داغ ترین ها :
معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

اگر فکر کرده‌اید که بازی‌ها قابل اجرا روی مک نیستند، سخت در اشتباهید! ما با معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک، شما را با دنیای بازی‌های گوناگونی که روی سیستم مک اجرا می‌شوند آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید تا شما را به دنیای بازی‌ها ببریم. امیدواریم که در انتهای این لیست با بازی‌های جدیدی آشنا شده باشید.

برای خرید انواع مک بوک به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت Macbook

لیست برترین بازی برای مک بوک

۱. بازی Sid Meier’s Civilization VI

بازی برای مک

اگر دنبال یک بازی‌ هستید که ساعت‌ها شما را در خود غرق کند، چیزی بهتر از بازی Sid Meier’s Civilization VI پیدا نمی‌کنید. این بازی، جدیدترین سری از مجموعه‌ بازی‌های Civilization به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. از آن سال تا الان سازندگان بازی آپدیت‌هایی هم برای این بازی منتشر کرده‌اند که بازی جذاب‌تر از قبل شده است. در این بازی، شما با فرمانده‌ها و سردمداران تاریخی سروکله می‌زنید. همچنین DCL یا پک‌های مکملی برای بازی در نظر گرفته شده که با دانلود آن‌ها میتوانید در بازی تغییرات آب‌وهوایی ایجاد کنید یا یک سری تغییرات دیگر که بازی را خوشایند می‌کند به آن بیفزایید.

این گیم آن‌قدر رضایت‌بخش و اعتیادآور است که ساعت‌ها شما را درگیر می‌کند و هر سری به خودتان می‌گویید فقط یک دور دیگر بازی خواهید کرد، اما باز هم ادامه می‌دهید. خودتان تصورش را بکنید؛ در این بازی می‌توانید یک بمب اتمی روی سر گاندی بیندازید.

۲. بازی جذاب Stardew Valley

stardew vally بازی - بهترین بازی برای مک بوک

بازی‌های کمی هستند که مثل سیمز آرام‌بخش‌اند؛ اما با آمدن Stardew Valley، استاندارد جدیدی  برای این قبیل بازی‌ها تعریف شد. با این که بستر بازی مانند دیگر بازی‌های مزرعه‌ای است که پیش از آن آمد، اما این بازی تقریبا به همه‌چیز عمق داد: مفاهیمی چون زراعت، دام‌پروری، نبرد، دوستی، اکتشاف و خیلی چیزهای دیگر.

این بازی از معدود گیم‌هایی است که هم نظر گیمرهای حرفه‌ای را جلب کرده و هم گیمرهای تازه‌کار دوستش دارند. در این بازی هیچ استرسی وجود ندارد و با آرامش پیش می‌روید. چنانچه دنبال یک بازی آرام‌ و غیرجنگی برای مک بودید، مطمئن باشید که این گزینه راضی‌تان می‌کند و یکی از بهترین بازی‌ های مک بوک است.

پیشنهاد مطالعه:
بازی های دونفره

۳. بهترین بازی برای مک: Hades

بررسی کامل بازی hades برای مک بوک

زمانی که hades برای macOS، windows و Nintendo عرضه شد،‌ مشخص شد که نه فقط یکی از بهترین بازی برای مک بوک، که یکی از بهترین‌ها در این چند سال اخیر خواهد شد. بازی‌ای که توسط استودیوی Supergiant games ساخته شده است.

در این بازی شما به دنیای زیر زمین می‌روید. در این بازی می‌بینیم که پسر هیدیس می‌خواهد از دنیای مردگان خارج شود و به کوه المپ برود، اما پدرش سرسختانه مخالفت می‌کند و سعی دارد جلوی او را بگیرد. در این بازی شما بارها کشته می‌شوید و به نقطه ابتدایی برمی‌گردید اما این اصلا نباید شما را دلسرد کند؛ چرا که کشفیات جدیدی به دست می‌آورید و کاراکترهای جدیدی را در بازی می‌بینید.

چنانچه طرفدار بازی‌ها و داستان‌های اساطیری باشید، ما این بازی را شدیدا بهتان توصیه می‌کنیم.

خرید مک بوک

۴. بازی The Sims 4

sims 4 for macOS

از رونمایی اولین سری بازی سیمز تا به امروز، این بازی شاهد تغییرات بسیاری بوده که همگی به جذابتر شدن آن کمک کرده‌اند. سیمز اگرچه به نظر خیلی از گیمرها هیجان و جذابیتی ندارد، اما خیلی‌ها وفادارانه سال‌هاست که این بازی را انجام می‌دهند و برای کسانی‌که دلشان بازی‌های جنگی یا استرس‌زا نمی‌خواهد انتخاب ایده‌آلی است.

اگر جزئیات برای شما مهم هستند، خوب است بدانید در سری از بازی سیمز، شما شاهد زیاد شدن جزئیات ظاهری کارکترها و ویژگی‌ها و احساسات متنوع آن‌ها می‌شوید. دستورهای بیشتری می‌توانید به آن‌ها بدهید و می‌توانید با کارکتری که ساخته‌اید از خانه خارج شوید و سفر کنید.

پیشنهاد مطالعه:
بازی های پی اس فایو

۵. بازی هیجان‌انگیز Thimbleweed Park

بازی رایگان برای مک

اگر طرفدار بازی‌های کلاسیکی چون LucasArts هستید، این بازی را هم امتحان کنید. این بازی به دست Ron Gilbert و Gary Winnick طراحی شده که پیش‌تر، بازی کلاسیک Maniac Mansion را ساختند. در این بازی، شما باید حواستان به ۵ شخصیت  دیوانه باشد که می‌خواهند از تاریک‌ترین اسرار شهر پرده‌برداری کنند. حال و هوای بازی شما را به یاد سریال رازآلود Twin Peaks می‌اندازد. این بازی با این‌که شمایلی کلاسیک دارد،  اما  با وجود صداگذاری حرفه‌ای و جزئیاتی که در طی بازی می‌بینید، متوجه می‌شوید که چقدر  مدرن است.

۶. بازی مشهور Fortnite برای مک

fortnite game

مگر می‌شود تا به حال اسمی از بازی مشهور fortnite نشنیده باشید؟‌ این بازی آنقدر محبوب و پرطرفدار از آب درآمد که حتی کسانی که اهل گیم نیستند هم اسم آن را شنیده‌اند. اما چه چیزی اینقدر فورت‌نایت را محبوب کرده؟ شاید علتش آن باشد که این بازی که در دسته‌ Battle Royal جا می‌گیرد و یک‌جور فضای مجازی بامزه  به سبک‌وسیاق کارتونی دارد که نظیر آن را فقط در فیلم‌های کریستوفر نولان می‌بینید. بی‌خیال متاورس شوید؛ دنیای این بازی همان‌چیزیست که گیمرها دنبالش هستند.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که کاراکترها با گلایدر از اتوبوسی پرنده پایین می‌پرند. در ادامه، شما باید تلاش کنید تا کاراکترتان زنده بماند و دیگر شخصیت‌ها او را نکشند. این بازی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و همانطور که خیلی از دیگران هم موافق هستند، میخواهیم آن را محبوب‌ترین و بهترین بازی برای مک بوک، کنسول و ویندوز و اندروید و ios معرفی کنیم. همچنین، لازم است بدانید که این گیم که چندسال پیش رونمایی شد، موفق شد تا در لیست ۵۰ بازی برتر دنیا رتبه‌ي ۳۲ را مال خود کند.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی فوتبال

۷. بازی Graveyard Keeper برای مک

graveyard keeper - معرفی بهترین بازی‌ها برای مک بوک

اگر دلتان بازی‌ای مثل sims یا stardew valley می‌خواهد، پیشنهاد دیگر ما به شما بازی نگهبان گورستان است. در این جا، به‌جای آن‌که به خانه‌ و زندگی‌تان برسید یا کشاورزی کیند، باید اجساد را بسوزانید، به خاک بسپارید یا در تابوت بگذارید. ضمنا، شخصیت شما بعد از یک سانحه رانندگی در زمان جابه‌جا شده و به قرون وسطی رفته و حال تنها راهی که برای بازگشت به خانه وجود دارد، این است که بهترین نگهبان ممکن باشید. البته این تنها مسئولیت شما نیست! شما باید مراسم‌های کلیسا را اجرا کنید، با مردم روستا معاشرت کنید و اکتشافات جدیدی انجام دهید.

شاید فضای بازی خیلی دارک و ترسناک به‌نظر برسد، اما این بازی هم همان حال‌وهوای سیمز را برایتان تداعی می‌کند. همچنین، برعکس پایان باز سیمز، این بازی پایان‌پذیر است.

انواع دسته بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید دسته بازی

۸. بازی هیجان انگیز Minecraft

بازی ماین کرفت بهترین بازی برای مک بوک

مگر می‌شود کسی نام بازی ماینکرفت را نشنیده باشد؟ اصلا نیاز نیست حتما گیمر باشید تا نام این بازی به گوش شما خورده باشد؛ همه‌ی ما در اطرافمان کسانی را داریم که این بازی را انجام داده‌اند و معتقدند این بازی، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است! خوب است بدانید که این بازی برای مک هم موجود است و  اگر از مک‌بوک استفاده می‌کنید، می‌توانید این بازی را انجام دهید.

بازی ماینکرفت گیم پلی خیلی جذابی دارد که هرچه بیشتر آن را انجام می‌دهید، بیشتر در دنیای بازی غرق می‌شوید و تقریبا محال است حوصله‌تان سر برود. در این بازی، شما هم می‌توانید خانه‌وزندگی‌ خود را بسازید، هم می‌توانید در معادن طلا کار کنید و هم با اشرار مبارزه کنید. البته حواستان باشد! این بازی اعتیادآور است و می‌تواند حسابی شما را معتاد خود کند پس اگر سرتان شلوغ است سراغش نروید.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی برای ایفون

۹. بازی Disco Elysium

disco elysium

این بازی نه تنها یکی از بهترین بازی‌ها برای مک بوک است، که  از نظر خیلی از گیمرها، یکی از بهترین بازی‌های دوران محسوب می‌شود.

داستان این بازی جذاب درباره‌ یک کارآگاه دائم‌الخمر است که در مسافرخانه‌ی ارزان‌قیمتی چشم باز می‌کند و می‌بیند که در آن‌جا قتلی رخ داده. از این‌جا به بعد داستان، باید به پیدا کردن سرنخ‌ها و بررسی قتل‌ها بپردازید. خوبی این بازی این است که شما آزادی عمل دارید و همیشه چندین گزینه و مسیر پیش‌روی شما هست که از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید و بازی را پیش ببرید. بنابراین، بازی هیچ‌وقت خسته‌کننده یا تکراری نمی‌شود.

۱۰. بازی Cuphead

cuphead - بهترین بازی برای مک بوک

با این‌که Cuphead در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، با دیدن تصاویر این بازی، قبل از هر چیزی به یاد کارتون‌های قدیمی آمریکایی می‌افتید. شاید بتوانیم بگوییم که این کار، حقه‌ي سازندگان بازی در کمپانی Studio MDHR بوده که با غلغلک حس و خاطرات نوستالژیک، شما را به انتخاب این بازی تحریک کنند. البته نباید فکر کنید که این بازی ساده و بچگانه است و از آن لذتی نخواهید برد! این بازی یکی از بهترین بازی ها برای مک بوک است که طرفداران زیادی دارد و مملو از پیچیدگی‌هایی است که شما را به چالش می‌کشد. اگر هوس یک بازی جدید و متفاوت را کرده‌اید، هرچه زودتر کاپ‌هد را نصب کنید.

مقایسه مک بوک ایر M1 با Macbook air m2:
تفاوت مک بوک ایر m1 و m2

۱۱. بازی جذاب Descenders

بهترین بازی ها برای مک بوک پرو

اگر بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای دوست دارید اما چیزی غیر از ماشین‌سواری می‌خواهید، بازی جذاب Descenders یک دوچرخه‌سواری جذاب و هیجان‌انگیز است که شما را با چالش‌های متفاوتی مواجه می‌کند.

از جذابیت‌های این بازی، این است که هر سری بخواهید بازی کنید، مسیری متفاوت و جدید را تجربه خواهید کرد. هدف بازی، این است که قبل از از دست جان خود، به پایین دره برسید. ایده بازی به‌خوبی شکل گرفته و اجرا شده. برنامه‌نویسان بازی هم مدام آن را آپدیت می‌کنند و هر سری، ویژگی‌های جذابی به بازی اضافه می‌کنند.

۱۲. بازی پرهیجان Alien: Isolation

alien برای مک

بازی Alien حدودا ۱۵ سال پس از فیلم اورجینال این اثر، ساخته‌ی ریدلی اسکات تولید شد. این بازی در سبک ترسناک و اول شخص ساخته شده. با این‌که بازی‌های زیادی به این سبک در طی این سال ها درست شده‌اند، بازی Alien: Isolation اولین بازی‌ای است که حس‌وحال فیلم را به‌خوبی تداعی می‌کند.

این بازی یک شاهکار واقعا دلهره‌آور است که در آن، بیگانگان موجوداتی ترسناکند و شما موظف هستید از آن‌ها بترسید و احترامشان را به‌جا آورید. شما نمی‌توانید آن‌ها را از بین ببرید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن‌ها بگریزید و پناه بگیرید. بازی در یک ایستگاه فضایی متروکه می‌گذرد که جاهای زیادی برای مخفی شدن دارد. بازی Alien: Isolation یک پکیج کامل با گیم پلی فوق‌العاده و بی‌نقص است که گرافیک زیبایی هم دارد. این بازی در ورژن مک هم عالی عمل می‌کند و باگ ندارد.

 

ایا مک بوک برای برنامه نویسی مناسب است؟
بهترین مک بوک برای برنامه نویسی

 

۱۳. بازی Celeste برای مک

celeste

این بازی 2D از ساخته‌های سازندگان بازی Towerfall است و یک بازی محبوب چند نفره در میان گیمرهاست. این بازی، حول محور دختر جوانی به نام مدلین می‌گذرد که باید کوه سلست را فتح کند. در میانه‌ی مسیر، او با شخصیت‌ها و کاراکترهای جدیدی مواجه می‌شود و بازیکن، رازهای جدیدی را درباره‌ی خود مدلین می‌آموزد. روایت جذاب داستان، یکی از نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت آن است که به درک بهتر شخصیت‌های بازی کمک زیادی می‌کند. بیش از ۷۰۰ راز در بازی هست که بازیکن باید کشفشان کند و در این مسیر، مردن هم بخشی از بازی است. البته بلافاصله  بعد از مرگ، کاراکتر بازی احیا می‌شود و بدون پس‌رفت بازی از سر گرفته می‌شود. پس فقط لازم است بپرید، بالا بروید، بمیرید، دوباره احیا شوید، بپرید، بالا بروید و بازی را جلو ببرید.

۱۴. بازی معمایی The witness

the witness game

اگر طرفدار بازی‌های معمایی هستید، این بازی یک ورزش ذهنی خوب و پرچالش است. در این بازی، شما کاراکتری هستید که تک‌وتنها، در یک جزیره بیدار شده و نمی‌داند کیست، کجاست و از کجا آمده. وظیفه شما در این بازی تک نفره این است که در مکان‌های گوناگون دنبال سرنخ‌ها بگردید و معماهای گوناگون را حل کنید تا متوجه شوید از کجا آمده‌اید و راهی برای رفتن به خانه پیدا کنید. این بازی فکر گیمر را به کار می‌گیرد و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سیستم مک است و با این که سال ۲۰۱۶ ساخته شد، به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ نیز انتخاب شده است.

۱۵. بازی Limbo

limbo

بازی Limbo یا برزخ، یک بازی سیاه و سفید مینیمال با یک گیم پلی دارک و جذاب است که داستان پسرکی را دنبال می‌کند که در جسن‌وجوی خواهر خود است. طراحی بازی شمایل مینیمال دارد و پسرک داستان نیز، بیشتر شبیه به شبح کودکی است که دو چشم سفید در وسط سرش می‌درخشد. بازی در سبک دو بعدی است و کل کارهای کاراکتر بازی، چپ و راست رفتن، پریدن یا بالا و پایین شدن است و مانند یک بازی سه بعدی، به شما امکان و اجازه حرکات‌های زیادی را نمی‌دهد. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۰ ساخته شد و کم‌کم راه خود را به مک نیز پیدا کرد. با این که حدود یک دهه از عمر این گیم می‌گذرد، هنوز هم جذاب است و بازی می‌شود. شما هم اگر دلتان یک بازی جذاب می‌خواهد که حال‌وهوای یک داستان غمگین و سیاه را تداعی کند، همچنین دلتان موزیک و داستانی با حالت ترسناک می‌خواهد، باید این بازی را امتحان کنید.فضاسازی بازی، به‌خوبی حالت برزخ را برای شما تداعی خواهد کرد.

۱۶. بازی سخت اما جذاب Dead Cells

بازی سلول‌های مرده

این بازی که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت Motion Twins ساخته شده، یکی از سخت‌ترین، اما در عین حال جذاب‌ترین بازی های ۲ بعدی است که تا به حال برای مک، پلی استیشن ۴، لینوکس و نینتندو سوییچ ساخته شده است. بازی سلول‌های مرده از یک فاضلاب شروع می‌شود و شما در طی انجام آن با چالش‌های متعددی مواجه می شوید که حتی برای گیمرهای حرفه‌ای هم می‌تواند چالش ایجاد کند. خط داستانی بازی، چندان مشخص نیست و شما باید در طی بازی، گذراندن مراحل و با به دست آوردن سلاح‌ها و قابلیت‌های جدید، به آن پی ببرید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی، می‌توانیم به این اشاره داشته باشیم که هر بار در بازی کشته شوید، دوباره باید از اول شروع کنید. البته این به آن معنا نیست که بازی تکراری خواهد بود! با هر بار برگشت بازی به نقطه‌ی شروع، شما نمی‌توانید حدس بزنید چه چیزی در انتظارتان خواهد بود. پس اگر از بازی‌های ۲ بعدی چالشی خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید. 

۱۷. بازی ماجراجویانه‌ی Gone Home

بازی Gone home

فرض کنید بعد از یک سال دوری، به خانه بازگشته‌اید. انتظار دارید که خانواده‌ی خود را ببینید اما خبری از هیچ کدام از آن‌ها نیست.

بازی Gone Home دقیقا یک چنین بازی‌ای است. کیتی ۲۱ ساله، بعد از یک سال به کشور بازگشته و خانه‌ی خود را خالی پیدا می‌کند. هیچ خبری از خانواده‌ی او نیست و هیچ ایده‌ای ندارد که کجا رفته‌اند. این داستان در سال ۱۹۹۵ می‌گذرد و خانه‌ای را می‌بینید که با لوازم آن دوره دکور شده است. این بازی در سبک تعاملی نیست و شما باید خودتان، براساس نوشته ها، یادداشت‌ها و لوازمی که در خانه می‌بینید بتوانید سرنخ‌ها را کنار هم گذاشته، و بفهمید که بقیه اعضای خانواده کجا هستند. براساس یافته های جدید شما، مراحل جدیدی در بازی برای شما باز می‌شود و به بخش‌های بیشتری از خانه راه پیدا می‌کنید.

۱۸. بازی Day of the Tentacle Remastered

بهترین بازی ها برای مک بوک

ما در جایی که درباره بازی Thimbleweed Park حرف زدیم، به Maniac Mansion هم اشاره کردیم و حالا در این مورد از بهترین بازی ها برای مک بوک قصد داریم به سراغ معرفی دنباله آن برویم. بازی Day of the Tentacle در سال 1993 اولین بار عرضه شد و نسخه ریمستر شده از این اثر که یکی از بامزه‌ترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های تاریخ است، در سال 2016 در دسترس قرار گرفت تا گیمرها روی سیستم‌های جدیدتر هم بتوانند به سراغ‌اش بروند. در دهه 90 میلادی بسیاری از افراد از این بازی به عنوان یک شاهکار بی‌بدیل یاد می‌کردند. این اثر برخلاف بسیاری از بازی‌های هم‌دوره‌اش توانسته محبوبیت خود را تا امروز هم حفظ کند. از یک بازی بامزه چه می‌خوهید؟ سفر در زمان؟ صحنه‌های خنده‌دار؟ برنامه‌ای برای به بردگی کشیدن انسان‌ها؟ همکاری با توماس ادیسون؟ بازی Day of the Tentacle همه این ویژگی‌ها را در خود دارد. جالب این است که حتی در این اثر می‌توانید با کامپیوتر Weird Ed به سراغ بازی Maniac Mansion بروید. فقط حواس‌تان باشد همستر او را خیلی اذیت نکنید.

۱۹. بازی Shadow of the Tomb Raider

بهترین بازی ها برای مک بوک

بازی Shadow of the Tomb Raider یکی از آثاری است که معمولا در بنچمارک‌های پی سی و لپ تاپ برای محک زدن قدرت یک سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اثر که آخرین اثر از ریبوت سه‌گانه تومب ریدر به حساب می‌آید، توسط Square Enix تقریبا روی هر پلتفرمی در دسترس قرار گرفته است. گرافیک و بخش بصری در سومین اثر از فرنچایز Tomb Raider حرف اول را می‌زند. البته این اثر داستان بدی هم ندارد و می‌توان گفت به پایانی قابل قبول را برای این مجموعه اکشن ماجراجویی به تصویر می‌کشد.

وقایع بازی Shadow of the Tomb Raider در آمریکای مرکزی و مکزیک جریان دارد و گیم‌پلی آن ترکیبی از اکشن‌های واقع‌گرایانه با صحنه‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده است. داستان هم بار دیگر ما را به لارا کرافت و تلاش‌های‌اش برای جلوگیری از بروز یک سلسله وقایع فاجعه‌بار همراه می‌کند. در بخش زیادی از این اثر شما باید با اقدامات شرورانه سازمان شبه‌نظامی Trinity مقابله کنید. بازی Shadow of the Tomb Raider هم مثل نسخه‌های پیشین تمرکز زیادی روی حل معماها و کشف راز و رمزهای موجود در محیط دارد. اگر می‌خواهید در بین بهترین بازی ها برای مک بوک داستان کامل لارا کرافت را تجربه کنید، می‌توانید از طریق App Store اپل به سراغ دانلود این سه‌گانه بروید.

۲۰. بازی Final Fantasy XIV

بهترین بازی ها برای مک بوک

اگر قصد دارید خود را در یک اثر ماجراجویی آنلاین در سبک MMO غرق کنید، بازی Final Fantasy XIV اثری است که باید تجربه‌اش کنید. این بازی MMORPG از اسکوئر انیکس که در جهان بزرگ فرنچایز Final Fantasy جریان دارد، تجربه‌ای را به ارمغان می‌آورد که کسی فکرش را نمی‌کرد سازندگان قادر به ارائه‌اش باشند. این بازی اثری بود که توانست بازی محبوب World of Warcraft را از صدر جدول بازی‌هایی که بیش‌ترین مدت‌زمان تجربه توسط گیمرها را در سبک نقش‌آفرینی داشته‌اند، به پایین بکشد. در واقع این اثر یکی از موفق‌ترین آثار اسکوئر انیکس بوده و این شرکت برای حفظ موفقیت آن دست به کارهای گوناگونی زده است.

البته بازی Final Fantasy XIV از همان روز اول یک اثر موفق نبود و مسیر پرتلاطمی را برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش طی کرد. منتقدین در ابتدای عرضه حسابی از این اثر انتقاد کردند و بسیاری از طرفداران فرنچایز هم آن را نادیده گرفتند. اما پس از عرضه پچ 2.0 این اثر MMO در سال 2013، اوضاع کم کم بهتر شد. از آن زمان به بعد بود که بازی Final Fantasy XIV توانست نام خود را در بین آثار موفق صنعت گیم ثبت کند. اگر به آثار MMORPG علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک شانس هم به این اثر از لیست بهترین بازی ها برای مک بوک بدهید.

 

اگر می‌خواهید با بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ آشنا شوید مطلب زیر را از دست ندهید:
بهترین فیلم های ۲۰۲۳

 

۲۱. بازی Baldur’s Gate 3

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

بازی Baldur’s Gate 3 یکی از محبو‌ب‌ترین آثار نقش‌آفرینی طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود که گیمرها را به دنیای کلاسیک آثار RPG و Dungeons & Dragons می‌برد. شما در این اثر حماسی و فانتزی که توسط Larian Studios تولید شده، با ماجراجویی بسیار جذابی همراه خواهید شد و در میان داستان با شخصیت‌های جالب و انتخاب‌های دشواری مواجه می‌شوید. اگر چه بازی Baldur’s Gate 3 پر از شخصیت‌های آماده است، اما شما می‌توانید کاراکتر خودتان را هم به سادگی طراحی کنید و خصوصیاتی را به آن بیفزایید که موجب می‌شود آن شخصیت برای‌تان کاملا خاص و منحصربه‌فرد شود.

این اثر قطعا یکی از بهترین بازی ها برای مک بوک است و یکی از برترین‌های سبک نقش‌آفرینی هم به حساب می‌آید. بازی Baldur’s Gate 3 داستانی را برای‌تان روایت خواهد کرد که بسیار عمیق بوده و برای همیشه در خاطرتان می‌ماند. قصه این اثر عالی است و صداگذاری روی شخصیت‌ها هم در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این، استفاده از تکنیک موشن کپچر در این اثر RPG داستان‌محور موجب شده که ما با کات‌سین‌های جذابی روبه‌رو شویم که حس تماشای یک اثر سینمایی واقع‌گرایانه را ارائه می‌دهند و کاملا را در دل وقایع قصه غرق می‌کنند. کاراکترهای بازی Baldur’s Gate 3 حسی را انتقال می‌دهند که فکر می‌کنید واقعی هستند و درامی را می‌سازند که قرار است حسابی درگیرتان کند.

۲۲. بازی Papers Please

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

شاید یک دهه از زمان عرضه بازی Papers Please گذشته باشد، اما اهمیت این اثر طی سال‌های اخیر اصلا کم نشده است. در این اثر شما در نقش یک بازرس بخش مهاجرت در منقطه خیالی آرتوتزکای شوروی ظاهر می‌شوید و باید عبور و مرور مهاجران به داخل کشور را کنترل کنید. در واقع وظیفه شما این است که در میان مسافران افرادی که ممکن است ترورسیت، جاسوس یا دردسرساز باشند را بیابید. هرچند باید جرئت انجام دستورات حکومتی را هم داشته باشید که این خود موضوع دیگری است.

در این بین شما باید دست به گرفتن تصمیمات دشواری بزنید. در واقع ترس از حکومت و مشکلات مالی موجب می‌شود که در تصمیم‌گیری‌های خود دچار تردید شوید و این که بخواهید با افراد مثل انسان عادی رفتار کنید یا نه، برای‌تان به انتخابی دشوار تبدیل شود. این اثر مستقل تاریک دارای گرافیک پیکسلی و قدیمی است، اما با این حال به خوبی می‌تواند داستان‌اش را روایت کند. در واقع بازی Papers Please نه تنها یکی از بهترین بازی ها برای مک بوک است، بلکه به طور کلی یکی از بهترین آثار برای سیستم‌های ضعیف هم به حساب می‌آید.

۲۳. بازی Stellaris

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

بازی Stellaris یک اثر استراتژیکی عظیم است که عنوان جاه‌طلبانه با وسعتی بزرگ به حساب می‌آید و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی را در اختیارتان قرار می‌‌دهد. در این اثر شبیه‌ساز امپراطوری علمی تخیلی استودیو Paradox Interactive شما باید وظیفه مدیریت یک تمدن فضایی را در اولین گام‌های‌اش به سوی ستارگان برعهده بگیرید. شما باید همه جنبه‌های منطقه را کنترل کنید، ارزش‌های سیاسی را در نظر بگیرید و دست به انتخاب‌های هوشمندانه بزنید.

بازی Stellaris دارای مکانیک‌های پیچیده‌ای برای مذاکرات، جاسوسی، تحقیقات و مباحث اقتصادی است و با این قابلیت‌ها موجب می‌شود طرفداران قدیمی آثار استراتژیکی و داستان‌محور حسابی سرگرم شوند. در این بازی گیمرها می‌توانند با رقبای قدرتمندشان ارتباط برقرار کنند و حتی با ارتش و سفینه‌های شخصی‌سازی شده‌شان به جنگ با دیگر گروه‌ها مشغول شوند. بازی Stellaris به لطف مادهای جذاب که دارد و حالت‌های چندنفره‌اش، قطعا باید در لیست بهترین بازی ها برای مک بوک جای بگیرد.

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، بازی‌های زیادی هستند که روی مک هم اجرا می‌شوند. خیلی از این بازی‌ها را می‌توانید مستقیم از اپ استور دانلود کنید. Steam که یک فروشگاه آنلاین معروف است هم بخشی برای دانلود بهترین بازی های رایگان مک بوک در نظر گرفته است. امیدوار هستیم که این لیست برای شما مفید بوده، و در آن با بازی‌های جدیدی آشنا شده باشید.

سوالات متداول

آیا بازی کراش برای مک بوک قابل اجرا است؟

بله. بازی Crash Bandicoot 4 در سیستم مک قابل اجرا است و همان گیم پلی سابق و محبوبش را دارد.

برای گیم PC بهتر است یا Mac؟

پی‌سی‌ها برای اجرای گیم مناسب‌تر هستند. از آن‌جا که کارت گرافیک مک بوک‌ها کیفیت چندانی ندارد، ممکن است برخی بازی‌ها روی آن‌ها اجرا نشود یا رضایت کاربر را جلب نکند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. ماکنالی

    روی نسخه جدید مک Civilization نصب نمیشه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9/
ads
ads