داغ ترین ها :
بهترین لپ‌تاپ‌ های ایسوس با پردازنده Core i3

بهترین لپ‌تاپ‌ های ایسوس با پردازنده Core i3

هر لپ‌تاپی با توجه به سخت‌افزاری که در آن به‌کار رفته با قیمت متفاوتی راهی بازار می‌شود. همین تفاوت قیمت هم باعث می‌شود که کاربران با هر میزان مبلغی که در نظر گرفته‌اند بتوانند محصول مناسب خود را پیدا کنند. لپ‌تاپ‌هایی که با پردازنده Core i3 راهی بازار شده‌اند هم توانسته‌اند گروه زیادی از کاربران را به سمت خود جذب کنند. اکثر شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ هم با توجه به نیاز کاربران در این قسمت از بازار لپ‌تاپ‌های خود را با پردازنده Core i3 راهی بازار کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها که محصولات با کیفیت و قابل قبولی هم راهی بازار کرده، ایسوس است. ایسوس همیشه جدیدترین محصولات خودش را با سخت‌افزارهای مختلف راهی بازار خرید لپ تاپ می‌کند. در واقع برخی از لپ‌تاپ‌ های این شرکت را می‌توانید هم با پردازنده Core i3، هم با پردازنده Core i5 و حتی Core i7 و Core i9 پیدا کنید. این بار قصد داریم به شما بهترین لپ تاپ ایسوس کورای 3 را معرفی کنیم. لپ‌تاپ‌هایی که با توجه به قیمت مناسبی که دارند کارایی خوبی را هم از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل توانسته‌اند نظر بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را به خود جلب کنند. در ادامه با لیست بهترین لپ تاپ ایسوس  core i3 همراه تکنولایف باشید.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس را در سایت تکنولایف بررسی کنید: لب تاپ ایسوس

 

ASUS VivoBook 15

بهترین لپ تاپ ایسوس کورای 3 core i3

پردازنده: Core i3

پردازنده گرافیکی: Intel Integrated UHD

رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت SSD

صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک ۱۵ یکی از اولین محصولاتی است که آن را در لیست لپ تاپ ایسوس کورای 3 core i3 قرار داده‌ایم. این لپ‌تاپ روی کاغذ از سخت‌افزار جدیدی بهره می‌برد و به راحتی نیاز کاربران را پاسخ می‌دهد. این مدل از لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک ۱۵ با پردازنده Core i3 برای کارهای اداری و فعالیت‌های نسبتا سبک مناسب خواهد. البته که از پس یکسری از فعالیت‌های نیمه حرفه‌ای هم بر می‌آید، اما احتمالا با زمان بیشتری آن‌ها را انجام می‌دهد. این محصول در ابعاد ۳۶۰.۲ در ۲۳۴.۹ در ۱۹.۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱.۸ کیلوگرم می‌رسد. با محصول چندان سنگینی سروکار نخواهید داشت و ابعاد آن هم به صورتی است که می‌توانید این محصول را به راحتی در کوله پشتی قرار دهید و آن را در شرایط مختلف به همراه خود داشته باشید.

این مدل از لپ‌تاپ ویووبوک ۱۵ به صفحه نمایش Full HD مجهز شده که از تکنولوژی Ani-Glare هم بهره می‌برد. میزان روشنایی صفحه نمایش خیلی زیاد نیست و در بهترین حالت به ۲۰۰ نیت می‌رسد. این میزان روشنایی در محیط‌های باز کمی دردسر ساز می‌شود، اما در محیط‌های داخلی مانند محل کار یا خانه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از نظر پورت‌های قرار گرفته روی این لپ‌تاپ باید بگوییم که یک عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB-C 3.2، دو عدد پورت USB 2 و عدد پورت HDMI  را مشاهده خواهید کرد.

برخورداری از حافظه SSD هم باعث شده که این لپ‌تاپ به خودی خود سرعت بالایی در اجرا کردن اپلیکیشن‌های مختلف داشته باشد. ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم باعث شده که فضای مناسبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار داشته باشید. پردازنده Core i3 هم به خوبی از پس پردازش‌های معمول بر می‌آید و به راحتی می‌توانید کارهای روزانه خود را با این محصول انجام دهید. برای این لپ‌تاپ از هشت گیگابایت رم هم استفاده شده که سرعت مناسبی برای کاربران به همراه دارد.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه کلید در نظر گرفته شده برای این محصول عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. فاصله دکمه‌ها از یکدیگر زیاد نیست و خیلی هم نزدیک به هم قرار نگرفته‌اند. به همین دلیل انگشت‌ها به خوبی روی دکمه‌ها قرار می‌گیرند و دکمه اشتباهی فشار نخواهید داد. این محصول قطعا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین لپ تاپ ایسوس کورای 3 به حساب می‌آید که تا این لحظه راهی بازار شده و به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس X543ma

 

ASUS VivoBook Ultra 14

بهترین لپ تاپ کورای 3 ایسوس

پردازنده: Core i3

پردازنده گرافیکی: Intel Integrated UHD

رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت SSD

صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

در ادامه لیست لپ تاپ ایسوس core i3 باید لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک اولترا ۱۴ را هم معرفی کنیم. این لپ‌تاپ در مدلی خاص با پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i3 راهی بازار شده که عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های هم رده خود به نمایش می‌گذارد. در همین ابتدا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول در اندازه ۳۲۴ در ۲۱۵ در ۱۹.۱ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱.۴ کیلوگرم می‌رسد. با لپ‌تاپ جمع و جور و بسیار سبک سر و کار دارید که هم به راحتی حمل می‌شود و هم می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف قرار دهید بدون اینکه فضای زیادی را به خود اختصاص دهد.

این لپ‌تاپ به شدت برای کارهای اداری مناسب است. مخصوصا که صفحه کلید بسیار مناسبی برای تایپ کردن دارد. صفحه کلید این لپ‌تاپ به نور پس‌زمینه مجهز شده و به همین دلیل در محیط‌های تاریک هم می‌توانید دید خوبی روی دکمه‌ها داشته باشید. دکمه‌ها نرم طراحی شده‌اند و در زمان فشار دادن آن‌ها حس خوبی دریافت خواهید کرد. روی لپ‌تاپ ASUS VivoBook Ultra 14 پورت‌های متعددی را هم مشاهده خواهید کرد. یک عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB-C 3.2، دو عدد پورت USB 2، یک عدد پورت HDMI و یک عدد کارت خوان برای این محصول در نظر گرفته شده است. با وجود این پورت‌ها و اتصالات به راحتی می‌توانید با لپ‌تاپ خود به وسایل مختلف متصل شوید و کارهای مختلف انجام دهید. این موضوع قطعا کارایی این محصول را چند برابر می‌کند.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح Full HD روی این محصول قرار گرفته که پنل آن از نوع IPS است و می‌تواند تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید کند. این صفحه نمایش به تکنولوژی Anti-Glare هم مجهز شده و همه چیز را زیبا و شفاف نشان می‌دهد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ کیفیت خوبی ارائه می‌کند و به همین دلیل تجربه خوبی در وب گردی، تماشای محتوای بصری مورد نظر خود و کار با اپلیکیشن‌های مختلف به دست خواهید آورد.

این لپ‌تاپ بیشتر برای فعالیت‌های اداری ساخته شده و برای دانش آموزان و دانشجویان هم مناسب خواهد بود. به واسطه داشتن حافظه SSD سرعت خوبی در اجرای اپلیکیشن‌ها دارد و همین موضوع تجربه خوبی به شما خواهد بخشید. از این لپ‌تاپ نباید انتظار داشته باشید که برای فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش‌های سنگین دارند مناسب باشد.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس ویووبوک 14 r427fa

 

ASUS VivoBook K15 با صفحه نمایش OLED

لپ تاپ core i3 با صفحه نمایش OLED

پردازنده: Core i3

پردازنده گرافیکی: Intel Integrated UHD

رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت SSD

صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

این مدل از لپ‌تاپ ASUS VivoBook K15 را برای این در لیست لپ تاپ ایسوس کورای 3 core i3 قرار دادیم که از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند. صفحه نمایش OLED چیزی نیست که به شکل معمول روی این سری از لپ‌تاپ‌ها مشاهده کنیم، اما ایسوس در این لپ‌تاپ سعی کرده صفحه‌نمایشی فوق‌العاده با کیفیت را پیش روی کاربران قرار دهد. این لپ‌تاپ به پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد. همین موارد باعث شده‌اند که ASUS VivoBook K15 لپ‌تاپ مناسبی برای انجام کارهای اداری و بسیاری از فعالیت‌های روزمره و درسی و دانشگاهی باشد. حافظه SSD به خوبی سرعت دستگاه را افزایش داده و ۸ گیگابایت رم و پردازنده قدرتمند هم باعث شده این محصول از پس پردازش‌های روزانه کاربران بر بیاید.

این محصول شرکت ایسوس در ابعاد ۳۵۹ در ۲۳۵ در ۱۷.۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱.۸۰ گرم می‌رسد. با محصولی روبه‌رو هستید که چندان سنگین نیست و ابعاد قابل قبولی هم دارد. به همین دلیل در حمل و نقل آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. این لپ‌تاپ می‌تواند گزینه خوبی برای کلاس‌های آنلاین و دانش آموزان و دانشجویان باشد.

از نظر پورت‌ هم با کمبود خاصی روی این لپ‌تاپ دوست‌داشتنی ایسوس مواجه نمی‌شوید. یک عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB-C 3.2، دو عدد پورت USB 2، یک عدد پورت HDMI و یک عدد کارت خوان را روی این محصول مشاهده می‌کنید. همه این پورت‌ها باعث شده‌اند که لپ‌تاپ خودتان را به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل کنید.

همان‌طور که گفتیم ویژگی مهم این لپ‌تاپ که باعث شد آن را در لیست لپ تاپ ایسوس کورای 3 قرار دهیم، صفحه نمایش OLED آن است. صفحه نمایشی در اندازه ۱۵.۶ اینچ با وضوح تصویر Full HD که می‌تواند تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید کند. صفحه نمایش این محصول از ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و استاندارد VESA را هم دریافت کرده و از HDR True بهره می‌برد. همه این ویژگی‌ها باعث شده که صفحه نمایش به یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این محصول تبدیل شود. حتی می‌توانیم این محصول را به طراحان هم معرفی کنیم. چرا که صفحه نمایش رنگ‌ها را با دقت بالایی نشان می‌دهد.

صفحه کلید این محصول از نور پس‌زمینه بهره می‌برد و به همین دلیل محیط‌های تاریک هم می‌توانید تایپ کنید و مشکلی هم در پیدا کردن کلید‌ها نخواهید داشت. فاصله دکمه‌ها مناسب است و انگشت‌ها به خوبی روی دکمه‌ها قرار می‌گیرند. در زمان فشار دادن دکمه‌ها هم احساس خوبی خواهید داشت و انگشت‌ها شما خسته نمی‌شوند.

 

حل مشکل نمایشگر نوت بوک Asus در مطلب زیر:
لپ تاپ ایسوس روشن میشود ولی تصویر ندارد

 

ASUS Vivobook 14

بهترین لپ تاپ کورای 3 ایسوس

پردازنده: Core i3

پردازنده گرافیکی: Intel Integrated UHD

رم: ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت SSD

صفحه نمایش: ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

یکی دیگر از لپ‌ تاپ‌ های ایسوس Core i3 در بازار مشاهده کنید، Asus Vivobook 14 نام دارد. این محصول را می‌توانید با پردازنده Core i3 نسل ۱۱ خریداری کنید. این پردازنده قدرتمند را ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD همراهی خواهند کرد. البته شرکت ایسوس ادعا کرده که کاربران می‌توانند میزان رم این لپ‌تاپ را هم افزایش دهند. ترکیب چنین سخت افزاری باعث شده که این لپ‌تاپ قدرت مناسبی را پیش روی کاربران قرار دهد و همچنین قیمت مناسبی هم داشته باشد. این محصول از صفحه نمایش ۱۴ اینچ با وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد. صفحه نمایشی از نوع IPS که حداکثر میزان روشنایی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش رنگ‌ها را نسبتا دقیق نشان می‌دهد و کیفیت خوبی هم دارد که باعث شده برای وب گردی و فعالیت‌های دیگر با مشکل مواجه نشوید.

ایسوس Vivobook 14 در ابعاد ۳۲.۵۴ در ۲۱.۶۰ در ۱.۹۹ سانتی متر ساخته شده و وزن آن هم ۱.۶ کیلوگرم خواهد بود. با محصول نسبتا جمع و جور و سبکی سروکار خواهید داشت که خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید. این لپ‌تاپ به راحتی داخل کوله شما قرار می‌گیرد و وزن کم آن هم باعث خستگی‌تان نخواهد شد.

از نظر پورت‌های قرار گرفته روی این لپ‌تاپ هم با کمبود خاصی مواجه نخواهید شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ از یک پورت USB 3.2، یک پورت USB-C 3.2، دو پورت USB 2 و یک پورت HDMI بهره می‌برد. پورت‌های قرار گرفته روی این لپ‌تاپ باعث می‌شوند که شما بتوانید دستگاه‌های مختلفی را به این محصول ایسوس متصل کنید. اتفاقی که باعث می‌شود شما از خرید لوازم جانبی الکی بی‌نیاز شوید.

ایسوس به این موضوع اشاره کرده که این لپ‌تاپ برای مسافرت، فعالیت‌های تجاری، فعالیت‌های روزانه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. حتی این محصول می‌تواند از پس پردازش‌های نه‌چندان قوی هم بربیاید.

خرید سری لپ تاپ های ویووبوک: لپ تاپ ایسوس vivobook

 

بیشتر بدانید:
لپ تاپ asus ساخت کجاست

 

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ ایسوس با پردازنده Core i3 کدام است؟ ایسوس لپ‌تاپ‌های زیادی با پردازنده Core i3 دارد اما در بین آن‌ها شاید VivoBook 15 گزینه بهتری باشد.

در زمان خرید لپ تاپ ایسوس با پردازنده Core i3 به چه ویژگی‌هاییی توجه کنیم؟ به جدید بودن تراشه توجه کنید. به میزان رم و داشتن حافظه SSD هم توجه خاصی داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be%d8%aa%d8%a7%d9%be%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-cor/
ads
ads