داغ ترین ها :
بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی‌های اندروید به لطف وجود دستگاه‌هایی با پردازنده‌های سنگین روز به روز در حال گسترش‌اند. بدیهی است گرافیک سنگین و ساختار پیچیده‌تر این بازی‌ها، بر قیمت روز گوشی تاثیرگذار است. پس اگر یکی از مهم‌ترین هدفتان از خرید گوشی انجام چنین بازی‌های پیچیده‌ای است، دقت کنید پیش از اقدام به خرید، درباره قدرت پردازنده CPU و پردازنده گرافیکی موبایل مورد نظر کاملا مطمئن شوید. در ادامه این مطلب از مجله تکنولایف، قصد داریم تا به معرفی لیستی از بهترین بازی مولتی پلیر اندروید (رایگان یا پولی) بپردازیم. شما با هر بودجه ای که مدنظر دارید می توانید با خرید یک گوشی گیمینگ این بازی ها را در سطح (حداقل) قابل قبولی اجرا کنید.

بازی گروهی انلاین اندروید

Last Day on Earth: Dead War

جمله بازی های چند نفره آفلاین محمبوب اندروید می‌توانیم به Last Day on Earth: Dead War اشاره کنیم. این بازی در سبک MMORPG ساخته شده که در سال ۲۰۲۷ رخ می‌دهد. ویروسی ناشناخته در دنیا پخش می‌شود و بسیاری از انسان‌ها به زامبی تبدیل می‌شوند. در این میان تمام افرادی که زنده مانده‌اند به هدف برای زامبی‌ها تبدیل شده‌اند. زنده‌ها باید تلاش کنند تا زنده بمانند و به همین دلیل همیشه در حال فرار هستند و سعی می‌کنند زامبی‌ها را از بین ببرند.

New State Mobile

این بازی توسط سازندگان بازی PUBG ساخته شده است. این بازی هم در سبک بتل رویال است و در نزدیکی دنیای پابجی هم رخ می‌دهد. در این بازی مشاهده می‌کنیم که اقتصاد دنیا از بین رفته و همه جا درگیر جنگ شده است. مردم ثروت‌مند به جزیره‌ای به نام Retreats رفته‌اند و از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند، اما مردم ضعیف در قفر به سر می‌برند.  حالا مردم برای اینکه زندگی بهتری داشته باشند با هم مبارزه می‌کنند.

آموزش ماینکرافت چند نفره:
چطور در ماینکرافت دو نفره بازی کنیم

Death Squared

اگر به دنبال بازی های دونفره اندروید می‌گردید بازی Death Squared گزینه مناسبی خواهد بود. خوشبختانه این بازی جزو بازی های دونفره اندروید و حتی چهار نفره قرار می‌گیرد. البته که می‌توانید این بازی را تک نفره هم بازی کنید، اما تجربه چند نفره آن عالی خواهد بود. این بازی معماهای مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌هد. هر بازیکن یک رنگ خاص دارد و باید در مسیری مشخص حرکت کند و معماها را حل کند. البته که تله‌های مختلفی هم در بازی وجود دارند که باید از آن‌ها عبور کنید.

Dots and Boxes

بازی دو نفره اندروید Dots and Boxes فوق العاده است. یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید به صورت دو نفره تجربه کنید و با آن زمان سپری کنید همین بازی است. این بازی یکی از بازی های چند نفره آفلاین به حساب می‌آید.البته که می‌توانید این بازی روی اندروید و iOS به راحتی تجربه کنید.

 

اگر به دنبال بازی های اندرویدی دخترانه هستید:
دانلود بازی دخترانه

 

Crossy Road

بازی انلاین دونفره موبایل Crossy Raod یک تجربه هیجان‌انگیز به شما منتقل می‌کند. بازی بسیار معتاد کننده ساخته شده و می‌توانید آن را  به صورت Split Screen روی یک گوشی به صورت دونفره تجربه کنید.

Glow Hockey 2

بازی Glod Hockey 2 یک بازی ویدئویی چندنفره به شمار می‌رود که گوشی شما را به یک زمین هاکی تبدیل می‌کند. تجربه این بازی روی گوشی هوشمند و تبلت عالی خواهد بود و روندی بسیار رقابتی دارد. گیم پلی بازی هم بسیار راحت است و خیلی زود همه چیز را یاد می‌گیرید. این بازی دونفره در دو گوشی هم خواهد بود و روندی جذاب دارد.

Bowmasters

بازی Bowmasters هم یکی دیگر بهترین بازی های دونفره اندروید به شمار می‌رود. البته که از این بازی به عنوان بازی دونفره در دو گوشی هم یاد می‌شود. بازی Bowmasters سبک خاص خودش را دارد و خشونت کارتونی جذابی هم دارد. این بازی را حتما باید با دوستانتان تجربه کنید.  البته که این بازی حالت PvP هم دارد.

Call of Duty: mobile

پس از عرضه call of duty بر روی اندروید و دیگر سیستم عامل‌های موبایل، این بازی محبوبیت و امتیاز بسیار بالایی کسب کرد؛ به طوری‌که اکنون جزء یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید به شمار می‌آید. کاملا مشابه به بازی نبرد رویال (battle royal)، شما می‌توانید نقشه‌های چند نفره نمادین را از Black Ops و جنگ‌های مدرن (modern warefare) بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنید.

این بازی به معنای واقعی شما را وارد یک دنیای جنگی می‌کند و مخصوصا زمانی که با دوستان خود به بازی وارد می‌شوید و با هم صحبت می‌کنید کاملا حسی شبیه به جنگ واقعی خواهید داشت و می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی پیش بگیرید. همین موارد در کنار گرافیک بالا و گیم پلی خوب باعث می‌شود که این عنوان به یکی از بهترین بازی های اندروید چند نفره تبدیل شود.

call of duty از بهترین بازی‌های مولتی پلیر اندروید

call of duty از بهترین بازی‌های مولتی پلیر اندروید

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: بتل رویال (battel royal)، 100 بازیکن
نقاط قوت:
• بتل رویال با 100 بازیکن
• ویژگی این بازی شبیه دیگر بازی‌های چند نفره اندروید است
ف سازگار با دستگاه‌های ارزان قیمت و دستگاه‌های پیشرفته
• تنها به دو گیگابایت فضای خالی نیاز دارد
نقاط ضعف:
• جامعه نسبتا کوچکی دارد
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود Call of Duty: mobile برای اندروید

دنیای گیم را به صورت جدی دنبال می کنید؟ بازی Far Cry 6 ؟ و همه جزئیاتی که از آن مشخص شده است را در مقاله ای برایتان آماده کرده ایم!

بازی پابجی (PUBG)

بی‌شک، یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین موبایل که از محبوبیت جهانی بالایی برخوردار است، بازی موبایل PUBG (پابجی) نام دارد. در این بازی که در سبک بتل رویال است، تا 100 بازیکن در یک جزیره با چتر نجات فرود می‌آیند و باید با دست خالی به دنبال تجهیزات جنگی بگردند و اجازه ندهند دیگران آن‌ها را بکشند.
آخرین فرد یا تیم که در این بازی زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد. در این بازی، اسحله‌های گوناگونی مانند نارنجک دستی، نارنجک دودی، کیت‌های سلامت و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پابجی بسیار سرگرم کننده و البته اعتیاد آور است و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها روبروی گوشی موبایل میخکوب کند. شما می‌توانید این بازی بتل رویال را با دوستان خود به صورت گروهی و تیمی بازی کنید که جذابیت بازی را افزایش داده و PUBG را به یکی از بهترین بازی های اندروید چند نفره تبدیل می‌کند.

بهترین-بازی-های-چند-نفره-اندروید-PUBG

پابجی برای اندروید

نقاط قوت:
• گرافیک خیره‌کننده
• نبرد شدید
• لیست بسیاری از انواع زره، سلاح و تجهیزات جنگی
• حالت چند نفره (ماکزیمم 100 بازیکن)، واقعا آن را عالی و مهیج ساخته، طوری‌که با امتیاز کاربران، در لیست بهترین بازی های چند نفره اندروید قرار گرفته است.
نقاط ضعف:
• سیستم ضد تقلب در این بازی نیازمند به بهبود است.
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود بازی پابجی (PUBG) برای اندروید

فورتنایت (Fortnite)

یکی دیگر از بازی های آنلاین چند نفره اندروید که نیازی به هیچ معرفی ندارد، بازی فورتنایت است. این بازی سرگرم‌کننده و مولتی پلیر، یک بتل رویال است که در آن باید در برابر بازیکنان دیگر بجنگید. توجه کنید فورتنایت کاملا با بازی پابجی متفاوت است. در این بازی زنده و بانشاط، از بسیاری از المان‌های گرافیکی کارتونی استفاده شده و همچنین هر هفته به این بازی، محتواهای جدیدی اضافه می‌شود. بنابراین مهم نیست که چه زمانی به این بازی ملحق شده‌اید، در فورتنایت همیشه باید منتظر وقایع جدیدی باشید.

درواقع تفاوت اصلی این بازی با بتل رویال‌های مشابه این است که شما از دنیای جنگی واقعی کمی فاصله گرفته و وارد یک دنیای جنگی فانتزی خواهید شد و این دنیا به شما اجازه می‌دهد تا از خلاقیت خود بیشتر استفاده کنید و بعد از مدتی نیز به دلیل تنوع بالا از این بازی خسته نشوید. تسلط بر این بازی مهیج به واسطه مکانیزم جنگی دشوار و سیستم‌ ساختاری پیچیده‌اش، بسیار سخت خواهد بود. شاید وجود همین چالش‌ها در بازی است که آن را در لیست بهترین بازی مولتی پلیر اندروید قرار داده است. به یاد داشته باشید این بازی در پلی استور در دسترس نیست، بنابراین باید دیگر منابع را بر روی گوشی خود نصب کنید.

فورتنایت-از-بهترین-بازی-های-مولتی-پلیر-اندروید

فورتنایت برای اندروید

نقاط قوت:
• گرافیک بسیار با کیفیت
• حالت بتل رویال با 100 بازیکن
• بازی بسیار عالی و هیجان‌انگیز
نقاط ضعف:
• نیاز به حافظه بالا
• عدم سازگاری با همه دستگاه‌ها

وضعیت دانلود: رایگان و قابل دانلود از طریق اپلیکیشن‌های موجود در سامسونگ گلکسی استور و اپیک گیم (Epic games)

گارنا فری فایر Garena Free Fire

اگر تازه‌کار هستید، گارنا فری فایر (Garena Free Fire) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بی‌شک این بازی، یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین موبایل است که تم اصلی آن، تلاش برای بقاست. کنترل‌ها، همگی روی صفحه نمایش‌اند و پیدا کردن مسیر در آن ساده است؛ ولی باید در مدت 10 دقیقه با 49 کاربر بجگنید و تمامی تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهید. گارنا فری فایر، یک بازی چند نفره سریع است و در واقع مهارت‌های شما را پیش از انجام یک نبرد شدید، تقویت می‌کند.
تم اصلی این بازی، جست‌وجو برای تجهیزات جنگی و پزشکی در یک جزیره دور افتاده برای ماندن در یک منطقه امن و پیروزی در جنگ است. شما همچنین باید گروه‌های چهار نفره تشکیل دهید و با ویس چت از طریق بازی، استراتژی‌های لازم برای پیروزی را در میان خود تعیین کنید. گرافیک این بازی، روان است و در طول بازی، با تاخیری روبه‌رو نخواهید شد.

گارنا-فری-فایراز-بهترین-بازی‌های-چند-نفره-اندروید

گارنا فری فایر از بهترین‌بازی‌های‌چند‌ نفره‌ اندروید

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: بتل رویال، 49 نفر
نقاط قوت:
• از بهترین بازی‌های چند نفره اندروید و یک بتل رویال هیجان‌انگیز با 49 بازیکن
• غارت و شلیک
• پشتیبانی از چت صوتی در طی بازی
• گرافیک خوب
نقاط ضعف:
• محدودیت اسلحه و تجهیزات جنگی
• به نظر نمی‌رسد که سیستم ضد تقلب، به درستی کار کند.
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود گارنا فری فایر برای اندروید

بازی های جذاب pc را هم با ما دنبال کنید:

جدیدترین بازی کالاف دیوتی (کالاف دیوتی ونگارد)

بازی Badland

پرواز کنید و در دنیای عجیب و غریب Badland دوام بیاورید. این ساده‌ترین توضیحی است که می‌توانیم برای این بازی سرگرم کننده بیان کنیم. در این جهان شما یک موجود سیاه رنگ هستید که می‌تواند پرواز کند و موانع مختلف را پشت سر بگذارد، البته در عمل به این سادگی هم این اتفاق رخ نمی‌دهد و بازی برای شما سوپرایزهای مختلفی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین یا آفلاین اجرا کنید و به گفته خود بازی در حال حاضر حدود 100 میلیون کاربر در سرتاسر جهان این عنوان را اجرا کرده و ساعت‌ها در دنیای عجیب و غریب Badland غرق می‌شوند.

اگر اهل ماجراجویی هستید و به بازی‌هایی که باید از طریق پرواز کارکتر خود را کنترل کنید نیز علاقه دارید در دانلود و نصب این بازی اصلا شک نکنید و قطعا این بازی می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این بازی حدود 180 مگابایت حجم دارد و می‌توانید آن را از گوگل پلی یا سایت‌های داخلی به صورت رایگان دریافت کنید.

بهترین بازی های چند نفره موبایل

بازی Among us

پس از انتشار Among us به نظر می‌رسد دوره طلایی بازی‌های اندرویدی فرا رسیده است. این بازی، یکی از بهترین بازی گروهی انلاین است که حتی از بازی Fall Guys نیز پیشی گرفته و صدرنشین جدول بهترین بازی‌های آنلاین و چند نفره در عرصه جهانی است. موضوع این بازی، تشخیص و حذف فریبکار است. تم بازی به این صورت است که شما به همراه دیگر هم‌تیمی‌های خود، عازم حرکت با سفینه فضایی هستید ولی در تیم شما یک نفر وجود دارد که قصد کشتن بقیه را دارد.

این فریبکار برای ایجاد حس اعتماد، ماهیت خود را پنهان می‌کند ولی به زودی، پس از پیدا کردن اولین جسد هم‌تیمی‌تان، شاهد ایجاد هرج و مرج در بین اعضا خواهید بود. سوءظن در میان اعضا به اوج خود خواهد رسید و رای‌گیری برای پیدا کردن و راندن فریبکار از سفینه آغاز خواهد شد. ولی به ندرت پی به ماهیت فریبکار خواهید برد؛ به همین دلیل، هرج و مرج همچنان ادامه خواهد داشت. در میان این همه هرج و مرج، باید وظایفی همچون نگهداری از سوخت سفینه فضایی، منبع تغذیه و غیره را به درستی انجام دهید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

شما با دیگر بازیکنان از طریق تکست چت (text chat) در ارتباط هستید. در کل، بازی Among Us یکی از بهترین بازی های چند نفره موبایل در حال حاضر است که نمی‌توان آن را از دست داد. اگر تم بازی‌های اعتماد و فریب را دوست می‌دارید، این بازی قطعا مناسب سلیقه شماست. به نوعی می‌توانیم این بازی را شبیه به بازی مافیا بدانیم و در این بازی از مافیا الهام گرفته شده و این موضوع به وضوح قابل تشخیص است.

among us از بازی‌های چند نفره اندروید

among us از بازی‌های چند نفره اندروید

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: حذف فریبکار، 4 تا 10 بازیکن
نقاط قوت:
• تم حذف اجتماعی
• اعتمادسازی و سپس کشتن هم‌تیمی‌ها
• بازی با حداکثر 10 بازیکن
نقاط ضعف:
• عدم وجود چت صوتی
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود بازی Among us برای اندروید

سرگرمی های جذاب دیگری هم سراغ داریم: بهترین بازی های ترسناک اندروید

بازی Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends چندان نیازی به معرفی کردن و تعریف ندارد و شما به احتمال قوی به طور کامل با این بازی جذاب آشنا هستید. در این بازی شما راننده بی‌باک یک ماشین سریع از برند فراری، پورشه، بنز، بی ام و و موارد دیگر هستید و باید از رقبا پیشی بگیرید. در حالت آفلاین بازی شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و در حالت آنلاین به سرور بازی متصل خواهید شد و با افراد مختلف در جهان باید مسابقه داده و آن‌ها را شکست دهید.

این بازی یکی از بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید است و با تشکیل یک کلاب و اضافه کردن دوستان خود می‌توانید با یکدیگر مسابقه دهید. گرافیک خیره کننده یکی از دلایل محبوبیت بالای این بازی است و ماشین‌ها با جزئیات بالا ساخته شده و محیط‌های طبیعی و جذابی را در هنگام مسابقه در اطرف خود مشاهده خواهید کرد و همین موضوع باعث حجم بالای این بازی شده است.

این بازی بیش از 2.5 گیگابایت حجم دارد و برای اجرای خوب آن باید سخت افزار گوشی شما قدرت مناسبی داشته باشد و در غیر این صورت یا قادر به اجرای بازی نخواهید بود و یا باید گرافیک را به روی حالت پایین قرار دهید و از گرافیک بسیار خوب بازی بی‌بهره شوید. در ادامه لینک دانلود بازی از گوگل پلی قرار داده می‌شود ولی اگر موفق به دانلود نشدید به سراغ سایت‌های داخلی بروید.

بازی Mini Militia – Doodle Army 2

یکی از جذاب‌ترین بازی های چند نفره آنلاین موبایل همین عنوان است. در این بازی شما شخصیت خود در بازی را ساخته و سپس با دوستان خود یا افراد دیگری که آنلاین هستند در یک دنیای فانتری و کارتونی به صورت دو بعدی شروع به مبارزه می‌کنید. این مبارزه تا زمانی ادامه پیدا می‌کند تا شما یا هر فرد دیگری موفق شود دیگر رقبا را از سر راه کنار بزند.

با پیشرفت در این بازی می‌توانید سلاح‌های خود را بروزرسانی کرده و یا این که سلاح‌های جدیدتر و البته قوی‌تری را مورد استفاده قرار دهید تا در مبارز با ضربه زدن به رقیب‌های خود بتوانید آسیب بیشتری و جدی‌تری به آن‌ها وارد کنید. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید و در دنیای فانتری آن غرق شوید. این دنیای فانتری و کارتونی باعث می‌شود تا شما دیرتر از بازی کردن خسته شوید و بتوانید ساعت‌ها درون این بازی با دوستان خود وقت بگذرانید.

بازی Brawl Stars

بازی Brawl Stars یک بتل رویال 3 در برابر 3 است که شما می‌توانید آن را با دوستان خود یا افراد غریبه بازی کنید. این بتل رویال حالت کارتونی و رنگارنگ دارد و تجربه بسیار لذت بخشی را برای شما هنگام بازی ایجاد می‌کند. زمین این بتل رویال بزرگ نیست و شما و رقبا نزدک هم هستید و باید با از طریق قدرت‌های کارکتر خود و یا سلاح‌های موجود رقبا را از پای دربیاورید.

البته این تم کارتونی نباید باعث شود که شما تصور کنید با بازی جذابی مواجه نیستیم؛ چرا که این بازی در گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و از مجموع 22 میلیون رأی توانسته نمره کلی 4.2 را به خود اختصاص دهد. این اعداد به وضوح نشان می‌دهند که این بازی تا چه حد جذاب است و ارزش امتحان کردن را دارد.

کلش رویال

کلش رویال (Clash Royale) یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره اندروید است که باید حتما روی گوشی اندروید خود نصب کنید. این بازی بسیار محبوب، یک استراتژی جانبی از بازی مشهور Clash of Clans است. کلش رویال یک بازی کارتی است که در آن شما در برابر دیگر بازیکنان در یک نبرد PvP برای ثابت کردن خود به عنوان بهترین بازیکن می‌جنگید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده چند نفره هستید، کلش رویال دقیقا همان بازی است که به دنبال آنید.

کلش-رویال-بهترین-بازی-های-چند-نفره-اندروید

بازی کلشرویال برای اندروید

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: استراتژی، 4 نفر
نقاط قوت:
• بازی کارتی
• سرگرم‌کننده
• نیازمند مهارت استراتژی
نقاط ضعف:
• پیشرفت کند
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود کلش رویال برای اندروید

تیم تحریریه ما بین سیستم عامل های مختلف تفاوت قائل نمی شود! بهترین بازی های آیفون را برای شما فهرست کرده ایم.

بازی GWENT: The Witcher Card Game

احتمالا نام ویچر به گوشتان خورده است و یا سریال این مجموعه را مشاهده کرده‌اید و بازی آن را به روی کنسول تجربه کرده‌اید. اگر با ویچر آشنایی ندارید باید بگوییم این شخصیت یک قاتل هیولا است که تا حدی نیز قدرت‌های جادوگران را نیز به ارث برده است. حالا چرا این موارد را توضیح دادیم؟ چون بازی گوئنت یک بازی کارتی درون خود بازی ویچر است.

این بازی به حدی محبوب شد که حالا به صورت مستقل در گوگل پلی قابل دانلود است. شما در این بازی کارت‌های مختلفی خواهید داشت که به مرور با آن‌ها آشنا می‌شوید و پس از آن باید این کارت‌ها را به گونه‌ای در مقابل رقیب خود بچینید که بتوانید در مجموعه 3 راند کلی او را شکست دهید و جایزه را نصیب خود کنید. این بازی کمی پیچیده و دشوار است و انتظار نداشته باشید که در یک روز بتوانید به تمام جزئیات و قسمت‌های مختلف آن مسلط شوید ولی به شما قول می‌دهیم که اگر این بازی را به طور کامل یاد بگیرید نمی‌توانید دیگر آن را کنار بگذارید.

خود بازی در ابتدا به شما آموزشی را ارائه می‌کند تا با بازی به طور کامل آشنا شوید و پس از سپری کردن آموزش به خود بازی وارد خواهید شد و می‌توانید به صورت آنلاین با دوست خود یا با هر کاربر دیگری رقابت کنید.

آخرین روز در زمین: جنگ کشنده

از بهترین بازی های چند نفره اندروید، آخرین روز در زمین است که یک بازی رایگان تیراندازی به زامبی‌هاست. به عبارت دیگر، این بازی، یک بازی استراتژیک و تلاش برای بقاست. تم بازی به این صورت است که در سال 2027، ویروس ناشناخته‌ای باعث نابودی بیشتر ساکنین زمین شده است. تمامی بازماندگان یک هدف را دنبال می‌کنند: زنده ماندن تا حد توان و شلیک به زامبی‌ها. در این راستا، باید اسلحه‌ها و وسایل نقلیه جدیدی با پس‌ماندها تولید کنید.

آخرین-روز-زمین-جنگ-کشنده-از-بازی‌های-خوب-چند-نفره-اندروید

آخرین روز زمین از بازی‌های خوب چند نفره اندروید

ژانر بازی و تعداد نفرات: شلیک برای بقا، 3 نفر
نقاط قوت:
• یک بازی بی‌نظیر در ژانر تلاش برای بقا
• کشتن زامبی‌ها و تلاش برای زنده ماندن
• ساختن پناهگاه
• به دست آوردن اسلحه و جوایز جدید
نقاط ضعف:
• وجود باگ‌
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود آخرین روز در زمین: جنگ کشنده برای اندروید

اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید، حتما بررسی کنید:

بازی استراتژیک اندروید

8 Ball Pool

این بازی همواره به عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید مورد ستایش قرار گرفته است. این بازی درواقع همان بیلیارد است و شما و حریف باید تلاش کنید تا توپ‌های مختلف را سریع‌تر از رقیب خود وارد یکی از 6 حفره موجود در زمین بازی کنید. توپ سفید نباید وارد هیچ یک از حفره‌های شود و برای وارد کردن توپ مشکی نیز باید تا تمام شدن توپ‌های رنگی منتظر بمانید.

این بازی دو نفره است ولی می‌توانید در رقابت‌های برگزار شده توسط خود بازی شرکت کرده و با چندین نفر تا رسیدن به قهرمانی مسابقه دهید. اگر از بازی بیلیارد خوشتان می‌آید بدون هیچ شکی باید این بازی سرگرم کننده را به روی موبایل خود نصب کنید.

هشت-استخر-توپ-از-بهترین-بازی‌های-چند-نفره-اندروید

مجموعه‌ای از بازی‌های بیلیارد برای اندروید

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: بازی استخر، هشت بازیکن
نقاط قوت:
• همگام سازی عالی بازی
• دقت و زمان بندی شات
• به دست آوردن سکه
نقاط ضعف:
• وجود باگ‌های قابل توجه در بازی
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود هشت اسخر توپ برای اندروید

بهترین بازی‌های آنلاین چند نفره اندروید

واکنش زنجیره‌ای

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین و بهترین بازی های چند نفره اندروید، بازی 8 نفره واکنش زنجیره‌ای است که ژانر استرانژی دارد. این بازی، یک بازی به شدت اعتیادآور با دوستانتان است. در واکنش زنجیره‌ای، بازیکنان به نوبت باید گوی‌های خود را درون سلول جای دهند. زمانی‌که سلول‌ها به جرم بحرانی رسید، گوی‌ها به سمت سلول‌های اطراف منفجر می‌شوند و بدین ترتیب یک گوی اضافه برای سلول بازیکن به وجود می‌آورد. هدف از این بازی، همپوشانی سلول‌های مخالف است.

بهترین-بازی-آنلاین-واکنش-زنجیره‌ای

بهترین بازی آنلاین واکنش زنجیره‌ای

ژانر بازی و تعداد بازیکن: استراتژی، دو تا هشت نفره
نقاط قوت:
• ساده ولی به شدت اعتیاد آور
• کنترل بُرد (Board)
• شخصی سازی رنگ‌ها و صداها
نقاط ضعف:
• لمس گاهی ثبت نمی‌شود
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود واکنش زنجیره‌ای برای اندروید

NBA JAM

یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره اندروید، بازی NBA JAM است. این بازی درباره دنیای هیجان انگیز و سرگرم کننده بسکتبال است. می‌توانید با دوستان خود از طریق وای‌فای یک بازی بسکتبال دو به دو را تجربه کنید. آنچه این بازی را سرگرم کننده و نشاط آور کرده است، حرکات دیوانه‌وار اردکی، حرکات پروازی و پرشور بر فراز حریف به منظور پیروزی در مسابقه است.

بازی-چند-نفره-بسکتبال-NBA-JAM

بازی چند نفره بسکتبال NBA JAM

تعداد بازیکن: چهار نفر
نقاط قوت:
• بازی چند نفره آنلاین
• حرکات دیوانه‌وار
• باز کردن افسانه‌های NBA
نقاط ضعف:
• آپدیت بازی کند است.
وضعیت دانلود: پولی، 4.99 دلار

دانلود NBA JAM برای اندروید

به بازی های ماشین و ریسینگ ?️ علاقه دارید؟ مقاله بهترین بازی های ماشین اندروید 2021 را حتما بخوانید.

BombSquad

یکی یگر از بهترین بازی های چند نفره اندروید BombSquad است که ترکیبی از مینی بازی‌های مختلف با حداکثر 8 بازیکن و به صورت آنلاین است. برای این منظور، کافیست از طریق Wifi با دیگر تلفن‌های اندرویدی ارتباط برقرار کرده به سمت آنان بمب پرتاب کنید. در این بازی باید تیم خود را ایجاد کرده و در مقابل تیم حریف به نبرد برخیزید. این بازی، یک بازی سخت و انفجاری با گرافیک هیجان‌انگیز و بسیار اعتیادآور است.

بهترین-بازی‌های-چند-نفره-اندروید-BombSquad

بازی BombSquad

ژانر بازی، تعداد بازیکن: مینی‌بازی، 4 نفر
نقاط قوت:
• گرافیک شگفت انگیز
• تیم خود را ایجاد کنید و حریفان را بمباران کنید
• بسیار اعتیاد آور
نقاط ضعف:
• وجود لگ‌های بسیار محسوس
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود BombSquad برای اندروید

بهترین بازی‌های دونفره اندروید

خیابان فورزا

نمادی‌ترین سری مسابقات Xbox، خیابان فورزاست که اکنون می‌توانید در دستگاه اندروید خود به صورت بازی چند نفره 1v1 بازی کنید. این بازی براساس مسیر خیابان میامی طراحی شده و مجموعه‌ای از بهترین اتوموبیل‌های مسابقه را در خود جای داده است. در این بازی که جزء بهترین بازی های چند نفره اندروید به شمار می‌رود، شما باید رویدادی را انتخاب کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا در مسابقات قهرمانی، مقابل بهترین بازیکنان پیروز شوید.
در این بازی، با اتوموبیل‌های افسانه‌ای، ماشین‌های بسیار مدرن اسپورت و غیره روبه‌رو خواهید شد. بهترین قسمت این بازی، گرافیک سینمایی آن است که در هیچ جای دیگری مشاهده نخواهید کرد.
به زبان ساده، خیابان فورزا یک تجربه جدید از مسابقات قهرمانی اتوموبیل‎رانی در اندروید است.

بهترین-بازی-دو-نفره-اندروید-خیابان-فورزا

بازی فورتزار برای موبایل

ژانر و تعداد بازیکن: مسابقه، دو نفر
نقاط قوت:
• گرافیک بسیار عالی
• بازی روان
• بازی چند نفره 1V1
نقاط ضعف:
• نیاز به دستگاه پیشرفته
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود خیابان فورزا برای اندروید

حتما بخوانید:

گیمرهای عزیز بهترین گوشی های مخصوص بازی را به شما معرفی کرده ایم.

Mortal Kombat X

درحالی‌که بازی Tekken، در میان بازی‌های مبارزه‌ای، از بهترین بازی های چند نفره اندروید به شمار می‌آید، ولی نمی‌توان از بازی مورتال کامبت ایکس در این ژانر چشم‌پوشی کرد. این بازی که پیش‌تر برای مدت‌های طولانی شما را پای کنسول بازی می‌چسباند؛ اکنون، قابل دسترسی در دستگاه‌های اندرویدی است.

مبارزه-مرگبار-X

بازی مورتال کامبت برای اندروید

ژانر بازی: اکشن دو نفره
نقاط قوت:
• گرافیک عالی
• مد سینمایی
• آسان برای مبتدیان
نقاط ضعف:
• کوتاهی مبارزات
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود مبارزه مرگبار X (mortal kombat) برای اندروید

Minecraft

Minecraft از مشهورترین بازی‌های ویدیویی جهان و جزء محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های چند نفره اندروید است. این بازی، جزء اولین بازی‌ها در نخستین رایانه‌هاست که به کنسول‌ها و دستگاه‌های موبایل منتقل شد. هدف شما در یک دنیای پیکسلی تنظیم شده و وظیفه شما ایجاد و محافظت از دنیای اطرافتان با کمک قوه تخیلتان است.

Minecraft-از-مشهورترین-بازی‌های-ویدیویی-جهان

Minecraft هم یکی از بهترین بازی‌های دو نفره اندروید به‌حساب می‌آید.

ژانر بازی و تعداد بازیکنان: سندباکس- تلاش برای بقا، دو نفر
نقاط قوت:
• از بهترین بازی‌های دو نفره اندروید که تم اصلی آن تلاش برای بقاست.
• گرافیک عالی
• ساختن پناهگاه خود
• محافظت از دنیای خود و به دست آوردن منابع
نقاط ضعف:
• بر روی دستگاه قدیمی کار نمی‌کند.
وضعیت دانلود: پولی، 7.49 دلار

دانلود Minecraft برای اندروید

شطرنج

اگر خواهان یکی از بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید با دوستتان هستید، پیشنهاد ما به شما بازی شطرنج است. خوشبختانه، این بازی، کاملا رایگان است و به دو بازیکن اجازه یک بازی بر روی صندلی داغ در یک دستگاه را می‌دهد. نگران نباشید اگر با شطرنج آشنایی چندانی ندارید، این بازی چند کلاس آموزشی برایتان دارد، سپس می‌توانید استرتژی و مهارت بازی خود را بهبود بخشید. فراتر از این، در این بازی، سطح‌های زیادی وجود دارد از مبتدی تا خبره؛ و شما می‌توانید هر سطحی که تمایل داشتید، انتخاب کنید. برای مبتدیان گزینه‌ای به نام Chess Tutor وجود دارد که به آن‌ها توصیه می‌کند چه موقع باید مهره‌های خود را حرکت دهید و چگونه از اشتباهات ساده پرهیز کنید. چیزی که درباره این بازی واقعا دوست داشتنی این است که بسیار مدرن است و با پلتفرم‌ها و تبلیغات بمباران نشده است.

بهترین-بازی-دو-نفره-اندروید--شطرنج

قطعا بهترین بازی دو نفره اندروید شطرنج خواهد بود

ژانر بازی و تعداد بازیکن: بُرد گیم (Board game)، دو نفره
نقاط قوت:
• بازی نفر در برابر نفر (1v1)
• قابل استفاده برای مبتدیان تا حرفه‌ای-ها
• با تبلیغات بمباران نشده است.
نقاط ضعف:
• در حالت دو نفره، تایمر و زمان بندی وجود ندارد
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود بازی شطرنج برای اندروید

 

اگر عاشق شطرنج و بازی های فکری هستید، بی درنگ مقاله بهترین بازی های شطرنج برای اندروید و IOS ♜ را بخوانید.

 

Bounden

قرار نیست بازی‌ها شما را به صفحه نمایشگر گوشی‌های هوشمند گره زنند، درست است؟ اینجا دقیقا همان جایی است که Bounden وارد می‌شود. Bounden، از بی‌نظیرترین و بهترین بازی های چند نفره اندروید است که ترکیبی از باله و Twister است. شما از موبایل خود به عنوان راهنمایی برای رقصیدن استفاده می‌کنید. فقط کافی است تا تلفن خود را بیرون آورده و از شخص دیگری بخواهید همزمان با شما این بازی را اجرا کرده و رقص هیجان انگیز و همزمانی را با یکدیگر تجربه کنید.

بهترین-بازی-دو-نفره-Bounden

بازی Bounden

ژانر بازی و تعداد بازیکن: رقصیدن، دو نفره
نقاط قوت:
• رقص با یکدیگر
• جزء سرگرم کننده‌ترین و بهترین بازی‌های چند نفره اندروید
• یاد گیری رقص باله
نقاط ضعف:
• برای همه کس نیست
وضعیت دانلود: پولی، 1.99 دلار

دانلود Bounden برای اندروید

خرید هارد اکسترنال

بهترین بازی های چند نفره آفلاین

بعد از پرداختن به بازی‌های آنلاین نوبت به بهترین بازی های چند نفره آفلاین می‌رسد. این بازی‌ها در صورتی که شما دسترسی به اینترنت نداشته باشید بسیار مناسب‌تر هستند و به شما اجازه می‌دهند در هر مکانی فارغ از دسترسی خود به اینترنت تا ساعت‌ها سرگرم شوید.

لیگ بدمینتون

اگر به دنبال بازی های مولتی پلیر اندروید آفلاین هستید و از طرفی بدمیتون نیز جزو ورزش‌های مورد علاقه شما است، پس بازی آفلاین و چند نفره بدمینتون قطعا می‌تواند شما را به وجد آورد. همه ما با اصول ورزش بدمینتون تا حدی آشنایی داریم، بنابراین به خوبی می‌دانیم که در این بازی چه چیزی در انتظارمان است. اگر بازی‌های ورزشی را دوست می‌دارید، مطمئنا این بازی برای شما، جزء بهترین بازی های مولتی پلیر اندروید آفلاین خواهد بود؛ چرا که لذت خارج وصفی هنگام بازی با دوستانتان تجربه خواهید کرد. برای مد چند نفره، نیاز به هات اسپات کردن (hotspot) دارید. در این بازی، تنها می‌توانید در یک زمان با یکی از دوستانتان بازی کنید. این بازی، یک بازی نسبتا ساده‌ای است زیرا ویژگی‌های الگوهای کنترلی‌اش آسان است.

بهترین-بازی-آفلاین-اندروید-لیگ-بدمینتون

بهترین بازی آفلاین اندروید لیگ بدمینتون

ژانر بازی و تعداد بازیکن: بُرد گیم (board game)، دو نفره
نقاط قوت:
• انبار مهمات بسیار وسیع و گسترده
• حمله به مواضع حریف
• حالت ماجراجویی
نقاط ضعف:
• برای جمع‌آوری منابع، ناچار به دیدن تبلیغات هستید.
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود لیگ بدمینتون برای اندروید

Sea Battle 2

بازی Sea Battle 2 که دنباله‌ای برای نسخه اول است یکی بازی چند نفره اندروید انلاین به حساب می‌آید که می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در این بازی شما می‌توانید به کشتی، هواپیما، زیردریایی، مین و مواردی از این قبیل در نبرد دسترسی داشته باشید.

پس با رفتن به سراغ این اثر کشتی‌هایتان را وارد نبرد کرده و به مواضع حریف‌تان هجوم ببرید تا کشتی‌های دشمن را با استفاده از سلاح‌هایتان به قعر آب بفرستید. پس اگر به نبردهای آبی علاقه دارید، پس از نصب بازی Sea Battle 2 بلوتوث دستگاه‌تان را روشن کرده و به دوستان‌تان برای یک رقابت هیجان‌انگیز متصل شوید.

نکات مثبت:

  • تنوع بالا در سلاح‌ها
  • نبردهای هیجان‌انگیز
  • حالت ماجراجویانه

نکات منفی:

  • برای جمع‌آوری منابع باید تبلیغات ببینید
نبرد-دریایی-2-بهترین-بازی-آفلاین

بازی نبرد دریایی 2 برای اندروید

وضعیت دانلود: رایگان

دانلود نبرد دریایی 2 برای اندروید

دوگانه

این بازی، که یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره اندروید است، داده‌ها از یک صفحه نمایش به صفحه نمایش دیگر (از طریق بلوتوث) منتقل می‌شوند. به عبارت دیگر، در این بازی دو نفره، بازیکنان از دستگاه‌هایشان برای شلیک کردن به صفحه نمایش دیگری استفاده می‌کنند. این بازی، حالت مشارکتی یا رقابتی دارد.

بهترین-بازی-آفلاین-dual

بازی dual برای اندروید

نقاط قوت:
• یکی از بهترین بازی‌های چند نفره اندروید از نقطه نظر مخاطبان
• انحراف و دفاع
• بسیار سرگرم کننده
نقاط ضعف:
• حالت‌های اصلی بازی پولی‌اند.
وضعیت دانلود: رایگان

دانلود دوگانه برای اندروید

فولاد واقعی (Real Steel)

این بازی براساس فیلم فولاد واقعی (Real Steel) ساخته شده، است. در این بازی، شما می‌توانید ربات مکانیکی بوکس خود را جمع کرده و آموزش دهید تا دیگر ربات‌ها را زیر مشت و لگد خود قرار دهد. در این بازی اکشن، شاهد خشونت وحشیانه ماشین‌ها در رینگ بوکس خواهید بود، همین امر آن را در زمره بهترین بازی های چند نفره اندروید قرار داده است. برای مد چند نفره، می‌توانید از طریق بلوتوث با دوستان خود بازی کنید.

فولاد-واقعی-(Real-Steel)

بازی Real Steel

ژانر بازی، تعداد بازیکن: اکشن ، 3 نفره
نقاط قوت:
• گرافیک شگفت انگیز
• مسابقه بوکس آینده نگرانه
• وجود چندین میدان مسابقه
نقاط ضعف:
• گاهی ضربه‌ها ثبت نمی‌شوند.
وضعیت دانلود: پولی، 0.99 دلار

دانلود فولاد واقعی (real steel) برای اندروید

Roblox

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

برای بسیاری از افراد بازی Roblox نیازی به معرفی ندارد. اما اگر نمی‌دانید چطور این بازی به سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آثار موبایلی و یکی از بهترین بازی های چند نفره برای اندروید شده است، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌ها جذاب آن آشنا کنیم.

شما در این اثر می‌توانید دست به خلق دنیای مجازی خود بزنید و تجربه خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. در واقع به لطف بازی Roblox شما می‌توانید بسیاری از چیزهایی که در ذهن‌تان تصور می‌کنید را به جهان بازی اضافه کرده و در وسعت اثر غرق شوید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اثر پشتیبانی آن از قابلیت کراس پلتفرم است که موجب می‌شود بتوانید با دوستان‌تان که روی پلتفرم‌هایی مثل گوشی‌های اندرویدی، ایکس باکس، پی سی یا VR این بازی را تجربه می‌کنند هم‌بازی شوید. بازی Roblox در سال‌های اخیر به یک پدیده بزرگ در صنعت ویدیو گیم تبدیل شده و هر روز نیز به طرفداران آن افزوده می‌شود.

نکات مثبت:

  • یکی از بهترین بازی‌ها برای خلق یک جهان مجازی
  • قابلیت کراس پلفترم
  • رویدادهایی با محدودیت زمانی که جذابیت زیادی دارند

نکات منفی:

  • دوربین بازی روی نسخه اندروید گهگاه مشکل‌ساز می‌شود

eFootball 2023

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

اگر طرفدار فوتبال باشید قطعا تا به حال ساعت‌ها فیفا یا PES بازی کرده‌اید. کونامی با این که پس از سال 2021 با تغییر نام فرنچایز فوتبالی‌اش به eFootball اصلا نتوانست طرفدارها را راضی کند و در واقع روی کنسول‌ها و پی سی دیگر رقیبی برای فیفا محسوب نمی‌شود، اما هنوز هم می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی باشد. بازی eFootball 2023 یک اثر بزرگ برای دنیای موبایل بوده و پر از ویژگی‌هایی است که هر طرفدار فوتبالی به آن‌ها علاقه نشان می‌دهد. نه تنها گیمرها می‌توانند با نصب این بازی از گرافیکی تقریبا شبیه به کنسول‌ها بهره ببرند، بلکه قابلیت تجربه تک‌نفره و چند‌نفره بازی برای آن‌ها حسابی لذت‌بخش خواهد بود.

شما می‌توانید در بازی eFootball 2023 دست به تجربه رقابت‌های آنلاین و لوکال بزنید. بازی تقریبا هر هفته به‌روزرسانی دریافت می‌کند که این موضوع می‌تواند برای طرفداران یک نکته مثبت به حساب بیاید. در مجموع eFootball 2023 اثری بود که نمی‌توانستیم در معرفی بازی های چند نفره اندروید از آن نام نبریم.

نکات مثبت:

  • بهره‌مندی از حالت تک‌نفره و چندنفره
  • دریافت آپدیت هفتگی بر اساس تغییرات تیم‌ها در دنیای واقعی مثل نقل و انتقالات بازیکنان و …
  • گرافیک عالی

نکات منفی:

  • سیستم کنترل بازی برای همه راحت نیست
  • برخی از کاربران از وجود تعداد زیادی هکر (متقلب) در بازی گزارش داده‌اند که ممکن است تجربه اثر را خراب کنند

Northgard

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی Northgard بدون شک یکی از بهترین بازی های multiplayer برای اندروید و پی سی است. به همین دلیل هم احتمالا دیدن نام این بازی در لیست بهترین بازی های چند نفره اندروید برای‌تان تعجبی نداشته است. در این اثر شما باید یک قبیله از وایکینگ‌ها را کنترل کنید و دست به تسخیر تمام نقاط نقشه بزنید.

گیمر می‌تواند در بازی Northgard سازه‌های مختلف بسازد، واحدهای نظامی تشکیل دهد و برای مسلط شدن به منطقه با رقبا به جنگ بپردازد. در حقیقت تسلط یافتن شما بر محیط و منابع در این بازی مهم‌ترین چیز است. بخش چندنفره این اثر شما را در مقابل 5 رقیب دیگر قرار می‌دهد که آن‌ها نیز اهدافی مشابه شما دارند و همین موضوع رقابت را بسیار مهیج می‌کند.

اگر کمی زمان بگذارید و بازی Northgard را به خوبی یاد بگیرید، مطمئنا بیشتر از آن لذت خواهید برد و زمان زیادی را به آن اختصاص خواهید داد.

نکات مثبت:

  • یک تجربه استراتژیکی خوب با نمای از بالا به پایین
  • سبک هنری زیبا
  • تعداد زیاد قبایل و گروه‌ها برای انتخاب

نکات منفی:

  • یاد گرفتن بازی شاید کمی زمان‌بر باشد
  • در بخش آنلاین تعداد گیمرها زیاد نیست

Mini Motor Racing

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی Mini Motor Racing یک اثر مسابقه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد ماشین‌هایتان را ارتقا داده و دست به شخصی‌سازی آن‌ها بزنید. این اثر که جزو بهترین بازی های چند نفره دورهمی برای اندروید است، بالغ بر 50 جاده دارد و تا 4 نفر به صورت هم‌زمان می‌توانند در آن از طریق اتصال وای‌فای یا اینترنت به رقابت بپردازند. شما با برنده شدن در رقابت‌ها می‌توانید ماشین‌های بیشتری را آنلاک کرده و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. اگر بازی‌های ماشینی و آرکیدی را دوست دارید، Mini Motor Racing یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید به سراغ‌اش بروید.

نکات مثبت:

  • قابلیت تجربه بخش چندنفره از طریق اتصال وای‌فای
  • وجود ماشین‌های متنوع و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیاد

نکات منفی:

  • باگ‌های بازی

Terraria

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی Terraria یک اثر دوبعدی است که شباهت‌های زیادی به ماینکرافت دارد. در این بازی شما باید منابع جمع کنید، آیتم‌های مختلفی بسازید، دشمنان را بکشید، سازه‌های گوناگون درست کنید و بخش‌های متنوع اثر را برای سرگرم کردن خود به کار بگیرید.

این اثر در واقع یک بازی سرگرم‌کننده است که به گیمرها آزادی عمل زیادی می‌دهد که همین موضوع کاربران را ترغیب می‌کند زمان زیادی را به آن اختصاص دهند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید از طریق وای‌فای در کنار دوستان‌تان بازی Terraria را تجربه کنید.

نکات مثبت:

  • به دست آوردن منابع و ساخت آیتم‌های مختلف
  • لذت‌بخش بودن گیم‌پلی
  • گیم‌پلی دوبعدی و جالب

نکات منفی:

  • سیستم کنترل روی صفحه کوچک موبایل کمی دردسرساز می‌شود

بازی Coin Master

بهترین بازی های چند نفره اندروید

بازی‌های سبک Idle در سال 2023 طرفداران بیش‌تری پیدا کرده‌اند و اغراق نیست اگر بگوییم این جنبش را بازی Coin Master رهبری می‌کند. در این اثر شما باید صرفا به لوت کردن پرداخته و برای ساخت روستای‌تان تلاش کنید. در بخش چند نفره هم می‌توان برای دستیابی به طلا دست به حمله به دوستان و دشمنان زد. بد نیست اشاره کنیم که در حین لوت کردن همیشه چیزی وجود دارد که غافلگیرتان کند.

بازی Coin Master در حال حاضر بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و در نتیجه احتمالا همیشه فردی وجود دارد که بتوانید در کنارش این اثر را تجربه کنید و به رقابت بپردازید. این بازی در واقع یک ماجراجویی بی‌انتها است و در آن باید برای لوت کردن و جمع‌آوری ثروت بیش‌تر تلاش کرد. بخش اکشن و چند نفره این مورد از بهترین بازی های چند نفره اندروید به قدری جذابیت دارد که بعید است به این زودی‌ها از آن خسته شوید.

بازی Genshin Impact

بهترین بازی های چند نفره اندروید

بازی Genshin Impact یک اثر چند نفره مشابه بازی‌های معمول این سبک نیست و یک بازی بسیار وسیع به حساب می‌آید که نمی‌توان در بین بهترین بازی های چند نفره اندروید به آن اشاره نکرد. وقتی سطح Adventure Rank خود را به 16 برسانید، می‌توانید حالت کوآپ آن را آنلاک کنید. پس از این کار شما و دوستان‌تان می‌توانید وارد دنیای یکدیگر شده و در کنار هم برای از بین بردن باس‌ها تلاش کنید، وارد سیاه‌چاله‌ها شوید، صندوق‌های گوناگون را کشف کنید، دست به حل معماها بزنید یا کارهایی از این قبیل را انجام دهید.

گیمرها بازی گنشین ایمپکت را می‌توانند به صورت تک نفره هم تجربه کنند؛ هرچند در این حالت هم نیاز به اتصال دائم اینترنت خواهید داشت. اما به طور کلی باید بگوییم که تجربه حضور در تیوات (Teyvat) و گشت و گذار در آن همراه با دوستان لذت بیش‌تری دارد.

تنها مشکلی که ممکن است برای تجربه این اثر داشته باشید، حجم بالای آن است. این بازی طی سال‌های اخیر محتوای زیادی دریافت کرده و حالا بیش از 50 کاراکتر قابل‌بازی دارد و دارای ماموریت‌های گوناگون، مناطق مختلف و رویدادهای متنوع است. در نتیجه نمی‌توان از یک گوشی متوسط انتظار اجرای چنین اثری را داشت.

بازی Real Racing 3

بهترین بازی های چند نفره اندروید

اگر طرفدار بازی‌های ریسینگ هستید و دوست دارید با افراد واقعی به رقابت بپردازید، بازی Real Racing 3 درست همان چیزی است که می‌خواهید. این بازی مسابقه‌ای از EA بیش از 40 پیست رقابت دارد که بر اساس 20 مکان واقعی ساخته شده‌اند. همچنین بیش از 300 ماشین قابل‌رانندگی از شرکت‌هایی نظیر پورشه، بوگاتی، استون مارتین و آئودی در این اثر وجود دارد.

هر ماشین در بازی Real Racing 3 سیستم کنترل خاص خود را دارد و در نتیجه با انتخاب ماشین‌های مختلف، تجربه‌ای متفاوت در حین رانندگی خواهید داشت. این بازی از نظر گرافیکی هم واقعا چشم‌نواز است و دیدن اثری که تا این حد از نظر بصری روی گوشی موبایل واقع‌گرایانه است، تعجب‌تان را برمی‌انگیزد.

از جمله ویژگی‌های مهم در این اثر باید به تخریب‌پذیری ماشین‌ها در برخورد با موانع و قابلیت استفاده از آینه‌های خودرو برای کنترل بهتر اشاره کرد. علاوه بر این، بازی Real Racing 3 قابلیت انعکاس داینامیک هم دارد که به جذاب‌تر شدن‌اش کمک می‌کند. در این بازی حداکثر 8 نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان با هم به رقابت بپردازند. این اثر قابلیت کراس پلتفرم هم دارد و سیستم Matchmaking آن روان و سریع است.

بازی Chain Reaction

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی آنلاین دو نفره از راه دور Chain Reaction اثری است که می‌توانید آن را به صورت 8 نفره تجربه کرده و ساعت‌های لذت‌بخشی را با دوستان‌تان سپری کنید. این بازی یک اثر ساده با گیم‌پلی اعتیادآور است و می‌تواند به راحتی نظرتان را جلب کند. در این اثر بازیکنان باید گوی‌ها را در خانه‌های مختلف قرار دهند.

وقتی یکی از این خانه‌ها به حداکثر ظرفیت خود برسد منفجر شده و آن خانه به نام کاربر مربوطه ثبت می‌شود. در واقع هر بازیکن باید گوی‌های خود را یا در یک خانه خالی قرار دهد یا به خانه‌ای منتقل کند که با گوی‌هایی با رنگ خودش اشغال شده‌اند. کافی است یکی از افراد تمام گوی‌های‌اش را از دست بدهد تا از بازی خارج شود. شاید بازی ساده به نظر برسد اما گاهی واقعا چالش‌برانگیز می‌شود.

بازی Chain Reaction در حال حاضر روی گوگل پلی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و بیش از 200 هزار کاربر میانگین نمره 4.3 از 5 را برای آن ثبت کرده‌اند.

بازی Ludo King

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی Ludo King در واقع همان منچ خودمان است. این اثر از سال 2016 است که در دسترس قرار گرفته و طی این مدت توانسته به محبوب‌ترین اثر در سبک خود تبدیل شود.

این بازی چند نفره اندروید یک نوستالژی برای بسیاری از ما محسوب می‌شود و می‌تواند حسی خوب را برای‌مان به ارمغان آورد. بازی Ludo King اثری با قابلیت کراس‌پلتفرم است که اجازه می‌دهد گیمرها روی پلتفرم‌های مختلف مثل پی سی، اندروید و iOS به بازی با هم مشغول شوند. این بازی از حالت آفلاین هم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت لوکال هم آن را با دوستان‌شان بازی کنند.

شما در این اثر می‌توانید مار و پله هم بازی کرده و حسابی اوقات خوشی را کنار دوستان‌تان سپری کنید. بازی Ludo King تا به حال بیش از 500 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و نزدیک به 10 میلیون نفر میانگین امتیاز 4 از 5 را برای آن ثبت کرده‌اند.

بازی Words with Friends 2

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

تجربه بازی دو نفره در دو گوشی مجزا جذابیت‌های خاص خود را دارد و در این میان بازی Words with Friends 2 می‌تواند انتخاب خوبی برای دوست‌داران این سبک و سیاق از بازی‌های موبایل باشد. در این بازی شما می‌توانید دوستان فیسبوک‌تان را هم به چالش دعوت کنید و با هم به یک رقابت جذاب برای ساخت کلمه مشغول شوید. در این اثر کسی برنده می‌شود که بتوانید بیش‌ترین امتیاز را به دست آورد. بازی Words with Friends 2 را می‌توان ساده‌ترین اثر سرگرم‌کننده در بین بهترین بازی های چند نفره آنلاین قلمداد کرد. این بازی تا به حال بالغ بر 10 میلیون بار از گوگل پلی دریافت شده و میانگین امتیاز بیش از 400 هزار کاربر، امتیاز 3.4 از 5 را مقابل نام آن نشان می‌دهد.

بازی Clash of Clans

بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید (رایگان یا پولی)

بازی کلش آف کلنز بدون تردید یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید است که می‌توانید به سراغ‌اش بروید. این بازی سال‌ها پیش از کشور ما حسابی گل کرده بود و همین حالا هم علاقمندان زیادی دارد. شما در این اثر می‌توانید با دوستان‌تان در فیسبوک رقابت کنید. این بازی یک تجربه بسیار اعتیادآور است و شاید ساعت‌های زیادی از روزتان را به تجربه آن اختصاص دهید.

در بازی Clash of Clans شما باید کلن‌های خود را ساخته و با سربازان و جادوگران خود از آن محافظت کرده و حتی به دیگر مناطق هجوم ببرید. این اثر ابزار جنگ متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛‌از توپ، موشک گرفته تا انواع خمپاره‌ها. به هر حال باید به هر قیمتی شده از روستای خود دربرابر کاربرها مراقبت کنید.

معرفی انواع دسته بازی برای گوشی

یکی از بهترین وسایل گیمینگ کالاف دیوتی موبایل و به طور کلی گجت های بازی موبایل همین دسته بازی گوشی است. این محصول انواع مختلفی دارد که هر ادامه هر یک را معرفی می‌کنیم تا شما در صورت تمایل به خرید بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

  • اولین و ساده‌ترین نوع دسته بازی گوشی شکلی شبیه به گیره دارد. شما باید این دو گیره را متناسب با اندازه گوشی خود و محل قرار گیری قسمت لمسی شلیک کردن و نشانه گرفتن در بازی‌هایی مثل PUBG و کال آف دیوتی موبایل بالای گوشی نصب کنید. با انجام این کار در بالای گوشی دو تریگر در اختیار شما قرار می‌گیرد که یکی باعث نشانه گرفتن و دیگری باعث شلیک کردن در بازی مورد نظر خواهد شد. این گیره‌های در واقع تلاش می‌کنند تا چیزی شبیه به تریگرهای موجود به روی گوشی‌های هوشمند را به‌وجود بیاورند. توجه داشته باشید که این نوع دسته بازی جزو ارزان قیمت‌ترین نسخه‌های موجود در بازار است و باید با مبلغ پرداخت شده انتظار داشته باشید.
  • مدل بعدی به این صورت است که شما محصولی به شکل دسته بازی در اختیار خواهید داشت و باید گوشی خود را در این دسته قرار داده و محکم کنید. این نوع دسته بازی برای گوشی‌هایی با اندازه‌های مختلف مناسب است و قابلیت تنظیم اندازه وجود دارد. این دسته بازی دو تریگر در بالا دارد و به شما اجازه می‌دهد که راحت‌تر با گوشی خود هنگام بازی نشانه گیری کرده و شلیک کنید. برتری این مدل دسته بازی به نسبت مدل اول این است که به دلیل ساختار دسته شما بسیار راحت‌تر از خود گوشی می‌توانید آن را در دست نگه داشته و کنترل کنید و در طولانی مدت نیز کمتر خسته شوید.

خرید هندزفری

  • نوع بعدی دسته بازی دقیقا مشابه مدل بالا است ولی با این تفاوت که در محل قرار گیری گوشی یک یا دو فن تعبیه شده تا هم شما بتوانید راحت‌تر با گوشی بازی کنید و گوشی را در دست نگه دارید و هم این که به‌جای خرید فن به صورت جداگانه گوشی نیز هنگام بازی کردن خنک شود. این مدل دسته بازی معمولا دارای باتری قابل شارژ است و فن آن می‌تواند چند ساعت بدون نیاز به برق یا شارژ دوام بیاورد و گوشی را خنک کند.
  • مدل دیگری از دسته بازی برای گوشی به صورتی است که برای آن دکمه در نظر گرفته شده و به صورت بلوتوثی به گوشی متصل می‌شود. شما گوشی خود را بین این دسته قرار می‌دهید و در سمت راست و چپ گوشی شما دکمه‌های کنترل قرار می‌گیرند. در واقع این نوع دسته بازی گوشی شما را شبیه به نینتندو سوییچ می‌کند و گویی که در حال استفاده از این محصول هستید. این نوع دسته بازی هم با اندروید سازگاری دارد و هم با IOS و برای اتصال نیز کافیست از بلوتوث بهره ببرید. این مدل دسته از باتری بهره می‌برد و باید مثل خود گوشی آن را به شارژ متصل کرده و پس از شارژ شدن از آن استفاده کنید.
  • آخرین و البته گران قیمت‌ترین مدل دسته بازی به این صورت است که شما دسته‌ای شبیه به دسته Xbox خریداری می‌کنید و گوشی در بالای این دسته درون یک قاب قرار می‌گیرد. در واقع شما یک دسته کامل در اختیار خواهید داشت که با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا مثل یک کنسول با گوشی بازی کنید. قیمت این نوع دسته‌ها زیاد است و در صورت تمایل به خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بازی های آنلاین چند نفره اندروید و حتی بازی های مولتی پلیر اندروید آفلاین پرداختیم. توجه داشته باشید که تعداد بازی‌های موجود بسیار زیاد است و طبیعتا نمی‌توانیم به همه عناوین موجود بپردازیم و مجبور هستیم که دسته‌ای از بازی‌هایی که جذابیت بیشتری دارند را به شما معرفی کرده و به مرور بازی‌های جدیدتر را به مطلب اضافه کنیم.

سؤالات متداول

بهترین بازی مولتی پلیر شوتر کدام است؟ بی‌شک، یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین موبایل که از محبوبیت جهانی بالایی برخوردار است، بازی موبایل PUBG (پابجی) نام دارد. در این بازی که در سبک بتل رویال است، تا 100 بازیکن در یک جزیره با چتر نجات فرود می‌آیند و باید با دست خالی به دنبال تجهیزات جنگی بگردند و اجازه ندهند دیگران آن‌ها را بکشند. در کنار Pubg بازی‌هایی مثل Call of duty و فورتنایت نیز در دسته بندی بازی‌های شوتینگ و بتل رویال از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

بهترین بازی چند نفره اندروید کدام است؟ بازی PUBG Mobile و Call of Duty Mobile و Fortnite از جمله بهترین بازی های چند نفره اندروید به شمار می‌رود.

بهترین بازی‌های آنلاین دو نفره اندروید کدام‌ها هستند؟ بازی Among Us و Death Squared بازی هایی هستند که می‌توانید به صورت دو نفره روی اندروید تجربه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

15 نظر

  1. غلامعلی حیدری

    بازی چندنفره های ایرانی بدرد نمیخوردن؟

    1. نیما

      پاسخ به غلامعلی حیدری

      فرهنگ در هر عرصه ای، راه رو نشون میده سالهاست در عرصه بازیهای کامپیوتری فعالیت داشتم و با مقالات و نظرات و تحلیل های اروپایی و امریکایی در این زمینه آشنا هستم و شما هم میتونید با ترجمه یا بدون ترجمه آنها رو ببینید. در بیشتر بازیهای خارجی بذای جذابیت، حد و حدود برداشته شده و ما رو از فرهنگ و اصالتمون دور میکنه، مثل جوانمردی، شرف، دلسوزی، انصاف و... به جاش نامردی، حقه بازی، بی رحمی، بی حیا و بی شرف بودن و... رو یاد میده تعریفی از بازیهای ایرانی نمی کنم ولی لااقل یک حدودی رو برای خودش قائل هست و پیشرفت خوبی رو داره
    1. مختارزاده

      پاسخ به غلامعلی حیدری

      نه
  2. عرفان

    دم شما گرم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عرفان

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده پیروز باشید
  3. یونس

    شما چرا بعضی از بازی هایی که جهانی هستن و نصب کننده زیاد هم دارن مثل فری فایر بک گراند هاشون رو بد میزنید الان وقتی فری فایر و فورتنایت تو یوتیوب و اینستا ترکوندن چرا بک گراند معرفی بازیشون رو بد میزنید الان بگ گراند فری رو شما اونجوری زدید با اون کیفیت کسی نصب میکنه میایید نصب کننده هاشون رو میارید پایین
    پابجی نمیگم بده ولی به حد فری فایر نیست بگ گراند اونو خوب میزنید برای مارو بد

    1. محمد

      پاسخ به یونس

      بکگراند چیه بش میگن عکس بگراند میشه عکس پشت.صفحه بعدشم تو گرافیک پابجی و کالاف موبایل رو ببین فری فایر مکس هم در اون حد گرافیک نداره امان از شما نوبا
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به یونس

      سلام وقت بخیر منظورتون عکس‌ها هست؟
  4. م

    Bounden
    افتصااااااااااااااااااااااااااااااح😬
    رقصم شد بازی🤨
    حداقل bombsquad خوبه اون افتضاح

  5. Sadra

    از نظر من بازی فری فایر و لیگ بدمینتون بهتر برای گوشی های کم اندروید یا ضعیف ساخته شده ولی اگه گوشیتون اندروید ۱۱ به بالا هست کالاف دیوتی و پابجی و… براتون پیشنهاد میکنم

    1. گیمر

      پاسخ به Sadra

      اره ولی پابجی بهترینه
      1. مهدی

        پاسخ به گیمر

        خواب دیدی خیره
  6. Raiden J2M

    بهترین بازی حال حاضر موبایل دنیا چیزی نیست مگر Genshin Impact که هم داستان داره، هم چند نفره داره، هم نقشه بزرگ داره، هم کلی شخصیت مختلف واسه انتخاب داره.
    خلاصه همه چی داره.
    مفت هم هست.

    1. ناشناس

      پاسخ به Raiden J2M

      خوبیش ک خوبه هر گوشی نمیتونه اون بازی رو بکشه و انیکه حدود 10 الی 15 گیگ دیتاش هسته
    1. مجید نوردوست

      پاسخ به Raiden J2M

      گنشین واقعا بازی خوبیه. منم خیلی دوست دارم بازی کنم.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%e2%80%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads