داغ ترین ها :
بنچمارک گلکسی تب S8 اولترا با اسنپدراگون 898 منتشر شد

بنچمارک گلکسی تب S8 اولترا با اسنپدراگون 898 منتشر شد

تنها یک هفته از انتشار بنچمارک گلکسی تب S8 پلاس می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد که نوبت رسیده به مدل پریمیوم سری گلکسی تب S8 تا در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شود. تبلت مدنظر که همراه با شماره مدل SM-X906N در بنچمارک فهرست شده است از تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می‌برد که البته در حال حاضر با نام Snapdragon 8 Gen 1 شناخته می‌شود.

جالب است بدانید که در بنچمارک، تراشه‌ی بالارده‌ی کوالکام با لقب تارو (Taro) ذکر شده است و انتظار می‌رود به جای نام اسنپدراگون ۸۹۸ با نام اسنپدراگون 8 Gen 1 معرفی شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی تب S8 اولترا با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به بازار معرفی شود؛ البته برای رابط کاربری نیز به نظر می‌رسد سامسونگ جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را همراه با رابط کاربری One UI 4 به محصولات خود بیاورد.

 

مشاهده لیست قیمت تبلت های سامسونگ در سایت تکنولایف: تبلت سامسونگ

 

گیکبنچ گلکسی تب S8 Ultra

بنچمارک گلکسی تب S8 اولترا

بنچمارک گلکسی تب S8 پلاس

گلکسی تب S8 اولترا از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و دارای صفحه‌نمایشی ۱۴.۶ اینچی است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پنل OLED استفاده می‌کند. البته تبلت جدید سامسونگ در دو نوع ظرفیت حافظه به بازار عرضه می‌شود که شامل حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی یا حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی می‌شوند.

وزن تبلت جدید سامسونگ به ۶۵۰ گرم می‌رسد و باتری با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که البته می‌توان آن را با فناوری شارژ ۴۵ وات، شارژ مجدد کرد. متاسفانه هنوز زمان معرفی سری گلکسی تب S8 مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از محصولات جدید سامسونگ باشیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-s8-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads