داغ ترین ها :
بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع

بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع

دوربین‌ های عکاسی چاپ سریع هنوز هم علاقه‌مندان خاص خود را دارند. موضوع جالب اینجاست که کلی محصول جالب و هیجان انگیز هم در بازار دوربین های عکاسی چاپ سریع دیده می‌شود. هم دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان در بازار دیده می‌شود و هم دوربین عکاسی چاپ سریع با قیمت‌های بالاتر. دوربین‌ های عکاسی چاپ سریع حس نوستالژی خاصی دارند و لذت عکاسی با آن‌ها خیلی بیشتر است. در دوره‌ای که عکس‌های دیجیتال هر حوزه‌ای را در اختیار گرفته، یک دوربین عکاسی چاپ سریع می‌تواند بهترین لحظه‌های شما را در قالب یک عکس چاپ شده به شما بدهد. البته که با هر بار عکس گرفتن، برای خود هزینه ایجاد کرده‌اید، چرا که دوربین های عکاسی چاپ سریع فیلم های محدودی دارد و با توجه به تعداد آن فیلم‌ها می‌تواند عکاسی کند. عکس هایی که با دوربین‌های چاپ سریع خلق می‌کنید حس و حال خوبی دارند و به همین دلیل است که خیلی ها می‌خواهند با فیلترهای اینستاگرام عکس‌های دیجیتال خود را به ظاهری قدیمی در بیاورند.

 

برای خرید دوربین عکاسی حتما از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

 

از برندهای مختلفی می‌توانیم در لیست بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع نام ببریم. برندهایی مانند Polaroid و Instax و Lomography نام‌های شناخته شده‌ای هستند که تجربه عکاسی کلاسیک را در این دوران به شما منتقل می‌کنند. بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع یک ویژگی مهم دارد. از تمام این دوربین ها می‌توانید خیلی سریع و راحت استفاده کنید. هیچ گونه تنظیمات خاصی برای این دوربین ها در نظر گرفته نشده و هیچ گونه فوکوسی هم ندارند. تنها کافی است سوژه خود را پیدا کنید و از آن عکس بگیرید. به همین راحتی یک عکس کلاسیک و زیبا در اختیار خواهید داشت. دوربین‌های عکاسی چاپ سریع برای خانواده‌ها، مهمانی‌ها و عروسی و حتی برای کودکان هم مناسب خواهد بود.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که نفس تازه‌ای هم در دنیای دوربین‌های عکاسی چاپ سریع دمیده شده و ما اکنون شاهد عرضه دوربین‌های چاپ سریع دیجیتال هم هستیم. این دوربین‌ها همان حالت کلاسیک را با ویژگی‌های مدرن ترکیب کرده‌اند. شرکت‌های کانن، فوجی فیلم و کوداک از جمله شرکت‌هایی هستند که دوربین های عکاسی چاپ سریع دیجیتال هم راهی بازار کرده‌اند. این اتفاق باعث شده که با دوربین های چاپ سریع کوچک‌تری مواجه باشیم که یک پرینتر داخلی دیجیتال هم دارند.

بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع

Polaroid Now+

بهترین کمره عکاسی

نقاط قوت:

  • پرینت عکس در اندازه کامل
  • کیفیت تصویر عالی
  • اپلیکیشن عالی و کارآمد

نقاط ضعف:

  • هزینه پرینت کردن زیاد است
  • آینه برای عکاسی سلفی ندارد
  • برخی ویژگی‌ها تنها به واسطه اپلیکیشن در دسترس هستند

اگر به دنبال یک دوربین عکاسی چاپ سریع هستید که عکس ها را در اندازه کامل چاپ کند و کیفیت مناسبی هم داشته باشد، دوربین عکاسی چاپ سریع Polaroid Now+ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در واقع می‌توانیم بگوییم که این محصول بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع بازار است. در حالی که شاهد این موضوع هستید که دوربین عکس های باکیفیتی ثبت می‌کند، متوجه یکسری استانداردهای مدرن روی این محصول می‌شوید. این دو ویژگی باعث می‌شوند که بتوانید عکس‌ها را هم به صورت فیزیکی و دیجیتالی در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن عرضه شده به همراه این دوربین هم امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با اپلیکیشن به مودهای عکاسی مختلف و افکت‌های متعددی دسترسی خواهید داشت. تنها نقطه ضعف این دوربین می‌تواند قیمت بالای فیلم‌های آن باشد. این موضوع می‌تواند هزینه عکاسی را برای شما بالا ببرد.

Polaroid OneStep+

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

نقاط قوت:

  • پرینتر بزرگ با عملکرد عالی
  • امکان عکاسی به وسیله بلوتوث

نقاط ضعف:

  • هزینه عکاسی بالا
  • تنها باتری داخلی دارد

دوربین Polaroid OneStep+ یک دوربین عکاسی چاپ سریع با ظاهری کلاسیک و امکانات مدرن و پیشرفته است. این دوربین می‌تواند شما را به دوران طلایی دوربین‌های چاپ سریع ببرد. دوربین OneStep+ دومین نسل از دوربین‌های چاپ سریع این خانواده به حساب می‌آید و از لنز ۸۹ میلیمتری پرتره استفاده می‌کند. همچنین این دوربین به بلوتوث هم مجهز شده که باعث می‌شود از راه دور آن را کنترل کنید. چندین حالت عکاسی مختلف هم برای این دوربین عکاسی چاپ سریع در نظر گرفته شده است. این محصول هم یکی دیگر از دوربین عکاسی چاپ سریع بازار به شمار می‌رود که علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. بخش زیادی از این محبوبیت به خاطر ظاهر آن است.

 

پاوربانک برای شارژ دوربین چی بخریم؟ بهترین ها را در مقاله زیر معرفی کردیم:
پاور بانک دوربین عکاسی

 

Fujifilm Instax Mini 11

بهترین کمره عکاسی

نقاط قوت:

  • استفاده بسیار راحت
  • رنگ بندی عالی دوربین

نقاط ضعف:

  • خیلی راحت می‌توان جلوی ویوفایندر را گرفت
  • فلش از دوربین جدا نمی‌شود

نام فوجی فیلم در حوزه ساخت بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع شناخته شده است. این شرکت حتی دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان قیمت هم راهی بازار کرده که در ایران هم کلی طرفدار دارند. دوربین Fujifilm Instax Mini 11 یکی از همین محصولات فوجی فیلم به شمار می‌رود. محصولی جنس بدنه آن پلاستیکی است و ظاهر خیلی بزرگی هم دارد. فوجی فیلم این دوربین را در رنگ‌های مختلف راهی بازار کره تا نظر افراد مختلف را به خود جلب کند. این دوربین برای استفاده در تولدها و مراسم‌های مختلف مناسب خواهد بود. کلی وسیله جانبی مختلف هم برای این محصول در نظر گرفته شده که می‌توانید آن ها را خریداری کنید. این محصول با دو عدد دوربین AA کار می‌کند. البته مصرف باتری دوربین بالاست و خیلی زود باید باتری‌ها را تعویض کنید. اگر دیدید که دوربین کار نمی‌کند، باید باتری‌ها را عوض کنید. خوشبختانه هزینه فیلم‌های این دوربین آن‌قدر گران نیست و می‌توانید عکس های زیادی با آن بگیرید.

Fujifilm Instax Mini 40

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

نقاط قوت:

  • استفاده بسیار راحت
  • استفاده از بافت جذاب برای ساخت بدنه دوربین

نقاط ضعف:

  • فلش از بدنه دوربین جدا نمی‌شود

شاید اکثر دوربین‌های عکاسی چاپ سریع ظاهر زیبایی نداشته باشند، اما عکاسی کردن با آن‌ها بسیار هیجان انگیز است. با این حال دوربین Fujifilm Instax Mini 40 محصولی به شمار می‌رود که ظاهر زیبایی دارد و به همین دلیل می‌توان نظر خیلی ها را به خود جلب کند. برای این دوربین کنترل خاصی در نظر گرفته نشده و تنها کافی است سوژه را پیدا کنید و از آن عکس بگیرید. شاید خیلی‌ها فکر کنند که این موضوع عکاسی با دوربین را بیش از اندازه راحت کرده، اما برای افرادی که می‌خواهند بدون دردسر فقط عکاسی کنند، عالی خواهد بود. استفاده راحت از این دوربین باعث شده که Fujifilm Instax Mini 40 گزینه مناسبی برای کودکان هم باشد. کودکان هم خیلی راحت می‌توانند با این محصول عکاسی کنند.

دوربین عکاسی چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 40 در مقایسه با دوربین‌های پلاروید کوچک‌تر هستند، اما ظاهر زیباتری دارند. همچنین سرعت عکاسی با آن‌ها بیشتر است. از همه مهم‌تر اینکه قیمت فیلم‌های این دوربین فوجی بسیار ارزان تر از فیلم های پلاروید است. این دوربین یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها و مهمانی‌ها خواهد بود.

 

اگر نیاز شماست بخوانید:
میخوام دوربین عکاسی حرفه ای بخرم

 

Fujifilm Instax Mini 90

دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان

نقاط قوت:

  • باتری قابل شارژ
  • صفحه نمایش LDC

نقاط ضعف:

  • ویوفایندر کوچک

دوربین عکاسی چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 90 را می‌توانید در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای خریداری کنید. این دوربین عکاسی ظاهری به شدت کلاسیک دارد و در حالی که سریع عکاسی می‌کند، باتری بسیار خوبی دار که قابل شارژ کردن است. برای این دوربین از یکسری کنترل برای تنظیم میزان اکسپوژر و یا غیر فعال کردن فلش داخلی استفاده شده است. مود دابل اکسپوژر هم روی این دوربین دیده می‌شود که باعث می‌شود بهتر با گوشی عکاسی کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این دوربین عملکرد بهتری در مقایسه با دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان داشته باشد، داشتن صفحه نمایش LCD است. با استفاده از این صفحه نمایش می‌توانید به تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویوفایندر این دوربین کوچک است.

Fujifilm Instax Wide 300

دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان

نقاط قوت:

  • استفاده بسیار راحت و آسان
  • پرینتر بزرگ برای چاپ عکس‌ها

نقاط ضعف:

  • طراحی نه چندان زیبا
  • ویوفایندر کوچک

دوربین عکاسی چاپ سریع Fujifilm Instax Wide 300 یکی از بزرگ‌ترین اعضای خانواده دوربین‌های چاپ سریع شرکت فوجی به حساب می‌آید. برای استفاده از این دوربین عکاسی چاپ سریع به چهار باتری AA خواهید داشت. این موضوع باعث شده تا ابعاد دوربین هم افزایش پیدا کند. البته ابعاد بزرگ دوربین باعث شده که پرینتر بزرگتری هم روی این محصول قرار بگیرد تا عکس های بزرگتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. البته از آنجایی که این محصول از بدنه پلاستیکی ساخته شده، ابعاد بزرگ آن باعث نشده که وزن زیادی داشته باشد. برای این دوربین از لنز ۹۵ میلی‌متری استفاده شده که باعث شده عکس‌ها کیفیت مناسبی داشته باشند. همچنین روی این محصول فلش داخلی را هم مشاهده می‌کنید. فلش این دوربین در مقایسه با دیگر دوربین‌های چاپ سریع فوجی قدرت بیشتری دارد. اگر به دنبال یک دوربین عکاسی چاپ سریع هستید که عکس‌های بزرگی در اختیارتان قرار دهد، Fujifilm Instax Wide 300 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

Polaroid Go

بهترین کمره عکاسی

نقاط قوت:

  • بسیار زیبا و دوست داشتنی
  • به راحتی داخل جیب جا می‌شود

نقاط ضعف:

  • در محیط‌های خیلی روشن خوب عمل نمی‌کند
  • قیمت فیلم‌های این دوربین در مقایسه با دوربین‌های Instax Mini بیشتر است

دوربین Polaroid Go یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های عکاسی چاپ سریع بازار به حساب می‌آید. ابعاد و ظاهر جذابی که برای این دوربین در نظر گرفته شده باعث شده که با محصولی بسیار دوست داشتنی سر و کار داشته باشیم. البته که می‌توان گفت دوربین‌های سری Instax Mini فوجی فیلم کمی کیفیت بیشتری در مقایسه با این دوربین عکاسی دارند، اما عکاسی با Polaroid Go هیجان انگیزتر از هر دوربین دیگری خواهد بود. البته قیمت فیلم‌های Polaroid Go هم در مقایسه با دوربین‌های Instax Mini گران‌تر است، اما باتری دوربین‌های Instax Mini را باید زودتر تعویض کنید. موضوع جالب اینجاست که دوربین Polaroid Go با استفاده از یک پورت USB شارژ می‌شود. دوربین پلاروید گو می‌تواند ستاره مهمانی بعدی شما باشد. محصولی که به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد و حتی راحت هم می‌توان از آن استفاده کرد.

 

دوربین دیجیتال ضد آب چی بخریم؟
دوربین عکاسی زیر آب

 

Fujifilm Instax SQUARE SQ6

دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان

نقاط قوت:

  • استفاده بسیار راحت و آسان
  • پرینت‌های با فرمت مربع

نقاط ضعف:

  • ویوفایندر کوچک

دوربین Fujifilm Instax SQUARE SQ6 از یک باتری کوچک لیتیومی CR2 استفاده می‌کند. بر اساس ادعای شرکت فوجی فیلم این باتری برای گرفتن ۳۰ عکس مناسب خواهد بود. این دوربین با نگاهی خاص نسبت به اینستاگرام ساخته شده است. دوربین Fujifilm Instax SQUARE SQ6 عکس‌های مربعی با نسبت تصویر ۱ به ۱ ثبت می‌کند. روی این دوربین امکان عکاسی سلفی هم قرار گرفته و می‌توانید خود دوربین را هم در رنگ‌های مختلف خریداری کنید. سه فیتلر مختلف برای عکاسی، امکان عکاسی در حالت دابل اکسپوژر و امکان عکاسی ماکرو و لنداسکیپ هم روی این دوربین دیده می‌شود. این دوربین عکس هایی در اندازه ۶.۲ در ۶.۲ سانتی‌متر چاپ می‌کند.

Polaroid Now

نقاط قوت:

  • فوکوس خودکار
  • کیفیت تصاویر عالی

نقاط ضعف:

  • هزینه فیلم‌ها زیاد است
  • کیفیت عکاسی در محیط‌های باز خوب نیست

دوربین عکاسی چاپ سریع Polaroid Now یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های چاپ سریع در بین خانواده پلاروید به شمار می‌رود. کیفیت عکس‌های این دوربین بسیار خوب است و دلیل آن می‌تواند استفاده از سیستم فوکوس خودکار با استفاده از لنز دوگانه باشد. البته که سیستم فلش دوربین Polaroid Now هم بهبود پیدا کرده است. از دیگر ویژگی‌های جذاب این دوربین می‌توانیم به پشتیبانی از بلوتوث برای عکاسی از راه دور اشاره کنیم. در حالی که دوربین Instax Mini 11 قیمت مناسب تری در مقایسه با Polaroid Now دارد، ما این دوربین پلاروید عکس‌هایی در اندازه کامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Fujifilm instax Mini LiPlay

Fujifilm instax Mini LiPlay

نقاط قوت:

  • امکان ضبط و پخش کلیپ‌های صوتی با استفاده از QR
  • امکان عکاسی از راه دور
  • حافظه دخلی برای ذخیره ۴۵ عدد عکس

نقاط ضعف:

  • اپلیکیشن مشکلاتی دارد
  • داخل اپلیکیشن نمی‌توان عکس‌ها را ویرایش کرد

نه تنها می‌توانید با دوربین Fujifilm instax Mini LiPlay عکاسی کنید، بلکه می‌توانید عکس‌هایی که داخل گوشی دارید را هم با این دوربین پرینت کنید. این دوربین ابعاد بسیار مناسبی دارد که باعث شده خیلی راحت داخل جیب کاربران قرار بگیرد. حتی می‌توانید داخل دوربین کارت حافظه SD هم قرار دهید تا عکس‌ها پرینت شوند. برای این دوربین از یک صفحه نمایش LCD استفاده شده، آینه برای عکاسی سلفی دارد و سنسور آن هم ۴.۹ مگاپیکسلی خواهد بود که عکس‌هایی که در اندازه ۱.۸ در ۲.۸ اینچ چاپ می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این دوربین در ابعاد ۸۲.۵ در ۱۲۲.۹ در ۳۶.۷ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲۵۵ گرم می‌رسد.

 

ترفندهای دوربین گوشی های اپل را در مطلب زیر بخوانید:
تنظیمات دوربین ایفون

 

Kodak Smile Instant Print Camera

Kodak Smile Instant Print Camera

نقاط قوت:

  • طراحی بسیار زیبا
  • خیلی باریک
  • برخورداری از کارت حافظه microSD

نقاط ضعف:

  • پرینتر عملکرد خیلی خوبی ندارد
  • ظرفیت باتری محدود است

از جمله بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع دیجیتال موجود در بازار می‌توانیم به Kodak Smile Instant Print Camera اشاره کنیم. این دوربین هم المان‌های یک دوربین کلاسیک را دارد و هم از برخی امکانات یک دوربین دیجیتال استفاده می‌کند. با محصولی مواجه هستید که ظاهری زیبا و جذاب دارد و می‌تواند عکس‌هایی در اندازه ۲ در ۳ اینچ پرینت کند. داخل این دوربین از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که البته با توجه به اندازه عکس‌ها، کیفیت مناسبی ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب این دوربین این است که می‌توانید از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت استفاده کنید. از باتری داخلی برای دوربین Kodak Smile Instant Print Camera استفاده شده که با هر بار شارژ می‌تواند ۴۰ عدد عکس ثبت کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9/
ads
ads