داغ ترین ها :

بهترین اپلیکیشن بدنسازی و فیتنس برای خانم ها

تا به امروز بار‌ها و بار‌ها درباره اهمیت ورزش برای بانوان شنیده‌ایم و همه می‌دانیم که ورزش منظم، برای سلامت جسمی و روحی زنان بسیار مفید است. اما کمتر شخصی پیدا می‌شود که زمان، حوصله و بودجه کافی برای رفتن به باشگاه و گرفتن مربی را داشته باشد. خوشبختانه عصر دیجیتال با ارائه برنامه‌های ورزش در خانه، اینکار را نیز برای ما آسان کرده است. امروزه بیش از صد‌ها اپلیکیشن بدنسازی بانوان در گوگل پلی و اپل استور وجود دارد. پس طبیعی است که انتخاب بهترین اپلیکیش بدنسازی و فیتنس برای خانم ها از بین این همه گزینه، دشوار به نظر برسد. به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم، لیستی از بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان ارائه دهیم.

 

قیمت روز بهترین گوشی های موبایل را در مرجع تخصصی تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی

 

1. برنامه ورزش بدنسازی بانوان Nike Training Club

 

 

داشتن بیش از 180 تمرین رایگان در ورزش‌های مختلف مثل یوگا، بدنسازی و استقامت، برنامه Nike Training Club در صدر لیست بهترین برنامه تناسب اندام بانوان قرار می‌دهد. با نصب این برنامه ورزشی روی گوشی برای هر ورزش یک مربی شخصی و رایگان خواهید داشت. با برنامه تمرینی بدنسازی بانوان Nike Training Club فرقی ندارد که ورزشکار حرفه‌ای باشید یا مبتدی؛ هرچقدر تعداد تمرین‌های بیشتری ثبت کنید، اپلیکیشن با توجه به سابقه شما، برایتان برنامه و تمرینات شخصی‌تری در نظر خواهد گرفت. فیلم آموزش حرکات بدنسازی بانوان و ویدیو‌های ورزش‌های دیگر به صورت مرحله به مرحله همراه با توضیح و تصاویر به شما نشان داده خواهد شد. Nike Training Club به عنوان بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان از طریق گوگل پلی و اپ‌استور قابل دانلود است.

 

دانلود برنامه Nike Training Club برای اندروید

 

دانلود برنامه Nike Training Club برای ios

 

2. Adidas Training by Runtastic بهترین برنامه تناسب اندام بانوان

 

 

دور بودن باشگاه، کمبود وقت و خستگی بهانه‌های خوبی برای ورزش کردن نیستند؛ به خصوص حالا که با استفاده از اپلیکیشن بدنسازی بانوان، می‌توانیم علاوه‌بر صرفه‌‌جویی در وقت و بودجه به صورت حرفه‌ای در خانه تمرین کنیم. در حال حاضر Adidas Training by Runtastic به عنوان بهترین برنامه تناسب اندام بانوان شناخته می‌شود. بیش از 180 تمرین مختلف، فیلم آموزش حرکات بدنسازی بانوان و امکان ساخت برنامه تمرینی شخصی با توجه به مشخصات و نیاز شما تنها برخی از مزایای بی‌شمار این اپ محسوب می‌شوند.

 

دانلود برنامه Addidas Training by Runtastic برای ios

 

دانلود برنامه Addidas Training by Runtastic برای اندروید

 

 

3. برنامه ورزشی بدنسازی بانوان Daily Workouts

همه می‌دانند که برای داشتن هیکلی رو فرم با درصد چربی پایین باید به طور روزانه و مستمر ورزش کنند؛ اما مشغله‌کاری و خستگی به بسیاری از خانم‌ها این توان را نمی‌دهد که به باشگاه بروند. برنامه Daily Workouts یکی از همین اپ‌ها است که برای اندروید روی گوگل‌پلی منتشر شده است. این برنامه با طراحی جذاب و تمرین‌های گوناگون به شما کمک می‌کند، تنها در 30 دقیقه ورزش در طول روز به یک اندام ایده‌آل برسید. با استفاده از برنامه Daily Workouts به بیش از 385 تمرین ورزشی مختلف دسترسی داشته و البته به هیچ ابزار و تجهیزات خاصی هم نیاز نخواهید داشت. در این اپ برای هر برنامه تمرینی بدنسازی بانوان در منزل، یک ویدیو وجود داشته که هر مرحله را توضیح می‌دهد.

 

دانلود برنامه Daily Workouts برای ios

 

دانلود برنامه Daily Workouts برای اندروید

 

4. Couch to 5K محبوب‌ترین اپلیکیشن بدنسازی بانوان

 

یکی از اصلی‌ترین تمرینات بدنسازی برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی، دویدن است. اگر شما هم به دویدن علاقه داشته و می‌خواهید به صورت تخصصی در این رشته فعالیت کنید اما مربی ندارید برنامه Couch to 5K را دانلود کنید. این برنامه یک اپ تخصصی و کاربردی در زمینه تمرینات دوندگی بوده و بهترین برنامه تناسب اندام بانوان محسوب می‌شود. داشتن مربی ورزشی، راهنمایی دقیق مربی در هر تمرین و محاسبه میزان مسافت طی شده برخی از دلایل محبوبیت برنامه Couch to 5K هستند.

 

دانلود برنامه Couch to 5K برای ios

 

دانلود برنامه Couch to 5K برای اندروید

 

5. 30 Day Squat Challenge جدید‌ترین برنامه ورزش بدنسازی بانوان

امروزه اغلب مردم به دلیل سبک زندگی ناسالم و رژیم غذایی نادرست، درگیر اضافه وزن بوده و تناسب اندام خود را از دست داده‌اند. همه افراد نیز توانایی و زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند و نمی‌توانند به قدر کافی برای تناسب اندام خود تلاش کنند. اگر شما هم در این گروه قرار دارید و می‌خواهید روند زندگی خود را سالم کنید برنامه 30 Day Squat Challenge را از دست ندهید.

A 30 Day Fitness Challenge به عنوان بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان، مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. داشتن فیلم آموزش حرکات بدنسازی بانوان، وجود تمرینات 30 روزه برای ورزش‌های مختلف و افزایش سطح تمرینات در هر مرحله برخی از ویژگی‌های جذاب این برنامه هستند.

 

دانلود برنامه 30 Day Squat Challenge برای ios

 

دانلود برنامه 30 Day Squat Challenge برای اندروید

 

6. اپلیکیشن بدنسازی بانوان Sworkit

 

یک ورزش درست نباید پیچیده، خسته‌کننده و پرهزینه باشد؛ همین عوامل کافیست تا ورزشکار دست از تمرین بردارد. اپلیکیشن بدنسازی بانوان Sworkit Fitness برای افرادی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن و با ساده‌ترین تمرین‌ها به تناسب اندام خود برسند. این برنامه برای همه ورزشکاران مبتدی، متوسط و متخصص مناسب بوده و برای چربی‌سوزی تمرینات یوگا و کاردیو ارائه می‌کند. فیلم آموزش حرکات بدنسازی بانوان، ایجاد برنامه ورزشی شخصی و گروه‌بندی تمرینات برای دسته‌های عضلانی مختلف برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه هستند.

 

دانلود برنامه Sworkit برای ios

 

دانلود برنامه Sworkit برای اندروید

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین برنامه ثبت پریود

 

7. Daily Yoga، ورزش در خانه برای بانوان مبتدی

خیلی از خانم‌ها طرفدار ورزش و تحرک هستند، اما در عین حال علاقه زیادی به بدنسازی و فعالیت‌های سنگین ندارند. این دسته از بانوان بیشتر جذب یوگا و پیلاتس می‌شوند، خبر خوب اینکه قصد داریم بهترین برنامه تناسب اندام بانوان بدون انجام ورزش‌های سنگین را به شما معرفی کنیم. برنامه Daily Yoga یک اپ عالی برای آموزش یوگا به افراد مبتدی و حرفه‌ای است. Daily Yoga شامل 50 کلاس آموزشی یوگا بوده و همه فیلم‌ها با کیفیت HD نشان داده می‌شوند. شما می‌توانید مدت زمان هر کلاس آموزشی یوگا را به دلخواه و انتخاب خود تنظیم کنید. ارائه برنامه مختلف یوگا برای تناسب اندام و کاهش وزن و همچنین پخش موسیقی دلخواه در حین ورزش از ویژگی‌های جذاب این مجموعه هستند. این برنامه تاکنون بیش از یازده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از گوگل پلی دانلود شده است.

 

دانلود برنامه Daily Yoga برای ios

 

دانلود برنامه Daily Yoga برای اندروید

 

8. Asana Rebel مناسب‌ترین برنامه ورزشی در خانه برای بانوان

 

داشتن اندامی زیبا و بدنی رو فرم می‌تواند روی میزان اعتماد به نفس شما، تاثیر شگرف بگذارد؛ می‌دانیم که ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن بدن و اندامی سالم و جذاب است. اما چه ورزشی می‌تواند روی بدن ما تاثیر مثبتی بگذارد؟ اگر به دنبال پاسخی برای این پرسش هستید، همین حالا برنامه Asana Rebel را نصب کنید.

برنامه Asana Rebel کار ورزش در خانه برای بانوان مبتدی را ساده کرده و تمرینات ورزشی آن ترکیبی از یوگا، فیتنس و پیلاتس هستند. با انجام این تمرینات روزانه به طور اصولی لاغر شده و همزمان عضلات بدن خود را تقویت می‌کنید. یوگا به شما کمک خواهد کرد که استرس روزانه را از بین برده و انعطاف‌پذیری بدن خود را افزایش دهید. تمرینات برنامه Asana Rebel به وسیله مربیان مجرب طراحی شده و همه تمرینات با ویدیو و توضیحات اختصاصی هستند.

دانلود برنامه Asana Rabell برای اندروید

 

دانلود برنامه Asana Rabell برای ios

 

9. Sweat: Fitness App For Women برنامه تمرینی بدنسازی بانوان در منزل

برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن اصولی، باید در کنار تمرینات ورزشی از یک رژیم غذایی سالم نیز استفاده کرد. تا چند سال پیش برای اینکار نیاز به باشگاه و گرفتن مربی خصوصی داشتید، اما حالا با استفاده از برنامه Sweat: Fitness App For Women این کار نیز ساده شده است. این اپ با همکاری مشهور‌ترین بانوان مربی فیتنس ساخته شده و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. تمرین با وزن در خانه، تمرینات بدنسازی با حداقل تجهیزات برای افراد مبتدی، برنامه ورزشی پس از بارداری و یوگا از امکانات جذاب این برنامه محسوب می‌شوند.

دانلود برنامه Sweat: Fitness App For Women برای ios

 

دانلود برنامه Sweat: Fitness App For Women برای اندروید

 

10. برنامه Female Fitness-Gym Workouts

برنامه Female fitness بهترین اپلیکیشن بدنسازی بانوان به شمار می‌رود. ویژگی مثبتی که این برنامه دارد، برای تمام خانم‌ها متناسب با هر شکل بدنی طراحی شده است. برنامه female fitness یک همراه و دستیار خوب در طول تمرینات ورزشی است. بیش از 60 تمرین ویدیویی ورزشی با کیفیت بالا را پشتیبانی می‌کند. همچنین نمودار آماری برای بررسی میزان پیشرفت‌تان را ارایه می‌دهد. قابلیت‌های دیگر این برنامه شامل تقویم داخلی و ثبت خودکار تمرینات ورزشی، افزودن و حذف عکس به تمرینات ورزشی، پشتیبانی از تایمر داخلی، نگهداری تاریخچه تمام تمرینات است. برنامه Female fitness به زبان‌های روسی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، هلندی، ترکی، ژاپنی و غیره در دسترس است.

دانلود برنامه Female Fitness-Gym Workouts f برای اندروید

در انتها پیشنهاد می کنیم برای بررسی دقیق میزان ورزش و همینطور مصرف انرژی در ورزش از ساعت هوشمند استفاده کنید تا بتوانید با جزئیات داده های ورزشی خود را بررسی کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. فیتنس

    Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next write
    ups thank you once again.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%aa%d9%86%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/
ads
ads