داغ ترین ها :

بهترین بازی های PS5 که نباید از دست بدهید – پادکست بازی قسمت ۱۳

آیا علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هستید؟ قطعا پلی استیشن 5 را باید به عنوان یکی از بهترین کنسول‌های بازی موجود در بازار معرفی کرد که کیفیت بالای آن به راحتی می‌تواند نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های PS5 را که می‌توانید با آن‌ها لحظه‌های شاد و جذابی را برای خود رقم بزنید، معرفی کنیم. در صورتی که به تازگی پلی استیشن 5 را خریداری کرده‌اید، بهتر است برای آشنایی با بهترین بازی های PS5 تا انتهای این مقاله در تکنولایف همراه ما باشید. در این لیست می‌توانید بازی های پی اس فایو در سبک‌های مختلف را مشاهده کنید.

 

انواع پلی استیشن 5 و لوازم جانبی کنسول بازی را می‌توانید از سایت تکنولایف خریداری کنید.

 

بهترین بازی PS5 کدام است؟

1: بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West

یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 را باید Horizon Forbidden West معرفی کرد که می‌توان جذابیت آن‌ را برای کاربران، فوق‌العاده توصیف کرد. داستان Aloy به اندازه بازی اول جذاب است، اما عناصر انسانی بیشتری دارد و توانسته با افزودن شخصیت‌های جدید و جالب به بازی، توجه کاربران زیادی را جلب کند. در این بازی هم کاربران می‌توانند ماموریت‌های جانبی را در فضای بازی تجربه کنند و تعداد آن‌ها بیشتر شده است. بدون تردید می‌توان بازی Horizon Forbidden West را یک نمایش خیره‌کننده و یکی از پرفروش ترین بازی های ps5 دانست که تاثیر زیادی در نظر کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای داشته است.

2: بازی Spider-Man: Miles Morales

بازی Spider-Man: Miles Morales

لیست بازی های ps5 ما شامل Spider-Man هم می‌شود.
نسل جدید بازی مرد عنکبوتی را باید سرشار از بازی‌های ماجراجویانه دانست که می‌تواند رضایت کاربران را به خود جلب کند. در این بازی قدرت‌های جدیدی به مایلز ارائه شده که توانسته تاثیر زیادی در گیم‌پلی بازی داشته باشد. در این بازی شما می‌توانید شخصیت و داستان‌های جذاب را در کنار یکدیگر تجربه کنید. جنبه احساسی بازی به اندازه‌ای است که به سادگی می‌توانید بازی‌های گذشته مرد عنکبوتی را فراموش کرده و بازی‌های جدید را تجربه کنید.

 

سیستم گیمینگ بخریم یا PC:
مقایسه pc با ps5

 

3: بازی Deathloop

بازی Deathloop

بدون تردید باید بازی Deathloop را یکی از دیگر از بازی‌های انحصاری و کمیاب سونی معرفی کرد که می‌تواند باعث شگفت‌زدگی کاربران شود. تلاش کردن برای کشف رمز و راز می‌تواند یکی از مهم‌ترین چالش‌های بازی Deathloop به حساب آید. شخصیت اصلی بازی را زمانی مشاهده خواهید کرد که پس از مدت زمان طولانی در یک ساحل دور افتاده چشمان خود را باز خواهد کرد؛ این آغازی برای یک راه نفس‌گیر و جذاب خواهد بود که شما در جلوی خود مشاهده خواهید کرد. تنوع سلاح‌ها در بازی Deathloop فوق‌العاده بوده و شما می‌توانید دشمنان خود را با روش‌های گوناگون از بین ببرید. توجه داشته باشید که این بازی دارای چهار منطقه گوناگون بوده که می‌توانید از آن‌ها برای گذراندن وقت و ورود به مراحل مختلف استفاده کنید.

 

 

4: بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

 

یکی دیگر از بهترین بازی های پی اس فایو ، بدون تردید Ratchet and Clank: Rift Apart بوده که جذابیت بسیار زیادی دارد. گیم پلی جذاب این بازی می‌تواند برای مدت زمان طولانی باعث سرگرمی کاربران شود و گذراندن مراحل متنوع آن هم شرایط خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شخصیت‌های رباتیک بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را باید به عنوان یکی از نقاط قوت آن دانست که تاثیر فزاینده‌ای در جذابیت بازی داشته است. بدون تردید ضربه زدن در سریع‌ترین زمان ممکن به کریستال‌ها، عبور از یک جهان موازی به جهان موازی دیگر و شلیک‌های متوالی به دشمنان در کنار سایر ویژگی‌ها همانند دیالوگ‌های ماندگار و به موقع سبب شده است بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در لیست ما به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 قرار داشته باشد.

 

 

5: بازی Elden Ring

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring را باید به عنوان یکی از بازی‌هایی معرفی کرد که از زمان معرفی Dark Souls توسط FromSoftware موفق شد گی پلی خاص این بازی را جلوه دهد. جذابیت بازی Elden Ring فوق‌العاده است و همانطور که از تصاویر آن می‌توان فهمید، یک بازی هیجان‌انگیز بوده که می‌تواند برای مدت زمان طولانی باعث سرگرمی کاربران شود. مبارزه‌های فوق‌العاده جذاب در کنار مراحل چالش‌برانگیز توانسته Elden Ring را به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 در لیست ما قرار دهد. قطعا نبرد با غول‌های گوناگون و افسانه‌ای می‌تواند برای کلیه کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای جذاب باشد.

 

مقایسه پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴:
پلی استیشن 5 بخریم یا 4

 

6: بازی Returnal

بازی Returnal

یکی از بازی‌های جذاب پلی استیشن 5 را باید Returnal معرفی کرد که می‌تواند برای مدت زمان طولانی، کاربران را خیره و هیجان‌زده کند. در این بازی شما قدم در یک تمدن نابود شده خواهید گذاشت که خود را تسلیم طبیعت کرده است. هنگامی که در بخش‌های مختلف این تمدن قدم بگذارید، خرابه‌هایی از آن را مشاهده خواهید کرد که می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. مواجه شدن با شخصیت‌ها و چالش‌های گوناگون در بازی Returnal سبب شده تا بتوان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 که ارزش تجربه را دارد، معرفی کنیم. فضاسازی این بازی به گونه‌ای است که با عبور از مراحل مختلف می‌تواند صحنه‌های مختلف را مشاهده کرده و با بخش‌های گوناگون گیم آشنا شوید. یکی از ویژگی‌های این بازی را باید حمله دشمنان با استراتژی‌های مناسب دانست که همین مسئله می‌تواند زمان و فرصت لازم برای یادگیری را به کاربران ارائه کند. در صورتی که قصد دارید یک بازی به عنوان بازی نهایی در لیست بازی‌های پلی استیشن 5 خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم Returnal را جدی بگیرید.

7: بازی Sackboy: A Big Adventure

بازی Sackboy: A Big Adventure

آیا تاکنون با شخصیت‌های پارچه‌ای در یک بازی مواجه شده‌اید؟ بدون تردید می‌توان بازی Sackboy: A Big Adventure را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 معرفی کرد که جذابیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند نظر کاربران و گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. ابتدا به نظر می‌رسد که این بازی برای کودکان طراحی و منتشر شده است، اما هنگامی که مقداری از بازی را انجام بدهید، قطعا محو گیم پلی جذاب و ماجراهای چالش‌برانگیز خواهید شد. بدون شک با اجرای بازی Sackboy: A Big Adventure می‌تواند لحظه‌های شاد و جذابی را برای خود رقم بزنید و تجربه‌ای شیرین از یک بازی لذت‌بخش برای پلی استیشن 5 را کسب کنید. در صورتی که قصد خرید بازی برای پلی استیشن 5 را دارید، بهتر است بازی Sackboy: A Big Adventure را نادیده نگیرید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

8: بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut

بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut

یکی از بازی‌های منحصر به فرد و هیجان‌انگیز پلی استیشن 5 را باید Ghost of Tsushima: Director’s Cut معرفی کرد. این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبل توانسته بهبود و پیشرفت‌های زیادی را به خود ببینید و این خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید. در صورتی که علاقه‌مند به بازی‌های قدیمی و شمشیرزنی هستید، بهتر است بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut را به عنوان یک انتخاب ایده‌آل در لیست بازی‌های پلی استیشن 5 خود قرار دهید. شما به عنوان شخصیت اصلی داستان در منطقه‌ای قرار دارید که مورد هجوم مغول‌ها قرار گرفته و باید از مردم سرزمینی که از شخصیت اصلی داستان به عنوان یک فرد جنایت‌کار یاد می‌کنند، دفاع کنید. البته این بازی جذابیت‌های خاص خود را دارد و به صورت منحصر به فرد، داستان محور است. کاربران زیادی از بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut به عنوان یکی از بازی‌های مشابه God of War یاد می‌کنند و این مسئله می‌تواند جذابیت بالای این بازی را ثابت کند.

 

در مورد Cloud Gaming چه می‌دانید؟
کنسول بازی ابری

 

9: بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin's Creed Valhalla

یکی دیگر از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 را باید Assassin’s Creed Valhalla معرفی کرد که برای پلی استیشن 5 هم مشابه سایر کنسول‌ها در دسترس قرار دارد. نبردهای وایکینگی و هجوم و غارت‌ها می‌تواند حس و حال فوق‌العاده جذابی را به کاربران هدیه کند. بدون تردید بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌تواند لحظه‌های شاد و خوبی را برای شما رقم بزند. هنگامی که برای نخستین بار وارد بازی می‌شوید، یک مهمانی را مشاهده خواهید کرد که در طول آن مورد هجوم قرار خواهید گرفت و شاهد مرگ عزیزترین افراد نزدیک به کاراکتر اصلی خواهید بود، اما زمان می‌گذرد و شما بزرگ خواهید شد و در نهایت باید انتقام خون آن‌ها را از دشمنان بگیرید. گشت و گذار در این بازی و نقشه‌های طولانی و منحصر به فرد آن در کنار قابلیت‌های نبرد مختلف که ارائه شده است، نویددهنده یک بازی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده را خواهد داد. البته نباید از گرافیک بالای بازی Assassin’s Creed Valhalla هم به سادگی عبور کنید؛ بدون تردید این بازی می‌تواند لحظه‌های جذاب و هیجان‌انگیز مختلفی را برای شما رقم بزند. همانطور که گفته شد، بازی Assassin’s Creed Valhalla را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین بازی های PS5 در لیست خرید خود قرار دهید.

خرید هارد اکسترنال

10: بازی Hitman 3

بازی Hitman 3

کمتر گیمری وجود دارد که تاکنون نام هیتمن و این بازی سرشار از مخفی‌کاری را نشنیده باشد. بدون تردید بازی Hitman 3 را باید به عنوان یکی از بهترین سری‌های منتشرشده معرفی کرد که باید از هوش خود برای ترور افراد مختلف استفاده کنید. عبور از مراحل گوناگون با قابلیت‌ها و مهارت‌های شخصیت اول داستان می‌تواند نویددهنده لحظه‌های جذاب و هیجان‌انگیز برای کاربران باشد. شما می‌توانید در بازی Hitman 3، نقشه‌های مختلف ذهن خود را برای دستیابی به هدف و کسب نتیجه که همان ترور شخصیت‌های مختلف قصه و انتقام گرفتن از آن‌ها است، مورد آزمایش قرار دهید. فراموش نکنید که مخفی کاری و کشتن نیروهای دشمن در سریع‌ترین زمان و در حالی که حواس آن‌ها را پرت سایر اتفاقات کرده‌اید، یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مدنظر قرار دهید. بدون تردید به کاربرانی که علاقه‌مند به اجرای بازی‌های هیجان‌انگیز هستند، توصیه می‌کنیم خرید بازی Hitman 3 را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS5 مدنظر قرار دهند.

 

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟
تبدیل pc به کنسول بازی

 

11: بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel's Guardians of the Galaxy

چند سال از نبرد بزرگ بین ستاره‌ای گذشته است، اما هنوز هم می‌تواند تاثیرات آن را مشاهده کرد. در این بازی که با گرافیک بسیار جذاب و حیرت‌انگیز توسعه پیدا کرده است، می‌توان گفتلحظه‌های فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. بدون تردید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را باید به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 معرفی کرد که در دسترس قرار دارد و توصیه می‌کنیم آن را تهیه و اجرا کنید. شاید باورکردنی نباشد، اما بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy حتی برای کاربرانی که علاقه‌مند به موضوع بازی نیستند هم از جذابیت زیادی برخوردار است. در این بازی شما باید در کنار چهار شخصیت دیگر، مسئولیت نبرد با دشمنان را برعهده گرفته و آن‌ها را نابود کنید؛ وظیفه‌ای بزرگ که برای کنترل و حفظ امنیت کهشکان باید به خوبی از عهده آن برآیید و شرایط پایدار را رقم بزنید. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ بازی‌های کهکشانی هستید، بدون تردید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده جذاب باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
نصب بازی ps5

 

12: بازی Death’s Door

بازی Death's Door

یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 را باید Death’s Door معرفی کرد. شما باید در این بازی بتوانید نبردهای خود را به خوبی انجام دهید. کنترل بازی از بالا بوده و اول شخص نیست، اما با کاراکترهای عجیب همانند کلاغ مواجه خواهید بود. هنگامی که نبرد با دشمنان را آغاز کنید، قطعا متوجه خواهید شد که کار راحتی نخواهید داشت و شرایط به سادگی موردانتظارتان نخواهد بود. شما باید بتوانید در نبردهایی که در نظر گرفته شده است، شرایط را به سود خود تغییر دهید و دشمنان خود را از بین ببرید. مجددا تاکید می‌شود که انجام این بازی کار ساده‌ای نیست و با چالش‌های مختلفی در آن مواجه خواهید بود.

13: بازی Astro’s Playroom

بازی Astro's Playroom

بازی Astro’s Playroom را باید به عنوان یکی دیگر از بازی‌های کودکانه و سرگرم‌کننده پلی استیشن 5 معرفی کرد. شما در این بازی شاهد کاراکترهای مختلف خواهید بود که باید در مراحل گوناگون، شرایط بازی را به سود خود تغییر دهید. هنگامی که قصد انجام بازی Astro’s Playroom را داشته باشید، بهتر است بدانید هیچ کدام از مراحل به یکدیگر شباهت ندارند و این یک امتیاز ویژه برای آن به حساب می‌آید. همچنین این بازی دارای یک بخش اسپیدران بوده که پس از آزادسازی آن می‌توانید با سایر بازیکنان برای جایگاه لیدربورد هم رقابت کنید. بدون تردید می‌توان بازی Astro’s Playroom را به عنوان یک اثر ماندگار معرفی کرد که جذابیت آن می‌تواند نظر کاربران مختلف را در رده‌های سنی گوناگون جلب کند.

 

نکات حرفه ای شدن در بازی PubG را در مطلب زیر بخوانید:
ترفند های پابجی موبایل

 

14: بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits روایتگر یک شخصیت با نام کینا بوده که به عنوان یک رابط دنیای فانی و دنیای مردگان شناخته می‌شود. در حقیقت شما وظیفه مدیریت و هدایت شخصیت اصلی را برعهده دارید و لازم است مراحل گوناگون را برای افراد و شخصیت‌هایی که در دنیای فانی دارای کارهای نیمه تمام هستند، دنبال کنید. یکی از ویژگی‌های بازی Kena: Bridge of Spirits را باید گرافیک جذاب و قابل قبول آن عنوان کرد که به سادگی می‌تواند رضایت کاربران مختلف را به دست آورد. در صورتی که علاقه‌مند به اجرای بازی‌های ساده و در عین حال جذاب هستید، بهتر است بازی Kena: Bridge of Spirits را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS5 خریداری و تجربه کنید.

خرید هندزفری

15: بازی Demon’s Souls

بازی Demon's Souls

هیجان، نبردهای مداوم، عبور از شرایط سخت و اتمام مراحل از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Demon’s Souls به حساب می‌آید. شما می‌توانید بازی Demon’s Souls را برای پلی استیشن 5 خریداری و تجربه کنید. کسانی که بازی Demon’s Souls را برای پلی استیشن 5 اجرا و تجربه کرده‌اند، قطعا رضایت را از تمام وجود احساس کرده‌اند. در این بازی باید بتوانید از موانع گوناگون با ظرفیت‌های موجود در بازی عبور کرده و دشمنان را با نبردهای بی‌امان و استفاده از هوش و ذکاوت در لحظه شکست دهید. هنگامی که وارد نبرد با شخصیت‌های مختلف و نیرومند شوید، نخستین چیزی که آرزوی داشتن آن را خواهید کرد، فقط تمرکز است. در صورتی که تمرکز نداشته باشید، قطعا امکان عبور از مراحل متنوع و جذاب آن وجود ندارد. بازی Demon’s Souls را باید یکی از بازی‌های قدرتمند در زمینه گرافیک هم به حساب آورد که می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. بدون تردید با خرید بازی Demon’s Souls می‌توانید لحظه‌های شاد و جذابی را برای خود به عنوان یک گیمر رقم بزنید. قطعا این بازی را باید یکی از بهترین بازی های ps5 2022 معرفی کرد.

 

 

16. بازی It Takes Two

it takes two - معرفی بهترین بازی های ps5

بازی «دو نفر لازم است» یکی از بهترین بازیهای ps5 است که بعد از معرفی شدن در سال ۲۰۲۱، بسیار طرفدار پیدا کرده و خیلی‌ها را معتاد خود کرد. این بازی داستان بسیار زیبایی دارد و از آن‌جا که درباره‌ی یک زوج است، باید حتما دو نفره انجام شود.

در این بازی ماجراجویانه، با کودی و می آشنا می‌شویم که قصد دارند از هم جدا شوند اما دخترشان رز، از شنیدن این خبر بسیار ناراحت می‌شود. رز، عروسک‌های دستباف خود را که شبیه پدر و مادرش هستند برمی‌دارد و بعد از درد دل با آن‌ها، قطرات اشکش روی عروسک‌ها جاری می‌شوند. به‌همین علت، روح کودی و می در این عروسک‌ها نفوذ می‌کند و آن‌ها جان می‌گیرند. حال، این دو عروسک کوچک باید مراحل زیادی را بگذرانند. مراحل بازی به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که حوصله گیمر سر نرود و چالش‌های متنوعی را ایجاد کنند. اگر هوس یک بازی دو نفره‌ی جذاب را دارید، این بازی یکی از بهترین بازی های پی اس ۵ است که باید سراغش بروید.

17. بازی Death Stranding

death stranding معرفی کامل بازی محبوب

بازی دث استرندینگ یک بازی جذاب اپن ورلد اکشن است که احتمالا نظیر آن را بازی نکرده‌اید. این بازی در سال ۲۰۱۹، ابتدا برای ps4 عرضه شد و در تاریخ ۲۰۲۱، گیمرهایی که با پی اس ۵ بازی می‌کنند هم توانستند شانس تجربه‌ی این بازی جذاب را داشته باشند. هنرپیشگان مطرحی چون مدس میکلسن، لئا سیدو و نورمن ریدس، افرادی هستند که با اسکن چهره، در این بازی نقش‌آفرینی کرده‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دث استرندینگ را می‌توانید به‌صورت تنها یا چند نفره بازی کنید. 

در این بازی، ایالات متحده را می‌بینیم که بر اثر اتفاقاتی فرازمینی، نابود شده و خیلی از ساکنان آن کشته شده‌اند. این رویدادها، با نام دث استرندینگ شناخته شده‌اند. حال، سم بریجز (با بازی نورمن ریداس) که گیمر کاراکتر او را بازی می‌کند، باید دنیا را نجات دهد. این بازی جوایز زیادی را در به‌دست آورده و قرار است از روی آن، یک فیلم سینمایی هم ساخته شود.

18. بازی OlliOlii World

بازی Olli Olli world را بیشتر بشناسید

اگر اهل بازی‌های خشن و اکشن نیستید یا برای تنوع می‌خواهید بازی ساده‌تر اما مهیجی را انجام دهید، بازی دنیای اولی‌اولی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اولین نسخه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد و حال، سومین نسخه‌ی آن راهی بازار شده تا گیمرها بتوانند جدیدترین شکل آن را بازی کنند. گیم‌پلی بازی بسیار مهیج و جذاب است و اگر طرفدار بازی‌های ورزشی باشی حسابی از آن لذت خواهید برد. 

در بازی دنیای اولی اولی، یک سرزمینی را شاهد هستید که ۵ تا از خدایان دنیای اسکیت ساخته‌اند. این افراد از انسان‌های عادی متفاوت هستند و میان آن‌ها، یک جادوگر اسکیت به‌عنوان واسطه است. حال که این شخص دارد بازنشسته می‌شود، قرار است جانشینی برای خود پیدا کند و انسان‌های اسکیت‌باز این فرصت را پیدا کرده‌اند که بتوانند جایگاه جادوگر را تصاحب کنند. 

گرافیک بازی بسیار جالب است و از چهره‌های انیمیشنی آن‌ها خوشتان خواهد آمد. این بازی سرگرم‌کننده، چالش‌های زیادی را برای بازیکنان خواهد داشت و یکی از بهترین بازی ها برای ps5 به‌شمار می‌رود.

19. بازی Control

بازی های برتر ps5 را بشناسید. بازی Control

بازی کنترل در ابتدا، در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴، ویندوز و ایکس باکس وان عرضه شد و دو سال بعد در سال ۲۰۲۱، این بازی به پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اس و ایکس هم رسید. این بازی، از کمپانی خوش‌نام فنلاندی رمدی تولید شده که پیش‌تر بازی آلن ویک را از او می‌شناسیم. بازی کنترل یک بازی جذاب در سبک شوتر شخص سوم است که در یک آسمان خراش در نیویورک می‌گذرد. در این بازی با جسی همراه هستیم. کاراکتری که گیمر او را بازی می‌کند. جسی، زنی است که وارد این ساختمان شده و بر اثر یک نیروی ناشناخته، عنوان رئیس این سازمان را کسب کرده است. در این ساختمان بعدهای زمانی و مکانی گوناگون بهم پیوسته هستند و یک عامل ناشناخته که «هیس» نام دارد، وارد این سازمان شده. هیس توانسته تا خیلی از افراد سازمان را کنترل کند و کل امور به دست او افتاده. جسی باید این عامل را پیدا، و با او مقابله کند. نقش شما که جسی هستید نیز، انجام این ماموریت است. اگر به دنبال بهترین بازی برای ps5 هستید، این بازی را هم تجربه کنید.

این بازی ماجرای جذابی دارد و اگر حوصله کاوش و اکتشاف دارید، توصیه می‌کنیم که سراغ این بازی بروید. این بازی کمی صبوری می‌خواهد تا متوجه شوید باید چکار کنید. توصیه می‌کنیم که حتما در حین بازی به گفت‌وگوهای کاراکترهای مختلف با جسی توجه کنید چرا که رازهای جذابی را درباره‌ی گذشته ساختمان  متوجه خواهید شد. این رازها در ادامه‌ی بازی به شما کمک خواهند کرد. موسیقی بازی نیز، حسابی جذاب است و قطعا از شنیدن آن در موقعیت‌های مختلف بازی حسابی لذت خواهید برد.

20. بازی God of War: Ragnarök

بهترین بازی های پی اس ۵ god of war

اگر طرفدار سری بازی‌های God of War هستید، باید سراغ جدیدترین سری آن هم بروید. در این بازی، با کریتوس و پسرش آتریوس همراه هستیم و یک ماجراجویی جدید را تجربه می‌کنیم. این دو نفر باید سفری به ۹ سرزمین داشته باشند تا آماده‌ی نبردهایی شوند که دنیا را به پایان خواهد رساند. در این مسیر، این دو نفر با هیولاها و خدایان نورس مواجه خواهند شد و باید با آن‌ها نبرد کنند. این بازی برای اکثر گیمرها، بهترین بازی پی اس فایو است و اگر نسخه‌های پیشین این بازی را انجام داده‌اید، وقتش است سراغ نسخه جدید این بازی خشن بروید. مجموعه بازی‌های God of War از جمله پرطرفدارترین بازی های ps5 به شمار می‌روند.

21. بازی Stray

بازی Stray

دوستداران گربه بشتابید! این بازی برای شماست.

اگر دوست دارید یک بازی جذاب را امتحان کنید که شخصیت اصلی آن یک گربه‌ی نارنجی خیابانی است، بازی Stray را امتحان کنید. این بازی در دنیای ربات‌ها و ماشین‌ها می‌گذرد. این گربه‌، باید از موانع زیادی بگذرد تا مسیرهای جدید را کشف کند و معماهایی که سر راه قرار دارد را برطرف کند. ساخت این بازی در سال ۲۰۱۵ کلید خورد و سال ۲۰۲۲ هم عرضه شد. اگر شما هم یکی از بهترین بازی ها برای ps5 را می‌خواهید امتحان کنید که عاری از خشونت باشد و با خیال راحت بتوانید آن را انجام دهید، Stray را از دست ندهید.

۲۲. بازی Street Fighter 6

بازی street fighter 6

یکی دیگر از جدیدترین بازی های ps5 همین بازی استریت فایتر ۶ است.
در سبک بازی‌های مبارزه‌ای مانند Mortal Combat، یکی از بهترین بازی های ps5 بازی استریت فایتر ۶ است که به فاصله ۷ سال از نسخه‌ی پیشین خود یعنی استریت فایتر ۵ منتشر شد. علی رغم نارضایتی‌هایی که استریت فایتر ۵ به همراه داشت، نسخه‌ی ۶ توانست خیلی زود پس از انتشار به یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۳ برای ps5 بدل شود.
از ویژگی‌های شاخص این نسخه، می‌توانیم به امکان ساخت کاراکترها و شخصی‌سازی آن‌ها اشاره کنیم. همچنین، بازی روی شخصیت‌های جدیدی این سری تمرکز کرده و از نظر بصری نیز خیلی چشم‌نوازتر از نسخه‌ی پیشین شده است. در ابتدای بازی، با سه بخش مواجه خواهید شد. بخش Fighting ground، بخش World tour و آخرین بخش که Battle hub نام دارد. بخش اول مشابه بازی‌های پیشین و دیگر بازی‌های فایتینگ است. در بخش دوم، می‌توانید به کمک کاراکتری که خود ساخته‌اید در دنیای بازی گردش کنید. بخش سوم نیز در بستر آنلاین اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید، وارد مسابقات شوید و به مبارزه بپردازید.
سری ۶م این بازی، تلاش کرده تا ایرادات قسمت‌های پیشین را رفع کرده و هر چه بیشتر کاربر پسند شود.

۲۳. بازی Dead Space Remake

بازی dead space

بازی Dead space در ابتدا در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. حال، پس از سال‌ها، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن با همان خط داستانی اما تغییرات قابل توجهی منتشر شده و برای طرفداران بازی‌های ژانر وحشت و بقا، به یکی از بهترین بازی‌ها تبدیل شد.
در قرن ۲۶ که دنیای خاکی تقریبا نابود شده، سفینه‌ای به نام ایشیمورا برای حفاری در سیاره‌ای دیگر از زمین خارج شده است؛ اما بعد از این‌که سرنشینان آن سفینه، ارتباطشان با پایگاه زمینی قطع می‌شود، تیمی از مهندسان و دانشمندان برای بررسی به آن‌جا فرستاده می‌شوند. از این افراد، می‌شود به آیزاک کلارک که شخصیت اصلی این بازی است اشاره کرد. آن‌ها پس از رسیدن به سفینه، متوجه می‌شوند که تمامی سرنشینان بنا به دلایلی به موجوداتی هیولاشکل تبدیل شده‌اند که به آن‌ها نکرومورف گفته می‌شود.
حال، شما باید در بطن بازی با این موجودات مبارزه کنید و زنده بمانید. خط داستانی تا حد زیادی مشابه نسخه‌ی اورجینال بازی است؛ اما در این سری، بازی از نظر گرافیکی و جلوه‌های ویژه بسیار بهتر شده. همچنین، شخصیت اصلی صدا دارد و با دیگر افراد صحبت می‌کند. همچنین در طی بازی فرصت گشت و گذار در این سفینه و حل معماهای بازی را خواهید داشت.
اگر بازی‌های ترسناک را دوست دارید و می‌خواهید بار دیگر این بازی را تجربه کنید، خوب است به سراغش بروید.

۲۴. بازی Star Wars Jedi: Survivor

بازی starwars

بازی Star Wars Jedi: Survivor در ادامه‌ی بازی Jedi: Fallen Order آمده است که ۵ سال پس از ماجرای پیشین اتفاق می‌افتد. این بازی در سبک اکشن ماجرایی ساخته شده است. در این داستان، کال کِستیس، شوالیه‌ی جدای، به همراه دوستانش در حال نبرد با ظلم امپایر هستند.
گیم پلی این بازی نیز تا حد زیادی به نسخه‌های پیشین شباهت دارد. البته که المان‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. کال نیز، به ۵ عنصر گوناگون دسترسی دارد که هر کدام ویژگی‌های مختلفی را به او می‌دهد. نقشه‌های این بازی، گسترده‌تر شده‌اند و پیچیدگی‌های بیشتری دارند. اگر بازی پیشین را دوست داشتید و تا به حال کل بازی‌های این فرنچایز را انجام داده‌اید، انجام این قسمت از بازی را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۲۵. Mortal Kombat 1

جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های مورتال کمبت که به تازگی راهی بازار شده، توانسته یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای حال حاضر تبدیل شود. بازی مرتال کمبت ۱ یک شروع مجدد برای این مجموعه بازی‌ها است و داستان را از ابتدا روایت می‌کند. این بازی سیستم مبارزه‌ جدیدی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد اما همچنان خشن و هیجان انگیز است. اگر به دنبال بازی های جدید ps5 هستید، حتما MK1 را در لیست خودتان قرار دهید.

۲۶. Baldur’s Gate 3

یکی دیگر از جدیدترین بازی های ps5 همین بازی Baldur’s Gate 3 است. یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب که حسابی هم سروصدا به راه انداخته است. میانگین امتیازات بالای این بازی هم نشان می‌دهند که با یکی از بهترین بازی‌های سال و حتی تاریخ مواجه هستیم. این بازی نقش آفرینی داستانی فوق العاده دارد و با گیم پلی جذابی که دارد کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

۲۷. Resident Evil 4 Remake

رزیدنت اویل ۴ ریمیک بازی جدید ps5 به شمار می‌رود که نه تنها گرافیک بسیار بالایی دارد، بلکه توانسته همان شاهکار نسخه اصلی را دوباره تکرار کند. این بازی همچنان ترسناک است و جلوه‌های بصری فوق العاده‌ای را هم پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. اگر به دنبال بازی های معروف ps5 می‌گردید، رزیدنت اویل ۴ ریمیک یکی از آن‌ها خواهد بود.

۲۸. Spider-Man 2

یکی دیگر از بهترین بازی های PS5 قطعا نسخه دوم بازی اسپایدرمن است. در بازی اسپایدرمن ۲ هم در نقش پیتر پارکر قرار می‌گیرد و هم می‌توانید با مایلز بازی کنید. این بازی بزرگ‌تر از قسمت قبلی است و گرافیک بسیار بهتری هم دارد. در بین بازی های خفن ps5 قطعا باید این بازی را هم تجربه کنید.

جمع‌بندی

خرید پلی استیشن 5 نخستین کاری است که باید انجام دهید، اما آیا تاکنون به کیفیت بازی های ps5 و سبک آن‌ها فکر کرده‌اید؟ در این مقاله سعی شد لیست بهترین بازی های ps5 را در اختیار شما قرار دهیم.
در صورت تمایل می‌توانید تریلر بهترین بازی های ps5 را هم مشاهده کنید. فراموش نکنید که از تاریخ انتشار بازی های ps5 زمان زیادی نگذشته و هنوز جذابیت بالایی دارند. شما هم در بخش نظرات بهترین بازی PS5 از نظر خودتان معرفی کنید.

سوالات متداول

آیا FC 24 جایی در لیست ندارد؟ بازی‌های فوتبال فیفا که جزو بهترین بازی های دو نفره ps5 هستند در کنار سایر بازی‌های مشابه به صورت کلی در کنسول‌ها قرار خواهند گرفت و ما سعی کردیم سایر بازی‌ها را به عنوان بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 معرفی کنیم.

آیا بازی Demon’s Souls دارای گرافیک بالایی است؟ بله؛ بدون تردید این بازی را باید به عنوان یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های پلی استیشن 5 معرفی کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

15 نظر

  1. محمد خالدی

    سلام…چرا کنسول ps5هکی نمیشه؟کسی میدونه؟
    آخه من بازی فوتبال لیگ‌برتر ایران رو دوست دارم بازی کنم اما کنسول 5نداره چرا؟ممنون میشم راهنمایب کنید

    1. امیر ab

      پاسخ به محمد خالدی

      از اینجور کارا فقط با پی سی میتونی انجام بدی.با کنسول نمیشه
  2. ارتور مورگان

    واکنش ردد۲: بی فانوس ما داریم زحمت می کشیم

  3. Demonpanic

    برای چی اینجوری لیست کردی ؟ کم کاستی های داره لیست اما نکته مهم مدل لیستی ک چیدی خیلی بد بود

    1. احسان

      پاسخ به Demonpanic

      داداش GTAکجا رفت
  4. Cody

    سلام ،،، شب بخیر
    هیچ بازی خفن تر از متال گیر سالید نیست که شوربختانه هیدئو کوجیما خالق این اثر شگفت انگیز قسمت های جدیدش رو نخواهد ساخت … بعد از اون سکیرو که یک شاهکار خارق‌العاده هستش … هورایزون هم در نوع خودش بی نظیر است … کال آف دیوتی مدرن وار فار هم که همش آنلاین هست و با این اینترنت داغون و مخرب ایران هرگز لذت بازی رو نمیشه تجربه کرد
    اما گاد آف وار ،،، از روزی که نسخه اش در پلی استیشن 2 منتشر شد تا به امروز واقعاً بی رقیب هستش تو ژانر و سبک خودش و بی همتا … سری آخر بازی لارا کرافت هم که سنگ تمام گذاشت { تامب رایدر } … آنچارتد هم که فقط بخش 4 عالی بود و این جدیده ،،، لگسی
    هیچوقت از بازی اساسین کردید خوشم نیومد ،،، نمیدونم چرا ولی مزخرف هستش همه ورژن هایی که ساخته شده

    1. ب تو چ

      پاسخ به Cody

      تو نظر نده لطفا😂
  5. فرهاد

    بهترین بازیش به نظر من Ghost of tsushima است که روی PS4 هم هست.

  6. رضا

    لیست بسیار خوبی بود. لطفا بازی‌های بیشتری معرفی کنید.

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به رضا

      ممنون از نظر شما رضای عزیز. قطعا در آینده بازی‌های بیشتری در این لیست قرار خواهد گرفت:)
  7. محمد

    با سلام و ممنون بابت راهنمایی و اطلاع رسانی ، پیشتر انتظار داشتم بهترین بازی ها از نظر مردم ، پیشتر معرفی می شد ، البته چون خیلی بازی ها هست و کسی هم نمیگه ماست من ترش هست ، ولی به عنوان راهنمایی و گران بودن … بهترین ها رو معرفی کنید . سپاسگزارم

    1. حسینی

      پاسخ به محمد

      سلام آیا با گیم استیک بازی های پی اس فایو رو می تونیم بازی کنیم یا فقط شبیه ساز پی اس فایو هستش میشه بیشتر دراین مورد توضیح بدید.
      1. مجید نوردوست

        پاسخ به حسینی

        سلام. خیر. نمیشه با گیم استیک بازی های PS5 رو بازی کرد
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      پاینده باشید
  8. rezatech

    این بازی های PS5 واقعا گیم پلی جذابی دارن ولی از بین اینا الدن رینگ رو تموم کردم و واقعا شاهکاره ولی مپش خیلی بزرگه حداقل باید 3 ماه وقت بزاری براش تا تک تک ایتم هارو لوت کنی و منتظرم تو فروشگاه گیم پلی تخفیف بخورن بخرم 🙁

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-ps5/
ads
ads