داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر برای کامپیوتر PC کدام است؟

بهترین اسپیکر برای کامپیوتر PC کدام است؟

طبیعی است که برای تجربه جادو و قدرت صدا به دنبال بهترین اسپیکر کامپیوتر باشید. هنگام تهیه کامپیوتر، نکات زیادی را باید در نظر گرفت. یکی از این نکات، کیفیت صدای اسپیکر یا بلندگو است. اگر شما گیمر هستید یا به فیلم دیدن یا گوش دادن به موسیقی علاقه دارید، پیدا کردن بهترین اسپیکر کامپیوتر باکیفیت برایتان اهمیت دوچندان خواهد داشت. با توجه به تنوع اسپیکرهای موجود در بازار، انتخاب اسپیکر حرفه‌ای برای کامپیوتر حتی میتواند مهمترین گام در نظر گرفته شود. برای انتخاب بهترین اسپیکر PC، توجه به سه نکته‌ی کیفیت صدا، قابلیت‌های اضافه و قیمت اسپیکر ضروری است.
معمولاً اسپیکرهای گران‌قیمت قابلیت‌های اضافه‌ای دارند که به صورت جدا معرفی و ارائه می گردند. رایج ترین این قابلیت ها شامل کنترل بیس/تریبل، کنترل از راه دور، عملکرد بلوتوث و نورپردازی RGB است. هیچ‌کدام از این عملکردها ضروری نیستند اما می‌توانند زندگی را برای شما آسانتر و گوش دادن به موسیقی را لذت‌بخش‌تر کنند. اگرچه در میان بهترین اسپیکر کامپیوتر، مدل‌های ارزانتر نیز وجود دارد اما در کل باید در نظر بگیریم که برای چه کاربردی به دنبال اسپیکر برای کامپیوتر هستیم و انتظارمان از آن چیست تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با بعضی از بهترین اسپیکرها برای کامپیوتر آشنا شوید و قیمت بهترین اسپیکر PC را هم بررسی کنیم.

 

لیست قیمت اسپیکر تکنولایف را ببنید و از تنوع برند و آفرهای ویژه خرید ما استفاده کنید: قیمت اسپیکر

 

بهترین اسپیکر دو تکه برای کامپیوتر

اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2184

اسپیکر تسکو مدل ts 2184

نکات مثبت

  • پشتیبانی از بلوتوث
  • پورت‌های متنوع
  • توان 70 وات

نکات منفی

  • بیس نسبتا معمولی

یکی از بهترین اسپیکرهایی که برای کامپیوتر می‌توانید خریداری کنید، اسپیکر تسکو مدل TS 2184 است. این محصول تمامی امکاناتی را که از یک اسپیکر توقع دارید را درون خود جای داده است. پورت‌های متنوع شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری، درگاه (RCA) و پورت USB امکان وصل کردن میکروفون، کامپیوتر و سایر وسایل به این دستگاه را فراهم می‌کنند؛ همچنین از اتصالات بی‌سیم این اسپیکر می‌توان به داشتن بلوتوث نسخه 2.1 اشاره کرد که به راحتی بدون سیم می‌توانید از آن استفاده کنید. توان خروجی کلی محصول 70 وات در نظر گرفته شده که کاملا مناسب است و خروجی صدای خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. روی بدنه دستگاه صفحه‌نمایشی قرار گرفته که میزان صدا، اتصالات و سایر موارد را نمایش می‌دهد. از امکانات قابل توجه این محصول داشتن ریموت کنترل برای مدیریت صدا یا فایل‌های در حال اجرا است.

 

قیمت اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2184

 

اسپیکر دسکتاپ لاجیتک مدل Z213

اسپیکر دسکتاپ لاجیتک مدل Z213

نکات مثبت

  • داشتن حالت خاموشی خودکار
  • اندازه‌ای جمع و جور

نکات منفی

  • افت کیفیت موزیک در صدای خیلی زیاد

یکی دیگر از اسپیکرهای قرار گرفته در مقاله بهترین اسپیکر برای کامپیوتر اسپیکر دسکتاپ لاجیتک مدل Z213 است. اسپیکر لاجیتک ابعادی برابر با 142 در 79 در 79 میلی‌متر دارد. این محصول بسیار خوش ساخت و جمع و جور است و به راحتی روی میز قرار می‌گیرد و جای کمی را اشغال می‌کند. با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگاری دارد و می‌توانید با هر سیستمی که دارید از آن استفاده کنید. تنها درگاه در نظر گرفته شده برای این محصول درگاه جک 3.5 میلی‌متری است که به راحتی می‌توانید هدفون یا هندزفری خود را به آن وصل کنید. از دیگر قابلیت‌های این محصول داشتن یک ریموت کنترل باسیم بسیار کوچک برای تنظیم حجم صدا، روشن و خاموش کردن اسپیکر است که مدیریت آن را راحت‌تر می‌کند.

 

قیمت اسپیکر دسکتاپ لاجیتک مدل Z213

 

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2193

نکات مثبت

  • پشتیبانی از بلوتوث
  • پشتیبانی از کارت حافظه

نکات منفی

  • ندارد

پورت‌های USB Type-A، کارت حافظه و درگاه AUX، نشانگر LED و توان واقعی 14 وات از ویژگی‌هایی هستند که برای این محصول در نظر گرفته شده و آن را در لیست بهترین اسپیکر دسکتاپ قرار داده است. با استفاده از درگاه‌های متنوعی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به راحتی می‌توانید اسپیکر را به لپ تاپ، کامپیوتر و تلویزیون وصل کنید. در صورتی که نیاز به اتصال بی‌سیم دارید نیز می‌توانید از بلوتوث نسخه 4.1 که روی دستگاه قرار گرفته کمک بگیرید. روی بدنه دستگاه نیز دکمه‌های فیزیکی قرار دارند که با استفاده از آن می‌توانید صدای در حال پخش را مدیریت کنید؛ همچنین در صورت عدم دسترسی به اسپیکر می‌توانید از ریموت در نظر گرفته شده برای مدیریت صدا، روشن و خاموش کردن و غیره کمک بگیرید.

 

قیمت اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2193

 

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2191

اسپیکر تسکو مدل 8191

نکات مثبت

  • دارای نشانگر LED
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • بیس قدرتمند

نکات منفی

  • نداشتن قابلیت تنظیم بیس

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2191 دارای یک صفحه‌نمایش LCD کوچک است که میزان صدا و سایر موارد را نمایش می‌دهد. ابعاد این دستگاه برابر با 200 در 350 در 400 میلی‌متر است و می‌توانید از آن روی سطوح مختلف استفاده کنید. نوع اتصال این اسپیکر از طریق سیم و پورت‌های USB و جک 3.5 میلی‌متری صدا است؛ همچنین از اتصال بی‌سیم بلوتوثی نیز بهره‌مند شده است. با استفاده از درگاه حافظه نیز می‌توانید مستقیما فایل‌های صوتی روی کارت را اجرا کنید و نیاز به اتصالات خاصی ندارید. همراه اسپیکر تسکو مدل TS 2191 ریموت کنترل همراه برای کنترل از راه دور نیز قرار دارد که بدون نزدیک بودن به اسپیکر به راحتی می‌توانید آن را مدیریت کنید.

 

قیمت اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2191

 

• Logitech Z407 Bluetooth Computer Speakers

اسپیکر Logitech Z407 Bluetooth Computer Speakersنکات مثبت

  • صدای چشمگیر با ساب رومبلینگ
  • طراحی کلاسیک و جمع‌وجور
  • امکان اتصال بلوتوث
    نکات منفی
  • کنترل بی‌سیم در ابتدا گیج کننده است.

Logitech Z407 خریدی مقرون به صرفه با کیفیت بالا است. این اسپیکرهای کپسولی شکل و مینیمالیستی، کیفیت صدای عالی و حجم مناسبی ارائه می‌دهند. امکان اتصال از طریق بلوتوث، دو گزینه ورود فیزیکی و طراحی بی‌نقص را ارائه می‌کند. ساب‌ووفر آن به طرز شگفت آوری قدرتمند است و صدای خوبی در حین بازی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی ایجاد می‌کند. امکان کنترل بی-سیم شاید در ابتدا گیج کننده به نظر برسد اما بعد از مدنی آزادی عمل بالایی به شما خواهد داد.
در رنج قیمت این اسپیکر، Edifier M3200 را می‌توانید تهیه کنید که قدیمی‌تر است و اتصال بلوتوث ندارد. گزینه دیگر پیش روی شما، Creative T100 است که در سال 2019 منتشر شد. این اسپیکر همان سطح از قدرت صوتی را ارائه میدهد اما ساب‌ووفر ندارد و کمی از Z407 گران‌تر است. این موارد در مجموع سبب می‌شود Z407 ارزش بیشتری پیدا کند.

 

• Bose Companion 2 Series III

اسپیکر Bose Companion 2 Series IIIنکات مثبت

  • صدای استریو قدرتمند
  • خروجی بیس چشمگیر
  • طراحی اسپیکر فشرده با کنترل صدای مفید پنل جلویی

نکات منفی

  • بدون کنترل تریبل و باس بدون پشتیبانی از بلوتوث
  • بدون پورت USB

اگر به کیفیت صدا اهمیت می‌دهید، این اسپیکر بهترین انتخاب برای کامپیوتر شما است. اسپیکرهای کامپیوتری رومیزی زیادی در بازار وجود دارند که ویژگی‌های بیشتری نسبت به این اسپیکر دارند. اما خوب است بدانید این اسپیکر با ابعاد 7.5×5.9×3.1 اینچ، فضای کمتری اشغال می¬کند و در عین حال کیفیت صدای بالایی دارد. گرچه این اسپیکرها ارزان نیستند اما توجه به سه نکته در مورد آنها ضروری است:
1. صدایی که تولید می‌کنند نسبت به اسپیکرهای دو تکه در این اندازه بالاتر و بهتر است
2. بیس خوبی تولید می‌کنند بدون اینکه نیاز به ساب ووفر جداگانه داشته باشند
3. شما هزینه برند را پرداخت می‌کنید و Bose ارزان نیست.
این اسپیکرها به شکل زیبایی طراحی شده‌اند. قاب پلاستیکی مشکی و روکش پارچه‌ای مشکی اسپیکرها با هر دکوراسیونی مطابقت دارند. یک دکمه صدا در سمت راست اسپیکر تعبیه شده، همچنین جک هدفون نیز در همین اسپیکر موجود است. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون جدا کردن اسپیکرها از هدفون استفاده کنید. نکته منفی این اسپیکرها این است که هیچ راهی برای تنظیم باس ندارند. البته به دلیل کیفیت صدا این ویژگی چندان آزاردهنده نخواهد بود. از آنجایی که این اسپیکرها در سال 2013 وارد بازار شدند، طبیعی است که از آخرین فناوری‌های بهترین اسپیکرهای کامپیوتری برخوردار نباشند. اما همین ماندگاری از 2013 تا کنون، به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت آن‌ها نزد کاربران و قرار داشتن آن جزو بهترین اسپیکر کامپیوتر است.

 

بهترین های برند محبوب مهمانی ها:
بهترین اسپیکر های JBL

 

• Klipsch ProMedia 2.1 THX

اسپیکر Klipsch ProMedia 2.1 THXنکات مثبت

  • عملکرد ساب
  • بیس قابل توجه با امکان کنترل سطح
  • وضوح عالی هنگام پخش موسیقی
  • صوت استریو چشمگیر
  • دارای گواهینامه THX برای تجربه صوتی با کیفیت بالا

نکات منفی

  •  بدون پشتیبانی از بلوتوث
  • اشغال فضای زیاد توسط ساب ووفر

اگر دنبال بهترین اسپیکر کامپیوتری دارای ساب ووفر هستید، Klipsch ProMedia 2.1 THX بهترین گزینه محسوب می‌شود. ابعاد اسپیکرها 8.5×5.7×4.2 اینچ است. کنترل های جداگانه ای روی اسپیکرهای راست و چپ برای صدای اصلی و ساب¬ووفر تعبیه شده است. کنار بخش کنترل، یک خروجی هدفون و یک ورودی 3.5 میلی‌متری قرار دارد که جدا از ورودی 3.5 میلی‌متری واقع در پشت اسپیکر سمت راست است. کیفیت صدای این اسپیکر به شما امکان لذت بردن از ظرافت‌های موسیقی را می‌دهد. آوازها، سازها و جلوه‌های صوتی هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم شما را میخکوب می‌کند.
نداشتن بلوتوث می‌تواند امتیازی منفی برای این نوع اسپیکر باشد. همچنین ابعاد ساب‌ووفر (10.2×9.8×9.5 اینچ) که نیاز به فضای زیادی دارد، می‌تواند برای کاربر چالش برانگیز باشد. با این حال اگر فضای مناسب برای آن دارید، بیس قوی و کیفیت بالای صدایی را تحویل خواهید گرفت. این موضوع را در نظر بگیرید که این اسپیکرها سال 2001 عرضه شده‌اند و از آن زمان تا کنون تغییر چشمگیری نداشته‌اند؛ بنابراین کاملاً طبیعی است که بلوتوث نداشته باشند. از طرفی پایداری این اسپیکر بین اسپیکرهای محبوب از زمان عرضه تا امروز، نشان‌دهنده محبوبیت و عملکرد مناسب آنها است.

• Creative Pebble V3

اسپیکر Creative Pebble V3نکات مثبت

  • صدای چشمگیر
  • طراحی مناسب و کم جا
  • گزینه‌های متعدد اتصال

نکات منفی

  • خروجی باس محدود
  • فاقد سوکت جک هدفون

اگر دنبال اسپیکرهای مقرون به صرفه هستید که فضای زیادی روی میز شما اشغال نکنند، Creative Pebble V3 Minimalistic 2.0 USB-C باید در اولویت انتخاب‌های شما باشد. این اسپیکرهای کوچک، صدای قدرتمندی را تولید می‌کنند. راه‌های زیادی از جمله USB-C و بلوتوث برای اتصال به کامپیوتر یا منبع صوتی دارند. ابعاد اسپیکرها 4.8×4.6×4.7 اینچ بوده و فضای زیادی روی میز اشغال نمی‌کنند. محفظه پلاستیکی سیاه رنگ آنها باعث شده کمی ارزان به نظر برسند اما برای مقابله با چالش-های زندگی روی میز کاملاً آماده است. در اسپیکر سمت راست، دکمه تنظیم صدا قرار گرفته و یک چراغ LED نیز وجود دارد که رنگ را تغییر می‌دهد. این رنگ مشخص می‌کند که شما در حال استفاده از کدام ورودی هستید.
همچنین کنار دکمه تنظیم صدا یک دکمه کوچک برای اتصال با بلوتوث در نظر گرفته شده است. در پشت اسپیکر یک کابل USB-C وجود دارد که برق دستگاه را تأمین می‌کند و امکان اتصال به کامپیوتر شما را هم فراهم می‌کند. سیم دوم برای اسپیکر سمت چپ است و هیچ‌کدام از این سیم‌ها قابل جدا شدن نیستند. اگر مایل هستید که از روش دیگری به منبع صوتی خود متصل شوید، از پورت 3.5 میلی‌متری در اسپیکر سمت راست استفاده کنید. Pebble V3 سال 2020 عرضه شد و جدیدترین نسخه از خط محبوب Pebble Creative است و اکنون در لیست بهترین اسپیکرهای کامپیوتر قرار دارد.

 

خرید اسپیکر کریتیو Pebble plus

 

• Audioengine A2+

اسپیکر Audioengine A2+نکات مثبت

  • مبدل داخلی برای تبدیل دیجیتال به صدا
  • صدای فشرده نشده از طریق USB

نکات منفی

  • نداشتن ساب ووفر

این اسپیکر چهار سال پیش وارد بازار شد و به طور قابل‌توجهی در میان بهترین اسپیکرهای کامپیوتر قرار گرفت. ظاهر منعطف این اسپیکرها با پورت USB برای ایجاد صدایی شگفت‌انگیز با کیفیت بالا بر مبنای DAC کاملاً مناسب است. این اسپیکر بدون ساب ووفر عرضه می‌شود اما اگر شما مایل به داشتن ساب ووفر هستید، به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. چرا که ساب‌ووفر به طور جداگانه به فروش می‌رسد.

 

اسپیکر های بزرگ محبوب و قابل حمل:
بهترین اسپیکر های چمدانی

 

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر برای گیمرها

• Logitech G560 Gaming Speakers

اسپیکر Logitech G560 Gaming Speakersنکات مثبت

  •  صدای عالی
  • حالت‌های EQ و فراگیر
  • اجرای بیس عالی
  • گزینه‌های نورپردازی چشمگیر

نکات منفی

  • سختی کنترل سطح بیس برای بازی در شب
  • نورپردازی می‌تواند باعث حواس پرتی شود
  • ساب ووفر بزرگ

نوبتی هم که باشد، نوبت گیمرهاست. Logitech G560 بهترین اسپیکرهای کامپیوتری برای گیمرهای جدی است. G560 با قطعات و سیم‌های زیادی عرضه می‌شود اما آن‌قدر که به نظر می‌رسد پیچیده نیست. یک ساب ووفر مستطیلی که به‌عنوان نقطه کانونی برای کل تنظیمات عمل می‌کند. دو اسپیکر دایره ای، یک کابل USB که مستقیماً از ساب ووفر به کامپیوتر وارد می‌شود و یک کابل برق نیز دارد. G560 صدای قوی تولید می‌کند و هم برای بازی و هم برای گوش دادن به موسیقی عالی است. اگر دوست دارید با صدای بلند بازی کنید، این سیستم مناسب شماست. این اسپیکر یک سیستم روشنایی پیچیده دارد که شامل چهار نقطه متمایز با LEDهای روشن و رنگارنگ است. این LEDها در عین حال که باعث سرگرمی‌اند، می‌توانند حواس پرتی هم ایجاد کنند. برای تنظیم نور، پیکربندی چراغ‌ها، فعال کردن صدای فراگیر و حتی ایجاد پروفایل برای بازی‌های خاص نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.
یکی از ویژگی‌های مفید LG560 سازگاری با بلوتوث است که به شما امکان می‌دهد موسیقی خود را از تلفن هوشمند خود انتخاب و پخش کنید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید هر چیزی را روی اسپیکرها پخش و آن را کنترل کنید. این اسپیکر همچنین گزینه مناسبی برای یک مهمانی است که حتی نمایش نور نیز با خود دارد. اگر دنبال اسپیکرهایی می‌گردید که می‌خواهید کامپیوتر خود را در مرکز و جلوی آنها قرار دهید، LG560 انتخاب ارزشمند با قیمتی مناسب است. اسپیکر چپ فقط یک اسپیکر است. اسپیکر سمت راست دارای یک کنترل صدا در بالا و دکمه‌ای برای تغییر روشنایی نور RGB است. در پشت اسپیکر، دکمه‌هایی برای خاموش کردن اسپیکرها و اتصال به بلوتوث وجود دارد.

• Razer Nommo Chroma

اسپیکر Razer Nommo Chromنکات مثبت

  •  بیس مناسب
  • ورودی‌های مختلف جهت اتصال
  • تنظیمات بازی نور
  • طراحی زیبا
  • کیفیت صدای استثنائی

نکات منفی: فرکانس محدود، نداشتن بلوتوث

از Razer Nommo Chroma به‌عنوان اسپیکرهای «بازی» یاد می‌شود چرا که به‌خاطر لوازم جانبی بازی محور خود شناخته شده است. این اسپیکرها بدون داشتن ساب ووفر مجزا، بیس مناسبی ایجاد می‌کنند. امکان تنظیم بیس در اسپیکر سمت چپ تعبیه شده که این توانایی برای تولید باس‌هایی که دارای ضربات خاصی هستند (به خصوص برای گیمرهایی که عاشق انفجارهای داخل بازی هستند) جذاب است. همچنین این اسپیکرها برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی نیز بسیار مناسب هستند. ویژگی اضافه شده برای بازی این است که در پایه‌ها، فناوری نور تعبیه شده و شما می‌توانید رنگ آنها را برنامه ریزی کنید. دیگر اینکه نور را با گیم پلی خود همگام سازی کنید تا جلوه‌ای از محیط بازی را در اتاق خود ایجاد کنید.
کابل USB امکان اتصال با کامپیوتر یا مک شما را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید به درگاه کمکی آنالوگ در پشت اسپیکر سمت چپ متصل شوید (جک هدفون نیز در پشت قرار گرفته) اما اتصال دیجیتال به طور قابل توجهی بهتر به نظر می‌رسد. این اسپیکر برای کسی که نمی‌خواهد زیاد هزینه کند و فضای زیادی نیز برای ساب ووفر ندارد (مثلاً دانشجویان یا کسانی که در فضای اشتراکی زندگی می-کنند) یک انتخاب عالی است. اگر هم از طرفداران نورپردازی Chroma هستید، Razer برای شما مناسب است.

• Razer Nommo Pro

اسپیکر Razer Nommo Proنکات مثبت

  • کیفیت صدای فوق العاده
  • Razer Chroma

نکات منفی

  • باید Razer Tax بپردازید
  • عرضه تنها در امریکا

این اسپیکر ظاهری منحصر به فرد دارد و در مجموعه بهترین اسپیکرهای کامپیوتر قرار گرفته است. اگرچه قیمت بالایی دارد اما به همان اندازه کیفیت صدای بالاتری ارائه می‌دهد. این مدل دارای یک ساب ووفر توانا است که کیفیتش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ویژگی Razer Chrom را نیز دارا است که علاوه بر صدای عالی و طراحی مناسب، نورپردازی خیره کننده‌ای عرضه می‌کند. این محصول فقط در ایالات متحده موجود است. Audioengine A2+ یک جایگزین خوب برای این اسپیکر است.

 

برای علاقه‌مندان به عکاسی:
تفاوت دوربین dslr با mirrorless

 

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر زیر صد دلار

• Edifier R19U 2.0 USB

اسپیکر Edifier R19U 2.0 USBنکات مثبت

  • صدای غنی
  • طراحی شیک از جنس چوب مصنوعی
  • امکان اتصال US

نکات منفی

  • نکات منفی
  • نور روی بیس
  • خروجی صدای نامناسب

این اسپیکر دارای بیس عمیق، اوج¬های واضح و کنترل شده و کیفیت صدای مناسبت است. محفظه چوب مصنوعی نیز حال و هوای کمی قدیمی به آنها می¬دهد که از محفظه مات پلاستیکی متمایزش می‌کند. اگر شما اسپیکری کمتر از پنجاه دلار بخرید معمولاً کیفیت مناسبی نصیبتان نمی‌شود. اما اسپیکر Edifier R19U 2.0 USB یک استثناست و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، انتخابی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. این اسپیکر با ابعاد 6.89×4.13×3.35 اینچ با توری مشبک مشکی پوشیده شده و دارای پایه نقره‌ای مات با محفظه‌ای از چوب مصنوعی مشکی است.
دکمه بزرگ مشکی در اسپیکر چپ، میزان قدرت صدا را تنظیم می‌کند و دارای یک پورت هدفون 3.5 میلی‌متری است. پشت اسپیکر نیز یک سوکت 3.5 میلی‌متری AUX وجود دارد که می‌توانید تلفن هوشمند یا سایر پخش کننده‌های صوتی خود را با سیم به آن متصل کنید. حتی بدون ساب ووفر نیز بیس عالی و کنترل شده دارد و موجب لرزش شیشه پنجره‌های شما نمی‌شود. در عین حال صدا و بیس رضایت بخشی ارائه می‌دهد.

• اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebble

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebbleنکات مثبت

  • بدون نیاز به آداپتور
  • طراحی زیبا
  • کم جا
  • قیمت مناسب

نکات منفی

فاقد بلوتوث

عدم امکان اتصال چند دستگاه

اسپیکر Pebble با الهام از باغ سنگی ذن ژاپن و به شکل دو گوی زیبا در دو مدل Pebble و Pebble Plus موجود است. مدل Pebble آن توسط PCWorld به‌عنوان برترین انتخاب برای اسپیکرهای کامپیوتر زیر صد دلار شناخته شده است. اسپیکرها با زاویه 45 درجه قرار گرفته‌اند و اتصال آنها به دستگاه به کمک کابل USB است. نیازی به آداپتور یا پریز برق نخواهید داشت. قرارگرفتن اسپیکرها با زاویه 45 درجه باعث می‌شود امواج صوتی بدون انعکاس به گوش شما هدایت شده و شما کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید. رادیاتورهای غیرفعال قرار گرفته در پشت اسپیکرها با توان خروجی 4.4 وات، بیس، عمق و شفافیت صدا را بالا برده است. ابعاد کوچک و وزن سبک این اسپیکرها از دیگر ویژگی-های مثبت آنها محسوب می‌شود.
شما می‌توانید هر دو مدل Pebble و Pebble Plus را از تکنولایف تهیه کنید.

 

قیمت اسپیکر کریتیو مدل Pebble

 

• Edifier R1280DB

اسپیکر Edifier R1280DB
Edifier اسپیکرهای مناسب و خوب زیادی تولید می¬کند. مدل R1280DB در میان لیست بهترین اسپیکر کامپیوتری به‌عنوان اسپیکری میان‌رده با قیمت مناسب شناخته می¬شود. ورودی نور، بلوتوث، اتصال RCA و کواکسیکال با ابعاد مناسب و کیفیت صدای بالا همراه با کنترل صدا از راه دور، این اسپیکر را در مرکز توجه علاقه¬مندان قرار داده است. این اسپیکرها با فناوری مدرن اما ظاهری کلاسیک و سبک وزن طراحی شده‌اند. دکمه‌های بیس، تریبل و صدا در پنل کناری قرار گرفته و محفظه MDF چوبی این اسپیکر، انعکاس صدا را به حداقل می‌رساند.

 

پیشنهاد نویسنده:
ps5 معادل چه کامپیوتری است

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
ads
ads