داغ ترین ها :

بهترین اپلیکیشن ثبت قاعدگی برای اندروید و ios

دوران قائدگی بخشی جدانشدنی از زندگی خانم‌هاست. در این دوران، شاهد تغییرات هورمونی، خلق‌وخو، و خیلی چیزهای دیگر می‌شویم که البته برای هر فرد متفاوت و منحصربه‌فرد است. امروزه، تقریبا برای هر کاری اپلیکیشن و برنامه وجود دارد؛ عادت ماهانه هم از این قائده مستثنی نیست. اپلیکیشن‌ قاعدگی، به شما کمک می‌کند که به‌سادگی، عادت ماهانه خود را بررسی و ثبت کنید و با اطلاعاتی که به شما می‌دهد، به شناخت بیشتر بدنتان کمک می‌کند. در این مقاله از مجله تکنولایف، بهترین اپلیکیشن ثبت قاعدگی از نظر کاربران را به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

 

انواع گوشی موبایل را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی

برنامه Flo

برنامه پریود فارسی فلو

کار کردن با flo بسیار راحت و لذت‌بخش است و چالش خاصی موقع کار کردن با آن تجربه نخواهید کرد. برنامه پریود flo، علاوه بر این که در چرخه قاعدگی در کنار شماست، در زمان بارداری هم همراه شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد. این برنامه حساب و کتاب دقیقی دارد و محاسبات دقیقی را در مورد زمان پریودی بعدی، زمان تخمک گذاری، زمانی که برای بارداری مناسب است و … به شما می‌دهد. همچنین اطلاعات عمومی خوبی درباره فرآیندهای مختلف به شما می‌دهد و می‌توانید از کوییزها و امتحاناتی که می‌گیرد نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید اطلاعات را به‌خوبی فرا گرفته‌اید.

این اپلیکیشن هم در گوگل پلی و هم اپ استور در دسترس کاربران است؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید آن را نصب کرده و استفاده کنید.

دانلود برنامه Flo برای اندروید

دانلود برنامه Flo برای iOS

برنامه MyPeriod: اپلیکیشن مدیریت قاعدگی برای ایفون

این برنامه قاعدگی ایرانی برای ایفون، کاربری بسیار ساده و آسانی دارد و برای کار با آن به مشکل نخواهید خورد. وقتی اطلاعات خود را در آن وارد کنید، اطلاعاتی در خصوص زمان پریود بعدی‌تان، زمان تخمک‌گذاری، دوره‌ی مناسب باروری یا روزهای نامناسب، و دیگر اطلاعاتی که نیاز دارید بهتان داده می‌شود. این ویژگی، موقع برنامه‌ریزی برای مهمانی‌، سفر یا چیزهایی از این قبیل بسیار کمک‌کننده است. امکانات مختلفی که در برنامه‌ی «مای پریود» استفاده شده، آن را از نظر خیلی از کاربران ios، به بهترین اپلیکیشن دوران قاعدگی برای ایفون تبدیل کرده است.

اپلیکیشن قاعدگی اپلیکیشن پریود اپلیکیشن قاعدگی برای ایفون

دانلود MyPeriod برای iOS

 

برای دخترخانم‌های گیمر:
دانلود و نصب بازی دخترانه

 

اپلیکیشن My Calendar

یک برنامه قاعدگی برای گوشی ایفون و اندروید که طرفداران زیادی هم دارد، برنامه «مای کلندر» است. برنامه My Calendar مثل خیلی دیگر از برنامه‌ها، به شما کمک می‌کند که تاریخ قاعدگی‌های آتی خود را داشته باشید و اگر برنامه‌ی بارداری، یا جلوگیری از آن را دارید، با کمک این اطلاعات بتوانید برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن ثبت پریود، تمامی تغییراتی که هنگام پریودی در بدن ما ایجاد می‌شود را هم ثبت می‌کند. به کمک این اطلاعات، می‌توانید در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.

اپلیکیشن ثبت قاعدگی اپلیکیشن دوران قاعدگی برای ایفون

دانلود برنامه My Calendar از گوگل پلی

اپلیکیشن چرخه قاعدگی Period Plus

برنامه پریود پلاس، یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که دنبال اپلیکیشن خوب برای قاعدگی می‌گردند. این برنامه منحصرا برای کاربران آیفون است که به آن‌ها کمک می‌کند تا پریودی خود را کنترل کنند. برنامه پریود پلاس به شما می‌گوید که در ماه آینده، چه زمانی پریود می‌شوید و اگر قصد بارداری دارید، بهترین زمان برای شما چه زمانی است. این برنامه به شما فضایی برای ثبت تغییرات بدن، فعالیت‌های جنسی، دمای بدن و … هم دارد.

بهترین اپلیکیشن ثبت قاعدگی

دانلود Period Plus برای iOS

 

اگر وقت برای ورزش کردن ندارید این برنامه برای شماست:
بهترین اپلیکیشن بدنسازی و فیتنس برای خانم ها

 

اپلیکیشن ثبت قاعدگی پرتو

این اپلیکیشن پریود، یک اپلیکیشن تماما ایرانی است که برای تمام گوشی‌های اندرویدی و ios قابل استفاده است. تمام اطلاعات مربوط به پریودی‌تان، تغییراتی که از نظر خلقی پیدا می‌کنید، و حتی میزان دردی که در این دوران دارید را می‌توانید در اپلیکیشن پریود پرتو ثبت کنید. اپ پرتو، همچنین مقالاتی دارد که به شما در دوران پیش قاعدگی هم کمک می‌کند.

بهترین اپلیکیشن عادت ماهانه

دانلود پرتو از گوگل پلی

برنامه چرخه قاعدگی برای ایفون: Period Tracker Lite

برنامه Period Tracker مجهز به یک آلارم است که نزدیک پریودی به شما اطلاع می‌دهد تا آماده باشید؛ پس اگر زیاد پیش می‌آید که تاریخ پریودی‌تان را فراموش کنید، این اپ بهتان کمک می‌کند.

این برنامه، نه تنها برای کنترل وضعیت قاعدگی، که برای رسیدگی به وضعیت بارداری هم هست و در صورت باردار شدن، کافیست آن را در وضعیت بارداری بگذارید تا در ۹ ماه آینده نیز کنارتان باشد. همانطور که زودتر هم گفته شد، برنامه صرفا مختص کاربران ایفون است.

در مقاله ی دیگری در مورد اپلیکیشن های بارداری به صورت اختصاصی صحبت کرده ایم.

برنامه قاعدگی برای اندروید

دانلود برنامه Period Tracker Lite از اپ استور

اپلیکیشن پریود اندروید Glow

برنامه‌هایی که تا به‌حال معرفی شد، اکثرا مختص کاربران ios بوده‌اند و اپلیکیشن قاعدگی اندروید کم معرفی کردیم. برنامه glow مختص کاربران اندرویدی است که به شما درکنترل پریودتان کمک می‌کند. اگر دارو مصرف می‌کنید یا قصد دارید فعالیت‌های جنسی‌تان را ثبت کنید، این برنامه فضایی برای این کارها دارد. اگر قصد باردار شدن دارید و تحت درمان‌های باروری هستید، توصیه می‌کنیم که این اپلیکیشن را نصب و استفاده کنید. همچنین، به کمک glow می‌توانید از وضعیت تخمک گذاری‌تان هم مطلع شوید و بدانید که در طی پریودی خود، بدنتان چه تغییراتی می‌کند.

best app for tracking your period

دانلود برنامه Glow از گوگل پلی

جمع‌بندی « بهترین اپلیکیشن ثبت قاعدگی»

در این مقاله، اپ‌های مختلف قاعدگی که میزان رضایت بالایی دارند را بررسی کردیم. اما بهترین اپلیکیشن ثبت قاعدگی کدام است؟ آیا می‌توان به‌طور اطمینان یکی از این برنامه‌ها را به‌عنوان بهترین و مفیدترین اپلیکیشن انتخاب کرد؟ اما می‌توان گفت که تمامی این برنامه‌ها می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند و اطلاعات مربوط به قاعدگی بعدی و هر آنچه نیاز دارید، بدهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%82%d8%a7%d8%b9%d8%af%da%af%db%8c/
ads
ads