داغ ترین ها :
چگونه با گوشی خود میم (Meme) بسازیم؟

چگونه با گوشی خود میم (Meme) بسازیم؟

اگر در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، بدون شک با میم‌ها (meme) آشنا هستید. میم‌ها (meme) مفاهیم و ایده‌هایی طنزگونه هستند که با به‌اشتراک‌گذاری از شخصی به شخص دیگر به صورت آنلاین گسترش می‌یابند. از آنجا که میم‌ها همانند ویروس خیلی سریع و گسترده پخش می‌شوند، هم‌اکنون بسیاری از آن‌ها به نشانه‌های فرهنگی نیز تبدیل شده‌اند. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با چگونگی ساخت meme با استفاده از اپلیکشین‌های موبایل ساخت میم در اختیارتان قرار دهیم. امکان دانلود برنامه های ساخت میم در ادامه برای شما فراهم شده است.

چگونه با گوشی خود میم (Meme) بسازیم؟

در ابتدا لازم است بدانید که ایجاد یک میمِ (meme) فراموش‌نشدنی و ماندگار به ایده نیاز دارد و برای این کار می‌توانید از تمام چیزهای جذاب و جالب اطراف‌تان در هر لحظه و همه جا، ایده بگیرید. بنابراین اگر تمایل دارید که ایده‌های خود را فراموش نکنید، ما بهترین برنامه‌های ساخت میم را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آن‌ها روی تلفن هوشمند Android یا iOS خود نصب کنید و میم (meme) مورد علاقه‌تان را بسازید. به علاوه اگر می‌خواهید یک ویدئوی میم (meme) خیره‌کننده در رایانه‌های Windows، Mac یا Linux ایجاد کنید، می‌توانید این برنامه‌ها را امتحان کنید. ناگفته نماند که برای اضافه کردن برخی جلوه‌های جالب به میم، استفاده از ویرایشگر فیلم Filmora بهترین گزینه است.

 

هشدار برای کاربران اندروید: 8 برنامه مخرب که باید از گوشی اندرویدی خود حذف کنید.

 

معرفی 10 برنامه ساخت میم (meme) برای اندروید و iOS

در این بخش با بهترین برنامه‌های ساخت میم برای iOS و اندروید آشنا خواهید شد که به شما امکان می‌دهند کنترل کاملی روی فرایند تولید میم (meme) داشته باشید و نهایت لذت را ببرید. پس با ما همراه باشید.

1- GATM Meme Generator

GATM Meme Generator برنامه ساخت میم

GATM Meme Generator برنامه ساخت میم برای اندروید است که می‌توان آن را به صورت رایگان دانلود کرد. این برنامه علاوه بر تولید میم، روشی آسان برای کشف میم‌های جدید نیز به کاربران ارائه می‌دهد. محتواهای روزمره این برنامه مرتب به‌روز می‌شود و به این ترتیب همیشه با آخرین میم‌ها در ارتباط خواهید بود. این برنامه دارای یک کتابخانه بزرگ برای ایده گرفتن است که شما می‌توانید تصاویر خود را نیز در آن آپلود کنید. تمامی میم‌های تولیدشده توسط GATM Meme Generator بدون علامت هستند و می‌توان آن‌ها را مستقیما از طریق برنامه در فیسبوک، توییتر یا سایر سیستم عامل‌های شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

دانلود GATM Meme Generator از پلی‌استور

2- Mematic

mematic the meme maker برنامه ساخت میم

بیش از 100 هزار نصب در Google Play نشان می‌دهد که این تولیدکننده میم چقدر خوب و موردتوجه است و رضایت کاربران را به‌همراه داشته است. Mematic برنامه ساخت میم برای iOS و اندروید است که برای ایجاد میم سریع و بدون زحمت طراحی شده است؛ بنابراین شما فقط می‌توانید نوشته‌ها را اضافه کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این برنامه گزینه‌های ویرایش عکس وجود ندارد، اما با وجود این دانلود رایگان Mematic به شما امکان دسترسی به صدها عکس و میم کلاسیک را می‌دهد که می‌توانید متن خود را به آن‌ها اضافه کنید.

دانلود Mematic از پلی‌استور

دانلود Mematic از اپ‌استور

 

عادت به نوت برداری های روزانه دارید؟ مقاله بهترین برنامه های دفترچه یادداشت برای موبایل را بخوانید.

 

3- Memedroid

memedroid funny memes gif maker بهترین برنامه ساخت میم

از دیگر برنامه‌های ساخت Meme می‌توان به Memedroid اشاره کرد که علاوه بر تولید میم، بستر مناسبی برای سرگرمی کاربران نیز فراهم می‌کند. این برنامه که هم با اندروید و هم با iOS سازگار است، یک کتابخانه غنی از تمپلیت‌های میم دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. البته ناگفته نماند که در Memedroid ویژگی‌های اضافی دیگری غیر از پشتیبانی برای آپلود تصاویر و Gifهای شخصی نیز وجود دارد.

با وجود این، برنامه Memedroid منبع بزرگی از میم‌های جدید است، زیرا گالری برنامه به طور مداوم به‌روز می‌شود. اگر تصمیم دارید این برنامه را روی دستگاه خود نصب کنید، آماده روبه‌رو شدن با تبلیغات آزاردهنده باشید. به علاوه اگر هنگام مرور جدیدترین میم‌ها، برنامه خراب شد، خیلی تعجب نکنید!

دانلود Memedroid از پلی‌استور

دانلود Memedroid از اپ‌استور

 

به برنامه های چت صوتی علاقه دارید؟ در مقاله کلاب هاوس چیست همه چیز را در ارتباط با این اپلیکیشن توضیح داده ایم.

 

4- ZomboDroid’s Meme Generator Free

ZomboDroid meme generator free برنامه میم

ZomboDroid’s Meme Generator  برنامه ساخت Meme برای دستگاه‌های اندروید است که می‌توانید آن را به صورت رایگان در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. میم‌های منظم در دسته‌های جداگانه، قابلیت‌های مختلف به‌اشتراک‎‌گذاری فایل‌ها و میم‌های بدون علامت از دلایل محبوبیت بسیار زیاد این برنامه هستند. همان‌طور که از نام آن پیداست، برای نصب برنامه و استفاده از کتابخانه آن که بیش از 700 میم دارد، نیازی به پرداخت هزینه نیست. فقط در چند مرحله ساده می‌توانید اندازه هدر (Header) و پاورقی را انتخاب کنید، از قلم مورد علاقه خود استفاده کنید یا تصاویر را برش دهید. تنها نکته ناخوشایند در مورد این برنامه تبلیغات وقت و بی‌وقت آن است.

دانلود ZomboDroid از پلی‌استور

دانلود ZomboDroid از اپ‌استور

 

دیگر لازم نیست از کسی آدرس بپرسید: بهترین مسیریاب های آنلاین

 

5- Tumblr

tumblr make memes

Tumblr یک شبکه اجتماعی است، بنابراین می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و تصاویر و فیلم‌ها را به پروفایل خود ارسال کنید. این برنامه برای گوشی‌های آیفون و تلفن‌های هوشمند Android دارای ویرایشگر GIF و همچنین گزینه‌های ویرایش عکس است. از این رو با انتخاب قلم، اندازه و رنگ می‌توانید متن را سفارشی کنید و یا به تعداد دلخواه چند برچسب به الگوهای رفتاری خود اضافه نمایید. علاوه بر میم‌ها، می‌توانید از Tumblr برای کشف انواع تصاویر از عکس حیوانات خانگی گرفته تا اتومبیل یا عکس مد نیز استفاده کنید. یادتان باشد میم‌ها ابتدا باید در Tumblr ارسال شوند، سپس در دیگر شبکه‌های اجتماعی.

دانلود Tumblr از پلی‌استور

دانلود Tumblr از اپ‌استور

6- ZomboDroid’s Video and GIF Memes

GIFها همیشه از جالب‌ترین میم‌ها هستند و اگر میم‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند می‌خواهید که بتوان تصاویر متحرک و ثابت را دستکاری کرد، ZomboDroid Video و Memes GIF یکی از بهترین گزینه‌هاست. درحالی‌که این برنامه به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌ها، GIFها و عکس‌ها را در یک فایل واحد ترکیب کنید، می‌توانید متن را به هر روشی که می‌خواهید نیز شخصی‌سازی کنید. کتابخانه این برنامه حاوی میلیون‌ها GIF است که می‌توانید آن‌ها را برای ایجاد میم‌های خنده‌دار خود استفاده کنید. با این برنامه فوق‌العاده سرگرم‌کننده که فقط می‌توان آن را بر روی دستگاه‌های اندروید نصب کرد، می‌توانید سرعت یا تکرار هر GIF را هم کنترل کنید.

 

 

دانلود ZomboDroid’s Video از پلی‌استور

 

لازم نیست همه پسوردهای خود را حفظ یا یادداشت کنید: بهترین برنامه های ساخت پسوورد

 

7- Meme Creator

Meme Creator یکی دیگر از برنامه‌های آموزش ساخت میم است که فقط با دستگاه‌های اندروید سازگاری دارد. با استفاده از کتابخانه غنی این برنامه که شامل بیش از 600 میم است، می‌توانید مجموعه میم‌های خود را حذف یا میم‌های جدید ایجاد کنید. به علاوه در این برنامه بیش از 20 فونت مختلف در دسترس است که می‌توانید رنگ نوشته‌ها و اندازه آن‌ها را نیز  به‌راحتی تنظیم کنید تا میم دلخواه خود را بسازید. Meme Creator به شما امکان می‌دهد میم‌ها را در همه بسترهای آنلاین محبوب به اشتراک بگذارید که این امکانی عالی برای تمامی دارندگان اندروید است.

دانلود Meme Creator از پلی‌استور

 

8- Meme Producer  

Meme Producer

با استفاده از برنامه Meme Producer که فقط با iOS سازگاری دارد، می‌توان میم‌ها را در سه مرحله ساده به اشتراک گذاشت. از این رو در هر شبکه‌ی اجتماعی که دوست دارید، تصویری را انتخاب کنید، سپس عنوان را اضافه نمایید و میم را به اشتراک بگذارید. Meme Producer به شما امکان می‌دهد تا چندین تصویر را در یک میم ترکیب کنید و عنوان را با یک ضربه تغییر دهید. زیرنویس‌های تولیدشده با این برنامه نیز می‌توانند بیش از یک خط داشته باشند تا اگر تمایل به استفاده از جملات طولانی‌تر داشتید، مشکلی ایجاد نشود. این برنامه را می‌توان به صورت رایگان از AppStore دانلود کرد و حاوی هیچ تبلیغی نیست.

دانلود Meme Producer از اپ‌استور

9- Modern Meme Maker

این برنامه فقط مختص دستگاه‌های اندروید است که به شما امکان مرور و استفاده بیش از 200 قالب میم رایگان را می‌دهد. شما فقط باید میم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که متن مورد نظر به چه رنگی یا به چه ابعادی درآید. لازم نیست نگران طولانی شدن عنوان باشید زیرا ویژگی چند خطی برای جملات طولانی موجود است. اگر بخواهید، می‌توانید علامت‌های آبی را به میم‌ها اضافه کنید؛ اگرچه میم‌های دارای علامت، محبوبیت خاصی ندارند. بهترین قسمت برنامه ساخت میم Modern Meme Maker این است که از اینستاگرام پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد میم‌ها را در توییتر یا Tumblr نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود Modern Meme Maker از پلی‌استور

 

اطرافیانتان به شما توصیه کرده اند که مدیتیشن را امتحان کنید؟ ساده ترین راه را برایتان فراهم کرده ایم؛ مقاله بهترین برنامه های مدیتیشن و کاهش استرس را بخوانید.

 

10-  + Make a Meme 

این برنامه با بیش از 4 میلیون کاربر و لیست گسترده‌ای از میم‌ها از بهترین تولیدکننده‌های میم برای گوشی‌های آیفون است. برای تغییر متن لازم است فقط روی میمی که دوست دارید ضربه بزنید. همچنین می‌توانید چهره یا عکس خام دیگری را نیز برای ساخت میم به تصاویری که ویرایش می‌کنید، اضافه نمایید. در نهایت همه تصاویر را می‌توان در گالری گوشی ذخیره کرد و یا در فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی محبوب به اشتراک گذاشت.

دانلود + Make a Meme از اپ‌استور

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید ما در این مقاله از تکنولایف به معرفی بهترین برنامه‌ها برای ساخت میم (Meme) پرداختیم. برنامه سازنده میم موردعلاقه شما برای دستگاه‌های iOS یا Android کدام است؟ پاسخ خود را در بخش نظرات برای ما و سایر خوانندگان تکنولایف بنویسید.

بیشتر بخوانید: حل مشکل Security Keeps Stopping در شیائومی (چرا برنامه ها در شیائومی ناگهان بسته میشوند)

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Aligator

    اپ میم باکس رو هم برای ساخت میم معرفی کنید

  2. ابول

    دنبال اون برنامه ای هستم که چشم گربه هارو مظلوم و اشکی میکنه ، شما سراغ دارید؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%85%db%8c%d9%85/
ads
ads