داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن های موزیک در iOS

بهترین اپلیکیشن های موزیک در iOS

مدتی قبل در یک مطلب، بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی را به شما معرفی کردیم و در ادامه نیز به معرفی سرویس‌های استریم آنلاین با قابلیت دانلود پرداختیم. در این مطلب اما نوبت به سیستم عامل اپل یا iOS رسیده است و در ادامه به شما بهترین موزیک پلیرهای iOS را معرفی کرده و در آخر به سرویس‌های استریم آنلاین می‌پردازیم.

 

لیست قیمت امروز گوشی های اپل را در فروشگاه تکنولایف ببنید: قیمت گوشی ایفون

 

بهترین موزیک پلیرهای iOS

در این بخش بهترین موزیک پلیرهای iOS را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک این برنامه‌ها بتوانید با گوشی آیفون‌تان از گوشی دادن به موسیقی لذت ببرید و قابلیت‌های جذاب و کاربردی نیز برای دسته‌بندی کردن آهنگ‌ها و تغییر صدای موزیک داشته باشید.

برنامه VOX

موزیک پلیر VOX به نوعی بهترین موزیک پلیر برای ایفون و ایپد به حساب می‌آید و دلیل آن نیز کاملا واضح است. اولا که این برنامه تقریبا از همه فرمت‌های موجود از جمله FLAC, APE, WAV, ALAC, MP3, WMA, OGG و دیگر موارد پشتیبانی می‌کند و ثانیا این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به iTunes music library، SoundCloud و Spotify دسترسی داشته باشید.

این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به بیشتر از 30 هزار ایستگاه رادیویی گوش دهید. ظاهر این موزیک پلیر بسیار ساده و جذاب است و قطعا در طول استفاده از فضای موجود لذت خواهید برد.

این برنامه به طور کلی رایگان است و می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید ولی برای دسترسی به برخی از قابلیت‌ها مثل دسترسی بینهایت به فضای ابری باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید. در آخر بد نیست بدانید که این موزیک پلیر را به روی اپل واچ خود نیز می‌توانید داشته باشید و همین باعث می‌شود تا بتوانید این برنامه را بین دستگاه‌های مختلف خود داشته باشید و فقط از همین برنامه بهره ببرید.

برنامه Flacbox

این برنامه نیز از فرمت‌های مختلف موسیقی پشتیبانی می‌کند تا بدون دغدغه موزیک مورد نظر را پلی کنید. نکته خاص و قابل توجه موزیک پلیر Flacbox اما این است که اکولایزر حرفه‌ای دارد و به کمک باس بوستر آن می‌توانید باس آهنگ‌های در حال پخش را افزایش دهید. در واقع همین اکولایزر حرفه‌ای این برنامه آن را از بقیه رقبا متمایز کرده است.

شما می‌توانید موزیک‌های موجود در این برنامه را با موزیک‌های موجود در اکانت‌های خود همگام سازی کنید و همچنین در صورت متصل کردن فلش مموری از طریق این برنامه به موزیک‌های موجود به روی فلش مموری دسترسی داشته باشید.

این برنامه به صورت رایگان در اپ استور در دسترس قرار دارد و در صورت نیاز به قابلیت‌های بیشتر باید با پرداخت درون برنامه‌ای اشتراک ماهیانه برای این موزیک پلیر تهیه کنید.

برنامه jetAudio

این موزیک پلیر از فرمت‌های FLAC, OGG, MPC, TTA, WV, APE, و OPUSپشتیبانی می‌کند و نکته خاص قابل توجه آن داشتن حالت‌های خاص و کمتر دیده شده در بخش اکولایزر است. شما به حالت‌هایی مانند crystallizer، AM3D audio enhancer، Bongiovi DPS و حالت‌های دیگر دسترسی خواهید داشت.

شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از اپ استور دانلود و نصب کنید ولی اگر تجربه بدون تبلیغ می‌خواهید باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید. به علاوه در صورت خرید اشتراک 20 حالت اکولایزر و همچنین تم‌های جدید و مختلف به برنامه اضافه می‌شود.

البته اگر بخواهیم نقطه ضعف این برنامه را معرفی کنیم باید بگوییم که از نظر رابط کاربری و UI عالی نیست و می‌توانست بسیار بهتر از حال حاضر باشد و در واقع در مقایسه با دیگر موزیک پلیرهای لیست این برنامه در زمینه رابط کاربری حرف زیادی برای گفتن ندارد.

 

 

برنامه MPX

فرقی نمی‌کند که عاشق گوش دادن به موسیقی باشید یا تولید کننده موسیقی یا حتی عاشق پادکست‌های مختلف باشید در هر صورت این موزیک پلیر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

یکی از اولین مواردی که در استفاده از این موزیک پلیر توجه شما را به خود جلب می‌کند رابط کاربری بسیار ساده و جذاب آن است که امکانات شخصی سازی بسیار زیادی نیز دارد و به شما اجازه می‌دهد تا ظاهر برنامه را دقیقا طبق سلیقه خود شخصی سازی کنید.

موزیک پلیر MPX قابلیت‌های جذابی مانند volume booster، crossfade و band equalizer دارد و به کمک audio visualizer های خود کمک می‌کند تا شما در دنیای موسیقی‌های در حال پخش غرق شوید و شما را با هر بیت همراه می‌کند.

این برنامه به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است ولی برای دسترسی به امکانات کامل باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

برنامه Jams On Toast

شما به محض استفاده از این برنامه عاشق سادگی آن خواهید شد؛ چرا که موزیک پلیر Jams On Toast بدون هیچ بخش اضافی به شما اجازه می‌دهد تا به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. طراحی المان‌های این برنامه خلاقانه و جذاب است و نظر شما را به خود جلب می‌کند.

ویژگی بسیار جذاب این موزیک پلیر Read My Mind است. این بخش با توجه به سلیقه موسیقی شما آهنگ و آلبوم بعدی که می‌خواهید گوش دهید را حدس می‌زند و همچنین می‌توانید پلی لیست‌های جذاب بر اساس سلیقه شخصی خود و درک برنامه از سلیقه خودتان بسازید.

این برنامه کاملا رایگان بوده و از طریق اپ استور قابل دانلود است و جالب‌تر این که سازندگان برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر شما را مجبور به خرید اشتراک نکرده‌اند و تنها در صورت تمایل می‌توانید مبلغی را برای کمک به توسعه دهندگان پرداخت کنید.

خرید تبلت

بهترین دانلود منیجرهای iOS برای دانلود آهنگ و فایل‌های مختلف

به طور کلی از دو طریق می‌توانید به آهنگ‌های مورد نظر خود گوش دهید. یکی این که آهنگ‌ها را از طریق استریم‌های آنلاین گوش دهید که این برنامه‌ها معمولا نیاز به تهیه اشتراک ماهیانه دارند.

روش دوم این است که از طریق دانلود منیجر موزیک‌های مورد نظر خود را از بستر اینترنت دانلود کنید و سپس به کمک موزیک پلیرهای معرفی شده در بالا به این موزیک‌های دانلود شده گوش دهید. در ادامه این بخش به شما بهترین دانلود منیجرهای iOS برای دانلود موزیک و فرمت‌های مختلف را معرفی می‌کنیم.

دانلود منیجر QWE

این برنامه یک دانلود منیجر خوب در سیستم عامل iOS است که می‌تواند فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف را بدون مشکل دانلود کند. برای حفظ حریم شخصی و امنیت نیز شما می‌توانید به روی این برنامه پسورد بگذارید تا فقط خودتان بتوانید به فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

گذشته از توانایی این برنامه در مدیریت‌ دانلودها شما از قابلیت‌های دیگری چون کلود منیجر، iTunes file sharing و دانلود سایت‌ها با محتوای تصویری برای استفاده‌های بعدی به صورت آفلاین اشاره کرد.

این برنامه‌ قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد و به شما ابزار لازم برای مدیریت بهتر دانلودها را می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت این اپلیکیشن این است که انتقادات کاربران را گوش کرده و در آپدیت‌های بعدی تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند و هر سال بهتر از سال قبل شود.شما می‌توانید این برنامه را از App Store دانلود و نصب کنید.

 

 

دانلود منیجر Downloader pro

اگر می‌خواهید فایل‌های مختلف را مانند کامپیوتر دانلود کرده و بعد به صورت آفلاین تماشا کنید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها است. این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی نیز دارد تا شما بتوانید با خود این برنامه سایت‌ها را جستجو کرده و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

این برنامه زمانی که شما چند فایل در حال دانلود داشته باشید بسیار کارآمد این فایل‌ها را مدیریت کرده و آن‌ها را دانلود می‌کند. شما با Downloader pro می‌توانید موزیک‌های مختلف، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، ویدئوهای یوتیوب و دیگر موارد را دانلود کنید. دیگر چه انتظار بیشتری از یک دانلود منیجر می‌توان داشت؟

شما می‌توانید این برنامه را از App store دانلود و نصب کنید.

دانلود منیجر Total files

این دانلود منیجر هم فایل منیجر خوبی است و هم مرورگر قدرتمندی و در کنار این موضوع قابلیت‌های کاربردی فراوان و رابط کاربری دوست داشتنی دارد که کار با آن را بسیار آسان و سر راست می‌کند.

در این برنامه شما می‌توانید به قابلیت‌های فراوانی چون بوک مارک، تاریخچه مرورگر، مدیریت کوکی‌ها، جستجوی متن، سرعت دانلود بالا، مولتی تسکینگ، دانلود فایل در پس زمینه، دانلود همزمان چند فایل و مشاهده فرمت‌های مختلف مانند PDF دسترسی داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید برای این برنامه پسورد تعیین کرده و یا فیس آیدی یا تاچ آیدی (بسته به مدل ایفون یا ایپدی که استفاده می‌کنید) تعیین کنید تا هیچ کسی به غیر از خودتان نتواند به این فایل‌های دانلود شده و تاریخچه مرورگر شما دسترسی داشته باشد.

شما می‌توانید این برنامه بسیار جذاب و کاربردی را به صورت رایگان از App store دانلود و نصب کنید.

 

انواع لوازم جانبی موبایل را از تکنولایف با قیمت مناسب بخرید: خرید لوازم جانبی موبایل

فایل منیجر Files

در دنیای iOS فایل منیجرها با دانلود منیجرها مرز بسیار باریکی دارند و بسیاری از برنامه‌های این سیستم عامل می‌توانند هم دانلود منیجر باشند و هم یک فایل منیجر تمام و کمال.

اگر شما به دنبال یکی از بهترین فایل‌ منیجرهای iOS هستید باید این برنامه را از App store دانلود و نصب کنید. این فایل منیجر قابلیت‌های بسیار جذاب و کاملی دارد و به طور کامل از لنداسکیپ مود پشتیبانی می‌کند و از این جهت شما می‌توانید به صورت افقی با ایفون یا ایپد خود با این برنامه کار کنید.

این برنامه یک مرورگر را نیز شامل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های مختلف را دانلود کنید. به علاوه شما می‌توانید به روی این برنامه پسورد بگذارید تا هم از فایل‌های دانلود شده و تاریخچه مرورگر خود حفاظت کنید و هم در از فایل‌های موجود به روی گوشی.

این برنامه می‌تواند چند فایل مختلف را به صورت همزمان دانلود کند و همچنین فایل‌های PDF را به شما نشان دهد و باز کند. جالب است که این برنامه حتی می‌توانید فایل‌های Zip را نیز برای شما باز کرده و Unzip کند.

همچنین امکان سینک کردن فایل‌های مختلف بین دستگاه‌های مختلف اپلی شما وجود دارد. به طور کلی اگر یک برنامه بسیار جامع و کامل می‌خواهید که هم دانلود منیجر شما باشد و هم یک فایل منیجر کارآمد باید این برنامه را دانلود کنید.

قیمت گوشی

دانلود منیجر Documents

این برنامه همان طور که از نامش مشخص است بیشتر به عنوان یک فایل منیجر شناخته می‌شود تا یک دانلود منیجر ولی با داشتن امکانات بسیار خوب می‌تواند در نقش دانلود منیجر نیز برای شما ظاهر شود.

شما می‌توانید با مرورگر این برنامه فایل‌هایی از انواع فرمت‌های مختلف را دانلود و همچنین مشاهده کنید. یعنی در واقع از آنجایی که این برنامه هم دانلود منیجر است و هم فایل منیجر به شما کمک می‌کند تا هم برنامه‌ها را دانلود کنید و هم بلافاصله به کمک قابلیت‌های فایل منیجری Documents آن‌ها را باز کرده و مشاهده کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه این است که می‌تواند فایل‌های آفیس را برای شما باز کرده و نمایش دهد. چه چیزی جذاب‌تر از این که به روی ایفون خود به راحتی بتوانید با یک برنامه فایل‌های آفیس را دانلود و مشاهده کنید؟

در این برنامه شما می‌توانید فایل‌های خود را با iCloud، Google drive و دیگر سرویس‌‌ها همگام سازی کنید و این قابلیت به iCloud محدود نشده است. برنامه Documents یک بخش نیز برای انتقال فایل‌های مختلف و Share کردن آن‌ها دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد و به شما کمک کند تا فایل‌ها را بسیار ساده‌تر با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید این برنامه را از App store دانلود کنید.

دانلود منیجر Browser and documents manager

این دانلود منیجر همزمان یکی از بهترین فایل منیجرهای موجود برای ایفون‌ها و ایپدها است. به کمک این برنامه شما می‌توانید فایل‌های مختلف را سریع و آسان دانلود کرده و سایت‌ها را با وجود محتوای تصویری موجود درون آن‌ها دانلود کنید و بعد به صورت آفلاین ببینید.

این برنامه در هنگام دانلود فایل‌ها اطلاعاتی بسیار کاربردی و جذاب مانند روند دانلود، حجم فایل و مهم‌تر از همه سرعت دانلود را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بهتر زمان دانلود فایل‌ها را مدیریت کنید. البته نقطه ضعف بزرگ و اصلی این برنامه این است که شما نمی‌توانید با آن فایل‌های ویدئویی و صوتی دانلود کنید.

این برنامه در App store به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

بررسی کامل غول آیفون را از دست ندهید!
نقد و بررسی آیفون 15 پرو مکس به همراه تست دوربین

 

برنامه‌های استریم آنلاین و دانلود موزیک

در این بخش برنامه‌هایی برای استریم آنلاین موسیقی را به شما معرفی می‌کنیم که بیشتر این برنامه‌ها امکان دانلود و پخش آفلاین موسیقی را نیز دارند اما باید توجه داشته باشید که تنها از طریق خود این برنامه‌ها می‌توانید به آهنگ‌های دانلود شده گوش دهید.

برنامه Shazam

Shazam برنامه‌ای است که می‌تواند موسیقی را بر اساس یک نمونه کوتاه پخش شده با کمک میکروفون روی دستگاه شناسایی کند. این نرم افزار توسط Shazam Entertainment ساخته شده و از سال 2018 متعلق به Apple Inc است. این نرم افزار برای Android، macOS، iOS، Wear OS، watchOS و به عنوان یک افزونه Google Chrome در دسترس است. Shazam یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که برای پیدا کردن و دانلود موزیک در حال پخش می‌توانید دانلود کنید. توجه به این نکته نیز قابل ذکر است که این برنامه برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید نیز منتشر شده است. برای دسترسی راحت به آهنگ‌های جست و جو شده لیستی از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد تا کار کردن با این برنامه را راحت‌تر کند.

برنامه Spotify

دانلود برنامه shazam

فرقی نمی‌کند که برنامه دانلود موزیک را برای پخش آنلاین موسیقی بخواهید یا دانلود کردن آن و همچنین فرقی نمی‌کند که به دنبال موسیقی داخلی هستید یا موسیقی خارجی در هر صورت اسپاتیفای قطعا یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان است.

این برنامه تنوع بسیار بسیار زیادی از آهنگ‌ها و آرتیست‌های مختلف دارد و شما می‌توانید در هر ژانری آهنگ مورد علاقه خود را در اسپاتیفای پیدا کنید. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که بعد از مدتی به طور کامل با سلیقه و سبک موسیقی شما آشنا شده و با توجه به همین موضوع آهنگ‌های جدیدی به شما پیشنهاد می‌دهد.

همچنین در این برنامه شما می‌توانید مثلا بخشی برای مطالعه پیدا کنید که آهنگ‌هایی بسیار آرامش بخش و مناسب را شامل می‌شود. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد نظر را دانلود کرده و به صورت آفلاین درون خود برنامه به آن‌ها گوش دهید.

توجه داشته باشید که اسپاتیفای برای 14 روز اول رایگان است و پس از آن باید برای استفاده اشتراک تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به خرید اشتراک این برنامه از سایت‌های معتبر داخلی اشتراک تهیه کرده و به دنیای بی نهایت موسیقی درون اسپاتیفای وارد شوید.

شما می‌توانید اسپاتیفای را از طریق اپ استور دانلود و نصب کنید. جالب است بدانید که حدود 21 میلیون در اپ استور به اسپاتیفای نمره داده‌اند و با این وجود این برنامه توانسته نمره 4.8 از 5 را به دست بیاورد و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که اسپاتیفای تا چه حد موفق عمل کرده است.

برنامه Apple Music

اپل سرویس Apple Music را در سال 2015 به وجود آورد که به کمک این سرویس می‌توانید به موزیک‌های بسیار متنوعی دسترسی داشته باشید و در صورت تمایل آن‌ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش دهید.

بدون شک Apple Music یکی از بهترین برنامه‌های استریم موزیک است و مخصوصا اگر از ایفون یا ایپد استفاده می‌کنید از آنجایی که این برنامه توسط خود اپل توسعه داده شده و به صورت پیش فرض به روی محصولات این برند وجود دارد بیشتری سازگاری بین Apple Music و ایفون و ایپد دیده می‌شود.

در واقع اگر از اکوسیستم اپل استفاده می‌کنید بهترین انتخاب برای شما Apple Music است. یعنی اگر مثلا مک بوک دارید و از طرفی از ایپد و ایفون استفاده می‌کند و ساعت شما نیز اپل واچ است بهترین انتخاب Apple Music است تا بتوانید به راحتی بین محصولات خود آن را داشته باشید و پلی لیست‌های خود را به آسانی به استراک بگذارید.

برای استفاده از Apple Music باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید.

برنامه Radio Javan

بهترین برنامه موسیقی ایرانی که می‌توانید به کمک آن به موسیقی‌ خواننده‌های مختلف به صورت آنلاین گوش دهید و همچنین این آهنگ‌ها را دانلود کنید همین رادیو جوان است. این برنامه در اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و نمره 4.8 از 5 آن با توجه به حدود 800 هزار رأی نشان دهنده موفقیت این برنامه ایرانی است.

در این برنامه شما به آهنگ‌های آرتیست‌های داخل و خارج کشور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به آهنگ‌های جدید و همچنین آهنگ‌های قدیمی گوش دهید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب رادیو جوان میکس‌های مختلف آن است که به شما کمک می‌کند برای مناسبت‌های مختلف آهنگ‌های مناسب تهیه کنید.

در این برنامه می‌توانید آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای ترند شده را مشاهده کنید و با آرتیست‌های کمتر شناخته شده آشنا شوید. شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید ولی برای دسترسی به قابلیت‌های کامل این برنامه نیاز به تهیه اشتراک ماهیانه است.

خرید هندزفری

سوالات متداول

بهترین موزیک پلیر iOS کدام است؟ موزیک پلیر VOX به نوعی بهترین موزیک پلیر برای ایفون و ایپد به حساب می‌آید و دلیل آن نیز کاملا واضح است. اولا که این برنامه تقریبا از همه فرمت‌های موجود از جمله FLAC, APE, WAV, ALAC, MP3, WMA, OGG و دیگر موارد پشتیبانی می‌کند و ثانیا این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به iTunes music library، SoundCloud و Spotify دسترسی داشته باشید. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به بیشتر از 30 هزار ایستگاه رادیویی گوش دهید. ظاهر این موزیک پلیر بسیار ساده و جذاب است و قطعا در طول استفاده از فضای موجود لذت خواهید برد.

بهترین استریم آنلاین برای اکوسیستم اپل کدام است؟ در واقع اگر از اکوسیستم اپل استفاده می‌کنید بهترین انتخاب برای شما Apple Music است. یعنی اگر مثلا مک بوک دارید و از طرفی از ایپد و ایفون استفاده می‌کند و ساعت شما نیز اپل واچ است بهترین انتخاب Apple Music است تا بتوانید به راحتی بین محصولات خود آن را داشته باشید و پلی لیست‌های خود را به آسانی به استراک بگذارید. برای استفاده از Apple Music باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید.

بهترین استریم آنلاین برای موزیک ایرانی کدام است؟ بهترین برنامه موسیقی ایرانی که می‌توانید به کمک آن به موسیقی‌ خواننده‌های مختلف به صورت آنلاین گوش دهید و همچنین این آهنگ‌ها را دانلود کنید همین رادیو جوان است. این برنامه در اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و نمره 4.8 از 5 آن با توجه به حدود 800 هزار رأی نشان دهنده موفقیت این برنامه ایرانی است. در این برنامه شما به آهنگ‌های آرتیست‌های داخل و خارج کشور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به آهنگ‌های جدید و همچنین آهنگ‌های قدیمی گوش دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-ios/
ads
ads