داغ ترین ها :
معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک ایرانی و خارجی در اندروید و آیفون

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک ایرانی و خارجی در اندروید و آیفون

شاید به جرات بتوان گفت که موسیقی شگفت‌انگیزترین چیز در عالم است زیرا همانطور که می‌دانید به شدت روح‌نواز است و شنیدن موسیقی، احساس آرامش فوق العاده‌ای را منتقل می‌کند. البته تحقیقات علمی نیز بر تاثیرات شگفت‌انگیز موسیقی بر روان انسان مهر تایید می‌زنند. اگر شما جزو افرادی هستید که موسیقی بخش اصلی زندگی شما محسوب می‌شود، قطعا به دنبال روش ساده‌ای برای دانلود موسیقی مورد علاقه‌تان هستید، در ادامه این مقاله قصد داریم که بهترین اپلیکیشن های دانلود موزیک ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا در کمترین زمان موسیقی مورد علاقه‌تان را دانلود کنید.

 

برای خرید گوشی به سایت فروشگاه آنلاین موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

برنامه Spotify

به احتمال بسیار زیاد با اپ موزیک خارجی اسپاتیفای آشنایی دارید و نام آن به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن محبوبیت بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید آن را به روی گوشی اندرویدی، ایفون، مک بوک و لپ تاپ ویندوزی خود نصب کنید. در این برنامه تقریبا هر موزیکی که فکرش را بکنید یافت می‌شود، از انواع ژانرها گرفته تا حتی موزیک‌های ایرانی و داخلی. در اسپاتیفای پادکست هم وجود دارد و می‌توانید بسته به علاقه خود به سراغ این پادکست‌ها بروید.

نسخه پایه‌ای اپ اهنگ اسپاتیفای رایگان است ولی محدودیت‌هایی دارد و مثلا بعد از پخش چند آهنگ تبلیغ پخش می‌کند یا مثلا به شما اجازه می‌دهد در یک ساعت تنها تعداد مشخصی از آهنگ‌ها را رد کنید. این در این نسخه رایگان امکان دانلود هم وجود ندارد و برای دسترسی به همه این قابلیت‌ها باید اشتراک پریمیوم آن را خریداری کنید. این اشتراک با قیمت مناسب در ایران به فروش می‌رسد و نیازی نیست هزینه خیلی بالایی برای آن بپردازید.

یکی از جذابیت‌های اسپاتیفای که آن را تا این حد محبوب کرده است، هوش بالای آن است. این یعنی اسپاتیفای پس از مدتی استفاده و گوش کردن به موزیک‌های مختلف و لایک کردن گزینه‌های مختلف سلیقه موسیقیایی شما را درک می‌کند و از آن پس بهترین پلی لیست‌ها و البته موزیک‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. هرچقدر با اکانت موزیک گوش دهید و آهنگ‌ها را لایک کنید دقت این قابلیت بیشتر هم می‌شود.

ناگفته نماند که در اسپاتیفای شما به راحتی به متن موزیک نیز دسترسی خواهید داشت و در زیر کاور آهنگ می‌توانید لیریکس آن را مطالعه کنید. نکته جالب‌تر این است که این متن به صورت سینک با موزیک است و خط به خط پیش می‌رود. از این ویژگی برای تقویت زبان و مهارت شنیداری خود نیز می‌توانید استفاده کنید. پس فرقی نمی‌کند که بهترین اپلیکیشن دانلود موزیک ایرانی و خارجی برای اندروید را بخواهید یا ایفون، در هر صورت می‌توانید با خیال راحت به سراغ Spotify بروید.

ویژگی‌های برنامه اسپاتیفای

  • ساخت پلی لیست مورد علاقه‌تان
  • داشتن نسخه رایگان
  • پشتیبانی انواع ژانرهای موسیقی
  • جستجوی راحت پادکست، آهنگ یا خواننده مورد علاقه
  • جستجوی اهنگ از دهه‌های مختلف
  • پشتیبانی از تمام پلتفرم‌ها در موبایل، تبلت، دسکتاپ، پلی استیشن، ساعت هوشمند
  • کیفیت پخش فوق العاده موسیقی و پادکست
  • تشخیص عالی سلیقه کاربر
  • متن آهنگ‌ها به صورت هماهنگ شده با موزیک
  • برخورداری از موزیک‌های ایرانی در نرم افزار اهنگ اسپاتیفای

 

دانلود برنامه Spotify برای اندروید

 

دانلود برنامه دانلود موزیک برای ایفون Spotify نسخه ios

 

برنامه Apple Music

اپل در سال 2015 برنامه اختصاصی خود به نام اپل موزیک را روانه بازار کرد. این برنامه یکی از رقبای اسپاتیفای به حساب می‌آید و برای کاربران ios یا macOS می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این برنامه رابط کاربری و ظاهر بسیار زیبا و روانی دارد و طبق چیزی که از اپل انتظار داریم بسیار عالی و بهینه اجرا می‌شود. اپل موزیک برعکس اسپاتیفای نسخه رایگان ندارد و شما حتما باید برای آن اشتراک خریداری کنید.

تنوع موزیک‌های موجود در اپل موزیک بسیار زیاد است و پلی لیست‌های جذابی هم در این برنامه یافت می‌شود. درون Apple Music شما می‌توانید رادیوهای زنده 24 ساعته پیدا کنید و قابلیت‌های Lossless و spatial audio کیفیت پخش موزیک را در صورت داشتن هدفون‌های اپل یا سازگار بهبود می‌بخشند. مانند اسپاتیفای در اپل موزیک هم شما امکان خواهید داشت تا آهنگ‌ها را دانلود کنید و پس از آن به صورت آفلاین به موزیک‌های مورد نظر گوش دهید.

یکی از نقاط ضعیف این برنامه در مقایسه با اسپاتیفای الگوریتم ضعیف‌تر آن است. این یعنی اپل موزیک مانند اسپاتیفای نمی‌تواند سلیقه شما را تشخیص داده و موزیک‌های مرتبط را به شما ارائه دهد. در نهایت اپل موزیک را یکی از بهترین نرم افزار دانلود جدیدترین آهنگ ها می‌دانیم و اگر ایفون یا مک دارید پیشنهاد می‌کنیم از آن بهره ببرید. شما می‌توانید اشتراک‌های اپل موزیک را در ایران با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی‌های برنامه اپل موزیک

  • رابط کاربری عالی
  • تنوع بسیار زیاد موزیک
  • برخورداری از رادیوهای زنده 24 ساعته
  • قابلیت‌های Lossless و spatial audio
  • امکان دانلود موزیک
  • سازگاری بی‌نقص با اکوسیستم اپل

 

دانلود برنامه Apple Music برای اندروید

 

دانلود برنامه Apple Music نسخه ios

برنامه YouTube Music

سرویس یوتیوب موزیک به یوتیوب تعلق دارد و یکی از محصولات متنوع شرکت گوگل است. این برنامه در سال 2020 به‌جای Google Play Music عرضه شد. یکی از برتری‌های اصلی یوتیوب موزیک نسبت به اپل موزیک یا اسپاتیفای را می‌توانیم دسترسی به موزیک ویدئو آهنگ‌ها به حساب بیاوریم. جالب‌تر این که شما مثلا می‌توانید انتخاب کنید که آهنگ‌ها فقط در قالب موزیک ویدئو به شما نمایش داده شود یا فقط در حالت صوتی. یوتیوب موزیک مانند اسپاتیفای و برعکس اپل موزیک نسخه رایگان دارد ولی طبق انتظار با محدودیت‌هایی مواجه است و برای دسترسی کامل باید نسخه پریمیوم را خریداری کنید.

یوتیوب موزیک

در این برنامه شما می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید. البته این سرویس معایب خود را هم دارد و مثلا موزیک‌های رزولوشن بالا در آن دیده نمی‌شود و شما به پادکست‌ دسترسی نخواهید داشت. الگوریتم تشخیص سلیقه یوتیوب موزیک هم خیلی دقیق نیست و گاهی پیشنهاد‌های اشتباهی می‌دهد. اگر در پی نصب آپ موزیک به روی گوشی یا لپ تاپ خود هستید و ترجیح می‌دهید ابتدا از نسخه رایگان استفاده کنید حتما نگاهی به یوتیوب موزیک داشته باشید.

ویژگی‌های برنامه یوتیوب موزیک

  • داشتن نسخه رایگان
  • وجود موزیک ویدئو
  • امکان انتخاب حالت صوتی یا تصویری
  • امکان دانلود
  • میکس‌های جذاب

 

دانلود برنامه YouTube Music برای اندروید

 

دانلود برنامه YouTube Music نسخه ios

 

برنامه Amazon Music

آمازون موزیک

اسپاتیفای در سال 2006 کار خود را آغاز کرد و شروع به کار آمازون موزیک نیز به سال 2007 برمی‌گردد و این شرکت هم جزو سرویس‌های استریم موزیک قدیمی است. شما آمازون موزیک می‌توانید به تعداد زیادی از موزیک‌های صوتی یا ویدئو دسترسی داشته باشید و آهنگ‌ها را با کیفیت HD و Ultra HD گوش دهید. در این اپلیکیشن لیریکس یا همان متن آهنگ به شکلی جذاب به شما نمایش داده می‌شود و به پادکست‌های زیادی هم دسترسی خواهید داشت. آمازون موزیک دارای نسخه رایگان است و قبل از خرید اشتراک می‌توانید آن را امتحان کنید. برعکس یوتیوب موزیک در این برنامه شما به Hi-Res Audio دسترسی خواهید داشت.

ویژگی‌های برنامه آمازون موزیک

  • داشتن نسخه رایگان
  • وجود موزیک ویدئو
  • امکان دانلود
  • برخورداری از Hi-Res Audio
  • کیفیت HD و Ultra HD
  • پادکست‌های متنوع

 

دانلود برنامه Amazon Music برای اندروید

 

دانلود برنامه Amazon Music نسخه ios

برنامه Pandora

پاندورا یک سرویس قدیمی و با سابقه است و به نوعی کار خود را 23 سال قبل در سال 2000 شروع کرده است. این سرویس در مقایسه با رقبایی مانند اسپاتیفای قطعا در جایگاه پایین‌تری قرار می‌‌گیرد؛ چرا که از Hi-Res Audio برخوردار نیست و الگوریتم دقیقی هم برای تشخیص سلیقه کاربر ندارد ولی با این وجود جزو اپلیکیشندانلود خوب قرار می‌گیرد که اتفاقا به غیر از نسخه پولی یک نسخه رایگان و پایه‌ای هم دارد.

برنامه پاندورا

در پاندورا شما می‌توانید به غیر از موزیک، به پادکست‌های متنوعی دسترسی داشته باشید و لیریک موزیک‌ها را نیز مشاهده کنید. جالب است که پاندورا اطلاعات جذاب و خوبی را در مورد آلبوم‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا قبل از گوش کردن به موزیک بیشتر در مورد آلبوم و اطلاعات آن بدانید. شما در حالت رایگان نمی‌توانید پلی لیست ایجاد کنید و یکی از ایرادهای دیگر این برنامه هم رابط کاربری ضعیف‌تر آن نسبت به رقبا است. با این وجود از آنجایی که پاندروا نسخه رایگان دارد می‌توانیم آن را جزو برنامه دانلود موسیقی رایگان در نظر بگیریم.

ویژگی‌های برنامه Pandora

  • داشتن نسخه رایگان
  • اطلاعات خوب در مورد آلبوم‌ها
  • پادکست‌های متنوع
  • نمایش خوب لیریکس‌ها

 

 دانلود برنامه Pandora برای اندروید

 

دانلود برنامه Pandora برای ios

برنامه Sound Cloud

برنامه Sound Cloud یک تفاوت بزرگ و اساسی با برنامه‌های بالا دارد. در این سرویس شما هم می‌توانید به عنوان یک آرتیست فعالیت کنید و هم به عنوان یک شنونده موزیک‌های موجود را گوش دهید. در Sound Cloud می‌توانید موزیک‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و طرفداران خود را به‌دست بیاورید و سپس مانند کاری که یوتیوب انجام می‌دهد پول دریافت کنید. اگر خواننده یا آهنگساز هستید حتما پیشنهاد می‌کنیم کارهای خود را در این سرویس آپلود کنید تا رفته رفته شناخته شوید.

در طرف دیگر شما می‌توانید به عنوان یک شنونده وارد Sound Cloud شوید و موزیک‌های اصلی یا کاورهای مختلف آن‌ها را گوش دهید و با آرتیست‌های جدید و تازه‌کار آشنا شوید. شما حتی با داشتن اکانت رایگان هم می‌توانید آهنگ‌هایی تا سه ساعت در این پلتفرم آپلود کنید که یک مزیت بزرگ است. البته از طرفی Sound Cloud ایراداتی هم دارد و مثلا گاهی نمی‌تواند از طریق سرچ دقیقا موزیک اصلی را به شما نمایش دهد و موزیک اصلی و کاورها به صورت درهم ریخته نمایش داده می‌شوند.

از طرفی چون بسیاری از موزیک‌ها توسط آرتیست‌های تازه‌کار منتشر می‌شود کیفیت همه فایل‌های موجود خوب نیست و نمی‌توانیم بگوییم که همواره موزیک باکیفیتی در گوش شما پلی خواهد شد. در کل حتما پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به روی گوشی خود نصب کرده و حداقل آن را امتحان کنید.

چطور مدیا پلیر پیش فرض آیفون را عوض کنیم:
تغییر موزیک پلیر پیش فرض iOS

 

ویژگی‌های برنامه Sound Cloud

  • تنوع موسیقی، آلبوم‌ها و پادکست‌های صوتی
  • امکان آپلود آهنگ‌های خودتان به صورت رایگان
  • ساخت لیست پخش موسیقی شخصی
  • پیشنهاد آهنگ براساس علایق شما
  • ارتباط بین هنرمندان و طرفداران
  • حمایت از هنرمندان مورد علاقه
  • قابلیت شنیدن آفلاین پلی‌لیست
  • داشتن نسخه رایگان

دانلود برنامه Sound Cloud برای اندروید

 

دانلود برنامه Sound cloud برای ios

 

نرم افزار پخش آنلاین موزیک ایرانی اندروید MrTehran

برنامه مستر تهران، یکی از بهترین اپلیکیشن های موزیک ایرانی

اگر به موسیقی‌های ایرانی اعم از قدیمی و جدید علاقه دارید و در همین راستا در فکر دانلود و استفاده از بهترین اپلیکیشن موزیک آنلاین رایگان هستید، برنامه موسیقی MrTehran یکی از همان برنامه‌هایی است که شما به دنبال آن هستید. برنامه مستر تهران به شما اجازه می‌دهد تا از آرشیو (آرکایو archive) کامل آهنگ‌های ایرانی‌اش به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید و از گوش دادن به موزیک‌های بارگذاری شده، لذت ببرید و در صورت پسندیدن موزیک، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه تا به امروز تنها برای نسخه اندروید به بیرون آمده است و خبری از نسخه آی او اس آن نیست؛ البته شاید در آپدیت‌های بعدی نسخه iOS آن هم به بازارهای اینترنتی مانند اپ استور یا برنامه‌هایی شبیه به آن آمده باشد.

در اپ موزیک Mr Tehran انواع موزیک‌ها در سبک‌های مختلف پاپ، رپ و کلاسیک قرار دارد و از این نظر می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد. همچنین از مزایای استفاده از برنامه آهنگ ایرانی اندروید مستر تهران می‌توان به وجود دسته بندی‌های متفاوت  در آن مانند موزیک ایرانی، پاپ، شاد، سنتی، عربی، ترکی و غیره اشاره کرد که از این نظر شما می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را زودتر پیدا کنید. برنامه اهنگ MrTehran علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده دارای قابلیت دانلود موزیک هم است. یعنی شما در زمان داشتن اینترنت می‌توانید به یک موزیک گوش دهید و در صورت تمایل بعد از قرار دادن آن در پلی لیست، دانلود کرده تا دیگر برای گوش دادن آن به اینترنت نیاز نداشته باشید.

از دیگر مزیت‌های این دانلود برنامه موسیقی مستر تهران می‌توانیم به این ویژگی‌ هم اشاره کنیم که اطلاعات خواننده هر رنگ هم در این اپلیکیشن موسیقی قرار دارد و شما در صورتیکه با خواننده‌ای آشنا نباشید، می‌توانید سابقه کاری و زندگی او را از طریق قسمت بیوگرافی برنامه متوجه شوید. در طی استفاده از برنامه هم می‌توانید از حالت انگلیسی یا فارسی آیکون‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های برنامه موزیک Mr Tehran

  • امکان گوش سپردن به آهنگ ها به صورت آنلاین و آفلاین
  • امکان مشاهده تکست هر موزیک
  • قابلیت دانلود و دخیره سازی آهنگ مورد علاقه
  • داری ویژگی تنظیم زبان برنامه به صورت انگلیسی و فارسی
  • فعال سازی نوتیفیکشن برنامه برای با خبر شدن از موزیک‌های جدید
  • جست‌وجو آسان و پیدا کردن راحت موزیک مورد علاقه با توجه به امکام سرچ نام خواننده یا حتی قسمتی از موزیک علاوه‌بر اسم خود موزیک
  • اجازه اشتراک گذاری آهنگ با دیگران
  • مشاهده بیوگرافی خواننده آهنگ‌ها

 

دانلود برنامه MrTehran – Persian Music برای اندروید

 

برنامه موسیقی Napster

با برنامه Napster نامحدود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را گوش کنید.  آهنگ‌های مد نظرتان را دانلود کرده و لیست شخصی خود را بسازید. از یک دوره آزمایشی  30 روزه استفاده کرده و به بیش از 60 میلیون آهنگ دست پیدا کنید.  با پرداخت ماهیانه، امکانات بیشتری در اختیار دارید. از طرف دیگر می‌توانید از طریق apple watch آهنگ‌ها را مدیریت کنید.

برنامه Napster

ویژگی‌های برنامه Napster

  • دسترسی به میلیون‌ها آهنگ
  • گوش کردن به آهنگ مورد علاقه بدون آگهی
  • آفلاین آهنگ مورد علاقه تان را گوش کنید
  • اطلاع رسانی از جدیدترین آهنگ های هنرمندان مورد علاقه‌تان

 

دانلود برنامه Napster برای اندروید

 

دانلود برنامه Napster برای ios

 

برنامه Shuffle Music

یکی از برنامه‌های موسیقی فارسی همین شافل موزیک است و قطعا به عنوان یکی از برنامه دانلود موسیقی رایگان ایرانی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جذابیت شافل موزیک، دسته بندی‌های متنوع آن است. در این برنامه با ژانرهای مختلف پاپ، راک، سنتی، فولکلور، هیپ هاپ، رپ، جاز، بلوز، موسیقی متن، کلاسیک، الکترونیک، موسیقی کودکان مواجه می شوید. اما با برنامه‌های موسیقی فارسی زبان قابل مقایسه نیست، زیرا باید زمان زیادی را صرف کنید تا آهنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. اگر آهنگی را دوست ندارید، آن را رد کنید، تا به مرور و براساس آهنگ‌هایی که لایک می کنید، مطابق با ذایقه شما آهنگ‌ها را نمایش دهد.

برنامه Shuffle Music

ویژگی‌های برنامه Shuffle Music

  • قابلیت جستجوی آهنگ یا نام هنرمند
  • تنوع دسته بندی‌های موسیقی مطابق با هر سلیقه
  • قابلیت شنیدن موسیقی بدون نیاز به اینترنت

 

دانلود برنامه Shuffle Musics برای اندروید

 

دانلود برنامه Shuffle Musics برای ios

 

 

برنامه Boomplay

اپ موزیک آنلاین Boomplay بیش از65 میلیون آهنگ در ژانرهای مختلف vh جمع آوری کرده است، دنبال چه آهنگی هستید؟ این برنامه تمام ژانرهای راک، پاپ، افروپاپ و افرو بیتس را پشتیبانی می‌کند. جدیدترین اهنگ‌ها را در بوم پلی پیدا کنید. این برنامه داغ‌ترین و جدیدترین آهنگ‌ها را لیست می‌کند تا راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Boomplay

ویژگی‌های برنامه Boomplay

  • بدون اینترنت به آهنگ‌های موردعلاقه تان گوش دهید
  • دریافت داغ‌ترین اخبار موسیقی، ورزشی، سبک زندگی و مصاحبه داغ با هنرمندان مورد علاقه شما
  • ساخت پلی لیست شخصی
  • موسیقی یا ویدیوی مورد نظر را با boomplay پخش کنید.
  • حمایت از هنرمندان مورد علاقه
  • قابلیت اشتراک گذاری موسیقی
  • قابلیت لایک آهنگ مورد علاقه

 

دانلود برنامه Boomplay برای اندروید

 

دانلود برنامه Boomplay برای ios

 

اینستاگرام Reels چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟
ریلز چیست

 

اپلیکیشن دانلود موزیک LiveXLive

یک برنامه پخش موسیقی سراسری است. اجراهای زنده  خواننده مورد علاقه تان را گوش کنید. پلی لیست های شخصی بسازید و از آهنگ های شخصی تان لذت ببرید. و البته برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. با پرداخت ماهیانه به میلیون‌ها آهنگ و آلبوم دسترسی پیدا می کنید.

LiveXLive

ویژگی‌های برنامه LiveXLive

  • آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را آفلاین گوش کنید
  • نمایش‌های ویدیویی زنده شامل جشنواره ها و کنسرت‌ها در سراسر دنیا
  • ایستگاه‌های شخصی بسازید
  • دسترسی به اخبارها و برنامه‌های ورزشی
  • شنیدن آهنگ‌ها با کیفیت عالی
  • دسترسی به موسیقی و موزیک ویدیوها

 

دانلود برنامه LiveXLive  برای اندروید

 

دانلود برنامه LiveXlive برای ios

 

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ هر هفته مقاله زیر را به روز میکنیم:
فیلم خوب چی ببینیم

 

برنامه موسیقی Audiomack

جدیدترین آهنگ‌ها را با Audiomack گوش کنید.  می توانید آهنگ مورد علاقه‌تان را از میان هزاران دسته‌بندی جذاب Afropop,EdM  R&B,HipHop, انتخاب کنید. حالا جدیدترین و داغ‌ترین آهنگ‌های روز دنیا در دسترس شما است.

برنامه موسیقی Audiomack

ویژگی‌های برنامه Audiomack

  • از داغ‌ترین آلبوم‌ها مطلع شوید
  • قابلیت شنیدن موسیقی به صورت آفلاین
  • ساخت پلی لیست شخصی
  • دنبال کردن هنرمندان مورد علاقه
  • با پرداخت 4 دلار از امکانات کامل برنامه استفاده کنید
  • بدون آگهی موسیقی مورد علاقه‌تان را بشنوید
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های Mp3,Mp4,WAV,AAC
  • آهنگ‌های پرطرفدار را پیدا کنید

دانلود برنامه Audiomack  برای اندروید

 

دانلود برنامه Audiomack برای ios

 

خرید تبلت

 

چطور در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟
تیک آبی اینستاگرام

 

برنامه Melodify

اگر دنبال برنامه دانلود اهنگ از اینترنت برای اندروید هستید، ملودیفای یکی از برنامه‌های دانلود موسیقی ایرانی است. ساده‌ترین روش دسترسی به انواع آهنگ‌ها  را با برنامه ملودیفای تجربه کنید. و آهنگ‌تان را آفلاین گوش کنید. برنامه ملودیفای این شرایط را برای کاربران آماده می کند که  در هر شرایطی از آهنگ مورد علاقه شان لذت ببرند. برنامه ملودیفای فقط در گوگل پلی موجود است.

Melodify

ویژگی‌های برنامه ملودیفای

  • جستجوی پیشرفته براساس آهنگ، هنرمندان و آلبوم
  • اضافه کردن آهنگ ها به لیست دانلودها
  • انواع آهنگ ها را در دهه‌های مختلف پیدا کنید
  • قابلیت فولدر کردن آهنگ‌ها
  • مجموعه ای از آهنگ‌های ترکی، لری، محلی، عربی، شمالی، جنوبی، کردی، گیلکی، بختیاری و قشقایی را پوشش می‌دهد
  • نمایش متن آهنگ
  • جستجوی آهنگ
  • به رورزسانی اپلیکیشن

دانلود برنامه ملودیفای برای اندروید

قیمت گوشی

برنامه موسیقی Aloonak

یک برنامه فارسی موسیقی ایرانی است. دنبال چه آهنگی هستید؟ از برنامه آلونک دانلود کرده  و به صورت آفلاین آهنگ مورد علاقه‌تان را گوش کنید. برای اینکه ساده‌تر به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کنید، یک پلی لیست بسازید. و آهنگ‌های نوستالژی را با کیفیت بالا گوش کرده از شنیدن آن لذت ببرید.

ویژگی‌های برنامه موسیقی آلونک

  • شنیدن آهنگ ها با کیفیت بالا
  • ساخت پلی لیست براساس علایق شخصی
  • قابلیت دانلود آهنگ
  • پخش آهنگ به صورت آفلاین
  • تنظیم کیفیت صدا
  • دسترسی به بیش از 80000 آهنگ
  • دریافت اعلان انتشار آهنگ جدید از هنرمند مورد علاقه تان

 

دانلود برنامه آلونک برای اندروید

 

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی:
بهترین ایرپاد شیائومی

جمع بندی

در این مطلب به شما برنامه‌های مختلف برای دانلود موزیک و دسترسی آنلاین به موسیقی را عنوان کردیم. بسته به سلیقه شخصی خود می‌توانید از این برنامه‌ها بهره ببرید و در دنیای موسیقی غرق شوید.

سوالات متداول

بهترین برنامه دانلود موسیقی کدام است؟ اسپاتیفای را بهترین برنامه استریم آنلاین موسیقی و دانلود آن می‌دانیم. الگوریتم‌های اسپاتیفای به خوبی می‌توانند سلیقه شما را تشخیص داده و بر اساس آن موزیک‌ها را پیشنهاد دهند.

اپل موزیک بهتره یا اسپاتیفای؟ مقایسه این دو سرویس کمی طولانی و مفصل است ولی در کل اسپاتیفای از نظر تشخیص سلیقه کاربر عملکرد بهتری دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. فاطمه

    سایت بهتا موزیک هم سایت خوبی برای دانلود اهنگ های گلچین

  2. Mhmd

    سلام خوب هستید؟ ببخشید مزاحم شدم، چندتا سوال داشتم از محضرتون اونم اینه که از بین این‌ها کدومشون کامل‌ترین منبع آهنگها (مخصوصاً آهنگهای ایرانی) رو دارند؟ آیا داخل خود برنامه قابلیت دانلود هست یا نه؟ اگه این قابلیت نیست یا نیاز به خرید اشتراک داره لطف کنید بهم بگید که بهترین راه‌های دانلود آهنگ‌ها چیه؟ قبلنا از اپلیکیشن ویکی صدا استفاده می‌کردم که به نسبت همه سایت‌های داخلی و آرشیو آهنگ‌هاشون تا حد خیلی زیادی بهتر بود و تا حد زیادی از آهنگ‌های خوانندگان رو داشت اما بعد از اون همچین چیزی رو پیدا نکردم!!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Mhmd

      سلام کلا اگه جایی دیتابیس بزرگی داشته باشه عموما رایگان در اختیار قرار نمیده رادیو جوان و حتی اسپاتیفای غنی هستن ولی خب اشتراک باید تهیه کنید براشون
      1. Mhmd

        پاسخ به احسان نیک پی

        از توضیحاتتون بی‌نهایت ممنونم و حرفتون رو هم قبول دارم اما یه سوال دارم ازتون که میخوام به ترتیب از بیشترین و غنی‌ترین سایت یا اپلیکیشن موزیک به کمترین میزان بهم معرفی کنید که بدونم چه اپلیکیشنی بهترین و غنی‌ترین و نیازهای من رو فراهم می‌کنه من هم در صورت نیاز به خرید اشتراک این کار رو انجام میدم و نهایت استفاده رو میبرم. اما با توجه به توضیحات و تحقیقاتی که تا حالا کردم نتیجه‌ای که به دست آوردم اینه ولی نمیدونم کدومشون اولویت بیشتری داره و باید در مورد اول قرار بگیره و بقیه به ترتیب پایین‌تر از اون باشن. • اسپاتیفای • ساندکلود • رادیو جوان
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به Mhmd

          سلام مجدد اگه مشکل فیلترشکن ندارید اسپاتیفای واقعا خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9/
ads
ads