داغ ترین ها :
معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم در گوشی های اندروید و iOS

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم در گوشی های اندروید و iOS

آیا دنبال بهترین برنامه‌های ادیت فیلم در گوشی‌های اندروید و آیفون هستید؟ در صورتی که استفاده از برنامه‌های شخص ثالث بی‌فایده ویرایش فیلم در گوشی‌های اندروید و سیستم عامل iOS باعث ناراحتی شما شده است، برای یافتن اپلیکیشن خوب برای ادیت فیلم همراه ما باشید. سعی خواهیم داشت همزمان بهترین اپليكيشن اديت فيلم در ايفون و بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم در اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن ادیت فیلم در گوشی

هنگامی که حرف از ویرایش فیلم مطرح می‌شود، ناخودآگاه به یاد برنامه‌های کاربردی کامپیوتر برای انجام کار خواهیم افتاد، اما به دلیل پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی و قدرت بالای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون، شرایط برای انجام ویرایش‌ها در دستگاه‌های ذکرشده فراهم شده است. در ادامه با یک لیست از بهترین برنامه‌های موجود برای سیستم عامل اندروید، iOS و iPad آشنا خواهید شد که استفاده از آن‌ها می‌تواند کمک بسیار خوبی برای ویرایش فایل‌های ویدیویی باشد. شما می‌توانید بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را در میان لیست بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم در این صفحه پیدا کنید.

1: LumaFusion

دانلود اپلیکیشن LumaFusion

برنامه LumaFusion را می‌توان یکی از بهترین اپليكيشن اديت فيلم در ايفون دانست که یک نسخه دسکتاپ آن هم در دسترس قرار دارد. با این که کار کردن با LumaFusion پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، اما فقط با کمی تمرین می‌توانید ویرایش‌های موردنظرتان در فایل‌های ویدیویی را انجام دهید. شما می‌توانید فایل ویدیویی خود را به منظور ویرایش انتخاب کرده و بخش‌های مختلف گرافیک، صدا، عنوان و سایر موارد را تغییر دهید. در صورتی که به یک برنامه ویرایشگر ویدیویی در آیفون یا iPad نیاز دارید، LumaFusion باید نخستین انتخاب شما باشد.

دانلود از اپ استور: iOS

برای آگاهی از قیمت روز گوشی های موبایل به صفحه قیمت گوشی در سایت تکنولایف مراجعه کنید.

2: KineMaster

دانلود اپلیکیشن KineMaster

هنگامی که برنامه KineMaster را راه‌اندازی کنید، صفحه و پیام‌های مرتبط با خرید اشتراک آن شما را به وحشت خواهد انداخت، اما اینطور نیست و خواهید دید که امکان استفاده از اپلیکیشن به صورت رایگان هم وجود دارد. انتخاب کردن کلیپ‌ها بسیار محدود بوده و برنامه از فضای نمایشگر استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید بدون خرید اشتراک هم به بیشتر ابزارها دسترسی پیدا کنید. در حقیقت شما می‌توانید برای مدت زمان محدود و فقط آشنایی با قابلیت‌ها هم آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که از ابزارهای برنامه رضایت داشته باشید، می‌توانید با پرداخت وجه موردنظر از کلیه قابلیت‌های آن بدون محدودیت استفاده کنید.

دانلود گوگل پلی: اندروید

دانلود از اپ استور: iOS

3: iMovie

دانلود اپلیکیشن iMovie

برنامه iMovie مدت زمان طولانی است که توانسته روی دسکتاپ، شهرت قابل قبولی را کسب کند. این اپليكيشن اديت فيلم در ايفون مجهز به ویرایشگر عنوان بوده و شما می‌توانید ابزارهای مرتبط با سرعت کلیپ‌ها، پوشش‌های صوتی، فیلترها و سایر موارد را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که برخی از قابلیت‌های این برنامه می‌تواند در ساخت فیلم هم تاثیر زیادی داشته باشد، اما به صورت محدود در اختیار کاربران قرار خواهند داشت. این اپلیکیشن را باید به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های ادیت فیلم در سیستم عامل iOS هم به حساب آورد.

دانلود از اپ استور: iOS

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن هایی که زمان داروهایتان را به شما یادآوری میکنند!

4: PowerDirector

دانلود اپلیکیشن PowerDirector

یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در گوشی‌های اندروید و آیفون را می‌توان PowerDirector معرفی کرد، اما هزینه آن در مقایسه با سایر برنامه‌ها، 50 درصد بیشتر است. هنگامی که برنامه را اجرا کنید، امکان انتخاب فایل‌های ویدیویی برای شما فراهم شده و در تایم‌لاین قرار خواهند گرفت. در ادامه می‌توانید با استفاده از ابزارهای موجود، ویرایش‌های لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که PowerDirector شباهت زیادی به iMovie دارد؛ این اپلیکیشن مکانی برای ترسیم ایده‌ها بوده و صرفا فضایی برای تولید یک محصول نهایی شناخته نمی‌شود.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

دانلود از اپ استور: iOS

5: Clips

دانلود اپلیکیشن Clips

این برنامه گوشی‌های آیفون سعی دارد ظرافت و سادگی iMovie را با ابزارهای لازم به منظور ویرایش فایل‌های ویدیویی برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی ترکیب کند. این اپليكيشن اديت فيلم در ايفون با فیلترهای کارتونی، مموجی و سایر امکانات می‌تواند تاثیر زیادی در ویرایش فایل‌های ویدیویی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای اپلیکیشن Clips را می‌توان قابلیت تولید فایل‌های ویدیویی مخصوص شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد. در صورتی که فعالیت قابل توجهی در تولیدمحتوای ویدیویی شبکه‌های اجتماعی دارید، Clips می‌تواند گزینه‌ای مناسب به حساب آید.

دانلود از اپ استور: iOS

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌ های آموزش زبان انگلیسی (داخلی و خارجی)

6: Stop Motion Studio Pro

دانلود اپلیکیشن Stop Motion Studio Pro

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در گوشی را باید Stop Motion Studio Pro دانست. شما می‌توانید به سادگی فایل‌های ویدیویی خود را انتخاب کرده و تغییرات موردنظرتان را انجام دهید. در حقیقت امکان اصلاح فریم به فریم در Stop Motion Studio Pro وجود دارد. ابزارهای بسیار مهمی در این اپلیکیشن وجود دارند که در میان آن‌ها می‌توان به فیلترها و پیش‌زمینه‌ها اشاره کرد. با این که نمی‌توان برنامه را در سطح حرفه‌ای توصیف کرد، اما کار کردن با آن ساده و کاربردی است.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

دانلود از اپ استور: iOS

بیشتر بخوانید: لیست بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای تولید پادکست

7: GoPro Quik

دانلود اپلیکیشن GoPro Quik

یکی از برنامه‌هایی که در زمینه ویرایش فایل‌های ویدیویی توانایی قابل توجهی دارد و سادگی رابط کاربری را می‌توان به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن به حساب آورد، قطعا GoPro Quik است؛ این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. هنگامی که وارد اپلیکیشن شوید، باید فایل ویدیویی موردنظرتان را برای ویرایش انتخاب کرده و پس از انجام این کار با ابزارهای مختلفی مواجه خواهید شد. برخی از ابزارهای موجود در برنامه GoPro Quik را می‌توان تغییر موضوع، اصلاح و برجسته کردن نقاط، موسیقی و ایجاد تغییرات خاص در آن‌ها عنوان کرد. در صورتی که به دنبال یک اپلیکیش ویرایشگر فیلم برای گوشی‌های هوشمند خود هستید، GoPro Quik انتخاب خوبی خواهد بود.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

دانلود از اپ استور: iOS

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱

8: VideoGrade

دانلود اپلیکیشن VideoGrade

یکی از برنامه‌های ویرایشگر ویدیو که قابلیت‌های کاربردی آن را می‌توان با مبلغ ناچیزی به صورت کامل مورد استفاده قرار داد، VideoGrade نام دارد. شما می‌توانید با استفاده از VideoGrade، خلاقیت خود را اثبات یا هر آن چه در ذهن دارید را به واقعیت تبدیل کنید.

دانلود از اپ استور: iOS

9: ActionDirector Video Editor

دانلود اپلیکیشن ActionDirector Video Editor

یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فایل‌های ویدیویی را می‌توان ActionDirector معرفی کرد که یک نسخه از آن برای کامپیوتر هم وجود دارد. شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را به سادگی انتخاب کرده و ویرایش‌های موردنظرتان را انجام دهید. در حقیقت امکان افزودن موسیقی، اصلاح، برش، افزودن متن و سایر موارد در ActionDirector وجود دارد. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن اندروید از فایل‌های ویدیویی 4K پشتیبانی می‌کند؛ بدون تردید ActionDirector را باید به عنوان یکی از معدود برنامه‌هایی به حساب آورد که چنین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

10: Funimate Video Editor

دانلود اپلیکیشن Funimate Video Editor

با این که Funimate Video Editor را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش فیلم در گوشی‌های اندروید معرفی کرد، اما قابلیت‌های چشمگیری ندارد. 15 فیلتر درون برنامه‌ای در دسترس شما قرار خواهد گرفت که هر کدام می‌توانند تاثیر بسزایی در ویرایش فایل‌های ویدیویی داشته باشند. شما می‌توانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

11: InShot

دانلود اپلیکیشن InShot

یکی از ویرایشگرهای ساده فیلم که تمرکز زیادی روی مواردی همانند فیلترها، برش فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی کوتاه دارد، InShot بوده و شما می‌توانید از آن برای انجام کارهای خود استفاده کنید. همچنین شما با ابزارهای مهمی همانند برش، انتخاب موسیقی و سایر موارد هم ارتباط خواهید داشت. بدون تردید این برنامه را می‌توان به دلیل ابزارهای مهم و سادگی رابط کاربری به عنوان یکی از کارآمدترین اپلیکیشن‌های اندرویدی به حساب آورد.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت اپل ایدی به آسان ترین روش ممکن

12: Movie Maker Filmmaker

دانلود اپلیکیشن Movie Maker Filmmaker

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ویرایش فیلم را می‌توان Movie Maker Filmmaker دانست؛ این اپلیکیشن را باید به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رایگان ویرایش فایل‌های ویدیویی معرفی کرد. شما می‌توانید با استفاده از جلوه‌های ویدیویی متنوع آن، تغییرات قابل توجهی را ایجاد کنید. همچنین امکان طراحی فیلترهای سفارشی هم در Movie Maker Filmmaker

وجود دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه را باید تیم پشتیبانی آن دانست که همواره با تغییرات خود توانسته‌اند برنامه را بروز و البته بدون مشکل نگه دارند.

دانلود از گوگل پلی : اندروید

13: VivaVideo

دانلود اپلیکیشن VivaVideo

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی و موثر برای ویرایش فایل‌های ویدیویی در گوشی‌های اندروید، VivaVideo نام دارد. احتمالا نام این برنامه را زیاد شنیده‌اید و دلیل این مسئله را می‌توان محبوب بودن آن در نظر کاربران عنوان کرد. این اپلیکیشن شامل بیشتر از 200 فیلتر تصویری و جلوه‌های مختلف می‌شود و جالب آن که از متن هم پشتیبانی می‌کند. با این که VivaVideo دارای نسخه رایگان است، اما با خرید نسخه حرفه‌ای هم می‌توانید محدودیت‌ها را برطرف کنید.

دانلود از گوگل پلی: اندروید

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. احدحاجی علیپور

    سلام ممنونم از توضیحات خوبتون.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احدحاجی علیپور

      خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85/
ads
ads