داغ ترین ها :
بهترین مارک ساعت هوشمند کدام است؟

بهترین مارک ساعت هوشمند کدام است؟

در هنگام خرید لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و حتی خرید ساعت هوشمند یکی از اولین مواردی که به آن توجه می‌شود، برند است. معمولا انتخاب با برندهای شناخته شده است چون امتحان خود را پس داده و مشتری به آن اعتماد بیشتری دارد. در این مطلب شما را با بهترین برندهای ساعت هوشمند آشنا می‌کنیم تا فرآیند خرید را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

اپل (Apple)

معرفی بهترین برند ساعت هوشمند را با اپل آغاز می‌کنیم، برندی که اولین اپل واچ خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه کرد. طولی نکشید که این محصول به پرفروش‌ترین ساعت هوشمند زمان خود تبدیل شود. ۷ سال از آن روز گذشته است و حالا ۸ سری از پوشیدنی‌های اپل واچ معرفی شده‌اند. در طی این سال‌ها، ساکنین کوپرتینو سلطه خود روی بازار ساعت‌های هوشمند را حفظ کرده‌اند. فروش بالا، امکانات ساعت هوشمند اپل و رضایت کاربران بر کسی پوشیده نیست و مشاهده نام این شرکت میان برندهای برتر ساعت هوشمند تعجبی ندارد.

 

اپل ساعت‌های هوشمند خود را مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی watchOS طراحی می‌کند. در میان سه سیستم عامل برتر ساعت‌ هوشمند، watchOS در مقایسه با Tizen و Wear OS، با بیش از ۲۰ هزار اپلیکیشن، کامل‌ترین فروشگاه اپلیکیشن را دارد. ساعت‌های هوشمند اپل دارای گواهی‌نامه مقاومت در برابر گرد و خاک و آب هستند. میزان مقاومت بسته به مدل اپل واچ متفاوت خواهد بود. صفحه نمایش لمسی اپل واچ علاوه بر پشتیبانی از فرمان‌های ساده لمس و سوایپ، می‌تواند میزان فشار را به عنوان Force Touch تعبیر کند. فورس تاچ عملکردی مانند کلیک راست دارد.

قبل از معرفی شدن اپل واچ 9 و اپل واچ اولترا 2 ، در فروشگاه های رسمی اپل فقط اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE به فروش میرفتند. برخی فروشگاه‌ها ممکن است همچنان تعدادی اپل واچ سری ۷ یا حتی ۶ موجود داشته باشند اما احتمالاً شانس بیشتری برای پیدا کردن مدل‌های قدیمی‌تر در بازارهای دست دوم داشته باشید.

قیمت اپل واچ

 

بهترین برندهای ساعت هوشمند - اپل

نقد و بررسی تخصصی موبایل را در تکنولایف بخوانید:
بررسی شیائومی پوکو f4

 

سامسونگ (Samsung)

مگر امکان دارد حرف از بهترین برند ساعت هوشمند در میان باشد و پای سازنده کره‌ای به این بازی باز نشود؟ سامسونگ از غول‌های تکنولوژی و یکی دیگر از مهره‌های کلیدی بازار ساعت‌های هوشمند است. آخرین پرچمدار سامسونگ Galaxy Watch 5 نام دارد و در دو مدل واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار عرضه شده است.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟ در جواب این سوال باید بگوییم آخرین مدل همزمان بهترین مدل هم هست. همان‌طور که اشاره کردیم گلکسی واچ 5 در دو مدل معمولی و پرو به بازار عرضه شده و قابلیت‌های متفاوتی را در دسترس قرار می‌دهد. گلکسی واچ 5 با برچسب پایه‌ای 220 دلاری و مدل پرو با برچسب پایه‌ای 390 دلاری به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی واچ 5 پرو بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است

پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۴ نیز همچنان از بهترین‌های بازار است و توسط این شرکت به فروش می‌رسد. سازنده کره‌ای برای اولین بار در واچ 4 بود که از سیستم عامل WearOs استفاده کرد و حلقه‌ی چرخان کناری را برای استفاده راحت‌تر به ساعت‌های خود افزود. حالا واچ 5 با آپدیت‌هایی از راه رسیده و تلاش می‌کند تا کار را برای رقبایی مانند اپل واچ سری 8 دشوار کند. واچ 5 نسبت به نسل قبلی 10 ساعت شارژدهی بیشتری دارد و حالا می‌تواند حدود 50 ساعت دوام بیاورد.

گلکسی واچ اکتیو 2 مدل ارزان‌تری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که مناسب ورزشکاران طراحی و تولید شده و می‌تواند برای استفاده روزمره نیز مناسب باشد. البته این محصول دیگر توسط سامسونگ به فروش نمی‌رسد ولی ممکن است بتوانید آن را در فروشگاه‌های کشور پیدا کنید.

در حال حاضر آخرین محصول ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو است.

 

خرید انواع گلکسی واچ از تکنولایف: ساعت هوشمند سامسونگ

شیائومی (Xiaomi)

شیائومی با عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند اما ارزان قیمت در کشور چین به موفقیت‌های زیادی دست یافت. موفقیت‌هایی که به این برند برای افزایش سلطه خود در بازار گوشی‌های هوشمند و وارد شدن به صنعت‌های بی‌شمار دیگر کمک کردند. یکی از محصولات پرفروش برند شیائومی در سراسر جهان و ایران، ساعت‌های هوشمند این برند به خصوص بند‌های فیتنس و سلامتی Mi Band هستند. با توجه به این موضوع که شیائومی یکی از برند های برتر ساعت هوشمند در ایران است، انتخاب هر یک از مچ‌بندهای متنوع این شرکت اشتباه نخواهد بود.

می بند 7 پرو شیائومی

البته «شیائومی» تنها حضور چینی‌ها در این فهرست نیست و برند آمازفیت به عنوان یکی از دارایی‌های شیائومی هم فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند دارد. می بند 7 پرو جدیدترین و البته بهترین دستبند هوشمند شیائومی است که امکان بسیار خوبی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. می بند 7 نسخه ارزان‌تر این دستبند است که طراحی مانند می بند 6 و نسل‌های قبلی دارد. اگر بهترین برند ساعت هوشمند با قیمت مناسب را می‌خواهید نگاهی به برند شیائومی و زیربرندهای دیگر آن مانند آمازفیت، هایلو، پوکو، ردمی و میبرو داشته باشید. اگر این برند را می پسندید در مقاله ی دیگر در مورد بهترین ساعت هوشمند شیائومی صحبت کرده ایم.

 

خرید انواع شیائومی واچ از تکنولایف: ساعت هوشمند شیائومی

گارمین (Garmin)

برند گارمین شهرت و کیفیت بالای ساعت‌های سویسی را به دنیای پوشیدنی‌های هوشمند می‌آورد. محصولات این برند از Fitness Tracker هایی با امکانات گام‌شماری، فاصله و میزان کالری سوزانده شده شروع می‌شوند تا دست‌بندهای هوشمندی که پاسخگوی نیاز حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران هستند. سیستم عامل مورد استفاده این برند برای پوشیدنی‌های هوشمند خود، Garmin OS نام دارد.

ساعت هوشمند MARQ Aviator (Gen 2)

از امکانات ساعت هوشمند برند سویسی گارمین این است که همگی دارای حسگر ضربان قلب هستند و می‌توانند وضعیت خواب کاربر را مانیتور کنند. از نظر باتری، تمامی محصولات گارمین حتی با روشن بودن GPS مدعی روزها و هفته‌ها شارژدهی با یک بار شارژ کامل هستند. با عضو شدن در خانواده Garmin به اپلیکیشن Garmin Connect دسترسی خواهید داشت که گزارش دقیقی در رابطه با وضعیت سلامتی شما ارائه می‌کند. Garmin از نظر ورزشی در دسته برندهای برتر ساعت هوشمند قرار می‌گیرد. با این حال برخی از محصولات گران‌تر این شرکت دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگر رنگی، حافظه داخلی برای موسیقی و اپلیکیشن‌های ثالث هستند.

ساعت‌های هوشمند این برند تنوع بسیار زیادی دارند و هر سری مخصوص دسته‌ای از کاربران تولید می‌شود. این تنوع به حدی زیادی است که امکان خرید ساعت MARQ Aviator (Gen 2) با قیمت 2400 دلار وجود دارد تا خرید دستبند vívofit 4 با قیمت 80 دلار!

 

 

فیت بیت (Fitbit)

به اندازه کافی از Garmin تعریف کردیم اما فیت‌بیت پادشاه بی‌چون و چرای مچ‌بند‌های فیتنس یا Fitness Trackerها است و به همین دلیل هم در لیست بهترین مارک ساعت هوشمند قرار می‌گیرد. به نوعی می‌توانیم محبوبیت اپل در صنعت ساعت‌های هوشمند را وام‌دار سلطه فیت‌بیت روی نیمه دیگر بازار یعنی پوشیدنی‌های ورزشی بدانیم. در واقع زمانی که حرف از Fitness Trackerها می‌شود کمتر محصولی توان رقابت با فیت‌بیت را دارد چرا که این برند آمریکایی تمام تمرکز خود را روی حوزه سلامتی و ورزش گذاشته است. خصوصاً در طی سال‌های گذشته، شاهد افزایش چشم‌گیر محبوبیت و کارآیی پوشیدنی‌های ورزشی فیت‌بیت بوده‌ایم.

همه مچ‌بند‌های هوشمند فیت‌بیت گام شمار هستند و به طور خودکار کیفیت خواب و میزان فعالیت فیزیکی را اندازه‌گیری می‌کنند. مچ‌بند‌های فیت‌بیت برای سلامت بانوان هم الگوریتم و ویژگی‌های اختصاصی دارند. همگی در برابر آب مقاوم هستند تا هم نگرانی از بابت عرق کردن نداشته باشید و هم برای ورزش شنا مچ‌بند خود را همراه ببرید. اطلاعات مچ‌بندها با اپلیکیشن اختصاصی و قدرتمند FitBit همگام می‌شوند. این اپلیکیشن امکان به چالش کشیدن دیگر کاربران اکوسیستم فیت‌بیت به قصد رسیدن به اهداف فیتنس را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند 2 Fitbit Sense

البته برخی از مدل‌های گران‌تر مچ‌بند‌های سلامتی فیت‌بیت دارای ویژگی‌های منتسب ساعت‌های هوشمند مانند دسترسی به استور برای دانلود اپلیکیشن، نمایشگرهای رنگی، GPS تعبیه‌شده و حسگر نظارت ضربان قلب هستند. به همین خاطر انتخاب فیت‌بیت مناسب شخص شما نیاز به آگاهی از نیازها و بودجه دارد. بهترین مچ‌بند سلامتی فیت‌بیت در بازار Fitbit Charge 5 است. در این مچ بند هوشمند نمایشگر از نوع AMOLED با پشتیبانی از AOD و همچنین انواع سنسورهای پیشرفته از جمله نوار قلب که در پوشیدنی‌های بالارده مشاهده می‌کنیم دیده می‌شود.

اگر دنبال مچ‌بندی با ویژگی‌های بیشتر هستید، 2 Fitbit Sense یکی از بهترین مچ‌بندهای سلامتی و فیتنس و همچنین یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندبازار به شمار می‌رود. این دست بند دارای نمایشگر ۱.۵۸ اینچ از نوع OLED است. برای افرادی که بودجه کمتری دارند، Fitbit Inspire 2 هر انتظاری از یک دست بند سلامتی قدرتمند دارید را برآورده می‌کند و در مقایسه ساعت های هوشمند دیگر شرکت فیت‌بیت قیمت به مراتب پایین‌تری دارد. صفحه نمایش این دست‌بند از نوع OLED اما سیاه-سفید است. با خرید این محصول یک‌ سال اشتراک رایگان Fitbit Premium خواهید گرفت. از معایب Fitbit Inspire 2 می‌توان به نبود GPS اشاره کرد.

 

بهترین قیمت ساعت هوشمند ارزان در تکنولایف: خرید ساعت هوشمند ارزان

آمازفیت (Amazfit)

آمازفیت یکی از انواع برند ساعت هوشمند است که مدل‌هایی باکیفیت و در عین حال خوش‌قیمت تولید می‌کند. بسیاری از محصولات آمازفیت به نوعی معادل ارزان قیمت‌ یکی از پرچمداران برند‌های دیگر این لیست هستند. این تقریباً همان سیاستی است که شرکت مادر آمازفیت یعنی شیائومی با آن به موفقیت‌های جهانی دست یافت. اما بهترین ساعت هوشمند آمازفیت یا همان شیائومی کدام است و کدام مدل‌ها در ایران یافت می‌شوند؟ آمازفیت ساعت‌ و مچ‌بندهای هوشمند خود را برای اقشار مختلف با سلیقه‌های گوناگون عرضه می‌کند. در ادامه چند سری از ساعت‌های هوشمند این برند را معرفی خواهیم کرد.

پرچمداران این برند تحت نام‌های GTS—نمایشگر مربعی—یا GTR—صفحه گرد—عرضه می‌شوند. سری GTS به نوعی برای رقابت با اپل واچ عرضه شد. این مدل‌ها دارای بدنه آلومینیومی باکیفیت صفحه نمایش مربعی از نوع AMOLED هستند. باتری Amazfit GTS برای استفاده تا دو هفته مناسب است اما از ویژگی Always-on Display خبری نیست. سری GTR همان کیفیت ساخت سری GTS را دارد با تفاوت نمایشگر دایره‌ای شکل. آمازفیت GTR در دو مدل ۴۲ و ۴۷ میلی‌‌متری عرضه می‌شود که به ترتیب حداکثر شارژدهی ۳۴ و ۷۴ روز دارند. نقطه ضعف این محصولات عدم پشتیبانی از اپلیکیشن‌های ثالث و نداشتن سیستم عامل اندرویدی است.

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 PRO

میان رده‌های آمازفیت سری Bip هستند. در میان مدل‌های Bip نیز برای هر فرد یک ساعت هوشمند مناسب پیدا می‌شود. این رده گجت‌ها هم اندرویدی نیستند و امکان دانلود اپلیکیشن روی آن‌ها وجود ندارد. برخی آمازفیت بیپ‌ها دارای نمایشگر همیشه روشن هستند که از مزیت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. از این سری نمی‌توان انتظار سازگاری کامل با سیستم عامل iOS داشت.

برند آمازفیت آن دسته افراد که در شرایط محیطی سخت مشغول هستند را هم فراموش نکرده است. Amazfit T-Rex به ساعت هوشمند سر سخت و مقاوم این شرکت اشاره دارد. این گجت با ۱۲ گواهینامه درجه نظامی، با هدف سالم ماندن در سخت‌ترین شرایط طراحی شده است. نمایشگر این پوشیدنی از نوع AMOLED و دارای ویژگی AoD است. آمازفیت T-Rex را در رنگ‌بندی‌های متنوع پیدا می‌کنید. این محصول ویژگی‌های فیتنس مناسبی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ۱۴ حالت ورزش حرفه‌ای اشاره کنیم.

 

انواع ساعت های امیزفیت در تکنولایف: ساعت هوشمند امیزفیت

هواوی (Huawei)

تحریم‌های آمریکا و گوگل علیه هواوی ضربه بزرگی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این برند چینی زدند اما ساعت‌های هوشمند هوآوی قوی‌تر از هر زمان تولید می‌شوند. این شرکت در سال گذشته تمرکز زیادی روی توسعه سیستم عامل اختصاصی خود به نام Harmony OS گذاشت. مانند گلکسی واچ و اپل واچ، هوآوی واچ‌ سعی می‌کند تلفیقی از دنیای Fitness Trackerها و ساعت‌های هوشمند ارائه کند. امکانات پایه و اساسی هر دو سبک مچ‌بند هوشمند در محصولات چینی‌ها دیده می‌شود.

با ساعت‌های هوشمند هوآوی می‌توانید اعلانات را دریافت کنید و روی مچ‌تان پاسخ دهید. ضعف هوآوی در کمبود اپلیکیشن برای این پوشیدنی‌ها است. اگر به دنبال حداکثر اپلیکیشن ممکن هستید، اپل واچ‌ها یا گلکسی واچ 5 با سیستم عامل Wear OS گزینه بهتری هستند. با این حال هوآوی واچ موفق می‌شود رضایت کاربران سهل‌ گیر‌تر را جلب کند.

ساعت هوشمند هوآوی Watch 3 Pro

بهترین ساعت هوشمند هوآوی، Watch 3 Pro است. این محصول که از قضا پرچمدار حال حاضر این برند است، همراه با نسخه بازطراحی شده Harmony OS و جذاب‌ترین دیزاین ساعت‌های هوشمند هوآوی تا به این زمان عرضه شد. برای لذت بردن از امکانات پوشیدنی‌های هوآوی نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای پرچمدار نیست و اکثر کاربران می‌توانند بهترین نتیجه را از ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 بگیرند. یک پله پایین‌تر، Huawei Watch GT 2e انتخاب افرادی است که یک همراه مقرون به صرفه در باشگاه و ورزش می‌خواهند. این شرکت برای رقابت با Fitness Tracker محبوب شیائومی Mi Band از هم وطن خود. Huawei Band 7 را عرضه کرده است.

خرید انواع ساعت هواوی: ساعت هوشمند هواوی

فسیل (Fossil)

برند آمریکایی فسیل برای گسترش قلمرو خود چند سالی است که وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده است. شاید اصلی‌ترین برتری گروه فسیل بین برندهای برتر ساعت هوشمند، سابقه این شرکت در طراحی پوشیدنی‌های شیک و جذاب باشد. ساعت‌های فسیل در زمینه سلامتی و فیتنس حرف زیادی برای گفتن ندارند اما بحث ساعت‌های هوشمند که می‌شود پابه‌پای اپل و سامسونگ پیش می‌روند. یک مزیت دیگر این محصولات، برچسب قیمتی معقول آن‌ها است. برای هر کدام از ساعت‌های هوشمند فسیل می‌شود گفت با کالای مقرون به صرفه‌ای رو به رو هستیم. این در حالی است که فسیل ساعت‌های لوکس هم تولید می‌کند.

ساعت هوشمند

آخرین پرچمدار این شرکت یعنی Fossil Gen 6 با سیستم عامل Wear OS عرضه می‌شود تا دسترسی کامل به لاین‌آپ گسترده اپلیکیشن‌های پلی استور داشته باشید. Fossil Gen 6 بهترین ساعت هوشمند فسیل است که امکانات مهم این گجت‌ها از قبیل مشاهده نوتیفیکیشن، پاسخ دادن به تماس‌ها و پیامک‌ها و قابلیت نصب اپلیکیشن را فراهم می‌کند. نسل پنجم فسیل هرچند دیگر پرچمدار نیست، با کاهش قیمتی که داشته است اکنون ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

در آخر باید بگوییم که گروه فسیل بهترین ساعت‌های هیبریدی (ساعت‌های کلاسیکی که ویژگی‌های ساعت هوشمند هم دارند) را تولید می‌کند تا طرفداران این دسته از پوشیدنی‌ها را هم فراموش نکرده باشیم. Skagen Jorn Hybrid HR و Fossil Hybrid HR گزینه‌های هیبریدی پیشنهادی ما هستند.

 

 

هایلو، میبرو و ایمیلب

هر سه برند چینی و از زیرمجموعه‌های شیائومی هستند. دلیل حضور این برندها در لیست موجودی زیاد آن‌ها در کشور و همچنین قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آن‌ها است. میبرو در سال 2015 پایه‌گذاری شده و شروع به کار ایمیلب به سال 2014 برمی‌گردد. بهترین ساعت هوشمند هایلو Haylou RS3 است و بهترین ساعت هوشمند ایمیلب IMILAB W02 نام دارد. بهترین ساعت‌های هوشمند میبرو نیز Mibro X1 و Mibro T1 هستند. جالب است که این سه برند با وجود قیمت پایین برای ساعت‌های خود پنل امولد در نظر می‌گیرند و از حسگر سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون هم برخوردار هستند.

ساعت هوشمند میبرو x1

 

 

خرید انواع ساعت هوشمند 3 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 3 میلیون

کیسلکت (Kieselect)

برند کیسلکت کار خود را به‌عنوان یکی از چندین زیرمجموعه‌ی شیائومی در سال ۲۰۱۴ شروع کرد. پس از این‌که بین کاربران محبوب شد و رضایت زیادی را جلب کرد، این ساعت توانست وارد رقابت با دیگر برندهای مطرح شود. برند کی سلکت، یکی از بهترین برند های ساعت هوشمند است که از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و علی‌رغم به‌صرفه بودن از نظر اقتصادی، آن‌قدر ویژگی‌های جذاب و امکانات متنوع دارد که می‌توانید آن را جایگزین ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت کنید؛ به‌خصوص که قیمت ساعت‌های برندهای مطرحی چون اپل و سامسونگ در ایران بسیار بالا رفته است.

ساعت هوشمند کی سلکت

ساعت‌ کیسلکت، تمام آن‌چه که از یک ساعت هوشمند خوب انتظار دارید را برآورده می‌کند. از مودهای ورزشی مختلفی برخوردار است و به‌علت ضدآب بودن با آن‌ها می‌تواند شنا هم بکنید. سنسورهای مختلفی دارند که همچون یک پرستار تمام وقت، وضعیت ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن و میزان استرس شما را اندازه‌گیری می‌کنند. مجهز به موزیک پلیر هستند و به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را بشنوید. از دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت‌های Kieselct این است که به‌راحتی هم با گوشی‌های اندرویدی و هم گوشی‌هایی که از ios استفاده می‌کنند، سازگار است و هیچ محدودیتی نخواهید داشت. بنابراین اگر تمایل به خرید ساعت‌های جذاب و خوش‌قیمت داشتید، نگاهی به ساعت‌های کی سلکت بیندازید. این ساعت‌ها به‌عنوان هدیه نیز انتخاب بسیار خوبی هستند.

 

 

کیو سی وای (QCY)

برند کیو سی وای یک کمپانی چینی است که در سال ۲۰۰۹ از هولدینگ Hele Electronics متولد شد و پس از همکاری با شرکت‌های مطرح جهانی نظیر سامسونگ و شیائومی، توانست خود را به جهان معرفی کند. خیلی‌ها این برند را زیر مجموعه‌ی شیائومی می‌دانند؛ در صورتی که چنین نیست و  فقط در تولید چند محصول این دو کمپانی با هم همکاری داشته‌اند. عمده محبوبیت کیو سی وای به‌خاطر تولید هندزفری‌ها و هدفون‌های بی‌نظیر و خوش‌قیمت آن است اما بهتر است بدانید که این برند فقط با آن محصولات شناخته شده‌ نیست؛ بلکه ساعت‌های هوشمند بسیار خوبی هم ساخته و اگر سوال برایتان پیش آمده که ساعت هوشمند چی بخریم، خوب است با این برند هم آشنا شوید.

بهترین برند های ساعت هوشمند - معرفی برند کیو سی وای

ساعت‌های هوشمند کیو سی وای محصولات بسیار خوش قیمتی هستند و اگر قصد داشتید یک ساعت هوشمند تهیه کنید اما نمی‌خواستید زیاد هزینه کنید، این ساعت‌ها مناسب هستند و امکانات زیادی را پیش روی شما می‌گذارند. ساعت‌های QCY با قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندوریدی و آیفون، هر گونه محدودیت در استفاده را از سر راه شما برمی‌دارند. این ساعت‌ها هم مانند دیگر ساعت‌های هوشمند از مودهای ورزشی متنوعی پشتیبانی می‌کنند و هر چقدر ساعتی که از این برند انتخاب می‌کنید قیمت بالاتری داشته باشد و جزء ساعت‌های پرچمدار یا رده‌ بالا باشد، برنامه‌های ورزشی بیشتری را دارد.

بعضی از این ساعت‌ها قابلیت مکالمه دارند و می‌توانید نوتیفیکیشن و پیام‌های خود را روی نمایشگر آن‌ها دریافت کنید. لازم است توجه داشته باشید که در حال حاضر این ساعت‌ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و تمامی اعلانات به زبان انگیسی نمایش داده می‌شوند. ساعت‌های این برند، از باتری باکیفیتی برخوردار هستند و با توجه به میزان استفاده شما، تا چندین روز به‌راحتی به شما کار می‌دهند. بنابراین، با در نظر گرفتن قیمت‌ این ساعت و ویژگی‌هایی که QCY برای این ساعت در نظر گرفته، می‌توانیم آن را یکی از بهترین برند های ساعت هوشمند در ایران بدانیم.

 

خرید انواع ساعت هوشمند 5 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 5 میلیون

جی تب (Gtab)

معرفی بهترین برند های ساعت هوشمند

برند جی تب دیگر برند چینی با قابلیت‌های متنوع و قیمت اقتصادی است که به معرفی آن می‌پردازیم. ساعت‌های جی تب تنوع ظاهری خوبی دارند و برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب هستند. همچنین، چه طرفدار ساعت‌های گرد باشید چه مستطیلی، این برند برای سلیقه شما چیزی را در نظر گرفته است. ساعت‌های جی تب با توجه به قیمت نسبتا پایینی که دارند، از امکانات خوبی مانند برنامه‌های ورزشی و سنسورهای سلامتی دارد اما به‌جز این‌ها، اکثر ساعت‌های جی تب قابلیت مکالمه، دریافت پیامک و اتصال به دوربین گوشی را دارد. این ساعت‌ها هم به شما اجازه می‌دهند که هم به گوشی اندرویدی وصل شوید و هم گوشی آیفون. همچنین تا حد خوبی ضدآب هستند اما میزان مقاومت آن‌ها به آب در هر ساعت متفاوت است و باید موقع خرید این نکته را در نظر داشته و بررسی کنید.

جمع‌بندی

لازمه پاسخ دادن به سوال «ساعت هوشمند چه برندی خوبه؟» یا «کدام ساعت هوشمند بهتر است؟» آگاهی از نیاز‌ها و بودجه است. در این مطلب سعی کردیم شما را با امکانات مهم ساعت‌های هوشمند آشنا کنیم تا با اطلاعات بیشتری به بررسی برندهای برتر ساعت هوشمند در ایران بپردازد. اگر برای انتخاب ساعت هوشمند هنوز تردید دارید می توانید مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه کنید.

اگر دسته‌بندی پوشیدنی‌های مذکور را به دو گروه Fitness Tracker و ساعت هوشمند در نظر بگیرید انتخاب آسان‌تر می‌شود. چکیده‌ای از مهم‌ترین موارد ذکر شده در متنی که تا اینجا خواندید به شرح زیر است:

  • مهم‌ترین چیز در خرید ساعت هوشمند توجه به سازگاری با گوشی است. اپل واچ با گوشی اندرویدی سازگاری ندارد. برخی پوشیدنی‌های مبتنی بر Wear OS و سیستم عامل‌های دیگر روی iOS محدودیت‌هایی دارند که پیش از خرید باید راجع به آن‌ها تحقیق کنید.
  • بهترین سیستم عامل ساعت هوشمند watchOS از اپل است.
  • بیشترین تعداد اپلیکیشن را اپل واچ دارد.
  • Fitbit و Garmin بهترین ساعت هوشمند فیتنس و سلامتی را تولید می‌کنند.
  • بهترین مچ‌بند فیتنس Fitbit Charge 5 است.
  • برای آیفون اپل واچ و برای سامسونگ، گلکسی واچ بهترین ساعت هوشمند است.

سوالات متداول

ساعت هوشمند مخصوص ورزش چه مارکی خوبه؟ برندهای برتر ساعت هوشمند مخصوص ورزش، فینتس و سلامتی Garmin و Fitibit هستند.

انواع سیستم عامل ساعت هوشمند کدامند؟ سیستم عامل‌های زنده ساعت هوشمند در زمان نگارش این مطلب watchOS از اپل، Wear OS از گوگل، Tizen از سامسونگ، Harmony OS از هوآوی، Fitbit OS از فیت‌بیت و Garmin OS از گارمین هستند. بهترین سیستم عامل ساعت هوشمند watchOS و بعد از آن Wear OS شناخته می‌شود.

ساعت هوشمند سامسونگ بهتر است یا اپل؟ در مقایسه ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل باید سازگاری آن‌ها را اول از همه مد نظر قرار دهید. امکانات ساعت هوشمند اپل، حتی اگر موفق به متصل کردن آن به گوشی اندرویدی شوید، روی سیستم عامل گوگل قابل استفاده نخواهند بود. همچنین ساعت‌های سامسونگ روی گوشی‌های اندرویدی به خصوص سامسونگی می‌توانند از تمام قابلیت‌های خود استفاده کنند.

ساعت هوشمند ارزان چه مارکی خوبه؟ بین برندهای ساعت هوشمند در ایران، شیائومی و هوآوی ارزان‌ترین یا به عبارت دیگر مقرون به صرفه‌ترین پوشیدنی‌ها را عرضه می‌کنند. کافی‌ست نگاهی به نسبت امکانات ساعت هوشمند Mi Band 7 یا Huawei Band 7 و قیمت‌ آن‌ها داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. امین

    بهترینش آماز فیت هست ، که اگه برنامه amaz face رو نصب کنی کلی واچ فیس(تم)گوناگون داره که فکت جابجا میشه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads