داغ ترین ها :
معرفی بهترین ساعت هوشمند ارزان و خوب

معرفی بهترین ساعت هوشمند ارزان و خوب

قیمت ساعت‌های هوشمند پرچمدار نیز تا حد زیادی بالا رفته و حالا شما برای خرید ساعت هوشمند بالارده باید هزینه زیادی را صرف کنید و این در حالیست که می‌توانید ساعت‌های اقتصادی یا میان‌رده بسیار جذابی را با هزینه کمتر خریداری کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت بپردازیم و جذاب‌ترین گزینه‌های موجود را به شما معرفی کنیم.

 

انواع ساعت هوشمند ارزان را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند ارزان

مچ بند هوشمند شیائومی Mi band 8

ساعت هوشمند ارزان

جدیدترین می بند شیائومی، یعنی می بند ۸ که در دو نسخه چین و گلوبال وارد بازار شده، تغییرات زیادی را نسبت به مدل‌های پیشین خود دیده. در نتیجه هم کاربرپسندتر شده و هم کارآمدتر. این مچ بند بسیار سبک‌وزن است و با گوشی‌هایی که سیستم عامل‌های اندروید و iOS دارند سازگار می‌شود. صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED باعث شده تا بسیار چشم نواز شود و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت، این امکان را ایجاد کرده که در محیط پرنور نیز بتوانید به راحتی صفحه ساعت را ببینید.

این مچ بند کار یک ساعت هوشمند را برای شما انجام می‌دهد و سنسورهای مختلفی که انتظارشان را دارید مثل سنجش ضربان قلب، سنسورهای سلامت بانوان، مدیریت وضعیت خواب و استرس و همینطور کنترل کننده دوربین و موسیقی گوشی را نیز دارد. باتری این بند، ۱۹۰ میلی آمپر ساعت است و تنها ۱ ساعت طول میکشد که شارژ بشود. البته بازده باتری نیز بسیار خوب است و در حالت پراستفاده از آن نیز تا ۱ هفته دوام دارد. از دیگر مشخصات خوب این بند باید گفت که دارای گواهی IP65 است و به همین خاطر نسبت به آب مقاومت دارد. همچنین، از زبان فارسی در اعلان و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت مچ بند Mi band 8

 

ساعت هوشمند کیسلکت LORA

ساعت هوشمند lora

ساعت‌های هوشمند عموما فاقد جنسیت هستند و به نوعی طراحی شده‌اند که هم خانم‌ها و هم آقایان بتوانند استفاده کنند. اما گروه هدف ساعت Lora، خانم‌ها هستند. شکل بندها، ترکیب رنگ صورتی و نقره‌ای و ابعاد آن، توجه خانم‌ها را جلب می‌کند و می‌تواند یک هدیه مناسب نیز به خانم‌ها باشد.

ساعت هوشمند ارزان و خوب کیسلکت مدل لورا، با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگار است و پس از اتصال آن به گوشی، امکان مکالمه نیز دارد. بدنه ساعت از جنس آلومینیوم وصفحه نمایش ساعت از نوع Semi AMOLED است و اندازه آن ۱.۳۲ اینچ می‌باشد. از ۷۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای سنسور کنترلر سلامت بانوان و سنسور سنجش ضربان قلب است. ساعت به یک باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که در صورت شارژ کامل تا ۵ روز استفاده سنگین را تاب می‌آورد. این ساعت ارزان خوب فاقد پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام‌هاست. بنابراین اگر این ویژگی برای شما مهم است، موقع انتخاب ساعت باید به این مورد توجه کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند Lora

 

ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت که با گوشی‌های اندرویدی و ios سازگار است و امکان مکالمه هم دارد، ساعت هوشمند z40 از برند TCH است. این ساعت، دارای نمایشگر گرد AMOLED به اندازه‌ی ۱.۴۳ اینچ و رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است که کیفیت تصویر و روشنایی خیلی خوبی را ایجاد می‌کند.

ساعت هوشمند z40 یک ساعت ارزان و باکیفیت

بدنه‌ی ساعت، از آلیاژ روی و پلاستیک ABS ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد. بندهای ساعت نیز که سیلیکونی هستند، بسیار سبک بوده و مقاومت بالایی دارند. بنابراین این ساعت هوشمند tch، گزینه مناسبی برای کاربری روزمره و همینطور اسپرت به حساب می‌آید. مودهای ورزشی و سلامت مختلفی که برای آن تعبیه شده نیز، موقع انجام ورزش‌های مختلف اطلاعات دقیقی درباره‌ی وضعیت جسمانی به شما ارائه می‌دهند.

این ساعت، از یک باتری قوی ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بین ۵ الی ۷ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند TCH Z40

 

ساعت هوشمند کیسلکت calling watch Kr Pro

بدون شک یکی از بهترین ساعت مچی هوشمند ارزان قیمت همین مدل است، البته که این محصول گران‌ترین ساعت هوشمند این لیست به حساب می‌آید و منطقی است که قابلیت‌های جذابی را هم پیش روی شما قرار دهد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه است که می‌تواند برای کاربران زیادی مهم باشد و شما می‌توانید از طریق گوشی تماس‌های دریافتی را با این ساعت پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید.

این امکان به لطف برخورداری کیسلکت کالینگ واچ kr پرو از میکروفون و اسپیکر قابل دسترسی است. این مدل یک نمایشگر دایره‌ای شکل با اندازه 1.43 اینچ دارد و به لطف امولد بودن و رزولوشن 466 در 466 محتوا را به صورت بسیار شارپ و با کیفیت بالا به نمایش درمی‌آورد. روشنایی این نمایشگر در حالت حداکثری به 400 نیت می‌رسد تا بدون مشکل بتوانید محتوا را مشاهده کنید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه

این ساعت هوشمند از سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد و می‌تواند وضعیت خواب و استرس شما را نیز تحت نظر داشته باشد. به لطف این سنسورها فعالیت شما در 70 ورزش مختلف به خوبی ثبت و ضبط می‌شود و می‌توانید از وضعیت سلامت خود آگاهی پیدا کنید.

از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به امکان ایجاد پسورد، بازی‌های پیش فرض، آپدیت نرم افزاری، دستیار صوتی،‌ ماشین حساب، تمرین تنفس، گواهی IP68، شارژدهی باتری 7 روزه با استفاده نرمال و امکان اتصال به اندروید 5 و IOS 9 به بالا اشاره کرد.

 

قیمت ساعت هوشمند کیسلکت Kr Pro

 

ساعت هوشمند شیائومی Band 7 Pro

می بندهای شیائومی بدون شک جزو محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هستند و قیمت پایین این محصولات باعث می‌شود که کاربران زیادی به خرید این بندها علاقه نشان دهند. امسال برای اولین بار شیائومی در کنار عرضه می‌ بند 7، مدل گران‌تر و البته بهتر این محصول را نیز با نام می بند 7 پرو به بازار عرضه کرد. این ساعت هوشمند خود را به مدل‌های بالارده نزدیک کرده و قطعا ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

اولین ویژگی این ساعت که جلب توجه می‌کند اندازه بزرگ 1.64 اینچی نمایشگر آن است که شکل مستطیلی دارد و از فناوری امولد نیز استفاده می‌کند. نسبت این پنل به بدنه حدود 70 درصد است و با داشتن رزولوشن 456 در 280 تراکم 326 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد و همچنین می‌تواند روشنایی را بسته به نور محیط تنظیم کند. کیفیت این صفحه نمایش واقعا خوب است و یکی از نقاط قوت اصلی این ساعت به حساب می‌آید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت

جالب‌تر از همه این که می بند 7 پرو از قابلیت AOD نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌تواند بیش از 110 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند که 14 عدد از این ورزش‌ها را می‌تواند به صورت تخصصی پیش ببرد. همچنین ناگفته نماند که می بند 7 پرو از GPS هم پشتیبانی می‌کند. امکان سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، وضعیت خواب، وضعیت استرس و تمرین تنفس نیز از دیگر ویژگی‌های سلامتی آن هستند.

قابلیت‌های مرسوم دیگر مانند دریافت اعلان‌های مختلف، چراغ قوه، کنترل موزیک، دستیار صوتی الکسا و بسیاری از قابلیت‌های دیگر نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده و باتری آن باعث می‌شود با استفاده نرمال هر 12 روز یک بار نیاز به شارژ این محصول داشته باشید.

 

قیمت می بند ۷ پرو

 

 

خرید انواع ساعت هوشمند 3 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 3 میلیون

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات مختلف آن به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارند. این ساعت که قطعا در لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت جای می‌گیرد از یک پنل دایره‌ای 1.3 اینچی با رزولوشن 360 در 360 استفاده می‌کند و تراکم بسیار خوب 391 را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان پسرانه

فناوری ساخت نمایشگر این ساعت هوشمند میبرو امولد است و به همین جهت شما به قابلیت AOD نیز دسترسی خواهید داشت. شما با این ساعت نیز می‌توانید به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید و مکالمه HD را تجربه کنید که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. این ساعت فلزی از گواهی 2ATM پشتیبانی می‌کند و تا عمق 20 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.

شما می‌توانید 60 فعالیت ورزشی مختلف را با میبرو لایت 2 پیگیری کنید و با توجه به سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون آگاهی کاملی از وضعیت سلامت خود داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شارژدهی 12 روزه با داشتن استفاده نرمال، پیگیری وضعیت عادت ماهانه بانوان، دریافت اعلان و امکان پاسخ سریع، وجود دو بند سیلیکونی و چرمی درون جعبه، امکان ایجاد رمز، ماشین حساب و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

 

قیمت میبرو لایت ۲

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت میبرو

 

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT new

این ساعت هواوی را می‌توانیم تا حد بسیار زیادی شبیه به می بند 7 پرو بدانیم و این دو ساعت قطعا رقبای هم به حساب می‌آیند. این مدل هم طراحی مستطیلی دارد و از نمایشگر امولد 1.64 اینچی با رزولوشن مشابه و نسبت صفحه نمایش به بدنه یکسان استفاده می‌کند. این ساعت هم مانند می بند 7 پرو از سنسورهای مختلف پشتیبانی می‌کند ولی مقداری شارژدهی ضعیف‌تری دارد و با استفاده نرمال 10 روز دوام می‌آورد.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت

 

قیمت هواوی واچ فیت

 

 

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل K11 Pro

در ابتدای لیست ساعت هوشمند کیسلکت کالینگ واچ kr پرو را به شما معرفی کردیم و این مدل هم تا حد بسیار زیادی شبیه به ساعت ابتدای لیست است ولی با این تفاوت که امکان مکالمه ندارد و به همین دلیل با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد. بدنه این ساعت فلزی و ظریف است و به لطف نمایشگر 1.43 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 می‌توانید محتوا را با شارپی بالایی مشاهده کنید. از نظر بازدهی باتری هم اگر استفاده معمول داشته باشید می‌توانید بین 5 تا 7 روز به روی این ساعت حساب باز کنید.

بهترین ساعت مچی هوشمند ارزان قیمت

 

قیمت کیسلکت k11 pro

 

 

خرید انواع ساعت هوشمند 5 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 5 میلیون

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini

فرقی نمی‌کند که به دنبال بهترین ساعت هوشمند ارزان پسرانه باشید یا دخترانه، در هر صورت امیزفیت GTS 2 مینی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد. این ساعت امیزفیت از نمایشگری 1.55 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 354 در 306 استفاده می‌کند و تراکم 301 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. این ساعت مستطیل شکل 450 نیت هم روشنایی دارد تا در زیر نور مستقیم خورشید هم بتوانید محتوا را مشاهده کنید. به این موارد برخورداری از AOD را نیز بیفزایید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان

با است ساعت شما می‌توانید بیش از 68 فعالیت ورزشی را پیگیری کنید و به لطف سنسورهای سنجش اکسیژن خوب و ضربان قلب 24 ساعته کنترل بیشتری به روی وضعیت سلامت خود داشته باشید. مانند مدل‌های دیگر سنجش استرس و وضعیت خواب نیز برای GTS 2 مینی در نظر گرفته شده است. به گفته امیزفیت شما به بیش از 80 واچ‌فیس و بیش از 60 AOD دسترسی خواهید داشت.

باتری این ساعت با استفاده سنگین 7 روز و با استفاده معمول 14 روز دوام می‌آورد که عملکرد بسیار خوبی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به دستیار صوتی الکسا، دریافت اعلان‌ها، کنترل دوربین و موزیک، گواهی 5ATM به معنای مقاومت تا عمق 50 متر، تمرین تنفس و پیگیری وضعیت عادت ماهانه بانوان اشاره کرد. این ساعت ورژن کوچک شده ساعت امیزفیت gts 2 است.

 

قیمت ساعت هوشمند GTS 2 mini

 

ساعت هوشمند میبرو watch x1

این ساعت از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و قادر است تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. مقاومت این محصول در برابر نفود مایعات و البته گرد و خاک بسیار خوب است و خیال شما را از بابت هر گونه‌ آسیب احتمالی آسوده می‌کند. ساعت میبرو x1 دارای صفحه نمایشی 1.3 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 360 در 360 است و از نظر کیفیت نیز وضعیت بسیار خوبی دارد و رنگ مشکی را با عمق بی‌نهایت به نمایش درمی‌آورد. همچنین به واسطه فناوری امولد روشنایی پنل نیز زیاد است و در محیط باز با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

ساعت هوشمند میبرو watch

این محصول با یک بار شارژ می‌تواند تا دو هفته دوام بیاورد و به لطف مجهز شدن به سنسورهای مختلف مانند سنجش ضربان قلب و SPO2 می‌تواند به خوبی وضعیت سلامت شما را در طول روز و به خصوص هنگام انجام ورزش‌های مختلف زیر نظر بگیرد. پشتیبانی از 38 نوع فعالیت ورزشی، شارژدهی 60 روزه در صورت داشتن استفاده سبک، پیگیری وضعیت خواب، ماشین حساب، آلارم، امکان یافتن گوشی، امکان ثبت عکس، امکان کنترل موزیک و نمایش اعلانات از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو watch x1

 

ساعت هوشمند تی سی اچ Z10

بهترین ساعت هوشمند ارزان

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند با کیفیتی که می‌توانید با هزینه‌ی کم داشته باشید، Z10 از برند TCH است. این ساعت به یک نمایشگر مستطیلی TFT به ابعاد ۲ اینچ و رزولوشن ۲۴۰ در ۲۹۶ پیکسل مجهز است. بدنه‌ی ساعت از پلاستیک مقاوم ساخته شده و برای بندهای آن، مانند خیلی دیگر از ساعت‌های هوشمند، از بند سیلیکونی استفاده شده. بنابراین با ساعتی سبک وزن طرف هستیم که اصلا باعث خستگی روی دست نمی‌شود. این ساعت دارای مودهای ورزشی مختلفی نظیر پیاده روی، بدمینتون و تنیس، قایق رانی، فوتبال و بسکتبال است. سنسورهای سلامتی متنوعی چون کالری شمار و گام شمار، سنسور سنجش سطح اکسیژن و همینطور سنسور سنجش ضربان قلب برای آن در نظر گرفته شده است که دقت خوبی نیز دارند و اطلاعات واضحی از وضعیت سلامت در اختیار شما قرار می‌دهند. قابلیت مکامله، پشتیبانی از فونت فارسی و همینطور باتری قوی، دیگر نقاط قوت این ساعت هوشمند خوب و ارزان هستند.

 

قیمت ساعت تی سی اچ Z10

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

کیسلکت kr هم از قابلیت مکالمه بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد تا از طریق گوشی مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. این ساعت مانند مدل‌های قبلی کیسلکت درون لیست ویژگی‌های مثبت زیادی دارد، برای مثال از بازی‌ها از پیش نصب شده بهره می‌برد و شما می‌توانید برای ورود به آن پسورد مشخص کنید. این دستگاه از 70 ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید وضعیت سلامت شما را از طریق سنسور SPO2 و ضربان قلب پیگیری کند.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

این ساعت دارای نمایشگری 1.32 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 360 در 360 است و می‌تواند محتوای باکیفیتی را پیش روی شما قرار دهد. این مدل از یک باتری 280 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و با داشتن استفاده نرمال می‌تواند 3 روز دوام بیاورد که عملکرد عالی نیست اما رضایت‌بخش است.

 

قیمت ساعت کیسلکت Kr

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت طرح اپل واچ

 

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11

یکی از نقاط قوت این ساعت به طور حتم نمایشگر بزرگ و باکیفیت آن است که می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. این نمایشگر امولد اندازه 1.78 اینچی دارد و از رزولوشن 448 در 368 استفاده می‌کند و به همین جهت می‌توانیم کیفیت آن را بسیار خوب بدانیم. از طرفی به نسبت رقبای دیگر گواهی ضد آب این ساعت به IP68 تغییر کرده و این یعنی مانند مدل‌های دیگر نمی‌توانید با ساعت خود شنا کنید و تنها می‌توانید بدون مشکل دست خود را بشویید یا زیر بازار قدم بزنید.

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11

مانند دیگر ساعت‌ها SPO2 و سنجش ضربان قلب برای این مدل در نظر گرفته شده و این دو ویژگی با سنجش وضعیت خواب، سنجش استرس و پیگری وضعیت عادت ماهانه بانوان همراه می‌شود تا این ساعت بتواند پیگیر وضعیت سلامت شما باشد. شما می‌توانید شکل و شمایل رابط کاربری این ساعت را دقیقا طبق سلیقه شخصی خود انتخاب کنید و شارژدهی 10 روزه باعث می‌شود که کمتر به شارژر نیاز پیدا کنید. پشتیبانی از بیشتر از 100 واچ فیس، پیگیری دمای بدن، پیگیری 105 فعالیت ورزشی مختلف، بند آهنربایی و سنجش استرس از دیگر ویژگی‌های این ساعت هستند.

 

قیمت ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus LS11

 

ساعت هوشمند میبرو T1

فارغ از قابلیت‌های جذابی که این ساعت دارد اصلی‌ترین دلیلی که ارزش خرید آن را بالا می‌دانیم امکان مکالمه آن است و شما به لطف میکروفون و اسپیکر بدون نیاز به گوشی می‌توانید تماس‌های دریافتی را با خود ساعت پاسخ بدهید. در کنار این ویژگی جذاب میبرو T1 از یک نمایشگر امولد 1.6 اینچی با رزولوشن 360 در 320 و تراکم پیکسلی 301 استفاده می‌کند و امکان سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب و قابلیت‌های مرسوم دیگری مانند پیگیری فعالیت‌های ورزشی و همچنین پیگیری وضعیت خواب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند میبرو T1 New 2022

 

قیمت ساعت میبرو t1

 

ساعت هوشمند Mibro Lite

این ساعت هوشمند از طراحی دایره‌ای استفاده می‌کند و دارای یک نمایشگر 1.3 اینچی امولد با طراحی با رزولوشن 360 در 360 است. کیفیت این پنل خوب ارزیابی می‌شود و گواهی IP68 به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. البته این گواهی ضعیف‌تر از دیگر رقبا است و پیشنهاد نمی‌کنیم با این ساعت شنا کنید. این ساعت برای افراد ورزشکار نیز انتخاب مناسبی است و از سنسور سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون (SPO2) استفاده می‌کند و می‌تواند 15 فعالیت ورزشی مختلف را هم پیگیری کند. باتری این ساعت در استفاده نرمال 10 روز دوام می‌آورد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان دریافت اعلان‌ها و امکان تغییر واچ فیس اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

 

قیمت ساعت میبرو لایت

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U

از امازفیت BIP U می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند میان رده دنیا نام برد که از نظر ظاهری به اپل واچ هم خیلی شبیه است و این شباهت هم دلیل دیگری برای طرفداران آن محسوب می‌شود. جنس بدنه BIP U از پلی کربنات و جنس بند آن از مواد سیلیکونی است. این ساعت هوشمند 32 گرمی از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی بهره برده که با شیشه ضد خش GORILLA CORNING 2.5D محافظت شده و بیش از 50 تم دارد. این ساعت دارای حالت‌های ورزشی متفاوت است که به شما امکان ردیابی ضربان قلب را می‌دهد. این ساعت قابلیت سازگاری با اندروید 5 به بالا و همچنین IOS10 به بالا را نیز دارد و در عمق 50 متری زیر آب هم به خوبی کار می‌کند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U

باتری 230 میلی آمپری آن می‌تواند در حالت عادی تا 9 روز یکبار شارژ شود که این یک عملکرد عالی محسوب می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اپتیکال ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، پایش مداوم ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش سطح استرس، پایش وضعیت خواب، نمایش اعلان‌های گوشی، هشدار عدم تحرک، جستجوی گوشی، نمایش پیش‌بینی آب و هوا، کنترل موسیقی، کنترل دوربین، قطب‌نما، گام‌شمار، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف نام برد. البته این مدل سیم کارت خور نیست و موقعیت نمای GPS هم ندارد.

 

قیمت ساعت هوشمند Bip U

 

دستبند هوشمند هواوی Band 7

هواوی بند 7 هم محبوبیت بالایی دارد و می‌توانیم آن را جزو بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه و پسرانه در نظر بگیریم. این ساعت دارای نمایشگری 1.47 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 368 در 194 است و جذاب‌تر این که از قابلیت AOD نیز پشتیبانی می‌کند تا شما همواره بدون روشن کردن ساعت بتوانید زمان را مشاهده کنید.

دستبند هوشمند هواوی Band 7

این محصول با استفاده نرمال می‌تواند تا 2 هفته شارژ نگه دارد و به لطف شارژ سریع تنها با 5 دقیقه شارژ شدن تا 2 روز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به پشتیبانی از سنسورهای ضربان قلب و SPO2، سنجش استرس، سنجش وضعیت خواب، پیگیری فعالیت ورزشی، دریافت اعلان، گواهی 5ATM، کنترل موسیقی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

 

دستبند هوشمند هواوی Band 7

 

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

این ساعت قیمت پایینی دارد و طبیعی است که در برخی از بخش‌ها شاهد افت نسبت به مدل‌های دیگر باشیم. این محصول پنلی 1.28 اینچی از نوع TFT دارد و دیگر خبری از پنل امولد نیست. برای این ساعت سنسور ضربان قلب و سنسور سنجش اکسیژن خون در نظر گرفته شده که با توجه به بازه قیمتی ویژگی جذابی است و باعث می‌شود ساعت بتواند وضعیت سلامت شما را بهتر زیر نظر داشته باشد. از نظر شارژدهی بسته به میزان استفاده می‌توانید بین 10 تا 45 روز به روی این محصول حساب باز کنید.

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

این سازنده خوشبختانه میبرو A1 را به گواهی 5ATM‌ مجهز کرده و به این واسطه این محصول می‌تواند در عمق 50 متری دوام بیاورد و به شما امکان دهید تا با آن به شنا کردن بپردازید. به این موارد پشتیبانی از 20 فعالیت ورزشی، سنجش وضعیت خواب، سنجش استرس، تمرین تنفس برای کاهش استرس، امکان دریافت اعلانات، امکان تغییر واچ فیس‌ها و شارژر آهنربایی را هم اضافه کنید تا متوجه ارزش خرید این ساعت هوشمند از میبرو شوید.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل A1

 

ساعت های طرح اپل واچ

گروهی دیگر از ساعت های ارزان قیمت، ساعت طرح اپل واچ است که به تازگی توسط برندهای متفرقه تولید می شود. این ساعت ها با سیستم عامل های اختصاصی راهی بازار شده اند و طراحی مشابه اپل واچ دارند. قیمت این ساعت ها بسیار ازان است و با اپل واچ و دیگر پرچمدارها قابل مقایسه نیست.

 

خرید ساعت طرح اپل در تکنولایف: قیمت ساعت اپل واچ

جمع بندی

در این مطلب به معرفی بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت پرداختیم. این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و در کل همگی با قیمت معقولی به فروش می‌رسند و نیازی نیست تا هزینه بسیار بالایی برای آن‌ها بپردازید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند ارزان برایی مکالمه کدام است؟ محصولاتی مانند ساعت هوشمند کیسلکت calling watch Kr Pro، ساعت هوشمند میبرو T1 New 2022 و کیسلکت kr از قابلیت مکالمه برخوردار هستند و می‌توانید بسته به سلیقه یکی را گزینش کنید.

ساعت هوشمند دخترانه چی بخریم؟ ساعت‌های موجود در این لیست هم دخترانه و هم پسرانه هستند و بسته به انتخاب رنگ می‌توانید آن‌ها را به هر دو هدیه دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/
ads
ads