داغ ترین ها :
وجود خط باریک سبز رنگ در لبه ی صفحه ی آیفون X

وجود خط باریک سبز رنگ در لبه ی صفحه ی آیفون X

برخی از دارندگان گوشی های اپل  iPhone X متوجه شده اند که در قسمت لبه ی کناری صفحه ی گوشی شان ، یک خطر سبز رنگ وجود دارد که یا در طرف راست و یا در طرف چپ صفحه ظاهر می شود. یکی از فرضیه هایی که وجود دارد این است که ممکن است سیستم الکتریکی گوشی دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل روی صفحه ی گوشی خط های سبز رنگی ظاهر می شوند که از بالای صفحه شروع شده و به سمت پایین صفحه کشیده می شوند.

شاید به یاد داشته باشید که سال قبل، چنین خطی اما به رنگ صورتی باعث آسیب رساندن به گوشی های سامسونگ گلکسی s7 edge شد و شرکت سامسونگ این مسئله را به دلیل یک مشکل سخت افزاری می دانست. در سال گذشته دارندگان گوشی های موتورولا DROID Turbo 2 نیز از ظاهر شدن خط عمودی سبز رنگی بر روی صفحه ی گوشی شان انتقاد می کردند.

حالا میخواهیم بگوییم که حتی یک گوشی iPhone X 1000دلاری نیز دارای مشکل خط سبز رنگ می باشد. یعنی قیمت گوشی اپل تضمین قطعی برای مشکلات آتی نخواهد بود. ولی خب شانس تعویض و خدمات پس از فروش وجود دارد.

قطعا تاکنون کسانی بوده اند که آیفون خود را به شرکت اپل پس فرستاده و یک گوشی دیگر دریافت کرده اند. ما خبر های چنین اقداماتی را شنیده ایم. اول از همه باید بگوییم که این مشکل را نمی توان با آپدیت کردن نرم افزار های گوشی حل کرد. دوم این که، شرکت اپل در تلاش برای جایگزین کردن آن قطعه ای است که باعث بروز این مشکل می شود.

تاکنون حد اقل 25 نفر از دارندگان گوشی iPhone X عکس های مختلفی از صفحه ی گوشی شان که دارای این خط سبز است را از طریق شبکه های اجتماعی برای پشتیبانان شرکت اپل فرستاده اند تا اعتراض خود را نشان دهند. وقتی قطعات مربوطه را خارج از گوشی آزمایش کردند، گزارش دادند که قطعات به خوبی کار می کنند و هیچ یک از آن ها مشکلی ندارد، و خط سبز رنگی بر هیچ کجای صفحه ظاهر نمی شود. بنابراین به نظر می رسد که مکان های مختلف جهان بر روی گوشی های iPhone X ،هم بر روی 64GB و هم بر روی 456GB تاثیر می گذارند. خاموش و روشن کردن گوشی هم نمی تواند این مشکل را رفع کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-iphone-x-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%d8%ae%d8%b7-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c%da%a9/
ads
ads