داغ ترین ها :
شیائومی بند 7 با نمایشگر 1.62 اینچ آمولد در چین معرفی شد

شیائومی بند 7 با نمایشگر 1.62 اینچ آمولد در چین معرفی شد

شیائومی یک رویداد را برای معرفی گوشی‌های جدید سری ردمی نوت 11 تی پرو برگزار کرد. این برند در رویداد موردنظر از شیائومی بند 7 خود هم رونمایی کرد. در این بخش قصد داریم نگاهی به جدیدترین نسل از می بند شیائومی داشته باشیم تا مشخصات و قابلیت‌های آن را بهتر بشناسیم.

 

برای مشاهده لیست ساعت های هوشمند برند شیائومی روی لینک بزنید: قیمت ساعت هوشمند شیائومی

 

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی بند 7

می بند 7 در دو مدل مختلف با نام‌های بند 7 (Band 7) و بند 7 ان اف سی (Band 7 NFC) عرضه شده است. این گجت پوشیدنی مجهز به صفحه نمایش 1.62 اینچ آمولد با وضوح 192×490 پیکسل، تراکم پیکسلی 326PPI و حداکثر روشنایی 500 نیت است. همچنین این اسمارتفون دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) بوده و تصاویر زمینه پویا را پشتیبانی خواهد کرد؛ مشابه این حالت را می‌توانید در رابط کاربری MIUI 13 مشاهده کنید. بد نیست بدانید از نظر طراحی باید گفت این گجت پوشیدنی جدید شیائومی شباهت زیادی به می بند 6 دارد و با وزن 13.5 گرم تولید شده است.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی بند 7

به خاطر داشته باشید که Band 7 با دستیار هوش مصنوعی Xiao ارائه می‌شود و می‌تواند از 120 حالت ورزشی همانند چهار حالت ورزشی حرفه‌ای با ردیابی فعالیت، تجزیه و تحلیل داده‌ها و سایر موارد برای راهنمایی همه جانبه پشتیبانی کند.

 

خرید می بند 6 از تکنولایف : قیمت می بند 6 شیائومی

با توجه به ویژگی‌های مرتبط با سلامت، می بند 7 می‌تواند نظارت روی اکسیژن خون را در تمام طول روز ارائه کند و در صورتی که سطح اکسیژن خون پایین‌تر از 90 درصد شود، هشدارهایی را به کاربران ارائه خواهد کرد. به غیر از این موارد می‌توان از قابلیت ردیابی ضربان قلب و ردیاب خواب هم استفاده کرد. اینطور که پیداست، می بند 7 می‌تواند داده‌هایی همانند کیفیت تنفس در خواب، REM و کیفیت خواب را ارائه کند. همچنین نظارت روی استرس، ردیابی سلامت زنان و PAI یا هوش فعالیت شخصی را باید به عنوان سایر ویژگی‌های مطرح می بند 7 به حساب آورد.

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی بند 7

یکی دیگر از ویژگی‌های می بند 7 را باید مجهز بودن به باتری بزرگ 180 میلی آمپر ساعت دانست که با یک بار شارژ می‌تواند ماندگاری 15 ساعت را ارائه کند. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان گفت در صورت استفاده زیاد از می بند 7، می‌توانید از آن برای 9 روز متوالی انتظار فعالیت داشته باشید. این دستگاه همانند مدل‌های قبل با شارژر مغناطیسی عرضه خواهد شد.

 

بررسی می بند 7

 

قیمت و زمان عرضه

اینطور که پیداست، مدل NFC می بند 7 با قیمت 45 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و این در حالی است که مدل فاقد NFC با قیمت 37 دلار به فروش خواهد رسید. بد نیست بدانید می بند 7 برای پیش فروش در چین در دسترس قرار گرفته و نخستین فروش رسمی آن از تاریخ 31 می خواهد بود.

 

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 7 Pro

 

 

 

شاید نیاز داشته باشید:
حذف تبلیغات شیائومی

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%86%d8%af-7-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-1-62-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d9%84%d8%af/
ads
ads