داغ ترین ها :
بررسی اپل واچ SE 2022

بررسی اپل واچ SE 2022

اپل واچ SE 2022 که جایگزین اپل واچ SE شده با یکسری ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. محصولی که از سیستم عامل WatchOS 9 استفاده می‌کند و از ویژگی Low Power Mode هم برخوردار است.

اپل واچ SE 2022

خرید اپل واچ SE 2022

امتیاز

7.5
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • قیمت پایین‌تر از اپل واچ SE قبلی
  • رنگ‌های متنوع
  • استفاده از تراشه قرار گرفته روی اپل واچ سری 8
  • برخورداری از ویژگی Low Power Mode

نقاط ضعف

  • حاشیه‌های زیاد صفحه نمایش
  • نداشتن ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن

اپل واچ SE 2022 نه تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه از ویژگی تشخیص تصادف هم استفاده می‌کند. در نقد و بررسی اپل واچ  se 2022 می‌خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که چرا اپل واچ SE جدید می‌تواند یک انتخاب مناسب برای بسیاری از کاربران باشد. محصولی که به واسطه قیمت و امکاناتی که دارد می‌تواند در کنار اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب کند. در بخش بررسی ساعت هوشمند این بار به سراغ اپل واچ سری SE 2022 رفته ایم.

 

سری های مختلف ساعت هوشمند اپل را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید اپل واچ SE

 

مشخصات اپل واچ SE 2022

قبل از اینکه بررسی اپل واچ سری  SE 2022 را ادامه دهیم، باید به مشخصات اپل واچ SE 2022 اشاره کنیم.

مشخصات Apple Watch SE 2022
ابعاد و وزن ۴۴ در ۳۸ در ۱۰٫۷ میلی‌متر – ۳۳ گرم
صفحه نمایش Retina LTPO OLED – ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل
سیستم عامل WatchOS 9
تراشه اپل S8
حافظه داخلی و رم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱ گیگابایت رم
باتری ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعتی – شارژ بی‌سیم

 

طراحی اپل واچ SE 2022

اولین چیزی که در بررسی اپل واچ سری SE 2022 باید به آن اشاره کنیم، طراحی این محصول است. اپل واچ SE 2022 شباهت زیادی به اپل واچ سری ۴ دارد، اما حاشیه‌های بیشتری در مقایسه با اپل واچ سری ۸ و حتی اپل واچ سری ۷ دارد. با این حال دوست داشتیم که این محصول شبیه به اپل واچ سری ۵ ساخته می‌شد تا شاید صفحه نمایش همیشه روشن هم به آن اضافه می‌شد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ساعت‌های هوشمند زیادی با قیمت نسبتا ارزان و خوب در بازار پیدا می‌شوند که به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده‌اند.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ نزدیک به ۳۰ درصد بزرگ‌تر از صفحه نمایش قرار گرفته روی اپل واچ سری ۳ است و به همین دلیل تفاوت زیادی برای افرادی که اپل واچ قدیمی دارند رقم می‌زند.

اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ از بدنه‌ای آلومینیومی استفاده می‌کند و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید راهی بازار می‌شود. این رنگ‌ها برای اپل واچ سری ۸ هم عرضه شده است.

 

پیشنهاد می کنیم بررسی اپل واچ 8 را نیز مطالعه کنید:
بررسی اپل واچ 8

 

ویژگی‌های کلیدی اپل واچ SE 2022

در ادامه بررسی اپل واچ se 2022  باید به یکسری از ویژگی‌های اصلی و مهم آن اشاره کنیم. ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند شما این محصول را راحت‌تر خریداری کنید.

در ابتدا باید بگوییم که عملکرد اپل واچ SE 2022 به مراتب سریع‌تر از مدل قبلی واچ اس ای است و این موضوع را خیلی زود احساس می‌کنید. تراشه S8 را روی این ساعت هوشمند مشاهده می‌کنید که روی اپل واچ سری ۸ هم قرار گرفته بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که از تراشه S5 برای اپل واچ SE قبلی استفاده شده بود.

اگر بخواهیم اپل واچ SE 2022 را با اپل واچ 8 مقایسه کنیم، باید بگوییم که یکسری از حسگرهای سلامتی روی مدل SE 2022 دیده نمی‌شوند. در حالی که با SE 2022 می‌توانید به گام شمار و حسگر سنجش ضربان قلب دسترسی داشته باشید، این محصول به نوار قلب و حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون و حسگر تشخیص دمای بدن مجهز شده است. ویژگی‌هایی که روی اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا دیده می‌شوند.

احتمالا حسگر تشخیص دمای بدن یکی از ویژگی‌هایی که خواهد بود که دوست داشتید روی این ساعت وجود داشت.

از نظر ویژگی‌های ایمنی هم بد نیست بگوییم که اپل واچ SE 2022 دقیقا همان ویژگی‌هایی را دارد که روی اپل واچ سری ۸ قرار گرفته بود. روی اپل واچ SE جدید به تماس با اورژانس و تشخیص تصادف دسترسی خواهید داشت. اگر اپل واچ SE 2022 تشخیص دهد که با اتومبیل تصادف کردید، به صورت خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

حسگر تشخیص تصادف در اپل واچ SE 2022

 

انواع ساعت با قابلیت تماس از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

سیستم عامل WatchOS 9 در اپل واچ SE 2022

بخش مهم دیگری که در نقد و بررسی اپل واچ se 2022 باید به آن اشاره کنیم، سیستم عامل WatchOS 9 است. سیستم عامل WatchOS 9 شامل یکسری از بهترین اپلیکیشن‌های اپل برای این محصول می‌شود. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توانیم به اپلیکیشن‌های درمانی و ورزشی متعدد اشاره کنیم.

ویژگی‌های WatchOS 9 روی اپل واچ SE 2022

در WatchOS 9 با رابط کاربری جذابی مواجه می‌شوید. این رابط کاربری جذاب باعث شده که راحت‌تر ورزش کنید و به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید. داخل اپلیکیشن ورزش می‌توانید به اطلاعات خوبی مانند ضربان قلب دسترسی داشته باشید.

 

 

عملکرد باتری اپل واچ SE 2022

حالت Low Power Mode رو اپل واچ SE 2022

موضوعی که در ادامه بررسی اپل واچ se 2022 باید به آن اشاره کنیم عملکرد است. احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که باتری اپل واچ SE 2022 چقدر دوام می‌آورد؟ اپل واچ SE جدید تا ۱۸ ساعت باتری خواهد داشت. دقیقا مانند اپل واچ SE که قبلا راهی بازار شده بود. با این حال باید بگوییم که اپل واچ SE 2022 به حالت Low Power Mode مجهز شده که به واسطه آن می‌توانید از این محصول بیشتر استفاده کنید. البته از آنجایی که اپل واچ SE 2022 از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن استفاده نمی‌کند، در حالت Low Power Mode بهتر کار می‌کند. گزینه Low Power Mode در اپل واچ اولترا نیز وجود دارد که در مقاله بررسی اپل واچ اولترا بیشتر در مورد آن توضیح داده ایم.

آیا اپل واچ SE 2022 ارزش خرید دارد؟

در بررسی اپل واچ SE 2022 باید به قیمت این محصول اشاره کنیم. قیمت یکی از دلایل مهمی است که باعث شده این محصول طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. شرکت اپل ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022 را جایگزین اپل واچ SE 2021 کرد. اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ هم اکنون به ویژگی‌های جدیدتری مجهز شده و پردازنده کاملا جدید و قدرتمندی هم دارد. درباره اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ باید بگوییم که طراحی خوبی دارد و با قیمت بسیار مناسبی هم راهی بازار شده است. در واقع قیمت آیفون SE 2022 به ۲۴۹ دلار می‌رسد. از آنجایی که اپل واچ سری ۳ هم دیگر تولید نمی‌شود، خرید اپل واچ SE 2022 با این قیمت یک انتخاب بسیار هوشمندانه به شمار می‌رود. همچنین باید بگوییم که اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ در مقایسه با اپل واچ سری ۸ نزدیک به ۱۵۰ دلار ارزان‌تر است و این موضوع باز هم ارزش خرید این محصول را بیشتر می‌کند.

اپل واچ ۸ قطب نما دارد

با این حال شاید اپل واچ اس ای ۲۰۲۲ یکسری از ویژگی‌های محصولات جدیدتر اپل را نداشته باشد، اما یک رقیب بسیار خوب برای این محصول به شمار می‌رود. شاید موردی که باعث شود شما این محصول را خریداری نکنید، نداشتن صفحه نمایش همیشه روشن باشد؛ اما همچنان قیمت باعث شده که این محصول واقعا ارزشمند باشد.

 

قیمت اپل واچ SE 2022 نسخه 40 میلی متری

 

خرید اپل واچ SE 2022 مدل 44

 

اگر برای اولین‌بار است که می‌خواهید از اپل واچ استفاده کنید، می‌توانید با اپل واچ SE 2022 شروع کنید. این محصول یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار است که قیمت مناسبی در میان سایر ساعت‌های هوشمند اپل دارد و از امکانات قابل قبولی هم استفاده می‌کند. در واقع این ساعت هوشمند اکثر ویژگی‌هایی که کاربران از آن استفاده می‌کنند را به همراه دارد. به همین دلیل شما با پرداخت مبلغی که جیبتان را خالی نمی‌کند، می‌توانید Apple Watch SE 2022 خریداری کنید. با این حال اگر می‌خواهید تجربه‌ای عالی از اپل واچ کسب کنید، باید اپل واچ سری ۸ را خریداری کنید. البته که قیمت اپل واچ سری ۸ بیشتر است و شاید نخواهید این همه هزینه کنید.

سوالات متداول:

اپل واچ SE 2022 از حسگر تشخیص تصادف بهره می‌برد؟ بله. این ویژگی یکی از مهمترین قابلیت‌های اپل واچ SE 2022 به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند به صورت خودکار می‌تواند با اورژانس تماس بگیرد.

آیا اپل واچ SE 2022 از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده می‌کند؟ خیر. این ساعت هوشمند از  Always on Display استفاده نمی‌کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
6 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-se-2022/
ads
ads