استفاده نکند اما این صفحه نمایش بزرگ و غیر قابل انکار، کاملاً غافل‌گیرکننده و باکیفیت است. این گوشی دارای یکی از بهترین سخت‌افزارهای بازار، صفحه نمایش خیره‌کننده 6.7 اینچ از نوع OLED، عمر باتری عالی، پشتیبانی از MagSafe برای لوازم جانبی آیفون و همچنین یکی از توانمندترین دوربین‌های گوشی هوشمندی است که می‌توانید خریداری کنید، به شرطی که با ابعاد نسبتاٌ بزرگ آن راحت باشید.

9. مقرون به صرفه ترین – OnePlus Nord

برترین گوشی های 5G

دومین تلفن ارزان قیمت OnePlus یک گنجینه مطلق است. مجهز به تراشه میان رده 5G کوالکام، Snapdragon 765G است.
Nord همچنین دارای یک صفحه نمایش با نرخ به روز رسانی تصویر 90 هرتز AMOLED ، یک دوربین اصلی عالی 48 مگاپیکسلی و شارژ سریع 30 وات است.
از نظر نرم افزاری، تجربه کاربری OxygenOS این شرکت همچنین یک نکته مهم است، یک رابط تمیز روی میز که به قدرت و برتری تلفن کمک می‌کند.

10. بهترین برای سهولت در استفاده – Samsung Galaxy S20 FE

برترین گوشی های 5G

در حالی که ما طرفداران زیادی برای Galaxy S20 استاندارد مشاهده می‌کنیم، اما وقتی صحبت از اعتبار 5G این تلفن‌ها می‌شود، S20 FE با چهره تازه خودنمایی می‌کند.
Galaxy S20 FE کمی بزرگ‌تر است و به‌اندازه دوربین‌های مختلف دارای دوربین‌های قابل قبولی نیست اما تراشه در مدل 5G پردازنده درخشان Qualcomm Snapdragon 865 را تضمین می‌کند.
این واقعیت نیز وجود دارد که FE می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارا باشد و با مزایای دیگری مانند یک صفحه نمایش OLED و نرخ به روز رسانی تصویر 120 هرتز همراه با قیمت رقابتی در برابر دیگر رقبا.

مطلبی که با هم مرور کردیم، لیستی کامل از گوشی‌های برتر دارای نسل ارتباطاتی 5G بود که با هم به بررسی و معرفی آن‌ها پرداختیم. مجهز شدن گوشی‌های بسیار به این فناوری خبر بسیار خوبی برای دوستداران موبایل است و کمپانی‌های زیادی در حال تولید گوشی‌های 5G با قیمت بسیار مناسب هستند. امیدواریم هرچه زودتر این فناوری در سرتاسر دنیا راه‌اندازی شود تا شاهد سرعت فوق‌العاده اینترنت و ارتباطات در سرتاسر دنیا باشیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-5g/
ads
ads