داغ ترین ها :
معرفی بهترین برندهای بخاری برقی و هیتر

معرفی بهترین برندهای بخاری برقی و هیتر

یکی از محصولاتی که در فصل پاییز و زمستان مورد نیازمان خواهد بود، بخاری برقی است، اما انتخاب یک برند خوب کار ساده‌ای نیست و باید قبل از خرید اطلاعات کافی درباره برندهای مختلف داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین برند بخاری برقی (ایرانی و خارجی) خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

انواع هیتر برقی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت هیتر برقی

 

بهترین مارک بخاری برقی و هیتر

در ادامه شما را بهترین مارک بخاری و هیتر برقی موجود در بازار آشنا می کنیم:

بخاری برقی برند هاردستون

بخاری برقی مارک هاردستون

شرکت هاردستون در سال 2001 میلادی در کشور انگلستان آغاز به کار کرد. مهم‌ترین فعالیت این کمپانی در زمینه تولید لوازم خانگی است و در این رابطه توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. یکی از محصولاتی که توسط شرکت هاردستون تولید می‌شود، بخاری برقی است و می‌توان سایر فعالیت این شرکت را در زمینه تولید مایکروویو، توستر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و موارد مشابه عنوان کرد که به جرات می‌توانیم بگوییم جزو برندهای خوب این زمینه است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاردستون که به عنوان بهترین برند خارجی بخاری برقی شناخته می‌شود، ارزیابی محصولات قبل از فروش است. در حقیقت این کمپانی با تیم مجرب خود، کلیه محصولات را قبل از فروش مورد آزمایش قرار می‌دهند تا نسبت به سلامت بخش‌های مختلف و کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

نوآوری و خلاقیت در طراحی، مسئله مهمی است که در کنار کیفیت قطعه‌های محصولات هاردستون توانسته موفقیت را برای این برند به ارمغان آورد. اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی‌های هاردستون، بهترین برند خارجی بخاری برقی را معرفی کنیم، مصرف پایین انرژی است که برابر با گرید A است.

 

 

بخاری برقی پارس خزر

بخاری برقی برند پارس خزر

پارس خزر را می‌توان به عنوان یکی از بهترین برند ایرانی بخاری برقی معرفی کرد. تاریخچه این برند به مربوط به سال 1347 است و در آن زمان با مشارکت و همکاری توشیبا ژاپن، کمپانی پارس توشیبا راه‌اندازی شد. بعد از انقلاب و در سال 1361 نام پارس توشیبا به پارس خزر تغییر یافت و هم اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی با سهامی عام کشور ایران فعالیت دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارس خزر ( بهترین برند بخاری برقی ) را می‌توان تضمین کیفیت قطعات محصول همراه با نوآوری در طراحی عنوان کرد. این دو ویژگی از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند موفقیت یک برند را تضمین کنند.

پارس خزر به عنوان بهترین برند ایرانی بخاری برقی موفق شده است محصولاتی را تولید کند که ماندگاری و دوام بالایی دارند. همچنین تیم پشتیبانی و خدمات‌دهی گسترده آن در سراسر کشور با بیشتر از 450 مرکز مجاز خدمات نشان می‌دهد عملکرد این برند تا چه اندازه مورد توجه مردم قرار گرفته است.

 

اگر در خرید بخاری برقی تردید دارید این مطلب را بخوانید:
راهنمای خرید بخاری برقی

 

هیتر برقی سایا

بخاری برقی مارک سایا

یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی همانند بخاری برقی، سایا نام دارد. این برند با مشارکت فنی سنور الکتریک ترکیه مالک برند Arnica و نورتوشه به عنوان زیرمجموعه هلدینگ لوازم خانگی پارس خزر با هدف تولید لوازم خانگی باکیفیت ایجاد شد.

بخاری برقی سایا در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان بهترین مارک بخاری برقی شناخته شود و سایر محصولات آن هم شرایط مشابهی را برای خود رقم زدند. کیفیت، خلاقیت و نوآوری در کنار خدمات پس از فروش قابل قبول به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های سایا شناخته می‌شوند. این برند لوازم خانگی کلیه محصولات خود را با ضمانت 24 ماهه عرضه می‌کند و در سراسر کشور بیشتر از 450 مرکز خدمات دارد. شما در کنار بخاری برقی می‌توانید سایر تولیدات سایا همانند جاروبرقی، اتوبخار، غذاساز و سایر موارد را خریداری کنید.

 

 

بخاری برقی تولیپس

بخاری برقی برند تولیپس

یکی دیگر از برندهای محبوب ایرانی فعال در زمینه تولید لوزام خانگی، تولیپس است. این برند زیرمجموعه شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (سهامی خاص) بوده که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدی ایران شناخته می‌شود. این کمپانی در سال 1351 با مشارکت 70 درصدی کمپانی ژاپنی ماتسوشیتا الکتریک با نام تجاری ناسیونال راه‌اندازی شد.

طولی نکشید که متخصصان ایرانی توانستند در زمینه تولید محصولات با همکاری متخصصان ژاپنی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. برند تولیپس توسط ناسیونال ایران و در سال 1381 معرفی شد و از همان زمان تاکنون توانسته در زمینه تولید لوازم خانگی باکیفیت، خدمات قابل توجهی را به خریداران ارائه دهد. کیفیت و نوآوری در کنار یکدیگر توانسته‌اند موفقیت را برای فرزند خلف ناسیونال ایران به ارمغان آورند. از مهم‌ترین محصولات تولیپس می‌توان به بخاری برقی، جاروبرقی، توستر و سایر موارد اشاره کرد.

هیتر برفاب

بخاری برقی مارک برفاب

یکی دیگر از برندهای محبوب ایرانی که در رده بهترین مارک بخاری برقی قرار دارد، برفاب است. البته این برند در زمینه تولید سایر لوازم خانگی همانند کولر، لباسشویی، اجاق گاز و سایر موارد هم فعالیت چشمگیری دارد. این شرکت در سال 1369 تاسیس شد و با تکیه بر دانش فنی، خلاقیت، کیفیت و نوآوری توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کمپانی برفاب را باید تخصص آن‌ در زمینه صادرات و کسب رضایت بازارهای هدف عنوان کرد. برفاب موفق شده است با تولید محصولات باکیفیت و ارائه ضمانت‌های مختلف در کنار تیم فنی مجرب، اطمینان مصرف‌کنندگان را چه در بازار داخلی و چه در بازار کشورهای همسایه و خارجی کسب کند. در صورتی که قصد دارید بخاری برقی خریداری کنید، برند برفاب یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخته می‌شود.

 

حتما بعد از خرید هیتر برقی این مقاله را بخوانید
راهنمای استفاده از بخاری برقی

 

جمع بندی

داشتن شناخت کافی از برندهای مشهور قطعا کمک زیادی به خریداران خواهد کرد. کمپانی‌های مختلفی در زمینه تولید لوازم خانگی و بخاری برقی فعالیت دارند و ما در این مقاله سعی کردیم بهترین شرکت‌های تولیدکننده و بهترین مارک‌های ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

سوالات متداول

آیا محصولات هاردستون گارانتی دارند؟ بله؛ این محصولات دارای گارانتی رسمی هستند و خدمات‌دهی بسیار خوبی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/
ads
ads