داغ ترین ها :
بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس

بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس

برای گیمرها، شناخت بازی‌های جدید یا بازی‌های قدیمی که ناشناخته هستند، همیشه جذاب است. اگر کنسول بازی ایکس باکس سری اس یا ایکس باکس سری ایکس دارید، لازم است بدانید چه بازی‌هایی برای این دو دستگاه ساخته شده است. سازندگان بازی‌های کنسول، بازی‌های زیادی را برای این دو کنسول ساخته‌اند. در این مقاله، شما با تعدادی از بهترین بازی‌های جدید و قدیم و داستان آن‌ها آشنا می‌شوید. در این لیست، بازی‌هایی هم برای کودکان قرار گرفته است تا آن‌ها هم گزینه‌ای برای سرگرمی خود داشته باشند. بنابراین ادامه‌ی این لیست را از دست ندهید.

 

انواع بازی ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید بازی ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس برای بزرگسالان

بازی‌هایی که در ابتدا معرفی می‌کنیم، مناسب گیمرهای بزرگسال است. این بازی‌ها، اکثرا خشونت‌امیز یا ترسناک هستند و برای کودکان مناسب نیستند. همچنین، مراحل بازی چندان ساده نیستند و نیاز به استراتژی و نقشه‌ریزی دارد که گیمر بزرگسال از پس آن‌ها برمی‌آید. در ادامه، شما با این بازی‌های جذاب که جزء بهترین بازی های ایکس باکس اس و ایکس هستند آشنا خواهید شد.

Red Dead Redemption 2

بازی read dead redemption 2

Red Dead Redemption 2 بازی ایکس باکس سری اس است که بسیار پر طرفدار است و جزو شاهکارهای صنعت گیم به شمار می‌رود؛ همچنین امکان اجرای آن روی ایکس باکس سری ایکس نیز وجود دارد. داستان بازی به این صورت است که آرتور مورگان و باند Van der Linde دو قانون شکن در حال فرار هستند که ماموران فدرال نیز آن‌ها را تعقیب می‌کنند. این باند برای زنده ماندن باید در قلب ناهموار آمریکا دزدی، سرقت و مبارزه کند. از آنجایی که تشدید اختلافات داخلی تهدیدی برای از هم پاشیدن باند است، آرتور باید بین آرمان‌های خود و وفاداری به باندی که او را بزرگ کرده است، یکی را انتخاب کند. سری دوم Read Dead اکنون بخش‌ Story mode نیز دارد؛ همچنین دسترسی رایگان به بخش Read Dead Online نیز خواهید داشت. در این بخش می‌توانید نقش‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و مسیر منحصر به فرد خود را داشته باشید. این بازی پیشرفت‌های چشمگیری در بخش گرافیکی داشته و از تمام قدرت کنسول استفاده می‌کند تا جزئیات و وقایع را با بهترین کیفیت ممکن نمایش دهد.

A Way Out

بازی a way out

بازی A way out گیمی ماجراجویی از کمپانی Hazelight است که در آن نقش یکی از دو زندانی را بازی می‌کنید که می‌خواهند طی اقدامی شجاعانه از زندان فرار کنند. اتفاقی که به عنوان یک ماجرای هیجان انگیز شروع می‌شود به سرعت به یک ماجراجویی غیرقابل پیش بینی و احساسی تبدیل می شود که قابل پیش بینی نیست و برخلاف تمام ماجراهایی است که قبلا دیده‌اید. A Way Out تجربه‌‎ای است که باید با دو بازیکن بازی کرد. هر بازیکن یکی از شخصیت‌های اصلی یعنی لئو و وینسنت را در یک اتحاد برای خروج از زندان و به دست آوردن آزادی خود کنترل می‌کند. از نکات جالب توجه این بازی این است که می‌توانید دو نفره بازی کنید و جای هر دو کارکتر بازی کنید و مراحل را پیش ببرید.

Baldur’s Gate 3

Baldur's Gate 3

اگر به بازی‌های RPG علاقه دارید به راحتی می‌توان گفت که Baldur’s Gate 3 به لطف داستان بسیار قوی در کنار آزادی بی‌حد و اندازه شما را محسور خود خواهد کرد. استودیو Larian به خوبی نشان داده که با خلق داستانی عمیق و جذاب می‌تواند نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کند و الزامی به استفاده گرافیک‌های بسیار زیاد وجود ندارد. جهان این بازی بسیار دوست داشتنی است و در کنار این موضوع شما مبارزه‌های بسیار جذابی پیش رو دارید و گیمرها بر سر جذاب بودن فایت‌های این بازی اتفاق نظر دارند.

Alan Wake 2

اگر به دنبال یک بازی ترسناک برای ایکس باکس سری ایکس و اس هستید، الن ویک ۲ انتخاب مناسبی برای شما به حساب می‌آید. این بازی که دنباله‌ای برای الن ویک ۱ به شمار می‌رود، نه تنها جلوه‌های بصری فوق العاده‌ای دارد بلکه با المان‌های کارآگاهی و اکشن بسیار زیبایی هم همراه شده است.

Starfield

بازی استارفیلد

احتمالا خیلی منتظر بازی Starfield بوده‌اید. اولین بازی‌ جدیدی بعد از ۲۵ سال از استودیو Bethesda منتشر شد و خیلی از گیمرها از مدت‌ها پیش منتظر آن بوده‌اند. این بازی که انتظار می‌رود به یکی از بهترین بازیهای ایکس باکس سری اس و ایکس تبدیل شود، یک داستان جهان آزاد در سبک نقش آفرینی است که در کهکشان راه شیری می‌گذرد و شما می‌توانید به حالت اول شخص یا سوم شخص آن را بازی کنید. در استارفیلد بیش از ۱۰۰۰ سیاره وجود دارد که شما می‌توانید در جریان بازی روی آن‌ها قرار بگیرید.
بازی حدود ۲۰ سال پس از یک جنگ کلونی اتفاق می‌افتد که و بازه‌ی تاریخی بازی، حول و هوش سال ۲۳۰۰ به بعد است. با این که دنیای این بازی خیلی بزرگ است، اما بخش زیادی از دنیای آن به مرور در طی بازی شکل می‌گیرد. طراحی بازی را می‌توانیم یک شاهکار در نظر بگیریم. همچنین، بزرگترین شهر این بازی که شهر نیو آتلانتا نام دارد نیز بزرگترین شهر تخیلی است که این استودیو تا به امروز ساخته. بازیکن اجازه دارد که فضاپیما خریداری کند و بسازد. همچنین می‌توانید فضاپیماها را شخصی سازی کنید.

 

 

Dead Space Remake

Dead Space Remake

به بازی ترسناک علاقه دارید و می‌خواهید درگیر ترس و هیجان شوید؟ عنوان Dead Space نسخه ریمیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عنوان در سال 2008 توسط شرکت EA عرضه شد و حالا پس از سال‌ها نسخه Remake آن در سال 2023 وارد بازار شده است. اگر نسخه اصلی این بازی را تجربه کرده‌اید باز هم پیشنهاد می‌کنیم نسخه ریمیک را تجربه کنید؛ چرا که بهبودهای بسیار خوبی اتفاق افتاده و بار دیگر شما را در بازی غرق می‌کند.

اتفاقات این بازی در سال 2508 رخ می‌دهد زمانی که زمین با مشکلات شدید از نظر منابع دست و پنجه نرم می‌کند و شما باید به وسیله سفینه‌هایی به سایر نقاط سفر کنید. فضای ترسناک این بازی در کنار موتور فیزیکی قوی باعث می‌شود تا تجربه منحصر به فردی را به دست بیاورید.

Pentinent

بازی pentiment

بازی Pentinent یک بازی روایتی در سبک نقش آفرینی است که در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس هم عرضه شد. این بازی از نٰظر خیلی از گیمرها یک بازی بسیار ممتاز و درجه یک در میان بازی‌های رازآلود نقش آفرینی است.

بازی در دوره رنسانس می‌گذرد و در این بازی، شما نقش یک هنرمند دوره گرد به نام آندریاس میلر را دارید که خیلی اتفاقی درگیر یک سری قتل‌های رازآلود می‌شود. این بازی، بازه زمانی ۲۵ ساله را نشان می‌دهد. شما باید درباره این قتل‌ها تجسس کنید و سرنخ‌هایی که به دست می‌آورید را کنار هم بگذارید تا معما حل شود.

Deathloop

معرفی بازی Deathloop برای ایکس باکس سری اس

بازی Deathloop یا چرخه‌ی مرگ در ابتدا برای PS5 و PC ساخته شد اما مدتی بعد و در سال ۲۰۲۱، این بازی یکی از بهترین بازی های کنسول سری ایکس و سری اس شد. اگر فیلم‌هایی چون Groundhog day یا Happy deathday را دیده باشید، می‌دانید که این بازی در چه مورد است. 

در این بازی، شما شخصی به نام کول هستید که یک آدم‌کش با چند نیروی ماورایی و هوش خارق‌العاده است. شما در یک دور بازی موظف هستید که ۷ شخصیت را از بین ببرید. در این بازی، شما در یک چرخه‌‌ی زمان اسیر هستید و باید مراقب باشید که کشته نشوید. 

داستان بازی، در ابتدا کمی گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد اما آن‌قدر سرنخ در حین بازی به‌دست می‌آورید که متوجه می‌شوید چطور ماموریت خود را به پایان برسانید. این بازی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اول-شخص است که در این چند سال اخیر ساخته شده و موسیقی بازی نیز هماهنگی بسیار خوبی با بازی دارد. اگر از بازی‌های ماموریتی و آدم‌کشی خوشتان می‌آید، این بازی را حتما امتحان کنید.

 

خرید تبلت

 

Assassin’s Creed Valhalla

assassins creed valhala

نظرتان درباره‌ی یک بازی وایکینگی پرهیجان و خشن چیست؟ بازی اساسینز کرید والهالا پس از ماجراهای Assasin’s Creed: Odyssey شروع می‌شود. جایی که لیلا حسن عصای باستانی را به دست آورده. کاراکتری که شما باید بازی کنید، ایوور است. بازی نیز با یک مهمانی وایکینگی بزرگ شروع می‌شود که در طی آن، ایوور پدر و مادر خود را از دست می‌دهد. پس از آن، سال ها بعد را می‌بینیم که ایوور به یک وایکینگ حرفه‌ای تبدیل شده است. لیلا حسن نیز برای ایفای نقشه‌های خود به او که حالا در قبیله کلاغ زندگی می‌کند نیاز دارد.

در این بازی، بیشترین نقطه قوت مربوط به شخصیت پردازی‌های آن است. ایوور شخصیتی استثنایی و قدرتمند است و ما رشد او و تغییراتش را به خوبی می‌بینیم. این شخصیت پردازی در تمام کاراکترها، حتی کاراکترهای خاکستری بازی نیز دیده می‌شود. گیم پلی بازی نیز بهتر از نسخه ادیسه شده و سلاح‌های متنوع تری را می‌توانید موقع بازی تجربه کنید.

Grounded

بهترین بازی های ایکس باکس

بازی ویدیویی Grounded یکی از بازی‌های خوب و سرگرم کننده کمپانی Obsidian Entertainment است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

بازی در ژانر بقا است و می‌توانید آن را در حالت شخص اول یا شخص سوم بازی کنید. بازی در یک حیاط می‌گذرد و شما می‌توانید مکس، ویلو، پیت یا هوپس را به عنوان شخصیت خود در بازی انتخاب کنید. کاراکتر بازی در ابتدای بازی تغییر سایز می‌دهد و به اندازه یک مورچه درمی‌آید. حال، شما باید برای بقای خود تلاش کنید. باید آب و غذا پیدا کنید وگرنه کاراکتر بازی دچار ضعف و کمبود آب خواهد شد. همچنین، بزرگترین چالش، زنده ماندن از دست حشرات مختلفی است که در حیاط وجود دارند. از این حشرات، می‌توانیم به زنبورها، عنکبوت‌ها، ومرچه‌ها و حتی آخوندک اشاره کنیم. در طی مراحل مختلف شما قادر خواهید سلاح‌هایی برای خود پیدا کنید و در بازی پیشروی کنید. نبردهایی با این حشرات نیز در ادامه پیش روی شما خواهد بود که مراحل بازی را شکل می‌دهند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی های دهه 2000

 

Mass Effect Legendary Edition

معرفی بازی mass effect

سه گانه Mass Effect یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی بوده که همیشه طرفداران زیادی داشته و خیلی از گیمرها با ان خاطرات زیادی دارند. حال، یک نسخه Remaster از سه قسمت بازی منتشر شده که علی‌رغم بد بودن خیلی از ریمسترها، توانسته توجه و نظر مثبت گیمرها را جلب کند.

این بازی از نظر بصری و فنی بهبودهای زیادی داشته، نورپردازی‌ها بهتر شده و کنترل شخصیت‌ها نیز راحت‌تر شده است. در مس افکت ریمستر شده هر سه بازی در قالب یک لانچر در آمده و می‌توانید با هر یک از نسخه‌ها که می‌خواهید بازی کنید؛ البته بهتر است ترتیب را حفظ کنید. بیشترین تغییرات را نیز از همان بازی اول مشاهده می‌کنید. البته، سازندگان سعی کرده‌اند تا حدی حالت نوستالژیک گرافیک آن را نگه دارند و فقط ایرادات آن را رفع کنند.

این بازی، در حالت تک نفره و شوتری است و شما باز هم در نقش فرمانده شپرد بازی خواهید کرد.

It Takes Two

It Takes Two

اهل بازی‌های دو نفری هستید و می‌خواهید تا با دوست یا همسر خود برای ساعت‌ها لحظات جذاب و هیجان انگیزی داشته باشید؟ بدون هیچ شکی به سراغ بازی It Takes Two بروید. این عنوان سال 2021 در ژانر ماجراجویی توسط Electronic Arts منتشر شده و تجربه کردن آن را به طور 100 درصدی پیشنهاد می‌کنیم. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که یک زوج تصمیم می‌گیرند از هم جدا شوند و پس از آن دختر بچه آن‌ها طی نفرینی باعث می‌شود تا پدر و مادر به دو عروسک بسیار کوچک تبدیل شوند.

شما می‌توانید کاراکتر مرد یا زن بازی را انتخاب کنید و دوستتان به سراغ گزینه دیگر برود. شما باید در کنار هم جالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارید و برخی از مواقع همکاری دقیقی داشته باشید تا از پس چالش‌ها بربیایید. در مسیر بازی شما به دنبال این هدف هستید که نفرین کودکتان را باطل کنید و به زندگی عادی برگردید ولی داستان به همین سادگی پیش نمی‌رود و چالش‌ها یکی پس از دیگری از راه می‌رسند.

Elden ring

بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و اس - معرفی بازی Elden ring

بازی الدن رینگ، برای طرفداران دنیای بازی Dark souls، یک بازی جذاب خواهد بود. همچنین، اگر از هواداران دنیای بازی تاج و تخت باشید، خوب است بدانید که داستان این بازی را هم جورج آر. آر. مارتین نوشته است. 

بازی Elden Ring دنیایی پر از دخمه، هیولا، شیاطین و دیگر دشمنان دارد. این بازی با گیم پلی فوق‌العاده‌ی خود، در دسته‌ی بازی‌های سخت قرار می‌گیرد و بهتر است زمانی سراغش بروید که در دنیای بازی‌ها حرفه‌ای باشید. البته، در حین بازی، اگر حس کردید که گذر از دشمنان و شیاطین زیادی سخت شده، می‌توانید از فضای Open world بازی استفاده کنید تا نیرو، مهارت و سلاح بیشتری به دست بیاورید و بعد دوباره به شکار دشمنان بروید. 

 

انواع غذاساز را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت دسته ایکس باکس

Diablo 4

بهترین بازی های جدید برای ایکس باکس سری اس و ایکس

بازی دیابلو، بازی‌ای با روایت فوق‌العاده و ساختاری جذاب است که گیمرهای زیادی بعد از دیابلو ۳ منتظر آن بودند. این بازی یک اثر غنی و پرجزئیات است که می‌توان گفت دست کمی از یک اثر سینمایی را ندارد. بازی دیابلو ۴ یک بازی در سبک نقش آفرینی است که در جهان آزاد می‌گذرد. شما این قابلیت را دارید که شخصیت خود در بازی را با تمامی جزئیات بسازید. شما می‌توانید موقع ساخت کاراکتر، شکل ظاهری، اندام، حتی طبقه‌ی شخص را انتخاب کنید. پس از آن در طی بازی مدام با انجام ماموریت‌های مختلف و به دست آوردن ابارها و سلاح‌های مختلف Level Up می‌کنید و جلو می‌روید. در این بازی، دشمن شما دختر شیطان است که باید او را از بین ببرید.

Forza horizon 5

معرفی گیم جذاب forza horizon

برای طرفداران بازی‌های ماشینی و ریسینگ، احتمالا هیچ بازی‌ای جذاب‌تر از Forza horizon نباشد. سری ۵ این بازی در سال ۲۰۲۱ تولید شد و اگر هنوز سراغ این بازی نرفته‌اید، نباید فرصت را از دست بدهید. این بازی، از نظر گرافیکی نیز همیشه جزء بهترین بازی‌های کنسول بوده و اگر بخواهیم به یکی از بهترین بازی‌های گرافیکی ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره کنیم، باید این بازی را در نظر داشته باشیم. در این بازی، شما لذت خالص رانندگی را در شهرها و کشورهای مختلف و مسیرهای گوناگون را تجربه خواهید کرد. اگر به دنبال یک بازی ریسینگ جذاب هستید، مطمئن باشید این بازی رو دست ندارد.

 

 

انواع کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن 5 را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

Flight simulator

معرفی گیم جذاب flight simulator

برای عاشقان پرواز و خلبانی، این بازی می‌تواند تجسم یک رویا باشد. در بازی جذاب Flight simulator، در کابین خلبانی بنشینید و در این آسمان مجازی، هواپیمای خود را به هرجا که می‌خواهید ببرید. نقشه‌ی هوایی این بازی، دقیقا از روی نقشه‌ی جهان ساخته شده؛ بنابراین اگر نمی‌توانید در دنیای واقعی سفر کنید، این بازی به شما امکان سفر کردن رایگان و بدون گواهینامه‌ی خلبانی، از هر کجا به هر مقصدی که بخواهید، با هر نوع هواپیمایی که بخواهید را می‌دهد. این بازی در ابتدا برای ویندوز ۱۰ ساخته شد اما در حال حاضر گیمرهایی که با کنسول‌های ایکس باکس سری اس و سری ایکس بازی می‌کنند هم می‌توانند این بازی جذاب را تجربه کنند.

قیمت گوشی

 

Alan Wake Remastered

alan wake remastered

بازی الن ویک، نسخه‌ی ریمستر شده، تقریبا ۱۰ سال پس از نسخه‌ی اصلی منتشر شده و این سری، کاربران ایکس باکس سری ایکس هم می‌توانند آن را بازی کنند. داستان بازی، همان داستان سابق است اما گرافیک قوی و اجرای روان‌تر بازی، حتی کسانی که با بازی آشنایی دارند را هم تشویق می‌کند که آن را مجددا انجام دهند. 

بازی آلن ویک گیم پلی جذابی دارد و داستان‌ محور است؛ بنابراین حین بازی حس می‌کنید که مشغول تماشای سریال هم هستید. داستان بازی از این قرار است که آلن ویک، نویسنده‌ای است که ایده‌هایش ته کشیده و به پیشنهاد همسرش، به سفری به شهر برایت فالز می‌رود. وقتی وارد شهر می‌شود، دردسرها و کابوس‌ها شروع می‌شوند و مشکلات زیادی سر راه آلن قرار می‌گیرد. حال او باید راه خود را از بین این همه مشکل و رمز و راز باز کند و جواب سوالات خود را بیابد. سرعت رخداد اتفاقات در این بازی بالا است و در حین انجام آن، با شخصیت اصلی حسابی انس می‌گیرید.

پیشنهاد مطالعه:
دلیل بن شدن ایکس باکس

 

Resident Evil Village

resident evil 8 - بازی های جذاب ایکس باکس ایکس

رزیدنت ایول یکی از معروف‌ترین بازی‌ها در دنیای گیم است و تمام کسانی‌که طرفدار دنیای زامبی‌ها هستند این بازی را دوست دارند. رزیدنت اویل روستا (۸) دنباله‌ی رزیدنت اویل ۷ است و داستانش از سه سال بعد از وقایع رزیدنت ایول ۷ شروع می‌شود. در این داستان، همراه ایتن هستیم که با همسر و دخترش زندگی می‌کند، اما ناگهان کریس ردفیلد پیدا می‌شود و پس از قتل همسر ایتن، دخترش را می‌ربایند. داستان در یک روستا در کشور رومانی می‌گذرد. این روستا پر از نیروهای ماورایی است و اربابانی که آن را اداره می‌کنند موجوداتی ماورایی هستند. حال، ایتن باید در این روستا به دنبال دخترکش باشد و با این موجودات به مبارزه بپردازد. این بازی، یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و اس است و اگر بازی‌های پیشین را انجام داده‌اید، حتما لازم است این بازی را هم انجام دهید.

As Dusk Falls

بررسی و معرفی بازی As dusk falls

بازی «وقتی غروب فرا می‌رسد» از آن دست بازی‌ها است که حین انجام آن‌ها حس می‌کنید دارید یک انیمیشن ماجراجویانه را تماشا می‌کنید؛ چرا که گیم پلی داستان، بر پایه‌ی داستان سرایی است. در این گیم جذاب که سال ۲۰۲۲ منتشر شد، همراه آدم‌هایی می‌شویم که در یک نقطه با هم مواجه می‌شوند و داستان‌هایی رقم می‌خورد.

داستان بازی، از جایی شروع می‌شود که خانواده‌ی واکر که در حال نقل مکان به میزوری هستند، با برادران هولت آشنا می‌شوند. تک تک این شخصیت‌ها، داستان‌هایی دارند که در طی داستان باز می‌شوند و اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی متوسط رو به بالا باشد، از دیدن بخش‌هایی که وسط بازی پخش می‌شوند، هم لذت می‌برید و هم بیشتر از داستان لذت می‌برید. همچنین، شما با انتخاب دیالوگ‌ها و دخیل بودن در گفت‌وگوها، می‌توانید کاری کنید که پایان بازی شکل‌های مختلفی به خود بگیرد. از نظر خیلی از کاربران، As Dusk Falls، بیشتر یک انیمیشن است که انگار شما هم در کارگردانی آن دخیل هستید و انتخاب می‌کنید که جریان آن چطور پیش برود. اگر از این قبیل بازی‌ها خوشتان می‌آید، این بازی به‌طور قطع برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

 

 

The Ascent

معرفی بازی the ascent

بازی The Ascent سال ۲۰۲۱ در یک استویدیوی سوئدی به نام Neon Giant تولید شد. این بازی، با وجود ضعف‌ها و نواقصش جزء بازی‌های محبوب گیمرها برای ایکس باکس سری اس و ایکس محسوب می‌شود.

این بازی در دنیای سایبرپانکی رخ می‌دهد. شما در ابتدای بازی کاراکتر مورد علاقه‌ی خود را می‌سازید و بعد از آن، باید به جنگ دشمنان بروید. مراحل بازی گاهی سخت و گاهی ساده هستند و ممکن است در بعضی از قسمت‌های آن به چالش بخورید. در حین بازی، غنايمی هم جمع خواهید کرد که در انجام ماموریت‌ها کمکتان خواهند کرد. این بازی، هم در حالت تک نفره و هم چند نفره قابل اجراست و نهایتا با ۴ بازیکن انجام می‌شود.

 

خرید هندزفری

 

Cyberpunk 2077

معرفی گرافیکی ترین بازی های ایکس باکس سری اس

یکی از گرافیکی‌ترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شد. این بازی اکشن در فضای جهان آزاد می‌گذرد و کاراکتر شما، در شهر نایت سیتی است. در این بازی، شما می‌توانید سایبرپانک خود با تمامی خصوصیات ظاهری مورد نظرتان بسازید. وارد بازی که شدید، باید ماموریت‌هایی را طی کنید که به واسطه‌ی آن‌ها کسب درآمد کرده و بتوانید کاراکتر خود را ارتقا دهید. بعضی از این مراحل، ممکن است خیلی سخت و چالشی، و برخی از آن‌ها هم ساده باشند. همچنین، می‌توانید در شهر بچرخید و هرجا که می‌خواهید بروید و آدم های جدید ببینید. نکته‌ی جذاب دیگری که درباره‌ی این بازی لازم است بدانید، حضور کیانو ریوز، بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی در این بازی است. اگر دنبال یک بازی خوش ساخت با گرافیک بالا هستید که تا مدت‌ها شما را درگیر خود کند، باید سراغ سایبرپانک ۲۰۷۷ بروید. البته توجه داشته باشید که صحنه‌های خشن، خشونت کلامی و محتوای بزرگسالانه‌ی زیادی دارد که آن را برای کودکان کاملا نامناسب می‌کند.

Gears Tactics

بازی های خشن ایکس باکس سری اس

بازی بعدی که سراغش می‌رویم، بازی استراتژی تاکتیکی Gears Tactics از فرنچایز Gears می‌رویم. این بازی ایکس باکس سری اس و ایکس یک بازی استراتژیکی و بسیار خشن است که برای افراد زیر سن قانونی، اصلا توصیه نمی‌شود. Gears tactics داستان گابریل دیاز را تعریف می‌کند. گابریل، باید به همراه سید اقدام به کشتن دشمن اصلی بازی به نام اووکان که یکی از اصلی‌ترین اعضای لوکاست‌هاست بکند. در این بازی، سازندگان تمام هنر خود را به کار بردند تا کاراکتر سازی جذابی داشته باشد و واقعا هم خوب عمل کردند. 

Hi Fi Rush

بازی hi fi rush

بازی های فای راش در نگاه اول ممکن است باعث شود فکر کنید با یک بازی کودکانه طرف هستید؛ در حالی‌که گیم پلی و داستان بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و کاربر بزرگسال از بازی آن حسابی لذت خواهد برد.

داستان بازی های فای راش با پسری ۲۵ ساله به نام چای شروع می‌شود که دوست دارد خواننده راک شود اما پیش از آن باید بازوی معیوب خود را درمان کند. او برای این کار سراغ آرمسترانگ می‌رود و فکر می‌کند به زودی رویایش محقق خواهد شد، اما حقیقت چیز دیگری است و پروژه‌ی آرمسترانگ در واقع نقشه‌های شومی در سر دارد تا به واسطه‌ی آن بتواند بشریت را کنترل کند. حال، چای که قهرمان داستان است، باید مراحل زیادی را طی کند و با دشمنان مبارزه کند. این بازی، ساخت کمپانی Tango Gameworks است که هم به دوبله‌ی ژاپنی و هم انگلیسی وجود دارد. ویژگی جذاب گیم پلی های فای راش، ریتمیک بودن آن است. در این بازی، چای موقع نبرد با دشمنان ریتم‌های خاصی را دنبال می‌کند و با ریتم، شخصیت‌ها را می‌کشد. شاید بتوانیم این ویژگی را جالب‌ترین ویژگی این بازی بدانیم.

Hogwarts Legacy

بررسی بازی hogwarts legacy

همه‌ی ما مدت‌ها است که منتظر نامه‌ی هاگوارتزمان نشسته‌ایم. حال، با کمک بازی Hogwarts Legacy این فرصت را داریم تا به عنوان یک جادوگر جوان، وارد این مدرسه‌ی پر از سحر و جادو شویم!

در این بازی، شما می‌توانید کاراکتر خود را با ویژگی‌های مختلفی آماده کنید، در لوکیشن‌های آشنایی که همه‌مان می‌شناسیم بچرخید، لوکیشن‌های جدید را کشف کنید، حتی معجون‌های جدید بسازید، تیم تشکیل دهید و به نبرد جادوگران سیاه بروید. این بازی، دقیقه‌ی جامه‌ی عمل پوشاندن به همان رویایی است که مدت‌هاست در سر داشته‌ایم. توصیه می‌کنیم این بازی با گرافیک جذاب را که یکی از بهترین بازی های ایکس باکس S/X است، امتحان کنید.

Ori and the Will of the Wisps

بازی های سرگرم کننده ایکس باکس

پس از نسخه‌ی اول این بازی دو بعدی پلتفرمی که سال ۲۰۱۵ آمد، شاهد قسمت دوم این بازی هستیم که در واقع دنباله‌ی ماجرای پیشین است. بعد از این که «اری» مادری خود را از دست داد و یک جغد کوچک را به فرزندی پذیرفت، تلاش کرد تا زندگی آرامی برای خود بسازد و به نظر رسید که موفق بوده. پس از این که یک روز اری با جغد کوچک که «کو» نام دارد پرواز می‌کند اما هوا خراب می‌شود و کو و اری، از هم جدا می‌افتند. از این جای کار به بعد قسمت دوم بازی شروع می‌شود. در بخش جدید نیز سازندگان سطح بازی را طوری ترتیب داده‌اند که نه خیلی ساده باشد و نه آن قدر سخت که گیمرها را خسته کند. ماجراهای بازی نیز به نحوی هستند که حوصله‌تان سر نرود و حسابی سرگرم و درگیر بازی شوید. کات سین های این قسمت نیز همانند قسمت پیشین فوق العاده است و از موسیقی خوب و کارگردانی جذاب بهره می‌برد. در این قسمت نیز، اری با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود، مهارت های جدید مثل توانایی چسبیدن به دیوار را کسب می‌کند و به طور کلی بهبود بیشتری را در این بازی جذاب ایکس باکس سری اس و ایکس شاهد هستیم.

Sea of Thieves

نگاهی به بازی sea of thieves

دنیای دزدان دریایی، کاپیتان جک اسپارو و ماجراهایی که آدرنالین در خونتان ترشح می‌کنند را دوست دارید، پس این بازی آنلاین مناسب شما است. شما می‌توانید بازی را تک نفره، یا با دوستان خود انجام دهید. در این بازی، شما یک دزد دریایی هستید که ممکن است هر لحظه در معرض حمله‌ی دزدان دیگر (دیگر بازیکنان آنلاین) قرار بگیرید. البته نگران نباشید! خودتان هم هر زمان بخواهید می‌توانید به دیگران حمله کرده و آن‌ها را غارت کنید. در این بازی، یک نقشه در دست شما قرار می‌گیرد که مانند نقشه‌های دزدان دریایی واقعی است. این نقشه شما پر از گره و رمز و راز است که باید یکی یکی آن‌ها را کشف کرده، و با طی کردن آن‌ها مراحل جدیدی را در بازی آنلاک کنید.

High on life

معرفی بازی high on life

بازی high on life، یک بازی ابزورد و بامزه است که به شما توصیه می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید! این بازی، شاهکاری از سازندگان انیمیشن ریک و مورتی است. اگر با این سریال انیمیشنی آشنایی دارید، می‌دانید که باید انتظار چه‌جور گیمی را داشته باشید.

این بازی، با حمله‌ی آدم فضایی‌ها به زمین برای تسخیر آن آغاز می‌شود. پس از آن، شما باید در این بازی شوتری، با کمک اسلحه‌های مختلف سیاره‌ی خود را نجات دهید. بخش بامزه‌ی داستان، همین اسلحه‌ها هستند. اسلحه‌هایی که در دست می‌گیرید، با شما صحبت می‌کنند، سرزنش‌تان می‌کنند و خیلی جاها با شما دعوا می‌کنند. همین مسئله بازی را بسیار خنده دار می‌کند. کافی است یکبار به حرف اسلحه‌ی خود گوش ندهید تا از دست شما عصبانی شود و هرچه از دهانش رسید به شما بگوید. این بازی، داستان بسیار بامزه و خنده‌داری دارد و اگر سطح زبان انگلیسی‌تان خوب باشد، از گفت‌وگوهایی که بین شخص اول داستان و اسلحه‌ها لذت خواهید برد.

Psychonauts 2

psychonauts 2

اگر گیمر کهنه کاری باشید، بازی سایکوناتز که اولین نسخه‌ی آن سال ۲۰۰۵ آمد را می‌شناسید. این بازی در سبک پلتفرمر است و حالا پس از سال‌ها، نسخه‌ی جدید آن آمده که به ماجراجویی‌های جدید رازپوتین می‌پردازد. این نسخه نیز مانند نسخه‌ی پیشین پر از لحظات و دیالوگ‌های طنز و خلاقانه است و مراحل بازی آن قدر خلاقانه ساخته شده‌اند که حسابی از انجام آن لذت می‌برید. مراحل بازی پر از شگفتی است. برای مثال در یکی از آن‌ها روی یک توپ بزرگ سوار هستید و باید از مسیر پر پیچ و خمی بگذرید. مراحل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را به چالش بکشند. در این نسخه، رازپوتین قابلیت این را دارد که ذهن دیگران را بخواند و همینطور دشمنان خود را آتش بزند. این بازی، یکی از بهترین بازی های پلتفرمر سه بعدی است که از انجام آن حسابی لذت خواهید برد.

Far cry 6

بازی Far cry 6

سری ششم از فرانچایز فار کرای، در سال ۲۰۲۱ آمد و خیلی زود توانست یکی از بهترین بازی های سری ایکس و اس پلی استیشن شود. فار کرای ۵ نیز سال ۲۰۱۸ آمده بود و این بازی دنباله‌ی آن است. Far cry 6، در یک جزیره‌ی فرضی به نام یارا می‌گذرد. این جزیره توسط یک دیکتاتور اداره می‌شود که دارد پسر خود دیه‌گو را برای جانشینی خود تربیت می‌کند. شما در این بازی، یک مبارز هستید که می‌خواهید دیکتاتور و رژیم او را سرنگون کنید. بازی در سبک شوتر نقش اول است و جذابیت‌های زیادی دارد. سازندگان این بازی، برای ساخت آن داستان انقلاب‌های زیادی از جمله انقلاب کوبا ۱۹۵۳ را مطالعه کردند. این اثر قرار بود یک اثر سیاسی باشد که نگاهی به فاشیسم و امپریالیسم دارد. اگر دلتان یک بازی جذاب شوتری می‌خواهد که در جزایر کاراییب می‌گذرد، ما این بازی را به شما توصیه می‌کنیم.

Hitman 3

hitman 3 for xbox series s

هیت من یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌ها در دنیای گیم است و مامور ۴۷ را هم می‌توان یکی از محبوب‌ترین آدم‌کش‌ها دانست. سری ۳ هیتمن، آخرین قسمت از این مجموعه است که پایان بسیار خوبی برای آن به شمار می‌‌رود و زمانی که آمد، خیلی‌ها را خوشحال کرد. 

این بازی، نقاط مثبت زیادی دارد که از ان‌ها، می‌توانیم نورپردازی جذاب بازی و گیم پلی جالب آن اشاره کنیم. شاید نقاط ضعف آن، این باشد که درجه‌ی سختی کشتن آدم‌ها مثل هم است و شما برای کشتن یک سرباز عادی و یک سرباز که جلیقه‌ی ضدگلوله پوشیده، باید به یک میزان انرژی بگذارید و شلیک کنید. همچنین، هوش مصنوعی یک جاهایی از بازی عجیب رفتار می‌کند و حتی اگر پشت سر سربازها در حال تیراندازی باشید، آن‌ها متوجه نمی‌شوند. با تمام این‌ها، این بازی جذاب برای پلی استیشن ایکس و اس هم موجود است و می‌توانید از گیم پلی جذاب آن و ماجراهای مامور ۴۷ لذت ببرید.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

چه بازی هایی برای ایکس باکس سری اس و ایکس جدید هستند؟

احتمالا فیلم محافظان کهکشان یا guardians of the galaxy را می‌شناسید و دیده‌اید. اگر از هواداران این مجموعه فیلم بوده‌اید، بازیاکشن ماجراجویی آن را هم دوست دارید که انجام دهید. این بازی جذاب که به یکی از بهترین موارد در لیست بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس است، به شما حدودا ۱۷ ساعت تجربه‌ی بازی شیرین و جذابی را تقدیم می‌کند. بازی با ورودی استار لرد و تیمش به Quarantine Zone شروع می‌شود. در این منطقه، یک تیم ۵ نفره در حال مبارزه با دشمنان است تا آن‌ها را از بین ببرد. افراد مختلف مهارت‌های مختلفی دارند و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود بازی را پیش می‌برند. استار لرد نیز به عنوان رییس گروه قابلیت هدایت شخصیت‌های مختلف را در بازی دارد. در طول بازی نیز همانند فیلم این مجموعه، دیالوگ‌های بامزه‌ای رد و بدل می‌شود که جذابیت بازی را بیشتر کند. همچنین همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، با از بین بردن یک سری شخصیت‌ها، می‌توانید امتیازات ویژه‌ای کسب کنید و مهارت های ویژه‌ای به دست بیاورید.

بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و اس برای کودکان

نباید فرض کنید که دنیای بازی‌ها فقط مختص بزرگسالان است و گیم‌هایی برای کودکان در نظر گرفته نشده! اگر کودک شما در اوقات فراغت خود دوست دارد که با کنسول بازی کند، ما به شما تعدادی بازی مناسب سن کودکان معرف می‌کنیم که نه خشونت زیادی داشته، نه فضای آن ترسناک باشد. همچنین انجام آن‌ها سخت نباشد و کودک احساس ناتوانی نکند.

Peppa pig: World adventures

بازی جذاب Peppa Pig برای کودکان

جدیدترین بازی پپا پیگ براساس مجموعه داستان پپا پیگ ساخته شده. در این بازی، کودک این فرصت را دارد که وارد دنیای این خوک‌های صورتی شود و همراه خانواده پپا، به شهرهای مختلفی از جمله لندن، پاریس و نیویورک در سرتاسر دنیا سفر کند. در این سفرها، آن‌ها باید یک سری فعالیت ساده و آموزنده را انجام دهند تا بتوانند به مراحل بعد راه یابند. این فعالیت‌ها، می‌تواند درست کردن پیتزا، آماده کردن یک دسته گل یا انجام یک سری بازی باشد. فعالیت‌ها چندان سخت نیستند که کودک برای بازی نیاز به کمک بزرگترها داشته باشد اما اگر فرزند شما چندان تجربه‌ای در بازی‌های ویدیویی ندارد، بد نیست هنگام بازی کنار او باشید تا در مواقع چالشی کمک کنید.

Disney Dreamlight Adventure

disney world adventure

این بازی، برای طرفداران دنیای والت دیزنی و پیکسار همچون رویا می‌ماند؛ چرا که فرصت بازی و ماجراجویی در دنیایی را خواهد داشت که در آن تمامی شخصیت‌های دیزنی و پیکسار از جمله راپونزل، وال‌ای، میکی ماوس و اولاف، در کنار هم حضور دارند. 

بازیکنان، در این دنیا می‌توانند هر کار که دلش می‌خواهد بکنند: ماهیگیری بروند، در معادن دنبال طلا بگردند، زراعت کنند و هر فعالیت دیگری را تجربه کنند. این بازی قرار است از اواسط سال ۲۰۲۳ رایگان شود بنابراین دیگر کاربران نیاز نیست برای انجام آن، پولی پرداخت کنند. اگر دختر یا پسر شما یا حتی خودتان عاشق دنیای خاطره‌انگیز این انیمیشن‌ها هستید، بد نیست این بازی را که یکی از بهترین بازی های Xbox Series S و Series X است.

 

پیشنهاد مطالعه:
مقایسه PS5 با Xbox series x

 

Slime Rancher

بررسی بازی Slime rancher

این بازی برای کودکان بالای ۱۰ سال و همینطور بزرگسالانی که بازی‌های غیرخشن دوست دارند، بازی جذابی است. در این بازی، بازیکن جای شخصیتی به نام بئاتریکس بازی می‌کند که مالک یک مزرعه‌ی اسلایم است. در این مزرعه، شما می‌توانید اسلایم‌های مختلفی را پرورش دهید، جمع کنید، یا غذا دهید. این اسلایم‌ها، هر دسته رنگ و ویژگی‌های مختلفی دارند و با پرورش آن‌ها، می‌توانید اسلایم‌ها را بفروشید و پول دربیاورید. هرچه مزرعه‌ی خود را بزرگتر کنید، پول بیشتری هم به دست خواهید آورد. این بازی، یکی از بهترین بازی‌های خانوادگی است و توصیه می‌کنیم حتما آن را انجام دهید.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

بهترین بازی های کنسول سری ایکس و سری اس

اگر دنیای لگوها و جنگ ستارگان را دوست دارید یا کودک شما به لگوها علاقه‌مند است، این بازی را از دست ندهید! Lego star wars: The skywalker saga داستان ۹ فیلم جنگ ستارگان را تکرار خواهد کرد و شما شاهد شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان، از جمله یودا و دارث ویدر، البته به شکل آجری و لگویی خواهید بود. در این بازی، این شانس را دارید که در دنیای Open world چنگ‌ستارگان سفر کنید و موقعیت‌های مختلفی را رمزگشایی و باز کنید. همچنین، بازیکنان این بازی، می‌توانند بیش از ۳۰۰ شخصیت را در بازی باز کنند.

جمع‌بندی

بازی‌هایی که در این لیست معرفی شدند، همگی جزء بهترین بازی‌های ایکس باکس سری ایکس و اس هستند. قطعا بازی‌های دیگری هم هستند که معرفی نشدند و از نظر خیلی از کاربران بازی‌های جذابی هستند. تلاش ما در این مطلب، این بود که بازی‌هایی در ژانرها و گیم‌پلی‌های مختلف معرفی کنیم تا هم بزرگسالان و هم کودکان بتوانند بازی‌هایی مناسب سلیقه‌ی خود پیدا کنند. چنانچه بازی‌های دیگری می‌شناسید که معتقدید جای آن‌ها در این لیست خالی است، خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

کدام ایکس باکس گرافیک بهتری دارد؟

ایکس باکس اس و ایکس باکس ایکس، از نظر گرافیکی از کنسول‌های قبلی قوی‌تر هستند. همچنین، وضوح تصویر بهتر، نرخ فریم بالاتر و جزئیات بیشتر و دقیق‌تر شخصیت‌ها، دیگر ویژگی‌هایی هستند که این ایکس باکس‌ها را جذاب‌تر از دیگر مدل‌ها می‌کند.

بهترین بازی ماشین ایکس باکس سری اس و ایکس کدام است؟

بازی Forza horizon5 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ماشینی در دنیای ایکس باکس است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. امین

    بازی Diablo 4 هم خوبه. یه مدت دیگه میاد

    1. رضا

      پاسخ به امین

      It takes two بازی دونفره جذاب بود پیشنهادمنه
      1. ناشناس

        پاسخ به رضا

        عالیه
      1. پریا حسن‌زاده

        پاسخ به رضا

        بله بازی محشریه. ممنون از پیشنهادتون
    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به امین

      سلام ممنون از پیشنهادتون دوست عزیز :)
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-xbox-%d8%b3%d8%b1%db%8c-s-%d9%88-x/
ads