داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن های موزیک در اندروید

بهترین اپلیکیشن های موزیک در اندروید

موسیقی بخشی جدا نشدنی از زندگی ما انسان‌ها است و از ابتدای خلقت تلاش کردیم تا ریتم‌های جذابی تولید کرده و با موسیقی حال روحی خود را تغییر دهیم. از طرفی گوشی هوشمند وسیله‌ای است که امروزه به نیازهای مختلف ما پاسخ می‌دهد و طبیعتا موزیک را نیز اکثرا با گوشی خود گوش می‌دهیم. از همین جهت مهم است که موزیک پلیر مناسبی به روی گوشی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین آهنگ‌های موجود را دسته‌بندی کرده و به آن‌ها گوش دهیم، به خصوص برای گوشی‌ های سامسونگ که به صورت پیش فرض موزیک پلیر ندارند و باید حتما این برنامه را دانلود کنید.

در این مطلب به سراغ بهترین موزیک پلیرهای موجود برای اندروید می‌رویم و در ادامه نیز به شما بهترین سرویس‌های پخش و دانلود موزیک به صورت استریم را معرفی می‌کنیم. پس اگر زیاد با گوشی اندرویدی خود موزیک گوش می‌کنید حتما در ادامه این متن همراه بلاگ تکنولایف باشید.

بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی

در این بخش به شما بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با این برنامه‌ها بسیار بهتر و ساده‌تر به موزیک‌های موجود به روی گوشی خود گوش دهید.

موزیک پلیر Double Twist

برنامه Doubletwist

برنامه پخش موزیک Double twist موزیک پلیری با کیفیت است که برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید طراحی شده و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موزیک پلیر طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد که با استفاده از تم‌های متنوع نیز می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. برنامه Double Twist اکولایزر ده بانده نیز دارد که به شما کمک می‌کند خروجی صدا را با توجه به نیازتان تنظیم کنید. از مزایای این برنامه می‌توان به پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی FLAC ، ALAC و MP3 ، AAC، پشتیبانی از AirPlay، پشتیبانی از Android Wear و پشتیبانی از Android Auto اشاره کرد. در مجموع Doube Twist جامع‌ترین برنامه اپلیکیشن موزیک است؛ اما برخی امکانات پیشرفته آن نیاز به خرید اشتراک ویژه دارد.

برنامه AIMP

برنامه AIMP یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی است که از فرمت‌های مرسوم مانند MP3، MP4 و FLAC پشتیبانی می‌کند. این برنامه طراحی مینیمال دارد و قابلیت‌های شخصی سازی زیادی از جمله امکان تغییر تم به شما می‌دهد.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و سر راست است و به راحتی می‌توانید با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید. این برنامه اکولایزر خوبی نیز دارد و به شما امکان می‌دهد تا از افکت‌های پیش فرض بهره ببرید یا در صورت داشتن دانش کافی خودتان حالت ایده آل را به وجود بیاورید.برنامه AIMP

این برنامه نسخه ویندوز هم دارد و می‌توانید به غیر از گوشی اندرویدی خود این برنامه را به روی لپ تاپ ویندوزی خود نیز داشته باشید. شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

 

 

برنامه BlackPlayer EX

بدون شک یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی همین BlackPlayer EX است. این برنامه به صورت رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است ولی می‌توانید نسخه مود شده و پولی آن را از سایت‌های داخلی دانلود و نصب کنید تا امکانات و قابلیت‌های کامل آن در اختیارتان قرار بگیرد.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا Tab ها را ویرایش کرده و فقط Tab های کاربردی را در بالای صفحه نگه دارید. همچنین شما می‌توانید تم برنامه را بسته به سلیقه تغییر دهید و آن را به رنگ سفید یا مشکی در بیاورید.

این برنامه اکولایزر قدرتمندی نیز دارد و به سرعت موزیک‌های تازه دانلود شده و وارد شده به گوشی را شناسایی کرده و به فایل‌های موجود وارد می‌کند.

برنامه MediaMonkey

برنامه MediaMonkey نیز مانند اپلیکیشن‌های گفته شده در بالا طراحی خوبی دارد و می‌توانید از اکولایز آن استفاده کنید و به موسیقی مورد نظر خود با دقت بیشتری گوش دهید.

نکته‌ای که این برنامه را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند این است که شما می‌توانید موزیک‌های موجود به روی گوشی و کامپیوتر خود را تنها از طریق وای فای با هم سینک کنید و مثلا آهنگ‌های موجود به روی لپ تاپ را تنها از طریق وای فای به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید.

همچنین می‌توانید از طریق سیم نیز موزیک‌ها را شبیه به ایتونز اپل به روی گوشی خود انتقال دهید و به دلیل همین ویژگی‌های جذاب این موزیک پلیر را یکی از بهترین‌ها می‌دانیم و بد نیست که در صورت تمایل آن را دانلود و نصب کنید.

نسخه رایگان آن از طریق گوگل پلی قابل دسترسی است و برای نسخه مود شده و پولی باید سایت‌های داخلی را جستجو کنید.

 

پیشنهاد مطالعه برای دانشجویان و دانش‌آموزان:
بهترین اپلیکیشن ها برای مطالعه و درس خواندن

 

برنامه Musicolet

اگر به دنبال موزیک پلیری سبک و کم حجم هستید که بتوانید بدون تبلیغ با آن موزیک‌های مورد علاقه خود را گوش دهید و نیازی هم به قابلیت‌های عجیب و غریب ندارید همین Musicolet یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است.

این برنامه که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد از قابلیت‌هایی نظیر لیریکس چسبیده، ویجت‌ها با اندازه‌های مختلف، اکولایزر، چندین لیست برای چیدمان آهنگ‌ها و قابلیت‌های کاربردی دیگر پشتیبانی می‌کند و در عین حال حجم آن کم است و فضای زیادی را به روی گوشی شما اشغال نمی‌کند.

شما می‌توانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه Audify Music Player

یکی از موزیک پلیرهای خوب اندرویدی همین Audify Music Player است. این برنامه طراحی ساده و در عین حال جذابی دارد و به شما قابلیت‌ها و امکاناتی کاربردی می‌دهد. قابلیت جالبی که باعث شده این برنامه را معرفی کنیم این است که هنگام گوش کردن به موسیقی اگر گزینه Lyrics موجود در پایین سمت چپ را انتخاب کنید خود برنامه متن آهنگ مورد نظر را برای شما نمایش می‌دهد تا دیگر نیاز نباشد در اینترنت به دنبال متن موزیک موردنظرتان بگردید.

این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. البته نسخه کامل و پرو پولی است که می‌توانید آن را از سایت‌های متفرقه دانلود و نصب کنید.

برنامه Musixmatch

به آخرین موزیک پلیر اندرویدی این مطلب می‌رسیم که اصلی‌ترین دلیل برای معرفی آن، نمایش متن آهنگ‌های در حال پخش است، متنی که بعضاً به چندین زبان ترجمه شده و در اختیار کاربران گذاشته شده‌اند. نکته مثبت این است که تعداد متن‌های ترجمه شده به فارسی نیز زیاد بوده و شما می‌توانید لحظه به لحظه ترجمه متن را مشاهده کرده و از این قابلیت در جهت بهبود زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌ها استفاده کنید.

زمانی که روی یک آهنگ کلیک می‌کنید برنامه به سرعت متن و ترجمه‌ی انتخاب شده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد که با انتخاب دایره زرد رنگ پایین تصویر می‌توانید تمام ترجمه‌های موجود از این آهنگ و همچنین درصدی که ترجمه شده‌اند را مشاهده کنید.

این اشعار را افراد متفاوت از زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنند و در واقع به بیان ساده‌تر تمام ترجمه‌هایی که به زبان فارسی در این برنامه مشاهده می‌کنید، به وسیله‌ی هم‌وطنان خودمان انجام گرفته است که با کلیک به روی دایره‌های کوچک بالای نمایشگر می‌توانید نام آن‌ها را مشاهده کنید.

این برنامه به صورت رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است اما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده راحت‌تر نسخه مود شده و پولی را از سایت‌های داخلی دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن دانلود موزیک

فرقی نمی‌کند که به دنبال اپلیکیشن دانلود موزیک خارجی و یا اپلیکیشن دانلود موزیک ایرانی باشید، در هر صورت برخی برنامه‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌‌کنند که به صورت آنلاین موزیک‌های مورد علاقه خود را گوش کرده و در صورت تمایل آن‌ها را دانلود کنید (البته در صورت دانلود تنها درون خود برنامه اجازه گوش کردن به آهنگ‌ها را دارید).

در ادامه به شما چند برنامه ایرانی و خارجی برای گوش کردن آنلاین به موسیقی و دانلود آن را معرفی می‌کنیم.

برنامه Spotify

فرقی نمی‌کند که برنامه دانلود موزیک را برای پخش آنلاین موسیقی بخواهید یا دانلود کردن آن و همچنین فرقی نمی‌کند که به دنبال موسیقی داخلی هستید یا موسیقی خارجی در هر صورت اسپاتیفای قطعا یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان است.

این برنامه تنوع بسیار زیادی از آهنگ‌ها و آرتیست‌های مختلف دارد و شما می‌توانید در هر ژانری، آهنگ مورد علاقه خود را در اسپاتیفای پیدا کنید. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که بعد از مدتی به طور کامل با سلیقه و سبک موسیقی شما آشنا شده و با توجه به همین موضوع آهنگ‌های جدیدی به شما پیشنهاد می‌دهد.

همچنین در این برنامه شما می‌توانید مثلا بخشی برای مطالعه پیدا کنید که آهنگ‌هایی بسیار آرامش بخش و مناسب را شامل می‌شود. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد نظر را دانلود کرده و به صورت آفلاین درون خود برنامه به آن‌ها گوش دهید.

توجه داشته باشید که اسپاتیفای برای 14 روز اول رایگان است و پس از آن باید برای استفاده اشتراک تهیه کنید. اسپاتیفای مود شده در دسترس قرار دارد ولی اولا نمی‌توان با این نسخه آهنگ‌های مورد نظر را دانلود کرد و ثانیا نسخه‌های مود شده موجود چندان موفق عمل نمی‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به خرید اشتراک این برنامه از سایت‌های معتبر داخلی اشتراک تهیه کرده و به دنیای بی‌نهایت موسیقی درون اسپاتیفای وارد شوید. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

 

انواع اسپیکر و بلندگو را می توانید از تکنولایف با قیمت مناسب بخرید: قیمت اسپیکر

برنامه caltex music

یکی از برنامه‌هایی که می‌توانید در آن آهنگ‌های فارسی و به خصوص قدیمی‌تر را دریافت کنید و به صورت آنلاین و آفلاین گوش دهید همین caltex music است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا آهنگ‌ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین از برنامه استفاده کنید.

این برنامه موزیک ویدئوها را نیز شامل می‌شود و می‌توانید از آن به عنوان اپلیکیشن دانلود موزیک ویدیو استفاده کنید. این برنامه آهنگ‌های بسیار زیاد و متنوعی را شامل می‌شود اما کامل نیست و قطعا برخی از آهنگ‌ها و برخی از آرتیست‌ها را شامل نمی‌شود و برای این موارد باید به سراغ برنامه‌های دیگر بروید.

برای دانلود اپلیکیشن caltex music می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کرده و آن را نصب کنید.

برنامه pmc music

یکی دیگر از برنامه‌هایی که می‌توانید از طریق آن آهنگ‌های جدید را گوش دهید و دانلود کنید همین pmc music است. از طریق این برنامه می‌توانید به موزیک ویدئوهای جدید نیز دسترسی داشته باشید. این برنامه البته ایراداتی هم دارد و می‌توان گفت که از نظر ظاهری و همچنین بهینه سازی چندان خوب عمل نکرده ولی به هر روی می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن pmc music می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کنید.

برنامه iromusic

اگر می‌خواهید از طریق یک برنامه ایرانی به موزیک‌های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و بتوانید آن‌ها را به صورت آنلاین گوش دهید و یا حتی دانلود کنید قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها همین برنامه iromusic است. این برنامه علاوه بر برنامه اندرویدی برای ویندوز نیز در دسترس قرار دارد تا بتوانید با لپ تاپ ویندوزی خود نیز از این برنامه استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن iromusic می‌توانید به سایت خود این برنامه مراجعه کنید.

برنامه Radio Javan

بهترین برنامه موسیقی ایرانی که می‌توانید به کمک آن به موسیقی‌ خواننده‌های مختلف به صورت آنلاین گوش دهید و همچنین این آهنگ‌ها را دانلود کنید همین رادیو جوان است. این برنامه در گوگل پلی بیشتر از 10 میلیون بار دانلود شده است که این موضوع خود گواه محبوبیت بالای این برنامه است.

در این برنامه شما به آهنگ‌های آرتیست‌های داخل و خارج کشور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به آهنگ‌های جدید و همچنین آهنگ‌های قدیمی گوش دهید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب رادیو جوان میکس‌های مختلف آن است که به شما کمک می‌کند برای مناسبت‌های مختلف آهنگ‌های مناسب تهیه کنید.

در این برنامه می‌توانید آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای ترند شده را مشاهده کنید و با آرتیست‌های کمتر شناخته شده آشنا شوید. این برنامه از طریق گوگل پلی به آسانی قابل دسترسی و دانلود است.

برنامه دانلود موزیک برای ایفون

اگر به دنبال اپلیکیشن دانلود موزیک برای آیفون هستید و یا اپلیکیشن دانلود موزیک خارجی برای آیفون می‌خواهید در یک مطلب جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت . هم موزیک پلیرهای خوب IOS را به شما معرفی می‌کنیم و هم به برنامه‌هایی برای دانلود و استریم آنلاین موسیقی می‌پردازیم.

تنظیم صدای هندزفری گوشی‌های سامسونگ

از آنجایی که مطلب در مورد موسیقی و گوش کردن به موسیقی است به یکی از قابلیت‌های جذاب گوشی‌های سامسونگ می‌پردازیم که می‌توان به کمک آن صدای هدفون یا هندزفری را کاملا بر حسب گوش خود تنظیم کرد. برای استفاده از این قابلیت به تنظیمات و سپس Sounds and vibration بروید و Sound quality and effects را انتخاب کنید.

در این قسمت در مرحله‌ی اول حتما گزینه‌ی Dolby Atmos را روشن کنید تا کیفیت و حجم صدای دریافتی بهبود پیدا کند. حال به بخش Adapt sound بروید و به روی Test my hearing کلیک کنید. از این مرحله به بعد گوشی بوق‌های متفاوتی را در دو گوش شما پخش می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا صدا را شنیدید یا خیر و شما تنها باید گزینه‌ی Yes یا No را انتخاب کنید.

در نهایت گوشی بر حسب شنوایی شما بهترین حالت ممکن را ایجاد کرده و صدای هدفون را به روی همان حالت قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید که این کار را در محیطی ساکت انجام دهید تا سر و صدای اطراف تأثیری به روی عملکرد گوش‌های شما نداشته باشد.

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

همان طور که مشاهده کردید دو راه کلی برای گوش کردن به موسیقی وجود دارد. راه اول این که آهنگ‌های مورد نظر خود را به صورت فایل به گوشی اندرویدی انتقال دهید و یا از سایت‌های مختلف دانلود کنید. سپس به کمک موزیک پلیرهای ابتدای مطلب به آن‌ها گوش دهید.

راه دوم نیز این است که از استریم‌های آنلاین استفاده کنید. در صورت دانلود موسیقی در این برنامه‌ها باز هم اجازه ندارید از آهنگ‌ها خارج از برنامه استفاده کنید و به آن‌ها گوش دهید. حتما باید از طریق برنامه استریم مورد نظر به سراغ آن‌ها بروید.

در ادامه برنامه دانلود منیجر محبوب اندروید یعنی ADM را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم تا به کمک این برنامه بتوانید به سادگی موزیک‌ها و موزیک ویدئوهای مورد نظر را از بستر اینترنت دانلود کنید.

نحوه اضافه کردن فایل دانلود به ADM

گزینه + موجود در پایین برنامه به شما اجازه می‌دهد تا فایل دانلودی خود را به برنامه اضافه کنید. فرض کنید شما در گوگل کروم و می‌خواهید یک آهنگ را از طریق ADM دانلود کنید. برای این کار کافیست به روی لینک در گوگل کروم دست خود را نگه دارید و گزینه Copy link address را انتخاب کنید.

با انجام این کار، لینک دانلود به صورت نوشته در گوشی ذخیره می‌شود. حال کافیست به داخل ADM بروید و + را انتخاب کنید. یک صفحه کوچک باز می‌شود که در بخش بالایی آن Link دیده می‌شود. لینک کپی شده را در این بخش جایگذاری یا Paste کنید. برای این کار باید دست خود را روی این بخش نگه دارید تا گزینه Paste نمایش داده شود.

برای راحت‌تر شدن کار همچنین می‌توانید روی گزینه کوچک و مستطیلی شکل سمت راست این باکس کلیک کرده و لینک را انتخاب کنید. در نهایت ADM به شما نام فایل را نمایش داده و حجم آن را نیز یادآور می‌شود. اگر بخواهید این فایل بلافاصله دانلود شود و برنامه شروع به دانلود آن کند باید گزینه Start در پایین سمت راست را انتخاب کنید و در غیر این صورت ADD در پایین سمت چپ را بزنید تا این فایل آماده دانلود شده و در لیست شما ذخیره شود.

مشاهده سرعت دانلود و زمان باقی مانده تا دانلود فایل

زمانی که شما فایلی را شروع به دانلود می‌کنید، در میانه خط آن فایل، سرعت دانلود شما نمایش داده می‌شود و طبق همین سرعت دانلود، برنامه در سمت راست همین نوار به شما نشان می‌دهد که چه مدت باید منتظر باشید تا فایل مورد نظر به طور کامل دانلود شود. در بخش سمت چپ این نوار نیز حجم فایل دانلود شده در کنار حجم کل فایل نمایش داده شده است و هر چقدر که مقدار بیشتری از فایل دانلود شود این نوار به رنگ سبز در آمده و پر می‌شود تا فایل به طور کامل دانلود شود. اگر به لیست فایل‌های دانلود شده بروید می‌توانید زمان دانلود فایل و میانگین سرعت دانلود آن در طول دانلود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

بهترین موزیک پلیر اندرویدی کدام است؟ بدون شک یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی همین BlackPlayer EX است. این برنامه به صورت رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است ولی می‌توانید نسخه مود شده و پولی آن را از سایت‌های داخلی دانلود و نصب کنید تا امکانات و قابلیت‌های کامل آن در اختیارتان قرار بگیرد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا Tab ها را ویرایش کرده و فقط Tab های کاربردی را در بالای صفحه نگه دارید. همچنین شما می‌توانید تم برنامه را بسته به سلیقه‌تان تغییر دهید و آن را به رنگ سفید یا مشکی در بیاورید.

بهترین موزیک پلیر برای نمایش متن آهنگ‌ها کدام است؟ اصلی‌ترین دلیل برای معرفی Musixmatch ، نمایش متن آهنگ‌های در حال پخش است، متنی که بعضاً به چندین زبان ترجمه شده و در اختیار کاربران گذاشته شده‌اند. نکته مثبت این است که تعداد متن‌های ترجمه شده به فارسی نیز زیاد بوده و شما می‌توانید لحظه به لحظه ترجمه متن را مشاهده کرده و از این قابلیت در جهت بهبود زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌ها استفاده کنید. زمانی که به روی یک آهنگ کلیک می‌کنید برنامه به سرعت شعر و ترجمه‌ی انتخاب شده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد که با انتخاب دایره زرد رنگ پایین تصویر می‌توانید تمام ترجمه‌های موجود از این آهنگ و همچنین درصدی که ترجمه شده‌اند را مشاهده کنید.

بهترین برنامه استریم آنلاین موسیقی کدام است؟ فرقی نمی‌کند که برنامه دانلود موزیک را برای پخش آنلاین موسیقی بخواهید یا دانلود کردن آن و همچنین فرقی نمی‌کند که به دنبال موسیقی داخلی هستید یا موسیقی خارجی در هر صورت اسپاتیفای قطعا یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان است. این برنامه تنوع بسیار بسیار زیادی از آهنگ‌ها و آرتیست‌های مختلف دارد و شما می‌توانید در هر ژانری آهنگ مورد علاقه خود را در اسپاتیفای پیدا کنید. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که بعد از مدتی به طور کامل با سلیقه و سبک موسیقی شما آشنا شده و با توجه به همین موضوع آهنگ‌های جدیدی به شما پیشنهاد می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads