داغ ترین ها :
بهترین بازی برای ساعت هوشمند

بهترین بازی برای ساعت هوشمند

انگار ساعت‌های هوشمند قصد دارند که جای گوشی‌های هوشمند را بگیرند. اسمارت واچ‌ها، با داشتن قابلیت‌های تماس، پخش موسیقی و بازی‌های سرگرم‌کننده، می‌توانند در نبود گوشی همراه، نیاز کاربر را برطرف کنند. شاید بازی کردن با ساعت هوشمند کمی دشوار باشد و ترجیح بدهید از گوشی یا حتی کنسول برای بازی استفاده کنید؛ اما برای مواقعی که گزینه‌های دیگر در دسترس نیستند یا مواقعی که می‌خواهید فرزندتان را سرگرم کنید، خوب است مجموعه ای از بهترین بازی برای ساعت هوشمند را بشناسید.

 

انواع ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند

بهترین بازی های ساعت هوشمند

۱. بازی Trivia Crack

معرفی بازی Trivia Crack برای ساعت هوشمند

اگر طرفدار بازی‌هایی چون Quiz of the Kings باشید، باید سراغ این بازی بروید. بازی Trivia Crack از مدل بازی‌های معمایی است که از شما سوال‌های مختلفی می‌پرسد و با به چالش کشیدن شما در حوزه‌های مختلف، اطلاعات عمومی شما را بالا می‌برد. این ساعت هم برای کاربران اندرویدی مناسب است، هم کسانی که اپل واچ بر دست می‌بندند. در ابتدای این بازی حوزه‌ی مدنظر خود را انتخاب می‌کنید. آن وقت، وارد بازی می‌شوید. سوالات از آسان شروع می‌شوند و رفته رفته شما را به چالش‌های بیشتری می‌کشند. بازی‌هایی از این قبیل همیشه پرطرفدار هستند و باعث می‌شوند بدون این که متوجه گذر زمان شوید، تا مدت‌ طولانی بتوانید آن را انجام دهید. شما این بازی را هم به صورت تک نفره، هم دو نفره با دوست خود می‌توانید انجام دهید و در موضوعات مختلف، اطلاعات کسب کنید. این بازی، حتی برای کودکان هم یک بازی جذاب و آموزنده است که به ارتقای سطح زبان انگلیسی‌تان هم کمک می‌کند.

دانلود این بازی از گوگل پلی

دانلود این بازی از اپ استور

۲. بازی Pong

بازی پونگ برای ساعت های هوشمند

پونگ یک بازی کلاسیک قدیمی است که روی آتاری انجام می‌شد. حال شما می‌توانید این بازی را روی اپل واچ خود هم انجام دهید. پونگ بازی تنیس است که در حال حاضر با همان طراحی مینیمال و ساده‌ی دو بعدی که از قدیم می‌شناسیم ساخته شده و همان حس و حال قدیمی را تداعی می‌کند. اگر طرفدار تنیس هستید و دنبال یک بازی با گیم پلی جذاب اما ساده می‌گردید، ما به شما بازی Pong را پیشنهاد می‌دهیم. 

دانلود این بازی از اپ استور

 

 

۳. بازی Memem

دانلود بازی memem

یکی از انواع بازی برای ساعت هوشمند، بازی‌های تقویت حافظه هستند. یک بازی ساده و بی‌استرس دیگر که می‌توانید برای مواقع فراغت یا زمان‌هایی که جایی منتظر هستید انجام دهید، بازی MEMEM است. این بازی حافظه تصویری را به چالش می‌کشد و برای کودکان، افراد مسن و هر کسی که می‌خواهد حافظه‌ی خود را ورزش دهد بازی خوبی به حساب می‌آید. 

بازی Memem به شما تعدادی رنگ نشان می‌دهد و شما باید این رنگ‌ها را به ترتیب به حافظه‌ی خود بسپارید و بعد از ناپدید شدن، به همان ترتیب کنار هم بنشانید. در ابتدا بازی با تعداد رنگ‌های کم و ساده شروع می‌شود اما رفته رفته باید بیشتر حافظه خود را به کار بگیرید چون تعداد رنگ‌هایی که باید در ذهن نگه دارید بیشتر می‌شوند. 

این بازی برای ساعت‌ هوشمند اندرویدی قابل دانلود و انجام می‌باشد.

دانلود این بازی از گوگل پلی 

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

۴. بازی Lifelong

lifelong video game

نظرتان درباره‌ی ماجراجویی و همراهی یک فضانورد چیست؟

تیلور، یک فضانورد است که سفینه‌اش در یک سیاره‌ی دیگر سقوط کرده و او به دنبال راهی است که به زمین برگردد؛ اما به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و به کمک شما نیاز دارد. او باید در این سیاره که یک انگل خطرناک در آن زندگی می‌کند، دوام بیاورد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و شما می‌توانید او را از این مهلکه نجات دهید.

این بازی در سبک تعاملی است و فقط از طریق چت و مسیج دادن با تیلور در ارتباط خواهید بود. او از شما می‌خواهد که در انجام برخی امور کمکش کنید. چند گزینه روی صفحه نمایش داده می‌شود که شما با انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌توانید ادامه‌ی مسیر تیلور را مشخص کنید. برای این که بازی طبیعی‌تر باشد و شکل واقعی به خود بگیرد، بعد از مشخص شدن تسک تیلور، برای مدتی از او خبری نمی‌شود و بعد دوباره سراغتان می‌آید تا کمک بگیرد. مسیرهایی که شما مشخص می‌کنید، می‌تواند جان تیلور را به خطر بیندازد یا او را به زمین برگرداند. پس خوب است با احتیاط و در نظر گرفتن جوانب مختلف او را راهنمایی کنید. 

این بازی، هم برای کاربران ساعت اندرویدی و هم اپل واچ قابل دانلود و اجرا است.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

۵. بازی Jellyfish Tap

دانلود بازی Jellyfish Tap برای ساعت هوشمند

این بازی، گیم پلی ساده‌ای دارد و می‌توانید خودتان یا کوچکترها را با آن سرگرم کنید. این بازی هم روی گوشی قابل اجرا است، هم تمام اسمارت واچ‌ها. بازی طراحی رنگارنگ و جذابی دارد و قلق خاصی ندارد که نتوانید آن را به راحتی اجرا کنید. فقط کافی‌ست حواستان باشد که عروس دریایی‌تان به موقع بپرد و سقوط نکند.

اگر خواستید امتیاز خود را اپل واچ ثبت کنید، لازم است که گوشی و ساعت به هم متصل شوند. برای اتصال نیز لازم است گوشی و ساعت نزدیک یکدیگر باشند. 

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

۶. بازی Tiny Armies

دانلود بازی Tiny armies

این بازی مختص کاربران ios است و می‌توانند آن را روی آیپد، آیفون و اپل واچ اجرا کنند. این بازی، در لیست بهترین بازی ساعت هوشمند هم جای دارد و اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک با با گیم پلی ساده و سریع هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما امتحانش کنید.

هم تنهایی بازی کنید، هم به نبرد تن به تن بروید. حتی می‌توانید وارد iMessage شده و برای دیگر بازیکنان کُری بخوانید. نقشه‌ی نبرد را مشخص کنید و دست به کار شوید. مراحل بازی، بسیار کوتاه هستند و زمان کمی برای انجام هر کدام لازم است اما در همین مدت کوتاه هم شما را به چالش می‌کشند پس باید تاکتیک ‌های خوبی داشته باشید.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

۷. بازی Chess

chess game for smart watch

شطرنج دیگر نیازی به تعریف و توضیح ندارد. اگر دوست دارید روی اسمارت واچ خود بتوانید این بازی استراتژیک که در اصل یک ورزش ذهنی خیلی قوی است را انجام دهید و سلول‌های خاکستری مغز را به کار بگیرید، بهتر است معطل نکنید؛ چرا که می‌توانید شطرنج را برای ساعت خود دانلود کنید و حریف را کیش و مات کنید. جذابیت این بازی، تم های مختلفی است که می‌توانید برای صفحه‌ی شطرنج خود انتخاب کنید. سپس وارد بازی می‌شوید و یک دست شطرنج جذاب را با حریف بازی می‌کنید.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

 

۸. بازی Sudoku Wear

بازی سودوکو برای ساعت هوشمند

بازی سودوکو دیگر بازی معروف است که برای نرمش ذهنی خوب است و برای طرفداران ریاضی، بازی محبوبی به حساب می‌آید. می‌توانید بازی Sudoku را روی ساعت هوشمند خود دانلود کرده و در اوقات فراغت انجام دهید. نمایشگر بازی مشکی است تا باتری ساعت شما زیادی مصرف نشود. این بازی، ۳ سطح سختی مختلف دارد تا اگر آماتور، با تجربه یا بازیکن حرفه‌ای هستید، بتوانید در این بازی به چالش کشیده شوید. انجام بازی هیچ دشواری خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

۹. بازی Touch Round

بازی های ساعت هوشمند

نظرتان درباره‌ی یک ماشین بازی جذاب روی مچ دستتان چیست؟

اگر حوصله‌ی بازی‌های فکری مانند شطرنج و سودوکو را ندارید، ماشین بازی می‌توانید انتخاب خوبی باشد. در بازی Touch Round که یکی از مفرح‌ترین بازی‌ها برای ساعت هوشمند است، مسیر بازی خود را انتخاب کرده و بدون این که از جاده خارج شوید، مهارت رانندگی خود را به رخ بکشید. شما می‌توانید از بین ۴۰ ماشین و ۲۰ مسیر مسابقه‌ی مختلف، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این بازی هم روی آیپد، هم آیفون و هم اپل واچ قابل اجرا است. اگر آن را روی ساعت خود دانلود کردید، خوب است بدانید که فرمان ماشین همان دیجیتال کراون ساعت است.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

۱۰. بازی Air Hockey Wear

اجرای بازی ایر هاکی در ساعت هوشمند

در لیست بهترین بازی برای ساعت هوشمند، مورد بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم بازی Air Hockey است. این بازی را هم در ساعت‌های اندرویدی و هم اپل واچ می‌تواند اجرا کنید. طراحی بازی مینیمال و ساده است و انجام آن دقیقا مانند بازی کردن واقعی ایر هاکی است. فقط کافی است حواستان باشد که توپ را از دست ندهید تا امتیازتان کم نشود.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

دانلود این بازی از اپ استور

 

  1. بازی 2048

بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند

بازی 2048 یک اثر ساده و معروف در سبک پازل است. شما در این اثر باید مربع‌ها را جابه‌جا کنید تا حاصل جمع آن‌ها عدد جدیدی را نشان دهد. در شروع شما با عدد 2 کار را آغاز می‌کنید و با ترکیب آن با یک مربع 2 دیگر می‌توانید به عدد 4 برسید. این کار را باید مدام تکرار کنید تا در نهایت بتوانید به عدد 2048 دست پیدا کنید. بازی 2048 یکی از بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند است و در مواقعی که منتظر چیزی هستید و وقت‌تان آزاد است، می‌توانید با آن خود را سرگرم کنید. البته نباید انتظار یک اثر عمیق را داشته باشید. این بازی صرفا یک اثر ساده در سبک پازل است که می‌توان به صورت رایگان آن را از گوگل پلی دریافت کرد.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

  1. بازی Infinity Loop

بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند

بازی Infinity Loop یکی دیگر از بازی‌های ساده در سبک پازل است که می‌توان در بین بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند به آن اشاره کرد. بازی به شما خطوطی را می‌دهد و شما باید با چرخش آن‌ها به یک چرخه بی‌نهایت برسید. این اثر یک بازی استاندارد موبایل است که قابلیت پشتیبانی روی ساعت‌های هوشمند را هم دارد. مکانیک‌های بازی Infinity Loop بسیار ساده هستند و فقط کاربر باید با زدن انگشت‌اش روی صفحه خطوط را بچرخاند. به همین دلیل هم تجربه‌اش روی ساعت‌های هوشمند می‌تواند ساده و سرگرم‌کننده باشد. این بازی رایگان است و موارد قابل‌خرید درون‌برنامه‌ای آن هم قیمت پایینی دارند. قطعا این اثر یکی از بهترین بازی های ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

  1. بازی PetQuest Virtual Pet

بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند

بازی PetQuest Virtual Pet را می‌توان یک اثر با محوریت نگهداری از یک حیوان خانگی دانست. در واقع در این بازی شما باید از یک موجود مجازی نگهداری کنید، به آن غذا بدهید، به مراقب از آن بپردازید و مهارت‌های جدید را به این موجود بیاموزید. در این اثر مینی‌گیم‌های کوچکی وجود دارند که تجربه هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارد. گرافیک بازی PetQuest Virtual Pet بسیار ساده است و این اثر پر از المان‌های مشکی رنگ است تا مانع از تخلیه زودهنگام باتری ساعت هوشمندان شود. این اثر در عین سادگی می‌تواند به خوبی سرگرم‌تان کند. بازی PetQuest Virtual Pet یک اثر کاملا رایگان است و بخش خرید درون‌برنامه‌ای هم ندارد و هیچ تبلیغاتی در آن به نمایش درنمی‌آید.

  1. بازی Combat Wear 2

بهترین بازی ها برای ساعت هوشمند

بازی Combat Wear 2 را می‌توان اثری مشابه با آثار کلاسیک در سبک نقش‌آفرینی دانست که به نحوی روی ساعت‌های هوشمند اجرا می‌شود. شما در این بازی در نقش یک شوالیه ظاهر می‌شوید و باید از پادشاه قلمروی‌تان در مقابل هیولاها محافظت کنید و شکست در این نبرد مساوی است با پایان بازی. این اثر دارای المان‌های سبک RPG بوده و مبارزات آن به شکل نوبتی است.

دانلود این بازی از گوگل پلی

 

جمع بندی

ساعت‌های هوشمند به طور کلی برای بازی کردن چندان ایده‌آل نیستند. این مسئله به این خاطر است که نمایشگر آن‌ها کوچک است و دکمه‌های زیادی برای کنترل بازی وجود ندارد. به همین خاطر هم تنوع بازی‌هایی که برای اسمارت واچ‌ها ساخته شده زیاد نیست و افراد به ندرت برای بازی ساعت را انتخاب می‌کنند. البته، در مواقعی که می‌خواهید وقت خود را پر کنید و وسیله‌ی دیگری برای بازی در دسترس نیست، سراغ ساعت خود بروید. در این مقاله به معرفی بهترین بازی برای ساعت هوشمند پرداختیم. این بازی‌ها را می‌توانید روی ساعت هوشمند خود، از طریق لینک‌های درج شده دانلود کرده و در مواقعی که خواستید، مانند زمان انتظار طولانی بازی کنید. همچنین، چنانچه هر کدام از این بازی‌ها را انجام داده‌اید، یا بازی‌هایی هست که جای آن‌ها در این لیست خالی است، حتما با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا با ساعت هوشمند می‌توان بازی کرد؟

بله، با ساعت هوشمند هم می‌توان بازی کرد. البته به علت کوچک بودن نمایشگر، بازی سخت‌تر خواهد بود و محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

بهترین بازی برای ساعت هوشمند چیست؟

بازی Touch round برای طرفداران بازی‌های ریسینگ و بازی Tiny armies برای طرفداران بازی‌های استراتژیک، بازی‌های بسیار جذابی هستند که طرفداران زیادی هم دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. ایلیا

    عالی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads