داغ ترین ها :
بهترین بازی های زامبی اندروید

بهترین بازی های زامبی اندروید

فکر اینکه دنیا به آخر می‌رسد، لرزه بر اندام می‌اندازد، دیگر چه برسد به اینکه در آن فضا قرار بگیریم. بازی‌های زامبی تداعی‌کننده آخر زمان هستند. انگار دنیا به آخر رسیده است و گروهی موجودات عجیب و غریب به اسم زامبی تمام شهر را تصرف کردند. هیچ راه فراری وجود ندارد، سایه مرگ را لحظه به لحظه به خودتان نزدیک حس می‌کنید، و تنها راه باقی‌مانده جنگ برای بقا است. بازی‌های زامبی هیجان ترس را در ما فعال می‌کنند در نتیجه تاثیر زیادی بر کاربر می‌گذارند. به همین علت محبوبیت زیادی بین طرفداران بازی‌های ترسناک دارند. اگر جزو طرفداران بازی‌های زامبی هستید، در ادامه زیر لیستی از هیجان‌انگیزترین و بهترین بازی های زامبی را می‌توانید مشاهده کنید.

اگر یک گوشی مخصوص بازی نیاز دارید، لینک روبرو را لمس کنید: گوشی گیمینگ

دانلود بازی زامبی برای اندروید بدون دیتا

جذاب‌ترین بازی‌ های زامبی اندروید آفلاین و آنلاین

همانطور که با دیدن سریال مردگان متحرک، ضربان تند قلب خود را هر لحظه احساس می‌کردید، بازی‌های زامبی نیز تاثیر زیادی روی شما به جا خواهند گذاشت. غیر از تحریک هیجان ترس، به شما می‌آموزند که گاهی باید در بعضی موقعیت‌های زندگی ریسک‌پذیر باشید و برای بقا بجنگید و هیچ‌گاه در بدترین حالت تسلیم شرایط ناخوشایند نباشید. بنابراین این ویژگی‌ها باعث شده که جزو پرطرفدارترین بازی‌ها به شمار روند. در ادامه 5 نمونه از بهترین بازی های زامبی آفلاین برای دستگاه‌های اندروید و ios انتخاب کرده‌ایم.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

1. Into the Dead2 به سوی مردگان

اگردنبال دانلود بازی زامبی با گرافیک بالا برای اندروید هستید، into the dead2  را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گرافیک این بازی FHD است و از نظر گرافیکی در رتبه اول قرار گرفته است و  داستان با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است. خط داستانی درباره دنیایی است که همه  چیز نابود شده و شما تنها بازمانده و ناجی خانواده از دست زامبی‌ها هستید. سلاح‌های مختلف را از زرادخانه انتخاب کنید تا در کشمکش با زامبی‌ها پیروز شوید. کنترل بازی بسیار آسان است. فقط باید از هوش و فکر خود استفاده کنید در غیر این صورت شما هم به زامبی تبدیل می‌شوید.

ویژگی‌های بازی into the Dead 2

  • گیم پلی متنوع
  • کشف محیط‌های مختلف
  • انتخاب تاکتیک‌های متنوع
  • اضافه شدن 5 رویداد داستانی
  • بازی رایگان

دانلود بازی in to the dead2 برای اندروید

دانلود بازی in to the Dead 2 برای ios

فروشگاه تکنولایف تجهیزات گیمینگ مورد نیاز شما را موجود دارد: لوازم گیمینگ

2. بازی Dead Effect 1/2

قسمت 1 و 2 بازی بهترین گرافیک را برای نسخه موبایل دارد. بنابراین برای دانلود بازی زامبی با گرافیک بالا برای اندروید بازی Dead Effect بهترین گزینه است. dead Effect 1 پرطرفدارارترین بازی به سبک شوتر و مبارزه است. موضوع داستان پیدا کردن یک سفینه است و در این بین پستی‌ها و بلندهای زیادی را باید برای رسیدن به هدف  طی کنید. زامبی‌ها را با اسلحه نابود کنید تا به هدف برسید. ویژگی‌های رقابتی این بازی، شامل گرافیک عالی و کیفیت صدای فوق‌العاده آن است. همچنین می‌توانید از گیم پد در گوشی خود استفاده کنید. داستان dead effect2 ادامه نسخه قبلی است. سفینه‌ای در فضا که توسط موجودات وحشتناک تسخیر شده است، و شما تنها کسی هستید که این فرصت را دارید تا از مهلکه فرار کنید.  به علت  گرافیک فوق‌العاده بازی Dead Effect  می‌توانید در حالت آفلاین و بدون دیتا نیز بازی کنید. بنابراین برای  دانلود بازی زامبی برای اندروید با دیتا به گوگل پلی وارد یا اپ استور شوید و Dead Effect را دانلود و نصب کنید.

دانلود Dead Effect برای اندروید

دانلود Dead Effect برای ios

ویژگی‌های کلیدی بازی Dead Effect

  • گرافیک و صدای باکیفیت و فوق العاده
  • گرافیک شگفت‌انگیز با به‌کارگیری اخرین فناوری اندروید و NVidia
  • به کار بردن جلوه‌های واقعی
  • جلوه‌های صوتی باکیفیت فیلم
  • مجهز به بیش از 40 سلاح قابل ارتقا
  • گیم پلی چشم‌گیر با کنترل‌های سفارشی

ویژگی‌های کلیدی بازی Dead Effect

بررسی بازی‌ها را در بلاگ تکنولایف بخوانید:
نقد و بررسی تخصصی بازی Elden Ring

3. Walking Dead The Telltale Definitive Series

مردگان متحرک، پرطرفداراترین و بهترین بازی زامبی اندروید افلاین به سبک تیراندازی است. و برنده جوایز بسیاری شده است. داستان بازی حول محور 5 شخصیت است که به مدت 400 روز اتفاق می افتد. وینس یک جنایتکار محکوم، وایات یک فراری ، راسل برای پیدا کردن مادر بزرگش در تلاش است، بانی یک معتاد در حال درمان است و آخرین نفر شل است که با خواهرش بکا برای بقا می‌جنگند.  در این بازی تجهیزاتی برای تیراندازی به زامبی در اختیار داریدتا ساده‌تر مبارزه کنید. برای بازی کردن walking dead به 1 گیگابایت فضا نیاز دارید. بنابراین اگر دنبال دانلود بازی زامبی برای اندروید بدون دیتا هستید، حتما walking dead را نصب کنید.

Walking Dead The Telltale Definitive Series

4. بازی Dead Trigger 2

ماشه مرده 2 یکی از بهترین بازی زامبی اندروید افلاین  است و  گرافیک فوق‌العاده آن جزو ویژگی خاص بازی است که آن را جذاب‌تر کرده است.  موضوع بازی یک ماجراجویی هیجان‌انگیز به صورت FPS (تیراندازی تک نفره) است و موضوع بازی دنباله نسخه اول است. البته این بازی کاملا آفلاین نیست زیرا در بعد از مرحله اول به اینترنت نیاز پیدا می‌کنید. گیم پلی Dead Trigger2 به چندین ماموریت داستانی و غیرداستانی تقسیم بندی می‌شوند و هر ماموریت یک یا چند هدف دارد. اگر یکی از اهداف شکست بخورد یا بازیکن بمیرد، بازی از اول شروع می‌شود. برای دانلود بازی زامبی برای اندروید با دیتا Dead Trigger2 به لینک زیر وارد شوید.

ویژگی‌های هیجان‌انگیز بازی Dead Trigger 2

  • ساخت مخفیگاه شخصی
  • بیش از 7 نوع سلاح و تفنگ
  • بیش از 600 سناریوی جنگ
  • بهترین کنترل‌های FPS
  • امتیاز در گوگل پلی: 4:7

دانلود بازی Dead Trigger2 برای اندروید

دانلود بازی Dead Trigger2 برای ios

Dead Trigger 2

نقد و بررسی و معرفی بهترین بازی های فوتبالی آنلاین و آفلاین ۲۰۲۲:
بهترین بازی فوتبال جهان 2022

5. بازی Dead Zed

در این بازی باید مهارت نشانه‌گیری و تیراندازی‌تان را مهم‌ترین عامل برد شماست تا از دست زامبی‌ها نجات پیدا کنید. فقط کافیست یک سلاح قدرتمند انتخاب کنید و جنگ را آغاز کنید. Dead Zedیک بازی FBS آفلاین با حداقل تنظیمات گرافیکی است. فقط به 200 مگابایت فضا نیاز دارید. بازی  dead Zed را می‌توانید در دستگاه های میان‌رده بازی کنید. از سلاح‌های مختلف برای نجات از دست زامبی‌ها استفاده کنید. اگر دنبال دانلود بازی زامبی برای اندروید بدون دیتا هستید، بازی Dead Zed را حتما امتحان کنید.

ویژگی‌های بازی Dead Zed

  • مناسب برای دستگاه‌های میان‌رده
  • تنوع سلاح‌ها شامل تفنگ دستی، مسلسل، تفنگ تیر‌انداز
  • قابلیت ساخت زرادخانه تسلیحاتی
  • قابلیت باز کردن قفل مکان‌های جدید
  • امتیاز در گوگل پلی:4:2

دانلود بازی Dead Zed برای اندروید

دانلود بازی Dead Zed برای ios

بازی Dead Zed

Prey Day:Survival : بازی چند نفره آنلاین

Prey Day:Survival یک بازی چند نفره تیراندازی آنلاین  و open world Shooting Game مناسب برای پلتفرم‌های مختلف است. این بازی جزو بهترین بازی تیراندازی و استراتژی برای بقا شناخته شده است. داستان بازی، کشف یک ویروس ناشناخته در شهر است که بیشترین بخش‌های شهر را نابود کرده است و در نتیجه اکثر مردم به زامبی تبدیل شده اند و  فقط تعداد انگشت‌شماری مردم در شهر باقی مانده‌اند و برای بقا می‌جنگند. در این بین نه تنها باید با بازماندگان برای بقا مبارزه کنید، بلکه زامبی‌ها را نیز از بین ببرید. می‌توانید به گروه‌های مختلف بپیوندید یا با آن‌ها مبارزه کنید. برای مبارزه سلاح‌ها و تجهیزات جدید را انتخاب کنید تا بتوانید از خودتان محافظت کنید، پناهگاه امن بسازید و آن را با تله پنهان کنید. اگر دنبال یک بازی زامبی آنلاین برای اندروید و ios هستید، این بازی را از دست ندهید. همچنین برای دانلود بازی زامبی برای اندروید بدون دیتا به لینک‌های زیر وارد شوید.

دانلود بازی Prey Day:Survival برای ios

دانلود بازی Prey Day:Survival برای اندروید

  • امتیاز بازی در گوگل پلی 4:3

Prey Day:Survival : بازی چند نفره آنلاین

بهترین گوشی شیائومی برای بازی کدام است؟
گوشی های گیمینگ شیائومی

7. مهیج‌ترین بازی زامبی : Unkilled

Unkilled یکی از مهیج‌ترین و بهترین بازی زامبی اندروید  و ios به صورت FPS یا تک نفره است. بازی اکشن Unkilled برنده جایزه بهترین داستان و کنترل آسان شده است. داستان از این قرار است که شما در یک پایگاه غیرنظامی به نام wolf Pack مشغول به کار هستید و در عین حال باید از شیوع ویروس خطرناکی جلوگیری کنید. بازی، جنگیدن برای بقا است، در بیش از 150 ماموریت با یک داستان حماسی مبارزه می‌کنید، هدف اصلی کشتن زامبی‌ها برای زنده ماندن است. اگر دنبال دانلود بازی زامبی برای اندروید 4 و بهترین بازی زامبی آنلاین برای اندروید هستید، unkilled را به شما پیشنهاد می‌کنم.

ویژگی‌های بازی Unkilled

  • بهترین سیستم کنترل FPS (تک تیرانداز)
  • پشتیبانی از گیم‌پدهای مختلف
  • پشتیبانی از بیش از 40 سلاح
  • Pvp آنلاین (بازی چند نفره آنلاین)
  • امتیاز گوگل پلی: 4:4

دانلود بازی Unkilled برای اندروید

دانلود بازی Unkilled برای ios

8. بهترین بازی واقع گرایانه آنلاین : Zombie Frontier 3 Sniper FPS

یک بازی  واقع‌گرایانه و جذاب‌ترین بازی  زامبی آنلاین برای اندروید است که در سبک اکشن و تیراندازی ساخته شده است. نقطه مثبت فوق‌العاده بازی گرافیک سه بعدی بازی است. در نظر بگیرید در یک دنیای سه بعدی برای نجات خود از دست زامبی‌ها در جنگ باشید، سه بعدی بودن فضا و گرافیک فوق العاده بازی هیجان آن را چندین برابر می‌کند. داستان درباره یک ویروس کشنده‌ای است که در شهر منتشر شده است و مردم شهر را به زامبی تبدیل کرده است.  و بازماندگان باید برای بقا و زندگی بجنگند. Zombie Frontier 3 یک بازی fps است که باید در این بازی مهارت تیراندازی خود را تقویت کنید تا بتوانید از این  مهلکه نجات پیدا کنید. برایدانلود بازی زامبی برای اندروید با دیتا این بازی گزینه فوق‌العاده‌ای است.

دانلود بازی Unkilled برای اندروید

دانلود بازی Unkilled برای ios

9. بازی Dead Ahead: Zombie Warfare

بهترین بازی های زامبی

اگر یک همه‌گیری که منجر به تبدیل شدن انسان به زامبی می‌شود به وقوع به پیوندد چه واکنشی نشان می‌دهید؟ شما را نمی‌دانم، اما شخصیت اصلی بازی Dead Ahead دم‌اش را روی کول‌اش گذاشته و سوار بر یک موتور درمی‌رود.

شما در این بازی باید از سد موانع عبور کنید و در مسیر زامبی‌ها را بکشید و دست به ثبت رکورد بزنید. یکی از ویژگی‌های این بازی این است که هرچه بیشتر آن را پیش ببرید، با چالش‌های سخت‌تری روبه‌رو خواهید شد.

این اثر به شما اجازه می‌دهد با جمع کردن امتیازهای بیشتر بتوانید سلاح‌های جدید یا وسیله نقلیه متفاوتی بخرید تا بازی برای‌تان یک‌نواخت نشود. گیم‌پلی سریع و گرافیک بصری بامزه بازی Dead Ahead برای برخی از گیمرها مثل یک مخدر عمل می‌کند و باعث می‌شود مدام به سراغ‌اش بروید.

دانلود بازی Dead Ahead: Zombie Warfare برای اندروید

دانلود بازی Dead Ahead: Zombie Warfare برای ios

10. بازی Death Road to Canada

بهترین بازی های زامبی

در بازی Death Road to Canada شما با یک جهان پساآخرالزمانی مواجه هستید که زامبی‌ها به شکل شوکه‌کننده‌ای جهان را تسخیر کرده‌اند. حالا فقط یک نقطه امن در کل کره زمین وجود دارد که بتوانید به آن پناه ببرید. شما در این اثر کنترل گروهی از نجات‌یافتگان را برعهده دارید که باید به کمک هم از مسیرهای خطرناک پیش‌روی‌شان عبور کنند تا از فلوریدا به کانادا برسند.

این اثر یکی از بهترین بازی های زامبی محور است که باید آن را در ژانر RPG و اکشن دسته‌بندی کرد و در آن شما با دسته‌های عظیم از هیولاهای آدم‌خوار طرف خواهید بود. در این بازی شما می‌توانید افراد جدیدی را به گروه خود اضافه کنید که البته این موضوع مزایا و معایب خواص خود را دارد.

دانلود بازی Death Road to Canada برای اندروید

دانلود بازی UnkiDeath Road to Canadalled برای ios

11. بازی Doomsday: Last Survivors

بهترین بازی های زامبی

بازی Doomsday: Last Survivors یک اثر ازومتریک و ماجراجویانه است که شما را به دل دنیایی پرهرج و مرج می‌برد که پر از مردگان متحرک است. پیش از هر چیز باید بدانید که این بازی به شکل واضحی از آثار مطرح در این ژانر نظیر The Last of Us و Lollipop Chainsaw الهام گرفته است. برای مثال شما در بازی Doomsday: Last Survivors با یک مرد میان‌سال و یک نوجوان همراه می‌شوید که خود به خود یادآور جوئل (Joel) و الی (Ellie) است.

این اثر یک بازی چندنفره آنلاین است که می‌توان المان‌های سبک استراتژی همزمان را در آن دید. بازی Doomsday: Last Survivors تا به حال بیش از 10 میلیون بار از پلی استور دانلود شده و میانگین امتیاز بالغ بر 500 هزار کاربر به آن 4.4 از 5 بوده است.

دانلود بازی Doomsday: Last Survivors برای اندروید

دانلود بازی Doomsday: Last Survivors برای ios

12. بازی Dysmantle

بهترین بازی های زامبی

بازی Dysmantle یک اثر بسیار محبوب روی گوگل پلی است که توانسته با عملکرد خوب‌اش در لیست بهترین بازی های زامبی محور جای بگیرد. این بازی تقریبا توانسته تمامی جنبه‌های بقا در یک جهان آخرالزمانی و پر از زامبی را موردتوجه قرار دهد.

یکی از قابلیت‌هایی که این اثر در اختیارتان قرار می‌دهد این است که می‌توانید تقریبا هرچی پیش روی‌تان است را نابود کنید یا با استفاده از منابع به ساخت وسایل موردنیازتان بپردازید.

دانلود بازی Dysmantle برای اندروید

دانلود بازی Dysmantle برای ios

13. بازی Plants vs Zombies 2

بهترین بازی های زامبی

اگر ویروسی باعث به وجود آمدن زامبی‌ها می‌شد، احتمالا این که گیاهان باغچه‌تان اقدام به مقاومت دربرابر آن‌ها کنند، آخرین چیزی بود که انتظارش را داشتید. اما این ایده اصلی بازی Plants vs Zombies 2 است. این بازی EA با توجه به مکانیسم‌های گیم‌پلی نسخه پیشین ساخته شده و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

می‌توان یک اثر را نه تنها یکی از بهترین بازی های زامبی محور، بلکه یکی از آثار نوآورانه در این ژانر قلمداد کرد. این بار به جای استفاده از سلاح‌های مختلف برای از بین بردن زامبی‌ها باید به سراغ گیاهان گوناگون که هر یک خصوصیات منحصربه‌فردی دارند بروید.

بازی Plants vs Zombies 2 مثل سایر آثار هم‌ژانر خود روی بخش اکشن تمرکز ندارد و بیشتر استراتژی‌محور است. سازندگان با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید و قرار دادن چالش‌های روزانه در بازی توانسته‌اند به خوبی گیمرها را سرگرم کنند.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای ios

  1. بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville

بهترین بازی های زامبی اندروید

بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville هم درست مثل بازی Plants vs Zombies 2 رویکرد متفاوتی نسبت به نسخه قبل خود دارد. بازی در زمانی جریان دارد که به خیزش زامبی‌ها یک آخرالزمان وحشتناک را رقم زده و حالا انسان‌ها باید با هر چه در توان دارند برای بازسازی شرایط قبل تلاش کنند. در این اثر شما باید با سایر بازماندگان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به کمک آن‌ها دست به پایه‌گذاری یک جامعه جدید بزنید. برخی از شخصیت‌های داستان با شما همراه می‌شوند و بعضی از آن‌ها نیز نقشه‌های دیگری در ذهن دارند. فراموش نکنید که باید همیشه حواس‌تان به حمله زامبی‌ها باشد و بهتر است از تجهیزات مناسب استفاده کنید.

بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville در سال 2015 عرضه شده و هنوز هم تیم توسعه به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن عرضه می‌کند. این اثر تا به حال بیش از 100 هزار بار از گوگل پلی دانلود شده و از حدود 7 هزار رای میانگین نمره 4.1 از 5 را دریافت کرده است. اگر در میان بهترین بازی های زامبی اندروید به دنبال یک اثر جالب و سرگرم‌کننده هستید، می‌توانید یک شانس هم به این بازی بدهید.

دانلود بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville برای اندروید

دانلود بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville برای ios

  1. بازی State of Survival: Zombie War

بهترین بازی های زامبی اندروید

 بازی State of Survival: Zombie War یک اثر ماجراجویی با دوربین ایزومتریک است که شباهت‌هایی هم به بازی Doomsday دارد. در حدی که تعجب می‌کنید وقتی می‌فهمید هر دوی آن‌ها توسط استودیوی یکسان ساخته نشده است. در این بازی هم شما وظیفه هدایت یک گروه از بازماندگان را برعهده دارید و باید سعی کنید یک پایگاه برای افراد گروه بسازید. در ادامه گیمر باید دست به جمع‌آوری منابع بزند، پایگاه را توسعه دهد و محیط‌های اطراف را از وجود زامبی‌ها پاک کند. در بازی State of Survival: Zombie War هم درست مثل Doomsday شما به تعداد زیادی از سلاح‌ها دسترسی دارید و می‌توانید از قابلیت‌های منحصربه‌فرد هم شخصیت هم استفاده کنید.

این بازی که حدود 4 سال از زمان عرضه آن می‌گذرد همچنان آپدیت دریافت می‌کند و در گوگل پلی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. تا به این لحظه حدود 2.28 میلیون نفر به این اثر نمره داده‌اند که میانگین امتیاز آن‌ها عدد 4.4 از 5 را نشان می‌دهد. اگر در بین بهترین بازی های زامبی اندروید به دنبال یک اثر نقش‌آفرینی هستید، بازی State of Survival: Zombie War می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی State of Survival: Zombie War برای اندروید

دانلود بازی State of Survival: Zombie War برای ios

  1. بازی The Walking Dead No Man’s Land

بهترین بازی های زامبی اندروید

بازی The Walking Dead No Man’s Land یک اقتباسی رسمی از سریال مردگان متحرک است که می‌توان برخی از شخصیت‌های اصلی مجموعه را هم در آن دید. از جمله کاراکترهایی که در این اثر وجود دارند می‌توان به دریل (Daryl)، میرل (Merle) و آبراهام (Abraham) اشاره کرد. البته شخصیت‌‌های دیگری هم وجود دارند که در طی بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید.

بازی The Walking Dead No Man’s Land در واقع یک اثر استراتژیکی است و این بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارند. در این اثر شما می‌توانید پایگاه خاص خود را بسازید و برای ارتقا سلاح‌های‌تان تلاش کنید. علاوه بر این، باید حواس‌تان به مدیریت صحیح منابع و آذوقه هم باشد تا به مشکلی برخورد نکنید. در مجموع اگر در بین بهترین بازی های زامبی به دنبال یک اثر استراتژیکی می‌گردید، بد نیست بازی The Walking Dead No Man’s Land را امتحان کنید.

دانلود بازی The Walking Dead No Man’s Land برای اندروید

دانلود بازی The Walking Dead No Man’s Land برای ios

  1. بازی Earn to Die 2

بهترین بازی های زامبی اندروید

در بازی Earn to Die 2 شما وظیفه کنترل یک خودروی چهار چرخ را برعهده خواهید داشت. در این بازی ما با جهانی روبه‌رو هستیم که به جهنم بدل شده و حالا یک کشتی نجات در سوی دیگر کشور انتظار شما را می‌کشد. شما برای برای رسیدن به آن دست به کار شوید و از سد سیلی عظیم از زامبی‌ها بگذرید تا به مقصد برسید.

گیمرها در بازی Earn to Die 2 می‌توانند به سراغ انتخاب ماشین‌های گوناگونی بروند؛ از ماشین پلیس گرفته تا کامیون بستنی فروشی. در طول بازی شما می‌توانید پیشرفت کرده و پول به دست آورید و آن‌ها را خرج ارتقا وسیله نقلیه‌تان کنید. مثلا می‌توانید موتور جدید برای خودروی‌تان بخرید، آن را مجهز به قطعاتی کنید که مقاومت‌اش را افزایش می‌دهند و حتی قادر خواهید بود روی‌اش سلاحی برای کمک به عبور از بین زامبی‌ها نصب کنید. بازی Earn to Die 2 قطعا یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید به حساب می‌آید.

دانلود بازی Earn to Die 2 برای اندروید

دانلود بازی Earn to Die 2 برای ios

  1. بازی The Walking Dead Survivors

بهترین بازی های زامبی اندروید

فرنچایز مردگان متحرک ارزش‌اش بیش از این است که بخواهید در لیست بهترین بازی های زامبی اندروید فقط یک بار به آن اشاره کنیم. این بار قرار است به سراغ معرفی بازی The Walking Dead Survivors برویم. این بازی که بر اساس اتفاقات سریال طراحی شده، اثری در سبک دفاع از قلعه با دوربین ازومتریک است. در این اثر شما می‌توانید از شخصیت‌های گوناگون برای محافظت از سکونت‌گاه‌تان استفاده کنید تا مانع از هجوم سیل زامبی‌هایی شوید که مدام در حال بیش‌تر شدن هستند.

در بازی The Walking Dead Survivors شما با برخی از کاراکترهای معروف سریال مردگان متحرک هم همراه می‌شوید؛ از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به گلن، ریک، شین و … اشاره کرد. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید از آن‌ها برای پیش‌برد اهداف‌تان کمک بگیرید. ساخت برج نگهبانی و تعمیر دیوارها از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید در بازی The Walking Dead Survivors مورد توجه قرار بگیرند. در واقع هدف در این بازی دفاع از قلعه استراتژیکی زنده ماندن تا مواجهه با سیل جدیدی از زامبی‌ها است.

دانلود بازی The Walking Dead Survivors برای اندروید

دانلود بازی The Walking Dead Survivors برای ios

  1. بازی The Walking Zombie 2: Shooter

بهترین بازی های زامبی اندروید

در این بازی جهانی که ما می‌شناسیم به اعماق جهنم سقوط کرده است. حالا در جایی که پیش‌تر سکونت‌گاه انسان‌ها بوده، زامبی‌های خون‌خوار هستند که پرسه می‌زنند و خطر در هر گوشه از محیط کمین کرده است. به بازی The Walking Zombie 2: Shooter خوش آمدید؛ شوتری اول شخص با المان‌های نقش‌آفرینی که هزاران زامبی را به عنوان اهداف آموزشی برای تیراندازی پیش روی‌تان قرار می‌دهد.

این بازی دارای محیطی جهان‌باز بوده و پر از ماموریت‌های و فعالیت‌های گوناگون است و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در بازی The Walking Zombie 2: Shooter شما وظیفه کنترل بازمانده‌ای را برعهده دارید که به صورت طبیعی دربرابر زامبی‌شدن مقاوم است. اما این موجب نمی‌شود که درد نکشد یا نامیرا باشد، در نتیجه باید تمام تلاش‌تان را برای دستیابی به سلاح‌ها و تجهیزات گوناگون به کار گیرید تا بتوانید از خود محافظت کنید. در واقع این بازی ابزار متنوعی را در دسترس‌تان قرار می‌دهد که کار با آن‌ها جذابیت زیادی دارد. اگر در این اثر تصمیمات درستی بگیرید، می‌توانید شانس این را داشته باشید که یک روز دیگر هم زنده بمانید.

دانلود بازی The Walking Zombie 2: Shooter برای اندروید

دانلود بازی The Walking Zombie 2: Shooter برای ios

 

ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل:
کالاف دیوتی موبایل

کدام بازی را انتخاب می‌کنید؟

با پیشرفت تکنولوژی و  مشخصات گوشی‌های هوشمند، صنعت بازی نیز به سمت جلو حرکت می‌کند، در این لیست بهترین بازی های زامبی را از لحاظ گرافیک، فضا‌سازی و قابلیت‌های مختلف بررسی کردیم. این بازی‌ها به شدت مهیج هستند، امیدوارم از بهترین بازی زامبی اندروید افلاین و آنلاین در این لیست لذت ببرید و لحظات مهیجی را کنار دوستان‌تان تجربه کنید. همچنین برای دانلود بازی زامبی برای اندروید 4 نیز می توانید از این لیست استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی زامبی اندروید افلاین و آنلاین 2022 کدام است؟ in to the dead2, dead trigger,dead effect2 جزو محبوب‌ترین بازی زامبی آفلاین است.  و Zombie Frontier 3 Sniper FPS جزو بازی زامبی آنلاین برای اندروید شناخته شده است.

کدام بازی زامبی بهترین گرافیک را دارند؟ برای دانلود بازی زامبی با گرافیک بالا برای اندروید، بهترین گرافیک را بازی های Dead Effect2,in to the Dead2, دارند.

آیا این لیست بازی‌های زامبی با اندروید 4 سازگار هستند؟ بله تمام بازی‌های این لیست را می‌توانید با اندروید 4 بازی کنید.

خرید هارد اکسترنال

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d9%85%d8%a8%db%8c/
ads