داغ ترین ها :
بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی

بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی

اگر به ساعت‌های هوشمند علاقه‌مندید و قصد خرید یکی از این گجت‌ها را دارید به احتمال زیاد قبل از اقدام به تهیه آن، فاکتورهای زیادی را بررسی می‌کنید. برای مثال ممکن است برای شما برخورداری از یکسری سنسورها، دقت سنسورها و حتی تعداد حالت‌های ورزشی که ساعت هوشمند قادر به پایش آن‌هاست مهم باشد. ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی هم جزو گزینه‌های پرطرفدار کاربران است. مسلما با ساعت هوشمند فارسی راحت‌ترید. اگر به دنبال ساعت‌های هوشمند خوش‌قیمت با پشتیبانی از زبان فارسی هستید ما فهرستی از آن‌ها را آماده کرده‌ایم.

 

انواع اسمارت واچ را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند ارزان

ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

در ادامه این مطلب فهرستی از بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی را که از نظر قیمت و مشخصات مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

اپل واچ

ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ با همه سری‌ها و نسخه‌ها از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و پیام‌ها و اعلان‌های دریافت شده در گوشی موبایل‌تان را به زبان فارسی نمایش می‌دهند.

ساعت هوشمند با پشتیبانی از فارسی - اپل واچ

گلکسی واچ سری ۶

جدیدترین ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک هستند. این ساعت‌ها مانند نسل قبلی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و شما بدون مشکل می‌توانید پیام‌های خود را به روی ساعت مطالعه کنید. این دو ساعت از جنبه‌های دیگر هم پیشرفت زیادی داشته‌اند و نمایشگر آن‌ها 15 درصد کم حاشیه‌تر و 20 درصد بزرگ‌تر شده است. این پنل همچنین در حالت عادی و AOD نیز با بهبود روشنایی مواجه شده تا محتوا را بهتر و واضح‌تر مشاهده کنید.

گلکسی واچ سری ۶

قابلیت پایش وضعیت خواب در این دو مدل بسیار دقیق‌تر و بهتر از نسل قبل شده و شما می‌توانید دیتای کاملی از وضعیت خواب خود را مشاهده کنید. گلکسی واچ سری 6 دارای سنسورهای بسیار کاملی هم هستند و می‌توانند وضعیت جسمانی شما و حتی توده بدنی را تحت نظر داشته باشند. شارژدهی این ساعت‌ها با استفاده نرمال 40 ساعت است که عدد خوبی به حساب می‌آید اما عالی نیست. مدل کلاسیک قیمت بالاتری دارد و کیفیت بدنه آن نیز بهتر است. همچنین نسخه کلاسیک از حلقه چرخان برای پیمایش راحت‌تر استفاده می‌کند.

خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک

خرید گلکسی واچ 6

گلکسی واچ ۵ پرو

سامسونگ برند شناخته‌شده‌ای در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند است و آخرین مدل از ساعت‌های این برند با نام گلکسی واچ ۵ پرو شناخته می‌شود. این اسمارت واچ علاوه بر مشخصات فنی بسیار جذاب و کاربردی، با پشتیبانی از زبان فارسی، تجربه لذت‌بخشی برای‌تان رقم می‌زند.

بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی - گلکسی واچ ۵ پرو

گلسی واچ ۵ پرو

گلکسی واچ ۵

یکی دیگر از مدل‌های ساعت هوشمند با پشتیبانی زبان فارسی گلکسی واچ ۵ است؛ تفاوت‌هایی جزئی با مدل پرو دارد و همواره یکی از محبوب‌ترین‌های امسال بوده است. به راحتی می‌توانید از قسمت تنظیمات ساعت، زبان فارسی را برای اسمارت واچ‌تان انتخاب کنید و پیام‌ها و اعلان‌های گوشی را با زبان فارسی مشاهده کنید.

خرید گلسی واچ ۵

 

 

گلکسی واچ ۴

گلکسی واچ ۴ در فهرست بهترین ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی قرار دارد، نه تنها امکانات و طراحی بسیار جذابی دارد بلکه می‌توانید همه این قابلیت‌ها را با زبان فارسی روی ساعت داشته باشید.

ساعت هوشمند فارسی - گلسی واچ ۴
خرید گلکسی واچ ۴

امیزفیت GTR 2

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی هستید، امیزفیت GTR2 گزینه مناسبی است. البته برند این اسمارت واچ امیزفیت است که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی شیائومی محسوب می‌شود. این ساعت علاوه بر سنسورهای کاربردی مثل ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، فشار هوا و سنسور تشخیص ضربان قلب، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید نوتیفیشکیشن‌های گوشی را به فارسی روی این ساعت هوشمند مشاهده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی - GTR 2

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2

شیائومی Mi Watch XMWTCL02

می واچ شیائومی، هم با گوشی‌های اندرویدی و هم با گوشی‌های آیفون سازگار است، امکانات جالبی دارد و قادر است نوتیفیکیشن‌ها را به زبان فارسی نمایش دهد.

ساعت شیائومی زبان فارسی Mi Watch XMWTCL02

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

 

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

میبرو لایت یکی دیگر از انواع ساعت هوشمند با زبان فارسی است، یعنی اگر پیامی را به فارسی روی گوشی دریافت کنید به همین زبان روی نمایشگر ساعت هم نمایش داده می‌شود. این ساعت هوشمند با صفحه گرد جزو خوش‌قیمت‌ها محسوب می‌شود و با گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و ios‌ سازگاری دارد.

ساعت شیائومی با زبان فارسی Mibro Lite

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

 

پیشنهاد می کنیم بررسی میبرو لایت 2 را نیز بخوانید:
بررسی تخصصی میبرو لایت 2

 

هایلو RT2 LS10

برخورداری از سنسور اکسیژن خون، ضربان قلب، ژیروسکوپ ، توانایی پایش خواب و امکان کنترل موسیقی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هایلو RT2 LS10 است. در کنار این مشخصات این اسمارت واچ قادر است اعلان‌های گوشی را به زبان فارسی نمایش بدهد.
ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند تی سی اچ

یکی از ساعت های جدید در بازار ایران ساعت هوشمند tch است. این ساعت با قیمت مناسب یکی از ساعت هایی است که از زبان فارسی به خوبی پشتبانی می کند و فارسی را با فونتی زیبا به نمایش می گذارد. برای نمایش زبان فارسی در ساعت تی سی اچ z10 باید از اپلیکسیشن برنامه اقدام به فارسی کردن زبان دستگاه کنید. در ساعت هوشمند TCH Z40 هم می توانید زبان دستگاه را به فارسی تغییر دهید.

جمع‌بندی

اگر پشتیبانی از زبان فارسی ساعت هوشمند برای شما یکی از فاکتورهای مهم محسوب می‌شود می‌توانید از مدل‌هایی که در بالا معرفی کرده‌ایم انتخاب کنید.

سوالات متداول

آیا اپل واچ از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله سری‌های مختلف اپل واچ نوتیفیکیشن‌ها را به زبان فارسی نمایش می‌دهند.

آیا می‌شود منوی ساعت هوشمند را فارسی کرد؟ بله برخی از ساعت‌های هوشمند مثل گلکسی واچ سری‌های مختلف این قابلیت را دارند و می‌توانید به منوی فارسی تغییر بدهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c/
ads
ads