داغ ترین ها :
بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی

بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی

با عرضه بازی‌هایی مانند پابجی موبایل و فورتنایت و کالاف دیوتی برای موبایل، دنیای بازی‌های موبایل واقعا متحول شد. اکنون گیمرهای موبایل برای خودشان گروهی خاص تشکیل داده‌اند و به جامعه‌‌ای بزرگ تبدیل شده‌اند. به همین دلیل هر روز هم تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود و مشاهده می‌کنید که افراد بیشتری پابجی موبایل و کال اف دیوتی موبایل و فورتنایت تجربه می‌کنند. این بازی‌ها که نسخه کنسولی هم دارند روی موبایل خوب اجرا می‌شوند و کنترل به شکلی لمسی طراحی شده است. در حالی که خیلی راحت می‌توان به صفحه نمایش لمسی بازی کرد، خیلی دوست دارند که تجربه‌ای نزدیک‌تر به کنسول‌های بازی را تجربه کنند. به همین دلیل دسته‌های مختلفی برای موبایل ساخته شده‌اند تا بازیکنان به وسیله آن‌ها بتوانند بازی‌هایی مانند پابجی موبایل و کالاف دیوتی را تجربه کنند. خوشبختانه تعداد این دسته‌ها هم زیاد است. تعداد زیاد باعث شده که محصولات بی کیفیت هم در میان آن‌ها دیده شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی را به شما معرفی کنیم. محصولاتی که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد و تجربه این بازی‌های موبایلی را چند برابر بهتر می‌کنند. پس با بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی همراه ما باشید. این دسته‌ها برای گوشی‌های اندروید و آیفون مناسب خواهند بود.

 

برای راحتی بیشتر شما تکنولایف دسته بازی موبایل را هم به عنوان یکی از لوازم گیمینگ موجود کرده است.

 

بهترین دسته های بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی

Razer Kishi

بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل

نقاط قوت:

  • سازگار با گوشی‌های اندروید و iOS
  • نیاز به شارژ ندارد
  • پشتیبانی از پورت USB-C برای شارژ گوشی

نقاط ضعف:

  • پورت USB-C و پورت لایتنینگ از هم جدا هستند

یکی از بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی ریزر کیشی (Razer Kishi) نام دارد. این دسته سازگاری مناسبی برای گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون دارد. موضوع جالب درباره ریزر کیشی این است که می‌تواند گوشی موبایل شما را به کنسول نینتندو سوییچ تبدیل کند. کنترلرها در سمت راست و چپ صفحه نمایش گوشی قرار می‌گیرند و به همین گوشی شما خیلی شبیه به سوییچ می‌شود. از دیگر خوبی‌های ریزر کیشی این است که از گوشی‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و هم به پورت USB-C مجهز شده و هم به پورت لایتنینگ.

اولین چیزی که درباره این کنترلر جلب توجه می‌کند این است که با بلوتوث به هر گوشی هوشمندی متصل خواهد شد. همچنین برای استفاده از ریزر کیشی نیازی به شارژ آن نخواهد داشت. این دسته به شکل کاملا مشخصی کیفیت بازی شما در کال اف دیوتی موبایل و پانجی موبایل را افزیش می‌دهد.

از طرف دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که این کنترلر کیفیت ساخت بالایی دارد. برای ریزر کیشی تریگر یا دکمه ماشه در نظر گرفته شده و دکمه‌های شولدر هم روی آن دیده می‌شود. دکمه‌های AXBY و D-Pad را هم روی آن مشاهده می‌کنید. دو عدد آنالوگ استیک با قابلیت کلیک کردن هم روی این محصول دیده می‌شود. ریزر کیشی دقیقا چیزی شبیه به کنترلرهای ایکس باکس یا پلی استیشن است که می‌توانید آن را روی موبایل استفاده کنید.

پورت  USB-C هم برای این محصول در نظر گرفته شده که باعث می‌شود در زمان بازی کردن گوشی را هم شارژ کنید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با محصول بسیار جمع و جوری سروکار خواهید داشت که به راحتی داخل جیب شما قرار می‌گیرد و همیشه می‌توانید آن را به همراه داشته باشید. ریزر کیشی گوشی موبایل شما را به یک کنسول بازی دستی تبدیل می‌کند.

Backbone One

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی موبایل

نقاط قوت:

  • لوازم جانبی رسمی ایکس باکس
  • کیفیت ساخت عالی که حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند
  • اپلیکیشن خاص برای IOS

نقاط ضعف:

  • از گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی نمی‌کند

دسته بازی Backbone One یک دسته موبایل عالی و فوق العاده است؛ اگر گوشی آیفون داشته باشید این بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی است. متاسفانه این محصول از اندروید پشتیبانی نمی‌کند.

این دسته بازی فوق العاده iOS که جزو بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی به حساب می‌آید، به درگاه لایتنینگ متصل می‌شود و ارگونومی بسیار خوبی دارد و خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد. دقیقا همان چیزی که از یک کنترلر انتظار می‌رود.

برای این کنترلر از بامپرهایی در قسمت پشت استفاده شده است. آنالوگ استیک هم دارد و دکمه‌های جداگانه برای Pause و Options هم روی آن دیده می‌شود. یک دکمه جداگانه برای گرفتن اسکرین شات دارد و حتی جک هدفون هم روی این دسته دیده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید از هدفون سیمی خود استفاده کنید و به بازی کردن مشغول شوید. حتی می‌توانید از میکروفن هدفون هم استفاده کنید و در طول بازی با هم تیمی‌های خود صحبت کنید.

در حالی که این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد، از ویژگی‌های نرم افزاری شگفت انگیزی بهره می‌برد. مثلا اگر دکمه نارنجی رنگ بزرگی که روی Backbone One قرار گرفته را فشار دهید وارد اپلیکیشن مخصوص آن خواهید. این اپلیکیشن ظاهر بسیار خوبی دارد و باعث می‌شود که فکر کنید وارد قسمت مخصوص بازی شده‌اید. در این اپلیکیشن می‌توانید خیلی سریع به بازی‌های محبوب خود دسترسی داشته باشید، بدون اینکه از منوهای آیفون وارد آن شوید. همچنین این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با گیمرهای دیگری که از کنترلر Backbone One استفاده می‌کنند، بازی کنید. حتی به شما اعلام می‌کند که دوستتان هم اکنون آنلاین است و می‌توانید با آن بازی کنید.

از دیگر ویژگی‌های جالب این محصول سازگاری کامل آن با سرویس‌های بازی ابری مانند ایکس باکس کلود گیمینگ (Xbox Cloud Gaming) است. به همین دلیل به عنوان یکی از محصولات رسمی ایکس باکس هم شناخته می‌شود و تأییدیه مورد نیاز را هم دارد. با این کنترلر می‌توانید بهترین بازی‌های کنسولی را روی گوشی خودتان تجربه کنید.

سازگاری فوق‌العاده نرم‌افزاری و سخت افزاری در Backbone One این محصول را به یکی از بهترین انتخاب‌های بازار تبدیل کرده که فقط با iOS سازگاری دارد. امیدوارم که به زودی نسخه مخصوص اندروید این محصول هم عرضه شود تا همه بتوانند تجربه خوبی از بازی‌های موبایلی داشته باشند. شک نکنید که با محصول فوق‌العاده‌ای سر و کار دارید واقعا برای دنیای بازی‌های موبایلی عالی عمل می‌کند. محصولی که کیفیت بالایی دارد.

 

اگر برای کنسول، PC یا لپ تاپ نیاز به دسته بازی دارید، مطلب زیر را بخوانید:
راهنمای خرید دسته بازی

 

Rotor Riot Wired Game Controller

بهترین دسته های بازی کالاف دیوتی موبایل

نقاط قوت:

  • تجربه‌ای مانند دسته‌های بازی کلاسیک
  • داشته گیره داخلی
  • اتصال سیمی به گوشی

نقاط ضعف:

  • ظاهر جذابی ندارد

دسته بازی موبایل Rotor Riot Wired Game Controller برای افرادی مناسب است که دقیقا ًبه دنبال دسته بازی‌ای برای موبایل هستند که مانند دسته بازی کنسول باشد. این دسته بازی که آن را در لیست بهترین دسته های بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دادیم، ظاهری استاندارد دارد و با اتصال سیمی به گوشی می‌توانید یک تجربه عالی را خلق کند. از ویژگی‌های خوب Rotor Riot Wired Game Controller می‌توانیم به پشتیبانی از گوشی‌های اندرویدی و آيفون اشاره کنیم. هم پورت لایتنیگ دارد و هم پورت USB-C که باعث شده از این نظر شبیه به ریزر کیشی باشد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این کنترلر باتری گوشی را خیلی مصرف می‌کند و به همین دلیل باید گوشی را در شارژ نگه دارید یا پاور بانک داشته باشید. از نقاط قوت Rotor Riot Wired Game Controller می‌توانیم به عملکرد سریع و بدون تاخیر آن اشاره کنیم. این موضوع باعث می‌شود که گیمرها تجربه بسیار خوبی کسب کنند.

این کنترلر استاندارد موبایل از محلی برای نگه داری گوشی بهره می‌برد که باعث می‌شود گوشی را در آن به صورت افقی قرار دهید. این اتفاق باعث می‌شود که زاویه دید بسیار خوبی داشته باشید و راحت‌تر بتوانید بازی کنید. البته Rotor Riot Wired Game Controller خیلی طراحی جذابی ندارد، اما همچنان یکی از بهترین دسته‌های بازی مناسب برای موبایل به شمار می‌رود. همچنین باید بگوییم که قیمت پایین‌تری هم در مقایسه با دیگر محصولات بازار دارد.

GameSir X2

بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل

نقاط قوت:

  • ظاهری شبیه به نینتندو سوییچ
  • دارای پورت USB-C و لایتنینگ
  • دکمه مخصوص اسکرین شات

نقاط ضعف:

  • چیدمان عجیب دکمه‌ها

دسته بازی GameSir X2 برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند موبایل خودشان را به نینتندو سوییچ تبدیل کنند؛ البته به شکل ظاهری. این محصول پکیجی شبیه به ریزر کیشی را ارائه می‌دهد و با استفاده از پورت USB-C به گوشی متصل خواهد شد و در لحظه هم می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه iOS و حتی یک مدل دیگر هم از GameSir X2 ساخته شده که تنها با بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.

از نظر طراحی باید به این موضوع اشاره کنیم که GameSir X2 گوشی شما را به کنسول بازی نینتندو سوییچ تبدیل می‌کند. تقریبا همان المان‌های طراحی نینتندو سوییچ را روی این دسته بازی مخصوص موبایل مشاهده می‌کنید. از دور این‌طور به نظر می‌رسد که جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ را در کنار موبایل قرار داده‌اید. دکمه‌های خاص نینتندو مانند YXBA را مشاهده می‌کنید. البته اکثر کنترلرهای بازی از چیدمان دکمه‌های ایکس باکس استفاده می‌کنند؛ با این حال GameSir X2 تصمیم گرفته با در نظر گرفتن چیدمان دکمه‌های نینتندو سوییچ کمی متفاوت باشد. به هر حال این دسته مخصوص بازی موبایل خیلی به سوییچ ساخته شده است. البته این تغییر چیدمان می‌تواند شما را به دردسر بیندازد و کمی طول می‌کشد که جای درست دکمه‌ها را تشخیص دهید. از دیگر دکمه‌هایی که روی این دسته بازی دیده می‌شود، دکمه مخصوص اسکرین شات گرفتن است.

در کل GameSir X2 محصول خوش ساخت و باکیفیتی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

 

آیا می‌دانستید خود موبایل شما هم می‌تواند برای کنسول و لپ تاپ دسته بازی باشد؟
تبدیل گوشی به دسته بازی

 

Nacon MG-X

دسته بازی Nacon MG-X

نقاط قوت:

  • لوازم جانبی رسمی ایکس باکس
  • سازگاری با مدل‌های بسیار زیادی از گوشی‌های اندرویدی
  • طراحی عالی

نقاط ضعف:

  • بلوتوث ۴.۲
  • عدم پشتیبانی از iOS

کنترلر بازی موبایل Nacon MG-X یکی دیگر از محصولاتی به شمار می‌رود که شبیه به کنسول نینتندو سوییچ ساخته شده است؛ اما لایسنس رسمی ایکس باکس را به عنوان لوازم جانبی دریافت کرده است. این کنترلر مخصوص موبایل به شکل خاص برای استفاده از سرویس گیم پس روی موبایل ساخته شده، اما همچنان می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین دسته های بازی برای کالاف دیوتی و پابجی نام برد.

همان طور که انتظار می‌رفت این کنترلر از چیدمان دکمه‌های ایکس باکس استفاده کرده و حالت قرار گرفتن دکمه‌های آن هم شبیه به دسته ایکس باکس است. روی این کنترلر دو عدد جوی استیک با امکان کلیک کردن را مشاهده می‌کنید. دکمه‌های ABXY هم روی آن دیده می‌شود. D-Pad و چهار دکمه شانه‌ای هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. موضوع جالب اینجاست که یک دکمه با لوگوی ایکس هم روی این محصول دیده می‌شود تا بیش از هر زمان دیگری مشخص شود که این دسته لایسنس ایکس باکس را دریافت کرده است. روی Nacon MG-X دکمه‌های Menu و View را هم مشاهده می‌کنید که روی کنترلر اصلی ایکس باکس هم دیده می‌شود.

عملکرد باتری این کنترلر هم نظر شما را به خود جلب می‌کند. با هر بار شارژ می‌توانید تا ۲۰ ساعت بازی کنید. همچنین این امکان را هم دارد که در زمان بازی کردن کابل USB-C را متصل کنید تا شارژ شود.

متاسفانه بر خلاف بسیاری از کنترلرهای موجود، Nacon MG-X از بلوتوث ۴.۲ استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که سرعت انتقال اطلاعات کمی پایین بیاید و کمی تاخیر و لگ مشاهده کنیم. البته اگر بازی‌های ابری سرویس گیم پس را تجربه کنید، این موضوع چندان به چشم نمی‌آید. از طرف دیگر این دسته بازی مخصوص موبایل به شکلی ساخته شده که با تعداد زیادی از گوشی‌های اندرویدی بازار سازگاری دارد و البته از گوشی‌های آیفون هم پشتیبانی نمی‌کند.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول حداکثر برای گوشی‌هایی مناسب است که صفحه نمایشی ۶.۷ اینچی دارند، اما گفته شده که می‌توان از گوشی شیائومی ۱۱ با صفحه نمایش ۶.۸ اینچ هم روی آن استفاده کرد. این کنترلر بافت بسیار خوبی دارد که این موضوع را زمانی متوجه می‌شوید که با آن کار می‌کنید و آن را به دست گرفته‌اید. دسته خیلی محکم در دست شما قرار می‌گیرید و به این راحتی‌ها لیز نخواهد خورد. این محصول خیلی کوچک طراحی نشده و به همین دلیل داخل جیب قرار نمی‌گیرد، اما می‌توانید آن را در کوله قرار دهید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول به وسیله بلوتوث به کامپیوتر و تبلت و ایکس باکس هم متصل می‌شود.

Sony DualSense

دسته پلی استیشن 5

نقاط قوت:

  • سازگاری با ویژگی Play Station Remote Play
  • سازگاری با اندروید و iOS
  • طراحی عالی

نقاط ضعف:

  • به هیچ عنوان نمی‌توانید این کنترلر را به گوشی بدنه گوشی وصل کنید
  • روی گوشی به ویژگی‌های پیشرفته کنترلر دوال سنس دسترسی نخواهید داشت

کنترلر دوال سنس یکی از دلایل اصلی فروش فوق العاده پلی استیشن ۵ به حساب می‌آید. کنترلری که سازگاری کاملی با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS هم دارد. این کنترلر پیشرفت‌های بسیار زیادی در مقایسه با کنترلر دوال شاک ۴ کنسول پلی استیشن ۴ داشته و نه تنها از طراحی جدیدی بهره می‌برد، بلکه احساس راحتی بیشتری را هم به گیمرها منتقل می‌کند. سونی از بافت بسیار راحت و جذابی برای ساخت این محصول استفاده کرده است. با این حال یکی از ویژگی‌های مهم کنترلر دوال سنس که همان تریگرهای حساس به فشار بود روی اندروید و iOS کار بردی ندارد.

 

خرید دسته پلی استیشن 5

 

این ویژگی باعث می‌شود که تریگرها در لحظه‌های مختلف واکنش از خودشان نشان دهند و فشار دادن آن‌ها نرم‌تر یا سخت‌تر شود. اگر پلی استیشن ۵ دارید می‌توانید از دوال سنس روی موبایل خود استفاده کنید. البته که باید گوشی را در مکانی قرار دهید که دید خوبی برای شما داشته باشد. اگر دوال سنس ندارید‌، باید بگوییم که کنترلرهای دوال شاک ۴ پلی استیشن ۴ هم با گوشی های اندروید و iOS سازگاری مناسبی دارد.

 

 

Xbox Wireless Controller

Xbox Wireless Controller

نقاط قوت:

  • طراحی و ارگونومی بسیار خوب
  • سازگاری با اندروید iOS
  • برخورداری از بلوتوث LE

نقاط ضعف:

  • به هیچ عنوان نمی‌توانید این کنترلر را به گوشی بدنه گوشی وصل کنید

در حالی که کنترلر دوال سنس به گوشی متصل می‌شود، کنترلر بی سیم ایکس باکس شرکت مایکروسافت هم به گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS متصل می‌شود.

کنترلر بی سیم ایکس باکس در مقایسه با کنترلر دوال سنس سونی نسبت به مدل قبلی تغییرات خیلی زیادی نداشته است و از دور شباهت زیادی هم به کنترلرهای قدیمی ایکس باکس وان دارد. تفاوت اصلی کنترلرهای جدیدی ایکس باکس که برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شده‌اند، بافت آن است. وقتی کنترلرهای جدید را به دست می‌گیرید متوجه می‌شوید که چقدر راحت در دست قرار می‌گیرند و چقدر راحت هستند. حتی این تغییر متریان و بافت را در تریگرها و سایر قسمت‌ها به خوبی احساس می‌کنید. مایکروسافت طراحی D-Pad  را هم تغییر داده با بیشتر شبیه به کنترلرهای Elite شوند.

موضوع قابل توجهی که کاربران موبایل باید به آن توجه کنند این است که کنترلر بی سیم ایکس باکس از بلوتوث LE استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که مصرف باتری کاهش پیدا کند و بازیکنان مدت زمان بیشتری می‌توانند بازی کنند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کنترلرهای ایکس باکس وان هم با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارند.

 

خرید دسته بازی ایکس مناسب سری S و X

 

Gamesir F8 Pro Snowgon

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی موبایل

نقاط قوت:

  • گوشی شما را همیشه خنک نگه می‌دارد
  • برخورداری از پایه داخلی
  • پشتیبانی از گوشی‌های مختلف

نقاط ضعف:

  • داشتن دکمه‌های ماشه‌ای

در حالی که به شما کنترلرهای مخصوص بازی موبایلی معرفی کردیم که شباهت زیادی به نینتندو سوییچ داشتند، دسته بازی Gamesir F8 Pro Snowgon سعی کرده هم شبیه به سوییچ باشد و هم ویژگی‌های بیشتری ارائه کند. هدف اصلی این دسته مخصوص موبایل خنگ نگه داشتن گوشی شما است. اتفاقی که باعث می‌شود بیشتر بازی کنید.

داغ شدن گوشی از جمله مشکلاتی است که اکثر گوشی‌های هوشمند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مخصوصا زمانی که با آن‌ها طولانی مدت بازی می‌کنید. به همین دلیل گوشی‌های مخصوص بازی که به تازگی راهی بازار می‌شوند، از سیستم خنک کننده خاص خود استفاده می‌کنند. با این حال در زمان بازی کردن مشاهده می‌کنید که گوشی گرم می‌رسد و این موضوع می‌تواند روی طول عمر باتری و عملکرد گوشی تاثیر زیادی داشته باشد.

دسته مخصوص بازی موبایل Gamesir F8 Pro Snowgon می‌تواند به عنوان یک سیستم خنک کننده خارجی، گوشی شما را در زمان بازی کردن خنک نگه دارد. این محصول از سیستم شش قسمتی برای خنک کردن گوشی استفاده می‌کند که شامل سطح سرد و پدهای سیلیکونی ابررسانا می‌شود. این ویژگی‌ها سعی می‌کنند که گوشی همیشه هنگ بماند. یک فن هم روی این کنترلر موبایل دیده می‌شود. فنی که از رنگ‌های RGB پشتیبانی می‌کند و ظاهر این محصول را بیش از پیش به یک محصول گیمینگ نزدیک کرده است. یک پایه نگه دارنده داخلی هم روی Gamesir F8 Pro Snowgon دیده می‌شود که گوشی راحت داخل آن قرار می‌گیرد. در واقع می‌توانیم بگوییم که این محصول می‌تواند جایگزنی برای کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن روی موبایل باشد.

با کنترل خوبی سروکار خواهید داشت که برای بازی کردن انتخاب مناسبی است. در مقایسه با دیگر کنترلرهایی که به شما معرفی کردیم، Gamesir F8 Pro Snowgon دکمه‌های کمتری دارد و سعی کرده بیشتر از صفحه نمایش استفاده کند. البته سازندگان سعی کرده‌اند برای کاربرانی که می‌خواهند همه دکمه‌ها را داشته باشند هم کاری انجام دهند. می‌توانید تریگرها یا دکمه‌های ماشه سفارش دهی و آن به این کنترلر وصل کنید. با این حال شاید عملکرد این محصول مانند سایر کنترلرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم نباشد.

اگر در خانه کنترلر ایکس باکس یا پلی استیشن دارید، احتمالا Gamesir F8 Pro Snowgon به درد شما نمی‌خورد؛ اما اگر گوشی شما در زمان بازی کردن گرم می‌شود، این محصول یک راه حال عالی خواهد بود که تجربه بازی کردن شما را هم ارتقا می‌دهد. به همین دلیل این محصول را در لیست بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی قرار دادیم. اکثر گیمرهای این دو بازی ساعت ها بازی می‌کنند و با مشکل داغ شدن گوشی هم رو به رو شده‌اند. پس چه چیزی بهتر از یک کنترلر بازی مخصوص موبایل که گوشی را هم خنک می‌کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که Gamesir F8 Pro Snowgon قیمت خیلی زیادی هم ندارد که ارزش خرید این محصول را در مقایسه با دیگر دسته‌های مناسب موبایل بیشتر کرده است.

در این مطلب سعی کردیم در کنار معرفی بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، دسته‌های دیگری را هم به شما معرفی کنیم که برای تمام بازی‌های موبایل و دسته‌بندی‌ها مختلف از جمله تجربه بازی‌های ابری هم مناسب باشند. بسیاری از این محصولات هم در بازار ایران پیدا می‌شوند و با قیمت نسبتا مناسبی هم به فروش می‌رسند. این کنترلرها تجربه بازی‌های موبایل را چند برابر بیشتر می‌کنند. اگر گیمر حرفه‌ای موبایل هستید، خرید یکی از این محصولات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید از سرویس ابری بازی‌های مایکروسافت استفاده کنید هم یکی از این کنترلرها قطعا به کارتان خواهد آمد. همه این محصولات کیفیت بالایی دارند و امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

 

 

سوالات متداول:

بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل و کالاف دیوتی کدام است؟ اگر آیفون دارید Backbone One بهترین انتخاب شما خواهد بود و اگر اندروید دارید Gamesir F8 Pro Snowgon انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

آیا دسته ایکس باکس و پلی استیشن به گوشی متصل می‌شوند؟ بله. هر دو دسته ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و دسته‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شوند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads