داغ ترین ها :
کدام گوشی‌ها بهترین دوربین‌‌‌های سلفی را دارند؟

کدام گوشی‌ها بهترین دوربین‌‌‌های سلفی را دارند؟

امروزه یکی از پارامترهای اساسی برای خرید گوشی هوشمند دوربین سلفی آن است. با این که دوربین‌های سلفی نسبت به دوربین‌های پنل پشتی گوشی‌ها از کیفیت کمتری برخوردارند، اما برای عاشقان سلفی اهمیت و اولویت بالاتری دارند. به همین دلیل در این قسمت از تکنولایف، تصمیم گرفتیم 4 گوشی هوشمند آیفون 13 پرو ، گلکسی S21 اولترا، شیائومی می 11 اولترا و هواوی P50 را از لحاظ دوربین سلفی با هم مقایسه کنیم. همراه ما باشید.

 

لیست امروز گوشی های موجود در فروشگاه تکنولایف را ببنید: قیمت گوشی

 

قبل از انتخاب بهترین دوربین سلفی این موارد را در نظر داشته باشید

برای آزمایش کیفیت هر دوربین، در محیط و حالت‌های مختلف از یک مدل، عکس سلفی گرفته شده است. محیط‌های انتخابی فضایی شامل؛ محیط بسته و باز، محیطی با نور کم ویا نور استادیو و از همه مهم‌تر نور فلاش که بازدهی کلی هر کدام از دوربین‌های سلفی و توان هر کدام را به طور کلی نشان می‌دهد. راستی نام گوشی‌ها تا پایان مقاله فاش نشده، تا شما بتوانید بدون پیش‌داوری عملکرد آن‌ها را بررسی کنید. برای بررسی برندهای برتر گوشی موبایل قبل از هر چیز می توانید مقاله کدام برند گوشی بهتر است را بخوانید.

بهترین دوربین سلفی ؛ تفاوت زیاد در رنگ و نور محیط در عکاسی‌های محیط باز

با توجه به کادربندی و میدان دید متفاوت لنزهای سلفی، در هر گوشی شاهد تفاوت‌های زیادی در عکس‌ها هستیم. به طور کلی همه گوشی‌های هوشمند در این محیط عکس خوب با نور خوب تولید کرده‌اند. هر کس با توجه به علایق خود، ممکن است از نمونه‌های متفاوت گرفته شده خوشش بیاید.

بهترین دوربین سلفی زیبا کننده

برای مثال در عکس گوشی شماره ۱ ظاهر زیبا و رنگ‌ها تیزتر دیده می‌شود. همان طور که مشخص است، لنز تلفن شماره ۳ فضای گسترده‌تری پوشش می‌دهد، بنابراین پس زمینه بیشتری در عکس مشخص می‌شود.

بهترین دوربین سلفی زیبا کننده

این عکس با استفاده از قابلیت زمان سنج خودکار و بر روی ۳ پایه، در فضای باز گرفته شده است. این عکس به خوبی نشان می‌دهد که هر دوربین در نشان دادن طیف رنگی چه میزان کیفیت دارد. عکس‌های ۲ و ۴ به خاطر طراوت بیشتر جذابیت بیشتری هم دارند. درست مانند تصویر قبلی، عکس گوشی شماره ۳ به علت داشتن گستردگی لنزها چشم انداز وسیع‌تری را نشان می‌دهد.

بهترین دوربین سلفی زیبا کننده

این عکس که در فضای باز و مسطح گرفته شده، نشان می‌دهد که هر گوشی چه میزان از جزئیات و دامنه را نشان می‌دهد. مخصوصا در ناحیه پشت سر من که آسمان با ساختمان‌ها تلاقی دارد. همانطور که متوجه شدید برخی از تلفن‌ها جزئیات ساختمان را بسیار بهتر و خوب‌تر نشان می‌دهند، در حالی که برخی دیگر آن طور که باید، نتوانسته‌اند جزئیات را نمایش بدهد. در این بین گوشی شماره ۳ از سایر گوشی‌ها از کنتراست بالاتری در دوربین سلفی برخوردار است که به نظر من فرد را با تملق بیشتر به تصویر کشیده است.

بهترین دوربین سلفی حتما پرتره‌های خوبی ثبت می‌کند

همه این تلفن ها روی دوربین سلفی حالت پرتره قرار دارند که پس زمینه را محو می کند تا به یک اثر کم عمق میدانی برسد. شما می‌توانید شدت تاری را قبل یا بعد از عکس‌برداری تنظیم کنید، اما در این عکس میزان تاری (فلو بودن) بر روی حالت پیش فرض قرار گرفته است.

گوشی شماره ۱ تصویر خوب و واضحی دارد و دارای تاری متعادلی در پس زمینه است. تصویر گوشی شماره ۲ نسبت به بقیه کمی زردتر است اما نسبت به سایر تلفن‌ها تاری بیشتری از حالت طبیعی دارد و تشخیص لبه فوکوس کاملا مشخص است. دید گسترده‌تر گوشی شماره ۳ به برجسته‌سازی این عکس بیشتر کمک کرده است، اما میزان تاری را کاملاً درست نشان نمی‌دهد. در نهایت، گوشی شماره ۴ جلوه‌ای دلپذیر و با اغراق بیشتر از فرد نشان می‌دهد، اگرچه تشخیص لبه فوکوس تصویر به درستی در اطراف بازو و موهای آن مشخص نیست.

بهترین دوربین سلفی باید در نور کم هم عکس‌های باکیفیتی ثبت کند

اگرچه برخی از نسخه‌های این ۴ مدل گوشی دارای حالت شب برای عکاسی در نور کم دارد، اما فقط ۲ گوشی در دوربین‌های سلفی خود دارای همان ویژگی هستند: تلفن های ۱ و ۳. جای تعجب نیست که آن‌ها در کل بهترین عملکرد را در نور کم دارند و عکس‌ها را با تعادلی رنگی بسیار خوب به تصویر کشیده‌اند.

در مورد فلاش، همه آن‌ها به جای فلش LED که در دوربین عقب استفاده می‌شود، از صفحه برای روشن شدن چهره شما در تاریکی استفاده می‌کنند. هیچ کدام از عکس‌ها عالی نیستند، اما گوشی شماره 4 به طور کلی کنتراست رنگی یکنواخت و عکسی مبالغه‌آمیز با نور فلاش را ارائه می‌دهد.

بهترین دوربین سلفی  باید ویدیوهای باکیفیتی هم ضبط کند

فقط 2 گوشی از طریق دوربین جلو می توانند فیلم 4K بگیرند. گوشی‌های 1 و 2 بهترین عملکرد را برای ثبت ویدئو داشتند، در داخل و خارج از خانه نوردهی خوبی داشتند و بهترین صدا را ضبط کردند.

 

دلایل باز نشدن برنامه دوربین گوشی را بررسی کردیم:
علت باز نشدن دوربین گوشی های اندرویدی و آیفون

 

بهترین دوربین سلفی برای کدام گوشی است؟

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

بهترین دوربین سلفی گوشی (S21 ultra)

جزئیات دوربین سلفی گوشی S21 اولترا سامسونگ

  • دوربین ۴۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۲.۸/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.۷ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 4K@30/60fps و 1080p@30fps

ستاره این روزهای بازار گوشی های هوشمند، گلکسی S21 اولترا سامسونگ است که با چهار دوربین بزرگ در قاب پشتی، نمرات فوق العاده ای در تست ها کسب کرده است، وجود یک حسگر قدرتمند 108 مگاپیکسلی عریض که عکس های شاهکاری می تواند ثبت کند، یک حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسلی و 2 لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی که عملکرد عالی ای در گرفتن عکس از سوژه های دور دارد.

دوربین سلفی گلکسی S21 اولترا از یک حسگر بزرگ 40 مگاپیکسلی تشکیل شده که کیفیت بسیار فوق العاده ای دارد، به راحتی می تواند در نور کم عکس های خوب ثبت کند و قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم دارد که برای گرفتن فیلم بسیار مناسب است. همچنین علاوه بر دوربین این گوشی نمایشگر بسیار خوبی دارد و پردازنده های اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 در این گوشی توانسته اند این گوشی را به پرچمدار فوق العاده ای تبدیل کنند.

 

قیمت S21 ultra با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

گوشی اپل iPhone 13 Pro Max و 13 Pro

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

جزئیات دوربین سلفی گوشی آیفون 13 پرو و iPhone 13 pro max

  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور 3.۶/۱ اینچی
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • حسگر SL 3D
  • ضبط ویدئو در 4K@24/25/30/60fps و 1080p@30/60/120fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

جدیدترین گوشی اپل مثل همیشه در بخش دوربین بی رقب عمل کرده و توانسته رقبانش را پشت سر بگذارد؛ این گوشی در قاب پشتی دارای 3 حسگر بزرگ قدرتمندر 12 مگاپیکسلی است که شامل واید، اولتراواید و تله فوتو می شود؛ این گوشی در قسمت دوربین عملکرد بسیار عالی ای دارد و نسبت به سری قبلی آیفون ها پیشرفت قابل توجهی کرده است.

دوربین سلفی آیفون طبق معمول از یک لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده، شاید 12 مگاپیکسل کم بنظر برسد اما عملکردی فوق العاده دارد و در حقیقت از یک لنز 12 مگاپیکسل واقعی استفاده می کند که توسط نرم افزار افزایش مگاپیکسل پیدا نکرده است. در کنار دوربین این گوشی از پردازنده فوق العاده قدرتمندی هم استفاده می کند که ساخت خود اپل است و به دوربین در ثبت تصاویر بهتر کمک زیادی می کند. نمایشگر و طراحی منحصر به فرد از دیگر ویژگی های این غول قدرتمند است که ان را به یک گوشی کامل پرچمدار تبدیل می کند.

آیفون 13 Pro Max هیچ تفاوتی در دوربین با آیفون 13 پرو ندارد و اگر حس می کنید که نمی توانید با گوشی بزرگ و سنگین کنار بیایید، پیشنهاد می کنیم iPhone 13 Pro خریداری کنید.

 

خرید آیفون 13 پرو مکس Not Active با حافظه 256 و رم 6 گیگابایت

 

قیمت آیفون 13 پرو Active با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

گوشی اپل iPhone 13 mini و iPhone 13

بهترین دوربین سلفی گوشی

جزئیات دوربین سلفی گوشی اپل iPhone 13 mini و iPhone 13

  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور 3.۶/۱ اینچی
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • حسگر SL 3D
  • ضبط ویدئو در 4K@24/25/30/60fps و 1080p@30/60/120fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

کوچکترین عضو خانواده اپل آیفون 13 مینی نام دارد که قدرتمند ترین گوشی کوچک حال حاضر بازار محسوب می شود، این گوشی دارای پردازنده جدید و قدرتمند اپل A15 بایونیک است که در آیفون 13 پرو مکس قرار گرفته؛ نمایشگر بسیار با کیفیت و کم حاشیه است و به همین دلیل کار کردن با این گوشی حس لذت بخشی به شما می دهد.

در قاب پشتی 2 دوربین فوق قدرتمند 12 مگاپیکسلی قرار گرفته که چیزی دست کم از نسخه های پرو ندارد و عین آیفون 13 استاندارد برنامه ریزی شده است. دوربین سلفی آیفون 13 مینی هم از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده می کند و یکی از برترین عملکرد ها را بین گوشی های همرده و حتی بالاتر از خودش دارد. اگر یک گوشی فوق خوش دست با دوربین عالی می خواهید،  خرید آیفون 13 مینی را در نظر داشته باشید.

 

خرید آیفون 13 با حافظه 128 و رم 4 گیگابایت

 

خرید آیفون 13 مینی با حافظه 256 و رم 4 گیگابایت

 

گوشی گلکسی S20 FE 5G

بهترین دوربین سلفی زیبا کننده

مشخصات دوربین سلفی گوشی S20 FE 5G سامسونگ

  • دوربین 32 مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۲.74/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.8 میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 4K@30/60fps و 1080p@30fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

پر حاشیه ترین و البته دوست داشتنی ترین گوشی سال های اخیر سامسونگ یک پرچمدار نیست، بلکه یک گوشی میان رده خوش قیمت است که به عنوان قاتل پرچمدارها وارد بازار شد و شاید خود سامسونگ هم فکر نمی کرد که انقدر S20 FE مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

درست است که نسخه 4G داغ می کند و پردازنده اگزینوس خیلی خوب عمل نمی کند؛ اما در نسخه 5G که پردازنده اسنپدراگون 865 قلب تپنده آن است، به کلی تجربه کاربران از نسخه 4G را عوض کرد. گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE 5G دارای سه دوربین در قاب پشتی است که دو لنز 12 مگاپیکسلی واید و اولتراواید و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو آن را تشکیل داده اند.

اما دوربین سلفی S20 FE 5G یکی از بهترین ها در رنج قیمتی خودش است که باعث شده در لیست بهترین دوربین سلفی در گوشی ها قرار گیرد و بالاتر از گوشی های گران قیمت و پرچمدار قرار بگیرد. دوربین سلفی این گوشی یک حسگر 32 مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار خوبی دارد و در ثبت عکس های پرتره فوق العاده عمل می کند. این دوربین می تواند با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم فیلم برداری کند که ویژگی بسیار مهمی برای دوربین سلفی محسوب می شود.

 

قیمت گوشی S20 Fe 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی وان پلاس 9 پرو

عکس گوشی وان پلاس 9R

مشخصات دوربین سلفی گوشی وان پلاس 9 پرو

  • دوربین 16 مگاپیکسلی
  • سایز سنسور 3.06/۱ اینچی و سایز پیکسل 1 میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
  • ضبط ویدئو در 1080p@30fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

گوشی پرچمدار وان پلاس در سال 2021 مشخصا روی دوربین تمرکز دارد و این را قرار داد این شرکت با شرکت Hasselblad ثابت می کند، در قاب پشتی 4 حسگر قدرتمند قرار دارد که شامل لنز 48 مگاپیکسل عریض، لنز 50 مگاپیکسل اولتراواید، 8 مگاپیکسل تله فوتو و حسگر 2 مگاپیکسل مونوکروم قرار دارد که عکس های سیاه و سفید ثبت می کند.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسل این گوشی هم کیفیت فوق العاده بالایی دارد و عملکرد آن در شب هم بسیار قابل قبول و راضی کننده است، تصاویر ثبت شده در نور روز هم بدون نقص حرفه ای هستند و عکس های پرتره را به زیبایی ثبت می کند. در کنار دوربین این گوشی دارای نمایشگر فوق العاده، رابط کاربری بسیار روان و پردازنده قدرتمند است که همگی باعث شده اند این گوشی در لیست بهترین ها قرار بگیرد.

 

خرید گوشی وان پلاس 9R با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی آیفون 12 پرو و iPhone 12 pro max

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین سلفی گوشی آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس

  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور 3.۶/۱ اینچی
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • حسگر SL 3D
  • ضبط ویدئو در 4K@24/30/60fpsو    1080p@30/60/120fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

پرچمداران سال قبل آیفون یعنی آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 پرو از بهترین گوشی های سال 2020 و 2021 هستند که در تمام بخش ها خوب عمل می کنند؛ در دوربین با اس 21 اولترا رقابت تنگاتنگی دارد و فقط در بخش تله فوتو ضعیف تر عمل کرده است.

دوربین های پشتی 3 حسگر 12 مگاپیکسلی واید، اولترا واید و تله فوتو هستند که کیفیت فوق العاده ای دارند.

اما دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بحث اصلی ما است، دوربین سلفی آیفون 12 پرو و پرومکس کیفیت واقعا بالایی دارد و در نور شب هم خیره کننده عمل می کند، در نور اصلی و طبیعی روز که حرفی برای گفتن نمی گذارد و وضوح تصویر انقدر بالاست که انگار نه انگار دوربین سلفی است. همچنین قابلیت فیلم برداری 60 فریم 4K هم در دوربین سلفی آیفون 12 پرو و پرومکس دیده می شود که قابلیت فوق العاده ای است و بلاگر ها عاشق آن خواهند شد.

 

خرید آیفون 12 پرو مکس با حافظه 256 و رم 6 گیگابایت

 

خرید آیفون 12 پرو با حافظه 256 و رم 6 گیگابایت

 

گوشی گلکسی S21 و S21+

بهترین دوربین سلفی گوشی

جزئیات دوربین سلفی گوشی گلکسی S21 و S21+

  • دوربین ۱۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۳.۲۴/۱ اینچی و سایز پیکسل ۱.۲۲ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • فوکوس خودکار دوال پیکسل با قابلیت تشخیص فاز
  • ضبط ویدئو در 4K@30/60fps و 1080p@30fps

دو گوشی پرچمدار سال 2021 سامسونگ که نسخه ضعیف تر S21 اولترا هستند هنوز هم از خوب های بازار محسوب می شوند و بسیاری این دو مدل را به نسخه بزرگتر و گران تر ترجیح می دهند. این دو گوشی علاوه بر پردازنده و نمایشگر بسیار خوب، دوربین های با کیفیتی هم دارند.

گلکسی S21 و S21 پلاس در قاب پشتی دارای 3 حسگر بسیار قدرتمند هستند، دو حسگر 12 مگاپیکسلی واید و اولتراواید و یک حسگر 64 مگاپیکسلی تله فوتو که بسیار عالی است و می توانید به کمک آن از ماه که دور ترین سوژه ممکن ما است به راحتی عکس بگیرید.

دوربین سلفی این دو گوشی هم از یک سنسور 10 مگاپیکسلی تشکیل شده که در نور روز فوق العاده عمل می کنند، تصاویر با جزئیات ثبت می شوند و در عکس های پرتره سوژه انقدر خوب از پس زمینه جدا می شود که هیچ محو شدگی در اطراف سوژه مشاهده نمی کنید که عکس را خراب کند.

 

خرید گوشی S21 سامسونگ با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی سامسونگ Galaxy A52s

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین سلفی گوشی سامسونگ Galaxy A52s

  • دوربین ۳۲ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۲.۸/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 4K@30fps و 1080p@30/60fps
  • دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر با کمک حسگر ژیروسکوپ

یکی از برترین گوشی های امروز بازار جهان، گوشی میان رده کمپانی سامسونگ یعنی A52s است که علاوه بر سخت افزار بسیار خوب قیمت منصفانه ای هم ارائه می دهد. نمایشگر عالی، پردازنده پر قدرت، طراحی خوب و دوربین با کیفیت باعث می شود گلکسی A52s انتخاب بسیار خوبی برای خرید باشد.

در قاب پشتی گلکسی A52s، 4 حسگر قرار گرفته که شامل حسگر 64 مگاپیکسلی واید، حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 حسگر 5 مگاپیکسلی برای ماکرو و تشخیص عمق می باشد. دوربین های اصلی بسیار کیفیت خوبی هم در نور روز و هم در نور کم دارند، اما عکس هایی که در نور کم گرفته می شود مقداری نویز دارند که بسته به قیمتی که دارد باز هم ارزش خرید بالایی دارد.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قابلیت هایی مانند HDR و فیلم برداری با نرخ 30 فریم و کیفیت 4K دارد و عکس هایی که ثبت می کند بسیار با کیفیت و ارزشمند هستند.

 

خرید گوشی A52s سامسونگ با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3

Z Flip 3

مشخصات دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3

  • دوربین 1۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز پیکسل ۱.۲۲ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
  • ضبط ویدئو در 4K@30fps

از جذاب ترین گوشی های سال 2021، گلکسی Z Flip 3 است که با طراحی تا شو منحصر به فردی که دارد مخصوص خاص پسندان است. در کنار سخت افزار قدرتمند این گوشی قیمت معقولی دارد . خیلی گران نیست، اگر اهل تولید محتوا هستید و گوشی کوچک دوست دارید، زد فلیپ 3 بهترین انتخاب برای شما است.

این گوشی در قاب پشتی دو حسگر 12 مگاپیکسلی دارد که عملکرد خوبی دارند اما در حد قیمتی که برای آن پرداخت می کنید نیست و رقبای آن ممکن است بهتر عمل کنند، اما قیمت بالای این گوشی به دلیل طراحی تاشوی آن است و منطقی به نظر می رسد.

دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی به همراه رابط کاربری بسیار جذابی که دارد این امکان را به شما می دهد که بتوانید ولاگ های جذابی بسازید و اگر خانم هستید و اهل تولید محتوا، این گوشی بهترین انتخاب شما است.

 

خرید گوشی Z Flip 3 سامسونگ با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3

  • دوربین ۴ مگاپیکسلی (مخفی شده در زیر صفحه‌نمایش)
  • سایز پیکسل ۲ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.0
  • دوربین ۱۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور 3/۱ اینچی و سایز پیکسل ۱.۲۲ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 4K@30fps و 1080p@30fps

دیگر گوشی خاص و ارزشمند سامسونگ که در سال 2021 معرفی و عرضه شد، گوشی گلکسی زد فولد 3 است که مانند فلیپ تا شو است، اما زمانی که باز می شود تبدیل به تبلت کوچک می شود به همین دلیل می تواند برای تولید محتوا و ولاگ ساختن با توجه به دوربین سلفی قدرتمندی که دارد، گزینه خرید خوبی باشد.

البته زد فولد 3 گران ترین گوشی سامسونگ است که ارزش خریدش را پایین می آورد و هر کاربری نمی تواند داشتن آن را تجربه کند؛ دوربین سلفی این گوشی از حسگر 4 مگاپیکسلی تشکیل شده که در زیر نمایشگر قرار دارد و خیلی معملوم نیست، اما جای پیشرفت بیشتری هم دارد و امیدواریم سامسونگ از این مسئله به سادگی رد نشود.

گوشی سامسونگ گلکسی A72

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین سلفی گوشی A72 سامسونگ

  • دوربین 32 مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۲.۸/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.8 میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 4K@30fps و 1080p@30fps

از بهترین میان رده های بازار که می توانید با قیمت خوب خریداری کنید، گوشی گلکسی A72 است؛ این گوشی سخت افزار بسیار قدرتمندی مانند نمایشگر super AMOLED و پردازنده اسنپدراگون 720 جی دارد که این گوشی را تکمیل می کند. اما دوربین این گوشی هم تاثیر زیادی روی محبوبیتش دارد و در قاب پشتی 4 حسگر قرار گرفته است، یک حسگر 64 مگاپیکسلی واید، یک حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید، یک حسگر 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو؛ وجود این سنسورهای مختلف قدرتمند باعث می شود A72 سامسونگ به یک گوشی کامل و قدرتمند تبدیل شود.

دوربین سلفی از حسگر 32 مگاپیکسلی تشکیل شده که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی در نور روز و محیط دارد، عکس ها با جزئیات هستند و هیچ نویزی در تصویر دیده نمی شود. در نور کم و شب هم عکس ها قابل قبول هستند، اما می توانستند بهتر باشند ولی شاید با قیمت بالاتر عرضه می شد.

 

قیمت گوشی A72 سامسونگ با حافظه 256 و رم 6 گیگابایت

 

گوشی شیائومی Mi11i

بهترین دوربین سلفی گوشی

جزئیات دوربین سلفی گوشی شیائومی Mi11i

  • دوربین 2۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۳.۴/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.5
  • ضبط ویدئو در 720p@120fps و 1080p@30fps

یکی از گوشی های بسیار خوش ساخت و خوب بازار، گوشی شیائومی mi 11i است که رقیب اصلی S20 FE 5G محسوب می شود و چیزی از این گوشی کم ندارد، حتی پردازنده اسنپدراگون 888 این گوشی به دوربین برای ثبت عکس های با کیفیت تر کمک می کند.

این گوشی دارای 3 حسگر قدرتمند در قاب پشتی دارد که شامل یک حسگر 108 مگاپیکسلی واید، یک حسگر 8 مگاپیکسل اولتراواید و یک حسگر 5 مگاپیکسل ماکرو می وشد؛ دوربین اصلی این گوشی کیفیت بسیار خوبی در نور روز دارد و عکس های راضی کننده ای ثبت می کند، هم در روز و هم در نور شب عکس هایی ثبت می کند که کاملا ارزش خریدش را بالا می برد.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی می تواند عکس های بی نقصی در نور شب ثبت کند، در نور روز هم فوق العاده است و در عکس های پرتره به خوبی سوژه را از محیط جدا می کند.

 

خرید گوشی شیائومی mi 11i با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین سلفی گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

  • دوربین 2۰ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲7 میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۳.۴/۱ اینچی و سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2
  • ضبط ویدئو در 720p@120fps و 1080p@30/60fps

همیشه جذاب ترین گوشی ها گران ترین نیستند، گاهی اوقات یک گوشی مانند Mi 11 Lite 5G می تواند دلبری کند با اینکه قیمت بسیار ارزان و اقتصادی ای دارد. گوشی شیائومی می 11 لایت 5G دارای 3 حسگر قدرتمند در قاب پشتی است که شامل یک حسگر 64 مگاپیکسلی واید، یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو است. کیفیت این لنزها فوق العاده خوب هستند و در برابر قیمتی که دارد کاملا مقرون به صرفه به نظر می رسند.

دوربین سلفی هم یک حسگر 20 مگاپیکسلی دارد که در نور روز عالی است، عکس ها وضوح بسیار بالایی دارند و روشنایی ثبت شده در تصویر بسیار بالا است. از طرفی این دوربین می تواند با نرخ 60 ثانیه و کیفیت 1080 فیلم بردرای کند، این گوشی برای خانم هایی که اهل تولید محتوا و ساختن ولاگ هستند بسیار توصیه می شود.

 

قیمت گوشی شیائومی mi 11 lite 5g با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

بهترین دوربین سلفی گوشی

جزئیات دوربین سلفی گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

  • دوربین ۱۶ مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۳.۰۶/۱ اینچی و سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.5
  • ضبط ویدئو در 720p@120fps و 1080p@30fps

گوشی محبوب شیائومی در سال 2021، ردمی نوت 10 پرو است که تا چندین ماه در صدر گوشی های محبوب سایت GSM قرار داشت و همینطور رکورد های زیادی در فروش این گوشی کسب کرد. ردمی نوت 10 پرو دارای 4 حسگر در قاب پشتی است که شامل یک حسگر 108 مگاپیکسلی واید، یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق است. هر 4 حسگر عملکرد خوب و خیره کننده ای دارند که می توانید به کمک آن ها عکس های فوق العاده ای ثبت کند.

دوربین سلفی این گوشی از یک حسگر 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است که در برابر قیمت بسیار خوبی که این گوشی دارد، بسیار ارزشمند است و پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید گوشی برای عکاسی هستید، خرید گوشی ردمی نوت 10 پرو بهترین انتخاب است.

 

خرید گوشی ردمی نوت 10 پرو

 

گوشی وان پلاس Nord CE 5G

بهترین دوربین سلفی گوشی

مشخصات دوربین سلفی گوشی وان پلاس Nord CE 5G

  • دوربین 16 مگاپیکسلی
  • فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری (لنز واید)
  • سایز سنسور ۳.۰/۱ اینچی و سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتری
  • گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.5
  • ضبط ویدئو در 1080p@30/60fps

از دیگر گوشی هایی که به تازگی وارد بازار شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است، گوشی وان پلاس نورد CE است؛ این گوشی تا کنون فروش بسیار بالایی داشته و توانسته مخاطبین زیادی جذب خود کند. این گوشی دارای 3 حسگر در قاب پشتی است، یک حسگر 64 مگاپیکسلی واید، یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق؛ عملکرد هر 3 دوربین بسیار خوب است و می توانید عکس های فوق العاده ای ثبت کنید، نسبت به قیمتی که دارد، خرید گوشی وان پلاس Nord CE 5G یکی از بهرتین انتخاب ها است.

دوربین سلفی در این گوشی 16 مگاپیکسل است و کیفیت عالی ای دارد، در حدی که مخاطبان زیادی از عملکرد خوب دوربین های این گوشی شوکه شده اند و بر این باورند گوشی های وان پلاس سلاطین جدید گوشی های دوربین محور در آینده هستند که حتی در مدل های اقتصادی هم بدون رقیب عمل می کنند. کیفیت حسگر 16 مگاپیکسلی سلفی بسیار بالا است و به خوبی پرتره ثبت می کند، همچنین می توانید با کیفیت 1080 و نرخ 60 فریم فیلم برداری کنید که برای تولید محتوا کارها بسیار خوب است.

 

قیمت گوشی وان پلاس Nord CE 5G با حافظه 128 و رم 8

 

در این مطلب بهترین گوشی ها از نظر دوربین سلفی را معرفی کردیم، به نظر شما کدام گوشی بهترین دوربین سلفی را دارد؟ عکس های سلفی کدام گوشی بهتر است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. علیرضا

    باتشکر فراوان)))))):

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده موفق باشید
  2. مهنا

    واقعا نوت 10 پرو یکی از بهترین انتخاب ها می‌تونه باشه

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به مهنا

      بله نسبت به هزینه ای که برای خریدش پرداخت می کنید، کیفیت دوربین بسیار خوبی دارد.
  3. دیدموشاپ

    خیلی جالبه گوشی شیایومی تو عکاسی دارند حرف اول رو میزنند

    1. نیما قیطانی

      پاسخ به دیدموشاپ

      نسبت به قیمت عالی عمل می کنند.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c/
ads
ads