داغ ترین ها :
بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود

بازی های شبیه‌ساز بسیار جذا و سرگرم کننده هستند. روند بهتر و بهینه شدن تلفن‌های همراه هوشمند برای بازی، سبب ارتقا بازی‌های شبیه‌ساز شده‌است. بازی‌هایی که می‌تواند شما را به دنیای خود بکشاند و تا می‌توانید از انجام آنها لذت ببرید. در میان بازی‌های شبیه‌ساز، بازی‌های ماشین طرفداران بسیاری دارد؛ زیرا شبیه‌سازی بهتری ارایه می‌دهد. دانلود بازی ماشین سنگین و انجام آن برای افرادی که علاقه‌مند به راندن ماشین‌های سنگین هستند؛ از جذاب‌ترین تجربیات است. پیشرفت‌هایی که بازی ماشین سنگین کوهستانی یا بازی ماشین سنگین باربری داشته بسیار چشمگیر است.

تلفن همراه هوشمند شما می‌تواند همانند یک کنسول دم دستی برای‌تان بهترین بازی ماشین سنگین را اجرا کند. این تجربه‌ای است که شاید ۱۰ سال پیش نیاز به تجهیزات بسیاری داشت. انجام یک بازی کامیون قدیمی که سراسر نوستالژی است می‌تواند خاطرات شیرینی را برای شما زنده کند. ابازی کامیون باربری فراوانی را می‌توان یافت که تجربه‌هایی نزدیک به واقعیت داشته باشند و بتوانند حس و حال حقیقی را به شما منتقل کنند. پیشرفت باز کامیونی جدید به اندازه‌ای است که به احتمال بسیار زیاد در آینده بخشی از آموزش‌های رانندگی با ماشین سنگین را نیز شامل شود.

این نوشتار که ویژه علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین سنگین است؛ تلاش می‌کند که بهترین بازی ماشین سنگین را معرفی کند. بهترین بازی کامیون اندروید برای تلفن‌های همراه اندرویدی لذت فراوانی را به همراه خواهد داشت که درک آن تنها با انجامش امکان‌پذیر است.

 

شاید نیاز داشته باشید 😉
کد تقلب کونامی

 

 

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون

بازی‌های شبیه‌ساز ماشین سنگین، به شما امکان می‌دهند ماشین‌هایی مانند کامیون را به‌گونه‌ای برانید که گویی در دنیای واقعی مشغول رانندگی با آن هستید. شما می‌توانی با دانلود بازی ماشین سنگین ولوو، تجربه رانندگی با این ماشین‌ها را به‌دست آورید. اتفاقی که در دنیای واقعی امکانش اندک است. همین تجربه را نیز هنگام بازی کامیون بنز یا هر برند دیگری که دسترسی به آن کم است؛ به‌دست خواهید آورد. تعداد فراوان طرفداران دانلود بازی ماشین سنگین سبب شده‌است که شرکت‌های بازی سازی فراوانی نسخه‌های بی‌شماری در این سبک طراحی و عرضه کنند.

بدون خارج شدن از تخت خود می‌توانید یک کامیون بزرگ را برانید. یا هنگامی که روی کاناپه لم داده‌اید بارهای یک اسکله را به‌وسیله بازی کامیون باربری تخلیه کنید. این‌گونه بازی‌ها که در سبک Truck Simulator تعریف می‌شوند؛ از دسته بازی‌های محبوبی هستند که در سال‌های اخیر هم پیشرفت شایانی داشته و هم طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. حتی شما می‌توانید با دانلود بازی کامیون در جاده های ایران رانندگی کنید و چالش‌ها را بشناسید.

فهرستی که در ادامه معرفی می‌شود؛ شامل بهترین بازی ماشین سنگین است. در این فهرست می‌توانید بهترین بازی کامیون اندروید، بازی ماشین سنگین کوهستانی، بازی کامیون باربری، بازی کامیون جدید، بازی کامیون بنز، بازی کامیون قدیمی و حتی بازی ماشین سنگین هک شده را مشاهده کنید. دانلود بازی ماشین سنگین و اجرای آن ممکن است تا اندازه‌ای به سخت‌افزار شما بستگی داشته باشد. بنابراین سعی کنید با توجه به سخت‌افزاری که در دست دارید بازی را دانلود و نصب کنید.

Russian Car Driver ZIL 130

معرفی بازی RUSSIAN TRUCK ZIL 130

در این بازی، شما فرصت این را پیدا می‌کنید که ماشین افسانه‌ای روسیه، یعنی زیل ۱۳۰ را برانید و با آن به دل جاده‌های مختلف بزنید!

کامیون‌های زیل ۱۳۰ در خلال سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۹۴ تولید می‌شدند و کامیون‌های پرطرفداری به‌حساب می‌آمدند. این بازی هم برای اندروید ساخته شده، و هم قابل اجرا روی PC است. اگر دوست دارید آزادانه در جاده‌های مختلف با کامیون رانندگی کنید و موسیقی گوش دهید، این بازی، فرصت این کار را به شما می‌دهد. بازی Russian Car Driver ZIL 130 سال ۲۰۱۸ آمد اما خیلی زود خودش را در دل گیمرها جا کرد. اگر از طرفداران بازی‌های شوتری یا بتل فیلدی نیستید، از این بازی لذت خواهید برد. البته خیلی از طرفداران بازی‌های هیجانی هم این بازی را امتحان کردند و به آن اعتیاد پیدا کردند چرا که چالش‌های زیادی برای جلوگیری از کسل‌کننده شدن بازی وجود دارد.                       

ویژگی های بازی Russian Car Driver ZIL 130

حس واقعی رانندگی با کامیون

فضایی بزرگ برای گشت‌وگذار و اکتشاف

دارای خط داستانی

۶م ود مختلف برای انتخاب بازی

امکان گوش دادن به رادیو و موسیقی در حین رانندگی

شخصی سازی شکل گاراژ

بالا بردن مهارت‌های رانندگی

این بازی اندرویدی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Indian Cargo Truck Wala

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون - INDIAN CARGO TRUCK WALA

این بازی، از آن دست گیم‌هایی است که یک دسته واقعا دوستش دارند و از نظر دسته‌ای دیگر یک بازی کسل‌کننده است. در این بازی شما فرصت رانندگی با کامیون‌های باری هندی در جاده‌های هندوستان را پیدا می‌کنید. مرسولات را بار می‌زنید و در جاده‌های پرپیچ‌وخم رانندگی می‌کنید. پلیس شما را نگه می‌دارد، بار را می‌گردد و هر کار دیگری که یک راننده‌ی واقعی ماشین باری انجام می‌دهد را تجربه می‌کنید. مواردی مانند آب‌وهوای بارانی یا برفی، در حین رانندگی ممکن است چالش‌هایی برای شما ایجاد کنند یا برعکس باعث شوند از مسیر لذت ببرید. به‌طور کل، رانندگی در این بازی کاملا واقع‌گرایانه است و هرچقدر بهتر ماشین سنگین خود را برانید، زودتر و بهتر به مقصد خود خواهید رسید.

ویژگی های بازی Indian Cargo Truck Wala

تجربه‌ی حمل بار و راندن ماشین‌های باربر

تنوع سطوح سختی بازی

امکان انتخاب کامیون 

گرافیک ایده‌آل 

تنوع مسیرهای بازی

نصب آسان 

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Pak Truck Driver

رانندگی در پاکستان - pAK TRUCK DRIVING GAME

دیگر بازی ماشین سنگین و آفرودی که می‌توانید بازی کنید، گیم Pak Truck Driver  است که در جاده‌های پاکستان می‌گذرد. 

شما در این بازی، یک راننده‌ی ماشین سنگین در جاده های پاکستان هستید و باید مرسولاتی را از جایی به جایی دیگر ببرید. این بازی اندرویدی ۲۰ سطح دارد و در آن مودهای مختلفی از جمله مود کویری، جنگلی و خیلی مودهای دیگر وجود دارد. باید حواستان باشد که شما واقعا یک راننده‌ی ماشین سنگین هستید و باید بار خود را به سلامت به مقصد برسانید. در حین بازی، حواستان به تصادف و برخورد با ماشین‌های دیگر باشد. البته که گاهی مسیر آن‌قدر پیچ‌درپیچ و دشوار می‌شود که نمی‌توانید به خوبی ماشین را کنترل کنید مگر این که راننده‌ی قابلی باشید. البته اگر هم تجربه رانندگی زیادی ندارید نگران نشوید! شما فرصت رانندگی را خواهید داشت و به‌مرور زمان یک راننده ی فوق‌العاده خواهید شد.

ویژگی های بازی Pak Truck Driver

گرافیک فوق‌العاده‌ی بازی

مودهای مختلف برای رانندگی در جاده‌های پاکستان

تنوع کامیون‌ها

ترافیک در جاده‌های شهری و برون شهری

فرصت رانندگی در خیابان‌های شهر

چالش‌های متنوع رانندگی جهت جذاب کردن بازی

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Euro Truck evolution

بازی Euro Truck evolution

Euro Truck evolution هم‌اکنون از محبوب‌ترین بازی کامیون جدید برای تلفن‌های همراه است. گیم‌پلی و رابط کاربری این بازی بسیار ساده و روان است که تجربه‌ای سرشار از رضایت را به همراه خواهد داشت. این بازی شبیه‌ساز رانندگی با کامیون، احساس رانندگی طبیعی را در شما زنده خواهد کرد. افزون بر این می‌توانید با استفاده از حالت چند نفره که در این بازی وجود دارد؛ از دوستانتان دعوت کنید یا به دیگر بازیکنان بپوندید تا سرگرمی رقابتی جذابی را تجربه کنید. حجم دانلود بازی ماشین سنگین Euro Truck evolution نزدیک به ۲۵۴ مگابایت است که با توجه به امکانات و کیفیت مناسبی که دارد؛ بسیار منطقی و به‌صرفه خواهد بود.

ویژگی‌های بازی Euro Truck evolution

۱۲ برند از کامیون‌های اروپایی (شامل کامیون‌های ۴×۲ محوره و ۴×۶ محوره)؛
نقشه‌های بیش از ۲۰ شهر واقعی؛
تجربه رانندگی در شرایط گوناگون اعم از جاده‌ای، بزرگراه و مسیرهای آفرودی؛
کنترل آسان ماشین سنگین در شیب‌ها به‌وسیله فرمان‌های لمسی خوب؛
شرایط آب و هوایی طبیعی به همراه چرخه روز و شب؛
مشاهده آسیب‌های ماشین‌های سنگین موجود در بازی؛
طراحی دقیق جزئیات داخلی برای هر کامیون؛
صداسازی بسیار جذاب به‌ویژه صدای شگفت‌انگیز موتور ماشین‌ها؛
سیستم ترافیک بهبود یافته به کمک هوش مصنوعی؛
توانایی مولتی پلیر یا بازی چند نفره به‌وسیله سرورهای آنلاین؛
نمایش دستاوردها بازیکنان در تابلوهای امتیازات؛
پشتیبانی از کنترلر که در این حالت می‌توانید لذت استفاده از دکمه‌های فیزیکی را نیز تجربه کنید؛
توانایی پخش به صورت استریم روی Android TV.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

معرفی و دانلود بازی هواپیمای جنگی رایگان در مطلب زیر:
بهترین بازی هواپیمایی

 

World Truck driving Simulator

World Truck driving Simulator

بیشتر بازی‌های طراحی شده برای تلفن همراه، از گرافیک کمتری نسبت به نسخه ویژه کامپیوتر یا کنسول برخوردارند. بسیاری از بازیکنان این موضوع را پذیرفته و با آن کنار آمده‌اند. اما اگر گرافیک برای شما اهمیت بالایی دارد و به دنبال تجربه‌ای مشابه بازی‌های رایانه شخصی هستید؛ بازی World Truck Driving Simulator با کیفیت و گرافیک بالا برای پلتفرم تلفن همراه طراحی شده‌است. گرچه این بازی فضایی شبیه کامپیوتر به شما می‌دهد؛ اما متاسفانه کنترل‌ها چندان خوب نیستند. حجم این بازی نزدیک به ۷۴۰ مگابایت است که به‌صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید. بدون شک این بازی کامیونی جدید بالاترین گرافیک تصویری را با سخت‌افزار بسیار خوب ارایه خواهد داد؛ بنابراین ابتدا از قدرت دستگاه خود اطمینان پیدا کنید.

بازی World Truck driving Simulator را شاید نتوان بهترین بازی کامیون اندروید نامید؛ اما ویژگی‌های جالب آن می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. بازیکنان در این بازی می‌توانند نقش رانندگان حقیقی ماشین سنگین را بر عهده بگیرند و ماشین‌های گوناگون شناخته شده در سراسر جهان را اداره کنند. در بخش شبیه‌سازی کنترل این بازی نکته جالبی وجود دارد و آن‌هم داشتن حق انتخاب است. شما می‌توانید از بین دو گیربکس دستی و اتوماتیک یکی را انتخاب کرده و عملکرد خود را بسنجید. در کنار این می‌توانید به موارد دیگری مانند قفل دیفرانسیل، ترمز موتور، رانندگی خودکار، فلش‌ها، هشدارها، پاک‌کننده‌ها، نور زیاد، نور کم و… دسترسی داشته باشید.

گیم‌پلی این بازی شامل جاده‌های خطرناک، چرخه روز و شب خیره‌کننده، عوارضی‌های جاده‌ای، ایستگاه‌های مالیاتی، پمپ بنزین و مواردی این چنین است. World Truck Driving Simulator توجه فراوانی به جزئیات کرده است و در این زمینه حرف‌ها برای گفتن دارد. اما همان‌گونه که بیان شد؛ بهینه‌سازی خوبی برای انجام آن روی تلفن همراه و تبلت انجام نشده‌است. شاید همین موضوع بازیکنان را دلسرد کرده و اصلا گرافیک بالا چندان به چشم نیاید.

این بازی را می‌توان در دسته بازی ماشین سنگین باربری قرار داد که در آن می‌توانید بارها را جابه‌جا کنید. وسایل نقلیه با قدرت‌ها و جعبه دنده‌های گوناگون در این بازی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مدل‌های برزیلی، اروپایی و آمریکایی اشاره کرد. کامیون‌های بیشتری نیز در به‌روز رسانی‌های بعدی یا با کسب امتیاز بیشتر به این فهرست افزوده خواهد شد. تم World Truck driving Simulator بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توانید با نقاشی مورد علاقه خود این تم را سفارشی کنید. تیم طراحی و ساخت این بازی با گردآوری نظرات رانندگان گوناگون و البته آزمایش‌های مختلف، تلاش کرده که واقع‌گرایی را در آن رعایت کند. سیستم تعلیق کابین ماشین‌ها، حرکت روی تپه‌ها، حرکت آنتن‌ها ماشین‌ها، تغییر مقدار لغزندگی یا چسبندگی در مسیر با توجه به نوع زمین یا نوع آب و هوا و مواردی از این دست، در این بازی به دقت کار شده‌اند.

ویژگی‌های بازی World Truck driving Simulator

تنظیم حساسیت فرمان و انواع مختلف کنترل؛
دود طبیعی اگزوز؛
گیربکس اتوماتیک و دستی؛
تنظیم موقعیت راننده در کابین؛
خرید لوازم گیمینگ و کنسول
شبیه‌سازی عملکرد اصلی کامیون (وجود دو شیوه قفل دیفرانسیل، ترمز موتور، راندن خودکار، هشدار، پاک کننده، نور بالا، نور کم و…)
گرافیک واقعی، با گزینه‌های پیکربندی برای اجرا در گوشی‌های ضعیف تر
جاده‌های خطرناک (خاکی، لغزنده، برفی و…) که با رانندگی در آنها مهارت رانندگی خود را ثابت خواهید کرد؛
نقشه بزرگ جهان با چندین شهر که در به‌روز رسانی‌های بعدی گسترش نیز خواهد یافت؛
وجود بارهای گوناگونی از بارهای خشک گرفته تا بارهای حساس که در به‌روز رسانی‌های بعدی بیشتر هم خواهد شد؛
چرخه روز و شب با جلوه‌های تصویری زیبا؛
باران و تغییرات آب و هوایی؛
وجود تابلوهای امتیازات؛
سیستم نمایش دستاوردها؛
ارایه گزارش در مورد آخرین دستاوردها و هزینه‌ها؛
الزام به رعایت قوانین که در غیر این صورت جریمه خواهید شد؛
همکاری با شرکت‌ها معتبر گوناگون؛
وجود مسیریاب روی داشبورد
ارایه گواهینامه رانندگی با امکان قرار گرفتن عکس بازیکن روی آن؛
استعلام گواهی رانندگی بازیکن و نمایش اطلاعاتی از جمله سطح رانندگی، جریمه، میزان بار، مسافت‌های طی شده و موارد مهم دیگر.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این بازی برای هرچه طبیعی‌تر شدن تجربه رانندگی شما طراحی شده‌است. شما می‌توانید از ماجراجویی در این بازی ماشین سنگین باربری لذت ببرید و تجربیات خود را افزایش دهید. این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

بازی های دونفره آنلاین از راه دور را در مطلب زیر معرفی کردیم:
بازی های آنلاین دو نفره

 

Heavy Truck simulator

بازی کامیونی Heavy Truck simulator

همانند بازی بالا که توضیحات کاملی درباره آن ارایه شد؛ Heavy Truck simulator نیز تجربه‌ای همانند بازی با کامپیوتر را برای گیمرهای موبایل به همراه خواهد دارد. اما در این بازی نیز کنترل‌ها عملکرد خوبی ندارند. با این حال تجربه کاربری بسیار زیبایی دارد و با حجم ۳۳۶ مگابایتی خود که به صورت رایگان نیز در دسترس است. اگر به دنبال بازی کامیون قدیمی یا بازی ماشین سنگین کوهستانی هستید؛ Heavy Truck simulator می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ویژگی‌های بازی Heavy Truck simulator

مکان‌های زیبا در کشور برزیل؛
وجود کامیون‌های بسیاری از قدیم تا جدید‌ترین مدل‌ها (ماشین‌های بیشتری در به‌روز رسانی‌های بعدی آمده‌است)
گرافیک عالی؛
گیم‌پلی و حالت بسیار طبیعی و واقع‌گرایانه؛
جاده‌های خاکی چالش برانگیز با  با موانع بسیار، سرگرمی بیشتری را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت؛
وجود تریلرها بسیار و رانندگی در سبک‌های گوناگون (تریلرهای بیشتری در به‌روز رسانی‌های بعدی افزوده می‌شود)؛
چرخه روز و شب طبیعی؛
طراحی بسیاری از شهرها بر اساس مکان‌های زیبای برزیل؛
وجود جایگاه‌های سوخت؛
شبیه‌سازی خواب! می‌توانید روی قسمت بار یا داخل کابین یا در قسمت خواب رانندگان بخوابید؛
تغییر کیفیت و گرافیک بازی متناسب با نیاز و توانایی سخت‌افزار در دسترس؛
حالت موتور روشن و خاموش؛
وجود تله سرعت برای ثبت سرعت غیر مجاز و جریمه؛
کامیون‌های محکم و قدرتمند؛
وجود مسیریاب.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Truck simulator 2018

Truck simulator 2018

اگر به دنبال بازی کامیون بنز هستید؛ Truck Simulator 2018 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این بازی که تعداد دانلود بالایی هم در اندروید و هم برای iOS دارد؛ تجربه بازی خوب و شبیه‌سازی جذابی انجام می‌دهد. حجم کم این بازی که نزدیک به ۱۶۴ مگابایت و به صورت رایگان در دسترس است؛ می‌تواند از دلایل مهم دانلود فراوان آن باشد. Euro Truck Driver 2018 شاید از نظر گرافیک همانند سایر بازی‌های نام برده شده جذاب نباشد؛ اما همین موضوع سبب شده تا برای انجام آن محدودیت سخت‌افزاری وجود نداشته باشد. شما می‌توانید از اجرای روان این بازی نهایت لذت را ببرید. در این بازی، بازیکنان با چندین برند Euro Truck در سراسر اروپا سفر می‌کنند و کالاها را از شهری به شهر دیگر حمل می‌کنند.

نقشه بزرگ قاره اروپا، همراه با مناطق گوناگون کوهستانی، بیابانی و شهری و نیز آب و هوای متفاوتی مثل برفی، بارانی و خشک، در مجموع از کاملترین تجربیات رانندگی ماشین سنگین را برایتان به ارمغان می‌آورد. افزون بر این، کنترل‌های طبیعی مانند تنظیم شیب فرمان؛ انواع دکمه‌ها و غربیلک فرمان شبیه‌سازی شده را می‌توان بهترین بخش این بازی دانست. گیربکس دستی با H-Shifter و کلاچ نیز گزینه بسیار جالبی در این بازی است. شما در این بازی می‌توانید در حالت شغلی یا آنلاین، نقشه گسترده اروپا را کاوش کنید.

ویژگی‌های بازی Truck Simulator 2018

۱۱ کامیون شگفت‌انگیز از کامیون‌های نسل جدید،
فضای داخل کابین طبیعی،
تجربه واقعی رانندگی کامیون،
بیش از ۲۵۰ ایستگاه رادیویی،
عوارضی در جاده‌های بزرگراه،
رانندگی در سراسر اروپا،
سیستم ترافیک طبیعی،
سفارشی‌سازی ویژه بری کامیون‌ها،
آب و هوای طبیعی،
بیش از ۶۰ سطح چالش برانگیز (کاوش در سناریوهای شگفت‌انگیز)
رانندگی در جاده‌های شهری و بزرگراهی اروپا،
زوایای مختلف دوربین (داخل کابین، دوربین جلوی ماشین، دوربین خارجی و موارد دیگر)
گرافیک قابل قبول،
جلوه‌های صوتی واقعی کامیون
نمایش دستاوردها در تابلوهای امتیازات،
کنترل‌های آسان (شیب، دکمه‌ها یا فرمان)

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

 

Truck simulator USA

بازی Truck simulator USA

اگر بخواهیم صادقانه بگویم، تجربه این بازی در مقایسه با تمام شبیه‌سازهایی که تا اینجا بیان شد؛ متفاوت است. رویکردی که توسعه دهندگان Truck Simulator USA ایجاد کرده‌اند را می‌توان به‌کلی متفاوت از تمام بازی‌هایی دانست که تا کنون معرفی شدند. حجم این بازی نزدیک به ۱۶۹ مگابایت است و به صورت کاملا رایگان می‌توانید از فروشگاه‌ها معتبر دانلود و نصب کنید. نقشه این بازی برخلاف دیگر بازی‌ها، بیشتر در موقعیت مکانی اروپا طراحی نشده‌است و همین موضوع می‌تواند تجربه شبیه‌سازی متفاوتی را به شما ارایه دهد.

قاره آمریکای شمالی کانون Truck Simulator USA – Evolution است. با مسیرهایی که ایالات متحده، کانادا و مکزیک را در بر می‌گیرد می‌توانید آشنایی جالبی با این مکان‌ها داشته باشید. اگر می‌خواهید در بسیاری از بزرگراه‌های قاره آمریکا کاوش کنید؛ این بازی شاید بهترین گزینه برایتان باشد. Truck Simulator USA از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی شده کامیون برای اندروید است. افزون بر این، می‌توانید با برندهایی مانند American Truck در سراسر آمریکا رانندگی کرده، بارهای گوناگون را جابه‌جا کنید و سرانجام به یک راننده کامیون حرفه‌ای تبدیل شوید. با وجود معرفی بازی در سال ۲۰۱۷، اما بازی Truck Simulator USA – Evolution گزینه مشاهده آب و هوا و تنظیم آن را نیز دارد. سیستم‌های گیربکس دستی در این بازی با همین سیستم‌های در بازی‌های دیگر این لیست قابل مقایسه و به احتمال فراوان برتر از آنهاست. صدای موتورها (V8، Cummins و …) نیز نسبتا دقیق و طبیعی طراحی شده‌اند.

خرید هارد اکسترنال

ویژگی‌های بازی Truck Simulator USA – Evolution

برندهای گوناگون کامیون‌های آمریکایی،
نقشه جاده‌های ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک،
جاده‌های متفاوتی مانند کویری، لغزنده، کوهستانی، شهری،
کنترل‌های بهبود یافته (فرمان شیب‌دار، دکمه‌ها یا فرمان مجازی)
گیربکس دستی با شیفتر H و کلاچ،
صداهای واقعی موتور (V8، Cummins و غیره)
تعداد زیادی تریلر برای حمل و نقل،
حالت چند نفره و حالت شغلی،
توانایی مشاهده آسیب‌های وارد شده به وسیله نقلیه،
سیستم آب و هوایی جدید (برف، باران، خورشید…)

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 Grand Truck simulator

 بازی Grand Truck simulator

به‌دنبال تجربه بازی به سبک یکپارچه‌سازی با سیستم عامل هستید؟ پس بازی شبیه‌ساز Grand Truck مناسب شماست. این بازی کامیون قدیمی، دارای گرافیکی خوب، کامیون‌ها به سبک قدیمی، مکان‌ها و موارد دیگر این‌چنین است. Grand Truck Simulator یک بازی شبیه‌ساز ماشین سنگین برای موبایل با گزینه‌های سفارشی باورنکردنی‌ است. گزینه‌هایی که شاید هیچ بازی دیگری در این لیست نتواند آن‌ها را داشته باشد. مهمترین دلیل منطقی دانلود و نصب این بازی، حجم کم آن و سخت‌افزار مورد نیازش است. یک تلفن همراه با پردازنده ۴ هسته‌ای و رم ۱ گیگابایت نیز می‌تواند این بازی را به‌خوبی اجرا کند.

افزون بر موارد گفته شده، Grand Truck Simulator تجربه مکانیکال واقعی را با داشتن صداهای طبیعی موتور، ترمز، بوق و مواردی این چنین به شما می‌دهد. سفارشی‌سازی، بهترین ویژگی این بازی آن هم با این حجم کم است. می‌توانید اتاق‌های شخصی خود را برای کامیون‌تان بسازید یا از ساخته دیگر بازیکنان استفاده کنید. افزون بر این،  می‌توانید عناصر خودرو مانند سیستم تعلیق، روشنایی و تریلرها را تغییر دهید.

ویژگی‌های بازی Grand Truck Simulator

فیزیک واقع گرایانه،
مصرف سوخت واقعی،
می‌توانید سیستم تعلیق، چراغ‌ها (مانند زنون، پنتا توربینا) کمک فنر و ترمز خودکار (فقط برای کامیون های مدرن) را تغییر دهید؛
نمایش آسیب‌های وارد شده به کامیون مانند شکسته شدن شیشه‌ها،
چراغ‌های پرنور و جذاب برای کامیون و چراغ‌های اطراف تریلرها،
داشبورد کامیون به‌طور کار می‌کند؛
صدای واقعی کامیون برای موتور، ترمز، بوق،
انواع تریلر: شاسی، شاسی+تریلر، نیمه ۳ محوره، نیمه ۲ محوره، نیمه ۲+۱ محوره، بیترن ۷ محور و غیره،
سیستم چرخه روز و شب واقعی
داشتن مه
می توانید برای پارک ناوگان کامیون‌های خود رانندگان دیگری استخدام کنید یا سپرده بخرید؛
نقشه این بازی بر اساس چند شهر کوچک از سائوپائولو – برزیل است؛
شما با یک کامیون ابتدایی شروع می‌کنید و با کسب تجربه، کامیون‌ها و مشاغل بهتری خواهید داشت.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

راهنمای انتخاب سریال انیمیشنی برای تماشا:
بهترین انیمیشن های سریالی

 

Trash truck simulator

بازی ماشین حمل زباله

اگر از طرفداران سرسخت بازی‌های شبیه‌ساز کامیون هستید، احتمالا بازی‌های بسیاری را امتحان خواهید کرد. از جمله چالش‌های جذاب در بازی‌های این سبک؛ رانندگی با کامیون در سطح شهر است. در بازی Trash Truck Simulator شما در نقش راننده کامیون حمل زباله هم به زیبایی و تمیزی شهر کمک می‌کنید و هم لذت راندن ماشین سنگین در شهر را تجربه خواهید کرد. این بازی گرافیک قابل قبول و خوبی دارد که در کنار کنترل روانش شما را به وجد خواهد آورد. این بازی سبک که تنها ۴۴ مگابایت حجم دارد؛ به صورت رایگان در دسترس شماست و می‌توانید تجربه‌ای هیجان‌انگیز داشته باشید.

برخلاف دیگر بازی‌های موجود در این فهرست، Trash Truck Simulator از شما می‌خواهد به جای رانندگی با یک کامیون معمولی در سراسر قاره، زباله‌ها را از سطح شهر جمع کنید. رانندگی با کامیون زباله در یک منطقه شهری، می‌تواند آزمون نهایی شایستگی رانندگی شما باشد. شما باید در ترافیک بمانید و به طور مرتب توقف کنید تا محموله خود را بردارید و به کارخانه پردازش زباله منتقل کنید. تمامی کامیون‌های زباله دارای فضای داخلی کاملا مدل سازی شده بر اساس مدل‌های دقیق کامیون هستند. شما با سوزاندن زباله به درب کارخانه بازیافت درآمد کسب می‌کنید که می‌توانید آن را در جهت ارتقاء کارخانه یا خرید وسایل نقلیه بیشتر خرج کنید.

ویژگی‌های بازی Trash Truck Simulator

مدل‌های کامیون دقیق با فضای داخلی حقیقی مدل‌سازی شده‌است؛
تمام کامیون‌ها متحرک هستند؛
وجود لودرهای پشتی، جلویی و کناری،
تعداد زیادی ارتقاء برای هر کامیون و کارخانه پردازش
روز و شب پویا با اثرات آب و هوا
گزینه‌های مختلف کنترل (دکمه‌ها، شیب، لغزنده یا فرمان)
گزینه‌های گیربکس دستی و اتوماتیک
گیم‌پلی طبیعی و واقع گرایانه
شهر باز بزرگ بدون بارگیری صفحه نمایش
صداهای واقعی موتور
سیستم ترافیک منعطف و کنترل شده با هوش مصنوعی

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید

Truck simulator off-road 2

Truck simulator off-road 2

توسعه دهندگان Truck Simulator آفرود به تازگی بازی جدید Truck Simulator آفرود را معرفی کرده‌اند که دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی است. برای افرادی که به دنبال بازی کردن در محیط خارج از جاده هستند، در بین بازی‌های شبیه ساز کامیون، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب خواهد بود. علاوه بر این، این بازی همچنین دارای حالت جنگی است که برای رانندگی با کامیون و پرتاب موشک به آن نیاز دارید. حجم بازی حدود ۹۶ مگابایت است و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است.

برخلاف Truck Simulator: Ultimate که به شما امکان می‌دهد با ۱۸ چرخ خود در جاده‌ها رانندگی کنید، Truck Simulator OffRoad 2 یک بازی کاملاً آفرود است. کامیون‌های خود را به مکان های روستایی با مسیرهای چالش برانگیز برانید، از مناظر و حیات وحش دیدن کنید، از رودخانه های خطرناک عبور کنید و محصولات خود را تحویل دهید. از نظر گرافیکی، بازی خوب است و دارای تصاویر و بافت های واقعی 1080p است که در صفحه نمایش کوچک گوشی عالی به نظر می‌رسد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های شبیه ساز کامیون برای اندروید است.

علاوه بر این، شما می‌توانید از بین کامیون‌های مختلف، از جمله مدل های 6×6 و 8×8 انتخاب کنید. در حالی که نمی‌توانید کل بازی را به صورت رایگان بازی کنید، ۲۴ سطح رایگان به اندازه کافی برای لذت بردن زمان می‌برد.دبا چهار تنظیم کیفیت متمایز برای هر دستگاه، می‌توانید ظاهر بازی را سفارشی کنید. به طور کلی، حتی یک تلفن با مشخصات پایین نیز باید بتواند Truck Simulator OffRoad را اجرا کند. این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

مقایسه لپ تاپ گیمینگ با کنسول در مطلب زیر:
کنسول یا لپ تاپ گیمینگ

 

The Road Driver – Truck and Bus Simulator

The Road Driver – Truck and Bus Simulator

The Road Driver – Truck and Bus Simulator هم یک شبیه ساز کامیون و اتوبوس با گرافیک خوب و رابط کاربری بسیار آسان برای بازی است. شما تنها کافی است بین اتوبوس و کامیون انتخاب کنید تا بازی پردازش خاص خودش را انجام داده و آغاز شود. بارگیری کالاها، تخلیه و تحویل آنها و همچنین رساندن مردم به مقصدشان از اهداف اصلی این بازی است. The Road Driver – Truck and Bus Simulator به‌شدت ساده و سرگرم‌کننده بوده که گرافیک آن نیز با توجه به حجمی که دارد؛ خوب است. اگر بازی‌های گرافیکی فشرده‌تری دارید، می‌توانید سایر بازی‌های شبیه‌ساز کامیون که در بالا ذکر شده‌اند را در نظر بگیرید.

به طور کلی، The Road Driver – Truck and Bus Simulator برای اندروید بهترین بازی شبیه‌ساز کامیون است. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و حجم آن تنها ۵۴ مگابایت است.

ویژگی‌های بازی The Road Driver – Truck and Bus Simulator

داشتن مجموعه مناسبی از انواع ماشین‌های سنگین،
خرید تریلر سفارشی،
خرید لوازم دست دوم در صورت نیاز،
افزایش وسایل نقلیه با به‌روز رسانی‌های آینده،
قراردادهای تحویل بار و مسافر به‌صورت واقع‌گرایانه،
آب و هوای تطبیقی و گوناگون،
جاده‌های متفاوت و چالش‌های مرتبط با هرکدام،
شهرهای این بازی گرچه کمی خیالی است اما برپایه ویژگی‌های شهرهای حقیقی ساخته شده‌اند.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Truckers of Europe 2

بازی Truckers of Europe 2

برای تحویل کالاها در Truckers of Europe 2، شما و کامیونتان در شهرهای مختلف اروپا مانند برلین، ونیز، مادرید، میلان، پراگ و غیره رانندگی خواهید کرد.اهداف شما رسیدن به موقع، کسب درآمد و خرید کامیون و تریلرهای جدید است. این یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای اندروید است. افزون بر این، Truckers of Europe 2 بسیار کوچکتر از دو عنوان قبلی است و تنها هفت کامیون مختلف برای رانندگی و ۱۲ تریلر مختلف دارد. با این حال، استفاده از هوش مصنوعی برای کنترل ترافیک خوب است.

ویژگی‌های بازی Truckers of Europe 2

دینامیک طبیعی خودروها
چرخه روز و شب مناسب
شرایط آب و هوایی طبیعی و متغیر،
جاده‌های گوناگون با شرایط متفاوت،
رابط کاربری ساده و مناسب برای اجرا به‌وسیله گروه‌های سنی گوناگون،
کنترل‌های روان و تنظیمات دستی مناسب

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 

بازی Truckers of Europe 3

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود

حال وقت آن رسیده که سومین نسخه از مجموعه Truckers of Europe را معرفی کنیم. در این بازی شما می‌توانید پشت فرمان ماشین‌های سنگین مختلفی بشینید و در جاده‌های گوناگونی در سراسر اروپا به رقابت مشغول شوید. در ابتدا احتمالا حس خواهید کرد که گیم‌پلی این اثر ساده است و مثل آثار دیگر از بین بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی با ماشین سنگین قرار نیست چالش زیادی را پیش روی‌تان قرار دهد. اما با گذر زمان بازی چالش‌برانگیزتر شده و جذابیت بیش‌تری پیدا می‌کند. این اثر قطعا یکی از بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون اندروید به حساب می‌آید.

بازی Truckers of Europe 3 گیم‌پلی سر راستی دارد و سازندگان توانسته‌اند به خوبی حالتی واقع‌گرایانه را پیاده‌سازی کنند. هر چه در مراحل بازی جلوتر بروید و پیشرفت بیش‌تری کسب کنید، جذابیت بازی هم برای‌تان بیش‌تر خواهد شد. در کنار تلاش برای انجام ماموریت‌ها، باید حواس‌تان به زمان باشد، سوخت‌تان را مدیریت کنید و مراقب سلامت وسیله نقلیه‌تان باشید. این اثر حالت‌های مختلفی هم دارد؛ از بخش داستانی گرفته تا ماموریت‌های جزئی. در بخش گاراژ بازی Truckers of Europe 3 هم گیمرها می‌توانند دست به خرید ماشین‌های مختلف زده و آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. در مجموع باید بگوییم که شما حسابی می‌توانید از این اثر لذت ببرید و ساعت‌ها خود را با آن سرگرم کنید.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی Universal Truck Simulator

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود

بازی Universal Truck Simulator در بین بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون یکی از جدیدتری آثار به حساب می‌آید. در این اثر که در سال 2022 عرضه شده، می‌توان به سراغ ماشین‌های اروپایی و آمریکایی گوناگونی رفت. گیمرها می‌توانند ماشین‌ها را در این بازی بخرند، اجاره کنند و بفروشند.

محیط ایت بازی جهان‌باز و سه بعدی بوده و جزئیات خوبی دارد که حس واقع‌گرایانه‌ای را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید در بازی XP و پول به دست آورید، باید سعی کنید قوانین رانندگی را رعایت کرده و در کم‌ترین زمان ممکن بارها را تحویل دهید. مکانیسم آسیب فیزیکی بازی Universal Truck Simulator موجب شده که این اثر حسابی واقعی به نظر برسد. کافی است در زمان تصادف نگاهی به تغییرات به وجود آمده در بدنه ماشین بیندازید تا کاملا جذب فیزیک طبیعی بازی شوید. بازی حالت روز و شب هم دارد و به طور کلی می‌توان گفت از نظر بصری یکی از بهترین‌های این لیست به حساب می‌آید.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی Truck Simulator: Ultimate

بهترین بازی ماشین سنگین و کامیون + لینک دانلود

بازی Truck Simulator: Ultimate را نمی‌توان در لیست بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون اندروید جای نداد. پس از تجربه این اثر قطعا این بازی به یکی از بهترین آثاری تبدیل می‌شود که در سبک شبیه‌ساز رانندگی ماشین سنگین تجربه کرده‌اید. یکی از مهم‌ترین مزایای بازی Truck Simulator: Ultimate نسبت به خیلی از رقبا این است که در آن می‌توان هم ماشین‌های اروپایی را راند و هم به سراغ ماشین‌های آمریکایی رفت.

بازی از نظر بصری زیبا است و گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی هم در دسترس‌تان قرار می‌دهد. به لطف وجود رادیو در ماشین، می‌توان همین حالا دل به جاده زد و از شنیدن موسیقی‌ها جذاب هم لذت برد. علاوه بر این، گیمر می‌تواند یک دفتر شخصی هم برای خود طراحی کرده و دست به استخدام نیروهای مناسب بزند تا در انجام ماموریت‌ها کارها راحت‌تر جلو برود. اگرچه ماشین‌های زیادی در بازی Truck Simulator: Ultimate وجود دارند، اما بسیاری از آن‌ها باید خریداری شوند و در نتیجه باید تمام تلاش‌تان را برای آنلاک کردن آن‌ها به کار گیرید. شاید بتوان گفت این اثر می‌تواند تجربه‌ای در حد نسخه پی سی را ارائه دهد. پس اگر به این سبک و سیاق در بازی‌های اندرویدی علاقه دارید، تجربه این اثر را از دست ندهید.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی American Truck Simulator

بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون

بازی American Truck Simulator در واقع دنباله‌ای جذاب برای بازی Euro Truck Simulator 2 محسوب می‌شود. این دو اثر از جنبه‌های مختلف مثل مکانیک‌های گیم‌پلی، فیزیک و ریتم کلی به هم شباهت دارند. اما تفاوت اصلی این دو به محیط‌شان مربوط می‌شود. البته همین جنبه اهمیت زیادی دارد، چرا که شما وقت زیادی را قرار است در این اثر صرف تماشای محیط پیرامون از پنجره ماشین کنید. در این بازی ایالت‌های کالیفرنیا، نوادا و آریزونای آمریکا با دقت هر چه تمام‌تر به شکلی واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و حتی جزئیات کوچک مثل تابلوهای مربوط به فروشگاه‌های مختلف و مکان‌های معروف نظیر Las Vegas Strip هم از قلم نیفتاده‌اند. ساعت‌ها رانندگی زیر نور شدید آفتاب در بزرگراه‌های بیابانی یا خیابان‌های باریک شهری مثل سن فرانسیسکو حس بسیار خوبی را برای‌تان به ارمغان می آورد.

در بازی American Truck Simulator شما در نقش یک راننده مستقل ظاهر می‌شوید و می‌توانید برای شرکت‌های مختلف کار کرده و درآمدتان را برای خرید ماشین‌های بهتر پس‌انداز کنید. وقتی پول کافی را به دست آوردید، با گزینه‌های متعددی برای جایگزین کردن ماشین‌تان مواجه خواهید شد. در این بازی موالفه‌های شبیه‌سازی واقعا به خوبی پیاده‌سازی شده‌اند و گیمر باید حواس‌اش به هزینه‌های مصرف سوخت، محل خواب و حتی مسائل مربوط به بیمه باشد. به همین دلیل هم ما بازی American Truck Simulator را در لیسن بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون قرار داده‌ایم.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون

تقریبا هر چیزی که موجب می‌شود بازی American Truck Simulator به اثری عالی تبدیل شود، پیش‌تر در بازی Euro Truck Simulator 2 مورد استفاده قرار گرفته است؛ از مکانیک‌های جذاب نقش‌آفرینی و سیستم‌های مدیریت در آن گرفته تا سیستم کنترل و واقع‌گرایانه بودن آن.

اروپا برای رانندگانی که تا به حال فقط در جاده‌های آمریکا رانندگی کرده‌اند، چالش‌های زیادی را به همراه دارد. جاده‌های باریک، قوانین منحصربه‌فرد متفاوت مربوط به جاده‌های بین‌المللی و وجود میدان‌ها می‌تواند برای برخی از افراد تازگی داشته باشد. بازی Euro Truck Simulator 2 قدیمی‌تر از American Truck Simulator است و این موضوع در بین بازی‌های ماشین سنگین یک مزیت محسوب می‌شود. چرا که این یعنی ما می‌توانیم انتظار وجود ماشین‌های مختلف از برندهای گوناگون را داشته باشیم و با بسته‌های الحاقی متعددی روبه‌رو شویم. علاوه بر این، باید اشاره کنیم که نقشه این بازی اروپایی از رقیب آمریکایی‌اش بسیار بزرگ‌تر و غنی‌تر است و اگر به دنبال تنوع بیش‌تر در محیط هستید باید به سراغ بازی Euro Truck Simulator 2 بروید.

این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی SnowRunner

بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون

بازی SnowRunner مثل نسل قبلی‌اش یعنی MudRunner اثری بسیار چالش‌برانگیز است و کوچک‌ترین اشتباه در آن حسابی برای‌تان گران تمام می‌شود. اگر می‌خواهید به سراغ این بازی بروید، باید صبر و تحمل زیادی داشته باشید. درست است که این اثر برای همه ایده‌آل نیست، اما می‌تواند با محیط جهان‌بازی که دارد، گیم‌پلی جالب‌اش و المان‌های شبیه‌سازی‌اش نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند و اوقات خوبی را به ارمغان آورد.

فیزیک عالی و واقع‌گرایانه گِل، برف و آب در بازی SnowRunner موجب می‌شود که با یکی از سخت‌ترین آثار در دنیای بازی‌های ویدیویی طرف باشید. در این اثر شما می‌توانید به سراغ استفاده از ماشین‌های سنگین و حتی خودروهای سبک‌تر هم بروید. درست است که شاید مجبور شوید حدود 20 دقیقه از وقت‌تان را برای خارج شدن از گل صرف کنید، اما پس از موفقیت و پشت سر گذاشتن این چالش بزرگ حس یک ابرقهرمان را خواهید داشت. این حس درست مثل احساسی است که گیمر پس از شکست باس‌های Dark Souls تجربه می‌کند. در نتیجه نمی‌توان بازی SnowRunner را به عنوان یکی از بهترین بازی های ماشین سنگین و کامیون قلمداد نکرد.

 

برای علاقه مندان به Fortnite:
ترفند های فورتنایت

 

سخن پایانی

فراموش نکنید که بازی کردن پیش از همه یک سرگرمی جذاب است که می‌تواند آرامش را به شما هدیه دهد. در هر بازی، تا می‌توانید به دنبال لذت بردن باشید و چالش‌ها را به چشم یک فرصت شیرین بنگرید نه یک دشمن خونی! در چندسال گذشته به‌ویژه با شروع همه‌گیری کرونا و به‌دنبال آن ماندن در خانه، بازی کردن به بخشی از کارهای روزانه تبدیل شد. مهمترین دلیل انجام این کار به‌وسیله بزرگسالان، فرار از فشار روانی ناشی از بیماری و مشکلات بود و کودکان نیز به دلیل فراغت بی‌اندازه، به بازی کردن فراوان روی آوردند. در این میان بازی‌های شبیه‌سازی شده به دلیل شبیه‌سازی شرایط و انتقال حس طبیعی به کاربران، طرفداران بیشتری یافت. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم در میان بازی‌های شبیه‌سازی شده، بازی‌های ماشین در دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرد. گرافیک طبیعی برخی از این بازی‌ها به اندازه‌ای است که می‌تواند برای چند دقیقه آدم را در دنیای آن غرق کند.

در این نوشتار تعدادی از بهتری بازی‌های شبیه‌سازی شده ماشین سنگین و کامیون معرفی شد که می‌توانید با دانلود و نصب آنها به تجربه‌های بسیار شیرینی دست پیدا کنید. فرض کنید با دانلود بازی ماشین سنگین ولوو، می‌توانید به مجموعه‌ای از ماشین‌های این شرکت دسترسی داشته باشید که راندن آنها به‌شدت لذت بخش است. توضیحات داده شده به شما کمک می‌کند که باتوجه به قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در دست دارید؛ بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم این نوشتار شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند.

پرسش‌های متداول

بازی ماشین سنگین هک شده ارزش نصب را دارد؟

از آنجایی که بیشتر بازی‌های ماشین سنگین به‌صورت رایگان در دسترس هستند؛ نصب نسخه‌های هک شده چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. نصب بازی ماشین سنگین هک شده، ویژگی‌های فراوان و شگفت‌انگیزی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. از یک سو این بازی‌ها به دلیل اینکه از منبع اصلی پشتیبانی نمی‌شوند؛ ممکن است به تلفن شما آسیب برساند.

تلفن‌های همراه قدیمی به دلیل به‌روز نبودن سیستم عامل آنها و البته عدم توانایی در به‌روز رسانی و همچنین سخت‌افزار ضعیف‌تر، توانایی نصب و اجرای برخی بازی‌ها را ندارند. ممکن است افرادی نصب بازی‌های هک شده‌ای مانند بازی ماشین سنگین هک شده را برای این دستگاه‌ها مفید بدانند. اما این راهکار به احتمال بسیار نه تنها مفید نخواهد بود؛ بلکه امکان دارد سبب آسیب به تلفن همراه نیز بشود. بنابراین چنین کاری را انجام ندهید. این باور اشتباه که بازی ماشین سنگین هک شده می‌تواند توانایی‌های بسیاری به شما بدهد نیز اشتباه است.

خرید هندزفری

بازی‌های ماشین سنگین برای جاده‌های ایران کدام است؟

برای دانلود بازی کامیون در جاده های ایران باید به فروشگاه‌های برنامه داخلی مانند بازار مراجعه کنید. اینکه این بازی‌ها تا چه اندازه خوب روان باشند یا تا چه اندازه بتوانند نیاز شما را برطرف کنند را نمی‌توان با قطعیت گفت. بنابراین پیش از دانلود بازی کامیون در جاده های ایران نیازهای خود را بشناسید. برای چه هدفی بازی می‌کنید و از دانلود بازی کامیون در جاده های ایران چه چیزی می‌خواهید؟ شاید برای هدف خود اصلا نیاز به نصب چنین برنامه‌ای نداشته باشید و دانلود بازی ماشین سنگین ولوو برایتان بهتر باشد.

بسیاری از بازی‌های ماشین سنگین شرایط گوناگون آب و هوایی و جاده‌ای را شامل می‌شوند که برخی از آنها همانند کشور خود ما نیز خواهد بود. بنابراین اگر می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر برنامه‌ای را دانلود و نصب کنید؛ بهتر است همین کار را انجام دهید. همچنین هنگام دانلود و نصب هر برنامه به پشتبانی آن نیز توجه داشته باشید.

بهترین بازی ماشین سنگین کدام است؟

نمی‌شود با اطمینان خاطر یک بازی را انتخاب کرد و آن را به عنوان بهترین بازی ماشین سنگین معرفی نمود. این موضوع در بسیاری از سبک‌های بازی سازی صادق است. ممکن است طرفداران یک بازی بیشتر از دیگر بازی‌ها باشد اما اینکه آن را بهترین بنامیم؛ کمی دشوار است. در کل بهترین از نظر هر کاربر و بازیکن متفاوت است. بسته به انتظاری که از یک بازی دارید؛ می‌توانید بهترین خودتان را انتخاب کنید. فهرستی که در این نوشتار بیان شد؛ تعدادی از بهترین بازی ماشین سنگین را معرفی کرده‌است.

انتظار شما چیست؟ گرافیک بالا؟ کنترل‌های روان؟ جلوه‌های ویژه دیداری و شنیداری خاص؟ طبیعی بودن هرچه بیشتر فضای بازی؟ تعداد ماشین‌های سنگین زیاد؟ جاده‌های گوناگون و چالش برانگیز؟ کدام یک از این موارد در دسته انتظارات شماست؟ شما می‌توانید با مطالعه دقیق این نوشتار و فهرست بازی‌های معرفی شده؛ نیازهای خود را برطرف کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. اشکان

    بهترین بازی جهان است

  2. مهدی

    من که میگم این بازی خوبه

  3. Hhu

    Hhh

  4. مهدی

    خوبه

  5. توحید عمرزاده

    بسیار عالیه خوشم اومد

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به توحید عمرزاده

      خوشحالیم که دوست داشتید :)
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%86%da%af%db%8c%d9%86-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88/
ads
ads