داغ ترین ها :
معرفی بهترین اسپیکر های خانگی

معرفی بهترین اسپیکر های خانگی

موسیقی بخش مهمی از روزمره ما را تشکیل می‌دهد، حین پیاده‌روی، ورزش، مکان‌های شلوغ و عمومی و بخصوص مهمانی‌ها این موسیقی است که شما را از دنیای بیرون جدا می‌کند. اما وسیله‌ای که برای پخش موسیقی استفاده می‌کنید نیز بر کیفیت آنچه به گوش‌تان می‌رسد تاثیر دارد.

بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی

در ادامه می‌خواهیم انواع بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی و قیمت بهترین مارک باند خانگی را به شما معرفی کنیم و توضیح مختصری در مورد این برندها بدهیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 6 بهترین همراه شما در مهمانی‌هاست. اگر در فکر خرید اسپیکری هستید که علاوه‌بر مسافرت بتواند با بیس صدای بلندی که دارد، در مهمانی‌ها هم به بهترین نحو شما را همراهی کند، بهتر است روی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6 به عنوان خریدی مطمئن حساب باز کنید. این اسپیکر با استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 به تمامی دستگاه‌ها به راحتی و با سرعت وصل می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این اسپیکر از فناوری PartyBoost پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به چندین اسپیکر دیگر هم متصل شود. اسپیکر بی سیم Flip 6 دارای باتری‌ای با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر ساعت است که با یک بار شارژ می‌تواند تا 12 ساعت به طور مداوم روشن باقی بماند. این باتری برای شارژ به 2 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

از دیگر ویژگی‌های مثبت و به‌روز این اسپیکر می‌توان به این گزینه هم اشاره کرد که اسپیکر فلیپ 6 جی بی ال به گواهینامه IP67 مجهز شده و تا حد مناسبی می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند؛ البته که نباید درون آبی که بیشتر از نیم متر عمق دارد قرار بگیرد و اگر هم در محیط‌های آبی قصد استفاده دارید، بهتر است برای زمان کوتاهی مانند 30 دقیقه از آن استفاده کنید.

قیمت اسپیکر جی بی ال Flip 6

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip 4

اگر از طراحی اسپیکرهای جمع‌جوری که دارای محدوده فرکانس پاسخگویی بالایی هستند و در کنار این دسته از ویژگی‌ها از قیمت مناسبی هم بهره می‌برند، می‌توانید به فکر خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip 4 باشید. این اسپیکر بسیار وزن پایینی نسبت به سایر اسپیکرها دارد و با توجه به گیره‌ای که در قسمت بالایی برای آن طراحی شده، می‌توانید آن را به کوله پشتی و سایر محل‌ها وصل کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip 4

اسپیکر بلوتوثی مدل clip 4 جی بی ال از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کند و توان خروجی‌ای برابر با 5 وات دارد. به صورت همزمان نمی‌تواند به دستگاه‌های دیگر متصل شود، اما برای مسافرت‌ها و جمع‌های کوچک انتخابی فوق‌العاده به حساب می‌آید. منبع تغذیه این اسپیکر یک باتری با ظرفیت مناسب مجهز شده که در عرض 3 ساعت شارژ می‌شود و تا 10 ساعت می‌تواند شارژدهی داشته باشد. در ارتباط با میزان مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و گرد و غبار هم می‌توان به این نکته اشاره کرد که این اسپیکر به گواهینامه IP67 هم مجهز شده که برای استفاده در کنار استخر هم گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. البته مراقب باشید که اسپیکر در آب غرق نشود و نهایت تا نیم متر به مدت 30 دقیقه در آب قرار بگیرد.

قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip 4

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

آنچه از اسپیکر Aura Studio 3 بیشتر به چشم می‌خورد قیمت بالای آن است. آیا این بازه قیمتی برای یک اسپیکر منطقی است؟ Aura Studio 3 مجهز به یک ساب ووفر بسیار خوش‌کیفیت است که به‌‌عبارتی می‌تواند صدایی کاملا داینامیک و ۳۶۰ درجه ایجاد کند. آنچه باعث شده که این اسپیکر قیمت بالایی داشته باشد فقط کیفیت صدای فوق‌العاده بالای آن نیست. ظاهر و طراحی را هم باید جزو فاکتورهای مهم در نظر بگیریم، Aura Studio 3 یکی از خوش‌ساخت‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی است که تاکنون به بازار عرضه شده‌.

بهترین اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن

این اسپیکر چندان قابل حمل نیست و بهتر است آن را در یک جای همیشگی و به صورت ثابت نگه دارید و از کیفیت بسیار خوب صدای این اسپیکر لذت ببرید. اگر به دنبال بهترین اسپیکر هستید Aura Studio 3 می‌تواند یکی از کارآمدترین گزینه‌های پیش رویتان باشد. کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی منحصربفرد و یدک کشیدن نام برند هارمن کاردن دلایلی هستند که موجب بالا بودن قیمت این اسپیکر شده‌اند.

قیمت اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل XMYX04WM

اگر به دنبال یک اسپیکر جمع و جور می‌گردید که بتوانید هرجا با خودتان حمل کنید اسپیکر شیائومی XMYX04WM یک گزینه ایده‌آل است. این اسپیکر مجهز به یک بند کوچک است که به کمک آن می‌توانید اسپیکر را از کیف‌تان آویزان کنید و راحت‌تر آن را حمل کنید.  این اسپیکر از گواهی ضدآب IP55 برخوردار است، از پورت USB C پشتیبانی می‌کند و تنها ایرادی که می‌شود به آن گرفت سرعت شارژ نسبتا بالا است.بهترین اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی XMYX04WM

قیمت اسپیکر جی بی ال XMYX04WM

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S51

اسپیکر زیلوت مدل S51 یکی از خوش‌قیمت‌های بازار است؛ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، باتری خوبی دارد و تا ۶ ساعت می‌توانید با این اسپیکر به موسیقی دل‌خواهتان گوش کنید. طراحی این اسپیکر هم قابل توجه است و روی بدنه تعدادی دکمه فیزیکی برای کنترل فایل‌های در حال پخش وجود دارد. به عبارتی با خرید این اسپیکر با یک قیمت مناسب، یک اسپیکر خوش‌کیفیت در اختیار خواهید داشت.بهترین اسپیکر های بلوتوثی زیلوت

قیمت اسپیکر زیلوت مدل S51

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل 16w

پخش صدا با کیفیت بالا مهم‌ترین ویژگی این اسپیکر است. گواهی IPX7، بازدهی باتری به مدت ۱۳ ساعت با برخورداری از ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت و البته طراحی جذاب هم از مشخصات اصلی اسپیکر شیائومی 16W در نظر گرفته می‌شوند. شیائومی 16W هم یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی شما محسوب می‌شود. کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت در ازای ارایه این سطح از کیفیت کاملا منصفانه است.اسپیکر شیائومی 16w

قیمت اسپیکر شیائومی 16w

 

از کجا بفهمیم اسپیکر شارژ شده؟

مدت زمان شارژ اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB13

برند سونی سال‌های زیادی است که محبوب ما ایرانی‌هاست و به جرات می‌توان گفت که در کیفیت محصولات این کمپانی شکی نداریم. اسپیکر SRS-XB13 یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است. کاملا قابل حمل است و ابعاد کوچک و مناسبی هم دارد. گواهی IP67 دارد و در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات خاک مقاوم است. یک نکته مهم دیگر اینکه از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین بازدهی باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت تعیین شده است.

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB13

قیمت اسپیکر سونی مدل SRS-XB13

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

یکی از اسپیکرهای قدرتمند برند JBL‌ همین مدل Charge 5 است، باس قوی، حجم صدای بالا و برخورداری از پورت USB A برای شارژ کردن گوشی موبایل از جمله مشخصات این اسپیکر خوش‌کیفیت است. یک ویژگی مهم دیگر این اسپیکر ضد آب بودن آن است. طبق ادعای شرکت جی بی ال این اسپیکر می‌تواند تا ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورد.

اسپیکر ضدآب JBL

قیمت اسپیکر جی بی ال Charge 5

 

جی بی ال پارتی باکس مدل Party Box 310

این اسپیکرخانگی بلوتوثی ۱۷۴۲۰ گرم وزن دارد و باتری آن تا ۱۸ ساعت بازدهی دارد و مدت زمان شارژ آن سه و نیم ساعت است. در برابر گرد و غبار و قطرات ناشی از پاشش آب مقاوم است. ابعاد آن 360x320x680 میلی‌متر است. جنس بدنه آن پلاستیک است. بی‌سیم و با سیم از این اسپیکر می‌توانید استفاده کنید. صدا و بیس قوی‌ای دارد، در بالاترین حد صدا هم باز کیفیت خوبی دارد. کافی است بلوتوث موبایل یا تبلت خود را روشن کنید، اسپیکر را جستجو کرده و متصل شوید یا به اسپیکر وصل خواهید شد و یا می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را در یک فلش مموری بریزید و از طریق پورت USB به اسپیکر متصل کرده و گوش دهید. در هر صورت استفاده از این اسپیکر بسیار ساده است. قدرت 240 واتی این سیستم صوتی خانگی جمعیت را با نمایش نوری خیره کننده و پویا جمعیت را مسحور می‌کند. با برنامه partybox آهنگ‌ها، نمایش نور را تغییر دهید، ویژگی‌های کارائوکه و موارد دیگر را هم کنترل کنید.

اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 310

قیمت پارتی باکس jbl 310

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 110

اگر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان نیاز به یک اسپیکر قدرتمند دارید پارتی باکس ۱۱۰ گزینه مناسبی است، این کالا در فهرست بهترین اسپیکر های بلوتوثی قرار دارد و در بین کاربران بسیار محبوب است. دلیل آن هم همین کیفیت صدای بسیار بالا، قابلیت حمل آسان، ضدآب بودن و باتری بسیار قدرتمند است.

اسپیکر پارتی باکس جی بی ال

قیمت اسپیکر جی بی ال Party Box 110

 

جی بی ال مدل Party Box 1000

این سیستم صوتی خانگی است و ۳۴ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن دارد و طبیعتا قابل حمل نیست اما یکی از قدرت‌مندترین اسپیکرهای جی بی ال است. علاوه‌بر صدای بلند و باکیفیت به خاطر نوری که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای مهمانی‌های شما باشد. یک دستبند هم روی این محصول وجود دارد که به اسپیکر وصل می‌شود و می‌توانید حالت‌های نور و افکت صدای آن را تغییر دهید. این اسپیکر دارای پر DJ است می‌توانید از آن برای نواختن درام، کیبورد و پیانو استفاده کنید. توان خروجی آن ۱۱۰۰ وات است. برای جابه‌جایی دو چرخ در زیر اسپیکر وجود دارد. جلوه نورپردازی یک نمایش نوری فریبنده ایجاد می‌کند تا با یک تجربه بصری ماندگار، جمعیت شما را شگفت زده کند. DJ launchpad به شما امکان می‌دهد درام، کیبورد و پیانو بنوازید. ورودی‌های میکروفون و گیتار به شما این امکان را می‌دهند که میکروفون یا گیتار خود را وصل کرده و روی صحنه بروید و حسابی خوش بگذرانید.

اسپیکر های JBL

 

 

قیمت اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 1000

 

میکرولب مدل M310101Cyclone

جنس بدنه چوبی است و صفحه نمایش آن هم چوبی است.ارتفاع هر کدام از دستگاه‌ها ۱۲۵ سانتی متر است. ۶ عدد ساب ووفر دارد. زیبایی این محصول باعث زیباترشدن دکوراسیون خانه شما می شود. درگاه کارت حافظه و محل اتصال فلش مموری را دارد تا بتوانید عکس های خود را تا کیفیت اچ دی در با کمک این اسپیکر نمایش دهید. این مدل بی سیم است و هر آنچه بخواهید می توانید از طریق موبایل خود با استفاده از بلوتوث پخش کنید. بدون اینکه به سیمی نیاز داشته باشید. وزن اسپکیر ۲۶ کیلو است. از امکاناتی مثل رقص نور برخوردار است و می توانید در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

اسپیکر خانگی سامسونگ

 

یک سیستم صوتی چشمگیر و قابل حمل نیاز دارید؟ مطلب زیر را بخوانید:
اسپیکر چمدانی بزرگ

 

سامسونگ مدل SoundTower mx-t70

یک اسپیکر خانگی قدرتمند در برابر رقیبان خود است که به گرد و غبار و آب پاش مقاوم است. دارای یک عددساب ووفر، دارای دو عدد پورت usb-A  و جک ۳.۵ میلی‌متری، امکان نورپردازی lED  است. به دستگاه های اندروید و ios  وصل می شود. رنگ مشکلی آن بسیار زیباست. با اسپیکرهای دو جهتی ای که این قابلیت را دارد صدا در دو جهت پخش شود و حتی مهمان های شما هم می توانند با دو استفاده از دو اتصال میکروفونی که دارد، آواز بخوانند. صدای استریو آن با بلندگوهای دو جهته 1500 واتی مجهز شده است.

ابعاد محصول: 18.2 اینچ W x 34.8 اینچ H x 17.9 اینچ D
نوع رابط: USB 2.0
فناوری ارتباط بی سیم: Wi-Fi

 

قیمت اسپیکر سامسونگ t70

 

اسپیکر سونی مدل MHC-V73D

جنس بدنه‌ی این اسپیکر چوبی است و یک ورودی میکروفون و یک ساب‌ووفر دارد. صفحه نمایش آن لمسی است و مجهز به درگاه ارتباطی HDMI است. ۲۱ کیلو و ۲۰۰ گرم وزن دارد و از سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید میکروفون به آن متصل کنید و با استفاده از قابلیت کارائوکه با دوستان خود به آواز خواندن بپردازید. با این سیستم صوتی خانگی ضربان آهنگ خود را در هر گوشه با صدای قدرتمند Omni Directional و تقویت کننده جت باس احساس می‌کنید. پنل لمسی LED دارای نورگیر و ضد پاشش برای کنترل آسان موسیقی هم در دسترس است.

پخش کننده خانگی سونی مدل mhc-v73d

 

 

قیمت اسپیکر خانگی سونی مدل mhc-v73d

 

بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی کدام است؟

بهترین اسپیکر شیائومی

 

اسپیکر سونی مدل MHC-V90DW

وزن آن ۵ کیلوگرم و جنس بدنه آن از چوب است. این اسپکر صدای بسیار قدرمندی دارد و از قابلیت رقص نور هم برخوردار است. ۱۷۰ سانتی متر اندازه‌ی آن است. صدای آن فراگیر و تمام محیط را پر می‌کند و شما حس لذت را تجربه خواهید کرد. دارای محل اتصال برای گیتار است که حسابی سرگرم کننده به نظر می‌آید اگر اهل گیتار زدن باشید. پخش کننده DVD به شما امکان می‌دهد از صدای بلند فیلم‌ها لذت ببرید و از خروجی HDMI برای ارسال سیگنال ویدیویی به تلویزیون خود استفاده کنید. JBL Signature Sound عملکرد بی‌سابقه و تجربه‌های صوتی معتبری را ارائه می‌دهد که برای مهمانی خود اگر از آن استفاده کنید حسابی خوشحال خواهید شد. جلوه نورپردازی تمام پانل یک نمایش نوری فریبنده‌ای را ایجاد می‌کند تا با یک تجربه بصری ماندگار، جمعیت را شگفت زده کنید. DJ launchpad به شما امکان می‌دهد درام، کیبورد و پیانو بنوازید. همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و دارای گواهینامه IPX4  است.

 

 

خرید سیستم صوتی سونی mhc-v90dw

 

 

اسپیکر زیلوت مدل SP80

بلندگوهای استریوی بلوتوث S55 می‌توانند صدای استریوی بلند 20 واتی را با 2 درایور با برد کامل و ساب‌ووفرهای دوگانه پررونق در فضا تولید کنند. باتری‌های این سیستم صوتی خانگی تا ۲۰ ساعت دوام می‌آورد و الگوی نور رنگ‌آمیزی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد یعنی شما هم از نظر بینایی و هم شنوایی حسابی لذت خواهید برد. دارای گواهینامه IPX5 و ضد آب است. بلندگوی بلوتوث ضد آب ZEALOT در برابر پاشش آب، باران، اسپری ملایم مقاوم است. ( البته آن را مستقیم در آب نیندازید) برای استخر، مهمانی، باربیکیو، آشپزخانه، دوش عالی است.

 

اسپیکر زیلوت مدل SP80

 

قیمت اسپیکر زیلوت sp 80

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی لیتو مدل Boom Box 3000

بلندگوی بلوتوث بوم باکس کارائوکه به دو ساب‌ووفر 6.5 اینچی و توییتر 1.5 اینچی با حداکثر توان 500 وات مجهز شده است. دارای بازتولید صدای استریو با برد کامل و محفظه پورت شده برای پاسخگویی باس طولانی است. بلندگوی بلوتوث بی‌سیم با دستگاه‌هایی مانند آیفون، تلفن همراه اندروید، آی پد، تبلت، رایانه شخصی کار می‌کند. ایده آل برای استفاده شخصی در خانه و فضای باز است. علاوه‌بر اتصال بی‌سیم، این بلندگوی بلوتوث با صدای بلند موسیقی دارای ورودی 3.5 میلی متری AUX، کارت خوان میکرو SD، پورت USB و جک‌ ورودی ¼ اینچی برای میکروفون/گیتار است. بلندگوی بلوتوث Pyle boombox برای کارائوکه، اجرای صحنه و کنترل جمعیت عالی است. مجهز به باتری داخلی لیتیوم یونی 3600 میلی آمپر ساعتی و 7.4 ولت قابل شارژ و دارای بند/دسته حمل است تا بتوانید آن را هر کجا که هستید ببرید.

 

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل boom box 3000

 

بهترین اسپیکر ایرانی

احتمالا می‌دانید که در حال حاضر تسکو جزو یکی از انواع بهترین اسپیکر ایرانی است که با مدل‌های متفاوتی عرضه شده است. مدل‌های این اسپیکر با مشخصات خوبی عرضه شده‌اند که به برخی از مدل‌های این اسپیکر اشاره می‌کنیم.

اسپیکر تسکو مدل TS 2184

قابلیت اتصال بی‌سیم و سیمی، سازگاری برای اتصال به تلوزیون، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی، تبلت و مک بوک بخشی از مهم‌ترین مشخصات اسپیکر رومیزی تسکو TS 2184 است. همچنین این اسپیکر مجهز به یک ساب ووفر است و از پورت USB Type-A پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر تسکو مدل TS 2184

 

قیمت پخش کننده خانگی تسکو مدل ts 2184

 

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305

طراحی و وزن مناسب اولین چیزی است که از اسپیکر بی سیم تسکو 2305 ts به چشم می‌خورد. این اسپیکر قابل حمل است و می‌توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. مجهز به باتری لیتیوم پلیمری است که بازده خوبی دارد و در صورتی که بخواهید با بالاترین ولوم از این اسپیکر استفاده کنید به مدت ۴ ساعت پاسخگوی شما خواهد بود. اما برسیم به کیفیت صدا که مسلما مهم‌ترین المان برای خرید اسپیکر است. از این رو می‌توان این اسپیکر را در لیست اسپیکرهای باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه معرفی کرد.

مشخصات اسپیکر تسکو 2305

 

بهترین اسپیکر های حدود 5 میلیون تومان:
اسپیکر تا ۶ میلیون

 

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم که فهرستی از بهترین مدل های اسپیکر با برندهای مختلف را به شما معرفی کنی. قبل از خرید می‌توانید مشخصات هریک را به دقت بررسی کنید و مطابق با چیزی که نیاز دارید اقدام به خرید اسپیکر نمایید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/
ads
ads