داغ ترین ها :
بهترین فیلم های کمدی

بهترین فیلم های کمدی

یکی از بهترین تفریحات دیدن فیلم و سریال است. و اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری صحبت کنیم، باید بگوییم که یکی از بهترین سبک‌های فیلم و سریال برای سرگرم شدن و یک تفریح درست و حسابی، تماشای فیلم های کمدی است. برای این که خندیدن بر هر دردی دواست، ما در این مطلب بهترین فیلم های کمدی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

این لیست از بلاگ تکنولایف، بدون هیچ ترتیبی نوشته شده و فیلم‌هایی از سال‌های دور و نزدیک را در آن مشاهده خواهید کرد.

 

انواع لپ تاپ برای تماشای بهترین فیلم های کمدی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید لپ تاپ

فیلم کمدی Dumb and dumber

بهترین فیلم های کمدی جهان

  • سال انتشار: ۱۹۹۴
  • بازیگران: جیم کری، جف دنیلز
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۳/۱۰

این فیلم سینمایی که در ایران با نام احمق‌ و احمق‌تر دوبله شده، یک اثر سینمایی خنده‌دار و واقعا دیدنی است. این فیلم در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و امتیاز بالایی را گرفت. ۲۰ سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۴ قسمت دوم آن ساخته شد که دنباله‌ی ماجرای فیلم کمدی پیشین را در ۲۰ سال آینده نشان می‌داد و در پایان فیلم متوجه شدیم که سازندگان قصد دارند قسمت سوم فیلم را نیز ۲۰ سال پس از فیلم دوم بسازند.

داستان فیلم درباره دو دوست خوب اما بسیار احمق به نام‌های هری و لوید است. آن دو، پس از پیدا کردن یک کیف پر از پول، تصمیم می‌گیرند تا یک شهر دیگر سفر کنند و کیف را به صاحبش که یک زن بسیار زیباست برسانند. در این مسیر، تصمیمات احمقانه زیادی می‌گیرند که فیلم را بسیار خنده دار می‌کند.

در فیلم دوم که سال ۲۰۱۴ آمد نیز این دو نفر، یک سفر و ماجراجویی دیگر پیش رو دارند؛ چرا که هری متوجه شده یک دختر دارد که تا آن لحظه از حضورش بی‌خبر بوده است. فیلم دوم از نگاه مخاطبان به اندازه فیلم اول خوب و ناب نبود. با این حال، تماشای نقش آفرینی جیم کری و جف دنیلز بسیار دیدنی خواهد بود.

فیلم خنده دار The hangover

خنده دار ترین فیلم های سینمایی

  • سال انتشار: ۲۰۰۹
  • بازیگران: زک گالیفیناکیس، بردلی کوپر، اد هلمز
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۷/۱۰

فیلم خماری یا the hangover دیگر فیلم از لیست بهترین فیلم های کمدی جهان است. این فیلم در سه قسمت ساخته شد و محال است که با آن از خنده روده‌بر نشوید! اولین قسمت این فیلم سینمایی، سال ۲۰۰۹ آمد. پس از آن در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ شاهد دو قسمت دیگر آن بودیم.

این فیلم درباره چند دوست است که برای آخرین مهمانی مجردی یکی از دوستانشان به نام داگ، قبل از جشن عروسی به یک سفر کوتاه در وگاس می‌روند. اما بعد از گذراندن شب اول و بیدار شدن، می‌بینند که هیچ چیزی از شب قبل به خاطر ندارند و خیلی اتفاق‌ها افتاده که عاقبت وحشتناکی در پی داشته است. از همه بدتر این که داگ، کسی که قرار است به زودی داماد شود، گم شده و هیچ خبری از او نیست.
در دو فیلم دیگر نیز شاهد ماجراجویی‌های این چنینی از جانب این چهار دوست خواهیم بود.

 

انواع کیفیت فیلم و تفاوت های آنها که باید قبل از دانلود بدانید:
کدام کیفیت فیلم بهتر است

فیلم سینمایی Horrible bosses

فیلم طنز خارجی

  • سال انتشار: ۲۰۱۱
  • بازیگران: کوین اسپیسی،‌ جنیفر انیستون، جیسون بیتمن
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۹/۱۰

رییس‌های افتضاح یکی دیگر از فیلم‌های کمدی خوبی است که اگر دلتان یک خنده حسابی می‌خواهد به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند کوین اسپیسی و جنیفر انیستون حضور دارند.
این فیلم درباره سه دوست است که هر سه، از دست رییس‌های خود در عذاب هستند و در محیط کار به آن‌ها ظلم می‌شود. این سه نفر که دیگر به ستوه آمده‌اند، تصمیم می‌گیرند از یک آدمکش حرفه‌ای کمک بگیرند و روسای خود را از سر راه بردارند. در این میان، اتفاقات خنده دار زیادی می‌افتد.

در فیلم دوم که سال ۲۰۱۴ آمد، می‌بینیم که این سه دوست کار قبلی خود را رها کرده‌، و تصمیم گرفته‌اند که رییس خودشان باشند و کسب و کار خود را راه بیندازند…

 

طرفدار کیدراما هستید؟
بهترین سریال های کره ای

 

فیلم کمدی Deadpool

فیلم خنده دار خارجی

  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • بازیگران: رایان رینولدز، مورنا باکارین، جینا کارانو
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸/۱۰

فیلم‌های ابرقهرمانی دوست دارید و به دنبال یک فیلم کمدی ابرقهرمانی می‌گردید؟ پس ددپول را از دست ندهید. این فیلم کمدی قادر است حسابی شما را بخنداند!

ددپول یک فیلم ابرقهرمانیست که از یکی از شخصیت‌های کمیک مارول به همین نام ساخته شده. داستان فیلم درباره مردی به اسم وید ویلسون است که در نیروهای ویژه مشغول به کار است. پس از اخراج شدن، با زنی به اسم ونسا آشنا می‌شود؛ اما درست موقعی که می‌خواهد به او پیشنهاد ازدواج بدهد، متوجه می‌شود که سرطان دارد.

او با مردی آشنا می‌شود که دارویی مرموز برای بیماری‌اش بهش می‌دهد. پس از استفاده از آن دارو، ژن‌های جهش یافته‌ای در او بیدار می‌شود که باعث می‌شود هر زخمی در او بهبود پیدا کند. با این حال، قیافه‌اش واقعا زشت شده و به همین دلیل، مانند ابرقهرمان‌ها لباس مبدل می‌پوشد.

حال باید ببینید که این آدم، چه کارهایی در این فیلم انجام می‌دهد. ددپول قادر است شما را حسابی بخنداند. پس برای یک فیلم ابرقهرمانی متفاوت آماده باشید. می‌توانید پس از آن به دیدن قسمت دوم فیلم که سال ۲۰۱۸ آمد هم بنشینید.

فیلم خوب Brides maids

بهترین کمدی هایی که تا به حال ساخته شده

  • سال انتشار: ۲۰۱۱
  • بازیگران: کریستن ویگ، ملیسا مک کارتی، رز بایرن
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۸/۱۰

فیلم ساقدوش‌ها از آن فیلم‌هاست که هر وقت به دنبال تماشای فیلم کمدی باشید به شما پیشنهاد خواهد شد. البته، همانطور که از نام فیلم برمی‌آید، احتمالا خانم‌ها بیشتر از دیدن این فیلم لذت ببرند تا آقایان.

داستان این فیلم خنده دار با آنی شروع می‌شود. آنی به همراه چند خانم دیگر قرار است که ساقدوش‌های لیلیان، بشوند. با این که زندگی عاطفی، کاری و اجتماعی آنی پر از مشکل است، اما او تمام تلاش خود را می‌کند که برای دوست خود در این شب کم نگذارد و به بهترین شکل این نقشی که به عهده‌اش گذاشته شده را ایفا کند.

فیلم خنده دار Spy

فیلم چی ببینیم بخندیم؟

  • سال انتشار: ۲۰۱۵
  • بازیگران: ملیسا مک‌کارتی، جیسون استتهام، جود لا
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷/۱۰

فیلم جاسوس، درباره‌ی یک جاسوس است که به هیچ عنوان نباید او را با جاسوس‌هایی مانند جیمز باند مقایسه کنید. برعکس، این فیلم درباره یک خانم سن و سال دار و درشت هیکل است که مجبور می‌شود ماموریت مهمی را به پایان برساند.

سوزان کوپر یک مامور پشت میز نشین CIA است که به جاسوسان کمک می‌کند تا ماموریت های خود را بدون مشکل انجام دهند. اما زمانی که مجبور می‌شود جلوی یک قاچاق بزرگ را بگیرد، دست به کار می‌شود و اصلا کم نمی‌گذارد! این فیلم پر از لحظات کمدی و خنده دار است که فیلم را به شدت دیدنی می‌کند.

 

انواع تلویزیون 4k را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت تلویزیون های 4K

سینمایی Mean Girls

  • سال انتشار: ۲۰۰۴
  • بازیگران: ریچل مک ادامز، لینزی لوهان
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۴/۱۰

Mean Girls یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی مارک واترز و نویسندگی تینا فی است. لیندسی لوهان، ریچل مک آدامز، لیسی چابرت، آماندا سیفرید، تیم میدوز، آنا گاستیر، امی پولر و فی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم بر اساس کتابی خودیاری غیرداستانی روزالیند وایزمن در سال ۲۰۰۲ به نام ملکه زنبور عسل و Wannabes است که به تشریح دسته‌های اجتماعی دختران دبیرستانی، قلدری در مدرسه و اثرات مخربی که می‌توانند بر دانش‌آموزان بگذارند، می‌پردازد. این فیلم که در ۳۰ آوریل ۲۰۰۴ اکران شد، ۱۳۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و طرفداران فرقه را توسعه داد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که کارگردانی، فیلمنامه، طنز و اجراهای آن را تحسین کردند.

کدی هرون شانزده ساله که در خانه تحصیل کرده بود و والدینش، بتسی و چیپ هرون، پس از یک سفر تحقیقاتی طولانی در آفریقا به ایالات متحده بازمی‌گردند. در اولین روز تحصیل در دبیرستان North Shore، کدی سعی می‌کند دوستان جدیدی پیدا کند، اما بی فایده است. روز بعد، او با جنیس و دامیان دوست می‌شود. آنها به کدی در مورد دسته‌های مختلف مدرسه می‌گویند و به او هشدار می‌دهند که از پلاستیک‌ها متشکل از گرچن وینر ثروتمند اما ناامن، کارن اسمیت شیرین اما کم هوش و به رهبری ملکه زنبور عسل رجینا جورج اجتناب کند. جنیس پس از یک حادثه قبلی در مدرسه راهنمایی از رجینا کینه دارد اما از افشای جزئیات خودداری می‌کند.

پلاستیک‌ها از کدی در برابر یک همکلاسی منحرف دفاع می‌کنند، پس از آن به او علاقه مند می‌شوند و از او دعوت می‌کنند تا ناهار را با آنها بخورد. جنیس پس از اطلاع از دعوت، کادی را متقاعد می‌کند تا با پلاستیک ها دوست شود و از آنها برای او جاسوسی کند، کاری که کدی تمایلی به انجام آن ندارد…

سینمایی خنده دار Shaun of the dead

فیلم کمدی خنده دار

  • سال انتشار: ۲۰۰۴
  • بازیگران: سایمون پگ، نیک فراست
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۹/۱۰

یکی از بهترین فیلم های کمدی خارجی، فیلم Shaun of the dead است. این فیلم از سینمای انگلیس است و یک کمدی در ژانر زامبی محسوب می‌شود. با این که غالبا از این سبک فیلم‌ها انتظار ترسناک و دلهره‌آور بودن را داریم، باید گفت که شان از دنیای مردگان یک فیلم زامبی محور واقعا خنده دار است و احمقانه بودن ماجرا در اصل شما را می‌خنداند.

شخصیت اصلی فیلم شخصی به نام شان است که اصلا جاه طلب نیست و شغل درست و حسابی‌ای ندارد، رابطه‌اش با نامزدش در حال فروپاشی است، و تنها کسی که برایش مانده دوست صمیمی‌ و بیکارش است که همراه او زندگی می‌کند.

با شیوع یک بیماری، کل مردم در حال تبدیل شدن به مردگان متحرک هستند. حالا شان که خیلی اتفاقی قسر در رفته، فرصت پیدا کرده که در قالب یک قهرمان به نظر برسد و در نگاه نامزد سابقش خود را ثابت کند.

ماجراهای زیادی در طی فیلم پیش می‌آید که در عوض ترساندن شما، شما را به خوبی می‌خنداند. اگر باز هم دوست دارید که فیلم‌هایی درباره زامبی تماشا کنید،‌ما در مطلب دیگری بهترین فیلم های زامبی را برای شما معرفی کرده ایم.

 

بهترین فیلم های ۲۰۲۳ را از دست ندهید:
بهترین فیلم های ۲۰۲۳

 

فیلم سینمایی کمدی Hot fuzz

فیلم کمدی

  • سال انتشار: ۲۰۰۷
  • بازیگران: سایمون پگ، نیک فراست
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۸/۱۰

سه سال پس از Shaun of the dead، همان تیم بازیگری یعنی سایمون پگ و نیک فراست در نقش دو پلیس لندنی، آمدند تا کمدی جذاب دیگری را رقم بزنند.

مامور پلیس حرفه‌ای و کاربلدی به نام نیکلاس آنجل، به یک دهکده اعزام می‌شود تا سر از ماجراهای قتل عجیبی که آن‌جا رخ می‌دهد، دربیاورد. او در این مسیر همراه با پلیس دیگری به نام دنی باترمن شده که مردی بسیار پرحرف است.

پس از پیدا شدن جسد مثله‌ شده‌ی دو بازیگر، آنجل و باترمن می‌بینند که قتل‌های دیگری هم در پیش است. حالا آن‌ها باید راز پشت پرده‌ی قتل‌ها را کشف کنند. در این میان، لحظات کمدی و خنده‌آور زیادی نیز رقم می‌خورد.

بهترین فیلم کمدی: Little miss sunshine

تماشای طنز خارجی

  • سال انتشار: ۲۰۰۶
  • بازیگران: استیو کارل، ابیگل برسلین، تونی کولت
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۸/۱۰

فیلم لیتل میس سانشاین یکی از فیلم‌های خوب هالیوود است و تماشای آن به همه، به خصوص دخترخانم‌ها توصیه می‌شود. این فیلم، به خوبی و سادگی این مفهوم را منتقل می‌کند که برای عزیز و زیبا بودن، نیاز به بی‌نقص بودن نیست.

داستان فیلم درباره یک خانواده است که تصمیم می‌گیرند به شهر دیگری در آن سوی کشور سفر کنند تا دختر کوچک خود را به مسابقه زیبایی که در آن شهر برگزار می‌شود برسانند. در این میان، به خوبی مفهوم زیبا و بی‌نقص بودن برای دخترک جا می‌افتد. همچنین شاهد ماجراهای بامزه ای درباره این خانواده خواهیم بود.

این فیلم، طنز عیان زیادی ندارد اما بسیار حال خوب کن است و بعد از دیدن آن لبخند بر لب مخاطب می‌نشیند.

 

پیشنهاد مطالعه برای طرفداران فیلم های اکشن:
بهترین سینمایی های اکشن

 

فیلم کمدی و بامزه Ace ventura: Pet detective

کمدی خوب چی ببینیم؟

  • سال انتشار: ۱۹۹۴
  • بازیگران: جیم کری، کورتنی کاکس
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۹/۱۰

جیم کری یکی از سلاطین ژانر کمدی است و بهترین فیلم های کمدی را می‌توانیم همیشه در آثار این بازیگر پیدا کنیم. این فیلم نیز یکی از آن آثاری است که حدود ۳۰ سال پیش ساخته شد و اگر دوست دارید همه آثار کمدی این بازیگر را ببینید، این فیلم را از قلم نیندازید.

داستان فیلم همانطور که از نامش پیداست، درباره یک کاراگاه عجیب و غریب است که کار آن پیدا کردن حیوانات است. او حالا ماموریت دارد که دلفینی که دزدیده شده را پیدا کند.

فیلم کمدی بالیوودی PK

بهترین فیلم سینمایی هندی

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • بازیگران: امیر خان، آنوشکا شارما، سانجای دات
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۱/۱۰

یکی از بهترین فیلم های کمدی بالیوودی فیلم PK است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما نیز محسوب می‌شود و دید  فلسفی و دینی خیلی خاص و جالبی دارد.

داستان فیلم درباره موجودی فضایی است که به زمین می‌آید، اما راه ارتباطی خود با سفینه و سیاره‌اش را از دست می‌دهد. بنابراین باید به زندگی در زمین ادامه دهد. او که موجودی ناآشنا به زمین است، همچون یک کودک پاک و معصوم است و درباره هرچیزی سوالات بی‌پروا دارد. چیزی که خیلی زود توجه او را جلب می‌کند، تنوع مذهب‌ها، خدایان گوناگون و دیدگاه‌های متفاوتی است که برقرار است.

او خیلی زود شروع می‌کند به زیر سوال بودن خدایان و سوالاتی می‌پرسد که هیچ کس جرات پرسیدن آن‌ها را ندارد. پی کی در این مسیر، هم دوستان خوبی پیدا می‌کند، هم برای خود دشمن می‌تراشد.

بهترین فیلم کمدی تاریخ: Groundhog day

پیشنهادات سینمایی تکنولایف

  • سال انتشار: ۱۹۹۳
  • بازیگران: بیل موری، اندی مک‌دوول
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸/۱۰

فیلم groundhog day فیلم مهمی در تاریخ سینمای هالیوود محسوب می‌شود و توانست الهام بخش خیلی از آثار سینمایی و تلویزیونی مانند Happy death day، palms spring و همینطور Russian doll باشد.
این فیلم درباره مردی خودشیفته و خودمحور است که متوجه می‌شود در یک روز اسیر مانده. او هر روز که بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که باز در روز پیش است و اصلا زمان حرکت نمی‌کند. این اتفاق، کم کم مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و تحولاتی در شخصیت او ایجاد می‌کند.

فیلم طنز Mrs. Doubtfire

mrs-doubtfire

  • سال انتشار: ۱۹۹۳
  • بازیگران: رابین ویلیامز، سالی فیلد
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۱/۱۰

این فیلم با هنرنمایی رابین ویلیامز فقید در سال ۱۹۹۳ ساخته شد و تفاوت این اثر با اکثر نقش آفرینی های او، در این است که در نقش یک خانم مسن ظاهر می‌شود.
داستان فیلم درباره مردی به نام دنیل است که از همسرش جدا می‌شود. حال که دادگاه حضانت بچه ها را به مادرشان داده، دنیل برای دیدن آن‌ها و وقت گذراندن بیشتر با آن‌ها، تصمیم می‌گیرد با گریم زنانه و در قالب یک پرستار بچه مسن خود را جا بزند.

ویلیامز برای این فیلم برنده جایزه بهترین کمدین شد.

بهترین کمدی: Borat

پیشنهاد فیلم

  • سال انتشار: ۲۰۰۶
  • بازیگران: ساشا بارن کوهن، ماریا باکولاوا
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۴/۱۰

اگر ساشا بارن کوهن را بشناسید، می‌دانید که چقدر این شخص در ایفای نقش‌های کمدی استادانه عمل می‌کند. به همین علت هم هست که تمامی فیلم های او در لیست بهترین فیلم های کمدی قرار می‌گیرند.

بورات یکی از مهمترین مردان قزاقستان است. او یک خبرنگار است و از سوی دولت، به آمریکا فرستاده می‌شود تا درباره این کشور، سبک زندگی مردم و دیگر ویژگی‌های آن یک مستند بسازد. در این فیلم، قزاقستان با اغراق زیادی متفاوت از دیگر جاهای دنیا به نظر می‌رسد. بنابراین بورات با ورود به آمریکا حسابی متعجب می‌شود و کارهای خنده دار زیادی انجام می‌دهد. در نتیجه، با یک فیلم به شدت خنده دار طرف هستیم که تقریبا کل بار خنده روی دوش‌های شخصیت اصلی است.

 

 

کمدی کلاسیک Some like it hot

بهترین طنز کلاسیک

  • سال انتشار: ۱۹۵۹
  • بازیگران: مرلین مونرو، جک لیمون
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۲/۱۰

اگر طرفدار فیلم های کلاسیک هستید، یکی از بهترین فیلمهای کمدی جهان که می‌توانید سراغش بروید، بعضی ها داغش رو دوست دارند با بازی مرلین مونرو است.
این فیلم درباره‌ی دو دوست موزیسین است که شاهد یک جنایت هستند. برای این که از دست گانگسترهایی که این کار را کردند رها شوند، هر دو از شهر فرار می‌کنند و بهترین راهی که برای ناپدید شدن سراغ دارند، این است که خود را جای دو زن جا بزنند. این تغییر چهره، برای آن‌ها اتفاقات بامزه‌ای را رقم می‌زند.

فیلم کمدی The general

فیلم کلاسیک ژنرال

  • سال انتشار:۱۹۲۶
  • بازیگران: باستر کیتون، ماریون مک
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۱/۱۰

اگر باز هم کمدی کلاسیک دوست دارید، فیلم ژنرال را به شما معرفی می‌کنیم. این فیلم در سال ۱۹۲۶ ساخته شد و باید خیلی طرفدار آثار کلاسیک باشید که سراغ فیلمی به این قدمت بروید. با این حال، یکی از بهترین کمدی‌های قدیمی محسوب می‌شود که امتیاز بالایی از نگاه عموم کسب کرده است.

این فیلم درباره مردی به نام جانی است که به دو چیز در جهان عشق می‌ورزد: قطارش (ژنرال) و آنابل لی. با شروع جنگ داخلی او اجازه خدمت رسانی پیدا نمی‌کند و باید به عنوان مهندس در پشت میدان جنگ کار کند. اما جاسوسان، هم ژنرال و هم آنابل را اسیر می‌کنند. حالا او باید پا به میدان بگذارد و هر دو عشق خود را نجات دهد.

فیلم طنز Due date

بهترین فیلم برای آخر هفته

  • سال انتشار: ۲۰۱۰
  • بازیگران: روبرت داونی جونیور، زک گالیفیناکیس
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۵/۱۰

فیلم Due date نیز یک کمدی جذاب هالیوودی است که زک گالیفیناکیس (بازیگر سه گانه Hangover) به همراه روبرت داونی جونیور در آن بازی کرده‌اند. کاراکتری که زک گالیفیناکیس در این فیلم ایفا کرده نیز باز مشابه کاراکتر او در فیلم Hangover است.

داستان فیلم درباره دو مسافر در یک پرواز است. یکی از آن‌ها، مردی منظم به نام پیتر که به قرار است به موقع برای زایمان همسرش به خانه برسد، مرد دوم، یک بازیگر تازه کار به نام ایتان که کاملا نقطه مقابل مرد دیگر است.

پیتر و ایتان، به خاطر دست گلی که ایتان به آب داده مجبور می‌شوند از پرواز پیاده شوند. حال، آن‌ها باید مسیر زمینی را تا لس آنجلس بروند. در این مسیر، اتفاقات بامزه زیادی برای این دو همسفر اجباری پیش می‌آید که این فیلم را بسیار دیدنی می‌کند.

 

برای شما که طرفدار سریال‌های انیمیشنی هستید:
معرفی بهترین انیمیشن های سریالی بدون اسپویل!

 

فیلم The grown ups

the-grownups

  • سال انتشار: ۲۰۱۰
  • بازیگران: آدام سندلر،‌سلما هایک، کریس راک
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶/۱۰

آدم بزرگ‌ها، فیلمی دوگانه است که قسمت اول آن سال ۲۰۱۰ و قسمت دوم سال ۲۰۱۳ ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی مثل آدام سندلر و سلما هایک را داریم که زوج بسیار جذابی ساخته‌اند. در کنار آن‌ها، تعدادی از بهترین کمدین‌های هالیوود را شاهد هستیم.

داستان فیلم از دهه ۸۰ و چند پسربچه که در تیم بسکتبال مدرسه هستند شروع می‌شود و می‌بینیم که مربی آن‌ها چه نقش پررنگی را در زندگی این افراد ایفا کرده است. سال‌ها بعد، در حالیکه همه این افراد خانواده خود را تشکیل داده‌اند، یک تماس تلفنی که به آن‌ها می‌گوید مربی سابقشان فوت کرده، همه‌شان را دورهم جمع می‌کند. حال این آدم بزرگ‌ها به همراه خانواده‌هایشان باید چند روزی را کنار هم بگذرانند. اما آیا آن‌ها بزرگ شده‌اند یا هنوز هم همان بچه های سابق هستند؟

این فیلم پر از لحظات خنده‌دار و مفرح است و دیدن هر دو قسمت آن توصیه می‌شود.

فیلم Blended

فیلم خنده دار ۲۰۱۴

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • بازیگران: آدام سندلر، درو بریمور، بلا ثورن
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۵/۱۰

این فیلم یکی دیگر از طنزهای آدام سندلر است که اگر یک کمدی خوب می‌خواهید، نباید از دست بدهید.

جیم و لارن هر دو همسر خود را از دست داده‌اند و با فرزندانشان زندگی می‌کنند. آن‌ها با هم سر یک قرار ناشناخته می‌روند؛ اما مشاجره‌ی شدیدی بینشان شکل می‌گیرد و به این نتیجه می‌رسند که اصلا مناسب هم نیستند. بعد از این قرار ناخوشایند، هر دو به طور اتفاقی با خانواده‌هایشان به یک سفر به آفریقا می‌روند. در آن‌جا، لارن و جیم وقت دارند بیشتر همدیگر را بشناسند. در نتیجه در کنار لحظات خنده داری که برای هر یک از این افراد و فرزندانشان پیش می آید، به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند.

در این فیلم لوکیشن‌ها بسیار زیبا هستند و دیدن طبیعت جذاب و خوش رنگ آفریقا، در کنار لباس‌های خوش رنگ و موزیکی که در فیلم شنیده می‌شود، آن را بسیار دیدنی و جذاب کرده است. اگر فیلم‌های کمدی در عین حال عاشقانه بیشتری می‌خواهید، مطلب بهترین فیلم های رمانتیک را از دست ندهید!

کمدی کلاسیک The kid

فیلم سینمایی چارلی چاپلین

  • سال انتشار: ۱۹۲۱
  • بازیگران: چارلی چاپلین، جکی کوگان
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۲/۱۰

در کنار فیلم‌های کمدی که معرفی می‌کنیم، نباید اشاره به آثار چارلی چاپلین، پدر آثار کمدی را از یاد ببریم.

فیلم بچه یکی از معروف‌ترین آثار اوست که در سال ۱۹۲۱ ساخته شد. این اثر همچون دیگر آثار او یک فیلم بی‌کلام است و در لیست ۲۵۰ فیلم تاریخ نیز نام آن قرار گرفته است.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که زن جوانی، سعی دارد فرزند تازه متولد شده خود را رها کند. او فرزندش را همراه یک نامه در یک اتومبیل گران قیمت قرار می‌دهد و می‌رود. اما کمی بعد، دزد ماشین را می‌برد و بچه را بیرون می‌گذارد. مرد جوان و فقیری کودک را پیدا کرده و سعی می کند از او نگهداری کند. اما در همین حین، مادر بچه که نظرش عوض شده، برمی‌گردد که او را بردارد اما می‌بیند خبری از ماشین و بچه نیست…

این فیلم در عین بی‌کلام بودن، یک کمدی دیدنی و جذاب است و تماشای آن برای کلاسیک بازان پر از لذت خواهد بود.

سینمایی کلاسیک Modern times

modern times

  • سال انتشار: ۱۹۳۶
  • بازیگران: چارلی چاپلین، هنری برگمان
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۵/۱۰

دوران مدرن آخرین فیلم بی‌کلام چاپلین است. این فیلم زمانی ساخته شد که دنیا به سوی فیلم‌های باکلام می‌رفت و می‌شود گفت که نام فیلم و همانطور مضمون آن، کنایه‌ای به مدرنیته است.

چاپلین در این فیلم در یک کارخانه کار می‌کند و در دنیایی که به تازگی ماشینی شده، او باید با یک ماشین کار کند. او در تلاش است که بتواند سرعت خود را با ماشین هماهنگ سازد و به‌خوبی با آن پیش برود؛ اما به‌خوبی از پس کارش برنمی‌آید. تعامل او، با ماشین ها خوب پیش نمی‌رود. به همین منظور رئیسش که گمان می‌کند چاپلین دیوانه شده، می‌خواهد او را به تیمارستان بفرستد.

سینمایی Mr. and Mrs. Smith

کمدی های برد پیت

  • سال انتشار: ۲۰۰۵
  • بازیگران: برد پیت، انجلینا جولی
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۵/۱۰

آقا و خانم اسمیت یکی از فیلم‌هایی است که به خاطر زوج آنجلینا جولی و برد پیت بسیار معروف شد. این کمدی خوب در سال ۲۰۰۵ آمد و در ابتدا قرار بود نیکول کیدمن جای جولی در آن ایفای نقش کند؛ اما او از پروژه کنار کشید و جولی جایگزین شد.

این سینمایی درباره یک زوج جوان به نام‌های جان و جین است که در ظاهر زندگی بی‌نقص و عاشقانه‌ای دارند. هیچ یکی از آن دو، نمی‌داند که همسرش در گذشته یک آدمکش حرفه‌ای بوده و حالا به عنوان پوشش در یک زندگی ساده و عادی است. زمانی که این دو مجبور می‌شوند نقاب خود را کنار بزنند و متوجه می‌شوند که هدف هریک از آن‌ها دیگری است، داستان تازه شروع می‌شود.

فیلم در عین حال یک اکشن جذاب نیز هست و برای کسانی که فیلم‌هایی پر از صحنه‌های بزن بزن دوست دارند، یک انتخاب عالی خواهد بود.

سینمایی خنده دار The interview

the-interview

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • بازیگران: ست روگن، رندال پارک، جیمز فرانکو
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۵/۱۰

زوج ست روگن و جیمز فرانکو، در این فیلم نیز گل کاشت. پس اگر کارهای دیگر این زوج هنری را دیده اید، می‌دانید که چه مدل طنزی را باید انتظار داشته باشید!

داستان فیلم درباره یک مجری و یک تهیه کننده است که برنامه جذاب و پرطرفداری را اجرا می‌کنند. یک شب، در طی تماسی که با برنامه آن‌ها گرفته می‌شوند، متوجه می‌شوند که کیم جونگ اون، رهبر دیکتاتور کره شمالی پشت خط است و آن‌طور که پیداست، از هواداران پروپاقرص برنامه آن هاست. این مجری و تهیه کنند، تصمیم می‌گیرند برای مصاحبه با او به پیونگ یانگ سفر کنند؛ چون معتقدند این کار برای برنامه آن‌ها نقطه عطفی خواهد بود. اما لحظه آخر، هدف سفر آن‌ها تغییر می‌کند؛ چرا که CIA از آن‌ها می‌خواهد ماموریتی برای آن‌ها انجام دهند و کیم را ترور کنند.

سینمایی 21 Jump street

21-jump-street

  • سال انتشار: ۲۰۱۲
  • بازیگران: چنینگ تیتوم، جوناه هیل، بری لارسون
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۲/۱۰

فیلم جامپ استریت ۲۱ در سال ۲۰۱۲ آمد و پس از آن، دو سال بعد نسخه دوم فیلم ساخته شد.

این فیلم درباره دو دوست همکار پلیس به نام‌های اشمیت و جنکو است. آن‌ها پس از خراب کردن یک ماموریت، بعنوان پلیس‌های مخفی به یک دبیرستان فرستاده می‌شوند تا سر از کار چند دلال مواد دبیرستانی دربیاورند. در این میان اما، آن دو تجارب جدیدی دارند. یکی از آن ها عشق را تجربه می‌کند و دیگری در گروه پذیرفته می‌شود. کارهایی که در دوران دبیرستان خود نتوانسته بودند تجربه کنند.
این فیلم کمدی، بسیار دیدنی و خنده دار است.

فیلم دوم یعنی Jump street 22، به نوعی ادامه ماجراهای این دو پلیس بامزه است. این سری، آن‌ها باید به عنوان پلیس مخفی وارد دانشگاه شوند.

فیلم کمدی This means war

فیلم کمدی چی ببینیم

  • سال انتشار: ۲۰۱۲
  • بازیگران: تام هاردی، ریس ویترسپون و کریس پاین
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۳/۱۰

فیلم «این یعنی جنگ» فیلمی کمتر شناخته شده است و با این که بازیگران خوب زیادی در خود جای داده، افراد کمی آن را می‌شناسند. با این حال، اگر یک فیلم کمدی و خوب می‌خواهید، این فیلم را از دست ندهید.

این یعنی جنگ درباره دو مامور CIA است که دوستان صمیمی یکدیگر هستند و هر کدام شخصیت خاصی دارند. یکی از آن‌ها به تازگی از همسرش جدا شده و دیگری مردی خوشتیپ و دلبر برای خانم‌هاست. هر دو این افراد، با زنی به نام لارن آشنا می‌شوند و به او دل می‌بندند، بی‌آن‌که بدانند دیگری هم به آن شخص علاقه‌مند شده است. لارن هم از هر دو نفر خوشش می‌آید. پس داستان خیلی پیچیده است و حالا باید دید لارن کدام یک را می‌خواهد انتخاب کند! این فیلم، پر از لحظات خنده‌دار است و حسابی دیدن آن شما را می‌خنداند.

کمدی هندی 3 idiots

فیلم کمدی خوب

  • سال انتشار:۲۰۰۹
  • بازیگران: امیرخان، شارمان جوشی، کارینا کاپورخان
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۴/۱۰

فیلم سه احمق یا 3 idiots درباره سه دوست به اسم‌های رانچو، فرهان و راجو است. فرهان و راجو که دوستان هم هستند، پس از مدتی در دانشگاه با رانچو آشنا می‌شوند. رانچو دید آن‌ها را به زندگی تغییر می‌دهد و باعث می‌شود همه چیز را به شکل دیگری ببینند.

داستان از جایی شروع می‌شود که سال‌ها از زمان دانشگاه گذشته و راجو و فرهان در جستجوی رفیق قدیمی خود می‌گردند. در طی داستان، با فلش بک‌هایی به گذشته برده می‌شویم و با داستان‌های خنده‌داری که این سه رفیق دارند آشنا می‌شویم.

بهترین فیلم کمدی:‌ سینمایی ‌Legally blonde

فیلم کمدی خنده دار خارجی

  • سال انتشار:۲۰۰۱
  • بازیگران: ریس ویترسپون، لوک ویلسون، متیو دیویس
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۵/۱۰

دیگر فیلم این لیست، کمدی سال ۲۰۰۱ است که ریس ویترسپون جوان در آن به زیبایی ایفای نقش کرد. این فیلم، از آن دست کمدی‌ها است که غالبا سلیقه‌ی خانم‌هاست و ممکن است مخاطبین آقا کمتر به دیدن آن مایل باشند.

داستان فیلم درباره‌ی دختری به نام الی است که در رشته‌ی طراحی و فشن درس می‌خواند. زمانی که وارن، دوست پسر الی با او بهم می‌زند چون می‌خواهد در رشته‌ی خقوق در هاروارد درس بخواند و الی را در حد خود نمی‌بیند، الی عزم خود را جزم می‌کند که به هر طریقی شده، او هم وارد رشته‌ی حقوق در دانشگاه هاروارد شود.

فیلم کمدی Superbad

فیلم سینمایی کمدی سوپر بد

  • سال انتشار:۲۰۰۷
  • بازیگران: جوناه هیل، مایکل سرا، اما استون
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۶/۱۰

سوپربد همین اواخر از نگاه کاربران آمریکایی، یکی از بهترین فیلم های کمدی تمام دوران انتخاب شد. بنابراین خوب است در لیست فیلم کمدی هایی که برای دیدن انتخاب می‌کنید، این فیلم را هم قرار دهید.

ست و ایوان، دو دوست در سال آخر دبیرستان هستند که به‌خاطر درسخوان و مثبت بودن، در حاشیه رفته‌اند و بازنده به‌حساب می‌آیند. این دو، بالاخره به یک مهمانی دعوت می‌شوند. این دو، به همراه فوگل، دوست دیگری که دارند، می‌خواهند پیش از رفتن به دانشگاه و اتمام دبیرستان، عشق را تجربه کنند. آن‌ها به دوتا از همکلاسی‌های خود یعنی بکا و جولز، علاقه‌مند هستند.

جمع‌بندی

فیلم‌های این لیست، جز بهترین طنزهای جهان هستند. با این حال، این لیست می‌تواند خیلی طولانی‌تر از این باشد. به همین علت، در صورت نبودن برخی فیلم های مورد نظر خود، نباید غافلگیر شوید! اگر فیلم کمدی می‌شناسید که در این لیست جای نگرفته است، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در آینده به این لیست افزوده شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. Mm

    فیلم
    The Big Lebo wski
    We’re the Millers
    Ted

  2. سزار

    فیلم سینمایی روح در خانه که از این اسم دو فیلم ساخته شده که یکیش معمایی جنایی هستش و اونی که نظر کنه ژانر کمدی هستش و وحشتناک خنده داره.پیشنهاد میکنم بدون سانسورشو حتما ببینید

  3. EmiR

    خدایی دمتون گرم
    لیست‌تون عالی!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به EmiR

      خوشحالم که لیست براتون مفید بوده
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d8%af%db%8c/
ads
ads