داغ ترین ها :
بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی و فن‌آوری بوده که در سال 2013 پا به عرصه‌ی ساعت‌های هوشمند نیز گذاشت و در این پروژه هم توانست موفقیت خوبی را نیز کسب کند. یکی از بارز‌ترین خصوصیت این برند کیفیت خوب آن است که این ویژگی را در حیطه تولید ساعت‌های هوشمند نیز به خوبی رعایت کرده و توانسته رقیب سرسختی برای دیگر برند‌ها از جمله اپل و هواوی باشد . البته مدتی طول کشید تا این برند از نسل اولیه خود یعنی سری Galaxy Gear که در سال 2013 وارد بازار کرد به این حد از کمال برسد.

جالب است بدانید که از ابتدا گلکسی واچ، نه تنها با گوشی‌های گلکسی همین کمپانی سازگار می‌شد بلکه با هر گوشی اندروید دیگر و حتی با سیستم‌های IOS نیز سازگار بود. این روند ادامه پیدا کرد تا آگوست سال 2021، زمانی که گلکسی واچ 4 به بازار معرفی شد و دیگر امکان اتصال به ایفون را نداشت. نسل جدیدتر یعنی گلکسی واچ سری 5 نیز امکان اتصال به ایفون‌ها را ندارد و عملا سامسونگ استفاده از ساعت‌های خود را به دنیای اندروید محدود کرده است.

 

مشاهده قیمت سامسونگ واچ در تکنولایف

 

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ چه مدل‌هایی هستند؟

با مطالعه این مقاله می‌توانید با انواع مختلفی از بهترین اسمارت واچ سامسونگ آشنا شوید. با توجه به اینکه برند سامسونگ در عرصه تولید بهترین ساعت‌های هوشمند جهان یکه‌تازی می‌کند، پیدا کردن بهترین گلکسی واچ سامسونگ در بازار ایران مانند سایر بازارهای جهانی به‌هیچ عنوان سخت نخواهد بود. معمولا هر ساعت در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود. تغییر قطر صفحه نمایش عامل ایجاد نسخه‌های متفاوت بهترین گلکسی واچ سامسونگ است. از فواید این تنوع اندازه می‌توان به رضایت بیشتر کاربران جهت انتخاب گلکسی واچ متناسب با مچ دست اشاره کرد. درواقع هر کاربر بسته به اندازه مچ دست خود می‌تواند نسبت به انتخاب نسخه کوچک یا بزرگ‌تر اقدام کند.

گلکسی واچ سری 6؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

سازنده کره‌ای به رسم هر سال از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود در دو مدل گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در مراسم Unpacked رونمایی کرد و حالا این ساعت‌ها وارد بازار ایران شده‌اند. گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو نسخه 43 و 47 میلی‌متری ساخته شده و گلکسی واچ 6 دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری دارد. در ادامه ابتدا به گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌پردازیم و سپس به سراغ گلکسی واچ 6 می‌رویم.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 کلاسیک طراحی جذاب و زیبایی دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف خود هماهنگ کنید، از تیپ رسمی گرفته تا استایل روزانه و اسپرت. سامسونگ در این ساعت حلقه چرخان اطراف نمایشگر را مجدد اضافه کرده و کاربران از این موضوع بسیار خوشحال هستند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش حدود 15 درصد کمتر شده و سایر خود نمایشگر نیز در مدل 47 میلی‌متری به 1.47 اینچ افزایش داشته است. این پنل از نوع سوپر امولد است و رزولوشن بالای 480 در 480 دارد تا کیفیت عالی داشته باشد.

برای این ساعت گواهی MIL-STD-810H، گواهی IP68 و گواهی 5ATM در نظر گرفته شده تا شما با خیال راحت بتوانید در شرایط محیطی مختلف به روی عملکرد این ساعت کهکشانی حساب باز کنید. بند واچ 6 کلاسیک به راحتی از آن جدا می‌شود و تنها کافیست یک دکمه کوچک کنار بند را فشار دهید. این ساعت از تراشه اگزینوس W930 بهره می‌برد که در مقایسه با نسل قبلی حدود 18 درصد سریع‌تر شده و رم هم از 1.5 گیگابایت به 2 گیگابایت رسیده است.

گلکسی واچ 6

این دستگاه دارای اسپیکر و میکروفون است و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی به روی گوشی پاسخ دهید. در این نسل قابلیت پیگیری وضعیت خواب بسیار دقیق‌تر و پیشرفته‌تر شده و اطلاعات جزئی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. سنسور سنجش دمای پوست و بدن در این ساعت به باعث می‌شود خانم‌ها بتوانند وضعیت عادت ماهانه خود را با این ساعت پیگیری کنند. سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، ECG و سنجش توده بدنی نیز برای این ساعت کهکشانی در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف شما را نیز پیگیری کند و با یک بار شارژ 40 ساعت دوام می‌‌آورد و در واقع بیشتر از 1.5 روز می‌توانید به روی آن حساب باز کنید. گلکسی واچ 6 بدنه‌ای آلومینیومی دارد که کیفیت آن مقداری ضعیف‌تر از فولاد ضد زنگ است و همچنین در این ساعت دیگر خبری از حلقه چرخان اطراف نمایشگر نیست. تفاوت‌های دیگر این دو مدل خیلی چشمگیر نیست.

 

خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 6 44 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 6 40 میلی متری

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی گلکسی واچ 6 کلاسیک

 

گلکسی واچ سری 5

گلکسی واچ سری 5 در مرداد ماه سال گذشته (1401) به بازار عرضه شدد. بدون شک دو مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در لیست بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار دارند. با توجه به اینکه هر دو مدل از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند به همین دلیل هر یک به تنهایی توانایی دریافت لقب بهترین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید جهان را دارند. پشتیبانی ساعت‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو از گواهینامه نظامی MIL-STD-810H باعث می‌شود تا کاربر به سطح مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب پی ببرند. مطابق با ادعای شرکت سازنده نیازی به محافظت از بهترین گلکسی واچ سامسونگ در برابر پاشش آب نیست. از جمله نکاتی در طراحی ظاهری یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ سال 2022 رعایت شده است، استفاده از جنس تیتانیوم در ساخت فریم کناری گلکسی واچ 5 پرو است. گفته شده است که این فریم در مقایسه با فریم آلومینیوم گلکسی واچ 5 مقاومت بالاتری دارد.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

هر دو مدل از نمایشگر‌های 1.4 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 450 در 450 پیکسل برخوردار هستند و در نتیجه تراکم 321 پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند. مطابق انتظار قابلیت AOD برای هر دو مدل کهکشانی درنظر گرفته شده و صفحه نمایش توانایی پردازش و نمایش نور کافی برای نمایش محتوا در شرایط مختلف را دارد. قدرت این دو ساعت به واسطه تراشه 5 نانومتری W920 تأمین می‌شود، چیپستی که دارای دو هسته پردازشی است و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

خرید گوشی 5G

گلکسی واچ 5 پرو و واچ 5 هر دو از سنسور تشخیص ضربان قلب و سنسور سنجش اکسیژن خون پشتیبانی می‌کنند و همچنین توانایی محاسبه توده بدنی (درصد چربی و عضله بدن) شما را دارند. البته ناگفته نماند که مدل پرو می‌تواند دمای بدن را نیز اندازه‌گیری کند. از دیگر ویژگی‌های این دو مدل می‌توان به امکان مکالمه به لطف برخورداری از میکروفون و اسپیکر، شارژ بی‌سیم 10 واتی، سیستم عامل Android wear 3.5 و باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی برای مدل پایه‌ای و باتری 590 میلی آمپر ساعت برای مدل پرو اشاره کرد.

مقاله مرتبط:
در ادامه مایل هستیم تا لینک یکی از بهترین و جامع‌ترین مقاله‌هایی که مبتنی بر سوال «کدام ساعت هوشمند سامسونگ بهتر است» نوشته است را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که علاقه‌مند به مقایسه دو اسمارت واچ معروف سامسونگ را دارید، مقاله زیر را از دست ندهید.
مقایسه گلکسی واچ 5 و 4

 

خرید گلکسی واچ 5 44 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 5 پرو

 

گلکسی واچ سری 4

گلکسی واچ سری 4 در دو نسخه گلکسی واچ 4 کلاسیک و واچ 4 به بازار عرضه شده و بزرگترین تفاوت آن با نسل قبلی استفاده از سیستم عامل اندروید به جای تایزن است که باعث می‌شود تعداد برنامه بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که این آپدیت باعث هماهنگی بیشتر ساعت با گوشی‌های اندرویدی و در دست گرفتن جایگاه بهترین ساعت هوشمند سامسونگ می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری بین این دو مدل اسمارت واچ، حلقه چرخان کناری در مدل کلاسیک است که در اسکرول کردن و جابجا شدن بین منوها کمک شایانی به شما می‌کند. گلکسی واچ 4 به دلایل مختلفی یکی از بهترین ساعت های سامسونگ است. این محصول دارای یک چیپست کاملاً جدید است و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

سامسونگ ردیابی سلامت و تناسب اندام را نیز به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشیده است. بزرگ‌ترین ویژگی اضافه‌شده، توانایی انجام تجزیه و تحلیل وضعیت جسمی با استفاده از ساعت هوشمند است که از یک تکنولوژی کاملا جدید بهره برده است. ردیابی خواب پیشرفته و تشخیص خواب نامناسب به کاربران کمک می‌کند کیفیت خواب خود را بهبود ببخشند. گلکسی واچ 4 از سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشار سنج و شمارشگر ضربان قلب برای اندازه‌گیری فعالیت روزانه و ارائه یک گزارش دقیق به شما بهره برده است. استفاده از این ساعت هوشمند بسیار آسان است و تنها با یک ضربه به صفحه نمایش به برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت. صفحه نمایش Always On Display یا همیشه روشن برای این ساعت انتخاب شده است. این ساعت ضد اب را می توانید در استخر یا دریا استفاده کنید.

گلکسی واچ سری 4

 

 

با توجه به اینکه هر دو ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک و واچ 4 پس از معرفی در کمترین زمان ممکن در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ قرار گرفتند؛ نمودار استقبال و خرید آن‌ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد. از جمله ویژگی‌های مهم دیگری که در ساخت این سری می‌توان اشاره کرد، طراحی به‌روز، بهبود ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام، امکان مشاهده تاریخچه کامل فعالیت‌ها و سنسورها در برنامه سامسونگ، محاسبه میزان کالری سوزانده شده در حالت عادی و در خواب، تشخیص عدم فعالیت طولانی مدت و یکجا نشستن، امکان استفاده از قابلیت‌های سلامتی بدون وابستگی به گوشی، پایش اکسیژن خون در زمان خواب، خوانایی خوب در زیر نور مستقیم آفتاب، امکان استفاده از صفحه به عنوان چراغ قوه، داشتن حالت ذخیره نیرو، قابلیت اتصال انواع بند‌های ۲۰ میلیمتری، جنس لطیف و مناسب بند پلاستیکی همراه، اتصال سریع به گوشی‌های سامسونگ، امکان شخصی‌سازی نسبتاً زیاد، مدیریت مناسب اعلان‌ها، داشتن وای فای، داشتن سنسور فشار هوا، میکروفن و اسپیکر قابل قبول، قابلیت مکالمه از طریق اتصال با گوشی، قطب نما، ضبط صوت، گوگل مپس، امکان نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی در دسترس برای ساعت‌های اندرویدی، ضد آب و سبک بودن، کنترل دوربین و دیدن تصویر دوربین گوشی سامسونگ از روی ساعت، امکان وارد کردن مقدار آب آشامیده شده، دقت مناسب سنسورها و GPS است.

 

قیمت گلکسی واچ 4 نسخه 44 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 4 نسخه 40 میلی متری

 

قیمت گلکسی واچ ۴ کلاسیک 42 میلی متری

 

پرچمدارهای سامسونگ را بررسی کردیم:
پرفروش ترین گوشی سامسونگ سری S

 

گلکسی واچ 3

ساعتی مچی که مراقب شماست! شعار سامسونگ برای ارائه این مدل به بازار همین جمله بود. درست است که سه سال از عرضه این مدل به بازار گذشته است اما همچنان شما می‌توانید این مدل را با نام بهترین مدل سامسونگ واچ سال 2020 در بازار پیدا کنید. بخشی که در مقایسه با نسل جدید تفاوت زیادی دارد یکی نرم افزار و دیگری میزان حافظه داخلی است. سیستم عامل این ساعت هوشمند گرد تایزن است و شما نمی‌توانید برنامه‌های اندرویدی مخصوص ساعت را به روی آن نصب کنید و از طرفی دو نسخه 4 و 8 گیگابایت حافظه داخلی را شاهد هستیم در صورتی که نسل جدید از 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این تفاوت‌ها می‌تواند ارزش خرید این مدل را در سال 2022 مقداری کاهش دهد اما ویژگی‌های جذاب آن باعث می‌شود شما همچنان بتوانید به خرید آن فکر کنید.

گلکسی واچ 3

مثلا این محصول از یک پنل سوپر امولد 1.4 اینچی با رزولوشن 360 در 360 استفاده می‌کند و تراکم خوب 364 را در اختیار قرار می‌دهد. به این موارد روشنایی مناسب و قابلیت AOD را نیز اضافه کنید. به‌علاوه گلکسی واچ 3 میکروفون و اسپیکر هم دارد و از این رو می‌توانید تماس‌های گوشی خود را به کمک آن پاسخ بدهید. این ساعت به لطف برخورداری از سنسور سنجش ضربان قلب و SPO2 به خوبی می‌تواند سطح سلامت شما را در طول ورزش زیر نظر بگیرد و همچنین کیفیت خواب شما را نیز بسنجد. باتری 340 میلی آمپر ساعت، فریم فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم، استاندارد MIL-STD-810G، حلقه چرخان کناری برای اسکرول آسان‌تر و گواهی ضد آب تا عمق 50 متری از دیگر ویژگی‌های این ساعت کهکشانی هستند.

 

خرید پاوربانک

کدام ساعت هوشمند شیائومی بهتر است؟
بهترین ساعت هوشمند شیائومی

 

گلکسی واچ اکیتو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 تنها شش ماه پس از نسخه قبلی ( در اوایل سال 2019 ) رونمایی شد و بر خلاف انتظار خیلی‌ها که انتظار تغییرات کم را داشتند با سورپرایز وارد بازار شد. گلکسی واچ اکتیو 2 نسبت به نسل قبلی خود به چندین روش بهبود یافته است. صفحه نمایشی باریک‌تر در اندازه‌های بزرگتر ( 40*40 و 44*44 ) با افزایش ظرفیت باتری و ویژگی‌های اضافی ردیابی تناسب اندام ارائه شد و همچنین سامسونگ دقت سنسورهای مورد استفاده برای ردیابی معیارهای تناسب اندام را بهبود بخشیده است. گلکسی واچ Active 2 همچنین دارای یک قاب چرخشی دیجیتالی است. این روشی منحصر به فرد برای پیمایش رابط کاربری ساعت هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  ویژگی‌هایی مانند ECG و مانیتورینگ فشار خون برای اولین بار با Galaxy Watch Active 2 معرفی شد. این یک گزینه مناسب برای کسانی است که در درجه اول یک ساعت هوشمند برای بررسی تناسب اندام می‌خواهند.

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 یک ساعت هوشمند اسپرت است که با دارا بودن سنسور ضربان قلب و عملکرد عالی به صورت خودکار تمرینات شما را پیگیری می‌کند و به لطف حافظه ذخیره سازی و قابلیت اتصال بلوتوثی به هدفون، به شما امکان می‌دهد در حین ورزش به موزیک گوش دهید. این ساعت 1.4 اینچی با فناوری SUPER AMOLED صفحه نمایشی با رزولوشن 360 در 360 را در اختیار شما قرار می‌دهد و با طراحی موسوم به ACLIPSE در هر ساعت از شبانه‌روز به صورت خودکار رنگ پس زمینه مناسب با آن زمان را انتخاب می‌کند. کیفیت اسپیکر کاملا قابل قبول است و میکروفون آن هنگام مکالمه به صورت خودکار و عالی تمام صداهای مزاحم و نویز‌ها را حذف می‌کند. البته از ایرادات این مدل می‌توان به ویژگی‌های محدودتر برای کاربران IOS اشاره کرد.

 

نحوه شارژ ساعت هوشمند سامسونگ با گوشی:
شارژ ساعت هوشمند با گوشی

 

سوالات متداول

گلکسی واچ سری 5 با ایفون سازگاری دارد؟ خیر. گلکسی واچ سری 4 و سری 5 با گوشی‌های اپل سازگاری ندارند و سامسونگ استفاده از آن‌ها را به گوشی‌های اندرویدی محدود کرده است. شما می‌توانید نسل‌های قدیمی‌تر یعنی واچ 3 یا اکتیو 2 را به ایفون خود متصل کنید.

آخرین ساعت سامسونگ گلکسی واچ 2022 چیست؟ سامسونگ ساعت‌های جدید خود را در دو مدل گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی واچ 5 به بازار معرفی کرد که این دو محصول در حال حاضر بهترین ساعت‌های هوشمند سازنده کره‌ای و همچنین بهترین ساعت‌های هوشمند برخوردار از سیستم عامل Android wear هستند.

تفاوت بین ساعت گلکسی واچ سری 4 و 5 سامسونگ چیست؟ این دو نسل تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند و گلکسی واچ سری 5 نسبت به نسل قبلی مقاومت بیشتری دارد و از نظر باتری نیز مدت بیشتری شارژدهی می‌کند. به این موارد برخورداری از سنسور سنجش دمای بدن برای افزایش پیگیری ورزش‌های مختلف را نیز اضافه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. بهنام

    عالی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads