داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن ها برای فعالیت در بازار بورس

بهترین اپلیکیشن ها برای فعالیت در بازار بورس

امروزه بورس جایگاه ویژه‌ای در کشور ما دارد. افراد از همه اقشار و زمینه‌های شغلی علاقه دارند تا وارد این حرفه شوند. عده‌ای نیز بدون داشتن معلومات کافی وارد این حرفه شده‌اند و ممکن است به دلیل زیان‌های وارده سعی کنند تا بهتر بحث بورس را فرا بگیرند. بهترین برنامه بورس اندروید یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به این افراد کمک کند. این برنامه‌ها که بر اساس الگوریتم خاصی برنامه‌ریزی شده‌اند به افراد کمک می‌کند تا بتوانند شاخص بورس را بررسی کرده و روند رشد یا نزول آن را پیش بینی کنند. همچنین راه‌کارها، توصیه‌ها و آنالیزهای مفیدی نیز در این برنامه‌ها وجود دارد که می‌توانند به افراد کمک شایانی کند. از سوی دیگر با گسترش تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند به ابزاری مرسوم برای افراد بدل شده است. بنابراین بیشتر افراد جامعه از قابلیت‌های آن استفاده بهینه می‌کنند. دانلود نرم افزار بورس یک راه‌حل منطقی برای موفق شدن در بورس است. بهترین برنامه بورس اندروید می‌تواند به علت راحتی در دسترسی یک گزینه مناسب باشد. بنابراین در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن ها برای فعالیت در بازار بورس برای موبایل خواهیم پرداخت. اگر قصد دانلود نرم افزار بورس اندروید را دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن تریدر برای بورس

نرم افزار کاربردی تریدر یکی از گزینه‌هایی است که قصد بررسی آن را داریم. این برنامه یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های موبایل در زمینه بورس است. کاربران از این برنامه در سطح جهانی بهره می‌برند. کاربری این برنامه بسیار ساده است و به وسیله آن می‌توانید از اخبار بازار سرمایه نیز مطلع شوید. این برنامه شاخص‌های متفاوتی دارد که آن را به یک برنامه نرم افزار تحلیل تکنیکال اتوماتیک تبدیل کرده است.

این نرم افزار در بازار  ایزی تریدر  نیز نامیده می‌شود و برای گوشی‌های اندورید و ای او اس به راحتی در دسترس است. ابزارها و نمودارهای متعدد تحلیلی، ارائه تقویم اقتصادی، تستر استراتژی چند رشته‌ای، امکان نقل و انتقال مالی راحت، سریع و امکان استفاده از برنامه برای اکثر کارگزاری‌های معتبر از عمده ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه است.

نسخه اندروید تریدر روی گوگل پلی منتشر نشده است.

نسخه iOS تریدر روی اپ استور منتشر نشده است.

اپلیکیشن سیگنال

نرم افزار سیگنال نیز بهترین اپلیکیشن سیگنال بورس است. بنابراین در این مقاله باید به بحث و بررسی آن پرداخت. این برنامه کاربران زیادی دارد و برای تحلیل و آنالیز دقیق بازار بورس گزینه مورد اعتمادی است. یکی از گزینه‌های بسیار مهم این برنامه این است که سیگنال‌های متعددی را برای خرید و فروش سهام در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین کارگزاران بازار سهام نیز می‌توانند اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنند. این برنامه نیز نسخه‌های سازگار با اندروید و ای او اس دارد.

دانلود سیگنال از گوگل پلی

نسخه iOS این اپلیکیشن روی اپ استور منتشر نشده است.

نرم افزار ره آورد 365

نرم افزار ره آورد 365 یکی از بهترین برنامه‌های بورس برای بازار ایران است. این برنامه به سبب تحلیل‌های تاکنیکال و پیشرفته‌ای که در اختیار کاربران قرار داده بسیار مشهور است. این برنامه اطلاعات بسیار غنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به راحتی به آنها کمک می‌کند، قدم بعدی خود را انتخاب کنند.

نکته مثبت دیگر این برنامه این است که نه تنها برای گوشی‌های موبایل در دسترس است بلکه به صورت تحت وب نیز قابل استفاده است. بنابراین حتی بدون گوشی هوشمند نیز می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه شامل فیلترسازی‌‌های هوشمند و متغییرهای زیادی است که می‌تواند برای یک تصمیم درست حیاتی باشد. همچنین نقشه بازار را نیز در خود جای داده است. این نرم افزار نیز برای گوشی‌های اندروید و ای او اس در دسترس است.

دانلود ره آورد 365 از گوگل پلی

 

دانلود راه آورد 365 برای iOS

اپلیکیشن رایان همراه یا رایان هم افزا

اپلیکیشن رایان همراه یا رایان هم افزا نیز یک برنامه نرم افزار تحلیل تکنیکال اتوماتیک مفید است. این برنامه در اکثر معاملات برخط کاربرد دارد و کارگزاری‌های متعددی را در خود جای داده است. در واقع سامانه‌های معاملاتی بسیاری از کارگزاری‌ها نیز در همین برنامه است.

این برنامه علاوه بر نرم افزار تحلیل تکنیکال اتوماتیک شامل تمامی شاخص‌ها و تحلیل‌های روز نیز هست. رابط کاربری آن نیز بسیار راحت و کاربردی است. همچنین می‌توانید نقل و انتقالات مالی را نیز به سادگی با این برنامه انجام دهید. متاستفانه این برنامه فقط برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است.

دانلود رایان همراه از گوگل پلی

اپلیکیشن رایان همراه روی اپ استور منتشر نشده است.

 

کلام آخر

تعیین اینکه بهترین اپلیکیشن ها برای فعالیت در بازار بورس کدام خواهد بود، دشوار است. به این خاطر که در انتخاب بهترین برنامه باید به نیازها و کاربردهای آن دقت ویژه کنید. اینکه در چه سطحی فعال هستید و در چه حد حرفه‌ای قصد دارید این زمینه را دنبال کنید نیز در انتخاب موثر است. با این حال این برنامه‌های معرفی شده در نوع خود بهترین هستند و گزینه‌های مناسبی برای شما فراهم می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. امیر

    عالی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7/
ads
ads