داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن ها برای خانم ها

بهترین اپلیکیشن ها برای خانم ها

امروزه اپلیکیشن‌های متنوع و جدید ابزاری مناسب برای سهولت و نظم بخشیدن به زندگی ما ساخته شده‌اند. بسیاری از آن‌ها قادر هستند گره‌ای از مشکلات روزمره را باز کنند. برای کسب نتیجه بهتر، برخی از اپلیکیشن‌ها متناسب با انواع مخاطب‌ها برحسب جنسیت و مشاغل طراحی شده‌اند. و نیازهای سبک زندگی آقایان و خانم‌ها در آن دیده شده است. اگر شما هم جزو آن دسته خانم‌هایی هستید که دوست دارید مدیریت زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید و به زندگی فردی خود نظمی بدهید، به‌راحتی با انتخاب اپلیکیشن‌های کاربردی و مناسب می‌توانید به اهداف‌تان دسترسی پیدا کنید. در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن ها برای خانم ها را به شما معرفی می کنیم.

 

از لیست متنوع موبایل، موجود در سایت تکنولایف دیدن کنید: قیمت گوشی

 

اپلیکیشن Clue برای بانوان

۱. اپلیکیشن Clue

چرخه قاعدگی، روتین ماهانه جسمی بانوان است. نظم موجود در چرخه قاعدگی یکی از نشانه های سلامت جسمی و روحی زنان است و جابجایی در زمانبندی وقوع قاعدگی، می تواند نشانه ای برای وجود کیست های رحمی، علایم بارداری، وجود استرس و اضطراب و مشکلات روحی و… باشد. در نتیجه یکی از راه‌های بررسی سلامت بدن، دانستن زمانبندی صحیح برای شروع و پایان چرخه قاعدگیست. خوشبختانه برای این موضوع اپلیکیشن ها و برنامه های متعددی راه اندازی شده اند، Clue یکی از این اپلیکیشن های مفید است. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید شروع و پایان چرخه قاعدگی را کنترل کنید و در این دوران با نحوه تغییرات بدن آشنا شوید. با تقویم قاعدگی که clue به شما ارائه می دهد، می توانید تاریخ‌های شروع دوره قاعدگی خود را در آینده را پیش‌بینی کنید و بر اساس آن تغییرات جسمی و روحی مانند علایم PMS(اضطراب، غم، کاهش سطح انرژی، دردهای عضلانی و شکمی و…) را بررسی کنید. اپلیکیشن Clue گزینه مناسبی برای یادآوری مصرف قرص‌های کنترل بارداری است. می توانید نوتیفیکیشن بهترین روزهای روز تخمک‌گذاری را دریافت و بر اساس آن بهترین زمان برای بارداری خود را پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن Clue برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Clue برای ios

 

۲. اپلیکیشن Mint

آیا می‌خواهید هزینه‌هایتان را کنترل کنید؟ به طور معمول خانم‌ها بیش از آقایان به خرید علاقه دارند و همیشه دوست دارند انواع کفش‌ها و کیف‌ها را در کمد لباس‌های‌شان داشته باشند.‌مینت یک برنامه مالی فوق العاده است که به شما در این زمینه کمک می‌کند. بودجه ماهیانه تعیین کنید و هزینه‌ها را پیگیری کنید، هرگاه از مرز بودجه تعیین شده عبور کردید، هشدار دریافت می‌کنید. گزینه مناسبی است زیرا شما را از خرج‌های اضافی نجات می‌دهد. در نهایت می‌توانید مانده اعتبار و تراکنش‌ها را مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن Mint برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن mint برای ios

۳. اپلیکیشن Tick Tick

 

 

مقایسه انواع گوشی موبایل را در سایت تکنولایف بخوانید:
مقایسه وان پلاس نورد 2 با شیائومی 11t

 

۳. اپلیکیشن Tick Tick

لیست کردن همیشه بهترین روش مدیریت کارها است. زیرا می‌توانید بر آن‌ها متمرکز شوید و کارها را با کیفیت بهتری انجام دهید. Tick Tick یک برنامه ساده و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا برنامه ریزی کرده و  زمان را مدیریت کنید. به این ترتیب از روز خود به بهترین نحو بهره می برید. پروژه‌های مشترک را به اشتراک بگذارید و کارها را سریع‌تر یادداشت کرده  و یا به صورت صوتی اضافه کنید. همچنین یادآوری کارها باعث می شود کاری از قلم نیفتد. اگر حین کار حواس تان پرت می شود، تایمر پومودور را تنظیم کنید تا حین کار تمرکز بیشتری داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Tick Tick برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Tick Tick برای ios

۴. اپلیکیشن Duolingo

یادگیری زبان‌های جدید دریچه تازه‌ای به دنیای جدید  باز می‌کند. و به دنبال آن موفقیت‌های بیشتر شغلی همراه دارد. اپلیکیشن Duolingo یک برنامه سرگرم کننده آموزش زبان است. این برنامه بیش از 35 زبان جدید با آموزش می‌دهد. صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن را تمرین کنید، هر روز یک واژه جدیدی بیاموزید و مهارت گرامری‌تان را تقویت کنید. اگر از روش‌های عادی یادگیری زبان خسته شده اید، دولینگو زبان را با بازی و سرگرمی آموزش می دهد. Duolingoرا متخصصان زبان طراحی کرده اند. فرقی نمی‌کند که چه هدفی را از یادگیری زبان دنبال می کنید، سفرهای خارجی، پیشرفت شغلی، Duolingo بهترین انتخاب یادگیری زبان است.

 

دانلود اپلیکیشن Dulokingo برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Dulokingo برای ios

۵. اپلیکیشن Water reminder

۵. اپلیکیشن Water reminder

همانطور که می‌دانید پزشکان مصرف 8 لیوان آب را در روز توصیه می‌کنند. زیرا نوشیدن آب کافی ضامن سلامتی بدن ماست. از طرف دیگر نوشیدن آب مناسب برای خانم‌هایی است که به کاهش وزن فکر می‌کنند. مشغله‌ها زیاد روزمره بهانه خوبی برای فراموشی نوشیدن آب است اما اپلیکیشن water reminder زمان نوشیدن آب را یادآوری می‌کند. همچنین می توانید اعلان‌ها را مطابق با زمان بیداری و خواب‌تان برنامه‌ریزی کنید. با نوشیدن منظم آب سلامت عمومی بدن را بهبود بخشید.

دانلود اپلیکیشن Water Reminderبرای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Water Reminder برای ios

 

کدام لپ تاپ ها برای دانشجو مناسب است؟
بهترین لپ تاپ دانشجویی

 

۶. اپلیکیشن Sleep cycle

کیفیت خواب به افزایش کارایی روزانه‌تان کمک می‌کند.  گاهی اتفاق می‌افتد که نمی‌توانید خواب باکیفیتی داشته باشید. اما برنامه Sleep Cycle مشکل خواب شب را برطرف می‌کند. به محض اینکه سرتان را بر روی بالشت می گذارید به خواب می روید. به این ترتیب بر الگوی خواب خود نظارت داشته باشید. زیرا این برنامه از روند خواب تان گزارشی ارایه می‌دهد و طبق اطلاعات دریافتی راهکاری برای وضعیت خواب پیدا می‌کنید.ردیاب خواب وضعیت خواب را کنترل می کند و زنگ هوشمند شما را از خواب بیدار می‌کند

دانلود اپلیکیشن Sleep Cycle برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Sleep Cycle برای ios

۶. اپلیکیشن Sleep cycle

۷. اپلیکیشن Head space

استرس یک معضل جوامع امروزی است اما روش هایی برای غلبه بر آن وجود دارد. با استفاده از اپلیکیشن Head Space استرس‌تان را کنترل کنید. این برنامه  روش‌های مدیریت استرس، مدیتیشن مدیریت اضطراب، مراقبه‌های خواب، رشد شخصی و سلامت ذهن و بدن را در اختیار کاربر قرار می دهد تا از این طریق بتوانند آرامش را تجربه کنند.روزانه زمانی را به مدیتیشن اختصاص دهید، محیطی آرام  را انتخاب کنید، نفس عمیق بکشید و افکارتان را نظم دهید و مدیتیشن کنید. اگر تا به حال مدیتیشن نکرده اید این برنامه نکات ابتدایی را آموزش می‌دهد. اگر نمی توانید به راحتی بخوابید، اپلیکیشن Head space به شما کمک می کند تا بتوانید خواب با کیفیتی را تجربه کنید.

دانلود برنامه Head space برای اندروید

 

دانلود برنامه Head space برای ios

 

 

۸. اپلیکیشن Makeup Tutorial Step by Step

اگر به آرایش کردن علاقه دارید و نمی‌دانید چگونه آرایش کنید، این برنامه مناسب شماست. برنامه Makeup آرایش روزانه را به شما آموزش می دهد. مرحله به مرحله گریم کردن را بیاموزید و این برنامه آموزش‌ها به صورت آفلاین در دسترس شما قرار می‌دهد. با کمک آن می‌توانید یک آرایش شیک، ساده و زیبا را انجام دهید. این برنامه ایده‌های مختلف آرایش را در محیط کار، دورهمی، مهمانی را به شما آموزش می دهد. در نهایت می توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

دانلود اپلیکیشن Makeup Tutorial برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Makeup Tutorial برای ios

 

آشنایی با برنامه Google Photos:
گوگل فوتوز چیست؟

 

۹. اپلیکیشن WorkOut for woman

بعد از شیوع کرونا، اکثر مردم به ویژه خانم‌ها ترجیح می‌دهند که از خانه ورزش کنند. اپلیکیشن Workout  بهترین تمرینات ورزشی مناسب تناسب اندام، فرم دهی اندام را دارد که شما می توانید در هر زمان بدون مربی ورزشی کنید.  اگر برنامه تناسب اندام مشخصی داشته باشید نیز می توانید آن را اجرا کنید. برای هر کدام از اهداف کاهش وزن شامل چربی‌سوزی شکم و دورکمر تمرینات کاربردی را ارایه می‌دهد. مزیت برنامه Work out این است که بدون نیاز به تجهیزات ورزشی، وزن کم می‌کنید. تمرینات را متناسب با حرکات مربی انجام می‌دهید و  نکات مربی را در هر تمرین استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

 

دانلود اپلیکیشن Workout for woman برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Workout for woman برای ios

 

۱۰. اپلیکیشن Woman Hairstyle camera

 

 

۱۰. اپلیکیشن Woman Hairstyle camera

خانم‌ها اغلب دوست دارند در ظاهرشان تنوع ایجاد کنند. مثلا مدل یا رنگ موها را تغییر دهند تا حال بهتری را تجربه کنند.  اگر شما هم دوست دارید انواع مدل موها را کشف کنید. حتما  برنامه Woman Hairstyle را دانلود کنید. و به این روش تغییر شکل مجازی را تجربه کنید. این برنامه شامل انواع مدل‌های موهای بافته، پانک، پیکسی و غیره است. هر مدل را دوست دارید، امتحان کنید تا بتوانید پی ببرید کدام مدل بیشتر به استایل شما نزدیک است. بدون اینکه هزینه زیادی خرج کنید و رنگ موهایتان را تغییر دهید با این برنامه تست کنید و بعد آن تغییر را اجرا کنید. از تغییرات لذت ببرید.

 

دانلود اپلیکیشن Woman hair style camera برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن Woman hair style camera برای ios

کالری شمار کرفس

۱۱. کالری شمار کرفس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها، تناسب اندام است و در این مسیر داشتن یک برنامه غذایی سالم و تمرینات ورزشی منظم، موثر است.برنامه کالری شمار کرفس، کالری‌های غذاها را به شما نشان می‌دهد. به این صورت با وارد کردن اطلاعات شخصی شامل جنس، وزن، قد و سطح فعالیت به راحتی می توانید متناسب با برنامه کرفس پیش بروید. به وسیله اطلاعات شما، کرفس میزان کالری و پروتئین مورد نیاز بدن  را محاسبه می‌کند و شما می توانید براساس آن برنامه غذایی شخصی داشته باشید. غذای مد نظر را در کرفس وارد کنید تا کالری آن را به شما نمایش دهد. خوشبختانه در برنامه غذایی کرفس هیچ غذایی حذف نمی شود  بلکه مقدار آن کنترل می شود. ممکن است هدف شما لاغری یا چاقی باشد. فرقی نمی کند، در این مسیر برنامه کرفس به شما کمک می کند. در حال حاضر، فقط نسخه اندروید برنامه کرفس موجود است و می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

 

دانلود برنامه کالری شمار کرفس برای اندروید

 

فهرست بهترین برنامه های استخاره برای اندروید و iOS:
استخاره با اپلیکیشن

 

۱۲. اپلیکیشن خرید لباس بوتیک

هیچ چیز مانند خرید کردن دل خانم‌ها را شاد نمی‌کند. اگر دوست دارید، فروشگاه‌های مختلف لباس را در تهران کشف کنید، اپلیکیشن بوتیک را نصب کنید. بوتیک تمام فروشگاه‌ها و مزون‌های لباس را معرفی می‌کند و شما می‌توانید به اطلاعات تماسی فروشنده دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن بوتیک، نسخه ios  ندارد و فقط می توانید آن را  از گوگل پلی دانلود کنید.

 

دانلود برنامه بوتیک برای اندروید

 

۱۳. عیب یابی خودرو

شاید این اتفاق را تجربه کرده باشید که ماشین‌تان در خیابان خراب شده است و نمی‌دانید که باید چه کار کنید. این مساله برای خانم‌ها بسیار سخت است زیرا با اطلاعات فنی خودرو آشنایی ندارند. اپلیکیشن عیب‌یابی خورو یک راهنمای جامع برای دانستنی‌های فنی خودرو است. این مجموعه اطلاعات کامل از مشکلات خودرو را به توضیح داده و در نهایت راهکارهایی برای حل آن ارایه می دهد. در این برنامه تمام اطلاعات مربوط به راهنمای تعمیر خرابی خودرو، عیب یابی و نگهداری و راهکارهای صحیح برای افزایش طول عمر خودرو و کاهش هزینه ها را مشاهده می کنید.

 

دانلود برنامه عیب یابی خودرو برای اندروید

 

۱۴. اپلیکیشن آچاره

برخی اتفاقات هیچ گاه خبر نمی‌کنند مثلا ممکن است سیستم گرمایشی منزل خراب شود یا  بخشی از سقف خانه خراب شده باشد، و باید آن را تعمیر کنید. اما نمی‌دانید چگونه به یک تعمیرکار خوب دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن آچاره بیش از 265 سرویس را پوشش می دهد. آچاره کلیه خدمات نظات منزل در محل کار، مبل‌شویی، قالی‌شویی، تعمیرات خودرو، نقاشی ساختمان، کارواش، کاشی و سرامیک، انواع لوله‌کشی ساختمان، انواع کولرهای آبی وگازی، نصب و تعمیر پکیج، شوفاژ، رادیاتور، پرستاری، مراقبت از کودک و سالمند را پشتیبانی می‌کند. حالا ممکن است بپرسید چگونه باید بین متخصصین انتخاب کنید؟ به صفحه متخصصین وارد شوید، و استعلام قیمت و مشاوره بگیرید و از میان آن‌ها انتخاب کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن، متخصص در محل شما اعزام می شود. آچاره جزو بهترین برنامه‌های خدماتی به شمار می رود، حتما آچاره را امتحان کنید .

دانلود برنامه اپلیکیشن آچاره برای اندروید

کوکپد – شبکه آشپزی و دستور غذا

۱۵. کوکپد – شبکه آشپزی و دستور غذا

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها این است که امروز چه غذایی بپزند؟اگر دوست ندارید غذاهای تکراری بپزید، اپلیکیشن کوکپد را نصب کنید. این برنامه انواع ایده های آشپزی را به شما پیشنهاد می دهد. به این ترتیب هر روز یک غذای جدید را تست کنید و آن را در اینستاگرام با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در کوکپد می توانید سوالات آشپزی را مطرح کنید و با بقیه خانم ها تبادل نظر داشته باشید.

دانلود برنامه کوکپد برای اندروید

 

بهترین برنامه مدیتیشن فارسی و انگلیسی :
مدیتیشن

 

۱۶. برنامه Skin care

اگر دوست دارید همیشه زیبا به نظر برسید، حتما یک روتین منظم برای پوست و مو داشته باشید. اپلیکیشن Skin care برای مراقبت از پوست و مو، نکاتی را پیشنهاد می دهد و با درمان‌های خانگی، پوست زیبا و سالمی خواهید داشت. اگر پوست چربی دارید و دایم جوش می‌زنید، حتما برنامه Skin care را نصب کنید، با پیروی از دستور العمل‌های روتین برنامه، از شر جوش‌های صورت نجات پیدا کنید. برنامه Skin care نکاتی را برای خطوط ظریف، چین و چروک و لکه های پوست پیشنهاد می دهد و به مرور زمان پوست تان درخشان و شاداب خواهد شد.

دانلود برنامه Skin care برای اندروید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. سحر محمدی

    من از کرفس راضی نبودم از کالری شمار بروکلی استفاده کردم و نتیجه بهتری گرفتم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7/
ads
ads