داغ ترین ها :
23 آنتی ویروس برتر رایگان برای اندروید

23 آنتی ویروس برتر رایگان برای اندروید

اگر به این فکر می‌کنید که کاربرد آنتی ویروس چیست، باید بگوییم که از آنتی ویروس آندروید برای جلوگیری و شناسایی بدافزارها و ویروس‌ها استفاده می‌شود. آنتی‌ ویروس‌ها به شما کمک می‌کنند تا سرعت تلفن خود را افزایش داده و از اطلاعات مهم و حریم خصوصی خود محافظت کنید. بسیاری از آن‌ها هم می‌توانند امنیت شبکه WiFi را تایید کرده و برنامه‌های حاوی تهدید را مسدود کنند. در ادامه، لیستی از بهترین ویروس کش اندروید را که با ویژگی‌های محبوب و پیوندهای وب سایت انتخاب شده‌اند، در اختیارتان قرار خواهیم داد. پس با تکنولایف همراه باشید. برای مشاهده آخرین قیمت روز گوشی و آفرهای تخفیف روزانه ما به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ویروس چیست؟

ویروس در واقع یک کد مخرب است که از سیستمی به سیستم دیگر منتقل می‌شود و می‌تواند به بخش‌های مختلف آسیب برساند و یا دیتاهای مختلف را مورد هدف قرار دهد. ویروس‌های گوشی نیز دقیقا مانند ویروس‌های دنیای واقعی به میزبان برای انتقال نیاز دارند، یعنی یک ویروس برای این که بتواند بقا پیدا کند نیاز دارد که از سیستمی به سیستم دیگر منتقل شود و کامپیوترها یا گوشی‌های بیشتری را درگیر کند. جالب است بدانید که ویروس‌ها می‌توانند خود را مجددا تولید کنند و به یک سیستم دیگر انتقال بدهند.

ویروس‌ها از طریق متصل شدن به برنامه‌ها و فایل‌های مختلف از سیستمی به سیستم دیگر منتقل می‌شوند و سپس در سیستم میزبان نسخه دیگری از خود تولید کرده و مجدد آن را به یک کامپیوتر یا گوشی دیگر منتقل می‌کنند و این روند به همین شکل ادامه پیدا می‌کند.

یک ویرویس به چه شکل حمله می‌کند؟

زمانی که ویروس به یک فایل یا برنامه متصل می‌شود به طور کلی بدون فعالیت و خاموش می‌ماند تا زمانی که شرایط باعث شود دستگاه کد را یک بار اجرا کند. در واقع برای این که ویروس بتواند شما را آلوده کند باید حتما برنامه متصل شده به آن را اجرا کرده یا فایل متصل شده به آن را باز کنید. این به طور کلی یعنی یک ویروس می‌تواند برای مدت زمانی به صورت خاموش و بدون علائم به روی کامپیوتر یا گوشی شما وجود داشته باشد و شما از وجود آن بی خبر باشید. البته به محض این که ویروس کامپیوتر یا گوشی شما را درگیر کرد می‌توانید دیگر کامپیوترها و گوشی‌ها در همان شبکه اینترنت را نیز آلوده کند.

ویروس می‌تواند رمزها و اطلاعات مهم شما را به دست بیاورد، رمز اکانت‌های مختلف شما را استخراج کند، فایل‌ها را دست کاری کرده و از بین ببرد، مخاطبین ایمیل‌های شما را اسپم کند و در نهایت کنترل سیستم شما را به دست بگیرد و در صورت نیاز هر کاری را انجام دهد.

این ویروس‌ها گاها می‌توانند اطلاعات موجود به روی هارد دیسک لپ تاپ یا سیستم شما را نیز از بین ببرند و کل اطلاعات سیستم را حذف کنند یا حتی اطلاعات گوشی شما را به طور کامل از بین ببرند. به همین دلیل است که باید خطر ویروس‌ها را جدی بگیرید و با انجام دسته‌ای از کارها احتمال آلوده شدن سیستم خود را کاهش دهید.

چگونه یک ویروس کامپیوتری منتقل می‌شود؟

در جهان امروز همه چیز بر پایه اتصال سیستم‌ها به یکدیگر است و همین اتصال باعث می‌شود لپ تاپ‌ها، کامپیوترها و گوشی‌های بیشتر در معرض آلوده شدن با ویروس‌ها قرار بگیرند. ویروس‌ها می‌توانند از طریق اتصال به پیام‌های متنی و ایمیل‌ها، دانلود فایل‌های اینترنتی و لینک‌های اسکم در شبکه‌های اجتماعی به سیستم شما منتقل شوند.

به طور کلی ویروس‌ها می‌توانند به فایل‌های مختلف از جمله عکس، ویدئو، گیف، متن و هر نوع فایل دیگری متصل شوند و به کامپیوتر یا گوشی شما راه پیدا کنند. برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم بسیار مهم است که در حین دانلود فایل‌های مختلف از فضای اینترنت، وب گردی، بازه کردن لینک‌های مختلف و فایل‌های متصل شده به ایمیل‌ها احتیاط بیشتری به خرج دهید. در واقع دانلود فایل از سایتی که هیچ شناختی از آن ندارید کار چندان مطمئنی نیست و می‌تواند سیستم شما را به ویروس‌ها آلوده کند.

آنتی ویروس موبایل چیست؟

با توجه به توضیحات ویروس‌ها قطعا در ذهن شما این سوال نقش بسته است که باید چه کاری در مقابل این بدافزارها انجام دهیم و در واقع آنتی ویروس موبایل چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و لازم است که حتما آنتی ویروس قوی برای گوشی اندروید نصب داشته باشیم؟ آنتی ویروس همان‌طور که از نامش مشخص است بر علیه ویروس‌ها عمل کرده و از گوشی شما مراقبت می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از آنتی ویروس موبایل رایگان و قوی را به روی گوشی خود داشته باشید ولی به طور کلی مثلا برند سامسونگ به طور پیش فرض از آنتی ویروس بهره می‌برد و شاید لازم نباشد که یک آنتی ویروس دیگر به روی گوشی خود نصب کنید، هرچند که این کار هیچ گونه مشکلی را ایجاد نمی‌کند ولی ممکن است باعث افزایش امنیت شود. در بخش بعدی به سراغ بهترین انتی ویروس انلاین اندروید می‌رویم.

معرفی آنتی ویروس قوی برای گوشی اندروید

در ادامه به شما چندین نمونه از بهترین ویروس کش اندروید را معرفی خواهیم کرد تا به کمک آنتی ویروس آندروید بتوانید از گوشی خود در برابر بدافزارها مراقبت کنید و اطلاعات خود را به صورت امن نگه دارید. اگر به دنبال آنتی ویروس موبایل رایگان هستید باید بگوییم که بسیاری از گزینه‌های زیر کاملا رایگان هستند و یا حداقل نسخه‌ای رایگان دارند و برای نسخه کامل‌تر باید اشتراک تهیه کنید.

1- آنتی ویروس Bitdefender

انتی ویروس Bitdefender
برنامه ویروس کش Bitdefender بهترین آنتی ویروس برای اندروید است که امکان نصب و اسکن درخواستی را برای سیستم عامل Android فراهم می‌کند. این آنتی ویروس به شما کمک می‌کند تا تلفن خود را از تهدیدهای مختلف در امان نگه دارید. به‌علاوه، این برنامه از حریم خصوصی آنلاین و اطلاعات شخصی شما مراقبت می‌کند. پس اگر به دنبال آنتی ویروس قوی برای اندروید هستید حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید.
قابلیت‌ها:
• می‌توانید از آن برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند استفاده کنید.
• این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در صورت سرقت یا گم شدن، دستگاه اندروید را از راه دور پیدا کنید.
• حداقل تأثیر را در طول عمر باتری دستگاه دارد.
• Bitdefender می‌تواند بدون اینکه در عملکرد موبایل اختلالی ایجاد کند، بلافاصله در برابر تهدید‌ها واکنش نشان دهد.
• به‌روزرسانی‌های امنیتی 7/24 را ارائه می‌دهد.
• به‌راحتی می‌توانید مرورگر خود را روی دستگاه Android مدیریت کنید.
• VPN را برای ایمن کردن فعالیت‌های آنلاین ارائه می‌دهد.

2- انتی ویروس قوی اندروید TotalAV Antivirus

انتی ویروس قوی اندروید TotalAV Antivirus

اگر به دنبال پیدا کردن اسم بهترین آنتی ویروس آندروید هستید تا آن را نصب کنید، می‌توانید روی قابلیت‌های بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی به اسم توتال آنتی ویروس حساب باز کنید. این برنامه علاوه‌‎بر اندروید با سایر سیستم عامل‌ها هم سازگاری دارد و عملکرد فوق‌العاده آن در دستگاه‌های اندرویدی باعث انتخاب آن توسط کاربران می‌شود. این برنامه به صورت مداوم آپدیت می‌شود و بعد از فعال شدن روی دستگاه هم شروع به محافظت از سیستم عامل و جلوگیری از نصب و حذف بدافزارها می‌کند. اگر هم در این میان از دیدن تبلیغات آنلاین سایت‌هایی که به آن‌ها سر می‌زنید، خسته شده باشید، از نصب و نشان دادن آن‌ها هم جلوگیری می‌کند.

قابلیت‌ها:

  • سازگاری با اندروید و سایر سیستم‌های عامل
  • تشخیص بدافزارها در کمترین سرعت ممکن
  • حذف بدافزارها
  • جلوگیری از ورود سایبری و پوشش امنیتی به صورت آنلاین

3-آنتی ویروس GO Security

آنتی ویروس GO Security

یکی از انواع بهترین آنتی ویروس رایگان آندروید موجود در پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، آنتی ویروس قوی اندروید GO Security محسوب می‌شود که سرعت اجرای بالایی دارد و از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن می‌توان به کم‌ترین میزان مصرف باتری در میان انواع برنامه‌های آنتی ویروس اشاره کرد.
قابلیت‌ها:

  • این برنامه می‌تواند پیام‌های مزاحم را پنهان کند و سرعت دستگاهی که با کندی و لگ تا به امروز اجرا می‌شده را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
  • دارای سرعت بالا در پیدا کردن ویروس و هشدار دادن
  • حداقل مصرف باتری باتری و عملکرد با سرعت بالا
  • امکان رمزگذاری
  • حذف تبلیغات ناخواسته
  • حذف حافظه غیر نیاز
  • درست کردن یک مرورگر با حداقل میزان تهدیدات مخرب

4- آنتی ویروس Avast

انتی ویروس Avast
Avast یکی از بهترین آنتی ویروس برای اندروید است که می‌تواند دستگاه اندروید شما را در برابر ویروس‌ها و سایر بدافزارها محافظت کند. این برنامه می‌تواند عکس‌ها و برنامه‌های شما را با استفاده از الگو، کدپین یا رمز عبور اثر انگشت ایمن کند. همچنین می‌تواند تمامی تهدیدهای احتمالی در تلفن را مسدود کند.
قابلیت‌ها:
• به‌منظور شناسایی تهدیدات به‌راحتی می‌توانید اسکن منظم انجام دهید.
• Avast می‌تواند قبل از نصب برنامه‌های مخرب، آن‌ها را شناسایی کند.
• این برنامه می‌تواند از پیوندهای آلوده به بدافزار در وب محافظت کند.
• Avast می‌تواند امنیت شبکه WiFi را تایید کند.

 

 

5- آنتی ویروس McAfee Mobile Security

انتی ویروس McAfee Mobile Security
McAfee Mobile Security ابزاری است که به شما کمک می‌کند از تبلت یا تلفن خود در برابر فیشینگ موبایل و بدافزارها محافظت کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه‌های مخرب را قبل از رسیدن به دستگاه اندروید خود ضبط کنید. پس اگر یک از بهترین آنتی ویروس رایگان برای اندروید را می‌خواهید حتما نگاهی به این اپلیکیشن داشته باشید.
قابلیت‌ها:
• از آلوده شدن تلفن همراه به انواع بدافزارها و باج‌افزارها جلوگیری می‌کند.
• به شما کمک می‌کند فایروال را ایمن کرده و از دسترسی هکرها به شبکه خانگی خود جلوگیری کنید.
• شما را قادر می‌سازد تا تمام رمزهای عبور آنلاین خود را در یک مکان واحد ذخیره و مدیریت کنید.
• به شما امکان می‌دهد تا با ذخیره‌سازی پرونده‌های حساس با رمزگذاری 256 بیتی، آن‌ها را محرمانه‌ نگه دارید.

6- آنتی ویروس Sophos Mobile Security

انتی ویروس Sophos Mobile Security
این آنتی ویروس می‌تواند از دستگاه شما محافظت کرده و عملکرد یا عمر باتری آن را کاهش دهد. شما نیز می‌توانید از این برنامه برای دستگاه خود در برابر تهدیدات آنلاین و بدافزارها استفاده کنید. با استفاده از این آنتی ویروس امکان مدیریت رمز عبور برای چندین وب سایت آسان است.
قابلیت‌ها:
• این آنتی ویروس می‌تواند برنامه‌های نصب‌شده قبلی در دستگاه شما را اسکن کند.
• توانایی نشان دادن برنامه‌های ناخواسته (PUA) را دارد.
• از پیامک‌های ناخواسته محافظت می‌کند.
• با استفاده از آن می‌توانید تماس‌های ناخواسته یا مزاحم را مسدود کنید.
• کاربران می‌توانند به‌راحتی بیش از یک حساب را از همان صفحه مدیریت کنند.
• در مورد چگونگی بهبود تنظیمات امنیتی، مشاوره ارائه می‌دهد.
• با استفاده از این آنتی ویروس می‌توانید از USSDهای مخرب‌ (داده‌های خدمات تکمیلی غیرساختاری) جلوگیری کنید.

 

اگر به هک شدن گوشی خود مشکوک هستید، مطلب زیر را بخوانید:

چگونه بفهمیم گوشی هک شده است؟

 

7- Avira آنتی ویروس

انتی ویروس Avira
Avira ابزاری است که دستگاه اندرویدی شما را از ویروس‌ها، بدافزارها و نرم‌افزارهای جاسوسی آزاد می‌کند. این آنتی ویروس می‌تواند بیش از 350000 تهدید را شناسایی کند و به همین دلیل هم با یکی از قویترین انتی ویروس برای گوشی اندروید مواجه هستیم.
قابلیت‌ها:
• آنتی ویروس Avira می‌تواند حافظه دستگاه شما را تمیز کند تا سیستم سریع‌ اجرا شود.
• این برنامه می‌تواند بررسی کند که آیا شناسه ایمیل یا حساب شما درز کرده است یا خیر.
• Avira به شما کمک می‌کند تلفن‌های گمشده یا به‌سرقت‌رفته را پیدا، ردیابی و بازیابی کنید.
• همچنین می‌تواند برنامه‌هایی را نشان دهد که درخواست دسترسی به داده‌های حساس را دارند.
• این آنتی ویروس یک پین برای محافظت از تماس‌ها، چت، اسکایپ و… شما فراهم می‌کند.
• Avira می‌تواند به‌طور مرتب ویروس‌ها را اسکن کرده و تهدیدات را برطرف کند.
• به علاوه با استفاده از این آنتی ویروس می‌توانید حافظه و فضای ذخیره‌سازی خود را اسکن کرده و تلفن یا تبلت خود را بهینه کنید.

8- آنتی ویروس Dr.Web Security Space

انتی ویروس Dr.Web Security Space
Dr.Web Security Space از دستگاه شما از جمله تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند در برابر یک برنامه مخرب که می‌تواند اطلاعات را سرقت کند، محافظت می‌کند.
قابلیت‌ها:
• این برنامه می‌تواند از تلفن‌های هوشمند در برابر ویروس‌ها محافظت کند.
• از ورود پیام‌های ناخواسته به دستگاه شما جلوگیری می‌کند.
• این برنامه می‌تواند تماس‌ها، پیامک‌ها و ترافیک شبکه را فیلتر کند.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره تلفن‌های همراه را مسدود کنید.
• گزارش‌های دقیق برای داده‌های فیلتر شده را ارائه می‌دهد.

9- آنتی ویروس ESET Mobile Security

انتی ویروس ESET Mobile Security
ESET Mobile Security یک از بهترین ویروس کش برای اندروید به حساب می‌آید و دستگاه شما را در برابر بد افزارها ایمن نگه می‌دارد.
قابلیت‌ها:
• این برنامه یک گزارش امنیتی ارائه می‌دهد.
• این ابزار از دستگاهی برای افزودن مجوز استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه، آن را از راه دور پاک کنید.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید گزارش فعالیت را مشاهده کنید.

 

چطور از اینترنت وای فای خود به درستی محافظت کنیم؟ با مطلب زیر شروع کنید:

جلوگیری از هک وای فای

 

10- آنتی ویروس Malwarebytes

انتی ویروس Malwarebytes
Malwarebytes ابزاری است که از دستگاه‌های Android در برابر وب سایت‌های مخرب، باج‌افزار و بدافزار محافظت می‌کند. این ابزار می‌تواند بیش از 8,000,000 تهدید در روز را شناسایی و دستگاه‌های آلوده به تهدید را تمیز کند.
قابلیت‌ها:
• این برنامه می‌تواند ممیزی حریم خصوصی را برای همه برنامه‌ها انجام دهد.
• از زبان‌های متعددی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و… پشتیبانی می‌کند.
• Malwarebytes می‌تواند پیام‌های تبلیغاتی را پیدا و حذف کند.

11- آنتی ویروس Kaspersky Mobile Antivirus

انتی ویروس Kaspersky Mobile Antivirus
این برنامه به شما امکان می‌دهد تلفن را به صورت دستی برای بدافزارها، برنامه‌ها و دستگاه‌ها اسکن کنید. درصورتی‌که دستگاه شما به‌سرقت‌رفته یا گم شده باشد، از ویژگی محافظت از داده برخوردار است. این برنامه همچنین می‌تواند وب سایت‌ها و برنامه‌های مشکوک را مسدود کند.
قابلیت‌ها:
• به شما امکان می‌دهد دسترسی به برنامه‌ها را کنترل کنید.
• این برنامه‌ می‌تواند متون، مکان‌ها و تماس‌های جاسوسی را متوقف کند.
• این آنتی ویروس اندروید از فناوری یادگیری ماشین برای ایمن‌سازی برنامه‌ها در برابر تهدیدات استفاده می‌کند.
• دارای ویژگی‌های ضدسرقت برای محافظت از داده‌ها و تلفن همراه است.
• از سایت‌های فیشینگ آنلاین و پیوندهای پیام کوتاه محافظت می‌کند.

 

دلایل پر شدن حافظه گوشی و حل این مشکل را در مطلب زیر بخوانید:

علت پر شدن حافظه گوشی

 

12- آنتی ویروس Trend Micro Mobile Securtiy & Antivirus

انتی ویروس Trend Micro Mobile Securtiy & Antivirus
Trend Micro Mobile Securtiy & Antivirus برنامه‌ای اندرویدی برای محافظت از تلفن‌های هوشمند و برنامه‌های شما است. این ابزار از تلفن‌های شما در برابر برنامه‌های جعلی بانکداری، خرید برنامه‌های پولی و باج‌افزارها محافظت می‌کند. به علاوه این برنامه می‌تواند URL و وب‌ سایت‌های خطرناک را اسکن کند.
قابلیت‌ها:
• این برنامه به شما کمک می‌کند تا از حریم خصوصی خود محافظت کنید.
• با استفاده از این برنامه شما می‌توانید وب سایتی را که دیگران می‌توانند مشاهده کنند، کنترل کنید.
• از ویژگی‌های ضدسرقت برخوردار است که به شما اطمینان می‌دهد در صورت مفقودی تلفن هوشمندتان کسی نمی‌تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید کپی اسناد و پرونده‌ها را در فضای ذخیره‌‍سازی پشتیبان آنلاین ذخیره کنید.

13- آنتی ویروس AVG

انتی ویروس AVG
AVG یکی از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان برای اندروید است که با کاربرد آسان به شما کمک می‌کند تا از تلفن همراه خود در برابر نرم‌افزارهای جاسوسی، ویروس‌ها و بدافزارها محافظت کنید. همچنین با یک کلیک می‌تواند تهدید‌ها را شناسایی و برطرف کند.

قابلیت‌ها:
• این برنامه اسکن خودکاری انجام می‌دهد که می‌تواند روزانه، هفتگی و یا بر اساس تقاضا اجرا شود.
• همچنین می‌تواند برنامه‌ها را از نظر بدافزار قبل از بارگیری در تلفن همراه بررسی کند.
• AVG می‌تواند دستگاه را قفل کرده و محتوا را پاک کند.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید ایمیل‌ها، محتوای وب و پیامک‌ها را از نظر بدافزار بررسی کنید.

14- آنتی ویروس Intego Mac Internet Security

انتی ویروس Intego Mac Internet Security
Intego Mac Internet Security ابزاری است که می‌تواند Mac Pc شما در برابر بدافزار محافظت کند. این ابزار همچنین می‌تواند از دسترسی غیرمجاز محافظت کند و دستگاه‌های نامطمئن را شناسایی و مسدود نماید.

قابلیت‌ها:
• این نرم‌افزار به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و اطمینان می‌دهد که دستگاه شما از اتصال موضوعی ایمن است.
• رابط کاربری آن آسان است.
• این برنامه از شبکه فایروال هوشمند محافظت می‌کند.

 

میخواهید برخی اپلیکیشن های روی گوشی خود را پنهان کنید؟ مطلب زیر را بخوانید:

مخفی کردن برنامه در اندروید

 

15- آنتی ویروس Quick Heal

انتی ویروس Quick Heal
برنامه Quick Heal یک برنامه تلفن همراه است که می‌تواند برای شناسایی، مسدود کردن ویروس‌ها و بدافزارها استفاده شود. بدون شک Quick Heal یکی از بهترین برنامه‌ها برای خلاص شدن از شر ویروس در اندروید است که به شما امکان می‌دهد کارت حافظه و دستگاه خود را اسکن کنید.
قابلیت‌ها:
• این برنامه می‌تواند شما را در مورد تنظیماتی که می‌توانند امنیت دستگاه اندرویدی را افزایش دهند، راهنمایی کند.
• به شما امکان می‌دهد شماره تلفن‌های بین‌المللی را در یک سری خاص مسدود کنید.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید تلفن خود را از سایت‌های فیشینگ و تهدیدات مخرب در امان نگه دارید.
• این برنامه می‌تواند برنامه‌های تازه‌نصب‌شده را روی دستگاه اسکن کند تا تهدیدات را پیدا کرده و از آن‌ها جلوگیری کند.
• این برنامه پایگاه داده ویروس را به‌طور منظم به‌روز می‌کند.
• با استفاده از نمایش گرافیکی، سطح امنیتی دستگاه و داده‌های شما را نشان می‌دهد.
• Guick Heal می‌تواند هر زمان که تلفن همراه شبکه WiFi ناامن را تشخیص داد، به شما هشدار دهد.

16- آنتی ویروس CM Security

انتی ویروس CM Security
CM Security ابزاری مفید برای تلفن همراه است که ویژگی‌های قفل برنامه و آنتی ویروس را همزمان دارد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا از تبلت و یا تلفن هوشمند خود محافظت کنید.
قابلیت‌ها:
• این آنتی ویروس برای امنیت برنامه‌های شما قفل را به صورت سفارشی ارائه می‌دهد.
• این ابزار به طور خودکار وضعیت تلفن را تشخیص داده و راه حل مناسبی را ارائه می‌دهد.
• همچنین می‌تواند برای امنیت فعالیت‌های آنلاین استفاده شود.

 

شما می توانید به راحتی از گوشی خود به عنوان اسکنر استفاده کنید:

اسکن با گوشی اندروید

 

17- آنتی ویروس APUS Security

انتی ویروس APUS Security
APUS Security برنامه‌ای رایگان است که می‌تواند برای Android استفاده شود. این برنامه محافظت از تلفن همراه را فراهم می‌کند تا تلفن همراه ایمن و سریع اجرا شود.
قابلیت‌ها:
• این برنامه به شما کمک می‌کند تا ویروس را سریع از دستگاه خود پاک کنید.
• APUS Security می‌تواند تلفن شما را از بدافزارها، تروجان‌ها، ویروس‌ها و… دور نگه دارد.
• این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مصرف برق تلفن همراه را کاهش دهید.
• با استفاده از این برنامه می‌توانید اعلان‌های خود را به طور موثر مدیریت و سازماندهی کنید.

18- آنتی ویروس Norton Mobile Security

انتی ویروس Norton Mobile Security
Norton Mobile Security یک نرم‌افزار ضدویروس است که از تلفن همراه شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کند. این برنامه می‌تواند به طور خودکار برنامه را از نظر بدافزار، خطرات بقا، باج‌افزار و موارد دیگر بررسی کند. همچنین این برنامه می‌تواند برنامه‌های مضر یا کند تلفن همراه را اسکن و حذف کند.
قابلیت‌ها:
• با استفاده از این برنامه می‌توانید از تلفن همراه خود در برابر تهدیدات دیجیتالی محافظت کنید.
• این ابزار سطح بالاتری را از حریم خصوصی آنلاین ارائه می‌دهد.
• این برنامه به شما کمک می‌کند تا اطلاعات تماس را محافظت و بازیابی کنید.
• Norton Mobile Security می‌تواند متن و تماس‌ها را مسدود کند.
• این برنامه از اطلاعات شخصی شما در وب سایتی که بازدید کرده‌اید، محافظت می‌کند.
• این برنامه برای یافتن دستگاه گمشده شما دارای ویژگی ضد سرقت است.
• اگر کسی سیم کارت را از دستگاه شما بردارد، برنامه به طور خودکار قفل تلفن را انجام می‌دهد.

19- آنتی ویروس Lookout Security & Antivirus

انتی ویروس Lookout Security & Antivirus
Lookout Security & Antivirus یک برنامه اندرویدی برای امنیت داده‌ها و محافظت از هویت شما است. این برنامه با کاربرد آسان می‌تواند دستگاه‌های شما را از حملات WiFi خارج کند. پس Lookout Security & Antivirus را می‌توانیم جزو بهترین ویروس کش اندروید در زمینه امنیت شبکه بدانیم.
قابلیت‌ها:
• این امکان را به شما می‌دهد تا اطلاعات شخصی را با خیال راحت ذخیره کنید.
• این برنامه می‌تواند از دستگاه شما در برابر ویروس‌ها و بدافزارها محافظت کند.
• این برنامه گزارش نقض داده (جزئیات مربوط به اطلاعات محرمانه و حساس) را ارائه می‌دهد.
• همچنین به شما کمک می‌کند تا دستگاه به سرقت رفته خود را بیابید.

 

گوشی می تواند شما را از وبکم بی نیاز کند؛ مطلب زیر را بخوانید:

تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر

 

20- آنتی ویروس 360 Total Security

انتی ویروس 360 Total Security
360 Total Security برنامه‌ای است که دستگاه شما را از هرگونه پرونده خطرناک یا ویروس پاک می‌کند. این برنامه اندروید از فناوری ابری استفاده می‌کند که می‌تواند انواع باج‌افزارها را در زمان واقعی تشخیص دهد.
قابلیت‌ها:
• دستگاه شما را از ویروس و بدافزار در امان نگه می‌دارد.
• این برنامه می‌تواند خرید آنلاین را ایمن و عملکرد شبکه را بهینه کند.
• به علاوه می‌تواند امنیت WiFi را مورد بررسی قرار دهد.

21- آنتی ویروس Google Play Protect

انتی ویروس Google Play Protect
Google Play Protect از پیشنهادات گوگل برای اندروید به‌منظور حفاظت از بدافزارهای داخلی است که به شما کمک می‌کند تا دستگاه خود را به صورت شبانه‌روزی حتی در صورت گم شدن نیز ایمن نگه دارید و قطعا این برنامه را جزو بهترین آنتی ویروس رایگان اندروید می‌دانیم و پیشنهاد می‌کنیم که حداقل مدتی از آن استفاده کنید.
قابلیت‌ها:
• این برنامه دستگاه شما را به طور خودکار اسکن می‌کند تا مطمئن شوید که آخرین امنیت موبایل را دارید.
• Google Play Protect روزانه برنامه‌های بی‌شماری را بررسی و از مرورگر Chrome محافظت می‌کند.

22- آنتی ویروس DFNDR

انتی ویروس DFNDR
DFNDR Security یک برنامه ضدهک و ضدویروس برای دستگاه‌های اندروید است که برای بهینه‌سازی عملکرد دستگاه‌های تلفن همراه شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه می‌تواند به سرعت فایل‌های حافظه پنهان و ناخواسته را از حافظه پاک کند و سرعت اینترنت شما را افزایش دهد.
قابلیت‌ها:
• از تلفن همراه در برابر بدافزار و چت بات محافظت می‌کند.
• این برنامه می‌تواند حافظه دستگاه شما را تقویت کند.
• همچنین به منظور محافظت از تماس، تلفن را از راه دور قفل می‌کند.

 

دلایل مشکل در اتصال به wifi را در مطلب زیر بخوانید:

علت وصل نشدن گوشی به وای فای

 

23- آنتی ویروس Virus Cleaner

انتی ویروس Virus Cleaner
Virus Cleaner بهترین آنتی ویروس برای گوشی‌ سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی است که به شما کمک می‌کند تا سرعت تلفن خود را افزایش دهید. به علاوه این برنامه به شما امکان می‌دهد تا از حریم خصوصی داده‌های خود در مقابل بدافزارها محافظت کنید.
قابلیت‌ها:
• با استفاده از این برنامه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و عمر باتری را افزایش دهید.
• این برنامه برای از بین بردن ویروس یک اسکن عمیق انجام می‌دهد.
• به علاوه می‌تواند پرونده‌های بزرگ را پاک کند.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف ما به معرفی بهترین ویروس کش اندروید پرداختیم و چندین آنتی ویروس قوی برای اندروید را به شما معرفی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از اخبار روز موبایل و جدیدترین برنامه‌های کاربردی در خبرنامه سایت تکنولایف به نشانی عضو شوید. برای خرید گوشی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین آنتی ویروس رایگان برای اندروید کدام‌ها هستند؟ آنتی ویروس Bitdefender، آنتی ویروس Avast و آنتی ویروس McAfee Mobile Security از بهترین آنتی ویروس رایگان اندروید هستند. این برنامه‌ها در عین حال جزو قویترین انتی ویروس برای گوشی اندروید نیز به حساب می‌آیند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از این برنامه‌ها را به روی گوشی خود داشته باشید تا بتوانید اطلاعات خود را به صورت ایمن نگه دارید.

بهترین ویروس کش برای اندروید کدام است؟ به طور کلی آنتی ویروس‌ها از گوشی شما در برابر بدافزارها مراقبت می‌کنند ولی هر برنامه در یک زمینه خاص عملکرد بهتری دارد. مثلا ممکن است یک آنتی ویرویس در زمینه شبکه بهتر باشد و دیگری در زمینه مراقبت در برابر نصب بدافزارها یا دانلود فایل‌های مخرب. پس به طور کلی در جواب به سوالاتی از قبیل بهترین انتی ویروس انلاین اندروید کدام است باید بگوییم که بسته به نوع نیاز خود بهترین گزینه را طبق لیست و قابلیت‌های برنامه انتخاب کنید.

آنتی ویروس موبایل چیست؟ با توجه به توضیحات ویروس‌ها قطعا در ذهن شما این سوال نقش بسته است که باید چه کاری در مقابل این بدافزارها انجام دهیم و در واقع آنتی ویروس موبایل چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و لازم است که حتما آنتی ویروس قوی برای گوشی اندروید نصب داشته باشیم؟ آنتی ویروس همان‌طور که از نامش مشخص است بر علیه ویروس‌ها عمل کرده و از گوشی شما مراقبت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از آنتی ویروس موبایل رایگان و قوی را به روی گوشی خود داشته باشید ولی به طور کلی مثلا برند سامسونگ به طور پیش فرض از آنتی ویروس بهره می‌برد و شاید لازم نباشد که یک آنتی ویروس دیگر به روی گوشی خود نصب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. بابک

    ا عالیه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-22-%d8%a2%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3/
ads
ads