داغ ترین ها :
بهترین بازی های آفلاین iOS

بهترین بازی های آفلاین iOS

فهرست مطالب

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که هنگام سوار شدن در وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به یک قرار ملاقات، از مسافت طولانی خسته شده باشید و سرگرمی خاصی هم در اختیارتان نباشد. شاید در دست گرفتن گوشی و بازی با آن راه حل خوبی به نظر برسد، اما مساله این است که اگر آنتن دهی ضعیف باشد و یا شما نخواهید برای خرید بسته‌های اینترنتی هزینه کنید، چاره چیست؟ در این مطلب از مجله تکنولایف قصد داریم شما را با بهترین بازی های آفلاین ios آشنا کنیم تا در هر مکان و زمان از بازی با آن‌ها روی گوشی اپل یا آیپد خود لذت ببرید. بازی‌های متنوع در هر سبکی که مد نظرتان باشد در این مطلب معرفی شده است. بیایید ببینیم بهترین بازی های آفلاین آیفون کدامند؟

بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers یک بازی آنلاین و رایگان  است که در سبک Runner بی‌پایان طراحی شده و می‌تواند تا بی نهایت ادامه یابد. Subway Surfers از آن بازی‌هایی است که به راحتی می‌تواند شما را به خودش وابسته کند.

بهترین بازی آفلاین آیفون Subway surfers

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که پسرکی بازیگوش وارد مسیر حرکت قطارها شده و سعی دارد قطار را رنگی کند و همزمان از دست پلیس فرار کند. شما نقش پسرک را ایفا می‌کنید و باید با سرعت تمام فرار کنید تا به دام بازرس و سگ او نیفتید.

در طول بازی موانع مختلفی سر راهتان سبز می‌شود که چاره‌ای جز پشت سر گذاشتن آن‌ها ندارید. دقت کنید اگر به موانع یا قطارها برخورد کنید، بازی به پایان می‌رسد. به محض نزدیک شدن به قطارها باید از روی آن‌ها رد شوید. برای فرار کردن، از تخته اسکیت و یا جت پک رنگی کمک بگیرید. کشیدن سریع، گرافیک بالا و کنترل آرام و راحت کاراکتر بازی توسط انگشتتان، به این معناست که Subway Surfers هرگز شما را کسل نخواهد کرد.

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Flow free

این بازی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما در عمل پیچیدگی‌های مخصوص به خودش را دارد. می‌توان گفت یک نوع پازل اعتیادآور و معمایی است که ذهنتان را به چالش می‌کشد. روال بازی به این صورت است که باید گلوله‌های رنگی مشابه را از طریق لوله‌هایی (خطوط) به یکدیگر وصل کنید. حواستان باشد این لوله‌ها نباید از روی یکدیگر عبور کنند و یا بر هم منطبق شوند، چون در غیر این صورت لوله‌ها می‌شکنند. ضمنا بد نیست بدانید که در طول بازی می‌توانید از 3 راهنما کمک بگیرید تا دو نقطه را به هم وصل کند. برای داشتن راهنمای بیشتر باید خرید درون برنامه‌ای انجام دهید.

معرفی بازی Flow free

این بازی سطوح مخنلفی دارد که 2500 سطح آن رایگان است. جهت باز کردن قفل‌های بیشتر و حذف تبلیغات موظف به پرداخت 5 دلار می‌باشید. بخش قابل توجه در این بازی حالت time trial است که زمان بازی را محدود می‌کند تا اگر خسته شدید در زمان تعیین شده و محدودی مسابقه دهید. البته باید گفت به خاطر هیجان بالا هیچوقت خسته نخواهید شد. Flow free شامل سطوح مختلفی از ساده تا پیشرفته است که بسته به حوصله و سلیقه خود می‌توانید در سطح دلخواهتان بازی کنید.

دانلود Flow free برای ios

بازی Badland 1 و  Badland 2

اگر هنوز با هیچ کدام از بازی‌های badland آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم ابتدا badland 1 را برای بازی انتخاب کنید. البته badland 2 نیز با قیمت 1 دلار در فروشگاه apple در دسترس است. این بازی یک ماجراجویی شگفت انگیز در جنگلی زیبا با ساکنانی مرموز و جانوران و گیاهانی زیباست.

بازی BADLAND و دنباله آن، BADLAND 2، دارای اتمسفر خاصی هستند که همین ویژگی آن‌ها را نسبت به آثار دیگر متمایز کرده است. این بازی‌های Side-Scrolling و در سبک اکشن-ماجراجویی هستند. محیط اصلی این آثار جنگلی است که در آن جانداران مختلفی وجود دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به گل‌ها و درختان متنوع اشاره کرد. در واقع این اثر به شما اجازه می‌دهد که در محیط بازی گشت و گذار کرده و چیزهای جدید را کشف کنید. همین که بازی دست شما را در کاوش محیط و کشف موارد جذابی در آن باز گذاشته است، جذابیت اثر را دوچندان می‌کند.

در همان ابتدای کار کمی زمان می‌برد که به گیم‌پلی فیزیک محور مجموعه BADLAND عادت کنید. هرچند درست کمی پس از این که توانستید درک خوبی از گیم‌پلی به دست آورید، بدون تردید می‌توانید از تجربه اثر نهایت لذت را ببرید. هر دو بازی BADLAND و BADLAND 2 دارای حالت چند نفره محلی (Local) هستند. در این حالت چهار بازیکن می‌توانند با هم برای بقا رقابت کنند.

حالت VERSUS دیگر بخش بسیار جذاب این آثار است که بالغ بر 30 مرحله دارد. این بخش ویژگی‌های متنوعی دارد که حسابی به مذاق‌تان کاربران خوش می‌آید. شک نداشته باشید که این بخش برای شما نیز جذاب خواهد بود. شما می‌توانید مراحل مختلف را خودتان طراحی کرده و در آن‌ها به بازی کردن مشغول شوید. همچنین می‌توانید این مراحل را در کنار دوستان‌تان نیز تجربه کنید. البته اگر مراحل شما را دوست داشته باشند.

معرفی بهترین بازی آفلاین ios

نکته مهم در بازی این است که جنگل رازآلود دارای مشکلی است که شما آن را پیدا خواهید کرد. در جریان بازی باید یکی از ساکنان جنگل را کنترل کنید که در طول مسیر با موانع و تله‌های بسیاری مواجه می‌شوید. بیش از 100 سطح در کمپین‌های تک نفره بازی badland به چشم می‌خورد. حالتی جذاب به نام versus در نظر گرفته شده است که اجازه می‌دهد 4 نفر به طور همزمان با یکدیگر بازی کنند و بیش از 100 سطح متفاوت برای بازیکنان طراحی شده. همچنین ویرایشگری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید سطوح دلخواهتان را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

دانلود bad land از اپ استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Journey

Journey یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که برای کاربران play station 3 منتشر شد و البته باید گفت جزء برترین بازی‌هایی‌ست که تا کنون ساخته شده است. در حال حاضر Journey در IOS نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر تا به حال با آن آشنا نشده‌اید فرصت خوبی است که ساعاتی را با این بازی سپری کنید. در این داستان باید با شخصی که در یک صحرای بزرگ گم شده است ماجراجویی کنید.

best offline games for iphone

چنانچه تمایل داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین هم مشغول به بازی شوید. ناگفته نماند در حالت تک نفره بازی لذت بخش‌تر است. سبک هنری minimal در IOS عالی به نظر می‌رسد و اکنون که این بازی از کنترل کننده‌های MFI پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به همان شکلی که در ابتدا طراحی شده بود از بازی لذت ببرید.

دانلود Journey از اپ‌استور

به فیلم ها و بازی های ویدئویی ژانر وحشت علاقه دارید؟ مقاله بهترین بازی های ترسناک اندروید را بخوانید.

بازی Valleys Between

Valleys Between یکی دیگر از بازی‌هایی است که به طور خاص برای IOS طراحی شده است و موضوع آن در رابطه با طبیعت و مدیریت دنیای پیرامون می‌باشد. در این بازی کاربران باید دنیای اطرافشان را گسترش دهند و در عین حال حواسشان به سبک زندگی حیوانات در دنیا باشد. به عناون مثال خود بازیکنان جایگاه درخت، زمین و … را تعیین می‌کنند.

معرفی بازی Valleys Between؛ بهترین بازی آفلاین ios

محیط بازی شامل کاشی‌های 6 ضلعی است که هر کدام از آن‌ها محل قرارگیری المآن‌های بازی می‌باشند. این شما هستید که مشخص می‌کنید زمین یا حیوانات کجا قرار بگیرند.  Valleys Between برای گیمرهای باتجربه بسیار ایده‌ال است.

دانلود Valleys Between از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Oxenfree

با این داستان رعب‌انگیز و فوق‌العاده به دهه 80 برمی‌گردید. Oxenfree داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که توسط ارواح محاصره می‌شوند و به دنبال راه نجات هستند. نتیجه بازی با توجه به تصمیم‌های شما تغییر می‌کند. نحوه برخورد با رویدادهای رعب‌انگیز و همینطور دوستانتان به خود شما بستگی دارد و راز و رمزهای زیادی برای کشف کردن وجود خواهد داشت.

معرفی بازی Oxenfree

با هر تصمیمی که می‌گیرید، تغییرات خاصی در بازی رخ می‌دهد و باید به دنبال کشف اسرار زیادی باشید. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که oxenfree برای گذران اوقات فراغتتان پیشنهاد خوبی به نظر بیاید. قسمت اول بازی رایگان است؛ اما هزینه ادامه بازی 5 دلار می‌باشد. نگران نباشید، ارزشش را دارد که بابت این بازی متحمل هزینه شوید.

دانلود Oxenfree از اپ‌استور

بازی Device 6

این بازی بسیار برجسته موبایلی بیشتر از یک بازی شبیه به یک رمان بصری است که به شکل شگفت‌انگیزی معماهای تعاملی را به داستان خود تزریق می‌کند.

معرفی بازی Device 6

شما در نقش یک زن به نام آنا بازی می‌کنید که حافظه‌اش را از دست داده است و در قلعه‌ای درون یک جزیره از خواب بیدار می‌شود. وظیفه شما این است که به آنا کمک کنید تا متوجه شود چرا و چگونه سر از این مکان درآورده است.  شما می‌توانید همزمان از لذت یک بازی و همچنین خواندن یک کتاب بهره‌مند شوید؛ زیرا روایت داستان از طریق کلمات به شما انتقال پیدا می‌کند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

قصد دارید اطلاعات آیفون خود را به گوشی اندرویدی جدیدتان منتقل کنید؟ مقاله انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Wayward Souls

در بین بهترین بازی های آفلاین iOS، بازی Wayward Souls جایگاه ویژه‌ای دارد. بازی اثری است که در آن المان‌های روگ لایک (Roguelike) دیده می‌شود و شما می‌توانید آن را ساعت‌ها بدون احساس خستگی تجربه کنید. بازی موارد زیادی را در خود دارد که می‌توانید آن‌ها را کشف کرده و برای آنلاک کردن‌شان تلاش کنید. سازندگان به قدری ایده خود را خوب پیاده کرده‌اند که بازیکن هرگز از مبارزات طولانی خسته نمی‌شود. در حقیقت به جرات می‌توان گفت بازی Wayward Souls به هیچ نحو حوصله شما را سر نمی‌برد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خوب این اثر، سرعت بالا و ریتم تند آن است. مرگ در بازی Wayward Souls به معنای بازگشت به ابتدای مرحله است. پس مراقب باشید کوچکترین خطای از سمت‌تان رخ ندهد. مطمئن باشید که این اتفاق حتما برای‌تان رخ خواهد داد و این امر کاملا اجتناب ناپذیر است. در این اثر شاهد کلاس‌های مختلفی هستید و با شش کاراکتر منحصر به فرد آشنا می‌شوید که هر یک از آن‌ها خط داستانی متفاوتی دارند. بازیکنان می‌توانند در نقش هر یک از آن‌ها بازی را تجربه کنند. بازی Wayward Souls ویژگی‌ها خاصی دیگری نیز دارد که کشف آن‌ها را به خودتان واگذار می‌کنیم.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Soul Knight

اگر بازی Wayward Souls چندان هم به مذاق‌تان خوش نیامد یا تمایلی به پرداخت هزینه برای تهیه آن نبودید، بازی Soul Knight که یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین iOS است مطمئنا می‌تواند شما را به خود جذب کند. این بازی کاملا رایگان است و همین ویژگی باعث می‌شود بازیکنان زیادی به فکر تجربه آن بیفتند. بازی Soul Knight نیز یک اثر روگ لایک محسوب می‌شود. اگر شما از بازی‌های روگ لایک خوش‌تان می‌آید، بدون تردید بازی Soul Knight را نیز دوست خواهید داشت.

بهترین بازی های آفلاین ios

ماموریت شما در این بازی واضح است. در داستان این اثر بیگانگان موفق به دزدیدن یک سنگ جادویی شده‌اند. حالا این وظیفه شما است که آن سنگ را پس بگیرید. بازی Soul Knight برای بازیکنان احظات مهیجی را به ارمغان می‌آورد و اجازه می‌دهد کاربران از شلیک به سمت بیگانگان لذت ببرند. کاوش در سیاه‌چال‌ها نیز از دیگر بخش‌های جالب این اثر به حساب می‌آید. البته جذابیت‌ها بازی به همین موارد محدود نمی‌شوند و این اثر ویژگی‌های بسیار جالب دیگری نیز دارد. در بازی Soul Knight می‌توانید سلاح‌های گوناگون را جمع‌آوری کنید تا از نظر تجهیزات برای حمله چیزی کم نداشته باشید. این بازی هیروهای (Hero) زیادی نیز دارد که هر یک از خصوصیات خاصی برخوردارند. بد نیست اشاره کنیم که این اثر به کاربران بیش از 120 نوع سلاح مختلف را ارائه می‌دهد. سیستم کنترل بازی Soul Knight ساده است و تازه‌واردها به راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در نتیجه تطبیق پیدا کردن با بازی زمان زیادی نمی‌برد. پس منتظر نمانید و همین حالا به سراغ این اثر بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Siralim 2

دوست دارید رام‌کننده هیولاها باشید؟ آیا به بازی‌های قدیمی و کلاسیک علاقه دارید؟ اگر بله، بازی Siralim 2 حتما باید جزو لیست آثار محبوب‌تان باشد. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود. در این بازی شما باید صدها هیولای مختلف را رام کنید. پس از این کار می‌توانید آن‌ها را فرابخوانید تا بتوانند به شما در نبردها کمک کنند. بازی Siralim 2 پر از سیاه‌چال‌های مختلف است؛ در حدی که شاید هیچ‌گاه نتوانید همه آن‌ها را کشف کنید. در طول مسیر هیولاها به شما در پیشبرد بازی کمک می‌کنند. قابل ذکر است که در این اثر خبری از مراحل و ماموریت‌های ثابت نیست. در نتیجه بازیکن می‌تواند بدون محدودیت و تا هر زمان که دوست دارد، این بازی را تجربه کند.

بهترین بازی های آفلاین ios

بد نیست اشاره کنیم که بازی Siralim 2 صرفا حول محور رام کردن هیولاها نمی‌چرخد. بلکه در این اثر شما قادر به پرورش دادن هیولاها نیز هستید و می‌توانید موجب تولید مثل و افزایش آن‌ها شوید. هیولاها در این بازی تخم‌گذاری می‌کنند و پس از مدتی یک بچه هیولا به دنیا می‌آورند تا تعداد هویلاها شما افزایش پیدا کند. استفاده از جادو، ساخت و ساز و ارتقا قلعه به هدف آنلاک کردن ماموریت‌های جدید، از جمله فعالیت‌های مهم در بازی Siralim 2 به شمار می‌روند. این بازی ویژگی‌های مختلف دیگری نیز دارد که آن را به اثری ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

بازی Brothers in Arms 3

همان‌طور که احتمالا همه شما می‌دانید، Gameloft شناخته شده‌ترین استودیو بازی‌سازی برای پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. فرنچایز Brothers in Arms هم یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این استودیو بوده که در سال‌های گذشته نیز محبوبیت بسیار خوبی را توانسته به دست آورد. شما با بازی Brothers in Arms 3 می‌تواند در یک اثر اکشن و سوم شخص، فضای جنگ جهانی را تجربه کنید. این اثر اکشن بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است. بخش تک نفره و داستانی این بازی بسیار مهیج است و ماموریت‌های زیادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما در این مراحل باید با نازی‌های آلمان درگیر شوید و ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری تکمیل کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Brothers in Arms 3 ماجرای نبرد سرنوشت‌ساز D-day (نورماندی) را روایت می‌کند. در این اثر بازیکنان به دل نبرد نورماندی می‌روند و باید در مقابل نیروهای آلمانی بجنگند. هر چه شما در مسیر داستانی بازی پیشروی بیشتری کنید، می‌توانید سلاح‌های جدیدی به دست آورده و آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین در طول داستان شما با کاراکترهای جدیدی نیز آشنا می‌شوید و می‌توانید دوشادوش آن‌ها با نیروهای دشمن دست و پنجه نرم کنید. هر یک از شخصیت‌های بازی Brothers in Arms 3 خصوصیات منحصر به فردی دارند که ممکن است در برخی موارد برای شما کاملا کارآمد باشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر،تنوع بسیار زیاد ماموریت‌های آن است. از ماموریت‌های Assault گرفته که در آن می‌توانید نیروهای دشمن را به آتش بکشید، تا ماموریت‌های Stealth که کوچکترین اشتباه در آن‌ها حکم شکست را برای شما دارد. بخش داستانی بازی Brothers in Arms 3 به هیچ عنوان کسی را ناامید نمی‌کند و یکی از به لطف آن، بدون اتصال اینترنت می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌ها در آثار جهان گیم را به دست آورید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS:بازی Plague Inc.

شاید تجربه بازی Plague Inc. در این روزها که درگیر یک بیماری همه‌گیر هستیم، حس و حال متفاوتی را به شما ارائه دهد. این اثر که یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به شمار می‌رود، می‌تواند شما را کاملا راضی کند. اگر عاشق بازی‌های استراتژیکی هستید و در عین حال آثار فرنچایز جیمز باند را نیز دوست دارید، این اثر را می‌توانید در نظر داشته باشید. این اثر به شما اجازه می‌دهد در تصور خود غرق شوید و در آن اصلا MI6 وجود ندارد که بخواهد خشم خود را نشان دهد.

Plague Inc

همان‌طور که از نام بازی می‌توان فهمید، این اثر حول محور بیماری‌ها می‌گردد. در این بازی شما موفق به ساخت یک عامل بیماری‌زا شده‌اید و توانسته‌اید با آن انسانی را آلوده کنید. حالا شما باید برنامه‌ای بچینید و استراتژی‌ای را به کار گیرید که به لطف آن قادر به گسترش آن باشد و بتوانید تمام نسل بشر را آلوده کنید. از سوی دیگر اگر تمایل دارید رویکرد دیگری داشته باشید، سازندگان با ارائه نسخه Cure این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند. در این نسخه شما می‌توانید درمان بیماری را گسترش دهید و از این اطمینان حاصل کنید که تمام ساکنین سیاره درمان خواهند شد.

بازی Plague Inc. اثر پوچ و بی‌هدفی نیست و کاملا با برنامه‌ریزی و فکر ساخته شده است. در واقع این اثر تمام تلاش خود را کرده که کاری کند افراد کمی درباره مشکلات و خطرات بیماری‌های محلک عمومی فکر کنند. همچنین این بازی به مخاطب خود می‌فهماند که اگر دنیا درگیر یک بیماری همه‌گیر شود، زندگی جمعیت جهان چگونه پیش خواهد رفت. چیزی که در آن سال‌ها بسیاری آن را درک نکردند. اما حالا که درگیر بیماری کرونا شده‌ایم، بازی Plague Inc. ملموس‌تر شده است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Skiing Yeti Mountain

اگر طرفدار اسکی روی برف و ورزش‌های زمستانی هستید، بازی Skiing Yeti Mountain می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان آورد. همان‌طور که از اسم این اثر پیدا است، این بازی تجربه اسکی روی برف را به شما ارائه می‌دهد. البته صرفا نباید به خاطر موضوع‌اش آن را دست کم بگیرید. بازی Skiing Yeti Mountain یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است. بازیکنان در این بازی می‌توانند صدها مرحله را پشت سر بگذارند، پرش از روی صخره‌ها را تجربه کنند و سایر اقدامات را انجام دهند تا در نهایت بتوانند یتی (Yeti) را پیدا کنند.

بهترین بازی های آفلاین ios

در مسیر خود برای رسیدن به هدف نهایی با کاراکترهای مختلفی روبه‌رو خواهید شد. قابل ذکر است که بازی Skiing Yeti Mountain سیستم کنترل بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید به شکلی کاملا حساب شده تخته اسکی خود را در میان عبور از کوه‌ها و مناطق مختلف کنترل کنید. در مجموع باید گفت که بازی Skiing Yeti Mountain اثری است که حتما باید به سراغ آن بروید. اگر به دنبال یک بازی ورزشی و سرگرم‌کننده می‌گردید که برای تجربه نیازی به اتصال اینترنت ندارد، این اثر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Into the Dead 2

بازی Into the Dead 2 برای کسانی که به کانسپ جهانی آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها علاقه دارند، گزینه مناسبی است. بله درست حدس زدید. بازی فضایی تیره و تاریک دارد که شما در آن باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید زنده بمانید. در این اثر شما باید با تمام توان فرار کنید و از مناطق خطرناک دور شوید. گیم‌پلی بازی Into the Dead بسیار جذاب است. در این اثر سلاح‌های مختلفی وجود دارند که قفل هستند و بازیکن باید برای آنلاک کردن آن‌ها وظایف خاصی را انجام دهد. از جمله این موارد می‌توان به سلاح‌های انفجاری، سلاح‌های سرد و تفنگ‌های متنوع اشاره کرد. در این بازی شاهد ماموریت‌های بزرگ و کوچکی هستیم که انجام هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد.

بهترین بازی های آفلاین ios

چیزی که این اثر را جذاب می‌کند، داستانی است که می‌تواند پایان‌بندی‌های متفاوتی داشته باشد. این اثر دارای هفت چپتر و 60 استیج است که در مجموع چالش‌های متنوعی را به مخاطب ارائه می‌دهند. داستان مولفه‌های جالبی دارد که دیدن آن‌ها موجب شگفتی شما می‌شود. محیط بازی Into the Dead نیز بسیار جذاب است و به شما این امکان را می‌دهد که چیزهای مختلفی را در آن کشف کنید. همچنین این اثر دارای چالش‌ها و رویدادهای خاص روزانه نیز هست که می‌توانید آن‌ها را نیز پشت سر بگذارید. با شرکت در این رویدادها پاداش خوبی می گیرید که در جریان بازی به شما کمک می‌کنند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Alto’s Adventure

اگر به دنبال یک اثر کلاسیک در سبک Endless Runner می‌گردید، بازی Alto’s Adventure را می‌توانید در صدر لیست موارد دلخواه‌تان قرار دهید. چیزی که این اثر را نسبت به آثار مشابه متمایز می‌کند، گیم‌پلی فیزیک محور آن است. نورهای داینامیک، تاثیر آب و هوا، آثار وجود مه، رنگین کمان و رعد و برق موجب می‌شود که این اثر به یک تجربه به یاد ماندنی برای‌تان تبدیل شود.

یادگیری بازی بسیار ساده است. اما برای حرفه‌ای شدن در آن باید کمی برای‌اش زمان بگذارید. در بازی Alto’s Adventure حدود 180 هدف مختلف وجود دارد و شما در آن با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

علاوه بر همه این‌ها، شما می‌توانید این اثر را با دوستان‌تان نیز تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی Alto’s Adventure، طراحی مینیمال و صداگذاری فوق‌العاده آن است. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا اضطراب بازیکن فروکش کند و او آرام‌تر شود. در مجموع باید گفت که این اثر بدون تردید یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

خرید هارد اکسترنال

بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey اثری در سبک Endless Runner بوده که استودیو  Team Alto وظیفه ساخت آن را برعهده داشته و Noodlecake Studios آن را در سال 2018 منتشر کرده است. این اثر در واقع دنباله‌ای برای بازی Alto’s Adventure است. گیم‌پلی این بازی Side-Scrolling درست مشابه نسخه پیشین بوده و بازیکن می‌تواند با ضربه زدن روی نمایشگر، بپرد تا به موانع برخورد نکند. این نسخه در محیط بیابانی دنبال می‌شود که در آن سه زیست‌بوم مختلف وجود دارد. هر یک از آن‌ها نیز روی مکانیک‌های خاصی متمرکز هستند.

ادیسه-آلتو-(Alto’s-Odyssey) از بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید

بازی Alto’s Odyssey از نظر ارائه مراحل چالش‌برانگیز شباهت‌های زیادی به نسخه قبلی خود دارد. این چالش‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند که سطح خود ارتقا دهند و کاراکترهای جدید را آنلاک کنند. بازیکنان می‌توانند در Workshop از سکه‌های خود استفاده کنند. ارتقا دادن قابلیت‌های مختلف در بازی Alto’s Odyssey نقش محوری دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Vector 2

بازی Vector 2 در سبک رانر و الهام گرفته از ورزش پارکور است. شما در نقش یک فرد پارکور کار باید از موانع عبور کنید و خصوصیات ورزشی خود را بهبود ببخشید. اگر زیاد به مسافرت می‌روید و در هواپیما حوصله‌تان سر می‌رود، پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی Vector 2 را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. با نصب این بازی در طول مدت دراز پرواز اصلا کسل نمی‌شوید. این اثر ما را با یک دنیای دیستوپیایی روبه‌رو می‌کند. جایی که کاراکتر اصلی داستان باید در محیط بازی موانع را پشت سر گذاشته و از مکانیک‌های پرش و لیز خوردن برای پیشروی استفاده کند. در پایان هر مرحله از بازی Vector 2 شما توکن‌های مخصوصی دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن‌ها Armor و سایر ویژگی‌ها خود را ارتقا دهید.

بهترین بازی های اندروید

مکانیسم‌های کنترل این بازی بسیار ساده است و تنها کاری که شما باید انجام دهید سرعت دادن به حرکت، پرش و لیز خوردن خواهد بود. در نتیجه کنار آمدن با این اثر اصلا زمان‌بر نیست. البته اگر بخواهیم بیشتر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که خود بازی کمی چالش‌برانگیزتر است. در واقع شما باید برای پشت سر گذاشتن مراحل حسابی آماده باشید. بازی Vector 2 یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است و از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Need for Speed No Limits

مجموعه Need for Speed فرنچایزی است که نیازی به معرفی ندارد و همه ما با آن آشنا هستیم. اگر شما به دنبال یک بازی ریسینگ (Racing) و مسابقه‌ای هستید که نیازی هم به اتصال دائم اینترنت داشته باشد، بازی Need for Speed No Limits می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بازی درست مانند سایر آثار مجموعه Need For Speed آغاز می‌شود؛ دقیقا جایی که پلیس‌ها شما را به خاطر شرکت در مسابقات رانندگی تعقیب می‌کنند. در این اثر شما باید گاراژ خود را از پای بسازید. بازی Need for Speed No Limits دارای چپترهای مختلف است و اگر بتوانید چالش‌های آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، می‌تواند از پاداش‌های مربوطه برای توسعه گاراژ خود استفاده کنید.

بهترین بازی های اندروید

پس از این که در این اثر شما توانستید تمامی مینی باس‌ها (Mini Boss) را شکست دهید، با برترین راننده شهر روبه‌رو خواهید شد. بازیکنان برای تمام کردن این بازی باید بتوانند باس آخر را شکست دهند. بازی Need for Speed No Limits یک اثر مسابقه‌ای است که یاد گرفتن آن کار سختی نیست. این اثر گرافیک بسیار خوبی دارد و حالت‌های مختلف را برای تجربه رانندگی به شما ارائه می‌دهد. پس منتظر نمانید و به سراغ آن بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Monument Valley

بازی Monument Valley یک اثر مستقل و معمایی بوده که وظیفه ساخت و انتشار آن را استودیو Ustwo Games برعهده داشته است. در این بازی شما کنترل شخصیت پرنسس Ida را برعهده دارید. در این اثر بازیکنان باید شخصیت اصلی داستان را در میان ماز عبور دهند و چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارند. در سال 2013 بود که ساخت بازی Monument Valley آغاز شد و پس از 10 ماه، در سال 2014 این اثر در دسترس کاربران قرار گرفت. این بازی استایل مینیمالیستی جالبی دارند و احتمالا بسیاری از شما را به سمت خود جذب خواهد کرد.

بهترین بازی های اندروید

بازی Monument Valley یک اثر آرامش‌بخش و فوق‌العاده سرگرم‌کننده است که با طراحی خاص خود کاری کرده که ما آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS قرار داده‌ایم. موسیقی متن این اثر از نقاط قابل توجه آن است و نباید دست کم گرفته شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Monument Valley 2

بازی Monument Valley 2 به عنوان دنباله‌ای برای نسخه اول این فرنچایز، در سال 2014 عرضه شد. در این اثر مستقل و معمایی از استودیو Ustwo Games روابط عمیق یک مادر و فرزند به تصویر کشیده می‌شود. اگر طرفدار بازی‌های معمایی باشید، بدون شک عاشق این اثر می‌شوید.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Monument Valley 2 شخصیت رو (Ro) و فرزندش را به ما معرفی می‌کند. بازیکنان باید آن‌ها را در یک محیط معمایی رویاگونه در مراحل مختلف هدایت کند. محیط بازی بسیار زیبا است و شاید بتواند از نظر بصری آن را برتر از نسخه نخست دانست. این اثر پر از چالش‌های متنوع است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. بازی Monument Valley 2 اثری آرامش‌بخش، درگیر کننده و کاملا جذاب است. این اثر نه تنها یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است، بلکه یکی از برترین آثار ماجراجویی و معمایی روی موبایل نیز محسوب می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

خرید هندزفری

بازی GTA San Andreas

بدون تردید همه شما نام بازی GTA San Andreas را شنیده‌اید و این اثری نیازی به معرفی ندارد. این اثر از شرکت راک‌استار (Rockstar) را می‌توان یکی از برترین آثار تاریخ صنعت گیم دانست. در نتیجه نمی‌توان آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS جای نداد. این اثر که برخی آن را بهترین نسخه در فرنچایز جی تی ای هم می‌دانند، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. مهم‌ترین نکته درباره این بازی آزادی عمل بازیکنان در آن است. اگر می‌خواهید هیچ چیزی مانع شما نباشد و دوست دارید دست‌تان در انجام کارها باز باشد، باید جی تی ای سان آندریاس را تجربه کنید.

بهترین بازی های اندروید

در این اثر شما در نقش کار جانسون (Carl Johnson) قرار می‌گیرید که به نام CJ معروف است. او پس از فوت مادرش به سان آدریاس و محله قدیمی‌اش برمی‌گردد. اما پس از برگشت با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شود؛ همان اتفاقاتی که از یک اثر از فرنچایز جی تی ای می‌توان انتظار داشت. جهان بازی بسیار وسیع است و در آن می‌توانید در سه شهر مختلف داستان را دنبال کنید. اگر به دنبال اثری هستید که هم در آن آزادی عمل داشته باشید و هم داستان‌اش فوق‌العاده باشد، بازی GTA San Andreas انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

این اثر از هر جنبه که تصور کنید یک شاهکار محسوب می‌شود. این بازی در واقع پس از GTA V، دومین نسخه پرفروش در فرنچایز جی تی ای است. از همین رو نیز بالاخره در سال 2013 راک‌استار تصمیم گرفت آن را راهی گوشی‌های موبایل کند. حالا کاربران iOS هم می‌توانند از گشت و گذار در لوس سانتوس، سن فیرو و لاس ونتوراس لذت ببرند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Limbo

بازی Limbo یک اثر معمایی و ماجراجویی شگفت‌انگیز است. اگر به آثار معمایی علاقه دارید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. این اثر بازیکنان را با جهانی تاریک و مخوف آشنا می‌کند. شما در بازی لیمبو بارها به چالش کشیده می‌شوید و باید توانایی بالایی در پشت سر گذاشتن مشکلات مختلف داشته باشید. در واقع این اثر داستان یک پسر بچه را روایت می‌کند که برای نجات خواهرش، وارد جنگلی ترسناک می‌شود.

بازی-لیمبو-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-اندروید-و-ios

جهان این بازی بسیار وحشتناک است و تاریک بودن فضا نیز به ایجاد حس ترس کمک بیشتری می‌کند. جنگلی که وارد آن می‌شوید پر از عنکبوت‌های غول‌آسایی است که دیدن‌شان شما را میخکوب می‌کند. جدای از این موارد شما با موارد ترسناک دیگری نیز به صورت غیر منتظرانه روبه‌رو می‌شوید. برای پیش بردن بازی با هوشمندانه تفکر کنید و تلاش کنید که معماهای پیچیده بازی Limbo را حل کنید. این بازی صبر و تحمل شما را محک می‌زند و باید سعی کنید از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایید. در مجموع باید گفت که اگر بازی‌های معمایی و مرموز با فضایی دلهره‌آور را دوست دارید، بازی لیمبو می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Asphalt 8

بسیاری از کاربران عاشق بازی‌های ریسینگ (Racing) هستند و دوست دارند خود را در استرس مسابقان اتومبیل‌رانی غرق کنند. برای این افراد چه اثری را می‌توان پیشنهاد داد؟ بدون تردید روی پلتفرم موبایل اثری در سبک مسابقه‌ای وجود ندارد که شهرت بیشتری از فرنچایز آسفالت داشته باشد. در بین این مجموعه ما بازی Asphalt 8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این اثر که یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است، بیش از 280 خودروی مسابقه‌ای مطرح پیدا می‌کنید. از جمله برندهایی که ماشین‌های‌شان در این نسخه قرار دارد می‌توان به فراری (Ferrari)، دوکاتی (Ducati)، لامبورگینی (Lamborghini)، مک لارن (McLaren)، بوگاتی (Bugatti)، مرسدس (Mercedes)، آئودی (Audi)، فورد (Ford)، شورولت (Chevrolet) و … اشاره کرد. مطمئن باشید که از تجربه بازی Asphalt 8 – Drift Racing Game لذت خواهید برد. در واقع علت جلب توجه این اثر نیز چیزی نیست جز مسابقات ماشین‌سواری واقع‌گرایانه‌ای که دارد. در این بازی بیش از 50 موسیقی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد به هیچ عنوان مخاطب از اثر خسته شود. شنیدن این موسیقی‌ها در بازی Asphalt 8 لذت‌بخش است.

بهترین بازی های آفلاین ios

شما در این بازی می‌توانید در بیش از 400 رویداد مختلف شرکت کنید. همچنین این اثر به شما اجازه شرکت در بالغ بر 1500 چالش مختلف را نیز می‌دهد. بازی Asphalt 8 حالات مختلفی دارد که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها وقت بگذرانند. هر یک از این حالت‌ها به روش خاصی مهارت‌های رانندگی شما را محک می‌زنند. در این اثر امکان شخصی‌سازی ماشین نیز وجود دارد که ویژگی بسیار خوبی به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی N.O.V.A. Legacy

بازی N.O.V.A. Legacy اثری در سبک تیراندازی است که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS قلمداد کرد. این اثر شوتر اول شخص حس و حال آثار کلاسیک را به شما ارائه می‌دهد و این ویژگی می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در واقع این بازی یکی از بهترین نسخه‌های فرنچایز شوتری استودیو Gameloft است. در بازی N.O.V.A Legacy شما در نقش Kal Wardin قرار می‌گیرید که یک سرباز کهنه‌کار N.O.V.A است. بازی داستان این شخصیت را روایت می‌کند. در این داستان می‌بینیم که از او خواسته شده بار دیگر برای دفاع از نیروهای Colonial Administration به پا خیزد. قابل ذکر است که بازی خط داستانی جذابی دارد. در این روایت شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید حقایق را کشف کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی N.O.V.A. Legacy شاهد رویدادهای مختلفی نیز هستیم؛ از جمله آن‌ها می‌توان به رویدادهایی چالش‌برانگیز با محدودیت زمانی اشاره کرد. این چالش‌ها شما را در برابر نیروهای بیگانه قرار می‌دهد. حالت‌های Deathmatch و بتل رویال (Battle Royal) از دیگر بخش‌های این اثر هستند که در آن‌ها می‌توانید در رقابت‌های 6 نفره شرکت کنید؛ تنها یک نفر از شما زنده خواهد ماند و او کسی است که برنده بازی خواهد شد. بد نیست به شما اخطار دهیم که بخش Deathmatch فوق‌العاده چالش‌برانگیز است. پس اگر می‌خواهید در آن شرکت کنید، باید تمام توان خود را به کار گیرید. این اثر یکی از بهترنی بازی های چند نفره iOS نیز محسوب می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Minecraft

در بازی Minecraft ما شاهد هیچ خط داستانی مشخصی نیستیم، ولی با این وجود این اثر توانسته بسیاری را به سمت خود جذب کند. دلیل آن هم چیزی نیست جز آزادی عمل کاربران در این جهان. در صورتی که می‌خواهید اثری را تجربه کنید که به شما امکان ساخت هر چیزی را می‌دهد، می‌توانید این اثر را تجربه کنید. بازی ماینکرفت به خوبی به شما اجازه خلاقیت می‌دهد و ذهن‌تان را پرورش خواهد داد. شما در این بازی می‌توانید یک جهان کامل را به صورت کاملا شخصی‌سازی شده بسازید و در آن به صورت آفلاین به بازی کردن مشغول شوید. در این اثر می‌توانید حالت‌های جذابی را تجربه کرده و برای بقای خود در بازی کوشش کنید. در بازی Minecraft بازیکنان می‌توانند چیزهای مختلف بسازند، هرآنچه دوست دارند را استخراج کنند و دشمنان‌شان را از بین ببرند. تقریبا می‌توان در این بازی هرکاری که به ذهن خطور می‌کند را انجام داد. نسخه موبایل بازی Minecraft شاید به خوبی نسخه کامپیوتری آن نباشد، اما به هر حال سازندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند تجربه‌ای خوب را برای دارندگان تلفن‌های هوشمند به ارمغان آورند. این اثر می‌تواند ساعت‌ها شما را پای گوشی‌تان میخکوب کند.

بهترین بازی های اندروید

اگر قلعه‌ای رویایی در ذهن دارید، می‌توانید آن را در بازی ماینکرفت خلق کنید. این بازی هیچ محدودیتی را به شما تحمیل نمی‌کند. پس دست‌تان برای ساخت تصورات ذهنی‌تان کاملا باز است. اگر از بخش ساخت و ساز این بازی خسته شدید، به سرعت می‌توانید بخش بقا محور (Survival) آن را تجربه کنید. در این بخش بازیکنان باید برای خود سلاح و زره بسازند تا در مقابل دشمن توان مقابله داشته باشند. قابل ذکر است که بازی Minecraft را با دوستان‌تان نیز می‌توانید تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Sudoku

چه جزو کسانی باشید که سال‌ها است با بازی‌های ویدیویی ارتباط دارند، چه از افرادی باشید که اخیرا با گوشی‌های اپل به این عرصه وارد شده‌اید، در هر حال حتما با بازی‌های عددی آشنایی دارید. گیم‌پلی این نوع از بازی‌ها به خاطر جذابیتی که دارند، موجب می‌شوند که اثر مربوطه کاملا اعتیادآور شود.

به طور کلی اگر به آثاری در این سبک و سیاق علاقه دارید، حتما باید بازی Sudoku را تجربه کنید. در این اثر با کلی چالش‌ مختلف مواجه می‌شوید و در نتیجه ساعت‌ها به تجربه بازی مشغول شده و گذر زمان را از یاد می‌برید. البته نگران نباشید؛ اگر در یکی از بخش‌های بازی گیر کردید و نمی‌توانستید آن را پشت سر بگذارید، سازندگان برای شما چاره‌ای اندیشیده‌اند. در واقع بازی دارای نکات و راهنمایی‌هایی است که به شما در پیشبرد بازی کمک می‌کند.

بهترین بازی های آفلاین ios

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی Sudoku چالش‌های روزانه آن است. این چالش‌ها موجب می‌شوند که شما همیشه چیز جدیدی برای تجربه کردن داشته باشید. علاوه بر این، وجود رویدادهای فصلی و مواردی از این قبیل نیز به لذت‌بخش‌تر شدن اثر کمک زیادی می‌کنند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی  Traffic Racer

اگر به دنبال چالش زیادی نیستید و صرفا می‌خواهید با تجربه اثری در ژانر ریسینگ زمان بگذرانید، بهتر است به سراغ بازی Traffic Racer بروید. در این بازی شما باید در یک مسیر پر از ماشین که ترافیک زیادی دارد رانندگی کنید و از مهارت خود درآمد به دست آورید. قابل ذکر است که دست شما در شخصی‌سازی خودرو کاملا باز بوده و می‌تواند ماشین خود را به صورت تمام و کمال ارتقا دهید.

بازی Traffic Racer به شما اجازه می‌دهد از میان بیش از 40 خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنوع و ویژگی‌های متفاوت ماشین‌ها به جذاب شدن بازی کمک می‌کند و مانع از خسته‌کننده شدن آن می‌شود. این اثر دارای پنج حالت مختلف است که این موارد Endless ،Two-Way ،Time Trial ،Police Chase و Free Ride هستند. بسته به شرایط یا مهارتی که دارید، می‌توانید هر یک از آن‌ها را تجربه کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Traffic Racer یک بخش چند نفره نیز دارد که محیط آن بسیار جذاب است. این محیط‌ها از تنوع بالایی برخوردارند. محیط‌های برفی، بارانی برون شهری، صحرایی و درون شهری از جمله مناطقی هستند که شما در آن‌ها می‌توانید به رانندگی مشغول شوید. این اثر قابلیت شخصی‌سازی خوبی را به مخاطب ارائه می‌دهد و دارای بخش رده‌بندی است. همچنین در بازی Traffic Racer شما قادر به کسب اچیومنت‌های مختلف هستید. با همه‌ی این‌ها، می‌توان گفت که این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

تکنولایف همراه گیمرهای موبایل:
بهترین بازی های اندروید

مجموعه Reigns

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر شما پادشاه یک قلمرو عظیم بودید؟ یک فرمانروای خوب یا یک سلطه‌گر بی‌وجدان؟ اگر تصور حکومت کردن بر یک قلمروی قرون وسطی‌ای را دوست دارید، بهتر است سری به بازی Reigns بزنید. فرنچایز Reigns تجربه‌ای خوب از بازی‌های ساده کارتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این آثار شما نقش یک فرمانروا را برعهده دارید و چندین کارت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر یک از این کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باد به کارگیری آن‌ها می‌توانید از آن خصوصیات بهره‌مند شوید. کاربر با کشیدن انگشت خود به چپ و راست می‌توانند تصمیمات مهمی را اتخاذ کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

هر یک از این تصمیماتی که شما در نسخه‌های مختلف این فرنچایز می‌گیرید، روی سرنوشت شما تاثیر می‌گذارند. مثلا گاهی این تصمیمات موجب رفتن شما به مرحله بعدی می‌شوند و بعضی اوقات نیز سرنگون شدن شما از منصب‌تان را در پی دارند. به همین دلیل هم هست که برخی اوقات این آثار ساعت‌ها ذهن شما را به خود درگیر می‌کنند.

تاکنون سه نسخه از این مجموعه عرضه شده است. در اولین نسخه از فرنچایز Reigns شما در نقش یک پادشاه ظاهر می‌شوید و در نسخه دوم نقش یک ملکه را برعهده خواهید داشت. بهتر است در موقع تصمیم‌گیری‌های خود کوچکترین خطایی را نیز مرتکب نشوید، وگرنه برای‌تان حسابی گران تمام خواهد شد. مکانیک‌ها در هر سه آثار این فرنچایز مشابه یکدیگر هستند، اما برخی از آن‌ها نیز تفاوت‌های جزئی دارند.

بازی Dead Cells

بازی Dead Cells یکی از بهترین بازی‌های مستقل در چند سال اخیر بوده است. از این بازی در صنعت گیم به عنوان اثری در سبک Roguevania یاد می‌شود. به این دلیل که این اثر ترکیبی از آثار سبک Metroidvania با ارائه تجربه‌ای خوب از ژانر اکشن-ماجراجویی است که در همین حین مولفه‌های آثار روگ لایک (Roguelike) را نیز دارد.

در بازی Dead Cells هر بار بازیکن بمیرد، می‌تواند سطح خود را بالا ببرد و مهارت‌های جدیدی کسب کند. این اثر جهانی به هم پیوسته (InterConnected) را برای ما به نمایش می‌گذارد و داستانی غیر خطی را روایت می‌کند. در این بازی شما باید با انتخاب‌های‌تان مسیر خود را بسازید. بازی Dead Cells دارای مکانیسم‌های هک اند اسلش (Hack n Slash) بوده و از مکانیک‌های پلتفرمینگ (Platforming) بهره می‌برد. ریتم این اثر بسیار تند بوده و حساب شما را به هیجان خواهد آورد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

قابل ذکر است که شما در بازی Dead Cells با خطر Permadeath نیز روبه‌رو خواهید بود که موجب می‌شود حسابی کار دشواری داشته باشید. بازی دارای دو حالت مختلف است، سیستم کنترل آن قابل شخصی‌سازی بوده و از کنترلر اکسترنال پشتیبانی می‌کند. بازی Dead Cells یکی از دشوار‌ترین آثاری است که می‌توانید تجربه کنید. اما با این وجود گیم‌پلی لذت‌بخشی دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

برای خرید انواع هدفون و هندزفری مخصوص گیم از فروشگاه ما دیدن کنید: خرید هندزفری گیمینگ

بازی Solitaire

بازی Solitaire هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. این بازی در طی دهه‌های مختلف همیشه سر پا بوده و علاقه‌مندان زیادی در هر رده سنی‌ای به سمت آن جذب شده‌اند. حالا هم در سال 2021 ما می‌توانیم نسخه رایگان آن را روی گوشی اپل خود تجربه کنیم. این اثر بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است. اگر تا به حال بازی Solitaire را تجربه نکرده‌اید، حالا شانس آن را دارید. مطمئن باشید که این بازی به هیچ عنوان شما را ناامید نخواهد کرد. سازندگان نسخه iOS این اثر، با اضافه کردن ویژگی‌های جدید موجب شده‌اند که کاربران جدید نیز از این بازی کلاسیک لذت ببرند. حالا بازی Solitaire هیجان‌انگیزتر و سرگرم کننده‌تر از قبل شده است.

بهترین بازی های آفلاین ios

این بازی به شما اجازه می‌دهد هر روز چالش‌های روزانه جدیدی را تجربه کنید. هدف اصلی شما مشخصا پیروزی در این چالش‌ها است، اما گاهی نیز اوضاع آن گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود. در این شرایط ویژگی‌های جدید بازی به شما اجازه می‌دهند که با استفاده از گزینه‌های مختلف شرایط را برای خود ساده‌تر کنید. پس از پشت سر گذاشتن هر چالش‌، بازیکنان تاج یا تروفی دریافت می‌کنند. شما می‌توانید این اثر را به صورت تک نفره یا چند نفره تجربه کنید. در واقع بازی Solitaire به به کاربر اجازه می‌دهد با دوستان‌اش بازی کند. اگر هم کسی را برای همراهی ندارید، می‌توانید با هوش مصنوعی خود بازی رقابت کنید. شما در بازی Solitaire می‌توانید تم‌های مختلفی را انتخاب کنید؛ از روز بارانی گرفته تا بهاری، کریسمسی یا مواردی از این قبیل. در مجموع تجربه این اثر بسیار لذت بخش است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Dream League Soccer

اگر عاشق فوتبال هستید و دوست دارید بهترین اثر در این سبک را روی گوشی اپل خود تجربه کنید، بهتر است به سراغ بازی Dream League Soccer بروید. این اثر رایگان یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید. این بازی به لطف داشتن گرافیک فوق‌العاده جذاب و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Dream League Soccer به شما اجازه می‌دهد یک تیم فوتبال رویایی با بازیکنان لایسنس شده FIFAPro را برای خود بسازید. کاربران می‌توانند در این اثر تیم خود را از صفر و به صورت کاملا دل‌خواه بسازند. همچنین شما می‌توانید استودیوم مخصوص تیم‌تان را نیز خودتان طراحی کرده و بسازید. علاوه بر این، به لطف ReplayKitLive می‌توانید لحظات مورد علاقه‌تان از این بازی را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. پیشروی شما در بازی Dream League Soccer در iCloud ذخیره می‌شود. در نتیجه پس از تغییر پلتفرم یا دستگاهی که با آن بازی را تجربه می‌کنید، نیازی نیست تمام فرآیند را از ابتدا طی کنید. البته بازیکنان می‌توانند بازی Dream League Soccer را به صورت آنلاین نیز تجربه کنند و با سایر کاربران به رقابت بپردازند. در مجموع باید گفت که این اثر یکی از برترین تجربه‌های فوتبالی روی موبایل را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Plants vs Zombies 2

اولین نسخه از مجموعه Plants vs Zombies به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. اما با این حال نقطه ضعف‌هایی هم داشت. در نتیجه سازندگان نسخه دوم را با تغییرات زیادی عرضه کردند و این اثر تفاوت‌های زیادی با نسخه اول دارد. بدون تردید نسخه پی سی بازی Plants vs Zombies هم بهتر از نسخه موبایلی آن است و هم محبوبیت بیشتری بین کاربران دارد. اما نسخه موبایلی آن هم از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. در واقع شاید بتوان گفت موبایل به خاطر قابل حمل بودن، به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد که این اثر را تجربه کنند. به همین دلیل هم سازندگان تصمیم گرفتن آن را برای موبایل عرضه کنند.

Plants vs. Zombies 2

این بازی فوق‌العاده خوب است و می‌تواند ساعت‌ها شما را بدون نیاز به اتصال اینترنت سرگرم کند. بازی Plants vs Zombies 2 مشابه نسبت به نسخه پیشین جذاب‌تر بوده و مجراجویانه‌تر است. این اثر دارای 300 مرحله و 11 جهان مختلف است. در نتیجه شما با یک بازی بسیار عظیم طرف هستید. در بازی Plants vs Zombies 2 بازیکنان باید با استراتژی درست، گیاهان را جایی بکارند که مانع از هجوم زامبی‌ها به باغ شوند. اگر آن‌ها وارد منطقه مشخص شده شوند، شما شکست خواهید خورد. در این اثر ما باید هر بار پیشرفت کنید تا بتوانیم در برابر زامبی‌هایی که مرتب قوی‌تر می‌شوند، مقاومت کنیم. این بازی از نظر بصری بسیار جذاب است و با گیم‌پلی خوبی دارد، می‌تواند مدت‌ها موجب لذت بردن شما شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Crossy Road

بازی Crossy Road یک اثر آرکیدی است که شما را وارد خیابان‌ها می‌کند. بازیکنان باید یک مرغ را در مسیرهای مختلف، رودخانه‌ها و مناطق مختلف هدایت کرده و این کاراکتر را از موانع مختلف عبور دهند. این اثر برخلاف ظاهرش اصلا ساده نیست و پر است از چالش‌های مختلف. از این میان می‌توان به مواجه شدن ناگهانی با ماشین‌ها، قطارها و … اشاره کرد که اگر حواس‌تان نباشد، به سرعت شما را به کام مرگ می‌فرستند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

همان‌طور که گفتیم، کاراکتر اصلی بازی Crossy Road یک مرغ است؛ اما شما می‌توانید از 145 شخصیت دیگر را نیز به عنوان کاراکتر دلخواه خود انتخاب کرده و آن را کنترل کنید. این اثر هم به صورت آفلاین قابل بازی است و هم می‌توانید آن را به صورت چند نفره در حالت آفلاین یا آنلاین تجربه کرد. این بازی از Android TV نیز پشتیبانی می‌کند. بازی Crossy Road اثری رایگان است که می‌توان آن را انتخابی مناسب برای جمع‌های خانوادگی دانست. همچنین رده سنی برای این اثر مطرح نیست و افراد در هر گروهی سنی از آن لذت خواهند برد. این بازی به شدت اعتیاد آور است و می‌تواند کاری کند بازیکنان عبور زمان را احساس نکنند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Shadow Fight 2

بازی Shadow Fight 2 یک اثر مبارزه‌ای و آرکیدی است که حسابی می‌تواند به مذاق دوست‌داران هنرهای رزمی خوش بیاید. سازنده این بازی استودیویی است که آن را با ساخت بازی محبوب Vector می‌شناسیم. در این اثر ما شاهد حضور کاراکترهای سه بعدی و واقع‌گرایانه هستیم که البته به صورت سیاه و سفید نمایش داده شده‌اند. همین تضاد رنگی کاراکترهای با نمای پس‌زمینه موجب شده که بازی Shadow Fight 2 از نظر بصری بسیار چشم‌نواز باشد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

این اثر مبارزات معمول بازی‌های را با المان‌های آثار نقش‌آفرینی ترکیب کرده و نتیجه آن به یک بازی بی‌نظیر و اعتیادآور تبدیل شده است. در بازی Shadow Fight 2 شما می‌توانید از سلاح‌های متنوع و بسیار خطرناک استفاده کنید و همچنین از قابلیت‌ها و مهارت‌های مختلفی بهره‌مند خواهید بود. این بازی شما را به شش منطقه مختلف می‌برد و کاراکترهای بسیار جذابی را به شما معرفی می‌کند. بازی Shadow Fight 2 بدون تردید یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

اپلیکیشن هایی برای دیدن فوتبال لایو:
برنامه پخش زنده فوتبال

بازی Six-Guns: Gang Showdown

اگر به دنبال یک بازی اکشن با حس و حال غرب وحشی هستید، می‌توانید بازی Six Guns: Gang Showdown را تجربه کنید. این بازی شما را به دل جهان بی‌رحم غرب وحشی می‌برد. جایی که شما در آن باید با تمام توان‌تان برای بقا مبارزه کنید. بازی Six-Guns: Gang Showdown یک اثر بسیار خوب در سبک اکشن-ماجراجویی است. این اثر بازیکنان را در نقش یک گاوچران قرار می‌دهد که باید در سرزمین‌های غرب وحشی به نبرد با عوامل فراطبیعی مشغول شوند. در این بازی شما با دزد‌ها، خون‌آشام‌ها و دیگر موجودات عجیب و غریب و جادویی روبه‌رو می‌شوید.باید مراقبت باشید که کشته نشوید و همچنین نباید به هیچ یک از دشمنان‌تان رحم کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Six-Guns: Gang Showdown دارای 40 مرحله مختلف است که هر یک از آن‌ها ماموریت ویژه‌ای برای بازیکنان دارند. در این بازی 8 نوع اسب، 19 اسلحه، مهمات، لباس و سایر آیتم‌های کارآمد وجود دارند. در طول پیشبرد بازی Six-Guns: Gang Showdown شما می‌توانید هر یک از موارد را آنلاک کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Criminal Case

به حل کردن پرونده‌های مرگ‌های مرموز و راز‌آلود علاقه دارید؟ اگر بله، بازی Criminal Case بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید پرونده‌های مختلف را انتخاب کرده و سپس دست به تحقیق و تفحص بزنید. در این بازجویی‌ها بازیکنان باید در نهایت پرونده را به درستی حل کنند. بازجویی کردن از مظنونین، دنبال کردن سرنخ‌ها و جمع‌آوری مجموع اطلاعات پیدا شده از جمله اقداماتی هستند که شما در روند حل پرونده باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

بهترین بازی های آفلاین ios

پس از این که بازیکنان توانستند داده‌ها و اطلاعات کافی به دست آورند، باید آن‌ها را آنالیز کرده و به طور کامل بررسی کنند. این اقدام هم به هدف پیدا کردن مجرم واقعی است. شما باید تمام متهمان و شاهدها را بازجویی کنید. برخی از این شاهدها سرنخ‌های بسیار خوبی را به شما خواهند داد. پس اگر به آثار مهمایی و کارآگاهی علاقه‌دارید، حتما بازی Criminal Case را تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Bakery Town

بازی Bakery Town مناسب کسانی است که به درست کردن و تزئین کیک و نان‌های خوش‌مزه علاقه دارند. درست کردن شیرینی‌های مختلف و سایر خوردنی‌های لذیذ اصلی‌ترین کار شما در این اثر خواهد بود. بازی Bakery Town یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است که به شما اجازه می‌دهد قنادی مخصوص خود را باز کرده و با تولید شیرینی‌های لذیذ، مشتری‌های زیادی را به سمت خود جذب کنید. شما می‌توانید برای مشتری‌های خود شیر بستنی، چای یا قهوه سرو کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

غذاها و دسرهای خوش‌مزه شما به می‌تواند توجه مشتری‌ها را بیش از پیش به سمت شیرینی‌فروشی‌تان جلب کند. شما هر چه پیشرفت کنید، می‌توانید سرآشپزهای حرفه‌ای‌تری را نیز در کسب و کار خود استخدام کنید. حضور آن‌ها موجب می‌شود که سرعت پیشرفت‌تان بسیار بیشتر از قبل شود. اگر به تولید موارد غذایی علاقه دارید، حتما بازی Bakery Town را تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Fashion Design World

احتمالا با دیدن نام این بازی حدس زده‌اید که با چه اثری روبه‌رو هستید. بازی Fashion Design World برای کسانی ساخته شده که عاشق صنعت مد و پوشاک هستند. این اثر به بازیکنان اجازه می‌دهد بتوانند لباس‌ها و پوشاک دلخواه خود را طراحی کنند.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی Fashion Design World شما می‌توانید یک فروشگاه یا بوتیک باز کرده و در آن دست به تولید پوشاک بزنید. برای این کار هم می‌توانید از ابزارهای مختلفی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید. هدف از همه این کارها تولید پوشاک و فروش آن‌ها به مشتری است. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Real Racing 3

این اثر مسابقه‌ای بدون هیچ شکی یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS قلمداد می‌شود. بازی Real Racing 3 در سال 2013 عرضه شد و توانست به سرعت به یکی از برترین آثار سبک ریسینگ تبدیل شود. این اثر تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیز را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. اگر دوست دارید یک بازی ماشین‌سواری واقع‌گرایانه را تجربه کنید، حتما باید سری به بازی Real Racing 3 بزنید. همان‌طور که گفتیم این بازی یک اثری جذاب است که برای تجربه آن نیازی به اتصال اینترنت ندارید. اما این اثر دارای بخش چند نفره و آنلاین نیز هست. در صورتی که تمایل داشته باشید آن را به صورت چند نفره تجربه کنید، باید حتما فایل‌های دیتای (Data) آن را دانلود کنید.

بهترین بازی های اندروید

بازی Real Racing 3 دارای رکورد بیش از 400 میلیون بار دانلود است. این اثر 40 میدان مسابقه دارد که در 18 مکان مختلف واقع شده‌اند. قابل ذکر است که این مکان‌ها با الهام از موقعیت‌های مکانی واقعی ساخته شده‌اند. بد نیست اشاره کنیم که در این بازی شما می‌توانید رانندگی با بیش از 200 ماشین مختلف را تجربه کنید. از جمله برندهای مطرحی که خودروهای‌شان در بازی Real Racing 3 است می‌توان به آئودی (Audi)، فراری (Ferrari)، بوگاتی (Bugatti)، پورشه (Porsche) و … اشاره کرد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

 بازی Table Tennis Touch

بازی Table Tennis Touch برای عاشقان ورزش تنیس ساخته شده است. حتی اگر دل‌باخته این ورزش نباشید، باز هم تجربه این اثر می‌تواند برای‌تان لذت‌بخش باشد. در حدی که احتمال دارد به ورزش فیزیکی آن نیز علاقه‌مند شوید. این بازی می‌تواند عامل محرکی باشد که باعث شود شما در حیطه این ورزش پیشرفت کنید. در بازی Table Tennis Touch شما می‌توانید رقابت‌ها و چالش‌های مختلفی را تجربه کنید. این اثر تجربه‌ای کاملا واقع‌گریانه از تنیس بازی کردن را به بازیکنان ارائه می‌دهد. یادگیری این بازی راحت است و به سرعت مخاطب می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

بهترین بازی های اندروید

در بازی Table Tennis Touch شما می‌توانید حالت‌های مختلفی را تجربه کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به Career Mode، بخش چند نفره و Mini Game Mode اشاره کرد. همچنین در این اثر می‌توانید در 12 تورنومنت مختلف شرکت کنید. بحث به همین موارد خلاصه نمی‌شود و بازی Table Tennis Touch پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده دیگر است. پس زمان را هدر ندهید و آن را نصب کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Temple Run 2

مجموعه Temple Run یک فرنچایز قدیمی و بسیار پرطرفدار است. این مجموعه همیشه جزو بهترین بازی های آفلاین iOS بوده است. نسخه اول از فرنچایز Temple Run اثر بسیار مهمی بود و توانست تاثیر زیادی روی آثار صنعت بازی‌های موبایلی بگذارد. بازی Temple Run 2 مشابه نسخه قبلی است، اما در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید و محیط‌های متفاوت هستیم. در واقع این اثر در عین شباهت‌ها، تفاوت‌های قابل توجهی با نسخه اول دارد. از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به وجود محیط و موانع تازه، داشتن گرافیک جذاب‌تر و موسیقی متن گوش‌نوازتر اشاره کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

این بازی نیز از جمله آثار Endless Runner به حساب می‌آيد که این روزها طرفداران زیادی دارد و افراد برای گذر وقت به سمت تجربه آن‌ها می‌روند. در این بازی شما به سرعت می‌دوید تا از دست اهریمنان فرار کنید و در این مسیر باید با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم کنید. مثلا باید مراقب باشید در تله‌های متنوع بازی گیر نیفتید و همچنین از خطرات محیطی دوری کنید. بازی Temple Run 2 یک اثر بسیار اعتباد آور است. کافی است آن را نصب کنید. متوقف کردن این بازی و فراموش کردن ماجراهای آن کار ساده‌ای نیست.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Fruit Ninja

بازی Fruit Ninja یک اثر ساده و در عین حال جذاب و اعتیادآور است. در این بازی شما باید با استفاده از انگشتان‌تان میوه‌هایی که رو نمایشگر گوشی ظاهر می‌شوند را تکه تکه کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که در این بین هیچ میوه‌ای را از قلم نیندازید. اما بحث به همین‌ جا خلاصه نمی‌شوند. در این بین ممکن است بمب‌هایی نیز روی صفحه نمایش ظاهر شوند. پس باید حواس خود را جمع کنید که به هیچ عنوان باعث انفجار آن‌ها نشوید.

بهترین بازی های آفلاین ios

این بازی رده سنی خاصی ندارد و همه افراد می‌توانند آن را تجربه کنند. زیرا بازی Fruit Ninja مهارت خاصی را نمی‌طلبد. تنها کاری که باید بکنید این است که انگشتان خود را روی صفحه نمایشگر گوشی موبایل‌تان به این طرف و آن طرف بکشید. با این وجود باید به یاد داشته باشید که هرچه در بازی بیشتر پیشرفت کنید، گیم‌پلی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Despicable Me: Minion Rush

شما می‌توانید همین حالا به جمع 900 میلیون نفری کسانی که جهان مینیون‌ها را در بازی Despicable Me: Minion Rush تجربه می‌کنند، ملحق شوید. این اثر رایگان یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید. در این بازی شما در نقش مینیون‌ها قرار می‌گیرید و باید حضور در محیط‌های مختلفی را تجربه کنید. در بازی Despicable Me: Minion Rush بازیکنان باید از موانع مختلف عبور کنند و آیتم‌های مختلفی را به دست آورند. شما با جمع‌آوری آیتم‌های مورد نیاز می‌توانید لباس‌های جذابی را برای کاراکترها آنلاک کنید.

بازیکنان در بازی Despicable Me: Minion Rush می‌توانند کنترل کاراکترهای مختلفی را برعهده بگیرند. البته آنلاک کردن برخی از آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. به هر حال اگر به دنیای مینیون‌ها علاقه دارید، بازی Despicable Me: Minion Rush را از دست ندهید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی 4 Pics 1 Word

بازی 4 Pics 1 Word اثری است که در آن به هر یک از شرکت‌کنندگان چهار عکس داده می‌شود که هر یک از آن‌ها به یک واژه ربط دارند. در واقع بازیکنان باید فکر کنند و ببینند چه واژه‌ای می‌تواند بین تمام این تصاویر ارتباط داشته باشد. پس شما باید کمی فکر کرده و با ذهنیت خودتان معما را حل کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

احتمالا تصور می‌کنید که این اثر هیچ هیجان و چالشی را به وجود نمی‌آورد. اما اشتباه می‌کنید. بازی بسیار چالش‌برانگیز است و این چالش‌ها مرحله به مرحله دشوارتر می‌شوند. اگر به بازی‌هایی از این دست علاقه دارید، بازی 4 Pics 1 Word می‌تواند به خوبی شما را از خود راضی کند. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی SimCity BuildIt

اگر شما شهردار یا مسئول اداره یک شهر بودید، چه کار می‌کردید؟ پاسخ به این پرسش را می‌توانید در بازی SimCity BuildIt پیدا کنید. این بازی یک اثر رایگان و آفلاین است که به شما اجازه می‌دهد یک شهر را ساخته و طراحی کنید. بازیکنان می‌توان شهر را با سازه‌ها و ساختمان‌های زیبا و جذاب تزئین کنند.

در صورتی که می‌خواهید یک شهر دلخواه خود را صفر بسازید، حتما بازی SimCity BuildIt را تجربه کنید. شما در این اثر اختیار کامل را دارید که درباره موقعیت مکانی تمام ساختمان‌های شهر تصمیم‌گیری کنید. تصمیمات شما باید مطابق با سبک زندگی شهروندان‌تان باشد. همچنین شما می‌توانید انی بازی را با دوستان‌تان نیز تجربه کنید تا ببینید چه کسی می‌توان شهر زیباتری خلق کند. شما در بازی SimCity BuildIt می‌توانید به چت‌ها و کلاب‌های مختلف پیوسته و با سایر شهردارها به گفتگو بپردازید. هدف از آن هم باید این باشد که یاد بگیرید چه کارهایی می‌توانید برای بهتر شدن شرایط شهرتان انجام دهید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

قبل از خرید از کارشناسان ما، اطلاعات بگیرید:
نقد و بررسی گوشی

بازی Wordscapes

بازی‌های معمایی و آثاری که با محوریت پازل کلمات ساخته می‌شوند، شدیدا اعتیارآور هستند. بازی Wordscapes یک نمونه شاخص از چنین آثاری است. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود.

اگر گاهی حوصله‌تان سر می‌رود، می‌توانید سری به این بازی بزنید و حسابی سرگرم شوید. در بازی Wordscapes شما می‌توانید بالغ بر 4700 معمای چالش‌برانگیز را تجربه کنید. این اثر به خوبی می‌تواند با به چالش کشیدن شما، قدرت ذهنی‌تان را بالاتر ببرد. این بازی حالت‌ها و انواع مختلفی دارد که هر یک به نحوی می‌توانند شما را سرگرم کنند. بازی Wordscapes در ابتدا شما را با معماهای ساده روبه‌رو می‌کند، اما رفته رفته معماها چالش‌برانگیزتر و دشوارتر می‌شوند. در هر حال اگر به دنبال یک بازی می‌گردید که در عین سرگرم‌کننده بودن، قوه فکری‌تان را نیز ارتقا دهد، می‌توانید اثر مذکور را مد نظر داشته باشید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Jumbline 2

بازی Jumbline 2 نه تنها یکی از اعتیادآورترین آثار مبتنی بر کلمات است، بلکه یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS نیز به حساب می‌آید.ساده بودن یکی از مهم‌ترین مولفه‌های این بازی است که موجب می‌شود مخاطب سریع‌تر به آن جذب شود. تنها کاری که بازیکنان باید در این اثر انجام دهند، مرتب کردن واژگان است تا بتوانند یک واژه معنی‌دار تولید کرده و امتیاز دریافت کنند. هر چه واژه‌ای که می‌سازید طولانی‌تر باشد، امتیاز دریافتی‌تان نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه سریع‌تر می‌توانید به سطح‌های بعدی راه پیدا کنید. بازی Jumbline 2 دارای دو حالت مختلف است که یکی از آن‌ها زمان‌محور بوده و دیگری محدودیت زمانی ندارد.

بازی Jumbline 2 دارای دو بازی اضافی نیز هست. Cloud Pop یکی از آن موارد است که می‌تواند خیلی سرگرم کننده باشد. دیگری نیز Star Tower نام دارد. Star Tower به شما اجازه می‌دهد زمانی که کلمات را مرتب می‌کنید، یک برج بلند بسازید. شما برای دریافت بازی Jumbline 2 باید 1.99 دلار هزینه کنید که رقم بالایی به حساب نمی‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Smurfs’ Village

بازی Smurfs’ Village که یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید، به بازیکنان اجازه می‌دهد که روستای خود را بسازند و برای این کار از هر منبعی که دوست دارند استفاده کنند. بازی در محیط جنگلی و چشم‌نوازی جریان دارد و در آن شاهد حضور کاراکترهای جذابی نظیر اسمورف‌ها (Smurf) هستیم. در این اثر شما باید منابع به دست آورید، ساخت و ساز انجام دهید، اسمورف‌های بیشتری به خانواده‌تان اضافه کنید و یک روستای شاد و جذاب را به وجود آورید. اسمورف‌ها موجوداتی آبی‌رنگ هستند که اندازه کوچکی دارند و در خانه‌هایی قارجی شکل زندگی می‌کنند. در این اثر شما شاهد حضور برخی از کاراکتر‌های معروف کارتون‌ها نیز هستید که از بین آن‌ها می‌توان به Gargamel و Papa Smurf اشاره کرد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

در بازی Smurfs’ Village شما در نقش اسمورف‌ها ظاهر می‌شوید و باید برای خود خانه، نانوایی، پل و … بسازید. ساختن یک زمین کشاورزی در این اثر از اهمیت بالایی برخودار است. در آن زمین بازیکنان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را کاشته و نهایتا دست به برداشت بزنند. شما می‌توانید زمین‌های خود را گسترش دهید، آن‌ها را با گل و گیاه تزئین کنید. همچنین این بازی به شما اجازه می‌دهد مراسماتی نظیر کریسمس را جشن بگیرید. هیچ پایانی در بازی Smurfs’ Village وجود ندارد و شما می‌توانید تا هر زمان که دوست دارید آن را دنبال کنید و از محیط رنگارنگ آن لذت ببرید. بازیکنان در این اثر  می‌توانند جهان جادویی خود را خلق کنند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Hill Climb Racing 2

اگرچه بازی‌هایی نظیر Asphalt 8 هستند که تجربه‌ای واقع‌گرایانه با ریتم سریع و جاده‌هایی صاف را به مخاطبان ارائه می‌دهند، آثاری مثل 2 Hill Climb Racing وجود دارند که هدف دیگری را دنبال می‌کنند. در واقع این اثر بیشتر تمرکز خود را روی ارائه وسایل نقلیه‌ای با موتور قدرتمند گذاشته است. در این اثر شما با وسایل نقلیه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید حرکات نمایشی انجام داده و امتیاز دریافت کنید. همچنین ایده بازی این است که به شما وسیله نقلیه‌ای داده می‌شود که باید با آن بدون چپ شدن به مسیر خود ادامه دهید. مسیر جاده به هیچ عنوان صاف نیست و پر است از تپه و دره‌های مختلف. بازی Hill Climb Racing 2 در واقع ریمیک نسخه اول این مجموعه محسوب می‌شود. البته نسخه جدید از نظر گیم‌پلی بهبودهایی را به خود دیده است.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

این اثر بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید. گرچه شما می‌توانید آن را به صورت آنلاین و چند نفره نیز تجربه کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. واقعا تجربه این اثر برای ساعت‌های طولانی هم کسی را خسته نمی‌کند. نکته مثبت این است که بازی Hill Climb Racing 2 کاملا رایگان است و تنها برخی از بخش‌ها درون بازی با پرداخت هزینه آنلاک می‌شوند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Hungry Shark Evolution

بازی Hungry Shark Evolution یک اثر جذاب است که با سایر نمونه‌های کلیشه‌ای بازار تفاوت‌هایی دارد. در اکثر بازی‌هایی که در این سبک ساخته می‌شوند، شما معمولا در نقش شکار قرار می‌گیرید و باید از شکارچی فرار کنید. با این حال در بازی Hungry Shark Evolution شما خود شکارچی هستید و باید موجودات ضعیف‌تر را در اقیانوس شکار کنید.

همان‌طور که از نام بازی مشخص است، شما در این اثر کنترل یک کوسه گرسنه را برعهده دارید. این کوسه باید ماهی‌ها و سایر موجودات آبزی را شکار کند تا بتوانید به زندگی خود ادامه دهد. اما نباید تصور کنید که بازی به همین سادگی است. در وقع سایر موجودات هم در بازی Hungry Shark Evolution قادر به دفاع از خود هستند، چون شما یک تهدید مهم برای آن‌ها به حساب می‌آیید. در آب گاهی شما با مین‌ها و بمب‌های مختلف مواجه می‌شوید. پس باید کاملا مراقبت باشید تا به صورت تصادفی آن‌ها را نخورید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی ‎Poker World – Offline Poker

اگر شما هم از کسانی هستید که به بازی پوکر علاقه دارید، می‌توانید سری به بازی ‎Poker World – Offline Poker بزنید. این اثر یکی از برترین بازی‌های پوکر محسوب می‌شود که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. این بازی بسیار لذت‌بخش بوده و گیم‌پلی ساده‌ای دارد. در نتیجه اگر در این سبک بازی مبتدی هستید اصلا نگران نباشید. زیرا بازی از همان ابتدا با نکات مختلف در بازی‌های آغازین به شما کمک می‌کند که درک بهتری از اثر به دست آورید.

بازیکنان می‌توانند بازی ‎Poker World – Offline Poker را به صورت آنلاین و با سایر کاربرن تجربه کنند. اما این اثر بخش آفلاین نیز دارد که شما را در مقابل هوش مصنوعی قرار می‌دهد. هوش مصنوعی این بازی بسیار خوب عمل می‌کند و به این سادگی‌ها نمی‌توانید آن را شکست دهید. در نتیجه همیشه باید سعی کنید از تمام بهره هوشی خود کمک بگیرید. بازی ‎Poker World – Offline Poker از نظر گرافیک بصری بسیار زیبا بوده و موسیقی متن خوبی نیز دارد. انیمیشن‌های جالب آن نیز از دیگر نکات قابل توجه این اثر به حساب می‌آیند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Jetpack Joyride

این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون کاربر را به خود دیده است. در واقع این اثر از همان عرضه اولیه در سال 2011 تا این لحظه توانسته به خوبی مخاطبان را به سمت خود جذب کند. بازی Jetpack Joyride اثری است که برجسته‌ترین ویژگی‌های آثار ارکیدی را در خود دارد. ویژگی‌ها و مولفه‌هایی که چندین نسل از گذشته را شیفته خود کرده بود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

در این اثر شما در نقش بری (Barry) ظاهر می‌شوید. او به پایگاه فوق سری وارد می‌شود و نقطه شروع ماجراجویی او نیز  همین مکان است. گیم‌پلی بازی Jetpack Joyride پر جنب و جوش و لذت‌بخش است. در واقع بازی سیستم پیچیده‌ای ندارد و مخاطبان به سرعت می‌توانند به آن عادت کنند. اگر عاشق بازی‌های اکشن و پرتنش هستید، بازی Jetpack Joyride را حتما تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی ZigZag

بازی ZigZag یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. این بازی یک اثر ساده و آرامش بخش است که تنها کاری که باید در آن انجام دهید کشیدن انگشتان‌تان به سمت‌های مختلف روی صفحه نمایشگر است. در واقع وظیفه شما در این اثر این است که باید یک توپ مشکلی‌رنگ را در مسیر زیگ‌زاگی هدایت کنید و اجازه ندهید از مسیر خارج شود.

در طول مسیر نیز بازیکنان می‌توانند الماس‌های بنفش‌رنگ را جمع‌آوری کنند، زیرا هر یک از آن‌ها امتیازی برای کاربر به حساب می‌آیند. پس از دریافت هر 50 امتیاز، رنگ پس‌زمینه در بازی ZigZag تغییر می‌کند. گرچه شاید بازی در ابتدا برای‌تان کمی چالش‌برانگیز باشد، اما تنها پس از چند دقیقه به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Drop7

بازی Drop7 در واقع ترکیبی از بازی‌های Tetris و Sudoku است. قوانین این بازی بسیار ساده هستند. در این اثر ما با یک فضای مختصاتی با ابعاد 7 در 7 مواجه هستیم. بازی مدام به شما توپ‌هایی می‌دهد که روی آن‌ها اعدادی نوشته شده. شما باید با دقت آن‌ها را کنار هم قرار دهید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید اجازه دهید توپ‌ها به سقف فضای مشخص شده برسند. بازی Drop7 از این نظر شباهت‌های زیادی به Tetris دارد.

هدف اصلی شما در این اثر چیزی نیست جز کسب امتیاز. این بازی بسیار ساده است و با این وجود می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. اگر گاهی زمان آزاد دارید و دوست دارید آن را صرف تجربه بازی‌های ویدیویی روی پلتفرم موبایل کنید، بد نیست بازی Drop7 را در تلفن هوشمند خود داشته باشید.

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Civilization VI

بازی Civilization VI در سال 2017 توسط استودیو Firaxis Games برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت. این بازی توانست با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شود و مخاطبان به آن روی خوشی نشان دادند. اگر زمان آزاد زیادی در طول روز دارید، این اثر استراتژیکی حسابی می‌تواند سرگرم‌تان کند. بازی Civilization VI اثری بسیار عظیم است که یک تجربه فوق‌العاده خوب از سبک شبیه‌سازی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر عاشق بازی‌هایی در سبک استراتژیکی باشید، قطعا نام این فرنچایز را شنیده‌اید یا یکی از نسخه‌های آن را تجربه کرده‌اید. در نتیجه در دسترس بودن آن در روی گوشی‌های موبایل می‌تواند خبر خوبی برای دوست‌داران این سبک باشد. زیرا حالا می‌توانند نسخه‌ای از این مجموعه محبوب را به راحتی روی گوشی موبایل خود در هر زمان و مکانی تجربه کنند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Civilization VI به شما اجازه می‌دهد در نقش رهبران بزرگ تاریخی قرار گرفته و مکان‌هایی با نام‌های واقعی را تحت کنترل بگیرید. همچنین شما در طول بازی می‌تواند وقایع تاریخی را رقم بزنید. اگر شما قصد دارید این بازی را خریداری کنید، می‌توانید آن را پیش از خرید به مدت 60 روز به صورت رایگان تجربه کنید. این گونه در تصمیم خود مصمم‌تر خواهید بود. به طور کلی باید گفت که استودیو Firaxis Games در فرآیند عرضه بازی Civilization VI برای سیستم عامل iOS موفق بوده است. پس اگر می‌خواهید این اثر را روی یک صفحه لمسی تجربه کنید، حالا این امر برای شما ممکن شده است. در نتیجه فرصت را هدر ندهید و به سراغ بازی Civilization VI بروید. قابل ذکر است که این اثر گرچه یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود، اما دارای بخش آنلاین و چند نفره نیست هست.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley یک اثر ساده است و در آن خبری از رقابت‌های تنگاتنگ نیست. علاوه بر این که این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است، یکی از برتر آثار چند سال اخیر نیز به حساب می‌آید. اگر شما از کسانی هستید که دوست دارید بازی‌های موبایل را با کنترلر تجربه کنید، این اثر حسابی به مذاق‌تان خوش می‌آید. بازی Stardew Valley اثری است که به شما اجازه می‌دهد مشکلات و دغدغه‌های روزمره را برای ساعاتی به فراموشی بسپارید و از زندگی مجازی در شهر قدیمی و کوچک خود لذت ببرید.

بهترین بازی های اندروید

بازی Stardew Valley در واقع اثری با محوریت مزرعه‌داری و کشاورزی است که مولفه‌های آثار نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شود. شما می‌توانید در این بازی گل و گیاه بکارید، ماهی‌گیری کنید و به انجام سایر کارهای روزمره بپردازید. در مجموع شما باید هر کاری کنید تا بتوانید موجب پیشرفت مزرعه خود شوید. گرافیک بازی Stardew Valley در نوع خود جالب است و شما را به یاد برخی از آثار کلاسیک می‌اندازد. پس در تجربه این بازی تردید نکنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی New York Times Crossword

این بازی مجموعه‌ای است از جداول کلمات که به صورت کاملا استاندارد طراحی شده‌اند. در واقع طراح اصلی آن‌ها کسی نیست جز ویل شرتز (Will Shortz)، سردبیر مجله نیویورک تایمز. به لطف بازی New York Times Crossword شما می‌توانید هر روز به جدیدترین جداول کلمات موجود در این مجله دسترسی پیدا کنید. همچنین آرشیو جدول‌های گذشته نیز در دسترس شما قرار می‌گیرند.

در این بازی ویژگی‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد. این اثر پک‌های اختصاصی مختلفی نیز دارد که برای تهیه آن‌ها باید مبلغی را بپردازید. بازیکنان می‌توانند حق اشتراک این بازی را همراه با New York Times Digital Subscription دریافت کنند. همچنین گرفتن حق اشتراک جداگانه نیز ممکن است. با این حال بدون پرداخت هزینه هم می‌توانید آن را تجربه کنید. البته در این شرایط فقط به حالت Mini دسترسی خواهید داشت. مشخصا این حالت به اندازه حالت جدول‌های بزرگ و کامل لذت‌بخش نیست، اما باز هم می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

بازی New York Times Crossword به شما اجازه می‌دهد تعداد بسیار زیادی از جدول‌ها را به صورت آفلاین حل کنید و در نتیجه نیازی به اتصال دائم اینترنت ندارید. از همین رو نیز بازی New York Times Crossword یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Infinity Loop

اگر دوست دارید اثری را تجربه کنید که حواس شما را از تمام اتفاقات ناراحت کننده اطراف‌تان پرت کند، بازی Infinity Loop می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باید. گاهی اوقات ما دوست داریم برای گذر وقت صرفا یک بازی نه چندان پیچیده را تجربه کنید که نیازی به تفکر یا انرژی خاصی نداشته باشد. در این چنین شریطی اثری مثل بازی Infinity Loop می‌تواند به ما کمک کند. سیستم این بازی کاملا ساده و سر راست است. شما باید با ضربه زدن روی صفحه جهت اشکال را تغییر دهید. در نهایت باید تمام مسیر‌های به هم ختم شوند تا بتوانید آن مرحله را پشت سر بگذارید. این اثر که در دسته آثار معمایی جای می‌گیرد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

در بازی Infinity Loop درست مثل نمونه‌های مشابه، گرافیک بصری کاملا ساده بوده و بخش صوتی نیز در نوع خود قابل قبول است. این بازی جذابیت‌های زیادی دارد و حسابی می‌تواند شما را به خود جذب کند. مطمئن باشید که از تجربه این اثر خسته نخواهید شد. بازی Infinity Loop در همان ابتدای کار یک آموزش مختصر را به شما ارائه می‌دهد و پس از آن به سرعت شما را وارد بازی می‌کند. در واقع در این اثر هیچ خبری از سیستم کنترل یا گیم‌پلی عجیب و غریب نیست.

مرحله به مرحله بازی سخت‌تر می‌شود. سازندگان ادعا کرده‌اند که تعداد مراحل بازی Infinity Loop بی‌نهایت است. در این بازی حالت دیگری نیز وجود دارد که در آن باید تمام لوپ‌ها را از بین ببرید؛ برخلاف حالت اصلی که باید لوپ بسازید. مهم نیست چند ساعت از زمان خود را به این اثر اختصاص می‌دهید، مطمئن باشید بازی Infinity Loop اصلا حوصله شما را سر نمی‌برد. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Brain It On! – Physics Puzzles

یکی از مزایای بازی‌های ویدیویی روی گوشی‌های موبایل این است که به کاربر اجازه می‌دهند بدون دردسر خود را به سادگی سرگرم کند. به خصوص طرفداران سبک معمایی می‌توانند بیشترین بهره را از این پلتفرم ببرند. اگر شما هم عاشق آثار معمایی هستید، بازی Brain It On! – Physics Puzzles می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این اثر در واقع ترکیبی از معما و ویژگی‌های فیزیکی است. این بازی به قدری چالش‌برانگیز است که حتی باهوش‌ترین افراد هم برخی مواقع در پیشروی در آن به مشکل می‌خورند.

اگرچه بازی Brain It On! – Physics Puzzles از شما می‌خواهد برخی سازه‌های به ظاهر ساده را بسازید و در حقیقت ساختن آن‌ها نیز کار راحتی به نظر می‌آید. اما در روند ساخت باید حتما به ویژگی‌های فیزیکی توجه ویژه‌ای داشته باشید، وگرنه کسب موفقیت کار ساده‌ای نیست.

کافی است تنها در بازی Brain It On! – Physics Puzzles مرتکب یک اشتباه شوید تا به سرعت هرچه ساخته‌اید فرو ریزد. با این که این اثری بسیار چالش‌برانگیز است، اما در عین حال کاملا سرگرم‌تان می‌کند. از همین رو هم حضور این اثر در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS اجتناب ناپذیر است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Unblock Me

شاید واژه Unblock را به کرات در شبکه‌های اجتماعی شنیده باشید. اما نباید تصور کنید که مفهوم آن‌ها در در سوشال مدیا و این اثر یکی هستند. بازی Unblock Me در واقع یک نوع اثر معمایی کلاسیک محسوب می‌شود که در آن شما باید یک مسیر مشخص را باز کنید. اما این بار شرایط به سادگی گذشته نیست. بازی Unblock Me مراحلی را به مخاطبان ارائه می‌دهد که بسیار چالش‌برانگیز هستند. چه از بازیکنان قدیمی این سبک باشید، چه از افراد تازه‌وارد، این اثر برای‌تان بسیار دشوار خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم شما در این بازی باید تلاش کنید تا بتوانید مسیر‌های مشخصی را باز کنید. پس از هر پیروزی، بازیکنان به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. هر چه بیشتر در این اثر پیشروی کنید، مراحل سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند.

حتی گاهی ممکن است مجبور باشید برای حل یک مرحله در بازی Unblock Me حدود یک ساعت زمان صرف کنید. اگر زیاد به مسافرت هوایی می‌روید و کمی نیز اضطراب دارید، این بازی موجب می‌شود شرایطی که در آن قرار دارید را از یاد ببرید. اگر آثاری که مخاطب را به چالش می‌کشند دوست دارید، حتما به سراغ بازی Unblock Me بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Mekorama

بازی Mekorama برای کسانی ساخته شده که طراحی دو بعدی و کلاسیک آثار قدیمی را تحسین می‌کنند و دوست دارند گاهی حس و حال گذشته را مجددا تجربه کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، این بازی می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای‌تان به ارمغان آورد. این اثر دارای گرافیک 2D است، اما سازندگان این رویکرد را برای رساندن یک پیغام خاص اتخاذ نکرده‌اند.

حتی با وجود این گرافیک که در آثار جدید کمتر دیده می‌شود، باز هم بازی Mekorama فوق‌العاده به نظر می‌رسد. مکانیک‌های ‌گیم‌پلی این اثر بسیار ساده است و شما فقط باید با دسترسی‌های متنوعی که دارید، دست به ساخت بلوک‌های مختلف بزنید.

مکوراما یکی دیگر از بهترین بازی های افلاین برای اندروید.jpg

این بازی دارای 50 مرحله بوده و هر یک از این مراحل سخت‌تر از مورد پیش از خود هستند. اگر فکر می‌کنید در حل معما بسیار توانا هستید، بد نیست مهارت‌های خود را در بازی Mekorama محک بزنید. این بازی از یک موتور مبتنی بر فیزیک نیز بهره می‌برد که موجب می‌شود مراحل چالش‌برانگیزتر هم شوند. این اثر بدون تردید در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS جای می‌گیرد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Cut the Rope

وقتی صحبت از بازی‌های معمایی و پازلی روی پلتفرم موبایل به میان می‌آید، یکی از آثاری که همیشه نام‌اش مطرح می‌شود، بازی Cut the Rope است. دلیل این امر نیز واضح است. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه‌ای بسیار خوب را به شما ارائه دهد.

در این بازی شما نقش یک موجود بسیار جالب را برعهده دارید که خوردن آب‌نبات را دوست دارد. مشخصا هدف از مراحل مختلف آن نیز چیزی نیست جز خوردن آن آب‌نبات‌ها. این آب‌نبات‌ها از طناب‌هایی آویزان شده‌اند. شما باید به موقع طناب‌ها را ببرید تا آب‌نبات‌ها به دهان قورباغه دوست‌داشتنی‌مان بیفتند.

ساده به نظر می‌رسد، مگرنه؟ بله، مراحل ابتدایی به همین سادگی هم هستند. اما هرچه در بازی Cut the Rope پیشروی کنید، مراحل دشوارتر و دشوارتر می‌شوند. اگر دوست ندارید دائما به اینترنت متصل باشید و عین حال می‌خواهید یک بازی جذاب را تجربه کنید، بهتر است این اثر را در گوشی موبایل خود داشته باشید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی 2048

بازی 2048 از آن دسته بازی‌های فکری و اعتیادآور بوده که طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. یکی از نکات مثبت این اثر این است که کاملا مخاطب را سرگرم می‌کند و گاهی عبور زمان را هم در حین تجربه آن احساس نخواهید کرد. شاید در ظاهر این بازی ساده به نظر برسد، اما کافی است آن را تجربه کنید تا ببینید با چه اثر چالش‌برانگیزی مواجه هستید.

بهترین بازی های اندروید

محیط این بازی شامل 16 خانه خالی است که 2 مورد از آن‌ها پر شده و شما باید سعی کنید تا اعداد یکسان را در کنار یکدیگر قرار دهید. هدف از این کار هم این است که بتوانید اعدادی پیدا کنید که با ضرب آن‌ها بتوان به عدد اصلی و هدف نهایی بازی یعنی 2048 دست پیدا کرد. حرکات شما باید دقیق و حساب شده باشند، زیرا پس از اتمام خانه‌ها، دیگر نمی‌توانید شانس خود را امتحان کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Word Cookies

بازی Word Cookies یکی دیگر از آثار معمایی و کلمه محور است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. استقبال کاربران از این اثر بدون دلیل نیست. بسیاری از نمونه‌های مشابه وجود دارند که مهارت شما در حدس واژگان مختلف را محک می‌زنند. اما بازی Word Cookies دایره لغات شما را مورد آزمون قرار می‌دهد.

نکته جالب این است که شما حروف مربوط به جدول الفبا را در داخل یک ماهیتابه مشاهده خواهید کرد. این حروف به مباحث آشپزی مربوط می‌شوند. شما باید با انگشت‌تان حروف را روی ماهیتابه به هم وصل کنید تا در نهایت بتوانید یک واژه معنی‌دار بسازید.

هر چه در بازی جلوتر بروید، چالش‌ها دشوارتر می‌شوند. در حدی که بازی Word Cookies به شما واژگان بسیار زیادی می‌دهد و از شما می‌خواهد با آن‌ها جمله بسازید. همین امر هم موجب می‌شود که این بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و بتواند شما را ساعت‌ها به خود مشغول کند. بازی Word Cookies بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Quizoid

آیا به دنبال اثری هستید که اطلاعات عمومی شما را به چالش بکشد؟ بازی Quizoid به بهترین شکل ممکن این کار را می‌کند و موجب می‌شود اطلاعات شما در زمینه‌های مختلف بیشتر شود. بازی Quizoid اثری است در سبک پرسش و پاسخ. در واقع بازی از شما سوالاتی می‌پرسد که شما باید پاسخ آن را به سرعت بدهید. این اثر دارای سطح‌های مختلفی است که در مجموع بیش از هفت هزار سوال دارند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

این بازی همیشه به روز رسانی می‌شود و در نتیجه سوالات‌اش تکراری نخواهند شد. بازی Quizoid دارای دسته‌بندی‌های مختلف بوده و سه حالت متفاوت دارد. برخی اوقات که سوالات برای‌تان دشوار می‌شوند، شما می‌توانید از راهنمای داخل بازی برای حل سوال استفاده کنید. اگر نسخه Pro بازی Quizoid را تهیه کنید، جدای از محتوای اصلی سه هزار سوال دیگر نیز به بازی شما اضافه خواهد شد. بدون تردید این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Doodle Jump

شما هم از کسانی هستید که مدت نسبتا طولانی منتظر رسیدن ماشین می‌مانید یا از صبر کردن برای آماده شدن قهوه‌تان خسته می‌شوید؟ بازی Doodle Jump برای سرگرم کردن شما در چنین مواقعی ساخته شده است. یاد گرفتن این بازی بسیار ساده است و شما می‌توانید گذر زمان را به لطف این اثر فراموش کنید. بازی Doodle Jump به شما اجازه می‌دهد یک کاراکتر بامزه را کنترل کنید. این کاراکتر درواقع یک موجود بیگانه است که به نقاشی‌های کودکانه شباهت دارد.

هدف بازی نیز مانند بخش بصری آن ساده و سر راست است. بازیکنان باید از سکوهای رنگی به سکوهای رنگی دیگر بپرند و باید تا جایی که می‌توانند این کار را ادامه دهند. برخی از سکوها در این اثر ثابت هستند و برخی دیگر حرکت دارند.

هرچه بتوانید در بازی Doodle Jump به سکوهای بالاتری برسید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد. تنها زمانی شکست می‌خورید که به پایین بیفتید. این بازی که ظاهری بسیار ساده دارد، به شدت اعتیادآور است. در نتیجه می‌توان بازی Doodle Jump را نیز یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS دانست.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Duet

بازی‌های چالش‌برانگیز زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را روی گوشی موبایل‌تان تجربه کنید. اما کمتر اثری پیدا می‌کنید که به اندازه بازی Duet شما را به چالش بکشد. بدون شک از تجربه این بازی سیر نخواهید شد. قوانین بازی بسیار ساده و مشخص هستند. شما نباید به هیچ عنوان اجازه دهید که دایره‌های آبی و قرمز به موانع برخورد کنند. جهت این کار باید تمرکز خوبی داشته باشید و نباید تصور کنید که این کار بسیار ساده خواهد بود.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

برخی اوقات شرایط کاملا غیر قابل پیش‌بینی جلو می‌روند و همین امر موجب می‌شود که کار دشوار پیش رو داشته باشید. شما می‌توانید این اثر را تنها با صرف 2.99 دلار دریافت کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Smash Hit

شاید با دیدن نام Smash Hit تصور کنید که این بازی اثری موزیکال است. اما با بگوییم که اینگونه نیست و شما با تجربه‌ای کاملا متفاوت مواجه خواهید شد. کل بازی حول محور پرتاب چند توپ می‌چرخد. در ابتدا به سادگی به مراحل بالاتر می‌روید، با شلیک گلوله تمامی آنچه که اطراف صفحه نمایش، چپ و راست وجود دارد، از بین می‌برید و سریعا به سطوح دشوار بازی می‌رسید. دشواری این سطوح به حدی است که حتی باتجربه‌ترین افراد نیز از پس آن به سادگی بر نمی‌آیند.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Smash Hit صبر و مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد. اگر شما فرد صبوری نباشید احتمالا به سرعت از بازی کلافه می‌شوید. بازیکنان باید با نهایت دقت سعی کنند که شیشه‌های مشخص شده در بازی را بشکنند.

این بازی هیچ شخصیت محوری، داستان مشخص یا قانون خاصی ندارد. در واقع هدف اصلی این اثر سرگرم کردن مخاطب است و به خوبی نیز از عهده این کار بر می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Geometry Dash

شاید خیلی از شما درس هندسه را دوست نداشته باشید. در واقع این موضوع برای خیلی از افراد، از همان ابتدای دوران مدرسه مشترک است. اما نباید یک بازی را از روی اسم‌اش قضاوت کرد. این اثر یک تجربه متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. بازی Geometry Dash یک اثری ریتمی (Rhythm-Based) است که در آن وظیفه شما چیزی نیست جز رسیدن به خط پایان در هر مرحله. در این اثر شما با جهانی رنگارنگ و جذاب و هیجان‌انگیز مواجه می‌شوید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

تنها یک اشتباه کوچک در یک مرحله کافی است تا مجبور شوید کل مرحله را از ابتدا آغاز کنید. برخی اوقات با خود می‌گویید اصلا امکان ندارد کسی توانداین مراحل را پشت سر بگذارد. مخصوصا مراحلی که واقعا آزاردهنده هستند. این اثر یک بخش تمرینی دارد که می‌توانید به لطف آن ابتدا کمی با حال و هوای بازی آشنا شوید. عکس‌العمل دست‌ها، هماهنگی چشم‌ها و حرکات انگشتان، زمان‌بندی، حافظه و دقت شما با بازی Geometry Dash تقویت می‌شوند. موسیقی متن بازی نیز بسیار خوب است و حسابی در بازی غرق‌تان می‌کند. هر یک از مراحل این اثر درجه سختی متفاوتی دارد و و روش‌های متفاوتی برای پشت سر گذاشتن‌اش نیاز است که باید با تمرین به همه آن‌ها مسلط شوید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Monster Dash

اگر طرفدار آثار پلتفرمر و دو بعدی هستید، حتما باید بازی Monster Dash را تجربه کنید. با این که در حال حاضر اکثر بازی‌های ویدیویی به صورت سه بعدی ساخته می‌شوند، اما Halfbrick Studios فرمول خاص خود را دنبال می‌کند. این بازی از نظر بصری بسیار رنگارنگ و زیبا است که طراحی خوب‌اش موجب می‌شوند کاربران به سرعت جذب این اثر شوند.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی Monster Dash بازیکنان با یک محیط عمودی مواجه می‌شوند. در واقع شما باید به سمت جلو حرکت کرده و هر هیولایی که می‌بینید را از بین ببرید. اگر نگران سیستم حرکت این اثر هستید، باید بگوییم که حرکت کاراکتر اصلی در این بازی به صورت خودکار است. بازیکنان فقط باید در مواقع لزوم از روی موانع بپرند.

در بازی Monster Dash سلاح‌های بسیار زیادی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند هر وقت اراده کردند، اسلحه خود را عوض کنند. در نتیجه شما در مواجهه با هیولاها کاملا مجهز هستید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Epic Skater

اسکیت یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های در کشورهای مختلف جهان به حساب می‌آید. با این حال همه قبول دارند که این ورزش بسیار چالش‌برانگیز است. در واقع کسب مهارت و حرفه‌ای شدن در ورزش اسکیت اصلا کار آسانی نیست. در نتیجه اگر وقت کافی برای تجربه این ورزش در دنیای واقعی ندارید، می‌توانید آن را به صورت مجازی تجربه کنید. برای این کار هم می‌توانید به سراغ بازی Epic Skater بروید. به لطف این اثر شما می‌توانید به آن اسکیت‌بازی تبدیل شوید که آرزوی‌اش را دارید.

بهترین بازی های آفلاین ios

در این بازی شما در نقش یک جوان اسکیت‌باز قرار می‌گیرید. او قصد دارد از مدرسه به خانه برگردد و شما نباید اجازه دهید کاراکتر اصلی‌تان در مسیر آسیب ببیند. مکانیک‌های بازی Epic Skater بسیار ساده هستند. اما وقتی به نواحی دارای موانع می‌رسیم، آنگاه بازی چالش‌برانگیزتر می‌شود.

در بازی Epic Skater بازیکنان باید از مهارت‌های خاصی استفاده کنند تا بتوانند با موفقیت از نقاط مختلف محیط عبور کنند. بدون تردید این اثر گیم‌پلی خیلی ساده‌ای ندارد. هرچه سرعت اسکیت کردن بیشتر شود، شانس موفقیت شما کاهش پیدا می‌کند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Neon Shadow

اگر به دنبال اثر اکشنی هستید که از نظر زیبایی‌شناسی و استایل هنری نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، بهتر است سری به بازی Neon Shadow بزنید. این بازی به خوبی شما را راضی نگه می‌دارد. این اثر شانس این را به شما می‌دهد که بتوانید نسل بشر را از فروپاشی و حتی انقراض نجات دهید.

داستان از جایی شروع می‌شود که ماشین‌های هوشمند به دشمنان انسان‌ها تبدیل شده‌اند و حالا قصد دارید نسل بشر را نابود کنند. در بازی Neon Shadow شما آخرین شانس انسان‌ها هستید. در نتیجه باید از فروپاشی جامعه انسانی جلوگیری کرده و شرایطی برای ادامه حیات بشر مهیا کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و گیم‌پلی غنی‌ای دارد. در نتیجه تجربه آن می‌تواند هر کسی را راضی نگه دارد. سبک و سیاق این اثر مشابه بازی‌های شوتری دهه 90 میلادی است. در نتیجه تجربه آن می‌تواند حس و حال نوستالژیک در شما به وجود آورد. در نتیجه می‌توان بازی Neon Shadow را یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS قلمداد کرد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Dragon Mania

کمتر کسی پیدا می‌شود که داستان‌هایی با محوریت اژدهایان را دوست نداشته باشد. چه جلوه‌های مدرن و چه تصویرگری‌های کلاسیک این موجودات بسیار جذاب به نظر می‌رسند. بازی Dragon Mania اثری است که به شما اجازه می‌دهد اژدهایان را اهلی کرده و آن‌ها را پرورش دهید. در ابتدا و زمانی که شروع به پرورش این موجودات می‌کنید، آن‌ها کاملا زیبا و بی‌آزار به نظر می‌رسند. اما شما باید آن‌ها به هیولاهای قدرتمندی که انتظارش را داریم، تبدیل کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی Dragon Mania شما با نژادهای مختلف اژدهایان روبه‌رو شده و باید آن‌ها را پرورش دهید تا بتوانند به موجودات نیرومندی بدل شوند. پس از این کار شما می‌توانید آن‌ها را در مبارزات مختلف شرکت دهید. در واقع بازیکنان می‌توانند اژدهایان پرورش یافته خود را به جان اژدهایان دوستان‌شان بیندازند. اگر هم دوست ندارید با دوستان خود به مشکل بخورید، می‌توانید کار دیگری انجام دهید. در بازی Dragon Mania گاه و بی‌گاه جنگجویان وایکینگ به شما حمله می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید برای دفاع از خود، به اژدهایان خود متوصل شوید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Townsmen

بازی Townsmen یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید. این اثر در حقیقت از چندین ژانر مختلف تشکیل شده است. کسانی که تازه با این بازی مواجه می‌شوند، تجربه‌ای خوب از ژانر استراتژی و شبیه‌سازی را به دست خواهند آورد.

در اوایل بازی Townsmen یک شهر کوچک در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود که در آن چند شهروند حضور دارند. شرایط این شهروندان در ابتدای کار اصلا خوب نیست. در واقع شما در این بازی وظیفه دارید که با پیشروی‌های‌تان شهر را بزرگ و بزرگتر کرده و ساکنین‌اش را بیشتر کنید. همچنین باید به شرایط اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا شهروندان شادتر به زندگی‌شان ادامه دهند.

بهترین بازی های آفلاین ios

البته شرایط در این اثر همیشه یکسان نیست. پس هر لحظه باید منتظر یک رخداد غیر منتظرانه باشید. اگر قادر به کنترل شرایط نباشید، ممکن است اوضاع خوب پیش نرود و در نتیجه ساکنین از شما ناراضی شوند. در نتیجه اگر چنین اوضاعی را نمی‌پسندید، باید با تمرکز کامل بازی Townsmen را تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Sea Battle 2

بازی Sea Battle در واقع یک بردگیم (Board Game) یا بازی رومیزی است که محبوبیت زیادی دارد. شاید برخی از شما آن را تجربه کرده باشید یا حتی با این بازی بزرگ شده باشید. اگر پیش‌تر این بازی رومیزی را تجربه کرده باشید، نسخه iOS بازی Sea Battle 2 را نیز دوست خواهید داشت. چون به راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. این بازی از نظر کلی شباهت‌های زیادی به نسخه اول این مجموعه دارد. تنها تفاوت در این است که شما به جای تخته برد رومیزی، آن را روی تلفن هوشمندتان تجربه می‌کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی Sea Battle 2 بازیکنان باید کاملا هدفمند و با برنامه موقعیت‌های قرار گیری کشتی‌های خود را انتخاب کنند. هدف از این کار نیز این است که بتوانید کشتی‌های دشمن را نابود کرده و راه خود را برای رسیدن به پیروزی هموار سازید. در شروع بازی شما و حریف‌تان بازی موقعیت‌های کشتی‌های‌تان را مشخص کنید. یادتان باشد که در این چینش باید نهایت دقت را به کار ببرید.

بازی Sea Battle 2 را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کنید. شاید گرافیک بازی آنقدرها هم چشم‌گیر نباشد، اما ارائه یک گیم‌پلی جذاب می‌تواند ضعف‌های آن را کاملا بپوشاند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Swamp Attack

اصلی‌ترین دلیل جذاب بودن بازی Swamp Attack، قرار دادن بازیکن در یک شرایط واقع‌گرایانه است. در واقع رویکردی که سازندگان برای این اثر اتخاذ کرده‌اند را ما فقط پیش از این در آثار سینمایی دیده بودیم. در این بازی شما در نقش یک پیرمرد ساده ظاهر می‌شوید. کسی که تک و تنها در کلبه‌اش در یک منطقه باتلاقی زندگی می‌کند. او کاملا بی‌آزار است و فقط می‌خواهد از زندگی در لحظه لذت ببرد.

بهترین بازی های آفلاین ios

اما زمانی که یک ویروس مرموز در باتلاق شیوع پیدا می‌کند، کم کم اوضاع متفاوت می‌شود. این ویروس موجودات منطقه را به زامبی‌هایی خون‌خوار بدل می‌کند. زمان زیادی طول نمی‌کشد که تمام موجودات باتلاق به زامبی تبدیل می‌شوند. در این شرایط فقط پیرمرد سالم مانده و حالا می‌خوهد در برابر زامبی‌هایی مقاومت کند که می‌خواهد او را تکه تکه کنند.

در بازی Swamp Attack شما با هر موجود وحشتاکی مواجه خواهید شد. تصور این حیوانات در زندگی واقعی اصلا کار ساده‌ای نیست. به هر حال شما در این اثر باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید از خود دفاع کنید. درجه سختی بازی هر بار در حال بیشتر شدن است، در نتیجه شما نباید در راه مقاومت در برابر زامبی‌ها از این تلاشی فروگذار کنید. بازی Swamp Attack بدون شک یکی از بهترین بازی های iOS است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Earn to Die 2

هر کسی که به آثار پساآخرالزمانی علاقه داشته باشد، بدون تردید از بازی Earn to Die 2 نیز لذت خواهد برد. این اثر که یک بازی با استایل دوبعدی محسوب می‌شود، شما را با جهانی آشفته آشنا می‌کند. بازی Earn to Die 2 جهانی پساآخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که در آن زامبی‌ها دنیا را پر کرده‌اند. تنها راه نجات از این مهلکه نیز رانندگی است. بازیکنان برای زنده ماندن در این جهان بی‌رحم و پر هرج و مرج باید سوخت و سایر تدارکات مورد نیاز را به دست آوردند. اما منابع در بازی Earn to Die 2 کاملا محدود و کمیاب هستند.

در واقع موفقیت نسخه ابتدایی موجب شد که استودیو Toffee Games تصمیم بگیرد نسخه دوم آن را بسازد. در واقع هر دوی این آثار گیم‌پلی مشابهی دارند. گیم‌پلی بازی از نوع Side-Scrolling است. با این حال بازی Earn to Die 2 از نظر داستانی متفاوت بوده و پنج برابر نسبت به نسخه اول طولانی‌تر است. با این که شاید تصور کنید در این بازی فقط می‌توانید در بین هجوم زامبی‌ها صرفا باید به سمت جلو حرکت کنید، اما داشتن استراتژی خوب نیز در این اثر از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال باید قبول کردن که این بازی اثری واقع‌گرایانه نیست. اما مکانیک‌های آن به قدری خوب هستند که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بسیاری از بازی‌‌های ریسینگ اهمیتی به سطح بنزین نمی‌دهند، اما شما باید در بازی Earn to Die 2 حواس‌تان به میزان سطح بنزین و دوام و مقاومت خودرو باشد. کافی است سوخت‌تان به پایان برسد تا با شکست روبه‌رو شوید.  زمان‌بندی شما در سرعت گرفتن یا کاهش دادن سرعت نیز در موفقیت شما در پیمایش مسیر اهمیت قابل توجهی دارد. شما باید قبل از پایان یافتن زمان معین به محل خواسته شده برسید. پس بازی Earn to Die 2 را نصب کرده و با تمام سرعت به پیش بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Racing Moto

شاید یکی از سبک‌های که کمترین اثر موفق را در خود دارد، مربوط به مسابقات موتورسواری است. البته گهگاه بازی‌های موفقی در این سبک و سیاق عرضه می‌شوند، اما تعداد آن‌ها روی پلتفرم موبایل زیاد نیست. با این وجود بازی Racing Moto می‌تواند بسیاری از دوست داران اینگونه آثار را راضی کند. اگر از کسانی هستید که به موتورسواری در جاده‌های متنوع علاقه‌مند هستید، حتما به سراغ بازی Racing Moto بروید.

مکانیک‌های این بازی بسیار ساده هستند. در نتیجه یاد گرفتن و کنار آمدن با این اثر کار دشواری نیست. در واقع نیازی نیست دائم با سیستم کنترل بازی Racing Moto درگیر باشید. دلیل آن هم عملکرد خوب سازندگان در ارائه یک سیستم کنترل کارا و کاربر پسند است.

بهترین بازی های آفلاین ios

در این اثر شما وارد جاده می‌شوید و باید از برخورد با وسایل نقلیه مختلف اجتناب کنید. در بازی Racing Moto انواع گوناگونی از وسایل نقلیه وجود دارند که با سرعت‌های متفاوتی در حرکت هستند. در ابتدای کار یک موتور هارلی داویدسون (Harley Davidson) به شما داده می‌شود. هرچه بیشتر در بازی پیشروی کنید، می‌توانید موتورهای بهتر و پرسرعت‌تری را در اختیار بگیرید. هر یک از این موتورها رو عملکرد شما در این اثر تاثیر قابل توجهی دارند.

درست است که امثال این آثار را زیاد در مارکت دیده‌ایم، اما این اثر توانسته به خوبی آن ایده‌ها را پیاده کند و به همین دلیل هم یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به شمار می‌رود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Traffic Rider

وقتی بحث بازی‌های موتورسواری به میان می‌آید، نمی‌توان به بازی Traffic Rider اشاره نکرد. این بازی که برترین نمونه از یک اثر موتور سواری است، یکی از بهترین بازی‌های آفلاین iOS نیز محسوب می‌شود. هدف شما در این اثر چیزی نیست جز رسیدن به خط پایان در کمترین زمان ممکن و بدون برخورد به موانع. جالب است بدانید که این بازی داری نمای اول شخص است. بازی‌های زیادی را نمی‌توانید در بازار پیدا کنید که نمای اول شخص را به شما ارائه دهند.

شما می‌توانید در بازی Traffic Rider وسایل نقلیه خود را ارتقا دهید تا به لطف پیشرفت آن‌ها بتوانید امتیازات و پول بیشتری به دست آورید. شاید تصور کنید که پیشروی در این اثر کار ساده‌ای است، اما اشتباه می‌کنید. هر چه در بازی جلوتر بروید، چالش‌ها برای‌تان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. بازیکنان در این بازی اهداف مشخص دیگری نیز دارند که با تکمیل کردن آن‌ها می‌توانند به سطوح بعدی دست پیدا کنند.

بهترین بازی های اندروید

این اثر دارای حالت‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به Trials ،Two-Player و Basic Infinite Runner اشاره کرد. در حالت Basic Infinite Runner شما صرفا به مسیر ادامه می‌دهید و فقط باید رکورد برای خود ثبت کنید. بازی Traffic Rider دارای 70 مرحله و 29 موتورسیکلت است که باید آن‌ها را آنلاک کنید. گرافیک این بازی بسیار زیبا است و شما در حقیقت احساس می‌کنید دارید تصاویر رانندگی یک موتورسوار واقعی را تماشا می‌کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی CSR Racing 2

اگر تصور می‌کنید Asphalt آرکیدی‌ترین اثری است که می‌توانید تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بازی CSR Racing 2 بزنید. این بازی چندین سال پیش عرضه شده و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. این اثر دارای ماشین‌های لایسنس شده است و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی CSR Racing 2 خبری از حرکات آکروباتیک نیست، اما با این وجود گیم‌پلی جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر به دنبال یک اثر خوش استایل هستید که تجربه‌ای واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد، حتما به سراغ بازی CSR Racing 2 بروید. همان‌طور که گفتیم در این اثر تعداد بسیار زیادی ماشین‌های لایسنس شده وجود دارند که می‌توانید از رانندگی با آن‌ها لذت ببرید.

اگر می‌خواهید یک اثر ریسینگ متفاوت را تجربه کنید، بهتر است بازی CSR Racing 2 را مد نظر داشته باشید. این بازی از هر نظر می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Paper Toss

در دنیای واقعی هر پرت کردن کاغذ به درون سطل زباله یک فعالیت و سرگرمی موقتی به حساب می‌آید که بسیاری از ما آن را تجربه کرده‌ایم. خیلی اوقات ما از حضور در کلاس‌ها، کنفرانس‌ها و محل کار خسته می‌شویم و دوست داریم کمی خود را با کارهای دیگر سرگرم کنیم. پرت کردن کاغذ به درون سطل زباله در این مواقع کاملا راه‌گشا است.

با بازی Paper Toss دیگر نیازی به کاغذ و سطل زباله واقعی ندارید. در این اثر شما می‌توانید به سادگی کاغذها را به درون سبدهای خاصی پرت کنید. البته شاید این بازی حس و حال تجربه این کار به صورت فیزیکی را به شما ارقا نکند، اما باید قبول کرد که می‌تواند با آن سرگرم شد. در واقع این بازی کژوال (Casual) می‌تواند زمان آزاد شما را به راحتی پر کند.

بهترین بازی های آفلاین ios

در بازی Paper Toss نباید دنبال هدف و داستان خاصی باشید. صرفا خود را با درت کردن کاغذ سرگرم کنید. این اثر در هر موقعیتی قابل تجربه است و شما آن را در طول مسیرهای بین محل کار تا خانه هم می‌توانید تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Make More!

شاید خیلی از شما دید خوبی نسبت به بازی Make More! نداشته باشید. اما باید قبول کنید که هسته مکانیک‌های بازی آنقدر ساده هستند که می‌توانند به سرعت مخاطبان زیادی را با اثر جذب کنند. این اثر به بازیکنان اجازه می‌دهد که در نقش صاحبان کارخانه‌ها قرار بگیرند. در نتیجه شما باید برای تربیت و آموزش کارکنان و سرکارگران مختلف تلاش کنید. کارگرها با توجه به سطح و درجه‌ای که دارند، وظیفه‌ی خاصی را برعهده می‌گیرند.

کل بازی Make More! در محیط کارخانه جریان دارد و شما باید در این محل وظایف جذاب و جالبی را انجام دهید. اگر حس کردید که بازی کمی خسته کننده شده، می‌توانید با استفاده از راهکار‌هایی کارگرها را به انجام کار بیشتر وادار کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

در مجموع باید گفت که ایده کلی اثر منحصر به فرد است. با این حال باید گفت که برای تجربه بازی Make More! نیاز به مهارت و ویژگی خاصی ندارید، پس به راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید. هدف اصلی شما در این اثر چیزی نیست جز توسعه و ساخت کارخانه‌ها و کارگاه‌های بیشتر و به همین خاطر هم باید تعداد کارگرهای خود را افزایش دهید.

شکی در این نیست که بازی Make More! می‌تواند به سرعت توجه بازیکنان را به سمت خود جلت کند و به همین خاطر هم یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Angry Birds 2

استودیو Rovio Entertainment در سال 2009 بازی Angry Birds را عرضه کرد. این اثر به سرعت توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. همین اتفاق موجب شده که دیدن این بازی روی گوشی موبایل افراد مختلف کاملا عادی به نظر بیاید. در نتیجه Angry Birds به یک فرنچایز شناخته شده بدل شد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه در حال حاضر شناخته‌تره شده‌ترین فرنچایز در بین بازی‌های ویدیویی موبایلی است. این فرنچایز توانست با پشت سر گذاشتن آثاری نظیر Pokemon Go و Flappy Bird به محبوب‌ترین مجموعه روی پلتفرم موبایل تبدیل شود.

بهترین بازی های اندروید

بازی Angry Birds 2 اولین دنباله اصلی برای این مجموعه محسوب می‌شود. معمولا دنباله‌هایی که برای یک اثر موفق ساخته می‌شوند، چندان خوب از کار در نمی‌آیند. اما بازی Angry Birds 2 می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند. با این که برخی از بخش‌های بازی همچنان تکراری هستند، ولی ویژگی‌های جدیدی نیز می‌توان در این اثر دید. اگر می‌خواهید زمان آزاد خود را با تجربه اثری لذت‌بخش سپری کنید، پیشنهاد ما بازی Angry Birds 2 است. این اثر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Dark Sword

شاید با دیدن نام Dark Sword کمی مردد شوید. اما نگران نباشید، این اثر هیچ ارتباطی به بازی Dark Souls ندارد. همان‌طور که می‌دانید دارک سولز یکی از سخت‌ترین فرنچایز‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است و برخی افراد از شنیدن نام آن نیز فراری هستند. اما بازی Dark Sword به هیچ عنوان شباهتی به ساخته استودیو فرام سافتور (FromSoftware) ندارد. این بازی اثری کاملا هنری است. این اثر طراحی مینیمالی دارد و سازندگان‌اش توانسته‌اند به خوبی از خصوصیات زیبایی‌شناسی بهره ببرند.

همه چیز در بازی Dark Sword به رنگ مشکی خلاصه می‌شود. حتی اگر در حین درگیری خون‌ریزی نیز اتفاق بیفتد، خون با رنگ مشکی به نمایش درمی‌آید. این اثر شما را در نقش یک مبارز غمگین و سخت‌کوش قرار می‌دهد که باید در برابر توده‌ی عظیمی از دشمنان‌اش یک‌تنه به نبرد بپردازد.

بهترین بازی های آفلاین ios

یکی از مزایای بازی Dark Sword سیستم پاداش آن است. در نتیجه تلاش‌های سرسختانه شما بی‌جواب نمی‌مانند. بازیکنان می‌توانند پس از دریافت امتیازات کافی، دست به ارتقا کاراکتر خود بزنند. در واقع شما می‌توانید شخصیت اصلی بازی را از جنبه‌های مختلف ارتقا دهید. در این شرایط می‌توانید با قدرت بیشتر با سیل بزرگ دشمنان به جنگ مشغول شوید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Pixel Dungeon

اگر یک اثر نقش‌آفرینی با ریتم تند چیزی نیست که به دنبال آن هستید، پس احتمالا با آثاری نظیر Pixel Dungeon سرگرم خواهید شد. این بازی یک اثر آرامش‌بخش و جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی Pixel Dungeon در نگاه اول یک اثر روگ لایک (Roguelike) و ساده به نظر می‌رسد، اما کافی است مدتی آن را تجربه کنید تا ببینید با چه اثر پیچیده و جذابی روبه‌رو هستید. در این بازی هدف شما پیدا کردن یک طلسم خاص است.

بازی Pixel Dungeon شما را مجبور می‌کند وارد سیاه‌چاله‌های مخوفی شده و با غول‌ها و موش‌های مختلف بجنگید. البته به دست آوردن گنجینه‌‌ها و پاداش‌های مختلف نیز می‌تواند در مسیر به شما قوت قلب بدهد. هرچند باس‌های بازی Pixel Dungeon کار را به شدت برای‌تان سخت می‌کنند. مکانسیم‌های این اثر را نمی‌توانید در سایر نمونه‌های هم‌سبک پیدا کنید و در نتیجه کشف و تجربه آن‌ها می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد. در بازی Pixel Dungeon مراحلی وجود دارد که عبور از آن‌ها به شجاعت شما بستگی دارد. همچنین ریسک‌پذیر بودن یا محافظه‌کار بودن نیز در روند بازی تاثیرگذار است.

بهترین بازی های اندروید

واژه Pixel در نام این اثر بی‌معنا نیست. در واقع بازی Pixel Dungeon یک اثر پیکسلی است که به همین دلیل هم با تجربه آن حس و حال آثار کلاسیک در شما زنده می‌شود. اگر از عاشقان قدیمی سبک RPG هستید، بدون شک این اثر شما را راضی خواهد کرد. بازی Pixel Dungeon ساده و سرگرم‌کننده بوده و گیم‌پلی آن دارای سیستم کنترل فوق‌العاده‌ای است که حتما شما را راضی نگه می‌دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی SoulCraft

بازی SoulCraft یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS در سبک نقش‌آفرینی و اکشن-ماجراجویی است. این اثر با الهام از آثاری نظیر Dark Siders و چند بازی کلاسیک دیگر که مربوط به سایر پلتفرم‌ها هستند، ساخته شده است. در ابتدا تصور می‌کنید به خاطر الهامات این بازی از سایر آثار، با اثری تکراری طرف هستید. اما کافی است چند لحظه ابتدایی آن را پشت سر بگذارید تا به اشتباه خود پی ببرید. البته بدون شک شما متوجه تشابهات مختلف آن با سایر آثار می‌شوید، اما این موارد در حدی نیستند که آزار دهنده باشند. در واقع این حس تکراری بودن بازی SoulCraft فقط برای لحظات کوتاهی در شما به وجود می‌آید. پس چند دقیقه پیشروی متوجه می‌شوید که این اثر دارای مولفه‌های منحصر به فردی نیز هست.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

این بازی به شدت چالش‌برانگیز است و مطمئنا مخاطب‌های خاص خود را دارد. گرافیک این اثر بسیار زیبا بوده و هیولاها و شیاطین در آن به بهترین شکل به تصویر کشیده شده‌اند. بازی SoulCraft به شما اجازه می‌دهد با موجودات بدذات و حتی در مواردی با فرشته‌ها بجنگید. گیم‌پلی این بازی به شدت مبتنی بر سبک اکشن است. این اثر کاملا ارزشمند بوده و در نتیجه از صرف وقت برای آن پشیمان نخواهید شد. بازی SoulCraft ما را به مناطقی نظیر ونیز، رم، هامبورگ، نیویورک و مصر می‌برد. این بازی دارای حالات مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به Time Run ،Arena, Hellgate ،Crystal Defense و Boss Fight اشاره کرد.

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Mini Metro

بازی Mini Metro یکی از بهترین بازی‌ها در سبک معمایی یا پازلی محسوب می‌شود.اگر به سیستم نقل و انتقال علاقه داشته باشید، این بازی را نیز دوست خواهید داشت. در بازی Mini Metro وظیفه دارید تا بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای دنیا را به یک سیستم حمل‌ و نقل گسترده مجهز کنید. فاکتور سرگرم‌کننده این بازی را می‌توان در همان آغاز با تمام وجود احساس کرد؛ وقتی برای بررسی و حرکت زیر خیابان‌های هر شهر، مجبور به تغییر نقشه دو بعدی می‌شوید. به همین دلیل است که این بازی یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید.

در بازی Mini Metro شما برای هر کاری با محدودیت‌های خاصی مواجه هستید. پس در انتخاب‌های خود باید دقت کامل را به کار برده و کاملا هوشمندانه عمل کنید. در واقع اگر مردم مجبور شوند در هر ایستگاه مدت زیادی منتظر بمانند، شما بازی را خواهید باخت. این بازی با تکیه بر سمبل‌هایی است که به شما نشان می‌دهد کدام مسافران باید به مقصد مورد نظر منتقل شوند. این بر عهده شماست که به ایستگاه‌ها متصل شوید. هر هفته لوکوموتیوها، تونل‌ها، خط‌ها، پل‌ها و واگن‌های جدیدی برای ادامه دادن ساختار توسعه حمل و نقل شهری دریافت می‌کنید. هدف، جلوگیری از ازدحام در ایستگاه‌های مترو حین بازی است که مشخصا در امتیاز شما تاثیر خواهد گذاشت.

بهترین بازی های آفلاین ios

نقشه بازی Mini Metro با دقت طراحی شده و سازندگان باری ساخت آن به جنبه‌های زیبایی شناختی توجه ویژه‌ای کرده‌اند. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد؛ هیچ‌گاه چشم از مهم‌ترین ایستگاه‌های مترو بر ندارید. در حالت نرمال، این بازی همیشه آفلاین است. البته در حالت Daily یک حالت آنلاین وجود دارد که شما می‌توانید با بازیکنانی در سراسر جهان به رقابت برخیزید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

آموزش های کاربردی پیش از خرید:
نحوه تشخیص شارژر اصلی شیائومی

مجموعه Kingdom Rush

مجموعه Kingdom Rush در سبک دفاع از قلعه با فضایی فانتزی ساخته شده و حالت آن نیز Real-Time است. در این مجموعه مناطق خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید قلعه خود را در آن نواحی بنا کنید. همچنین با گذراندن چالش‌های مختلف و پیشرفت در بازی‌ها می‌توانید قلعه‌های‌تان را نیز ارتقا دهید.

فرنچایز Kingdom Rush یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. در نتیجه عدم وجود این آثار در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS غیر منتطقی به نظر می‌رسد. استودیو Ironhide Games تا به حال نسخه‌های Kingdom Rush ،Kingdom Rush Origins ،Kingdom Rush Frontiers و Kingdom Rush Vengeance را در این مجموعه عرضه کرده است.

Kingdom Rush

همه این آثار از نظر داستانی به هم مربوط هستند و در واقع دنباله روایت نسخه‌های پیشین را به تصویر می‌کشند. در نتیجه اگر به بازی‌های دفاع از قلعه علاقه دارید، حتما سری به آثار مختلف این فرنچایز بزنید. قابل ذکر است که بازی Kingdom Rush Vengeance محبوب‌ترین نسخه در این مجموعه محسوب می‌شود.

بازی Kingdom Rush Vengeance بی شک یکی از برترین آثار عرضه شده در سال 2018 در سبک دفاع از قلعه به شمار می‌رود. این بازی جدیدترین نسخه از سری آثار محبوی Kingdom Rush است. بازی Kingdom Rush Vengeance از جنبه‌های مختلف شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین این فرنچایز دارد. شما در این اثر باید مدیریت یک قلعه را برعهده گرفته و با استفاده از هیروهایی که در اختیار دارید، دشمنان خود را از پا درآورید. بازی Kingdom Rush Vengeance دارای چندین قلعه، 16 استیج (Stage)، 35 دشمن مختلف، 30 سطح ارتقا و بیش از 50 اچیومنت (Achievement) است. این بازی آفلاین بوده و هیچ بخش آنلاینی ندارد. همچنین خبر خوب این است که این اثر دارای ویژگی Pay-to-Win نیست.

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی The Battle of Polytopia

در صورتی که از گیم‌پلی آثاری نظیر Clash of Clans لذت می‌برید، اما دوست ندارید با کاربران واقعی در فضای آنلاین رقابت کنید، می‌توانید به سراغ بازی The Battle of Polytopia بروید. این بازی اثری استراتژیکی و نوبتی است که چالش‌های زیادی را پیش پای شما قرار می‌دهد. این اثر در واقع ترکیبی است از بازی‌های Clash of Clans و Civilization VI. اما با این حال این اثر ویژگی‌های خاص خود را نیز دارد. اگر از طرفداران سری بازی‌های تمدنی هستید، حتما باید شانسی به این بازی بدهید. این بازی شامل چندین قبیله است که با هم سر نزاع دارند.

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی The Battle of Polytopia را روی گوشی آیفون خود می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید. ویژگی‌های جذاب و رایگان بودن این اثر، موجب شده که ما آن رایکی از بهترین بازی های آفلاین iOS در نظر بگیریم. در این بازی شما می‌توانید روز به روز پیشرفت کرده و خود را ارتقا دهید. با رسیدن به فناوری‌های جدید می‌توانید قدرت خود را دوچندان کنید. همان‌طور که گفتیم، ساختار این بازی به‌صورت نوبتی است. یعنی در هر نوبت، بازیکنان براساس تعداد و اندازه شهرهایی که کنترل کرده‌اند، ستاره دریافت می‌کنند. بازیکنان می‌توانند از این ستاره‌ها برای ارتقا وسایل قیبله، ساخت نیرو یا جمع‌آوری منابع استفاده کنند. شما باید درمورد چگونگی صرف منابع خود و قرار دادن نیروها، استراتژی‌های خوبی را به کار ببرید. بخش تک نفره بازی The Battle of Polytopia بسیار مهیج است. همچنین این اثر دارای بخش چند نفره و آنلاین نیز هست که آن هم می‌تواند لذت‌بخش باشد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Fallout Shelter

طرفداران فرنچایز Fallout می‌توانند از تجربه این اثر لذت ببرند. در واقع همان‌طور که از نام اثر پیدا است، این بازی یکی از آثار مجموعه فالوت از استودیو بتسدا (Bethesda) به حساب می‌آید. این بازی به طرفداران اجازه می‌دهد حتی در زمان رفت و آمد و وقتی پای کنسول خود نیستند، از تجربه جهان فالوت لذت ببرند. بازی Fallout Shelter یک اثر محبوب برای کسانی است که فیلم‌های پساآخرالزمانی و زامبی‌محور را دوست دارند. در این بازی شما باید یک پایگاه و سرپناه برای عدم آلوده شدن به تشعشعات رادیواکتیوی بسازید. بازماندگان در این مکان ساکن می‌شوند و شما باید تدارکات مورد نیاز آن‌ها را مدیریت کرده و از آن‌ها در برابر هجوم موجودات جهش‌یافته محافظت کنید.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

اگر عاشق بازی‌های مدیریتی باشید و در عین حال در دسته طرفداران مجموعه Fallout جای بگیرید، حتما عاشق بازی Fallout Shelter می‌شوید. با این که این بازی در واقع یک اثر علمی-تخیلی با تم ترسناک است، اما گرافیک و طراحی آن سبک کارتونی و دو بعدی جالبی دارد. شما در طول بازی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که زندگی ساکنان در پناهگاه را به خطر می‌اندازند. پس باید کاملا حواس‌تان را جمع کنید تا مرتکب کوچکترین اشتباهی نشوید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Bejeweled

نزدیک به دو دهه قبل بود که اولین بار با بازی Bejeweled آشنا شدیم. اما این اثر هنوز هم محبوبیت زیادی دارد. حالا با گسترش بازی‌های ویدیویی روی پلتفرم موبایل، شما می‌توانید این اثر را روی گوشی اپل خود تجربه کنید. محبوبیت زیاد این اثر موجب شد که ما آن را در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS جای دهیم.

بهترین بازی های آفلاین ios

هدف شما در بازی کلاسیک Bejeweled قرار دادن موارد هم‌رنگ در کنار هم است. در واقع باید سه مورد از موارد رنگی را در مجاورت هم قرار دهید تا بتوانید امتیاز بگیرید. با این حال در طول این سال‌ها بازی دست‌خوش‌ تغییرات متعددی نیز شده است. حالا شما می توانید از این اثر در حالت‌های مختلف لذت ببرید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Toon Blast

ما در مورد پیش شما را با بازی Bejeweled آشنا کردیم و گفتیم که آن را می‌توان یکی از برترین آثار کلاسیک در سبک Match Three دانست. حالا بهتر است با بازی Toon Blast آشنا شوید که آن را می‌توان نمونه‌ای مدرن با همان سبک و سیاق دانست. در واقع این دو بازی از نظر کلی شباهت‌های زیادی به هم دارند و هدف‌شان یکسان است. اما با این حال بازی Toon Blast ویژگی‌های جدید نیز دارد که می‌تواند گیمرهای نسل جدید را راحت‌تر به سمت خود جذب کند.

بهترین بازی های آفلاین ios

در این اثر شما با بلاک‌های مختلف سر و کار دارید و دائم باید آن‌ها را حرکت دهید. این بازی در حال حاضر یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید که در آن می‌توانید هزاران مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. همچنین بازیکنان می‌توانند بازی Toon Blast را در کنار دوستان‌شان نیز تجربه کنند و لذت ببرند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی R.B.I. Baseball 18

همه طرفداران بازی‌های ورزشی قطعا عاشق آثاری هستند که برای تجربه آن‌ها نیازی به اتصال دائم اینترنت نداشته باشند. بازی R.B.I. Baseball 18 برای طرفداران ورزش بیسبال ساخته شده و از مزیت آفلاین بودن بهره‌مند است.

بهترین بازی های آفلاین ios

این اثر می‌تواند تجربه‌ای بسیار خود از بازی‌های بیسبال را برای مخاطبان به ارمغان آورد. این بازی از هر جهتی که فکرش را بکنید، فوق‌العاده است. در بازی R.B.I. Baseball 18 شما می‌توانید کنترل تیم مورد علاقه‌تان را برعهده بگیرید. در نتیجه بازیکنان معتبر MLB در اختیار شما قرار می‌گیرند. پس اگر به دنبال یک اثر با محوریت ورزش بیسبال هستید، حتما به سراغ بازی R.B.I. Baseball 18 بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

شارژر آیفون چی بخریم؟
بهترین شارژر های ایفون

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Knights of Pen & Paper 2

بسیاری از افراد بازی‌های پیکسلی و گیم‌پلی آثار کلاسیک را دوست دارند. اما متاسفانه آثار زیادی در این سبک سیاق پیدا نمی‌شوند. در این میان آثار آفلاین نیز از همه کمتر هستند. اما با این حال نباید ناامید شوید. زیرا در چنین مواقعی می‌توانید دل‌تان را به آثاری نظیر بازی Knights of Pen & Paper 2 خوش کنید.

بهترین بازی های آفلاین ios

این بازی اثری در سبک نقش‌آفرینی و مبتنی بر حالت نوبتی است. شما در این بازی می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کرده و با دشمنان وارد مبارزه شوید. بازی Knights of Pen & Paper 2 یکی از برترین آثار پیکسلی است که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. مهم نیست در چه مکانی قرار دارید، شما می‌توانید در هر زمانی که دوست دارید با تجربه این اثر خود را سرگرم کنید. بازی Knights of Pen & Paper 2 یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS محسوب می‌شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی To the Moon

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی To the Moon یک اثر داستان‌محور در سبک نقش‌آفرینی است که در ابتدا برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه شد، اما پس از گذشت مدتی به دست کاربران iOS نیز رسید. این مورد از بازی های آفلاین آیفون داستان دو دکتر را روایت می‌کند که در خاطرات یک شخص مرده سیر می‌کنند و سعی دارند به صورت مصنوعی آخرین خواسته او را محقق سازند. این که خواسته شخص چه بوده و شما چطور باید آن را برآورده کنید را بهتر است خودتان در طی تجربه بازی بفهمید. اگر به خاطر پیچیدگی و زمان‌بر بودن بازی‌های RPG علاقه زیادی به این سبک و سیاق ندارید باید بگوییم که در گیم‌پلی بازی To the Moon مکانیسم‌های نقش‌آفرینی نقش کم‌رنگی دارند و بازی بیشتر حال و هوای آثار ماجراجویی را القا می‌کند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازي های آفلاين آيفون هستید بد نیست به سراغ این اثر بروید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Super Mario Run

بهترین بازی های آفلاین ios

Super Mario Run اولین بازی رسمی نینتندو برای iOS است و کاربران اپل را به ماجراجویی با کاراکتری دعوت می‌کند که بسیاری با او بزرگ شده‌اند. برعکس سایر نسخه‌های مجموعه سوپر ماریو شما در این اثر فقط باید با ضربه زدن روی نمایشگر در بازی پیش‌روی کنید.

شما به عنوان کنترل کننده ماریو باید در طول بازی تلاش کنید تا مانع‌های مختلفی را پشت سر بگذارید و اجازه ندهید آسیبی از سوی دشمنان‌تان ببینید. بازی سعی می‌کند آیتم‌هایی را برای تشویق‌تان ارائه دهد و که یکی از این موارد سکه‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقا شخصیت خود و خرید آیتم‌های جدید مانند لباس‌ها، لوازم جانبی و ابزارهای مختلف استفاده کنید.

یکی از جذابیت‌های اصلی این مورد از بهترین بازی های آفلاین آیفون، وجود حالت Toad Rally است که در آن گیمرها با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بتوانند سطح خود را بالاتر ببرند. بازی Super Mario Run از حالت آنلاین هم برخوردار است و شما می‌توانید در هر دو حالت از آن لذت ببرید. این اثر به لطف موسیقی جذاب و سیستم کنترل ساده و سرگرم‌کننده‌اش به یک بازی محبوب برای کاربران iOS تبدیل شده است. این بازی در حال حاضر روی اپ استور با میانگین تقریبا 65 هزار رای نمره 3.7 از 5 را دریافت کرده که نشان می‌دهد نینتندو تا حد زیادی تجربه موفقی را پشت سر گذاشته و می‌تواند در آینده نیز آثار خوبی را روی این پلتفرم منتشر کند.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Candy Crush Saga

بهترین بازی های آفلاین ios

کمتری کسی پیدا می‌شود که با این بازی معروف آشنایی نداشته باشد. بازی Candy Crush Saga با داشتن میلیون‌ها علاقمند  نه تنها یکی از بهترین بازی های آفلاین آیفون رایگان است، بلکه یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ موبایل نیز به حساب می‌آيد.

در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید کنار هم قرار دادن شکلات‌های هم‌شکل است. با این کار شما می‌توانید مراحل جدید را تجربه کرده و به سراغ چالش‌های سخت‌تر بروید. در مراحل سخت‌تر مواردی مثل بمب‌ها می‌توانند حسابی کارتان را سخت کنند. در واقع هدف اصلی در بازی Candy Crush Saga این است که با کمترین تعداد حرکت ممکن در حذف تمام شکلات‌های موجود در مرحله به بیشترین امتیاز برسید.

این بازی موسیقی دل‌نشیمی نیز دارد که تجربه آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین تیم سازنده یک جدول رده‌بندی نیز برای گیمرها در نظر گرفته که آن‌ها را تشویق می‌کند برای کسب رتبه بهتر همواره تلاش کنند. قابل ذکر است که شما این اثر را به صورت آنلاین نیز می‌توانید در کنار دوستان‌تان تجربه کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Two Dots

بهترین بازی های آفلاین ios

اگر به دنبال یک اثر ساده و جالب می‌گردید که بتواند سرگرم‌تان کند، بهتر است در بین بازی های آفلاین برای آیفون به سراغ Two Dots بروید. تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که نقاط مختلف را به هم وصل کنید تا بتوانید دست به حل پازل‌های جذاب اثر بزنید. این اثر کاملا رایگان است و یکی از بهترین آثار تفننی است که برای گذراندن وقت می‌توان انتخاب‌اش کرد.

بازی Two Dots بالغ بر 3700 مراحله چالش‌برانگیز دارد که هر کدام به شکل خاصی طراحی شده‌اند تا سرگرم‌تان کنند. موسیقی آرامش‌بخش و طراحی مینیمالیستی بازی از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند نظرتان را جلب کند. علاوه بر این، بازی پر از حالت‌های مختلف است و هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید روی فیسبوک دوستان‌تان را هم در این اثر به چالش دعوت کنید.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Asphalt 9: Legends

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Asphalt 9: Legends اثری است که مهارت شما در رانندگی را به چالش می‌کشد. اگر می‌خواهید به یکی از بهترین گیمرها در زمینه آثار ریسینگ تبدیل شوید باید به سراغ این اثر از بهترین بازی های آیفون آفلاین بروید. بازی آسفالت 9 یک اثر آرکیدی است که اجازه می‌دهد کاربران در مسیرهای مختلف رقابت‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

شما در این اثر می‌توانید ماشین‌های فوق‌العاده از برندهایی مثل پورشه، فراری، لامبورگینی، دبلیو موتورز و … را سوار شده و با سرعت هر چه بیشتر سعی‌تان را برای پشت سر گذاشتن رقبا به کار بگیرید. مکان‌های مختلفی در این بازی برای رقابت انتخاب شده و گیمرها می‌توانند مهارت رانندگی‌شان را در نقاط مختلف جهان به چالش بکشند.

بازی Asphalt 9: Legends به گیمرها اجازه دسترسی به بیش از 60 نوع ماشین را می‌دهد و حتی امکان شخصی‌سازی آن‌ها نیز وجود دارد. در نهایت هم باید بگوییم که این مورد از بازی های آفلاين آيفون هم به صورت تک‌نفره و هم به شکل چندنفره قابل بازی است.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Star Wars: KOTOR

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Star Wars: KOTOR یک اثر محبوب در ژانر نقش‌آفرینی به حساب می‌آید که با الهام از یک مجموعه کمیک بوک ساخته شده است. همان‌طور که از اسم اثر مشخص است، شما در این اثر به دنیای جنگ ستارگان خواهید رفت. وظیفه گیمر در این بازی این است که گروهی از قهرمانان و شرورها را برای نجات کل کهکشان متحد کرده تا در مقابل نیروی دشمن مقاومت کنند.

در بازی Star Wars: KOTOR قابلیت طراحی و شخصی‌سازی کاراکتر وجود دارد و شما می‌توانید شخصیت اصلی را به هر شکلی که دوست دارید در جهان بازی هدایت کنید. در این اثر نکات جالبی وجود دارد که در طول ماجراجویی برای‌تان آشکار می‌شوند. مثلا شما می‌توانید به مکان‌های معروف مثل Jedi Enclave در سیاره دانتویین، Sith Academy در سیاره کوریبان، Cantina در سیاره تاتویین و مواردی از این قبیل سر بزنید. این مورد از بهترین بازیهای آفلاین آیفون می‌تواند تجربه خوبی را برای علاقمندان به فرنچایز جنگ ستارگان به ارمغان آورد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی The Room

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی The Room یک پازل سه‌بعدی با طراحی زیبا است که توسط استودیو Fireproof Games تولید شده و قصه کوچکی را روایت می‌کند. در این اثر شما با استفاده از نامه‌ها درباره جعبه‌های مرموز اطلاعاتی کسب کرده و باید معماهای مربوط به هرکدام را حل کنید. در شروع بازی چهار پازل پیش روی‌تان قرار می‌گیرد و در ادامه نیز با معماهایی روبه‌رو خواهید شد که حسابی ذهن‌تان را درگیر می‌کنند. گرافیک واقع‌گرایانه بازی The Room یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث شده این اثر تا این حد مورد استقبال گیمرها قرار بگیرد. اگر به آثار معمایی علاقه دارید، این اثر یکی از بازی های افلاین برای ایفون است که می‌توان تجربه کرد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Horizon Chase

بهترین بازی های آفلاین ios

بازی Horizon Chase شما را به تجربه 30 رقابت رایگان در جاده‌های متنوع دعوت می‌کند. این اثر یک بازی مسابقه‌ای و آرکید کلاسیک است که کاملا با الهام از آثار دهه 80 و 90 میلادی ساخته شده و می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای‌تان به ارمغان آورد. گرافیک این بازی نیز به خاطر 16 بیتی بودن شما را به یاد آثار قدیمی می‌اندازد و می‌تواند این موضوع برای بسیاری از گیمرها جالب باشد.

در کل بازی به خاطر خاص بود حساب می‌تواند نظرتان را جلب کند و در نتیجه نمی‌توان آن را در لیست بهترین بازی های افلاین ایفون رایگان قرار نداد. با بازی Horizon Chase شما می‌توانید در جاده‌های مختلف و در نقاط گوناگون دنیا به رقابت بپردازید؛ از جاده‌های جنگلی و پربرف گرفته تا محیط‌هایی که کویری هستند و در اطراف‌شان طوفان شن به چشم می‌خورد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Mob Control

بهترین بازی های آفلاین iOS

بازی Mob Control یک اثر خلاقانه بوده که گیم‌پلی آن ترکیبی از سبک استراتژیکی دفاع از برج و سندباکس باز است. گیمرها در این اثر در نقش یک برج مراقبت قرار می‌گیرند که به همه نقاط دید دارد و باید امنیت و آرامش شهروندان را حفظ کند و مانع از حمله غول‌ها، نینجاها، جهش‌یافته‌ها و دیگر دشمنان شود. شما در این بازی می‌توانید دست به ساختن تله‌ها و موانع گوناگون بزنید تا بتوانید دشمنان‌تان را متوقف کنید.

با این حال گیمرها این انتخاب را هم پیش رو دارند که دفاع از شهروندان را نادیده بگیرند و با احضار آشوبگرها دست به ایجاد ویرانی بزنند و شهر را نابود کنند. بازی Mob Control هم در بخش دفاع استراتژیکی از برج گیم‌پلی جذابی دارد و هم آزادی عمل خوبی به شما برای ایجاد آشوب می‌دهد. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS یک اثر رایگان است، اما بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای در آن وجود دارد.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی SevenBloks – Block Puzzle Game

بهترین بازی های آفلاین iOS

بازی SevenBloks – Block Puzzle Game یک اثر پازلی و فیزیک‌محور است که گیمرها باید در آن برای قرار دادن مناسب قطعات رنگی تلاش کنند. در واقع شما باید تلاش کنید با حرکت دادن، چرخاندن و سر دادن قطعات، 7 مورد از آن‌ها که هم‌رنگ هستند را به صورت افقی یا عمودی در کنار هم قرار دهید. هر چه در بازی بیش‌تر پیشرفت کنید، قوانین سخت‌گیرانه‌تر می‌شوند و حرکات محدودیت بیش‌تری پیدا خواهند کرد و در واقع بازی سعی می‌کند مهارت‌های‌تان را به چالش بکشد.

طراحی مینیمالیستی قطعات و موسیقی خوب بازی SevenBloks – Block Puzzle Game باعث می‌شود گیمرها با لذت بیش‌تری این اثر را تجربه کنند و با آن حسابی سرگرم شوند. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما باید بگوییم که برای موفق شدن در آن باید تجربه زیادی در بازی‌های پازلی و تاکتیکی داشته باشید. در واقع برای داشتن یک عملکرد خوب در بازی SevenBloks – Block Puzzle Game نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، صبر و تفکر متمرکز خواهید داشت.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Prison Escape Puzzle Adventure

بهترین بازی های آفلاین iOS

در بازی Prison Escape Puzzle Adventure شما در نقش شخصیتی قرار می‌گیرید که ناعادلانه در یک ندامتگاه در یک شهر قدیمی حبس شده و باید تمام تلاش خود را برای فرار از آن جا به کار گیرید. این بازی یک تجربه مسحورکننده را ارائه می‌دهد و دارای جهانی است که به هزارتو شباهت دارد. در واقع به نظر می‌رسد هر سلول درون یک معما قرار گرفته و هر راهرو حکم یک معمای حل‌نشده را دارد. این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS به شما این شانس را می‌دهد که در قالب یک استاد کشیدن نقشه‌های فرار نقش‌آفرینی کنید. در بازی Prison Escape Puzzle Adventure شما باید در سناریوهایی قرار بگیرید که به شکلی پیچیده طراحی شده‌اند و اتاق‌های فرار واقعی را در ذهن‌تان تداعی می‌کنند.

ذهن استراتژیک شما به خاطر مواجه شدن با چنین تجربه‌ای به چالش کشیده می‌شود. در این اثر باید به دنبال سرنخ‌ها و آیتم‌های ارزشمندی گشت که مسیرتان را به سوی آزادی هموار می‌کنند. بازی Prison Escape Puzzle Adventure اثری رازآلود است که حس تعلیق را هم به خوبی ایجاد می‌کند و با تجربه آن حس انزوا و تنهایی در محاصره دیوارهای زندان به شما القا می‌شود. این بازی تجربه‌ای تاثیرگذار را ارائه می‌دهد که موجب می‌شود خلاقیت‌تان تحریک شده و هوش‌تان به چالش کشیده شود.

دانلود Device 6 از اپ‌استور

بازی Otherworld Legends

بهترین بازی های آفلاین iOS

وقتی بحث از بهترین بازی برای آیفون آفلاین به میان می‌آید، نمی‌توان به بازی Otherworld Legends اشاره‌ای نکرد. این بازی اکشن ریتم خیلی سریعی دارد و استایل هنری پیکسلی و کلاسیک‌اش می‌تواند حسابی نظرتان را جلب کند. همچنین لوت‌های بی‌نهایتی که در این اثر وجود دارد موجب می‌شود که تجربه آن برای کاربر کاملا اعتیادآور شود.

اما بخش مبارزات چطور؟ این بخش هم عالی طراحی شده و بسیار خشن است و بازی Otherworld Legends از این نظر مشخصا رضایت‌تان را جلب خواهد کرد. اگر دوست دارید در یک بازی موبایل به جمع‌آوری سکه‌های درخشان، الماس و دیگر سنگ‌های قیمتی بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم این مورد از بهترین بازی های آفلاین iOS را تجربه کنید.

دانلود Otherworld Legends از اپ‌استور

بازی Vector

بهترین بازی های آفلاین iOS

Vector یک بازی برای آیفون آفلاین است که ما پیش‌تر نسخه دوم آن را هم در لیست بهترین بازی های آفلاین iOS معرفی کرده بودیم. اما باید بگوییم که نسخه اول این مجموعه هم هنوز جذاب است و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. این بازی ظاهر ساده‌ای دارد، اما سیستم کنترل آن عالی بوده و مراحل فوق‌العاده‌ای را در یک محیط دیستوپیایی برای‌تان ارائه می‌کند.

در بازی Vector شما در نقش یک سوژه آزمایشگاهی ظاهر می‌شوید که باید در طبقات مختلف آزمایشگاه شروع به دویدن کرده و با پرش و سر خوردن از برخورد با مواقع اجتناب کنید. این بازی بسیار ساده و جذاب است، اما به مرور و پس از مدتی چالش‌برانگیز خواهد شد. بازی محیط منحصربه‌فرد و جالبی دارد که اصلا از تماشای‌اش خسته نمی‌شوید.

دانلود Vector از اپ‌استور

بازی Love is… in small things

بهترین بازی های آفلاین iOS

بازی Love is… in small things دارای بیش از 30 چپتر و بالغ بر 300 مرحله است و می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای‌تان به ارمغان آورد. این اثر می‌تواند حسابی تحت تاثیر قرار‌تان دهد و کلیپ‌های انیمیشنی در هر چپتر می‌تواند شما را در دل داستان دوست‌داشتنی آن غرق کند.

بازی Love is… in small things دارای دو شخصیت اصلی است. از جمله خصوصیات این بازی می‌توان به گیم‌پلی ساده و روان، محیط جذاب، انیمیشن‌های بامزه و زیبا، سیستم کنترل خوب و داشتن موسیقی متن گوش‌نواز آن اشاره کرد. اگر در بین بهترین بازی های آفلاین آیفون به دنبال اثری هستید که تجربه‌ای آرامش‌بخش را ارائه دهد، باید یک شانس به بازی Love is… in small things بدهید.

دانلود Love is… in small things از اپ‌استور

بازی Plants vs. Zombies

بهترین بازی های آفلاین iOS

 

بازی Plants vs. Zombies یک اثر اعتیادآور در سبک دفاع از قلعه است. در واقع شما در این بازی باید با استفاده از گیاهان مختلف دربرابر هجوم زامبی‌ها مقاومت کنید. گیاهان دانه‌پرت‌کن، آفتاب‌گردان‌ها، انگورپرت‌کن‌ها از جمله گیاهانی هستند که می‌توان برای مبارزه با زامبی‌ها روی‌شان حساب کرد.

این اثر بدون شک جزو بهترین بازی های آیفون رایگان بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. ظاهر بازی Plants vs. Zombies جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما این استفاده از استراتژی مناسب در مدت‌زمان محدود است که هیجان را به مخاطب تزریق می‌کند. این بازی درست همان چیزی است که گیمرها روی گوشی به آن نیاز دارند. شما ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت مشغول تجربه این اثر باشید. بازی Plants vs. Zombies به قدری توانست موفق باشد که نسخه دوم آن هم ساخته شد که آن هم یکی از بهترین بازی های آیفون آفلاین به حساب می‌آید. به هر حال باید بگوییم که این بازی آفلاین برای آیفون موردی است که نباید تجربه آن را از دست بدهید.

دانلود Plants vs. Zombies از اپ‌استور

سخن پایانی

معمولا بازی‌های گوشی می‌توانند جذاب‌ترین سرگرمی‌ها باشند که البته بعضی از انواع آن‌ها شما را به خودشان معتاد و ساعت‌ها در بازی غرق می‌کنند. گاهی اوقات تصمیم‌گیری برای انتخاب بازی مناسبمان در گوشی آیفون کمی سخت است. ما در این مطلب سعی کردیم با معرفی چند مورد از بازی‌های آفلاین IOS به شما کمک کنیم تا با توجه به سلیقه‌تان بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%e2%80%8c-%d8%a2%d9%81%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-ios/
ads
ads