داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن های 2021 اندروید از نگاه گوگل

بهترین اپلیکیشن های 2021 اندروید از نگاه گوگل

گوگل بهترین اپلیکیشن های 2021 اندروید را معرفی کرده که البته شامل اپلیکیشن‌های گوگل TV و Wear OS نیز می‌شود.  غول نرم‌افزاری توضیح داده که برای انتخاب بهترین اپلیکیشن در هر دسته‌بندی به میزان خلاقیت و نوآوری اهمیت داده و درواقع ملاک اصلی انتخاب‌ها چنین مولفه‌ای بوده است.

آنچه از گفته‌ها می‌توان برداشت کرد، هرچه گیم‌پلی بازی‌ها ویژگی‌های خلاقانه‌تری را ارائه داده باشد یا نرم‌افزارها روش‌های جدید برای تعامل کاربران با اپلیکیشن در نظر گرفته باشند، شانس بیشتری برای انتخاب شدن توسط گوگل خواهند داشت.

در میان نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی، گویا اپلیکیشن‌هایی که به رشد مهارت شخصی کمک می‌کنند، همچنان طرفداران بیشتری دارند. در میان این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که بیشترین تعداد دانلود را داشته‌اند:

اپلیکیشن Balance

Balance – دانلود از گوگل پلی

دانلود برنامه Moonly

Moonly – دانلود از گوگل پلی

دانلود برنامه Laughscape

Laughscape – دانلود از گوگل پلی

در میان بازی‌های اندرویدی نیز بازی جذاب پوکمون یونایت توانسته در میان برترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱ از نگاه گوگل قرار گیرد. سایر بازی‌های موجود در فهرست شامل Bird Alone و Donut Country می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Pokemon UNITE

Pokemon UNITE – دانلود از گوگل پلی

دانلود برنامه Bird Alone

Bird Alone – دانلود از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن Donut County

Donut County – دانلود از گوگل پلی

در این میان کاربران نیز حق انتخاب داشته‌اند که اپلیکیشن +Paramount در بخش نرم‌افزار‌ها و بازی Garena نیز در بخش گیم توانسته‌اند از نگاه کاربران، بهترین اپلیکیشن و بازی موجود در گوگل پلی در سال ۲۰۲۱ شوند.

دانلود برنامه  +Paramount

 +Paramount– دانلود از گوگل پلی

دانلود بازی Garena

‌Garena – دانلود از گوگل پلی

شما می‌توانید به فهرست کامل بهترین اپلیکیشن های 2021 اندروید در گوگل پلی دسترسی داشته باشید. نظر شما کاربران تکنولایف در مورد انتخاب‌های گوگل چیست؟ آیا به نظر شما بازی یا نرم افزاری وجود دارد که باید در فهرست قرار می‌گرفت، اما قرار نگرفته است؟ در صورتی که اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های اشاره شده را تجربه کرده‌اید، نظرتان را در مورد آن‌ها با اعضای دیگر تکنولایف به اشتراک قرار داده و بگویید که آیا آن را به دیگران پیشنهاد می‌دهید یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-2021-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads