داغ ترین ها :
سری شیائومی 12 از بلندگوهای دوگانه‌ی متقارن استفاده می‌کنند

سری شیائومی 12 از بلندگوهای دوگانه‌ی متقارن استفاده می‌کنند

تاکنون اطلاعات بسیاری از پرچم‌داران نسل بعدی شیائومی منتشر شده است؛ پرچم‌دارانی که تحت سری شیائومی 12 قرار می‌گیرند و احتمالا در انتهای سال ۲۰۲۱ یعنی ماه دسامبر معرفی خواهند شد. امروز هم اطلاعات جدیدی از بلندگوی شیائومی 12 منتشر شده است.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی را برای مشاهده جدیدترین های این برند بررسی کنید: گوشی شیائومی

 

در گزارش‌ها آمده که سری شیائومی 12 حداقل از دو مدل تشکیل می‌شود که شامل مدل استاندارد با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 و شیائومی 12X با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهند بود. در آخرین گزارش‌هایی که منتشر شده، پرچم‌داران جدید شیائومی از صفحه‌نمایشی به لبه‌های منحنی استفاده می‌کنند.

چنین اتفاقی در نوع خود جالب خواهد بود؛ زیرا در سری شیائومی می 11 می‌شد مشاهده کرد که مدل استاندارد از لبه‌های صاف برخوردار است و مدل می 11 اولترا نیز از لبه‌های منحنی استفاده می‌کند.

سری شیائومی 12

یکی دیگر از امکاناتی که در سری شیائومی 12 وجود خواهد داشت، برخورداری از بلندگوهای دوگانه‌ی متقارن است. این بلندگوها با امکانات و حفره‌های کاملا یکسان در لبه‌های بالایی و پایینی پرچم‌داران جدید شیائومی قرار می‌گیرند تا صدایی با کیفیت یکسان و به اصطلاح متقارن پخش کنند. به نظر می‌رسد که بلندگوی شیائومی 12 بلندگوهای باکیفیتی خواهد داشت.

از اطلاعات دیگری که در اختیار داریم، مشخصات سخت‌افزاری شیائومی 12 است که گویا علاوه بر برخورداری از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 از امکاناتی مانند دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، پنل پشتی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند. علاوه بر موارد ذکر شده، حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش ادغام شده و فضای قابل توجهی را پوشش می‌دهد. همچنین می‌توان گوشی را با فناوری شارژ ۱۰۰ وات، شارژ مجدد کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%da%af%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads