داغ ترین ها :
بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون

بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای آیفون، کار ساده‌ای نیست. در سیستم عامل iOS نمی‌توان همانند اندروید، تم کلی دستگاه را تغییر داد. به همین دلیل، عکس پس زمینه‌ای که روی صفحه اصلی  قرار می‌گیرد یکی از مهم‌ترین موارد ظاهری آیفون‌ها به‌شمار می‌رود. یک پس زمینه باکیفیت و البته متناسب با حال و هوای شما می‌تواند جذابیت گوشی را افزایش دهد و شما نیز با دیدن آن لذت خواهید برد. متاسفانه گزینه‌های محدودی که در خود آیفون‌ها وجود دارد؛ نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه باشد و ممکن است برخی کاربران به مضامین دیگری علاقه داشته باشند.

 

لیست قیمت روز گوشی های اپل را ببنید: خرید آیفون

 

اگر از استفاده‌کنندگان قدیمی آیفون باشید؛ ممکن است محدودیت‌های سیستم عامل iOS چندان برایتان آزاردهنده نباشد. به ویژه اینکه در سال‌های اخیر اپل سعی کرده که آزادی عمل کاربرانشان را تا می‌تواند افزایش دهد. از دانلود آهنگ و ذخیره آن در بخش فایل‌ها گرفته تا کارهای فراوان دیگر. اما اگر تنها یک بار به سمت اندروید مهاجرت کرده و دنیای آزاد دستگاه‌های اندرویدی را تجربه کرده باشید؛ می‌توانید تفاوت فراوانی که بین این دو سیستم عامل وجود دارد را حس کرده باشید.

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای ایفون

از جمله مواردی که کاربران اپل را از گذشته تاکنون درگیر خود کرده و برخی را آزار می‌دهد؛ عدم توانایی در نصب تم‌های گوناگون است. البته این موضوع برای همه کاربران آزاردهنده نیست. برخی تم پیش‌فرض اپل را به شدت دوست دارند و علاقه‌ای به نصب تم‌های جدید یا متفاوت ندارند. بنابراین برای تجربه تغییرات می‌توان به سراغ تغییر پس زمینه رفت که از حق نگذریم چندان جزیی هم نیست. رابط کاربری ساده و جذاب آیفون‌ها به همراه منوی آشنا و دوست داشتنی آنها را شاید نتوان با تم‌ها گوناگون تغییر داد؛ اما بدون شک می‌توان با تغییر تصویر پس زمینه حس و حال متفاوتی را تجربه کرد.

تغییر پس زمینه خودکار برای آیفون چیزی نیست که در سیستم عامل iOS تعبیه شده باشد. برای انجام این کار به صورت خودکار حتما به دانلود برنامه حذف و تغییر پس زمینه عکس نیاز دارید. البته که تمام این برنامه‌ها توانایی تغییر خودکار عکس پس زمینه در آیفون را ندارند! در بسیاری از این برنامه‌ها تنها می‌توانید از میان تصاویر موجود، دلخواه‌تان را انتخاب کنید. زیرا تغییر پس زمینه عکس خودکار برای آیفون نیازمند دسترسی به بخش‌هایی مانند ساعت است که به همین دلیل سیستم عامل iOS قدری حساسیت نشان می‌دهد.

افزون بر معرفی برنامه‌های تغییر پس زمینه خودکار برای آیفون، این نوشتار به ارايه لینک دانلود برنامه حذف و تغییر پس زمینه، بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس و نیز معرفی برنامه پس زمینه عکس برای آیفون رایگان می‌پردازد. ما نیز تمایل داریم تغییراتی ایجاد کرده و بدانیم که چگونه پس زمینه عکسی را سفید کنیم در آیفون تا بتوانیم از استفاده طولانی مدتش لذت ببریم.

تغییر عکس پس زمینه آیفون به کمک گوگل

می‌توانید از بین تصاویر موجود در گوگل، تعدادی را انتخاب کرده و در برنامه Photos آیفون ذخیره کنید. در این صورت هر زمان که به تغییر نیاز داشتید؛ می‌توانید یکی از تصاویر را برای پس زمینه آیفون خو برگزینید. چنین کاری چالش‌های خود را دارد. فارغ از اینکه ممکن است کیفیت آن با کیفیت مورد نیاز شما متفاوت باشد؛ امکاناتی که شما نیاز هم دارید موجود نخواهد بود. از جمله می‌توان به تغییر پس زمینه خودکار برای آیفون اشاره کرد. شما تنها با دانلود برنامه حذف و تغییر پس زمینه عکس، می‌توانید چنین تجربه شیرینی را داشته باشید.‌

به لطف استور مناسب اپل، شما می‌توانید برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون رایگان پیدا کرده و دانلود کنید. بسیاری از این برنامه در خود تعدادی تصاویر باکیفیت دارند که به شما پیشنهاد داده می‌شود. دسته‌بندی این برنامه‌ها نیز در نوع خود جالب است. با این‌حال اگر به دنبال موارد دیگری مانند بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس هستید؛ بهتر است توضیحات هر برنامه را پیش از دانلود مطالعه بفرمایید. نظرات کاربران و استفاده کنندگان از هر برنامه نیز می‌تواند برایتان مفید باشد. زیرا بیشتر تجربیات خود را ارايه می‌دهند که بسیار مفید است.

فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید؛ تعدادی از بهترین برنامه‌ها برای تغییر پس زمینه آیفون است که می‌تواند شما را در رسیدن به آنچه در نظر دارید؛ یاری رساند. این برنامه‌ها می‌تواند دسته بزرگی از نیازها را پوشش دهند و در صورتی که با ساز و کار هریک مشکل داشتید؛ می‌توانید سراغ برنامه دیگری بروید.

 

 

بهترین برنامه‌های تصویر پس زمینه برای آیفون در سال 2022

چگونه پس زمینه عکس را سفید کنیم در آیفون؟ بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس چیست؟ برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون رایگان را از کجا دانلود کنم؟ اگر این سوالات نیز برای شما پیش آمده است؛ نوشتار پیش رو شما را در رسیدن به پاسخ مناسب یاری خواهد کرد. برای انجام برخی از این کارها به برنامه‌های مشخصی نیاز دارید که در ادامه معرفی می‌شوند.

دانلود برنامه حذف و تغییر پس زمینه عکس

Vellum Wallpaper؛ تصاویر پس زمینه منظم و دسته‌بندی شده

برنامه Vellum Wallpaper از برنامه‌های انحصاری برای آیفون است. گفته می‌شود که به زودی در دستگاه‌های اندرویدی نیز شاهد این نرم‌افزار جذاب و دوست داشتنی خواهیم بود. در این برنامه نه تنها گزینه‌های زیادی برای انتخاب تصویر پس‌زمینه دلخواه شما وجود دارد؛ بلکه شیوه نمایش تصاویر نیز بسیار چشم‌نواز است. می‌توانید صدها تصویر پس زمینه را در دسته‌بندی گوناگونی چون منظره، انتزاعی، مفهومی و موارد دیگر خواهید دید. Daily Wallpaper از ویژگی‌های خاص و پیشنهادی این نرم‌افزار است که روزانه تصاویر جدید را به شما پیشنهاد خواهد داد و شما را سر ذوق می‌آورد.

ویژگی های اپلیکیشن Vellum Wallpaper برای آیفون:

می‌توانید پیش‌ نمایشی از تصاویر پس زمینه را برای صفحه اصلی و صفحه قفل ببینید، بدون اینکه از برنامه خارج شوید؛

در صورت تمایل می‌توان تصاویر پس زمینه را تارتر از اندازه طبیعی خود بکنید (برای خوانا بودن نوشته آیکون‌ها)؛

تصاویر پس زمینه به صورت منظم و در دسته‌های گوناگونی قرار گرفته‌اند که دسترسی را آسان‌تر خواهد کرد.

این برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون رایگان انجام می‌دهد اما در ازای این خدمات برای شما تبلیغاتی را نمایش خواهد داد. اگر این تبلیغات برای شما آزاردهنده است؛ می‌توانید با پرداخت ماهانه ۴.۷۰ دلار، نسخه بدون تبلیغات آن را خریداری کنید و از امکانات جذاب آن مانند نمایش روزانه تصاویر جدید لذت ببرید.

چگونه پس زمینه عکس را سفید کنیم در ایفون

 

 

Everpix، بهترین برنامه برای داشتن تصاویر پس زمینه HD

اگر به دنبال پس‌زمینه‌هایی جذاب و باکیفیت برای آیفون خود هستید؛ Everpix می‌تواند انتخاب شما باشد. این برنامه در حال حاضر بیش از ۴هزار تصویر پس زمینه دارد که روزانه مرتب شده و به تعداد آنها افزوده می‌شود. می‌توانید دسته‌های گوناگون را مرور کنید و از بین آنها، آنچه که مورد نظرتان است را انتخاب کنید. همان‌گونه که پیشتر بیان شد؛ تمامی تصاویر ارائه شده در این برنامه کیفیت بالایی دارند.

این برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون رایگان است و گاهی تبلیغاتی نمایش می‌دهد که چندان آزاردهنده نیست. این تبلیغات باتوجه به کیفیت بالای تصاویر ارایه شده؛ کاملا منطقی و توجیه‌پذیر هستند. بنابراین برنامه Everpix می‌تواند از گزینه‌های مناسب شما برای دانلود و نصب باشد. زیرا وجود تصاویر پس زمینه باکیفیت،‌ همان چیزی است که می‌تواند آیفون‌ها را بیش از پیش جذاب کند.

ویژگی های اپلیکیشن Everpix:

تصاویر پس زمینه به‌خوبی دسته‌بندی شده‌اند؛

امکان مشاهده محبوبیت هر تصویر در هر مکانی وجود دارد؛

با انتخاب گزینه “مورد علاقه” می‌توانید تصاویر پس زمینه مورد علاقه خود را علامت‌گذاری کرده تا در آینده دسترسی بهتر و ساده‌تری به آنها داشته باشید؛

مشاهده پیش‌نمایش تصاویر پس زمینه در دو صفحه قفل و منوی اصلی

این برنامه نیز نسخه رایگانی دارد که با دیدن تبلیغات همراه است. برای خلاصی از تبلیغات آن می‌توانید نسخه پرمیوم را با قیمت ۲.۲۹ دلار خریداری کنید.

بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس

Icon Skins & Themes؛ تصاویر پس زمینه خاص و منحصر به‌فرد

اگر از تصاویر پس زمینه معمولی و تکراری خسته شده‌اید؛ می‌توانید برنامه Icon Skins & Themes را دانلود و نصب کنید. این برنامه تصاویر پس زمینه بسیار خاص و زیبایی دارد که به‌خوبی دسته‌بندی شده‌اند. رابط کاربری جذاب آن، کار کردن با این برنامه را ساده کرده و تماشای تصاویر پس زمینه باکیفیت آن کاربر را به وجد خواهد آورد.

متاسفانه نسخه رایگان Icon Skins & Themes دسترسی محدودی به بانک تصاویر پس زمینه این برنامه می‌دهد. برای کسب امتیاز بیشتر در این برنامه نیاز به گردآوری امتیاز دارید که با تماشای تبلبغ‌های ۳۰ ثانیه‌ای همراه است. برخی چنین معامله‌ای را دوست دارند و برخی از اینکه مدام تبلیغات تماشا کنند خسته خواهند شد. به همین دلیل شما می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید برنامه را به به نسخه پولی آن ارتقا دهید.

برنامه Icon Skins & Themes برای علاقه مندان به تصاویر پس زمینه‌ای طراحی شده‌است که می‌خواهند خاص باشند و این خاص بودنشان در همه جوانب و جزئیات خود را نشان دهد؛ حتی در تصاویر پس زمینه آیفون آنها! این برنامه توانایی سفارشی سازی برخی از موارد را دارد که گرچه محدود است اما تا همین‌جا نیز باید از آن ممنون باشیم.

ویژگی های برنامه تصویر زمینه Icon Skins & Themes:

توسعه دهندگان این برنامه، مجموعه را به‌صورت هفتگی به‌روز میکنند؛

این برنامه تعداد زیادی تصاویر پس زمینه با طراحی شخصی دارد؛

به کمک ابزارهای درون برنامه می‌تواند تصاویر پس زمینه را تارتر کرد که حالتی دراماتیک به صفحه خواهد بخشید.

این برنامه نیز مانند دیگر برنامه‌های یاد شده؛ به‌صورت پیش‌فرض رایگان است. اما می‌توانید با پرداخت ۵.۶۴ دلار برای ۳ ماه، از نسخه پرمیوم آن استفاده کنید.

برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون رایگان

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیمات صفحه نمایش ایفون

 

Kappboom؛ به‌طور کلی بهترین برنامه تصویر پس زمینه

اگر از دانلود برنامه حذف و تغییر پس زمینه عکس برای آیفون نا امید شده‌اید؛ Kappboom را امتحان کند. این نرم‌افزار بسیار بیشتر از یک برنامه تصویر پس زمینه عادی برای iOS است. می‌توانید حقایق جالب، نقل قول‌های معروف و مواردی از این دست را در قالب تصاویر پس زمینه پیدا کنید. همچنین ویرایشگر این برنامه به شما توانایی ساخت کلاژهای گوناگون و البته ویرایش تصاویر را می‌دهد. به بیان بهتر، این برنامه کمک می‌کند تا شما خلاقیت بیشتری به دست آورید.

تصاویر پس زمینه این برنامه به بیش از ۲۰۰هزار عدد می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است. در حقیقت این برنامه برای هر سلیقه و هر سن و تفکری یک تصویر پس زمینه دارد که شما را راضی می‌کند. جالب‌تر اینکه کیفیت تمام این تعداد تصاویر پس زمینه بالاست و استفاده از آنها لذت بخش خواهد بود.

ویژگی های اپلیکیشن Kappboom Wallpaper:

گزینه نمایش اسلاید به شما این امکان را می‌دهد که به‌سادگی هرچه تمام‌تر تصاویر پس زمینه را ورق بزنید و از میان آنها، عکسی که بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید؛

با نگه داشتن و کشیدن یک تصویر، می‌توانید آن را به موارد دلخواه بیافزایید؛

می‌توانید تصاویر مشابه عکس مورد نظر خود را مشاهده کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید؛

برای جستجوی آنلاین می‌توان از گزینه جستجوی تصویر Kappboom استفاده کرد که توانایی خوبی دارد؛

یک کولاژ با تصاویر پس زمینه مختلف ارائه شده در برنامه ایجاد کنید.

این نرم‌افزار نیز مانند نمونه‌های پیشین در صورت تماشای تبلیغات رایگان است که برای حذف این تبلیغات، هزینه ۲.۴۱ دلاری خواهید پرداخت. البته ویژگی‌های خاص این برنامه هزینه مازادی دارند که برای داشتن آنها باید ۹ دلار در ماه بپردازید. بدون شک این برنامه از دیگر نسخه‌های یاد شده گران‌تر است که شاید برای ما در ایران صرف نداشته باشد!

برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون رایگان

بهترین تصاویر متحرک و زنده برای آیفون با برنامه Live Wallpapers for Me

به دنبال تصاویر پس زمینه زنده رایگان برای آیفون هستید؟برنامه Live Wallpapers for Me به احتمال بسیار همان چیزی است که نیاز دارید. مجموعه ای از تصاویر پس زمینه متحرک که می‌توانید در دسته‌بندی‌های آن، موارد دلخواه‌تان را انتخاب کنید. گروه‌های گوناگون در این برنامه عبارت‌اند از: آتش، آب، علمی تخیلی، ورزش، حیوانات و موارد فراوان دیگر که می‌تواند به صفحه نمایش آیفون شما جلوه‌ای تازه ببخشد. البته به‌خاطر داشته باشید که وجود تصاویر زمینه متحرک و زنده مصرف باتری شما را افزایش خواهد داد. همچنین برای لذت بردن از این‌گونه تصاویر، باید آیفون شما از توانایی نمایش عکس‌های زنده پشتیبانی کند. Live Wallpaper for Me یکی از بهترین برنامه‌های تصویر پس زمینه زنده برای آیفون‌هاست که به دلیل برخورداری از عکس‌های فراوان، انتخاب مناسبی است.

مهمترین ویژگی های Live Wallpaper for Me

رابط کاربری برنامه به زبان‌های گوناگونی از جمله انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی و تایلندی در دسترس است؛

این نرم‌افزار مجموعه‌ای منظم از تصاویر پس زمینه با مضامین گوناگون دارد؛

بانک تصاویر در این برنامه به‌صورت هفتگی به‌روز می‌شود؛

تصاویر پس زمینه فراوانی با رزولوشن 4k در این برنامه وجود دارد که برای آیفون‌ها بسیار مناسب است؛ زیرا آیفون‌ها نسبت به تلفن‌های همراه دیگر، صفحه نمایش مربع‌تری دارند.

گرچه نسخه رایگان این برنامه نیز می‌تواند برای شما مفید باشد اما اگر بخواهید تبلیغات را حذف کنید؛ باید به سراغ نسخه پرمیوم رفته و با پرداخت درون برنامه‌ای به مبلغ ۵.۶۴ دلار،‌ برنامه را ارتقا دهید. قیمت نسبتا بالای این برنامه به دلیل دشواری ساخت تصاویر متحرک باکیفیت است.

 

 

بهترین راه برای ایجاد تصویر پس زمینه سفارشی با Magic Screen

Magic Screen درست مانند نامش جادوی عمل می‌کند. افزون بر داشتن تعداد زیادی تصاویر پس زمینه متحرک فوق‌العاده، به کمک این نرم‌افزار می‌توانید تصویر پس زمینه سفارشی برای آیفون خود بسازید که با دیدنش به خودتان و خلاقیت‌تان ببالید. البته اگر حوصله و فرصت انجام این کار را ندارید؛ اصلا نگران نباشید! بانک این برنامه تصاویر پس زمینه متحرک و غیر متحرک فراوانی دارد که می‌توانید موارد مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب کنید. ساخت تصاویر پس زمینه سفارشی که به‌وسیله این برنامه امکان‌پذیر است را نمی‌توان در هر نرم‌افزاری مشاهده کرد.

شما می‌توانید یک کلاژ از تصاویر پس زمینه دلخواه را برای صفحه قفل خود ایجاد کنید. موضوعی که در این برنامه ممکن است برای همه خوشایند نباشد این است که بدون اجازه دسترسی به دوربین کار نمی‌کند! هنوز مشخص نیست که چرا دسترسی به دوربین از الزامات این برنامه است. زیرا می‌تواند تنها زمانی که شما قصد ساختن تصاویر سفارشی دارید؛ از شما اجازه دسترسی به دوربین را درخواست کند. به نظر می‌رسد در به‌روز رسانی‌های جدید نرم‌افزار Magic Screen، این مشکل نیز حل شود؛ چراکه مخاطبان بسیاری از این موضوع آزرده خاطر هستند.

مهمترین ویژگی های Magic Screen

شما می‌توانید متن و تقویم را از بین بیش از 150 فونت و 20 قالب زیبای تقویم به تصاویر پس زمینه اضافه کنید؛

عکس خود را به یک GIF یا تصویر زمینه متحرک تبدیل کرده و آن را برای صفحه نمایش آیفون‌تان تنظیم کنید؛

می‌توانید تصاویر پس زمینه ایجاد شده را به‌وسیله WiFi به اشتراک بگذارید؛

همان‌گونه که احتمالا حدس می‌زنید؛ این برنامه نیز با دیدن تبلیغات رایگان است. البته که برای حذف تبلیغات می‌توانید ۱.۲۰ هزینه کرده و آن را ارتقا دهید. اما ویژگی‌هایی مانند تقویم و انواع فونت‌ها را نیز باید به ارزش ۱.۲۰ دلار باز کنید.

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای ایفون

بیشترین تنوع تصاویر زمینه در Papers.co

Papers.co به دلیل داشتن مجموعه گسترده‌ای از تصاویر پس زمینه، در لیست بهترین برنامه تصویر زمینه آیفون قرار می‌گیرد. در این نرم‌افزار، تصاویر زمینه با طراحی خیره کننده به دسته‌های گوناگونی از جمله مفهومی، انتزاعی، افراد، بافت، غروب خورشید، شب، بهار، فضا، میوه‌ها، تیم‌های ورزشی فوتبال، ابر قهرمانان کمیک، هنرهای قدیمی و موارد بی‌شمار دیگر تقسیم می‌شوندس. شما می‌توانید پیش نمایشی از تصویر پس زمینه انتخابی خود برای صفحه اصلی و صفحه قفل را به سادگی و تنها با انتخاب تصویر مورد نظر مشاهده کنید.

Papers.co برنامه‌ای است که اگر به دنبال تصاویر پس زمینه برای آیفون ۱۱ به بالا هستید، بهتر است آن را دانلود و نصب کنید. تصاویر پس زمینه با تم تیره در این برنامه می‌تواند ظاهری شکیل و رسمی برای دستگاه‌تان به همراه داشته باشد. به عنوان یک مدیر یا فردی که محیط کار و معاشرت نسبتا رسمی دارد؛ این برنامه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مهمترین ویژگی های Papers.Co

بیش از ۵۰۰ هزار تصویر پس زمینه رایگان؛

مجموعه بانک تصاویر این برنامه به صورت روزانه به‌روز می‌شود؛

رابط کاربری آن آسان است؛

دیدن تبلیغات راهی برای استفاده رایگان از این برنامه است که برای رهایی از آنها باید ۴.۷۹ دلار بپردازید.

تصاویر پس زمینه هنری با برنامه Walli

 

10 اپلیکیشن پخش فیلم در گوشی های اپل:
بهترین برنامه برای دانلود فیلم در ایفون

 

تصاویر پس زمینه هنری با برنامه Walli

اگر به دنیای هنر علاقه ویژه‌ای دارید یا خودتان در این زمینه دستی بر آتش دارید؛ پس حتما این موضوع در تصاویر پس زمینه‌ای که برای آیفون خود انتخاب می‌کنید نمایان است. نرم‌افزار Walli در زمینه تصاویر پس زمینه برای آیفون بسیار تخصصی عمل می‌کند. تصاویر پس زمینه در این برنامه به وسیله هنرمندان طراحی می‌شود؛ بنابراین اصلا همانند چیزی که در برنامه‌های دیگر می‌بینید نخواهد بود. فارغ از اعتباری که هر تصویر دارد؛ بدون شک ارزش آن نیز بسیار بالاست چون می‌توان در هر تصویر یک داستان مشاهده کرد.

نرم‌افزار Walli متعلق به جامعه هنرمندان است و افرادی که تصاویر پس زمینه برای این برنامه طراحی می‌کنند؛ دستمزدشان را می‌گیرند. بنابراین با یک نرم‌افزار معتبر روبه‌رو هستیم که تصاویرش از درجه هنری و کیفی بالایی برخوردارند. این برنامه رابط کاربری ساده و روانی دارد که از سردرگمی کاربر پیشگیری می‌کند. البته سردرگم شدن در دنیای هنر خودش یک لذت بی‌انتهاست!

ویژگی های برنامه Wallpaper Walli

تصاویر پس زمینه طراحی شده توسط بهترین گرافیست‌ها، نقاشان و عکاسان سراسر جهان؛

دسته‌بندی تصاویر پس زمینه به بخش‌های مختلف از انواع هنرهای گوناگون تا موضوعات خنده‌دار؛

می‌توانید هنرمندان مورد علاقه خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر پیدا کنید و آنها را دنبال کنید تا با سبک و کارهایشان بیشتر آشنا شوید؛

تصاویر در اندازه‌های گوناگون را می‌توانید با توجه به بازه صفحه نمایش دستگاه خود انتخاب کنید؛

باتوجه به اینکه هنرمندان گوناگون در این برنامه تصاویر پس زمینه را طراحی می‌کنند و برنامه نیز دستمزد آنها را می‌پردازد؛ اما دانلود و نصب و استفاده از آن رایگان است! البته تماشای تبلیغات امری فراموش نشدنی است که نمی‌توانید از آن رهایی یابید ولی با این حال برای این برنامه ارزشش را دارد. تنها برای دانلود و استفاده از تصاویر پس زمینه 4K باید ۲.۹۹ دلار در هفته بپردازید که ممکن است کمی گران باشد!

Unsplash بیش از یک برنامه تصویر پس زمینه برای آیفون

Unsplash بیش از یک برنامه تصویر پس زمینه برای آیفون

Unsplash به خودی خود برنامه تصویر پس زمینه برای آیفون نیست، اما جامعه ای است که در آن عکاسان و هنرمندان فراوانی عکس‌های خلاقانه خود را به اشتراک می‌گذارند. پس می‌توان این برنامه را نیز در دسته نرم‌افزارهای تصاویر پس زمینه مناسب برای آیفون جای داد. استفاده از برنامه Unsplash رایگان است و می‌توانید با تایپ کردن در کادر جستجو در برنامه، تصویر زمینه آیفون را انتخاب کنید. شاید موضوع آزاردهنده این برنامه نبود هیچ‌گونه دسته‌بندی باشد. برای انتخاب از میان صدها تصویر گوناگون،‌ باید صفحات را پیمایش کنید تا به موارد دلخواهتان برسید.

در برنامه Unsplash، می‌توانید به سادگی بهترین تصویر زمینه خلاقانه را برای آیفون ۱۱ به بالا بیابید. تمام تصاویر موجود در این برنامه با کیفیت HD هستند و حتی اطلاعات دوربینی که با استفاده از آن،‌ شخص هنرمند تصویرش را ثبت کرده نیز قابل مشاهده است.

Unsplash بدون شک یکی از برنامه های کاربردی برای داشتن بهترین تصاویر پس زمینه آیفون به دلیل مجموعه بزرگ تصاویرش است.

مهمترین ویژگی‌های Unsplash

مجموعه گسترده‌ای از تصاویر پس زمینه رایگان؛

کادر جستجو برای جستجوی یک تصویر خاص؛

بدون تبلیغات

رایگان بودن این برنامه نعمتی است که در هر نرم‌افزاری دیده نمی‌شود.

تصاویر پس زمینه هنری توسط Artpaper: مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری

 

آداپتور اورجینال اپل را چطور تشخیص دهیم؟
تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل

 

تصاویر پس زمینه هنری توسط Artpaper: مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری

اگر یک خبره هستید و در هنرهای زیبا مهارت دارید؛ از این برنامه قدردانی خواهید کرد. گرچه این برنامه متاسفانه پولی است و نسخه رایگان ندارد؛ اما اگر اهل هنر باشید ارزش آن را درک خواهید کرد. جای دادن ۱۳۰۰ اثر هنری ناب به‌صورت یک‌جا، ارزش پرداخت را دارد.

تصاویر پس زمینه این برنامه آثار هنری هستند که در سراسر جهان نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. دسته‌بندی این برنامه در نوع خودش بی‌نظیر است. از آنجایی که تصاویر پس زمینه در این برنامه براساس گالری‌های گوناگون سراسر جهان دسته‌بندی شده است. شما می‌توانید فیلترهایی مانند گالری اوفیزی، گالری ملی آلته، آمازون کارتر، مؤسسه هنری شیکاگو و موارد دیگر را انتخاب کنید و آثار موجود در این مجموعه‌ها به صورت تصویر پس زمینه دریافت کنید.

ویژگی های Art Wallpapers By Artpaper

مجموعه خوبی از آثار هنری از سراسر جهان؛

تصاویر پس زمینه ممتاز با کیفیت بالا؛

رابط کاربری شیک و تمیز

قیمت این برنامه که در ابتدا باید پرداخت شود ۶.۰۵ دلار است.

سخن پایانی

امیدواریم که این فهرست، بتواند بهترین نرم‌افزار را برای شما فرآهم کند. اینکه در این میان برنامه مناسب برای انتخاب پس زمینه یا بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس کدام است را خودتان باید انتخاب کنید. توضیحات این فهرست تا اندازه‌ای است که بتوانید سلیقه خود را انتخاب کنید.

تصاویر زمینه متحرک در آیفون ۷ به بالا کار می‌کند. البته به دلیل مصرف باتری بالا،‌ هنگامی که Low Power Mode آیفون روشن باشد؛ تصاویر دیگر حالت متحرک نخواهند داشت. برخی از برنامه‌های یاد شده با دسترسی به تقویم دستگاه شم می‌توانند تصاویر پس زمینه را به صورت خودکار روزانه تغییر دهند که یک سورپرایز جالب خواهد بود. برخی دیگر روزانه تصاویری را به شما معرفی می‌کنند که می‌توانید خودتان نصب آن را به عهده بگیرید.

بهترین برنامه حذف پس زمینه عکس

 

اجرای اپلیکیشن های ios در اندروید:
تبدیل اندروید به ios واقعی از طریق cider

 

سوالات متداول

چگونه پس زمینه عکس را سفید کنیم در آیفون؟

اگر هنگام عکاسی از Portriat Mode استفاده کنید؛ می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، پس زمینه سفید را برگزینید که در این حالب سوژه شناسایی شده در زمینه‌ای سفید قرار خواهد گرفت. اما اگر منظور شما از پرسیدن این سوال، سفید کردن پس زمینه تصاویری است که دانلود شده یا از پیش داشتید؛ می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Photoshop Mobile یا Picsart استفاده کنید. برنامه جذاب Snapspeed که ساخته گوگل است نیز توانایی‌های ویرایشی جذابی در اختیارتان قرار می‌دهد که سفید کردن پس زمینه عکس نیز زمانی در بین آنها بود.

بهترین برنامه برای تغییر پس زمینه آیفون چیست؟

در دنیای امروز نمی‌توان هیچ چیز را با اطمینان کامل گفت! اینکه چه برنامه‌ای بهتر یا بهترین است؛ به نیاز و البته سلیقه شما بستگی دارد. در این نوشتار فهرستی از بهترین برنامه‌های تغییر پس زمینه که می‌تواند ظاهر آیفون شما را زیباتر از پیش کند؛ آورده شده‌است. در نهایت شما باید انتخاب کنید که کدام را می‌پسندید.

برنامه‌های پولی بهتر است یا رایگان؟

متاسفانه به دلیل تحریم و ناتوانی در پرداخت هزینه بسیاری از برنامه‌ها، انتخاب برنامه‌های پولی برای تغییر تصویر پس زمینه در آیفون قدری عجیب است! توصیه می‌شود تا می‌توانید از مسیرهای رایگان به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. اگر تصاویر موجود در این برنامه‌ها شما را خسته کرد می‌توانید از بزرگترین شبکه اجتماعی عکاسان جهان یعنی Pinterest استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads