داغ ترین ها :
بهترین شارژرهای وایرلس

بهترین شارژرهای وایرلس

شارژ‌های بی‌سیم در طی چند سال اخیر بسیار محبوب‌تر شده‌اند و بخشی از این اتفاق به دلیل همه‌گیر شدن ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم است؛ چرا که با یک شارژر بی‌سیم شما امکان خواهید داشت تا همه دستگاه‌های خود را به صورت همزمان شارژ کنید و دیگر نیازی نیست که به طور دقیق شارژر را درون درگاه شارژ قرار دهید و تنها با رها کردن گوشی به روی پد شارژ بی‌سیم می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین شارژر بی سیم برویم و گزینه‌های مناسب خرید را به شما معرفی کنیم.

 

برای اطلاع از موجودی انواع شارژر بی سیم و قیمت شارژر وایرلس می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

شارژر وایرلس رومیزی هیسکا مدل AH320

بسیاری از شارژرهای بی‌سیم یا همان وایرلس تنها می‌توانند یک گوشی را به صورت بی‌سیم شارژ کنند اما این موضوع در مورد هیسکا AH320 صدق نمی‌کند و این محصول یک شارژر بسیار کامل است که از فناوری‌های روز دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. طبق انتظار به روی این محصول یک فضای مشخص دیده می‌شود که با قرار دادن گوشی به روی آن فرآیند شارژ شدن آغاز می‌شود.

شارژر وایرلس رومیزی هیسکا مدل AH320

به غیر از این شارژ وایرلس این مدل از سه درگاه USB-A و یک درگاه Type-C نیز استفاده می‌کند و این یعنی شما می‌توانید به صورت همزمان چهار دستگاه را سیمی و یک دستگاه را به صورت بی‌سیم با این مدل شارژ کنید تا مجموع تعداد به عدد بی‌نظیر 5 برسد. دو درگاه USB-A (سبز رنگ) این محصول دارای قابلیت Auto ID هستند و می‌توانند به محض اتصال توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص دهند و خروجی متناسب با دستگاه را تنظیم کنند.

درگاه USB-A نارنجی رنگ این شارژر از قابلیت QC پشتیبانی می‌کند و درگاه Type-C نیز دارای فناوری PD است. حداکثر توان خروجی این شارژر برابر با 32 وات است و این محصول می‌تواند از محصولات شما در برابر افزایش ناگهانی جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از اندازه، گرم شدن باتری و بسیاری از موارد دیگر محافظت کند و این موضوع یک نقطه قوت بسیار مهم به حساب می‌آید.

خرید شارژر وایرلس رومیزی هیسکا AH320

شارژر وایرلس هوکو مدل CW35

شارژر وایرلس هوکو مدل CW35

شرکت اپل همزمان با عرضه ایفون‌های سری 12 فناوری جدید به نام مگ سیف را معرفی کرد و همین فناوری باعث شد تا شرکت‌های مختلفی به تولید لوازم جانبی متناسب با این تکنولوژی اقدام کنند. شارژر وایرلس هوکو cw35 بر پایه مگ سیف ساخته شده و به صورت آهنربایی به پشت آیفون‌های سری 12، 13 و 14 متصل می‌شود و گوشی را به صورت بی‌سیم با سرعت 15 وات شارژ می‌کند. به این محصول یک سیم متصل است که خروجی Type-C دارد و شما باید آن را به یک آداپتور متصل کنید. پس در نهایت اگر به دنبال بهترین شارژر وایرلس برای ایفون هستید و نمی‌خواهید که به سراغ مگ سیف خود اپل بروید این محصول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد.

 

قیمت شارژر وایرلس هوکو CW35

 

با بهترین شارژر های موبایل موجود در بازار ایران آشنا شوید:

بهترین شارژر گوشی

 

پایه شارژر موبایل مک دودو مدل CH-7340

پایه شارژر موبایل مک دودو مدل CH-7340

اگر شارژر بی‌سیم پایه‌دار را برای شارژ کردن ایفون خود ترجیح می‌دهید به جای گزینه قبلی به سراغ این محصول بروید. این شارژر به صورت یک پایه به روی میز قرار می‌گیرد و شما می‌توانید ایفون سری 12 به بعد خود را به صورت آهنربایی به آن متصل کنید. برتری اصلی این دستگاه نسبت به مدل قبلی برخورداری از یک پد دیگر برای شارژ کردن هندزفری‌های مختلف از جمله ایرپادهای خود اپل است. در نظر داشته باشید که هندزفری مد نظر باید از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند تا بتوان آن را به این صورت شارژ کرد. این مدل می‌تواند ایفون شما را با سرعت 15 وات شارژ کند و به هندزفری بی‌سیم نیز توان کافی را برای شارژ شدن انتقال دهد.

 

شارژر بی سیم مگنتی باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger

شارژر بی سیم مگنتی باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger

 

اگر از گوشی‌های سری ایفون 12، 13 یا 14 استفاده می‌کنید و مدل‌های بالا برای شما جذاب نیستند، شاید بهتر باشد به سراغ این محصول از باسئوس بروید. این شارژر بی‌سیم 108 گرمی مانند شارژ بالا به صورت آهنربایی و دقیقا شبیه به مگ سیف به ایفون شما متصل می‌شود و می‌تواند تا نهایت خروجی 15 وات را در اختیار قرار دهد.

جالب است که این شارژر بی‌سیم از یک نمایشگر کوچک برخوردار است و از این طریق جریان خروجی را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بهتر متوجه تغییرات شوید و بدانید که گوشی با چه سرعتی در حال شارژ شدن است. با این محصول می‌توانید دستگاه‌هایی مثل ایرپاد 3 یا دیگر محصولاتی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را نیز شارژ کنید و در واقع شما تنها یک شارژر برای ایفون خود خریداری نمی‌کنید و این دستگاه می‌تواند اپل واچ و ایرپاد شما را نیز شارژ کند. در نهایت با توجه به گفته‌های بالا و همچنین کیفیت خوب محصولات باسئوس می‌توان این مدل را یکی از بهترین شارژر وایرلس برای ایفون به حساب آورد.

 

شارژر بی سیم ای اِس آر مدل HaloLock MWC With MagSafe ECW5-1

شارژر بی سیم ای اِس آر مدل HaloLock MWC With MagSafe ECW5-1

 

این شارژر بی‌سیم 156 گرمی نیز مانند دو شارژر قبلی عمل می‌کند و مانند مگ سیف به صورت آهنربایی به پشت ایفون‌های سری 12 به بعد متصل می‌شود. تفاوت اصلی این محصول توان خروجی آن است که به 18 وات رسیده و قطعا گوشی شما را سریع‌تر شارژ می‌کند. این محصول از شارژ ایمن پشتیبانی می‌کند و به همین جهت هم هیچ نگرانی بابت آسیب رسیدن به گوشی شما وجود نخواهد داشت.

این شارژر بی‌سیم ای اس آر از فناوری USB PD هم پشتیبانی می‌کند تا ارزش خرید آن افزایش پیدا کند و در بازه قیمتی خود به نوعی یکی از بهترین جایگزین‌های مگ سیف برای کاربران گوشی‌های جدیدتر اپل باشد. جالب است بدانید که این دستگاه دما را نیز کنترل می‌کند تا از نظر میزان حرارت به خصوص در فصل‌های گرم مشکلی برای گوشی شما به وجود نیاید.

 

شارژر بی سیم مک دودو CH-706 3 in 1 توان 15 وات

شارژر بی سیم مک دودو CH-706 3 in 1

 

به طور حتم با توجه به قیمت، این محصول یکی از بهترین شارژر بی سیم بازار است. این دستگاه می‌تواند به صورت همزمان یک گوشی، یک ساعت هوشمند و یک هدفون را به صورت بی‌سیم شارژ کند که اتفاق بسیار جذابی است. این شارژر بی‌سیم را برای دستگاه‌های اپل و گوشی‌ها و لوازم جانبی اندرویدی می‌توانید استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شارژر بی سیم مک دودو حدود 180 گرم وزن دارد و می‌تواند نهایت خروجی 15 واتی را در اختیار قرار دهد.

این محصول دارای تکنولوژی محافظ ولتاژ ، جریان حد، گرمای بیش از حد، تداخل مغناطیسی، تطبیق تجهیزات، و حفاظت از جسم خارجی است و وضعیت شارژ  را LED نمایش می‌دهد و در نهایت تکنولوژی PD+QC 3.0 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. پس اگر شارژر بی‌سیم می‌خواهید که خوش قیمت باشد و در عین حال بتواند سه گجت شما از جمله گوشی، ساعت هوشمند و هدفون را شارژ کند حتما نگاهی ویژه به این محصول داشته باشید و آن را در لیست خود قرار دهید.

 

شارژر بی سیم ای اِس آر مدل HaloLock 2-in-1 With MagSafe EFC004O

شارژر بی سیم ای اِس آر مدل HaloLock 2-in-1 With MagSafe EFC004O

 

اگر شارژر بی‌سیمی می‌خواهید که مانند مگ سیف به صورت آهنربایی به ایفون‌های سری 12 و جدیدتر متصل شود و در عین حال یک جای خالی دیگر برای شارژ هدفون، ساعت یا گوشی اندرویدی یا ایفون 11 به قبل داشته باشد، بهترین شارژر وایرلس برای شما همین مدل است. البته این محصول می‌تواند گوشی‌های دیگری که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را نیز شارژ کند ولی فقط ایفون‌های سری 12 به بعد به صورت آهنربایی متصل می‌شوند.

جایگاه دوم این پد شارژ بی‌سیم را نیز می‌توانید برای هدفون خود مورد استفاده قرار دهید. حداکثر توان خروجی این مدل 10 وات است ولی جالب اینجاست که آداپتور نیز همراه محصول در جعبه قرار گرفته و نیازی به آداپتور جداگانه برای اتصال پد ندارید که این قطعا یک مزیت بزرگ است. این شارژر بی‌سیم 249 گرمی از قابلیت‌هایی مانند شارژ ایمن و فناوری USB PD پشتیبانی می‌کند

 

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

 

مگ سیف اپل به گوشی‌های ایفون 12 مینی، ایفون 12، ایفون 12 پرو، ایفون 12 پرو مکس، ایفون 13 مینی، ایفون 13، ایفون 13 پرو، ایفون 13 پرو مکس، ایفون 14، ایفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ایفون 14 پرو مکس به صورت آهنربایی متصل می‌شود ولی شما می‌توانید ایفون‌های سری 11 یا حتی قدیمی‌تر را نیز با مگ سیف شارژ کنید. جالب است بدانید حتی امکان شارژ کردن گوشی‌های اندرویدی نیز وجود دارد و از این بابت هیچ محدودیتی نیست.

مگ سیف می‌تواند نهایت خروجی 15 واتی را در اختیار قرار دهد و می‌توانید حتی هدفون خود را نیز به صورت بی‌سیم با آن شارژ کنید (توجه داشته باشید که قطعا پیش نیاز این اتفاق پشتیبانی هدفون از قابلیت شارژ بی‌سیم است). اگر از ایفون‌های سری 12، 13 یا 14 استفاده می‌کنید و مشکل بودجه نیز ندارید به طور حتم بهترین گزینه برای شما مگ سیف رسمی اپل است.

 

شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل EP-N5100

شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل EP-N5100

 

 

اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید این مدل شارژر بی‌سیم می‌تواند یکی از بهترین شارژر وایرلس سامسونگ برای شما باشد، هرچند که باید با این موضوع کنار بیایید که نهایت خروجی این شارژر 9 وات است و نمی‌تواند با سرعت بالایی گوشی شما را شارژ کند. شما همراه پد شارژ بی‌سیم یک آداپتور نیز دریافت می‌کنید و به این ترتیب از خرید جداگانه آداپتور بی‌نیاز می‌شوید.

 

پیشنهاد نویسنده: شارژر سریع گوشی های اندرویدی

 

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

 

به یک شارژر بی‌سیم نیاز دارید که بتوانید همزمان گوشی، ساعت و هدفون خود را با آن شارژ کنید؟ قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها همین مدل از سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را همراه با ساعت و هدفون به صورت بی‌سیم شارژ کنید. این دستگاه نیز خوشبختانه با آداپتور درون جعبه عرضه می‌شود و از ابتدا به راحتی می‌توانید پد را به آداپتور متصل کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این محصول سه چراغ LED دارد و با رنگ سبز و قرمز دقیقا به شما نشان می‌دهد که کدام جایگاه‌ها در حال استفاده هستند. حداکثر توان خروجی این مدل هم 9 وات است که خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد و ترجیح می‌دادیم حداقل شاهد توان خروجی 15 واتی باشیم. شما می‌توانید گوشی را همراه با کاور به روی پد شارژ قرار دهید و اگر ضخامت قاب کمتر از 3 میلی متر باشد اتصال به خوبی برقرار می‌شود. اگر محدودیت بودجه ندارید قطعا این مدل بهترین شارژر وایرلس سامسونگ برای خرید خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط: نحوه استفاده صحیح از فست شارژ آیفون 

 

سوالات متداول

مگ سیف چیست؟ مگ سیف شارژر بی‌سیم اپل است که به گوشی‌های ایفون سری 12 و جدیدتر به صورت آهنربایی متصل می‌شود. مگ سیف می‌تواند نهایت خروجی 15 واتی را در اختیار قرار دهد.

بهترین شارژر بی‌سیم دارای چند جایگاه کدام است؟ شارژر بی سیم مک دودو CH-706 3 in 1 یکی از بهترین شارژر وایرلس بازار است. این محصول توانایی شارژ کردن یک گوشی، یک ساعت هوشمند و یک هدفون به صورت همزمان را دارد.

بهترین شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های سامسونگ کدام است؟ اگر محدودیت بودجه ندارید قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300 است که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را همراه با ساعت و هدفون به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. ابراهیم

    سلام شارژر از راه دور هم هست یا نه ؟؟؟

  2. فریدون عزیزی

    نصب نمی شود رو گوشی

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فریدون عزیزی

      سلام وقت بخیر چی نصب نمیشه؟
  3. مسعود

    سلام
    شارژر بی سیم هایی که معرفی کردید به مرور زمان باعث کاهش عمر باتری نمیشوند ؟؟؟
    باتشکر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مسعود

      سلام وقت بخیر به طور کلی شارژ کردن باتری به مرور باعث خرابی میشه ولی خیر تأثیر منفی به اون معنا نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%84%d8%b3/
ads
ads