داغ ترین ها :
بهترین دانلود منیجرهای اندروید و iOS

بهترین دانلود منیجرهای اندروید و iOS

همه جهان فعلی حول محور اینترنت می‌گردد و به همین دلیل نیز برای انجام کارهای مختلف به اینترنت و دانلود فایل از این فضا نیازمند خواهیم شد. دانلود منیجرها دقیقا به همین هدف به وجود آمده‌اند تا فرآیند دانلود فایل‌های مختلف را برای ما آسان‌تر کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین دانلود منیجر اندروید و iOS را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هر برنامه را به طور مختصر بیان کنیم. پس اگر با گوشی زیاد فایل دانلود می‌کنید ادامه این مطلب در تکنولایف را از دست ندهید.

 

لیست جدیدترین گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

بهترین دانلود منیجرهای iOS

در این بخش به بهترین دانلود منیجرهای iOS می‌پردازیم که عموما برای گوشی‌های ایفون و ایپدهای اپل مناسب هستند. در بخش بعدی به سراغ دانلود منیجرهای اندرویدی می‌رویم و اگر گوشی اندرویدی دارید از این بخش بگذرید.

دانلود منیجر QWE

این برنامه یک دانلود منیجر خوب در سیستم عامل iOS است که می‌تواند فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف را بدون مشکل دانلود کند. برای حفظ حریم شخصی و امنیت نیز شما می‌توانید به روی این برنامه پسورد بگذارید تا فقط خودتان بتوانید به فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

گذشته از توانایی این برنامه در مدیریت‌ دانلودها شما از قابلیت‌های دیگری چون کلود منیجر، iTunes file sharing و دانلود سایت‌ها با محتوای تصویری برای استفاده‌های بعدی به صورت آفلاین اشاره کرد.

این برنامه‌ قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد و به شما ابزار لازم برای مدیریت بهتر دانلودها را می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت این اپلیکیشن این است که انتقادات کاربران را گوش کرده و در آپدیت‌های بعدی تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند و هر سال بهتر از سال قبل شود.شما می‌توانید این برنامه را از App Store دانلود و نصب کنید.

دانلود منیجر Downloader pro

اگر می‌خواهید فایل‌های مختلف را مانند کامپیوتر دانلود کرده و بعد به صورت آفلاین تماشا کنید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها است. این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی نیز دارد تا شما بتوانید با خود این برنامه سایت‌ها را جستجو کرده و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

این برنامه زمانی که شما چند فایل در حال دانلود داشته باشید بسیار کارآمد این فایل‌ها را مدیریت کرده و آن‌ها را دانلود می‌کند. شما با Downloader pro می‌توانید موزیک‌های مختلف، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، ویدئوهای یوتیوب و دیگر موارد را دانلود کنید. دیگر چه انتظار بیشتری از یک دانلود منیجر می‌توان داشت؟

شما می‌توانید این برنامه را از App store دانلود و نصب کنید.

دانلود منیجر Total files

این دانلود منیجر هم فایل منیجر خوبی است و هم مرورگر قدرتمندی و در کنار این موضوع قابلیت‌های کاربردی فراوان و رابط کاربری دوست داشتنی دارد که کار با آن را بسیار آسان و سر راست می‌کند.

در این برنامه شما می‌توانید به قابلیت‌های فراوانی چون بوک مارک، تاریخچه مرورگر، مدیریت کوکی‌ها، جستجوی متن، سرعت دانلود بالا، مولتی تسکینگ، دانلود فایل در پس زمینه، دانلود همزمان چند فایل و مشاهده فرمت‌های مختلف مانند PDF دسترسی داشته باشید.دانلود منیجر Total files

شما همچنین می‌توانید برای این برنامه پسورد تعیین کرده و یا فیس آیدی یا تاچ آیدی (بسته به مدل ایفون یا ایپدی که استفاده می‌کنید) تعیین کنید تا هیچ کسی به غیر از خودتان نتواند به این فایل‌های دانلود شده و تاریخچه مرورگر شما دسترسی داشته باشد.

شما می‌توانید این برنامه بسیار جذاب و کاربردی را به صورت رایگان از App store دانلود و نصب کنید.

 

فایل منیجر نیاز اصلی شما روی یک گوشی هوشمند است:
بهترین فایل منیجر اندروید و iOS

 

فایل منیجر Files

در دنیای iOS فایل منیجرها با دانلود منیجرها مرز بسیار باریکی دارند و بسیاری از برنامه‌های این سیستم عامل می‌توانند هم دانلود منیجر باشند و هم یک فایل منیجر تمام و کمال.

اگر شما به دنبال یکی از بهترین فایل‌ منیجرهای iOS هستید باید این برنامه را از App store دانلود و نصب کنید. این فایل منیجر قابلیت‌های بسیار جذاب و کاملی دارد و به طور کامل از لنداسکیپ مود پشتیبانی می‌کند و از این جهت شما می‌توانید به صورت افقی با ایفون یا ایپد خود با این برنامه کار کنید.

این برنامه یک مرورگر را نیز شامل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های مختلف را دانلود کنید. به علاوه شما می‌توانید به روی این برنامه پسورد بگذارید تا هم از فایل‌های دانلود شده و تاریخچه مرورگر خود حفاظت کنید و هم در از فایل‌های موجود به روی گوشی.

این برنامه می‌تواند چند فایل مختلف را به صورت همزمان دانلود کند و همچنین فایل‌های PDF را به شما نشان دهد و باز کند. جالب است که این برنامه حتی می‌توانید فایل‌های Zip را نیز برای شما باز کرده و Unzip کند.

همچنین امکان سینک کردن فایل‌های مختلف بین دستگاه‌های مختلف اپلی شما وجود دارد. به طور کلی اگر یک برنامه بسیار جامع و کامل می‌خواهید که هم دانلود منیجر شما باشد و هم یک فایل منیجر کارآمد باید این برنامه را دانلود کنید.

دانلود منیجر Documents

این برنامه همان طور که از نامش مشخص است بیشتر به عنوان یک فایل منیجر شناخته می‌شود تا یک دانلود منیجر ولی با داشتن امکانات بسیار خوب می‌تواند در نقش دانلود منیجر نیز برای شما ظاهر شود.

شما می‌توانید با مرورگر این برنامه فایل‌هایی از انواع فرمت‌های مختلف را دانلود و همچنین مشاهده کنید. یعنی در واقع از آنجایی که این برنامه هم دانلود منیجر است و هم فایل منیجر به شما کمک می‌کند تا هم برنامه‌ها را دانلود کنید و هم بلافاصله به کمک قابلیت‌های فایل منیجری Documents آن‌ها را باز کرده و مشاهده کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه این است که می‌تواند فایل‌های آفیس را برای شما باز کرده و نمایش دهد. چه چیزی جذاب‌تر از این که به روی ایفون خود به راحتی بتوانید با یک برنامه فایل‌های آفیس را دانلود و مشاهده کنید؟

در این برنامه شما می‌توانید فایل‌های خود را با iCloud، Google drive و دیگر سرویس‌‌ها همگام سازی کنید و این قابلیت به iCloud محدود نشده است. برنامه Documents یک بخش نیز برای انتقال فایل‌های مختلف و Share کردن آن‌ها دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد و به شما کمک کند تا فایل‌ها را بسیار ساده‌تر با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید این برنامه را از App store دانلود کنید.

دانلود منیجر Browser and documents manager

این دانلود منیجر همزمان یکی از بهترین فایل منیجرهای موجود برای ایفون‌ها و ایپدها است. به کمک این برنامه شما می‌توانید فایل‌های مختلف را سریع و آسان دانلود کرده و سایت‌ها را با وجود محتوای تصویری موجود درون آن‌ها دانلود کنید و بعد به صورت آفلاین ببینید.

این برنامه در هنگام دانلود فایل‌ها اطلاعاتی بسیار کاربردی و جذاب مانند روند دانلود، حجم فایل و مهم‌تر از همه سرعت دانلود را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بهتر زمان دانلود فایل‌ها را مدیریت کنید. البته نقطه ضعف بزرگ و اصلی این برنامه این است که شما نمی‌توانید با آن فایل‌های ویدئویی و صوتی دانلود کنید.

این برنامه در App store به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

برنامه های تبدیل فیلم به اهنگ را در مطلب زیر مشاهده کنید:
تبدیل ویدیو به mp3

 

بهترین دانلود منیجرهای اندرویدی

در این بخش نوبت به بهترین دانلود منیجرهای اندرویدی می‌رسد که در ادامه این برنامه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

دانلود منیجر ADM

خوشبختانه این برنامه کاربردی به راحتی از گوگل پلی قابل دانلود است و نیاز نیست شما از منابع دیگر استفاده کنید. پس از نصب برنامه در ابتدا باید به آن مجوز‌های لازم را بدهید تا بتواند فعالیت خود را آغاز کند. مثلا شما باید اجازه دسترسی به حافظه را به این دانلود منیجر بدهید تا بتواند فایل‌های دانلود شده را به روی گوشی ذخیره کند.

این دانلود منیجر قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، به حدی که به راحتی می‌تواند با برنامه IDM مشهور ویندوز رقابت کند. در این برنامه شما می‌توانید دانلودهای خود را زمانی بندی کرده و انواع فایل‌ها را بر اساس نوع محتوا دسته بندی کنید.

به جرأت می‌توان ADM‌ را بهترین دانلود منیجر دنیای اندروید به حساب آورد که البته بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و نمره بالای ۴.۷ خود گواه این موضوع است. این برنامه کاملا رایگان است و هر چند مدت یک بار یک تبلیغ ۵ ثانیه‌ای نمایش می‌دهد که چندان آزاردهنده نیست و می‌توان آن را تحمل کرد.

نحوه کار با این برنامه را به طور مفصل در مطلب کار با دانلود منیجر ADM توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این مطلب کاربردی و قابلیت‌های کامل این دانلود منیجر داشته باشید.

دانلود منیجر Download manager for android

این برنامه یکی از بهترین و سریع‌ترین دانلود منیجرهایی است که می‌تواند فایل‌های بزرگ‌تر از ۲ گیگابایت را دانلود کند. این برنامه می‌تواند بدون مشکل فرمت‌های بسیار زیاد و متنوعی را دانلود کند و عموما شما با محدودیت خاصی مواجه نخواهید شد.

در این برنامه نیز مانند برنامه‌های مشابه می‌توانید فایل‌های در حال دانلود را متوقف کرده و مجددا دانلود آن‌ها را از سر بگیرید. این برنامه رابط کاربری و ظاهر ساده و دوست داشتنی هم دارد که باعث می‌شود شما بتوانید راحت‌تر با آن ارتباط برقرار کنید و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.

شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود منیجر 1DM

یکی از دانلود منیجرهای محبوب اندروید همین 1DM است. این برنامه قابلیت‌های مرسوم دانلود منیجرهای اندرویدی را دارد و همچنین می‌تواند به صورت مستقیم فایل‌های تورنت را دانلود کند. این قابلیتی است که کمتر دانلود منیجر اندرویدی در اختیارتان می‌گذارد. پس اگر با تورنت و فایل‌های مختلف آن آشنایی دارید و می‌خواهید با گوشی این فایل‌ها را دانلود کنید این برنامه می‌تواند بسیار برایتان کاربردی باشد.

این برنامه تا ۵ دانلود همزمان را پشتیبانی کرده و همچنین می‌تواند به جهت امنیت دنبال کننده‌های سوم شخص را بلاک کند. به بیان ساده یعنی این دانلود منیجر اجازه نمی‌دهد که سایت‌ها یا برنامه‌ها رفتار شما را پیگیری و دنبال کنند و آن‌ها را بلاک می‌کند.

دانلود منیجر 1DM یک مرورگر داخلی نیز دارد تا شما بتوانید داخل همین برنامه به دنبال فایل مورد نظر خود برای دانلود باشید. این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس قرار دارد ولی نسخه پرو آن حدود ۲ دلار قیمت دارد که احتمالا می‌توانید آن را به صورت کرک شده دانلود کنید و از قابلیت‌های بیشتر آن بهره ببرید.

 

چگونه اینترنت واتساپ یا یک برنامه خاص دیگر را خاموش کنیم؟
قطع دسترسی برنامه به اینترنت

 

دانلود منیجر Kode

یکی از مهم‌ترین موارد در یک برنامه دانلود منیجر این است که شما خیالتان از بابت امنیت برنامه راحت باشد. شما اگر بخواهید به روی برنامه‌های بالا رمز بگذارید باید از برنامه‌های سوم شخص استفاده کنید و یا به سراغ تنظیمات خود گوشی بروید.

این برنامه اما خوشبختانه به شما اجازه می‌دهد که داخل خود برنامه پسورد تعیین کنید و از آن پس تنها با وارد کردن رمز یا قرار دادن انگشت خود به روی تاچ آیدی به برنامه وارد شوید. این برنامه حتی به شما امکان می‌دهد تا برخی از تب‌های خود را نیز قفل کنید.

این قابلیت‌ را زمانی که در کنار امکانات خوب این برنامه و مرورگر داخلی و قدرتمند آن قرار دهید متوجه خواهید شد که به طور حتم با یکی از بهترین دانلود منیجرهای اندرویدی مواجه هستید و این برنامه بیشتر از هر دانلود منیجر دیگری می‌تواند حریم شخصی و امنیت فایل‌های شما را تضمین کند.

جالب است بدانید که این برنامه حتی فیلترشکن داخلی نیز دارد تا حین استفاده نیاز به برنامه دیگری نداشته باشید و بتوانید از خود این برنامه به جای چند برنامه دیگر استفاده کنید.

دانلود منیجر و مرورگر Kode از گوگل پلی قابل دانلود است و شما می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول

دانلود منیجر چیست؟ دانلود منیجر یک برنامه است که به شما کمک می‌کند تا فایل‌های مورد نظر خود را بسیار راحت‌تر از بستر اینترنت دریافت کنید. به بیان ساده یک دانلود منیجر فرآیند دانلود فایل‌ها را بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند و شما با سپردن لینک فایل‌های دانلودی خود می‌توانید باقی کار را به این برنامه بسپارید و مطمئن باشید که مثلا در طول شب که شما خواب هستید این اپلیکیشن کار خود را انجام داده و فایل‌ها را طبق تنظیماتی که شما پیاده سازی کرده‌اید دانلود کرده است.

بهترین دانلود منیجر اندروید کدام است؟ به جرأت می‌توان ADM‌ را بهترین دانلود منیجر دنیای اندروید به حساب آورد که البته بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و نمره بالای ۴.۷ خود گواه این موضوع است. این برنامه کاملا رایگان است و هر چند مدت یک بار یک تبلیغ ۵ ثانیه‌ای نمایش می‌دهد که چندان آزاردهنده نیست و می‌توان آن را تحمل کرد. این دانلود منیجر قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، به حدی که به راحتی می‌تواند با برنامه IDM مشهور ویندوز رقابت کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%86%db%8c%d8%ac%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d9%88-ios/
ads
ads